Membrana/talerzyk po lewej to siłownik do zwiększania obrotów po zimnym rozruchu (ssanie). O ile pamiętam w celu luzowało się kontrę i kręcąc tą membraną zmieniały się obroty.
W transicie 2.5 D była pompa mechaniczna. W 2.5 TD były tylko pompy elektroniczne Lucas Epic. Nie było TD z pompą mechaniczną. Jedyny "patent" to założenie turbo i zwiększenie trochę dawki głównej.
Powrót to ten niżej na pierwszym zdjęciu. Pompa wstępna jest mechaniczna, w pompie CR, w zbiorniku nie ma
Nie możliwe, a jednak! DEA701 45cm ... trójfazowa pompa myjąca i jednofazowa klasyczna pompa spustowa + mechaniczny hydrostat. Uszkodzony falownik.
Coś dostało się do turbiny pompy
Jeśli jest to pompa mechaniczna to ma dwie linki. Jedna do dawki wtrysku (czyli pedału gazu) a druga do wyłączania silnika. Pociągnięta - silnik pracuje, schowana - silnik stoi. Stary Mercedes 207D, którego kiedyś ujeżdżałem miał takie cięgno, do grzania świec, kręcenia rozrusznikiem i gaszenia silnika.
Witam, "Zwykly diesel" w Berlingo M59 to DW8B. Nawet jesli jest sterowany czesciowo przez kalkulator elektroniczny, to jest to ciagle pompa mechaniczna ("zelekronizowana" co prawda), wiec nie me tam zadnego czujnika pedalu. Linka gazu steruje bezposrednio dzwignie obciazenia na pompie. Pozdrawiam, Georges
Dokładne ceny głowiczka 18 zł a kompletna starego typu z dwoma wyjściami 26 zł
Witam! To nie jest pompa VE! Posiada całkiem inną zasadę działania. Jakakolwiek wymiana części mechanicznych lub elektronicznych wiąże się z jej ponowną regulacją i programowaniem elektroniki! Sama pompa posiada odczyt usterek sprzętem do diagnostyki. Jest to możliwe poprzez przejściówkę wstawioną między pompę a komputer samochodu.
Witam. Po zmianie pompy nie działa mi obrotomierz, co zrobić dokładnie aby znów zaczął działać? Fiat doblo 1.9 d pompa mechaniczna bosch z Berlingo
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
Ma ktoś może lepszy opis błędu ?
Dzwoniłeś do Wąskiego? ps. może trzeba było zrobić na pompie mechanicznej?
W silniku od Punto, zamiast obróbki, odcięto/zeszlifowano miejsca na gwinty. Musisz zobaczyć jak długą masz śrubę lub jak głęboki masz otwór w starym bloku (względem ściany zewnętrznej a nie nadlewu). Na taką samą głębokość możesz oczywiście nawiercać i gwintować "nowy" blok. Czy wystarczy do utrzymania elementu, nie wiem. Być może zastosowanie innych...
Proszę o pomoc. Robię blacharkę i lakierowanie, ale słaby z mechaniki. Mam starą Toyotę Corollę z 1980 roku. Stara mechaniczna pompa paliwa puszczała już do silnika. Kupiłem nową, ale już zamiast 2 przewodów ma 3. I co teraz? 2 są takiej samej średnicy, jeden ma węższą dyszę o oznaczeniu R. To jest jakiś powrót? Jak to podłączyć?
Pojawią się dysproporcje w nawiewie lub wywiewie, przy podciśnieniu wzrośnie wydajność nawiewu, a osłabnie wywiewu, a przy nadciśnieniu odwrotnie, do tego wszystkie szczeliny w domu stają się nawiewami/wywiewami (ew. kratki na ścianach jeśli jakieś będą). Na przykład jak masz bilans 200m3/h nawiewu i wywiewu - a włączysz pompę co ma 1000m3/h i będzie...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Jedyne skuteczne lekarstwo to swap na mechaniczną rotacyjną pompę wtryskową.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Termostat 40°C, od radzieckiej pralki automatyczne typ WIATKA. Powodzenia. Pozdrawiam.
Witam. Identyczny błąd (uszkodzenie mechaniczne pompy) wyskoczył błąd ABS po wymianie sprzęgła itp. Komputer wykazał to samo. Bezpieczniki sprawdzone są OK. Czy autor tematu mógłby się odnieść, jak rozwiązał ten problem? Czy wymieniając pompę trzeba ją programować w Lexia czy jest to plug&play?
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
tu wina nie jest sterownik a raczej pompa (uszkodzenie mechaniczne) regeneracja lub wymiana.
Który rok tego sprzętu? Pompa mechaniczna, VP44 czy CR?
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
W serwisie powiedziano mi ze zaden warsztat na terenie Polski nie zregeneruje mi epica tak zebym mogl spokojnie jezdzic . . W Polsce jest kilkanaście ASO Delphi [dawniej Lucas], które naprawią tą pompę bez problemu.
A czy moc tylko od ustawienia pompy zależy? :) Jak podałeś, że pompa mechaniczna, bez sterownika to 14 stopni.
1. Nie posiada korka 2. Odpowietrzy się samodzielnie, zalewasz płyn otwarty wlew płynu i gdy uchyli się termostat uzupelniasz płyn. 3. Pompa jest mechaniczna a elektryczna wspomaga przepływ płynu przez chłodnice EGR. Możesz uruchomić ją z pozycji testera diagnostycznego.
Zrób zdjęcie pompy, to wszystko będzie jasne. Jeśli to mechaniczna pompa wtryskowo rozdzielaczowa to jest szansa, ale jesli z nastawnikiem elektromagnetycznym to nie warto. Nie sądzę żeby komuś się chciało rozkminiać stary 8 bitowy Keihi albo Hitachi w normalnych pieniądzach. Albo odłączyłeś nie ten sterownik, albo on steruje tylko egr-em i masz mechaniczny...
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Jeżeli masz turbo, to jest to układ wtryskowy Lucas Epic (chyba że ktoś zamienił pompę na mechanicznego Boscha). Jeżeli jest to Epic, zacząłbym od sprawdzenia zaworu start-stop w pompie. Wymienia się sam twornik z gumką. Jesteś z Warszawy, jest tu bardzo dobry zakład, który robi tylko Transity, podaję namiary na pv.
Nie to nie jest wina sterownika,albo nieszczelność układu paliwowego,albo pompa mechanicznie jakchcesz to zadzwoń do mnie to porozmawiamy.
Tak. Te na linkę. Będą pasować. Oczywiście, że jest kilka przeróbek. Do tego wystarczą podstawowe narzędzia. Dla mnie to nie jest skomplikowany temat. Dlatego robią to warsztaty.
Wracając jeszcze do płynu/oleju, bo przypomniałem sobie, dlaczego ten podany przez Ciebie wydał mi się może nie tyle nieodpowiedni, co w jakiś tam sposób ryzykowny. Tu jest specyfikacja tego oleju Esso, który figuruje jako polecany: http://www.premiumoil.pl/samochodowe-ess... Jest to jak widać olej mineralny...
Sprawdź czy jest benzyna, a tak serio jak jeździsz tylko na gazie to możliwe że padła pompa. Pompa w tiku jest mechaniczna, znajduje się pod maską.
Hydrauliczne zawieszenie citroen nie znam tematu i nie znam wydajności takiej pompy jeśli ktoś wie proszę pisać , a winda to już trochę jednak większe moce 1,5 ~ 2,5 kw i często 24V tu w grę wchodzi tylko 12 V jeśli miałbym montować taki agregat o takiej mocy to już lepiej pompę mechaniczną na wał niż przerośnięty alternator dla takiego agregatu. W...
Masz poloneza z elektryczną pompą paliwa, żółty przewód jest używany w gaźnikowcach do odcinania benzyny między mechaniczna pompą a gaźnikiem. U Ciebie jest to niepotrzebne.
Układ paliwowy zapowietrza się Niby na to wskazuje że problem z paliwem, ale zapowietrzania bym się nie czepiał, wszak w zbiorniku jest pompa paliwa elektryczna, jak by padła, to pompa mechaniczna nie jest w stanie zaciągnąć paliwa i auto by nie odpalało wcale. Tak na logikę jakaś diagnostyka rozjaśniła by sprawę i ograniczyła poszukiwania.
Nie ma takiej opcji - pompa uszkodzona mechanicznie.
Nie uważam aby dalej można ciągnąć ten temat na tym forum ze względu na charakter usterki- typowo mechaniczna -pompa wtryskowa Reszta na PW
a mechanik mówił że na wolnych ma mieć między 2.5 a 2.9 a na ful gazie od 4.5 do 4.9. Z jakiej firmy ten mechanik specyfikacja mówi całkiem cos innego. Jeśli nie ma tam pompy mechanicznej tylko elektryczna to w jaki sposób ciśnienie ma wzrastać na wyższych obrotach?
A co kolega chce zrobić z całą tą elektroniką która po zamontowaniu pompy mechanicznej nie będzie już potrzebna ? Przecież ten samochód nie jest na całe życie. Te pompy też swoje wytrzymują, nawet miałem przypadek gdzie samochód miał nalatane ponad pół bańki. A i regeneracja takiej pompy to nie są już jakieś wielkie koszta. Podejrzewam że więcej by...
Jak nie ma opcji oryginału to zakładaj elektryczną
Jak wspomniał kolega wystarcza tradycyjne siłowniki 3,5 kg, odcięcie zasilanie cewki lub rozrusznik, pompa jest tam mechaniczna. Robiłek kilka tych skód i nie było wiekszych problemów.
Stare są na mechanicznych pompach, wiec regulujesz mechanicznie ograniczenie obrotów. Nowsze maja sterowniki. Przy takim się poddałem, bo nie miałem nic do podłączenia. Te które widziałem latały prawie stówką, wiec miały raczej ponad dziesięć kucy. Pojemność 500cm³.
Jeśli to jest stary silnik 2.8 SOFIM na pompie mechanicznej to jest sterownik świecy płomieniowej i EGR
jest to pompa mechaniczna bez stolu probierczego nie ma co podchodzic
No nie 40 bo jeszcze z lat 90 jest sporo na pompie wtryskowej mechanicznej. A listwa czy tam regulator biegu jałowego nie odcina paliwa na "0" cos tam podaje wiąże się to z ochroną przeciwzatarciu. Mowimy o pompach mechanicznych bez elektronicznego nastawnika...
Mam na myśli pompę mechaniczną o wydajności około 50 litrów/h.
Pompa mechaniczna kiedyś się skończy. Wystarczy że zawór zwrotny się zablokuje i wychładza bufor. Nie ma prądu pompa nie pracuje i gotuje kolektor . Sterownik padnie gotuje kolektor. Wymieniać dalej. To są problemy tylko na kilku instalacjach ktore widziałem. No nie da się ich obronić obecnie bo jedyna zaleta to ilość zajmowanej powierzchni na dachu....
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
No to tak: P1 to maksymalna moc elektryczna pobierana przez silnik. P2 silnika to mechaniczna na wale P2 pompy to jaką maksymalną moc trzeba dostarczyć jej na wał, i będzie to w okolicy 2,4m³/h i tam też masz największe eta (sprawność) pompy i warto próbować zbliżyć się do tych wartości. Zaznaczony przez ciebie punkt pracy wymaga dostarczenia do...
Jeśli jexdziłeś z za niskim poziomem to moglo dojść do mechanicznego uszkodzenia pompy.
Jeśli to lucas EPIC to poczytaj trochę na temat tego ustrojstwa. Najtańsza wersja naprawy tego jest wymiana pompy wtryskowej na całkowicie mechaniczną z viciaka bodajże.
Witam, może jest mi ktoś w stanie pomoc. Pompa od Volvo FL612 - Penta, po regeneracji. W jaki sposób ustawić kat wtrysku? Ma ktos może instrukcję lub jest mi w stanie jak chłopu do kopsy wytłumaczyć krok po kroku jak ustawic wtryski żeby auto zaskoczyło. Pompa ustawiona przez serwis. Za wszelka pomoc będę wdzięczna.
To zwykła pompa mechaniczna. Po podaniu 12V na zawór STOP powinien normalnie chodzić.
Nie do końca się z Tobą zgodzę, zwłaszcza w przypadku silnikó Isuzu. Sterowniki przeważnie padają nie od pompy (uszkodzeń mechanicnych) tylko ze względów na ich zamocowanie miejsce i drgania. Powinieneś wiedziec że pękają w środku, a to według mnie nie ma nic wspólnego z awarią pompy. No chyba że uszkodzenie polega na awari elektroniki w wyniku zacierania...
Pompa mechaniczna? Cav?
Może silnik ma ustawione źle fazy rozrządu i sygnały z dwóch różnych czujników dają sprzeczne informacje tak że komputer nie chce wtryskiwać paliwa na wszystkie cylindry. Można psiknąć na chwilę plaku i zobaczyć czy silnik w ogóle odpali. My stare diesle ze zwykłymi pompami mechanicznymi odpalaliśmy bezproblemowo na plaku, a ten to nie wiem, w sumie...
Ten szrot 2,0TDI przebił nawet słynną 2,5V6 Ale tak z innej beczki: kiedyś dwusuw miał być tani, prosty i niezawodny, problem polegał na emisji spalin i kulturze pracy, zaczęto więc wymyślać sposoby na poprawienie tych bolączek, pompa oleju, mechaniczna pompa powietrza dolotowego itd. Próbowano obudować prosty jak budowa cepa silnik setką psującego...
Przy regulacji pokrywą pompy, będziesz przesuwał setne części mm, żeby ustawić na 4 mg. Ja uruchamiałem zawsze z wciśniętym sprzęgłem i na biegu, żeby w razie co zdusić. To zasada jeszcze z czasów pomp mechanicznych. W zasadzie jak ustawisz trochę za małą dawkę, będzie trochę mocniejszy, ale prawdziwego moda lepiej robić softem. Nastawniki podłącz do...
A czy będą pasowały pompy np.od Peugeot 605 , Peugeot 806 lub Renault Safrane ? Mówimy tu oczywiście o pompach mechanicznych. Dysponuje ktoś jakimiś zdjęciami po przełożeniu ?
Tam jest pompa z napedem mechanicznym. Opory cykliczne nie wynikaja ze zlego dzialania wspomagania. Szukaj problemow mechanicznych, np. zacierajace sie przeguby kolumny. Nie wyczujesz tego krecac na sile przy wylaczonym silniku. Trzeba podniesc kola lub rozpiac przeguby.
Nawet szczelny zaworek i pływak sobie nie poradzi z tą elektryczną pompką. Zgłębiałem ten temat dawno temu, taki urok tej pompki elektrycznej. Jeden ze sposobów to dorobienie czegoś w rodzaju odpływu do baku nadmiaru paliwa.
Pompa mechaniczna na lince czy Epic?
Pompa mechaniczna tzn sterowana z krzywki wałka rozrzadu popychaczem naciskajacym dzwigienke pompy. Niektóre pompy miały dodatkowo mozliwosc pompowania recznego, własnie tak jak mówisz w ładzie. Pompa elektryczna najczesciej jest umiejscowiona w zbiorniku, stad skoro piszesz ze jest umiejscowiona w okolicach silnika , mysle ze jest pompa mechaniczna....
Problem rozwiazany... Na odwrot wlozona iglica od kata wtrysku Temat uwazam za zamkniety
Mam mercedesa c`220 w202 po przerobce na pompe mechaniczna ale wyszedl problem z gaszenie na podcisnieniu. Jesli moze mnie ktos poratowac jakims schematem Jak podlaczyc pompe vacum by wywolac podcisnienie i moc zgasic silnik Zastosowany byl elektrozawor od turbiny z audi 2,5 ale cos padlo.... Prosze o pimoc
A gdzie chcesz upchać pompę? Nie lepiej kupić za 270 zł czujnik kąta skrętu i mieć z głowy problem? Pompa chodzi cały czas. Co do magla to szczerze wątpię w sensowność i opłacalność moda.
Generalnie, jak masz altek o odpowiedniej wydajności pradowej, jak i maglownica ma zapotrzebowanie na ciśnienie czynnika z grubsza takie, jak zakres wydajności pompy to tak. Ale sądzę, że mniej kłopotliwa w montażu jest pompa z PSA, np Citroen Saxo.
To co zakłóca to prawdopodobnie pompa paliwa (niech w serwisie założą odpowiednie filtry na zasilanie pompy). W tym samochodzie w którym nie było zakłóceń jest prawdopodobnie odpowiedni filtr lub zasilanie w paliwo ma klasyczne ( na pompie mechanicznej, napędzanej z wałka ). Jeśli nie chcesz mieć zakłóceń to jest na to sposób, drastyczny ale w większości...
Pompa na stół i powiedzą czy winna jest tylko elektronika sterująca pompy lub czujnik, czy mechaniczne zużycie pompy, na kompie ciężko sprawdzić czujnik obrotów pompy. Najlepszy oscyloskop, ale kto dzisiaj ma go na wyposażeniu. Sterownik sam ma problem z odczytem prędkości obrotowej wałka(gdzie powinna wynosić połowę obrotów silnika) i stąd błąd. Kiedyś...
3-Więc jak wiatraki pompują wodę w usa na prerii? Pompa jest na dnie studni i pcha wodę do góry Nie tylko w Stanach ale na całym świecie i nie tylko wod ale i ropę. https://www.youtube.com/watch?v=bYjQk-Dd... Może ktoś z kol. posiada jakiś pomysł na prostą pompę mechaniczną montowaną na dnie rury/studni/ 165mm -chętnie...
Wszystkie pompy paliwa napędzane mechanicznie mają Napewno? Fiat 125P takiego wężyka nie posiadał.
niebardzo mogę sobie wyobrazic adaptacje takiego silnika. Całośc ma ralizowac 3 pozycje. Pozycja jałowa(obroty jałowe) Obroty wysokie( podczas procesu prasowania i cięcia) oraz gaszenie czyli skrajne położenie cięgna pompy gaszące silnik. Myślałem o czym takim lecz to rozwiązanie jest dośc drogie http://www.ime.pw.edu.pl/zme/pryw/bienpd...
Pompa wtryskowa jest mechaniczna. Pompa jest sterowana komputerem. Mechaniczna ma linkę gazu doprowadzoną do pompy.
Myslalem o elektrycznej bo to w sumie wygoda.Podlaczylbym ja do centralki i w chwili gdy bedzie w pozycji benzyna to zacznie pracowac i napelni komore plywakowa i latwo zapale auto.Po przelaczeniu w pozycje gaz pompa sie wylaczy i auto bedzie chodzilo na gazie.Generalnie bedzie pracowala tylko wtedy gdy auto bedzie chodzilo na benzynie.Ale najlepsza...
Cisnienie 80-85 bar, prad nie wiekszy jak 45A. Troche slaba jak na zastapienie pompy mechanicznej. Pozdrawiam
Korpus monowtrysku z plastikową "czapką" dolotu powietrza, wiązka, sterownik, zbiornik paliwa wraz z pompą, czujnik temp cieczy, map sensor, sonda lambda (trzeba wspawać gwint, lub wymienić dwururkę), nie pamiętam czy jest takie samo koło foniczne w wersji gaźnikowej i wtryskowej, dorobić zaślepkę mechanicznej pompy paliwa
W pompie rzędowej niema ciśnienia wstępnego . Ciśnienie podawane na wtryskiwacz jest wytwarza ne w sekcjach tłoczących. O ciśnieniu otwarcia wtryskiwacza decyduje stan napięcie sprężyny w jego wnętrzu. Oj błąd i to duży. Niewielkie nadciśnienie wytwarza mechaniczna pompa wstępna, za jego utrzymanie właśnie zawór zwrotny.
Z ciekawości robiłem sekcję zwłok pompy wody z samochodu GM 2.0 DTi. To jest część która jest praktycznie nierozbieralna bez uszkodzenia wirnika pompy oraz uszczelnienia mechanicznego. Wałek pompy jest jedną całością z łożyskami, można powiedzieć że stanowi nierozbieralną piastę. Po obu stronach łożyska były grube osłony przeciwpyłowe z FKM, praktycznie...
Jak pompa mechaniczna to czujnik wału i ustawienie impulsatorów na kole zamachowym nie powinno mieć znaczenia.
Jak już napisałem w pierwszym poście zamontowaliśmy pompę mechaniczną identyczną jak w L2000 z roku 1999. Sterownik silnika został odłączony. Jedyna możliwość sprawdzenia mocy i momentu to hamownia. Jeśli chodzi o oryginalną pompę vp44 to w osiągach jest rewelacyjna i chyba mało awaryjna ale awaria elektroniki w moim MANie zmusiła mnie to zmiany na...
Pompa mechaniczna ? Ok, Ustaliłem, że mechaniczna. W takim przypadku jedynym prawdopodobnym powodem przy takim przebiegu może być ślizganie paska. Do sprawdzenia pasek i napinacz.
Tam nie ma immo więc przekładasz pompę bez obawy o immobilajzer. Nie trzeba nic dopisywać. Tutaj robota jest raczej mechaniczna. Do przekładki pompy potrzebne są blokady do rozrządu i czujnik zegarowy by ustawić pompę. Jak będzie ustawiona poprawnie to odpali bez problemu. W BMW immo odcina reż rozrusznik więc będziesz miał pewność że to nie winna immo...
Cześć, Mój dobry znajomy zamierza się budować i wybrał sobie kiedyś klasyczny projekt z piecem gazowym i kominami wentylacji grawitacyjnej (żonie się podobało). Ale jednocześnie zaczął się podpytywać wszędzie czy nie lepiej wejść w jakąś nowocześniejszą technologię i próbuje ten projekt adaptować. Rozmawialiśmy z różnymi firmami, pomagałem mu przeglądać...
Wspomaganie jest na pompę mechaniczną a nie elektryczną. Nie chcę być upierdliwy,ale są regulatory F00 które mają 14.6V zamiast 14.4V?Autem jeżdżę na krótkie odcinki z reguły z przyczepką lub z platformą na rowery i mało kiedy przekraczam 2000rpm (skrzynia automat) .
Proponował bym sprawdzić ustawienie kąta wtrysku,jeśli jest dobrze to zamontować zwykłą pompę mechaniczną na linkę.
Nie robi się czegoś takiego jak rozłączanie pompy paliwa przy jeździe na gazie w przypadku pomp mechanicznych ale przy pompach elektrycznych jak najbardziej. Przy pompach mechanicznych w szeregu z pompą daje się zawór odcinający paliwo, montowany przed pompą. Generalnie odcięcie paliwa przed pompą jest jak najbardziej wskazane ze względów bezpieczeństwa...
Zegar od płaszczyzny ma się unieść tyle ile jest wybite na pompie. Blokujesz i montujesz. Ta wartośc zależy od mechanicznej obróbki pompy. i nie ma nic wspólnego z silnikiem marką itp. O dychę możesz się pomylić i świat się nie zawali, ale więcej będą problemy. Te które ja montowałem miały wartości od kilku setek do powyżej 1mm. Zasadniczo pompa z której...
C3G na gaźniku, pompa mechaniczna, centralnie na bloku silnika, z przodu
Witam serdecznie. Jest możliwość zamocowania pompy mechanicznej lecz musisz się upewnić czy są w bloku lub głowicy dziury w które można przykręcić mocowanie pompy. Pozostaje jeszcze kwestia elektryki, maglownice są te same.
W punkcie B mam 38stopni i 16bar. Temperatura tłoczenia w punkcie A to 58 stopni. Natomiast na wlocie wody punkt C jest 40stopni, na wylocie 44stopnie. Wszystie odczyty wzięte są z menu pompy. Pompa posiada też mechaniczne manometry i wskazania są identyczne.
Tam jest pompa mechaniczna czy elektryczna?
Witam, DHY, to XUD9TE. Pompa mechaniczna. Zadnego sterownika. Stary dobry turbodiesel. Polscy mechanicy zapomnieli juz jak toto dziala? Pozdrawiam, Georges
To jest pompa mechaniczna Trzeba było to od razu napisać.
Witam. Ma ktoś może dane na ile stopni ustawić pompę w silniku d0824 loh05 . Jest to silnik mana zamontowany w Solarisie, pompa mechaniczna rzędowa sterowana e-gas. Z góry dziękuję
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Witam. Jest tu ktos kto podejmie sie wymiany pompy na mechaniczna albo zna kogos kto by sie tym zajal ? Najlepiej jak by byl z Manchester
Witam. Mam problem - Sprinter 312 zgasł podczas jazdy i nie nie chce odpalić. Na plaka odpala. paliwo dochodzi do wtrysków ale nie przechodzi dalej. gdzie szukać usterki w pompie /mechaniczna/ czy w sterowaniu ele.?
mechaniczna pompa wtryskowy pompa wtryskowa mechaniczna mechaniczna pompa wtryskowa
wyświetlacz yamaha amplituner drukować prawa strona instrukcja selfa
drukarka canon epson brother mikrokomputer cobra1
Odbiór vTuner na Harman Kardon HK 3770 Toyota Starlet 1998 1.3 – podwyższone obroty biegu jałowego, diagnostyka ISCV, ECT, TPS