Ktoś coś borykał się z takim problemem? Autko jest sprzedaż i może to odstraszać. Pompa oleju?
Co się dzieje dokładnie ? Szukać drugiej takiej samej. W tych skrzyniach padają pompy oleju jak muchy.
To nie jest przypadkiem ten silnik z "ołówkiem" w pompie oleju?
Oberwany napęd pompy oleju.
Jeśli nie ma kompletnie ciśnienia to pompa trafiona
czytając te objawy przychodzi mi do głowy tylko nie dokręcona pompa wspomagania vakum . gdy ona podnosi sie do góry wałek napędzający pompę oleju traci napęd .
Witam,czy problem ciśnienia rozwiązany,mam taki sam przypadek pompa orginał
Ściąg miskę olejową przejrzyj panewki i pompę oleju to się dowiesz .
Witam! Czy Audi A4 C7 1.8 turbo 2007r, ma jakiś słaby punkt w instalacji (we wiązce) że zapala się losowo kontrolka ciśnienia oleju.....Pompa oleju zmieniona dwa czujniki pomiar ciśnienia oleju ok i nic....dalej losowy problem...
Trzeba by jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju, żeby zobaczyć czy czasami zawór w pompie się nie przycina.
A ile kosztuje taka pompa i jej wymiana??
Hmm jedyne 2 które przychodzą mi do głowy to: 1. w misce olejowe, przy korku spustowym oleju - mierzy poziom oleju w misce 2. ciśnienie pompy olejowej - brak ciśnienia może oznaczać zepsutą pompę, lub brak oleju
Zgadzam się. Tylko klasa oleju zazwyczaj była przypisana do maglownicy - pompa to "wytrzyma" każdy olej.
Elektrycznie pasuje ale musisz zmienic mise olejowa i smoka pompy oleju
każde 1.8T 20V ustawione wzdłużnie będzie pasowało.. nawet miską i pompą oleju :) jeżeli weźmiesz od poprzecznego to musisz mieć swoją miskę, pompę oleju i cały osprzęt
Jest dokładnie tak jak napisał szogun0. Zdemontowałem pompę oleju i wałeczek napędu pompy okazał się "obrobiony na okrągło" po stronie wałka wyrównoważającego.
Kolego : Smok oczyszczony Filtr MAN Nowa pompa oleju Jedynie ten zawór nie czyszczony, a problem dalej jest
Silnik CDHA to 1.8T a nie 2.0T wiec się zastanów jaki masz silnik.
Witam serdecznie . Nie wiem jaki przebieg ma ta założona skrzynia ale objaw wskazuje na uszkodzenie łańcucha lub pompy oleju w skrzyni biegów oczywiście .
Kolego masz napęd pompy olejowej(moduł wałków wyrównoważających) napędzany łańcuchem-czyli na wale masz zębatkę która poprzez łańcuch napędza zestaw wałków balansujących.Łańcuch jest wyciągnięty,(napinacz go nie dopina) przeskakuje po zębatce na wale.Jeśli chcesz to na pw mogę przesłać Ci zdjęcia jak wygląda kompletnie zniszczony napęd pompy oleju od...
mam samochod audi a4 rok 97 kilka dni temu wymienilem uszczelke pod głowicą po zalezniu wsyztskeigo do kupy okazało sie że plyn chłodzący nie dochodzi z chlodnicy do silnika, czy moze byc przczyna to ze kanały dalej sa zapchane mazia jaka wsytapila podczas uszkodzenia uszczelki (nie moge przepchac niczym tych kanałow)czy jest to np uszkodzona pompa...
W silnkach 2.8 audi zdarzały się awarie pompy oleju, jeżdżenie może mu nie wyjść na zdrowie.
problemem okazała się źle ustawiona pompa oleju która jest połączona z odważeniem silnika
a jakie masz ciśnienie oleju mierzył któryś z mechaników? Może pompa oleju dychła? Tak czy inaczej pomiar cisnienia oleju może coś wyjaśni.
Uszczelka pod pompę poszła nowa?
Jeśli nie nastapiło jeszcze porysowanie gładzi cylindrów oraz zatarcie tłoków, można, wymienić pompę oleju, i jeśli zajdzie potrzeba panewki.
W sumie decyzja fachowca ale bym się skupił na prawidłowym oleju, i niestety wymianie płyty zaworowej, bo jak grzybki spłaszczyło to dupa, nie osiągnie prawidłowego ciśnienia smarowania. A adaptacje jak wspominano tylko na chwilę poprawa a w konsekwencji zarżnie pompę oleju. Tak se to wymyśliłem. Narka
Przede wszystkim zrób alternator. podejrzewam padnięty regulator. Po tym trzeba sprawdzić ciśnienie oleju ale wątpie aby pompa padla. W moim mniemaniu mogleś uszkodzić czujnik ciśnienia oleju
Niestety te pompy są wrażliwe na zanieczyszczenia.Ciśnienie oleju mogło wypłukać resztki starej pompy i ta nowa też puszcza i hałasuje.
No to proponuję sprawdzić napęd pompy oleju silnika - żeby nie było za późno.
Już się poprawiłem.. literówka.. chodziło mi oczywiście o konwerter W schematach jest i właśnie nie mam pojęcia gdzie on się podział.. Dodano po 1 co to za o-ring? http://www.samko.pl/sklep/ag4-o-ring-pom... Jest to o-ring pompy oleju umiejscowiony po zewnętrznym obrzeżu pompy w rowku.
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju 2.0 alt. Po odpaleniu auta za 2 minuty zapala się ciśnienie oleju. Mierzyłem ciśnienie oleju zegarem i gdy odpalam auto mam 4 bary a gdy samochód chodzi 5 min spada do zera. Co może być powodem, pompa umarła?
Moge dołączyć się do pytania bo także stanołem przed taką sytuacją. Rozsypał się napęd pompy olejowej przy okazji zatarła turbina mimo że auto zgasiłem pratkycznie po 100metrach. Po naprawie 2miesiące i znowu to samo. Czy mechanik robi mnie w h....................... czy poprostu nie obejdzie się bez wymiany całego układu napedowego pompy olejowej....
Najpierw to należało by zweryfikować czujnik. Czyli manometr w miejsce czujnika i test zimy/rozgrzany. Jak okaże się że czujnik dobry to weryfikacja/wymiana pompy oleju, sprawdzenie panewek, głowicy (wałka rozrządu).
A jak by się okazało że to jest jednak pompa - jaki by był to koszt mniej-więcej wymiany?? Nie orientujecie się??
Czy pompa oleju została wymieniona na oryginalną i nową? Pytam bo zamienniki nie trzymaja ciśnienia.
witam na tym oleju przejechałem jakieś 2000km od wymiany i jest to pół syntetyk lotos a silnik ma przejechane 200-tyś/km zaznaczam że przed tą wymianą jeździłem na pełnym syntetyku Castrol poza tym czytałem ze jest gdzieś koło pompy oleju zawór ciśnieniowy może ten zawór jest zepsuty .
Uszczelnienie na pompkach (lub gniazda- okaże się po wyjęciu pompek), pompa tandemowa. Innej na brudną ropę i przybywanie oleju nie ma.
to jest ten zawor na pompie ? jezeli tak to sprawny ....
A czy czasem nie jest tam zamontowana pompa oleju jak w silnikach A4 kod silnika BLB ??? Sprawdz kolego . Tam wadliwe były pompy oleju . Teraz bez problemu kupisz na all... zestaw naprawczy .
Żadne pół silnika. Turbo do naprawy, zdjąć misę celem sprawdzenia smoka pompy oleju, sprawdzenie również stanu odmy, podciśnień itp.
1. Nie kupię. Mam nadzieję, że to żart :?: Mam diesla od 5 lat i nigdy nie miałem problemu z osprzętem silnika a jeżdżę sporo. Co to za silnik? Jeździsz "sporo" to ile to jest km rocznie? Pamiętaj o złotej zasadzie "fizyki nie oszukasz". Oprócz typowych dieslowskich problemów tj. EGR, DPF, wtryskiwacze, dwumas w 2,0 tdi dojdzie wadliwa pompa oleju....
Przepraszam,że zapytam.Rozumiem ,że pompa jest smarowana olejem i uszczelniona na wale. W jaki sposób olej dostał się do paliwa?
Wycie na rozgrzanym oleju, to niewydolna pompa, maglownica nie ma nic do rzeczy. Chyba że nalałeś nie wiadomo czego, zamiast czerwonego Dextrona.
Jaki przebieg auta? Bierze olej? DPF jest? jeśli tak to w jakim stanie, nie przytkany? Jeśli chodzi o sterowanie turbiną, to nie ma tam pojedyńczych zaworów jak w starczych modelach, tylko zespół zaworów, i to jedna puszka z której wychodzi podajrze siedem wężyków, steruje podciśnieniami, kolejną sprawą jest fakt że na gruszce masz czujnik położenia...
Typowe miejsca gdzie te autka gubią płyn to: - krućce z tyłu i z boku głowicy - bardzo często - zarastające utlenionym aluminium wyjścia przewodów od pompy wody - podobnie - na chłodnicy oleju - utlenienia - kończąca się pompa wody - nie wiadomo kiedy była zmieniana (świeży zakup)
Zawsze jest. Na wężu powrotnym., ale pompy z racji jej niebytu nie uszkodzi. POmpa uszkadza się od przebiegu.
To i tak nie pasuje do 1Z, ten silnik to archaizm, z golfa 3 itp. Komputer o którym myślisz, pasuje do silnika AFN, AHU, AHH. Dodano po 1 A no i taki drobny szczegół, miska olejowa w 1Z i pompa oleju raczej nie zmieści się nad ławą.
Żeby w przyszłości nie mieć problemów z hamulcami należy wymienić pompę hamulcową razem ze zbiorniczkiem. Zaczęło się od tego, że nie można odpowietrzyć układu potem dojdzie blokowanie hamulców po przekątnej najczęściej prawy przód lewy tył. Przetłaczanie płynu z olejem do odpowietrzników to tragiczny pomysł.
Nie przedobrzyłeś z tym olejem 5W30 ? jaki był wlany poprzednio ? Myślę że 5W40 był by lepszy ale należy najpierw zmierzyć ciśnienie manometrem. Do tego silnika przewidziany jest 5w30, zdarzają się problemy z pompą oleju. Proponuje wykonać pomiar ciśnienia oleju a dopiero później rozbierać miskę. Ale co do motula to średnio jestem przekonany bo jest...
Witam Jestem po naprawie audi a4 b8 lift 2.0 tdi cr oznaczenie cglc przebieg 220tys. Ciśnienie oleju przed naprawą 0.5 bara przy 80 stopniach i 880obr. Po wymianie panewek korbowodowych i pompy oleju dało wynik 0.8 bara przy 80 stopniach i 880obr. Po kilku dniach przyszedł czas na wymianę dysz natrysku tłoka Po wymianie dysz ciśnienie oleju przy 80stopni...
Po wymianie turba wszystko było poczyszczone i przelane olejem, wiec nie ma takiej opcji żeby był to stary olej. po wymianie tej pompy okazało się że już nie dymi na biało tylko na czarno.
2litry benzyny nie zaszkodziło pompie przyjeżdzają z wiekszą mieszaniną:-)Stawiam na turbine i jej ułożyskowania
Chciałbym spróbować zwiększyć lekko ciśnienie oleju w Audi A4 1.8, tylko przede wszystkim na wolnych obrotach. Czy zawór przelewowy na pompie działa od najniższych obrotów, czy może sprężyna uchyla się tylko przy podwyższonych obrotach, a ciśnienie na jałowym uzależnione jest tylko od wydajności pompy przy danych obrotach? Czyli tak jednym zdaniem,...
Wiem, że wymiana czujnika ciśnienia nie podniesie ciśnienia oleju. Miałem na myśli fakt, że jeśli pompa jest niewydajna to należy ją wymienić.
Za każdym razem jak wciśniesz pedał hamulca to wpada w podłogę ? Czy tylko sporadycznie ? Miałem kiedyś taki przypadek w identycznym samochodzie po zrobieniu tylnych hamulców jeden z praktykantów uzupełnił zbiorniczek płynu olejem . Kapnęliśmy się w ostatnim momencie. Zdążyliśmy go szybko odessać. Wydawałoby się że odessaliśmy wszystko ale przez dwa...
dane z Elsa... dla 2.0 TDI ; BPW warunki sprawdzania dla ciśnienia oleju; - poziom oleju prawidłowy - temperatura oleju silnikowego ok. 80st. ciśnienie oleju na biegu jałowym: min. 0,8 bar. ciśnienie oleju przy 2000 obr/min. : min. 2,0 bar. program serwisowy Nic nie podaje na temat max. ciśnienia oleju, niemniej jednak warto sprawdzić podczas wykonywania...
Najlepsza skrzynia audi 0ck. Ciężko naprawić ją połowicznie. Pompa uszkodziła się prawdopodobnie wskutek ingerencji mechanika, gdyż jest elektryczna i załączaniem pompy zajmuje się sterownik. Pompę bez oleju w 0ck szlag trafia w kilka sekund. Poszukaj warsztatu, który wie co robi i zna tą skrzynie. Wydasz więcej kasy, choć tak naprawdę wiele zaoszczędzisz...
Rozmawialem z mechanikiem ktory naprawial auto przed moim kupnem i powiedzial ze walki sa nowe,a pompa oleju po regeneracji.Jest na to jeszcze gwarancja. Powiedzial ze te 2,0 tdi ma taki male "bujniecia" na biegu jalowym.(delikatne) Ze to normalne..>>????
zauważyłem właśnie,rozebrałem cały przód audi przy okazji bym wymienił paski,lecz ku mojemu zdziwieniu zauważyłem dziwne tak zawane masło w przewodzie wodnym i mnie to całkiem dobiło.przesyłam fotkę może ktoś mi doradzi czy dodatkowo muszę zwalać głowice ,gdyż wygląda to jak by do wody dostawał się olej,lecz ta maź jest tego samego koloru co płyn chłodniczy,rury...
Sam napisałeś, że ciśnienie było sprawdzane manometrem i jest ok, a zatkany smok pompy to wyklucza. Jeśli smok pompy będzie zatkany silnik będzie pracował "twardo" i będzie słychać, że coś jest nie tak.
Zamiast bawić się w montaż/demontaż pompy, jedź do kogoś, to zmierzy ci ciśnienie oleju manometrem. Po zagrzaniu oleju, w czasie pracy silnika na jałowych obrotach oraz przy ok 2000-3000 obrotów.
Sprawdź ustawienia rozrządu/pompy sam kiedyś się walnąłem o jeden ząbek i 2 dni walczyłem bo przecież nie mogłem się pomylić. Druga sprawa to kompresja pomiar sprawdzenie. Trzy zapowietrzanie układu paliwowego (tu polecam przezroczyste węże od filtra do pompy oba wtedy ładnie widać czy są bąbelki).
Dzięki, jak dla mnie to trochę zbyt fachowo opisane. Będę miał jeszcze trochę głupich pytań jak np.: -Gdzie znajduje się ten zawór bezpieczeństwa w pompie i czy jakoś się go czyści? -Jak mam "przepłukać olejem dedykowanym", w sensie rozkręcić i przeczyścić benzyną czy czymś?
przyczyn może być wiele. potrzebna jest dobra diagnoza, bip,y , synchronizacja, i wiele wiele innych czynników które mają wpływ na odpalanie. czasami to po prostu f,paliwa. albo oringi na wtryskach ale wtedy przybywa oleju. pompa vacum czasami robi małe ciśnienie/zapowietrza się. Przede wszystkim DIAGNOZA komputerowa na początek
Witam wszystkich forumowiczów ,mam nie mały problem ponieważ audi nie chce odpalić a stało się tak że kilka dni temu podjechałem pod blok i było ok po kilku godzinach chciałem odjechać i już się nie dało,dodam że dzień wcześniej wymieniłem filtr paliwa,oleju,czujnik ciśnienia oleju,olej.Po sprawdzeniu bezpieczników i przekaźnika te są ok.Okazuje się...
Pompy olejowe padają jak muchy kumpel miał passata z 2006r z tym silnikiem sprzedał po pół roku stale pokazywał mu brak ciśnienia oleju przy obrotach poniżej 2000 poprawił to i sprzedał
dzisiaj sprawdzę czujnik a jesli to nie będzie on co dalej moge zrobic ? Dodano po 2 czujnik cisnienia oleju jest sprawny. Dodano po 17 Czy może to być wadliwa pompa oleju? Dodano po 1 cisnienie oleju przy niskich obrotach 3,5 a przy 2 tysiacach obratów 5,5 POMOCY!!!
Zaglądałem tam ze trzy dni. Bez skutku. Właśnie od zamka klapy silnika wychodzi kabelek, dwie żyły (biało-czerwona i brązowa) o długości ok 1mb. Sięga ten kabelek w okolice zbiorniczka płynu pompy wspomagania. A tam niczego do czego można go podłączyć ;(((
Kolego akurat myśmy na warsztacie robili taką przeróbkę i blok ogólnie będzie pasował z głowicą jest różnica jak mówisz przy pompie wody i sprawa z filtrem oleju w 1z był zwykły metalowy a AFN wkład
Które wersje silników 2.0 TDI są awaryjne? Zasadniczo silniki 2.0 TDI można podzielić na trzy kategorie: najgorsze, godne uwagi i polecane. Najbardziej awaryjne są jednostki wyprodukowane przed 2008 rokiem, montowane w samochodach klasy średniej – mają one pompę oleju o wadliwej konstrukcji, przez silnik traci smarowanie i zaciera się turbosprężarka,...
Jeżeli poduszki są dobre, to wymontuj skrzynię i sprawdź kosze B i D. Kosz B umiejscowiony na statorze pompy oleju, pęka na obwodzie (metalowy). Kosz D (jest to kosz podwujny D-G) pęka na obwodzie nad zabezpieczeniem tarczek i przekładek (aluminiowy).
Podłącz próbówkę będziesz widział czy jest zasilanie po zapłonie, sprawdź ciśnienie na niej. Jak zakupiłeś niedawno to wymiana filtra paliwa, powietrza, sprawdzenie oleju, świec, przewodów wn to podstawa. Możesz również podłączyć pod kompa zobaczyć błędy.
Płyn patrzyłem we wspomaganiu raczej był wymieniany na czerowny dextron i taki kolor też ma. Jest kilka rodzai olejów czerwonych. Po drugie nie ma potrzeby jego wymiany a po trzecie skąd wiesz, że raczej?
Niech na próbę podmieni (założy inną) płytę sterującą aby mieć pewność że usterka nie pochodzi od płyty. Jeżeli nadal piąty bieg będzie zrzucało do czwórki, to wina leży w koszu C (ten na statorze pompy oleju). Pomimo że jest stalowy to potrafią wystąpić pęknięcia nie widoczne "gołym okiem". Próba ciśnieniowa "na stole" może dopiero to wykazać.
Witam was. Co do tematu niewypałów z ostatnich 10 lat które naprawiałem. Więc tak ;] Silniki opla diesle 16v z pustymi wałkami i krzywkami na ciepło bez klinów - powoduje obrócenie się krzywki, kolizje zaworu z tłokiem, W najlepszym wypadku koszt naprawy 4tys. same wałki uzywki 2tys. Mercedes w 210 300d i świece żarowe które się ukręcają. Renault hehe...
Musisz sprawdzic czy wentylator jest sprawny. Zachowaj jednak przy tym szczegolna ostroznosc. Mozesz na krotko podpiac wentylator zeby stwierdzic czy wgl dziala. Zalacza on sie jednak automatycznie kiedy termostat da znak ze plyn sie nagrzal. (temp okolo 90 C) Takze termostat wentylatora moze byc uszkodzony i nie zalaczac wentylatora. Bzdury! Nie ma...
sprawdź pompę oleju a dokładnie jej napęd. Tak jak opisałeś zaczyna się jej pad, kończy się zatarciem silnika. A tak na przyszłość 2.0 tdi nie nadają się na dłuższą metę do ostrej jazdy.
elektryk pousuwał sidła typu dodatkowy immobilizer i jak się okazało wywaliło bezpiecznik z pompy paliwa, a dlaczego? A dlatego, że przy wyciąganiu radia musiałem uszkodzić instalacje i po wymianie bezpiecznika pompy dalej wywalało bezpiecznik pompy, problem ustał po wyciagnięciu bezpiecznika z.... radia!!! Ciekawe tylko jakie sidła porobił poprzedni...
doszedłem do tego co było przyczyną nie przypuszczał bym że to możliwe ale wyrwało śrubę od pomowtrysku jak doszedłem przypadkiem chciałem zobaczyć stan oleju okazał się duży razem 12l całe paliwo wlatywało przez pompowtrysk do oleju a używałem dynamometru i instrukcji postanowiłem przykręcić na czuja i pali na dotyk co do pompy elektrycznej on niema...
Witam mam taki problem w audi a4 1.9 tdi 90km, otóż kupiłem auto trochu pojezdziłem wszystko było ok była moc ,nie kopcił,palił idealnie czy ciepły czy zimny,ale zaczeła cieknąć pompa,komplet naprawczy uszczelek(50)zł i do mechanika,po zrobieniu dziwny objaw świeci kontrolka ciśnienia oleju na wysokich obrotach na niskich gaśnie i wogóle nie reaguje...
Ciśnienie będę musiał zmierzyć, ale ten od poziomu i temperatury też daje ciała ta na żółto kontrolka i zegary stoją w miejscu od temperatury. Dodano po 5 Sorki ten od temperatury tylko, skoro nie ma w a4 od poziomu oleju. Tak myślałem przez noc z tym ciśnieniem to może być pompa niestety, ale ta temperatura to na pewno coś elektryka. Tylko oby nie...
po wymianie węża zalałem nowy płyn bo starego już nie było. jak dobrze pamiętam to zalewałem jeszcze raz tym samym a poźniej to już tylko nowy. olej do wspomagania był w takich złotych butelkach firmy K2 http://allegro.pl/k2-psf-1l-plyn-do-ukla... a olej do przekładni automatycznych na którym problem ustąpił w...
Bez logow VAGiem trudno powiedziec-lepiej i taniej jest zrobic diagnostyke komputerowa. Jesli masz mozliwosc to podmien na 1-2 dni od kogos przeplywomierz (od golfa 3 TDI smialo pasuje- padajace turbo raczej nie wali olejem na przeplywke).Mowisz,ze odpala i gasnie, a nie masz powietrza w przewodach? moze zawor zwrotny nie trzyma w pompie. Najtaniej...
Ja bym celował w audi a4 b7, passat b6 ale nie ma co liczyć na względne przebiegi. Jest dużo informacji które silniki można spokojnie brać a których się wystrzegać jeśli chodzi o 2.0TDI. Lub doinwestować i wymienić napęd pompy oleju i wtedy spokój.
Witam. Mam audi A4 1.9 tdi AFN 110km na zwykłej pompie, i od jakiegoś czasu dymi mi na czarno i ostatnio zauważyłem, że bierze olej. Na rozgrzanym silniku nie ma mocy. Kilka miesięcy temu wyciekł mi płyn z chłodnicy ponieważ układ był nie szczelny. Co może być przyczyną myślałem że jak przegrzałem silnik to pierścienie do wymiany, lecz nie jestem pewien.
Witam!!! Mam problem z Audi A4 B6 1.8T BFB, poniżej opiszę trochę problem dla nakreślenia sytuacji. Auto od dłuższego czasu boryka się z problemem dziwnych dźwięków wydobywających się z pod maski w czasie jazdy. Dźwięk ten (brzdęk nasilający się po rozgrzaniu silnika i po ostrzejszej jeździe) następuje podczas delikatnego dodania gazu i trwa dosłownie...
Daj sobie spokoj z A6 4B Kupisz 2.5 to wysypie sie pompa vp44 (poczytaj) Albo powypadaja popychacze. Kupisz 1.6 / 1.8 to spali Ci wiecej oleju niz paliwa. 1.8 T i wszystkie V6, V8 sa super, ale z gazem. Kupisz automata to sie zesra zaraz. Jedynym sensownym wyborem jest 1.9 avf 130KM ze skrzynia manualna 6 biegowa. Ale taka ciezko znalezc, a jak znajdziesz...
Marka pojazdu: Audi a4 b7 1.9. BRB 2006r. Witam. Wiem że taki temat były już ruszany na forum lecz nie był on do końca dokończony (temat się urywał) Mam bardzo kłopotliwy problem ze swoim samochodem.Całe lato pięknie palił , żadnych problemów nie było , lecz gdy przyszły temperatury minusowe -3 +8 to mam problem z odpaleniem (świece wymienione na nowe)....
No właśnie nie używam go obecnie, żeby nie uszkodzić całkiem skrzyni. Pod samochód zaglądałem to mało co można zobaczyć, bo wszystko jest zalane olejem gdzie tylko się da. Myślałem już czy nie nalać mu z 3l oleju i odpalić go, zapiąć Drive i na postoju zobaczyć gdzie olej wycieka, ale pomysł nie wypalił, bo najzwyczajniej nie mam jak nalać do niego...
Witam mam problem z stanem podnoszącego się oleju .Ropa dostaje się do oleju . Pierwsze miałem wymienione uszczelki , ale dalej to samo . Ostatnio oddałem do serwisu i wymienili mi pompo wtryski , a na sam koniec powiedzieli mi , ze po wymianie tego pompo wtrysków , musza wymienić pompę vacum , w sumie wyszło mnie 4 tys . Ale gdy pojechałem z innym...
chociaz stary olej krzywdy nie robi, a jaka oszczednosc nie rozumiem o co z tym olejem chodzi? :) . Filmik jak jeszcze nie szukales: youtube.com/watch?v=T-qimXvAbTc tak właśnie chciałem zrobić, ale najpierw sprawdzić wartości w VCDS'e - no i potoczył się cały wątek. tylko że teraz po tym co napisałem: Jednak idąc tym tokiem myślenia to z tego co napisałeś...
Wczoraj przy próbie uruchomienia samochodu wciskając sprzęgło pompka rozczelniła się już DWUKROTNIE !!! Pedał sprzęgła ma duży opór tuż przy końcu a trzeba go wcisnąć żeby czujnik na pompce pozwolił uruchomić silnik. W czasie jazdy jest wszystko OK biegi wchodzą płynie. Tylko przy tym nie szczęsnym odpalaniu. Przy pierwszej wymianie pompki był oczywiście...
Mieszać nie mieszać oto jest pytanie. Też 6 lat temu się naczytałem że nie wolno zalewać syntetycznym bo pisze tylko mineralny uszkodzi nam maglownicę, pompę, zaczną się wycieki większe.. Prawda jest taka że wszystkie oleje są mieszalne wiec nic nie powinno się stać. Co prawda trzeba wziąć pod uwagę że przy zmianie resztki oleju starego zmieszają się...
Korozja juz będzie dawała o sobie znać jak są bąble gdziekolwiek. Ten silnik jest taki sobie ogólnie, często czytałem w Internecie na forach samochodowych o wyciekach oleju z niego i awariach pompy wody. Opinie na temat LPG w tym motorku są jak najbardziej dobre i warto zagazować go, bo sprawuje sie dobrze. Jechałem fabią 1.9 sdi i ten silnik jest w...
No właśnie zauważyłem że jednak 2.8 ma inne brzmienie, bardziej chwyta za ucho. Ja słyszałem że często są kłopoty z popychaczami i pompami oleju ale to chyba wychodzi nieprawidłowa eksploatacja. Jak ze spalaniem w 2.8? czy przy normalnej jeździe, bez pałowania w mieście (25 tyś mieszkańców więc korków niema) auta na prawde spala 15L PB?
łukasooo to ma nikłe pojęcie o całości chyba. To, że łyka olej i ma ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego. Dół silnika- wał korbowy na łozyskach głownych i korbowych, smarowanie pomp, samoregulatorów zaworów i wałka mało kiedy ulega uszkodzeniu, i ma to wpływ wyłącznie na CIŚNIENIE OLEJU. Ciśnienie sprężania też nijako ma się do zużycia oleju. Pierścienie...
Witam serdecznie. Z gory perzepraszam jesli powielem temat ale nie moge znalesc podobnego to mojego problemu. Pisze w czym problem. Otoz mam dylemat z Audi A4 B6 z silnikiem 2.0 ALT. Od soboty podczas odpalenia na zimnym silniu slychac stuki tak jak z diesla. Trwaja one tak jak u was pare sekund, pozniej wszystko ucicha i po ponownym odpaleniu juz nie...
Mechanik mówił mi że temp w swoim audi a4 b5 ma 70-80 max, teraz ostatnimi dniami. Więc wygląda na to że by się przegrzewał... termostat w tym audi idzie włożyć odwrotnie ale problem polega na tym że gdyby tak było lub gdyby nie działał, woda nagrzewała by się do przykładowo 110 stopni na małym obiegu bo duży był by odcięty, a u mnie leci do 90 i stoi...
Witam, jako, że mój 2.0 TFSI BGB ostatnio się wysypał z powodu awarii pompy oleju postanowiłem wyposażyć się w dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju. Oryginalnie ten silnik ma tylko czujnik bistabilny 1.4 bara, normalnie otwarty. Pierw myślałem o wkręceniu trójnika ale widzę, że są też czujniki, które jednocześnie mają styk i pomiar analogowy (np. VDO)....
pompa oleju pompa oleju toyota zapowietrzona pompa oleju pompa oleju fabia
komora hydrostatu zmywarka bosch sterownik silnika przesunąć tablica
Aktualizacja map w nawigacji Modecom MX4 Mała dynamika dźwięku we wzmacniaczu Williamsona: przyczyny