Pewny jestes ze jest pompa w baku? ja ze 2-3 miesiace temu zmienialem pompe w takiej lagunie i byla na podluznicy w komorze silnika strona od pasazera miedzy silnikiem a sciana grodziowa
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Jeszcze jest możliwość, że sama pompa niskiego ciśnienia daje zbyt niskie ciśnienie i sterownik długością impulsów elektrozaworu próbuje uzyskać zadany kąt. Sprawdź ilość, przepływ ropy na powrocie, choć nie wiem ile na jałowym ona powinna pompować. Generalnie ja obstawiam mechanikę pompy, tłoczek lub pompa niskiego ciśnienia.
Pięć sekund w guglu i masz: [youtube]https://www.youtube.com/watch?v... Nie znam dokładnie tego silnika, ale widzę po fotkach znalezionych w sieci, że pompa niskiego ciśnienia jest razem z pompą w.c.
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Pompy VP nie wymagały pomp w baku. Tyle że nieraz były montowane pompy niskiego ciśnienia tak że podawały paliwo do filtra a stamtąd pompa VP pobierała sobie sama . Jak zrobisz bak wyżej pompy to wystarczy. Jak będzie niżej to mogą być problemy ze szczelnością a co za tym idzie pompa będzie sobie musiała zassać paliwo i napełnić przewody co trwa i hehłasz...
A jak się zachowuje kontrolka samochodzik z kłódką na tablicy zegarów, gaśnie?
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Mechaniczna ,obok pompy wysokiego ciśnienia.
Pompa niskiego ciśnienia jest w baku paliwa. Trzeba sprawdzić czy jest ciśnienie na wejściu pompy wysokiego ciśnienia w komorze silnikowej. Aby dostać się do pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku paliwa) trzeba zdemontować tylną kanapę i pokrywę pod wykładziną.
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Potwierdzić manometrem ciśnienia jak potwierdzisz raczej wyjdzie słabe to do wymiany pompa, panewki.
pompa niskiego ciśnienia do wymiany Czekamy z niecierpliwością.
No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Witam . Przede wszystkim jakie błędy wyświetla komputer. SGR to skrzynia biegów. Pewno będzie przeciek oleju przy zmianie biegów i spada cisnienie w układzie. Trzeba będzie sprawdzić cisnienie na pompie niskiego ciśnienia zobaczyć jak ona się zachowuje . Czyli podłączyć zegar ciśnienia do regulatora ciśnienia na pompie. Jeśli pompa utrzymuje cisnienie...
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
Niskie ciśnienie paliwa. Proponuję sprawdzić czy pompa niskiego ciśnienia podaje paliwo.
Tę pompe da się na chama odpowietrzyć tylko nie ma kto Ci tego zrobić. Pompa sama sobie ssie to paliwo przez filtr. Wiec usterke pompy w baku wykluczamy. Pompa niskiego ciśnienia sama w sobie ssie paliwo (jak już) i nie wiadomo co z tym paliwem dalej się dzieje. Jaki był sens rycia w układzie wysokiego ciśnienia jak nie wiadomo czy ona ma paliwo w sobie....
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
Cześć, potrzebuje (schematu) lokalizacji bezpiecznika lub przekaźnika pompy paliwa niskiego ciśnienia, silnik M9R710.
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko.Bezpiecznik świec to blaszka w puszce w komorze silnika,ale twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego...
Gdzie jest pompa niskiego ciśnienia? Na głowicy.
Zasilanie pompy ma być właśnie na tych grubszych przewodach
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Sprawdz pompę niskiego ciśnienia nawet na krótko i czy ma zasilanie od tego zaczni
Witam , jest tam pompa niskiego ciśnienia?
Dawid daj spokój domex jest niereformowalny ukrecila się płetwa od pompy niskiego ciśnienia. Daj ten samochód może jednak do warsztatu
http://obrazki.elektroda.pl/7212343100_1... proponuję sprawdzić pompę niskiego ciśnienia paliwa w zbiorniku podłącz te dwa piny i sprawdź czy pompa wogóle pracuje
Witam problem rozwiązany nie działała pompa niskiego ciśnienia
HDI ma elektryczną pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku, trzeba sprawdzić czy jest sprawna.
Zabierz ze sobą pompę niskiego ciśnienia, pompę wysokiego ciśnienia, jeśli masz możliwość dorobić zaślepki na listwę common rail to wtedy jak bedziesz miał trafiony jakiś wtrysk powinno udać się jakoś zjechać... Pozdrawiam WIMM
No w takim razie zbiornik i pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku?
Niestety samochodu w momencie, w którym pisałem post, nie udało mi się zrobić w obiecywanym terminie dla klienta. Ale przyjechał do mnie kilka dni temu bardzo podobny przypadek i tak jak pisał andrzejosowski35, padła pompa paliwa, pani wydała już kupę pieniędzy u innych mechaników (podobno wymieniono już pompę), aczkolwiek była już zatarta. Jadąc 4k...
a czy złote opiłki w filtrze mogą pochodzic z pompy niskiego ciśnienia tej w baku, czy tylko jedna diagnoza - pompa wysokoiego ciśnienia?
jeżeli chodzi o obroty pracującego silnika to niecałe 900. Jest taka możliwość że pompa niskiego ciśnienia dawała by niższe ciśnienie i przez to przekładało by się na ciśnienie w pompie wysokiego ciśnienia ?
Zgadzam się z kolegami w kwestii wymiany dwóch pomp, one potrafią nieżle wprowadzać w błąd mechanika. Można niepotrzebnie wymienić pompę niskiego ciśnienia.
Wymiana kolejnego wtrysku i pompy niskiego ciśnienia dalej nic nie pomogła. Dodano po 3 Czy w vito 638 z99r byl stosowany elektrozawór miedzy pompa niskiego ciśnienia w pompa CR ? Na schemacie w książce sam naprawiam niby jest ale w aucie nic takiego nie znalazłem. Myślałem ze może on jeszcze jest winny ale skoro go nie ma to pozostaje juz chyba tylko...
Padła u mnie pompa niskiego ciśnienia. Kupiłem ze strony Dr. Biff czy jakoś tak. Kiepski zamiennik bo po sezonie użytkowania (a TM nie był moim głównym ciągnikiem) po rozgrzaniu zapalała się kontrolka od za niskiego ciśnienia ale to już był problem bo ciągnik poszedł do Iraku...
Jak nie błędów to problem jest zasilaniu paliwem. Sprawdź jak zgaśnie czy jest paliwo w filtrze. Łatwo tam zajrzeć odpina się zawleczkę i widać czy paliwo jest ponad materiałem filtrującym. Zanim paliwo trafi do pompowtryskiwaczy są dwie pompy. W baku niskiego ciśnienia ok 1 bar podaje paliwo do filtra. Druga to pompa tandem pobiera paliwo z filtra...
Ja bym zaczął od wymiany pompy niskiego ciśnienia (przerabiałem to u siebie), a jeśli to nie pomoże to pozostaje zacinający się EGR (demontaż i czyszczenie). W moim przypadku (MAN TGM 15.250) odłączenie siłownika i podwiązanie go z boku EGR nie rozwiązało problemu, dopiero po wyczyszczeniu auto ożyło. Na uszkodzony EGR może wskazywać słabe doładowanie...
do sprawdzenia pompa niskiego ciśnienia w baku a jak nie to na pompie wysokiego cisnienia
Witam, Panowie temat stary ale mam zagadkę z nim związaną. Mianowicie chciałem się dowiedzieć do czego służy przekaźnik omron 240107 typowy do pomp niskiego ciśnienia w baku który to znajduje się w moim peugeot 307 lift 2007r 1.6hdi. Dodam że jestem użytkownikiem ósmego peugeota a robiłem przy jeszcze kilku i tez wydawało mi się ze jest tak jak napisaliście....
W zbiorniku jest tylko sitko na smoku pompy niskiego ciśnienia. Jedyny filtr paliwa jest pod maską zintegrowany z separatorem wody. Połączenia przewodów przy filtrze jak i obudowa filtra muszą być szczelne.
To witam w klubie. Mam ten sam problem. Jak się wciśnie pedał gwałtownie silnik gaśnie, odcina wtrysk paliwa, zapala się ikonka - układ sterowania wtryskiem. Wyłączam stacyjkę na ok. 5 sek. włączam i silnik znów odpala (bez rozrusznika - na biegu). Na zimnym silniku przyspiesza normalnie. Jak tylko osiągnie 3 kreski na wyświetlaczu temp. płynu chłodzącego...
Nie mam pompy niskiego ciśnienia Dodano po 1 A przekaźniki wszystkie są ok
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Nie ma tam pompy wtryskowej lecz wysokiego ciśnienia, nie wymaga ustawienia w fazie, czy pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku działa? Sprawdzałeś czy podaje paliwo? Jak nie zapoda to i twoja pompa cr nie wytworzy odpowiedniego ciśnienia
gdzie znajduje się przekaźnik pompy niskiego ciśnienia? Pod maską, skrzynka z czterema przekaźnikami obok siebie.
w każdym razie nie to jest problemem ze pompa sie nie uruchomi po zaniku napięcia, największy problem to to ze po odpaleniu jej ponownie po ok 10 min pracy zapala sie bląd UL ( wspólnie z chłodniarzem doszedłem ze zawór niskiego ciśnienia nie otwiera sie,) w efekcie najpierw po uruchomieniu pompa musi pochodzić w trybie chłodzenia przez ok 10-20 min...
Hej szyniu poradziłeś sobie z dafem? Mam podobny problem z E6 Po postoju 48h nie zapala. Ciśnienie paliwa w trakcie pracy na jałowym ok 7 bar Żadnych problemów z naczepą pod obciążeniem brak błędów. Podczas rozruchu pompa niskiego ciśnienia 0 bar na szynie również 0bar.
Witam, koledzy pompy nurnikowe bo onich mowa są tak skonstruowane by paliwo uszczelniało i smarowało jednocześnie, te proporcje są dobrane do pewnego zakresu temperatury dlatego stosuje się podgrzewanie filtrów (oprócz oczywistego zapobiegania wydzielania parafin), lepkość ma tu znaczenie priorytetowe czy obecność śladowej ilości oleju 2T ma znaczenie...
Zapewne chodzi tobie o przetworniki ciśnienia a nie o transmitery. Najprościej i najłatwiej to w szereg wstawić presostat niskiego ciśnienia.
Berlingo 1,6 HDI nie ma pompy paliwa niskiego ciśnienia
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Usterka znaleziona. Pompa niskiego ciśnienia mimo tego iż chodziła to czasami wogóle ciśnienia nie dawała. Zamówiłem nową i teraz czekam na nią. Dziękuje bardzo za pomoc.
Witaj . Prawdopodobnie ukręcił Ci się wałek przekazujący napęd z pompy wysokiego ciśnienia na pompę niskiego ciśnienia . Odkręć pompkę niskiego ciśnienia i luknij . W 2013 miałem chyba z pięć takich przypadków . Powodzenia .
rzeczywiście jest to błąd ciśnienia paliwa ! Musisz podać objawy jakie dotyczą tego błędu. Czy silnik nie można odpalić gdy jest zimny ? , czy gaśnie podczas jazdy - powyżej 120 km/h przy przyspieszaniu gaśnie ? Jeżeli nie chce zapalić - to jest to wina zbyt niskiego ciśnienia najczęściej w wyniku puszczania zaworu przelewowego na końcu listwy zasilającej...
Bo wygląda na niskie ciśnienie paliwa i stąd błąd ubogiej mieszanki. Jest więc filtr pompa w baku (sitko na pompie) oraz pompa wysokiego ciśnienia. Najpierw wypadało by zrobić diagnostykę jak ma się ciśnienie paliwa żądane do rzeczywistego. Pompę paliwa w baku wymieniłem około 2 tyg temu bo już wcześniej ten problem się pojawiał.Niestety nie pomoglo.Dlatego...
Zawsze gdy mam takie problemy, że nie mogę znaleźć przyczyny, to po pewnym czasie zaczynam od początku, na świeżo, jakbym nie znał historii samochodu. Stąd moje pytanie, próbowałeś może dla przykładu pominąć stronę ssania paliwa? Nie znam zbyt dobrze Dafa, zwłaszcza XF106, ale spróbowałbym podłączyć swoje przewody (najlepiej przezroczyste) bezpośrednio...
Polecam sprawdzić, jakie ciśnienie podaje pompa niskiego ciśnienia i prześwietlić przewody paliwowe pod kątem nieszczelności.
Mało informacji, ale jeśli chodzi o błędy to napewno będzie błąd nadzoru wysokiego ciśnienia. Powodem może być: regulator wysokiego ciśnienia, wtryski, komputer, instalacja, pompa niskiego ciśnienia, ale bez pomiaru parametrów nie stwierdzimy jednoznacznie przyczyny> Postaw auto w ASO i napewno zrobią!!! w Gdańsku napewno bez problemu!!!!!!
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Zgadzam się z kolegą wtryski do sprawdzenia na przelew , albo zaworek niskiego ciśnienia pompy hp .
Pod tym radiatorkiem na pompie wysokiego ciśnienia jest zębata pompka wstępna, jej napęd lubi się łamac.
A zawór regulacji ciśnienia paliwa został wymieniony na nowy przy regeneracji pompy? A w jakim stanie jest pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku?
Jeden twierdził, że prześwietlił wiązkę pod spodem, ale co konkretnie miał na myśli nie wiem, większość zaabsorbowana była turbiną, wtryskami, ogólnie układem paliwowym, sprawdzono też pompę niskiego ciśnienia w baku. Trwa to już bardzo długo i nic się nie zmienia.
Upewnij się czy nie masz pompy niskiego ciśnienia w baku jeżeli tak to sprawdz poprawność działania. Jeżeli pompy nie ma to najprawdopodobniej pompa wysokiego cisnienia ma problem z zaciagnięciem paliwa z baku.
Zapowietrza sie podczas jazdy TDCI MONDEO 02r O co chodzi? Ten układ nie ma oddzielnej pompy podającej paliwo, pompa wysokiego ciśnienia ma wbudowaną łopatkową pompę niskiego ciśnienia. W związku z tym na całym odcinku przewodu od zbiornika do pompy panuje podciśnienie i jakakolwiek nieszczelność skutkuje zapowietrzeniem. Najczęściej układ zapowietrza...
Ten silnik też był z podobnego rocznika czy starszy model? W starszych modelach była elektryczna pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku paliwa, nie jestem pewien ale w 2010 jest chyba pompa samo zasysająca więc nie zapali. Musisz to sprawdzić.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Może dostawać sie pompa hp lub pompa niskiego cisnienia Pompę niskiego ciśnienia wymieniłem, a jeśli chodzi o pompę wysokiego ciśnienia to wydaje mi się że jakby była uszkodzona to nie byłoby ciśnienia. Czy mógłby tkwić problem w pompowtryskach, że w jakiś sposób przepuszczają? I jeszcze jedno pytanie: W jaki sposób sprawdzić wiązkę czy nie ma przerwy...
Wielkie dzieki za zainteresowanie moim problemem i pomoc naukową wymieniłem uszczelnienia pod wtryskami i pompę niskiego ciśnienia i obecnie jest super.
Po wymianie wtryskiwacza auto zgasło podczas jazdy w pierwszym tygodniu 5 razy i od tego momentu nie ma z tym problemu. Sugerowano mi że najprawdopodobniej przyczyną tej usterki był czujnik na listwie (z tyłu silnika). Odnośnie powietrza w układzie paliwowym to udało mi się samemu wykryć przyczynę. Gdy było auto u mechanika kazałem wymienić przewód...
Witam, Cały układ paliwowy sprawdzony łącznie z wymianą pompy niskiego ciśnienia . Jutro przystępuje do pomiaru przelewu
Pompa - Niskiego ciśnienia ( własnie zmierzone (12,5 V ) po odpaleniu 13,86 V , po odpaleniu Prąd 8,6A . W którym miejscu jest czujnik GMP ?
Jeśli masz nadal problem po wymianie pomp i naprawie wtryskiwaczy sprawdź wydajność i ciśnienia pompy ciśnienia wstępnego. Pompa powinna wytwarzać ciśnienie wstępne około 6 bar. Jeśli nie wywarzane jest podane ciśnienie to winę ponosi albo zawór utrzymania ciśnienia albo sama pompa niskiego ciśnienia. Sprawdź również kluczem dynamometrycznym dociągnięcie...
Zacznij od podłączenia pod kompa. Pokaże ci wtedy prace wtryskow. I czy pompy jednosekcyjna chodzą prawidłowo po zamianie wtryskow. Wymień też zaworek niskiego ciśnienia co jest przy kompem i wysokiego na bloku pod żółwiem. Filtr tylko Hengsta. I możesz założyć druga inna pompkę ręczna ewentualnie pomiń smok. Jak nie to to stawiam na pompę niskiego...
Faktycznie, przyczyną problemu okazała się pompa niskiego ciśnienia, wymieniona w zeszłą sobotę, przez tydzień sprawdzona - auto pali i chodzi jak trzeba. Dzięki za sugestię.
Wymieniony zawór na pompie wtryskowej od obwodu niskiego ciśnienia i dalej to samo.Ogolnie po zgaszeniu silnika ciśnienie niskiego obwodu za pompa wstępna spada do zera natychmiast.Na zapalonym jest 3,3 bara,przy kręceniu praktycznie 0 bar.
tam niema pompy niskiego ciśnienia czujnik obrotow predklosci pompy jak najbardziej ale by nieodpaliła łancuch nacią mozna sprawdzić ale jak zakładali to mieli pojęci otym co robią
Podaj nr vin na pw. Dodano po 44 Jakie oznaczenie silnika. Dodano po 8 Sprawdżczy na zasilaniu paliwem czy nie pokazują sie pęcherzyki powietrza jesli nie to pompa wstępna niskiego ciśnienia do wymiany.
Jeśli nawet byłaby to pompa niskiego ciśnienia to powinien odpalić bo obeszlismy to podając paliwo bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia i jest to samo. Jest to diesel wiec duzo mu nie powinno potrzeba poza prądem i paliwem zeby odpalił :-/
W skrócie, sprawdzić przewody paliwowe, pompę niskiego ciśnienia i jeżeli wszystko jest w porządku sprawdzić zawór na pompie wysokiego ciśnienia oraz samą pompę, w samochodzie do pompy wysokiego ciśnienia dochodzi paliwo ale z pompy już nie pomimo że i zawór i pompa została wymieniona.
Pozwólcie że odgrzeję temat. Mianowicie przyjechał do mnie dzisiaj man TGL. Brak mocy usterka silnika na czerwono. Diagnostyka wykazała następujące błędy: 3775-02, 3779-01, 3776-01. Podgląd parametrów rzeczywistych:BIEG JAŁOWY => Mprop 7%, ciśnienie szyny zadane 498bar, rzeczywiste 498 bar, ciśnienie zasilania pompy niskiego ciśnienia 2bary??? od razu...
A kolego musi zakupić też pompę niskiego ciśnienia chyba. Jak myślisz kol Owik?? Niby w tym ciągniku jest bak trochę wyżej niż normalna pompa wtryskowa, ale może mieć problem przy podjazdach pod górę.
No to znaczy, że pompa niskiego ciśnienia nie może sobie poradzić z oporami filtra. Czyli jest po prostu nieszczelna. No chyba, że to jest jakoś inaczej zbudowane, nie znam dokładnego rozwiązania z tego silnika.
Witam mam problem z swoim Renault. Po zmianie sondy lambda auto nie zapala . Pokazuje błąd regulator ciśnienia paliwa ten w pompie . Pompa zmieniona na nową . Sterownik silnika zmieniony . Auto odrazu po zapłonie pokazuje ten błąd . Zauważyłem że pompa nie pobiera paliwa. W zbiorniku nie ma pompy niskiego ciśnienia. Czy miał ktoś może podobny przyyw...
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
To jak mam sprawdzić czy IMMO blokuje? pompa niskiego ciśnienia działa a chyba przy rozprogramowanym kluczu by nie działała. Czy dźwięk przy włożonym kluczu do stacyjki jest wyznacznikiem sprawnego IMMO? a jak nie piszczy to IMMO blokuje?
Witam, pacjent DAF XF E6 (F7_BH Series) 2017-... Objaw: podczas jazdy przy rozgrzaniu i prędkości około 80 km/h bez naczepy wyskakuje błąd P228D Sterowanie ciśnieniem szyny. Wartość ważna, ale poniżej normalnego zakresu działania. Filtr paliwa + sitko wymienione, widoczny olej. Pompa niskiego ciśnienia wymieniona, ciśnienie na niskim obwodzie ok. Zwór...
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Witam! mam problem z freelanderem 2002r 2.0 td4(Common rail). a mianowicie pompa niskiego ciśnienia pompuje paliwo ale nie podaje na listwę przez pompę wysokiego Ciśnienia... próbowałem już wszystkiego... wiec pozostało mi tylko wyjąć pompę wysokiego ciśnienia... tylko nie wiem co i jak tam jest montowane prosił bym posiadaczy jakichkolwiek schematów...
Witam ! Mam podobny problem z Xsarą 2,0 HDI z 2003 r Pompa niskiego ciśnienia nie podaje paliwa , po podłączeniu na krótko działa , czytałem w innych postach że brązowy przekaźnik lub wyłącznik wstrząsowy to częste przyczyny takich usterek , problem w tym że w moim aucie nie ma wyłącznika wstrząsowego a na miejscu brązowego przekaźnika , jest czarna...
Witam. Pytanko.. Mam Volvo v 40 benzyna 1.6, 150 km z 2013 roku. I ciągle w okresie jesień zima wyskakuje check że jest problem z niskim ciśnieniem paliwa. Pompa paliwa i czujnik niskiego ciśnienia paliwa wymieniony. W lato o zgrozo check się nie pali. 🙈
Witam mam Sprintera w którym chcę wymienić o ringi w pompie wysokiego i niskiego ciśnienia. Tylko nie wiem gdzie i jakie tam trzeba wymienić proszę o pomoc
(at)ramyes15 , podjedź na Star Diagnosis. Przy zaworze listwy CR można wymienić uszczelnienia. Pompa niskiego ciśnienia też może mieć nieszczelność albo syf wewnątrz. Sprawdź silnik i pompę pod kątem nieszczelności. Może jakiś przewód zasilający łapie powietrze. Podaj nr nadwozia.
Od pewnego czasu po odpaleniu silnika pracuje nierówno jakby nie palił na jeden cylinder. Po około 20 s obroty silnika wyrównują się. Prócz tego silnik jest mułowaty. Podłączyłem go pod komputer i w ASO stwierdzili, że zbyt małe ciśnienie na pompie niskiego ciśnienia, ale do końca też nie są pewni. Czy może ktoś z kolegów potrafiłby potwierdzić ich...
W tym aucie nie ma pompy niskiego ciśnienia (w zbiorniku). W ASO mają specjalne pompę do odpowietrzania układu m.in. po wymianie filtra, niektórzy zakładają "gruszki" jak w PSA, można też wytworzyć ciśnienie w zbiorniku paliwa. Pompa wtryskowa przy pracy na sucho uszkadza się, bo jest smarowana paliwem, a przy jego braku zaciera się nastawnik dawki...
Opiłki w puszce filtra nie muszą być dowodem na zacieranie się pompy wysokiego ciśnienia. W systemie Bosch EDC15 są to najczęściej opiłki z komutatora pompy niskiego ciśnienia w zbiorniku, która właśnie kończy swój żywot. Sprawdź jakie ciśnienie wytwarza pompa zasilająca. W przypadku obecności takich opiłków konieczne będzie niestety, jak to wyżej koledzy...
pompa niskiego ciśnienia astra pompa niskiego ciśnienia sprinter master pompa niskiego ciśnienia
wirnik odkurzacza shader model kondensator rower
technics wentylator technics wentylator
Hyundai i30 Smart 2023 - Nowoczesny kompakt z zaawansowanymi technologiami Jak sprawdzić wirusa na iPhone: objawy i kroki