To reklamuj.
Proponuję sprawdzić ustawienie rozrządu na początek. Pozdrawiam. Dodano po 2 Dokręcenie centralnej śruby pompy.
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
01435 - Czujnik cisnienia hamowania -G201 Szukaj na pompie hamulcowej . Wydaje Mi się,że w pompie ABS.
Skoro nie widać wycieku na zewnątrz, to pompa puszcza do serwa.
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
Próbowałeś zasterować pompę np. z VCDSa?
zwarcie w kluczu pompy
Faktycznie w blokach da się zaobserwować czy działa czujnik pod fotelem pasażera co da nam podgląd do tego czy ta pompa ma ESP w sobie.
Ale zdajecie sobie sprawę że były wersje elektrohydrauliczne (jak np. w oplach) z pompą elektryczną.
Przesuwasz nastawnik wzdłuż pompy.
a czy przyczyna tego nie bedzie obluzowany wirnik pompy?
Przyczyna znaleziona pompa padła
No to układ grzania masz sprawny. Pozostaje pompa.
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
Oddaj komuś sterownik, żeby trochę zwiększył dawkę rozruchową i jeszcze sporo przejedziesz na tej pompie
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Prawdopodobnie uległa awarii pompa hamulca
Zapytam jeszcze raz. Check sie swieci? Masz zasilanie na elab (zawór na pompie)?
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Masz założone przezroczyste węże do pompy wtryskowej?
podłączony komputer nie pokazuje błędów w mojej skodzie jest tylko jeden przekaźnik pompy pod maską Pokaż który dokładnie przekaźnik, bo coś tutaj nie pasuje ,może zrób fotę. Tak jak było wspomniane ,ECM powinien pokazać błąd przekaźnika pompy.
Zobacz czy pasek rozrządu nie jest za mocno napięty jak jest ok to powoli pompa siada .
Powiedzcie mi czy pompa paliwa może raz działać a raz nie ,bo dzisiaj gdy ją zapalałem i znów nie chciała zapalić to, chyba nie było słychać jak ją sprawdzić czy to pompa
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Witam, w Octavi 1 z silnikiem 1.6 MPI cieknie przy samej pompie wody. Trzeba zrzucać rozrząd aby to uszczelnić?
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
A pompa w baku ?
Jest to druga pompa air
Pompa tandem.
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Temat założony był 5 października . Auto od 10 dni śmiga. Pomogła wymiana pompy.
Pompa paliwa do wymiany. Po odpaleniu strzelał w dolot, brak mocy, po chwili normalnie. Wymieniłem pompę paliwa i wróciło do normy.
Przepływomierz, ciśnienie i wydatek pompy paliwowej
167 to z tego co widzę jest 4 Pinowy. Myślałem, że jest inny. Jak np w VW Bora. Na pinie 30 powinno być stałe zasilanie z akumulatora. Mostkowanie 30 i 87 powinno uruchomić pompę. Jeszcze tylko poszukam info jak wygląda linia akumulator>przekaźnik Sprawdziłbym na chwilę obecną czy jest ciągłość w obwodzie przekaźnik PIN30 i bezpiecznik 28. EDIT: Na...
A może to coś z pompą wtryskową.
Szukaj takiego urządzenia http://obrazki.elektroda.pl/1355845500_1... schemat http://obrazki.elektroda.pl/2818512500_1...
Wracałem autem z Niemiec i po 200km muł potem za jakąś chwile znowu ciągnie przez jakąś godzine i to samo aż po dziś dzień
Jak bym napisał pompa podciśnienia to ty byś napisał pompa vacum. Nie zaśmiecajmy tematu kolego.
Zawór jest w pompie oleju...micha do zdjęcia.
Witam. Najpierw sprawdziłem w instalacji, a później bezpośrednio na pompie. Wskazówka drży jednakowo.
Jak widzę, to wypowiadający się w tym temacie boją się dużych przebiegów. Jednak jeszcze sporo osób wierzy w TDI w kombi używane przez kobietę lub emeryta do kościoła z przebiegiem 194 432 km i książką serwisową z ostatnim wpisem przy 170 000 i datą 04.03.2002r Jak masz zaufanie do wujka to bierz, sam osobiście kupiłbym auto nieplakowane z takim przebiegiem...
Pompa może się kończyć.
Zależy od strzykawki, czasami jest dużo za mała żeby ruszyć aktuatorem turbiny. Jeżeli masz nieszczelność, to sprawa jest prosta, najlepiej wymień wszystkie wężyki na nowe, w sklepach sprzedają takie na metry. Ostatecznie możesz mieć już przerdzewiałą "gruchę" turbiny i przez nią wylatuje powietrze. Strzykawki też Ci nie zaciągnie, sprawdź też czy jest...
Czasami nie ma tam pompy powietrza elektrycznej?
Ok, dziękuję. Wałek wymieniony, klin był a chodziło mi tylko czy organizować blokadę wałka w miejsce tandem pompy. Pozdrawiam
Pompa powietrza to zwykły silnik. Skoro ją słyszysz to prawdopodobnie silnik jest sprawny. Tu lektura i wskazówki do diagnozy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
https://youtu.be/9Hd00kYlodc https://youtu.be/vxaXvEEQ234 Jak ktoś jest w stanie pomóc dodałem filmiki z blokow pomiarowych. Nie umiałem inaczej dodać. Jak wogóle sprawdzić to cisnienie ladowania pompy paliwa?
Czy istnieje jakiś domowy sposób sprawdzenia vacum pompy? Prócz vacuometru?
To ja wróżę pierwszy, nastawnik w pompie trzeba wyczyścić i wyregulować.
Zgadza sie sam wymieniałem go wczoraj po takich objawach , niestety dostępny tylko z całą pompą.
Nie była czasem wymieniana pompa ABS?
Nie masz czasami systemu EDS? Blokują znaczy słychać że chodzi pompa ABS?
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Z rozrządem jest wszystko ok. Może pompa paliwa?
Przecież można poluzować nakrętkę przy wtrysku podczas kręcenia i już wiadomo czy pompa podaje paliwo.
nie mam jeszcze vaga ale juz kabelke kupilem. czy Polski vag pokaze mi bledy? Czy benzyna ma EGR? moj silnik to benzynka. Strzela i pyrcha za kazdym razem jak sie zimny odpala.Czy moze byc pompa paliwa?
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
Proponuje udać się gdzieś na odczyt błędów ABS i raczej będzie wszystko wiadome.
Napięcie Jest nie zależnie czy jest zapłon przekręcony czy w spoczynku. Po powrocie z pracy spróbowałem jeszcze odpalić z placka był delikatny odzew lecz ako padło co całym dniu licznych nie udanych próbach. Następnego dnia podładowałem i jeszcze raz spróbowałem najpierw delikatne krecenie + odkręcenie śruby w filtrze odpaliła pochodziła może z 5 minut...
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
I każda pompa z tym samotestem tak głośno chodzi?
Pisałem sprawdź na wtyku pompy czy ma plusy i masę Dodano po 2 Ww wtyku musisz mieć jeszcze 12v po zapłonie ,ale jeżeli masz komunikację i auto stabilnie odczytuje kody błędów to wina pompy
Witam. Czy ktoś może podnosił wewnętrzne ciśnienie pompy wtryskowej za pomocą elektrycznej pompki do paliwa?
Wszystko zależy ile benzyny na ile ropy i jaki konkretnie silnik. Octavia 2000 to pewnie stare TDi na pomie rotacyjnej a ten silnik sporo zniesie. Awensis 2010 to już CR i do tego pewnie słabiutkie wtryski Denso. Tu faktycznie nie ryzykował bym nawet 1 litra dolewki i spuszczał wszystko z płukaniem aż do pompy CR.
W blokach pomiarowych VCDS czy VAG numer 125 i wyższych masz stan komunikacji CAN. Ma tam być stałe 1 jeśli moduł występuje w tej wersji wyposażenia. Ale jak wyżej objaw gaśnięcia po 1-2 sekundach to typowa blokada od IMMO. Jeśli ABS zakłóca wystarczy odpiąć wtyczkę na pompie
Witaj. Mam ten sam problem ze swoją skodą octavia 2014r 2.0tdi 150km. Czasami nic sie nie dzieje, normalnie jest temperatura ok 90st. A czasami przy spokojnej jeździe potrafi wskoczyć na 130st. Co może być tego powodem? Nie pokazuje żadnego błędu Pomocnicze pompy wody działają normlanie. Termostat? Czujnik? Główna pompa wody?
Katalizator jest luzny w srodku ale auto tak smigało dzis rano i wielie miesiecy:0Podejżewam pompę paliwa
Zasada-wiem-piszę, nie wiem-milczę. Jakie przekaźniki, jakie? Zacisk X jest tylko bocznikowany przekaźnikiem. Ma do wymiany kostke stacyjki, ten plastikowy bębenek.
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Wysylam pomiary dlaczego pompa w zbiorniku daje az 5bar???!
Moc silnika nie ma nic wspólnego z układem hamowania. Jedynie pompa ABS może mieć wpływ (kontrola trakcji, ESP) i pompa hamulcowa.
W pompie oleju jest zaworek upustowy(miałem to u siebie zaworek się zaciął i zawory opadły)Raczej pompa oleju do wymiany.
Ok, będę wyciągał pompę i dawał do sprawdzenia.
Co w takim przypadku należy zrobić aby podobna sytuacja się nie powtórzyła ? Czyszczenie zbiornika, przewodów, wymiana wtrysków, listwy i pompy wystarczy ?
Wymiana rozrządu w tym silniku jest co 90tys. km. Żadnych kółek na wale się nie wymienia,tylko pasek,pompę wody, rolki i napinacz,dobrze też jest wymienić pasek wielorowkowy.
Obawiam się tego samego:cry: Dodano po 2 A czy na rynku dostępne są zestawy naprawcze do pompy hamulcowej do tego samochodu , czy muszę rozglądać się za pompą?
Przewody byly ok, powtorne odpowietrzenie pompy dało efekt.
z tego co pamiętam w tdi nie ma potrzeby ani możliwości adaptacji ( brak immo w pompie) w starym 1,9 d np felicja trzeba było. Poczytałem troszkę i podejrzewam przekaźnik 109 ( chyba właśnie ten tyka ) Zobaczę rano podając napięcie bezpośrednio na zawór pompy
Czy masz elektryczną pompę w baku?
tak przed i za a nie moge namierzyc przekaznika
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
dzięki :) jutro sprawdzę
Panowie wiecie który przekaźnik jest od pompy paliwa 2009r 1.6 benzyna?
Trzeba zmienić dawke rozruchową lub tak jak koledzy piszą pompa do regeneracji
Luzów nie ma, sprawdzałem jak montowałem. Kontrolka oleju gaśnie natychmiast po zapaleniu ciśnienie sprawdzałem ale nie pamiętam wartości. Sprawdzę raz jeszcze, zadarzały się tam jakieś awarie pompy oleju ?
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Po wymianie pompy silnik pracuje prawidłowo.
Witaj. Wyglada to na czujnik położenia wału, ale raczej przy tym powinien być błąd, może pompa wtryskowa pada.?
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Problem w tym ze nie znalazlem jeszcze pasujacej wiązki, klientowi sie spieszy więc może wykombinuje cos z obecnej. Orientujecie się jak podpiąć włącznik hamowania przy pedale do instalacji z włącznikiem na pompie hamulcowej?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Witam.Musisz wytężyć wzrok i zobaczyć gdzie on wycieka,zwróć uwagę na króćce przy głowicy jeśli przy nich będzie nalot coś jak śniedź to je wymień.Korek nie może mieć dziurki wymień go na nowy.Możliwe jest też że wycieka przez pompę wody.
Skoro wszedzie sucho to bardzo mozliwe, chociaz pompy tez lubia sie zepsuc
1. Octavia ma ustawioną bardzo oszczednie dawkę rozruchową, wizyta u chiptuningowca i korekta mapy rozruchu rozwiąże problem. 2. Mozliwe jest uszkodzenie czujnika temperatury (do sprawdzenia Blok 01, grupa 007 na VAG`u) 3. Ostatecznosc - uszkodzenie sekcji wysokiego cisnienia (analiza statyczna Bloku 01, grupy 013 na VAG`u pozwoli ocenic stan pompy...
vag nie pamiętam na którym kanale Dodano po 3 na plaku pompa ma ciśnienie powyżej 1bar
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
octavia pompa octavia pompa paliwa skoda octavia pompa
blokada drzwi pralka sprawdzić gorenje dekoder cyfrowy polsat sprawność energetyczna akumulatora
blokada operator pralka głośno wiruje
Zawieszanie się Windows 11 po bezczynności - przyczyny i rozwiązania Whirlpool AKZ, AKP – wariujące pokrętło temperatury i zegara, enkoder, zimne luty, naprawa