Witam Posiadam wymontowany palnik olejowy Riello. Działał bez problemu do wczoraj. Dzisiaj po uruchomieniu resetem - przez 10sekund nic, potem iskra. Nie włacza się wentylator, nie działa pompa oleju. Po wstępnych oględzinach nie widać nic 'specjalnego', napięcie idzie do sterownika, przeczyszczona fotokomórka. Wentylator sie dosyc cięzko obraca, ale...
Moduł zamka masz za schowkiem pasażera.Z tego co wiem to wystarczy odciąć pin 81 przy sterowniku silnika i po blokadzie.
Nie piszesz, czy masz schemat - z nim łatwiej. Posprawdzaj zasilania po kluczyku i stałe. Najczęściej winny jest podwójny przekaźnik - tylko czego mu brakuje musisz znaleźć.
Pisałem wyżej. Jak nie odpala nie ma iskry, nie słychać też pompy paliwa. A więc sprawdź czy jest wtedy komunikacja albo zasilanie ECM.Trzeba sprawdzać jak nie pali.Najszybciej to będzie zmierzyć na czujniku temp pow. albo wiązce przepustnicy.A jak jest zasilanie i komunikacja to sprawdzać parametry itd.Bo wszystko żeście powymieniali a nie wiadomo...
Nie ma iskry pompa nie będzie chodzić.Jeżeli zasilania są brak informacji o obrotach wału.
Błędy jakieś?Brak iskry+bak chodzącej pompy paliwa=czujnik położenia wału
Brak iskry, brak zasilanie Halla,brak "1", ECM nie załączy przekaźnika pompy.
Wczoraj zauwazylem ze stojac z tylu samochodu to przy prawym kole kolo zbiornika jest plastikowa puszka do ktrej wchodza grube przewody. Po ruszeniu reka okazalo sie ze jej mocowanie calkowicie przegnilo i nie trzyma sie belki. Czy to jest wlasnie masa??
A sprawdziłeś tylko jeden cylinder czy wszystkie?
w przycisku centralnego jest migająca dioda. Jeżeli gasnie to klucz został rozpoznany. W sumie objaw dziwny, bo jak blokuje immo iskra jest.
Zobacz co napisałem. Ne ma wysterowania pompy i iskry. Możesz jeszcze zobaczyć czy masa na przekaźniku pompy jest podana, idzie przez wyłącznik bezwładnościowy. Dodano po 42 Dla mnie to siedzi przekaźnik główny. Dodano po 1 Ten przekaźnik wystawia zasilanie na 17 ecu.
Jak zmasujesz ten przewód, to iskra zniknie. Ten przewód pewnie zwiera na stałe przerywacz.
Prawdopodobnie immobiliser, tam luty czasem puszczają, nie masz jakiegoś interfejsu elm aby skasować czy odczytać błąd? Kup sobie taki za 20 zł na bluetooth i jak dobrze pamiętam to chyba vag-com też współpracuje z jakimś programem do renówek, ale pewności nie mam.
Może kostka w stacyjce się wypaliła i odcina 15 w pozycji włączenia rozrusznika
Kolego podstawy. Czy jest iskra,czy pompa pracuje,czy wtryski sie otwierają? Magiczne narzędzie które ci potrzebne to probowka 12v.
Pisałeś brak masy na 48. Tam nie ma być masy. Zobacz czwartą kolumnę tabelki "Wartość właściwa".
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Jedyna rada to na hol i do skutku.....ja takie egzemplarze miałem po tygodniowym postoju....
Kolego, nie sprawdzaj miernikiem, tylko kontrolką! To najważniejsze, bo miernik Ciebie oszuka. Tak samo masy i zasilania na sterowniku. Przecież to jest kilka przewodów.
Ale gdyby nie widział immo, to by raczej pompę i iskrę odciął, czy się mylę?
sprawdz w parametrach rzeczywistych czy sterownik widzi obroty tzn krec silnikiem i zobacz czy sterownik to widzi?w elementach wykonawczych wlacz tzn sprawdz iskre wlacz pompe paliwa i wszystko sie wyjasni.ale przypuszczam ze immo trzeba wywalic.
Stały plus powienien być na B1 i C16 (po bezpieczniku F5). Plus po kluczu powinien się pojawić na C4 (po bezpieczniku F17). B10, A12, D1, C12 i C13 powinny być połączone z masą. Dodano po 6 Podaj jaki to ma sterownik, jaka skrzynia, bo jest chyba 6 wersji. W znakomitej większości Lanosów spotykanych w Polsce są dwa rodzaje sterowników: starszy z niebieskimi...
Pewnie żeś pomylił, zdejm gumianą osłonkę i zobacz czy przewody idą w ekranie, jak tak to wtyczka czujnika wału, jak nie, i jeden będzie brązowy to potencjometr.
Czy przykreciles mase na glowicy ????. Ta masa jest na sterownik i na przekaznik pompy
To może zmierz czy prąd dochodzi (raczej tak bo rozrusznik) i wychodzi ze stacyjki? Sprawdziłem już bezpieczniki i przekaźnik że bezpieczniki mają ciągłość, czy mierzyłeś że przed i za jest zasilanie, najlepiej żarówką? To samo z przekaźnikiem, sprawdź czy styk ma zasilanie i sprawdź którego sygnału brakuje na cewce.
Nie masz impulsów zapłonu/iskry. Dlatego pompa nie pracuje jak kręcisz rozrusznikiem.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Tak to będzie czujnik położenia wału. Bez impulsu z tego czujnika komputer nie puści napięcia na pompę paliwową i zapłon.
Immo nazywa się EWS (elektronische wegfachsperre), problem z iskrą może mieć wielorakie podłoże.
Tak sobie po prostu przestał jeździć? Może jakiś wioskowy czip-tjuner się za to wziął i nie tego gotowca z neta ściągnął.
Sprawdź przekaźnik podwójny,częsta usterka w tym systemie
Z tego co zostało sprawdzone wychodzi na to że cewka jest zepsuta , ponieważ na kablach co idą do cewki jest prąd a od niej już dalej nie ma . A ma cewka wogóle coś do pompy paliwa ? Ponieważ prądu nie ma na pompie
Pompę załącza jak zobaczy obroty wału, pewnie czujnik...
Odczytaj błędy. Takie objawy daje brak zasilania ECU lub trzymające immo.
Masz tu schematy różnych wersji sterowania silnikiem : X16XEL, C16NZ, 16LZ2, 18SE. Może pomogą z twoim problemem. http://obrazki.elektroda.net/81_12372100... http://obrazki.elektroda.net/12_12372101... http://obrazki.elektroda.net/10_12372102...
W tym roczniku przy tym zabezpieczeniu nie ma pętli tylko ten śmieszny przekaznik,ale jak zauważył robokop powinno odciąć rozrusznik.Szukaj kompa z czerwoną naklejką z przed roku 95.
Podaj dokładne dane auta. Wszystko trzeba sprawdzić ale jak uszkodzi się pętla lub immobox to problem będzie z każdym kluczykiem nieważne ile ich będzie. Jak zachowuje się dioda po włączeniu zapłonu?
Nie masz sterowania na przekaznik bo immo blokuje - programowanie sterownika pomoze :) Dodano po 1 W srodku hc11f1 , wiecej powiediec nie moge , pisz na pw jak cos.
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Jak znam tą alfę to zgnita obsada przekażników, ta koło podszybia, jak mocowanie kolumny bądź nie popięliście masowania centrali wtrysku.
ciśnienie paliwa ok ,świeca suchutka, sprawdziłem ustawienie rozrządu i wszystko sie zgadza , paliwo podaje i owszem jest to widoczne na dekielku , a auto dalej nie odpala :(
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
Sprawdź czy masz iskrę na świecach. Dla mnie wygląda jak uszkodzona cewka zapłonowa. To już takie podstawy jak iskra czy zasilanie pompy pod siedzeniem nie sprawdził.? Przecież to pięć minut roboty a narzędzie to zwykła probówka 12v . Dramat.
Co sprawdziłeś? Paliwo jest / pompa pracuje? iskra jest ?
witam Mam podobny problem. Renault megane coupe 97 rok AUTOMAT. KUPIŁEM AUTO KTÓRE NIE PALIŁO. kręci normalnie, brak iskry i pompa paliwowa nie chodzi. Kontrolka od immo po przyuczeniu kluczyka zachowuje się normalnie, central zamek działa ok z pilota, ktoś wyciągał czujnik położenia wału bo leżał obok....... więc co ? wrzucić mu sterownik bez immo...
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
Diagnostykę komputerową kolego robiłeś? Czy w momencie kręcenia gdy niechce odpalić jest iskra i czy pompa paliwa pompuje ?
Nie ma to wpływu na odpalanie silnika. Jedynie w przypadku uszkodzenia czujnika położenia wału (impulsatora) nie byłoby iskry, pompa paliwa nie uruchamiała by się podczas kręcenia rozrusznikiem.
Chesz robic glupstwa - wolno ci. Twoje auto, twoje pieniadze. Brak iskry + brak zasilania pompy = nie dziala przekaznik podwojny (na 95%). Trzeba tylko ustalic, dlaczego. Zrobisz, jak zechcesz. Weolych Swiat!
Praekaźnik A171
Jak brak zasilania pompy , i w dodatku rozłączony moduł zapłonowy , to sprawdź immobiliser .
Podmieniłem ten cewko-moduł i bez zmian, masy i napięcia na ecu ok... czyżby padł sterownik (delco z czerwoną i beżową wtyczką)
czy ktoś z kolegów miał już morze taki przypadek brak iskry pompy i komunikacji ze sterem zasilania sprawdzone masy również
Witam, Podepnę się pod temat. Kocioł super kompakt Beretta 12/24i. Co już zrobiłem: - czyszczenie wymiennika, - czyszczenie zaworu 3D, - sprawdzenie silnika od zaworu 3d, Co działa: C.O. bez problemu, pompa, iskra i gaz - kaloryfery ciepłe. Co nie działa: C.W.U. Po odkreceniu w kranie ciepłej wody zawór 3d przełącza się na mały obieg, pompa pracuje...
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
środkowy pin wytczki idącej do hallotronu zwieraj z masą,i zaobserwuj czy -masz przeskok iskry z cewki -słychac klikanie wtryskiwacza -uruchamia się pompa
przelutować skrzynkę bezpiecznikową (zimne luty) na 100% pozdrawiam
Powodów może być setki. Czy rozrusznik pracuje? Czy jest iskra? Czy jest paliwo i pompa je podaje?
Zacznij od sprawdzenia bezpieczników.
a bezpieczniki źle sprawdzone. Też tak myślę. Pompa paliwowa nie dostaje zasilania. Jak na gazie zapalił to iskra jest, czyli aparat zapłonowy(cewki) dostaje zasilanie. Jak nie wtryski nie dostają paliwa, to pompa nie pracuje w baku. Szukaj bezpiecznika od niej.
kolejnosc jest taka: Sygnał z czujnika walu, masa na przekaznik pompy, iskra, wtrysk. suck, squeeze, bang!
Trzeba sprawdzic co sie dzieje w momecie jak nie chce odpalic. Czy jest iskra, czy pracuje pompa paliwa. Walczylem z podobnym przypadkiem. Winny okazal sie czujnik polozenia walu, (ale to bylo we Fiacie).
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Mistrzu, całkiem niepotrzebnie wymieniłeś czujnik. Czego nie ma, iskry, paliwa? Pompa się załącza? Obroty rozrusznika sterownik widzi? wtryski mają kluczowanie? Jakie ciśnienie paliwa? Jaką temperaturę widzi sterownik? Fejs i błędy to nie wszystko.
Po co był wymieniany alternator? Czy sterownik silnika działa. Jak iskra, pompa paliwa, otwieranie wtrysków?
Potrzebowałbym schemat wyprowadzeń z sterownika silnika na wtyk obd i bsi. Inny sterownik nie pomógł.
jka code miga to masz po immo he he cięzki temat dla kogoś kto nie w temacie
Zobacz czy jest iskra,do przekażnika dochodzi sygnał TD jeżeli nie ma iskry brak sygnału TD i pompa chodzić nie będzie.
Dzień dobry. Mam następujący problem z Yamaha MT03 660 z 2006 roku. Był usmażony komputer /błąd 19/ Wymieniłem na drugi. Założyłem emulator Fenix. Pompa startuje. Brak iskry. Sprawdzone wszystko: impulsator, świeca, cewka, zmieniony wcześniej regulator, żeby nie uwalić drugiego modułu. Na innym module też nie ma iskry. Sprawdzone przewody, przejścia,...
sprawdz czy jest - iskra na świecach -sprawdz kopułke rozdzielacza ( palec też) -rzewody HV (wysokiego - od świec) -świece -może kt 1.4 44kW to silnik skodowski i kopulki nie ma,przewodów nie ma, iskrę cięzko sprawdzić czy slychac pompę paliwa?
Witam mam problem z Bmw e36 1.8i -kreci nie odpala. Po przekreceniu zaplonu nie ma pradu na pompie paliwa, ale w momecie krecenia rozrusznika jest prad na pompie. Iskra na swiecach jest.
Na plaka łapie? Jest iskra? Pompa się odzywa ale może nie dawać ciśnienia, miałem tak w facie zamiast 3,5 bara było 0,5 i nic nie łapał silnik.
Imho powinien pokazywać obroty. Załącza przekaźnik pompy paliwa podczas kręcenia ? Jest iskra na świecach podczas kręcenia? Jest sterowanie wtryskiwaczy? Komputer nie zawsze jest potrzebny do naprawy autka.... ;)
Na srodkowy pin kostki czujnika hala podaj mase przez kontrolke impulsywnie. Wraz z podawaniem tam masy powinna pojawiac sie iskra oraz startowac pompa paliwa. Dodano po 1 98% uszkodzenie czujnika hala
a gdzie on sie znajduje i jak to sprawwdzić???? czasem pompe słychać....wiec nie wiem... Dodano po 18 Nie mam problemów w czasie jazdy, tylko czasem jak odpalam, a czasem odpala bez problemu
Duży biały przekaźnik, który znajduje się w komorze silnika na ścianie grodziowej pod czarną plastikową osłonką przykręcaną na dwie śrubki M6, odpowiada on za pracę pompy paliwa i układu zapłonowego.
Musi przelewać inaczej pompa siada.
A iskra jest?
Od spodu gaźnika czy czegoś tam masz wejście na ta wtyczkę
Palec normalnie się kręci.
Pompa jest przy wale korbowym albo rozrządzie.
Są dwa czujniki - wału i wałka o którym napisałem wcześniej gdzie jest. Bez czujnika wału nie odpalisz, bez wałka tak ale może źle chodzić ale iskra będzie. Pompa będzie zawsze chodzić przez chwilę po włączeniu zapłonu. Niby Mondeo 3 ale czujnik powinien być w tym miejscy lub po przeciwnej stronie (nr 4) http://obrazki.elektroda.pl/3275636300_1...
zacznij od podstaw (bez tego ani rusz) jak nie pali sychać pompę paliwa ? iskra jest?
Witam auto nie odpala. Brak zasilania na pompę paliwa brak iskry. Przełożony komputer bez bledow z innego auta licznik i mimo. Czujnik g28 dobry prawdopodobnie brak komunikacji z ecu potrzebuje schemat pinow
rozgrzej i zobacz jak zgasnie czego niema, iskry, sygnału na wtryski, czy pompa nie pracuje?
Skoro mówi że po wymianie pompy nie pali to dałem sugestię aby sprawdził czy zrobił to dobrze.Gdybym zakładał że kłamie to zapewne też sugerowałbym sprawdzenie iskry.😅
bylem na komputerze i czujnik polozenia walu jest dobry.. paliwo dochodzi wiem poniewaz byla sprawdzana pompa iskra podczas krecenia jest sprawdzalem kilkakrotnie jak jest zimny to wystarczy obrócić i pali na dotyk;/
Brak prądu na wtryskiwaczy czyli bsm lub dodatkowy alarm odcięcie zapłonu
Skoro nie pracuje pompa paliwa to może zadziałał wyłącznik bezwładnościowy.
Czy podczas kręcenia rozrusznikiem pompa paliwa się uruchamia :?:
Iskra, sterowanie wtryskami, pompa paliwa-co działa, co nie działa? iskra jest , pompa paliwa dziala , a co do sterowania wtryskami to komputer on byl juz tez podmieniany i caly czas wali te same bledy
Witam ostatnio wieczorem odpaliłem samochód jak zawsze i po przejechaniu jakiś 12 km samochód tak jakby odcieło mu paliwo zmieniłem pompę paliwa iskra jest paliwo polskie. pompa paliwa nowa tak jakby na wtryski nie dawało paliwa . Dodam ze pompa się uruchamia iskra cały czas jest nie znika, a samochód albo zapali i pochodzi chwile i zgaśnie , albo jak...
Sprawdź czy jest iskra. Z tego co piszesz to najprawdopodobniej jej nie ma bo ECU nie działa - brak zasilania lub uszkodzone. ECU steruje przekaźnikiem pompy. ECU nie działa - brak iskry, pompa nie działa, brak diagnozy.
Kociol pobiera w nagorszym momencie 700W(pompa+iskra) wiec sam R-15 odpada , ale zaraz zastanowie sie jak za jego pomoca wysterowac stycznikami , ew. ma ktos pomysl na jakis uklad opuzniajacy ??(oczywiscie w miare prosty)
Mam problemik z BMW brak iskry brak pompy paliwa. Przekażnik od pompy paliwa dobry brakuje mu jedynie sterowania.
Passat 1,8 benzyna 90kM prod.95 rano przestał zapalać, właściwie to zapala i od razu gaśnie, niezależnie od nacisku na pedał gazu. Pompa paliwa działa, iskra jest na każdej świecy.Rozrząd po 10 tys. Nie wiem gdzie szukać.
Czy ktoś ma pomysl od czego zacząć? !. Nowy, naładowany do pełnego akumulator 2. Spr., czy z ECU trafia podczas kręcenia starterem, trafia impuls ok. 80 do 120 V, do cewki? 3. Spr., czy na każdej ze świec, pojawia się równomiernie, zdecydowana, mocna, dobra iskra? 4. Spr. , czy do pompy paliwa, dochodzi pełne napięcie 12 V, po zapłonie. Mam prawo podejrzewać,...
Sprawdziłeś przekaźnik wedle tego opisu? Jak podałeś zasilanie na 7 pin to pompa pracowała, iskra była?
Jaka Astra? Fka?
vectra iskra pompa pompa paliwo iskra iskra dziać pompa paliwo
toshiba wyłączać podgląd rejestrator przestal dzialac
mikser soundcraft bc413 zamiennik
Wymiana linki stalowej rolety w ciężarówce: krok po kroku Aktualizacja firmware TP-Link bez dostępu do ustawień