Sprawdź diodę na płytce często ulega spaleniu.
Nie wygląda mi to na pompę hydroforową, mało tego wysokość podnoszenia 13 m wskazuje że pompa daje ciśnienie 1,3 bara, u Ciebie nabiła 1,9 co jest możliwe gdy nabijała do zamkniętego zbiornika jakim jest hydrofor i wskazywałoby na inne przeznaczenie pompy.
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Pompa ma rzeczywiście niskie ciśnienie a to cudo to czujnik od kontrolki rezerwy paliwa
Może przytarta pompa wysokociśnieniowa i obciąża silnik elektryczny a ten dymi.
A jeśli chodzi o wtryski to przez sprawdzenie korekcji dawek można stwierdzić czy są do wymiany ?? Można ale po całej diagnostyce. Wg MAN Catsa należy ten test uzupełnić o 2 kolejne: test kompresji i test rozpedzania cylindrow. Dlatego że korekcja dawki odnosi się do całego zespołu napędowego i wszystko trzeba brać pod uwagę. Jaka jest wartość zaworu...
Pewny jestes ze jest pompa w baku? ja ze 2-3 miesiace temu zmienialem pompe w takiej lagunie i byla na podluznicy w komorze silnika strona od pasazera miedzy silnikiem a sciana grodziowa
No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Jak była pompa z łańcuchem można było zrobić test. Miska w dół. Pokrywa zaworów też do zdjęcia. Łańcuch z pompy zdjąć jakaś wanienka pod silnik smok zanurzyć w oleju i napędzić pompę (np wkrętarką). Wtedy ładnie widać którędy olej ucieka ewentualnie po oporze na pompie czy dobrze zasysa olej. Raz nie mogłem znaleźć a tym sposobem zaraz namierzyłem brakującą...
Miałem w Volwie z tym motorem padała pompa , niskie ciśnienie dawała podczas jazdy.
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Witam Możesz jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienie paliwa, zawór regulacji ciśnienia paliwa, mogą nie działać prawidłowo, może dlatego autko ciężko pali, dziwne że po odpaleniu chodzi normalnie.
Jeżeli pompa generuje już zbyt niskie ciśnienie to jak najbardziej ma to wpływ na pracę zraszaczy, ale wtedy raczej by nie pracowały w ogóle. Zdemontuj pompę myjącą i zweryfikuj stan turbiny. Jeżeli będą wyczuwalne luzy to regeneracja za wczasu dopóki wirnik nie uległ jeszcze zniszczeniu. W zaworze 3d masz silniczek i też go warto sprawdzić przed wymianą...
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Np. w prasach hydraulicznych, szybki "dosuw" i tłoczenie normalnym ruchem, później szybkie wycofanie. Realizuje się to dwoma pompami: jedna duży wydatek niskie ciśnienie, druga wysokie ciśnienie.
Wymiana pompy oleju pomogła.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Tu nie ma tego .to silnik z pompą juz na pasku
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Zbyt niskie ciśnienie daje pompa paliwa. Zobacz czy wraca powrotem
Albo masz nieszczelność na tej linii z niskim ciśnieniem?
Witam Po pierwsze to zdecyduj się o jaką myjkę chodzi Bo w tytule podałeś dwie firmy. Nie wiem skąd ten plastik mógł sie wziąć ale jest opcja że to filterek na wejściu wody mógł się rozpaść. Te śruby których nie mogłeś wykręcić są zaślepkami otworów technologicznych i raczej są wkręcone na klej. Nie ruszaj ich.
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Proszę bardzo sprawdzić pompę. Niekiedy klient myśli, że pracuje ona poprawne, a mimo to nie jest to prawdą. Może ona stać lub nawet kręcić się w "lewą" stronę (pompa Askoll).
Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Pompa w zbiorniku pracuje czy ma gruchę?
Rozwiązano - pompa
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Sprawdź odpływ zmywarki pod filtrem w komorze. Może mimo filtra trafiła tam jakaś pestka z cytryny lub inny śmieć, który blokuje przepływ. Stąd nawet może pojawić się błąd pompy lub niskie ciśnienie.
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Błąd lock up-u czyli albo za niskie ciśnienie wytwarza pompa skrzyni albo elektrozawór albo lock up w konwerterze wadliwy. Kolokwialnie konwerter nie spina na sztywno. Jest uślizg /różnica prędkości wał korbowy -skrzynia biegów po zapięciu lock up.
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
Wyglada na to że pompa wysokiego ciśnienia nie wytwarza ciśnienia,ponieważ po odkręceniu rurki z pompy wysokiego na listwe paliwo sie tylko sączy przy kręceniu,czyżby padła pompa?
Warto sprawdzić wydajność pompy podającej- przeponowej: zaworki, sprężyna, skok przepony, oraz drożność i szczelność linii paliwowej: od sitka w zbiorniku do pompy wtryskowej.
Jeśli to N47 i na niskim masz 4 bary a na wysokim Ci brakuje to pewnie pompa się skończyła i już wcześniej siała opiłkami a to ją tylko dobiło, mało tego pewnie i wtryski oberwały.
Urwana turbina pompy myjącej.
Winna jest pompa albo zawór. Na nowej pompie i sprawnym zaworze przy 700 obr powinieneś mieć około 120-140 bar
Siada pompa wstępna( niskiego ciśnienie) lub awaria czujnika , ale obstawiam pompę. Sprawdź jakie masz ciśnienie paliwa. Dodano po 4 Jeszcze jedna opcja siada napęd pomy łączenie sprężarki z pompą.
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Za zimno w komorze sprężania. To kolejna możliwość.Nie puszcza białego dymu przy kręceniu?
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Żeby napięcie pojawiło się na cewkach i na wtryskiwaczu to najpierw sterownik musi widzieć obroty wału korbowego. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Zużyta pompa generuje niskie ciśnienie i będzie problem z odpalaniem. Potem sprawdź czy widzi obroty wału korbowego. Masz filtr paliwa przy baku bo w tym roczniku może już nie być.
Tester pokaże nam błędy i będziemy wiedzieli z czym walczyć, żeby auto znów jeździło normalnie. Kabelki sobie daruj.
Nie wiem ale jak odkręcam wałem to aż pompa jęczy
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Jak jest za duże ciśnienie na niskim obwodzie paliwa, sprawdź sitko na pompie CR. :)
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Witam,czy problem ciśnienia rozwiązany,mam taki sam przypadek pompa orginał
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Pięć sekund w guglu i masz: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nie znam dokładnie tego silnika, ale widzę po fotkach znalezionych w sieci, że pompa niskiego ciśnienia jest razem z pompą w.c.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Wirnik może chodzić dobrze , tylko nie wiadomo czy turbunka na osi nie jest wyrobiona i stoi sobie w miejscu , masz u siebie zawór trójdrogowy przy pompie ?
Pod tym radiatorkiem na pompie wysokiego ciśnienia jest zębata pompka wstępna, jej napęd lubi się łamac.
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Podaj więcej danych. Czy to fabryczna produkcja, czy samoróbka. Daj cały schemat z wszystkimi parametrami pracy układu, załącz jakieś zdjęcia. Być może nic nie trzeba przerabiać i twoja pompa jest sprawna jedynie cierpi na zbyt niskie ciśnienie skraplania, lub gdzieś jest nieszczelność i brakuje części czynnika.
Pompa kaput. Sprawdź jak szybko narasta ciśnienie i do jakiego poziomu.
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
Czyli jeśli wszystko jest ok to zostaje już tylko sama pompa wtryskowa.
Dzięki, okazało sie że pompa dawała zbyt niskie ciśnienie. Wymieniona i pali.
Usterką okazała się pompa paliwa / zbyt niskie ciśnienie paliwa / po wymianie pompy wszystko jest Ok
No chyba, że przy niskich obrotach niska wydajność to też będzie niskie ciśnienie a pompa będzie mieliła w miejscu. Dokładnie tak jest, pompa na niskich obrotach nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia do pokonania oporów koła stąd nic się nie dzieje. Podnieś przód do góry i sprawdź czy koła będą skręcać ;) A co do ewentualnej wymiany pompy to ta oryginalna...
Witam. Mam problem z hydrauliką Case 885 XL. Bardzo słabe ciśnienie, tylko 50/70 bar. Nowa pompa i nie wiem, co może być przyczyną? Że tak bardzo słabe ciśnienie, zawór priorytetowy dobry, nic się nie zacina. Sprężyna oleju się pieni i nie wiem, czy to zawór ciśnienia może być?
Probowalem kilka razy i ciśnienie ciagle oscylowalo w granicach 3,8at - stad wniosek, ze mogl się rozregulować. Wczoraj wieczorem probowalem zmieniac ustawienia żeby sprawdzić czy wogole reaguje - te duza srube przekrecalem w lewo i w prawi i ciśnienie dolne zmienialo się a ta sruga na gorze dokrecona całkowicie nie powodowala zmiany gornego ciśnienia...
Gdzie sie wydobywa z pompy oleju?
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
jeżeli chodzi o obroty pracującego silnika to niecałe 900. Jest taka możliwość że pompa niskiego ciśnienia dawała by niższe ciśnienie i przez to przekładało by się na ciśnienie w pompie wysokiego ciśnienia ?
Dodam tylko, że na instalacji bardzo często przecieki zdarzają się na zaworach odpowietrzających: na pionach (zakończenie pionowych rur na najwyższej kondygnacji) i/lub na rozdzielaczach (najczęściej metalowe skrzynki w których umieszczone są mosiężne belki do których doprowadzone są rury do poszczególnych grzejników - na każdej kondygnacji osobne)....
najprawdopodobniej: 1) zaciera się wtryskiwacz. u mnie pomaga co jakiś czas zrobić ze 100 km na paliwie. 2) pompa paliwa się kończy i daje zbyt niskie ciśnienie.
Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Tak wygląda twoja pompa ?
Pompa CR, zawór regulacji cisnienia.....
Czy wada był w momencie sprzedaży? Oczywiście, istniała od momentu wyprodukowania auta. analiza przyczyny wada fabryczna pompy olejowej/niskie ciśnienie) Czy możesz to wykazać? Jak wyżej ;-) Czy powstała na skutek eksploatacji, a może zaniedbania kupującego. Nie, powód wyżej ;-)
Podają że pompa wstępna powinna pracować w zakresie 2-4 bar, więc wydaje się dobrze, jak EGR ?
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Ma ciśnienie więc filtr sprawny. A w pompie są dwa filtry.
Coś się ściera, stąd opiłki. Zamiast wymieniać wszystko, co tylko przyjdzie do głowy, warto byłoby rozebrać ten silnik do momentu, aż znajdzie się źródło opiłków. Opiłki mogą pochodzić z samej pompy oleju, panewek, tłoków, rozrządu i wielu innych elementów. Zdejmijcie miskę i sprawdźcie pompę oleju.
Nie wiem czy to problem braku zalania. W jaki sposób to zrobić ? Podłączam wąż od złącza odkręcam wodę przy wyłączonej pompie, naciskam spust, woda leci z lancy to już chyba zalane ?
To pompa.
Przy wymianie mogłeś uszkodzić membranę, lub sam "ciśnieniowy" może być fabrycznym bublem.Z tego co wyczytałem to masz sprężarkę. Podłącz go do sprężarki i wtedy zrób próbę tego wyłącznika. (Szkoda marnować wodę i nie potrzebnie eksploatować pompę).
Potwierdzone manometrem i ciśnienie za niskie. Pewne, że do wymiany i pompa, i panewki, czy może być tylko jedno z dwóch? Jaki to koszt +/-?
To nie jest takie proste, a wiesz ile wody jest w studni czy nie zabraknie podczas pompowania czy obecnie nie jest ustawione za niskie ciśnienie czy pompa jest w stanie wytworzyć większe???.
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Witam. Renault Master 2.3, 125 koni. Gdy uruchomię, nie reaguje na gaz. Po chwili, około 5 minut, jest ok. Dopóki turbo się nie załączy, nie ma mocy, nie chce jechać. Komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, była sprawdzana. Kto pomoże?
A pompę hamulcową wymieniłeś? Czy samo servo?
Witam, Jako, że mam podobny problem podepnę się pod temat. Autko Atego 818 2011r. Pompa AdBlue daje za niskie ciśnienie ok 2,5 bara. Sprawdziłem ciśnienie dla układu SCR jest 5,5 bara tak jak powinno być. Wymieniłem zaworek redukcji ciśnienia w pompie AdBlue na oryginalny mercedesa 000 142 00 19. Ciśnienie wzrosło do ok. 3,3-3,9 bara ale nadal jest...
po remoncie mam 1,5 na wolnych na wiekszych 4 i 6 czego moze byc przyczyna walek ok i glowny po zatarciu polerka nowe panewki i pompa pomocy??
W tych pieniądzach nie liczyłbym na cuda ,plastikowe pompy,małe ciśnienie robocze ,niskie zużycie wody. Czy taka , czy taka ,jak się popsuje to na śmietnik, bo naprawa pewnie przekroczy koszt nowej,o ile ktoś ją przyjmie do naprawy.Lepiej doskładać kilka stówek i kupić coś lepszego, ale to jest tylko moja opinia.
Winowajcą była pompa oleju
Ciekawa sytuacja, ale nie zazdroszczę. Jeśli dobrze czytam to samochód prawie nowy. Jeśli nie było karygodnych zaniedbań to ma być sprawny. Wprawdzie daleko od wymiany, ale spytam, czy na pewno dobrze zamontowany wkład filtra oleju (chyba taki posiadasz). W innym przypadku można zakładać zawieszanie zaworu regulacyjnego "nieistniejącej" pompy oleju....
mozliwe ze zawor przelewowy na pompie olejowej szwankuje pompa do wymiany
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Zawór jest ustawiony na takie wysokie ciśnienie aby zabezpieczyć bąka przed uszkodzeniem np. gdy jest odpalany w zimie lub przy zdrowym silniku gdy spadek ciśnienia na magistrali nie będzie na tyle duży by obniżyć w bąku poniżej 6 bar. Mimo to bąk powinien się obracać nawet na minimalnych obrotach silnika jak jest to w 30-ce czy mtz-cie. Zawór jest...
A jak się zachowuje kontrolka samochodzik z kłódką na tablicy zegarów, gaśnie?
niski ciśnienie pompa niski ciśnienie pompa paliwowy niski ciśnienie pompa wtryskowy
podpiąć lampe wyświetlacz brother szron tyłu lodówki
pralka samsung zawiesza pralka samsung zawiesza
UPS nie działa po wymianie akumulatora - co robić? Resetowanie radia Pioneer DEH-1500UB - Jak to zrobić?