Renault Megane III 1.6 16V 2012 rok gaśnie po uruchomieniu. Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, jaki mi się przydarzył. Samochód często przy odpalaniu gasł po zapaleniu. W moim przypadku samochód jeździ na instalacji gazowej sekwencyjnej. Dopóki za którymś razem odpalał jakoś nie robiłem niczego z tym tematem. Przyczyn mogło być kilka....
Możesz jeszcze zrobić test przelewowy ale paliwa nie wtryskiwaczy czyli ściągasz przewód powrotny odpalasz auto i mierzysz ilość paliwa po minucie powinnaś mieć tam litr. Sama pompa paliwa w zbiorniku wygląda tak. https://obrazki.elektroda.pl/7675470900_... Zawór jest widoczny. https://obrazki.elektroda.pl/6311944900_...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? Co do samej pompy to...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Wtryski przy dwóch naraz , z resztą tu problem jest z ciśnieniem paliwa jeżeli jest za małe to wtryski nie puszcza paliwa. Dodano po 2 Czy ktoś wie czy ta pompa ma zawór wysokiego ciśnienia i gdzie on jest? Dodano po 4 Znalazłem zawór wysokiego ciśnienia i oring przy obydwóch pompach był zepsuty .
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Witam Zauważyłem że w samochodzie mam delikatny wyciek paliwa ,po głębszym przyjrzeniu się skąd wyciek następuje,okazuje się że spod zaślepki głowiczki pompy wtryskowej ,czyli specjalnej śruby, która znajduje się pomiędzy wejściami przewodów wtryskowych do pompy (na zdjęciu zaznaczone ) Jak to jest z wymianą znajdującego się w środku oringu ? Na necie...
Wydaje mi się ,że to nie oring tylko puszczajà sekcje -tylko pompa na stół do fachowca,spuszczane oleju napędowego z pompy niczego nie rozwiąże
dzieki za info. co sprawdzilem?? jakis czas temu chcialem zmienic oring w tej podkladce pod pompa paliwa i prawdopodobnie dopasowali w sklepie za gruby oring i rozsadzilo scianki tej podkladki i teraz delikatnie cieknie i nie zbyt chodzi na benzynie. Nie wspomne juz o wyprzedzaniu czy gwaltownym ruszeniu...
Od niedawna jestem posiadaczem Clio 1.2 8v. Ostatnio pojawił się problem. Podczas jazdy zdarza się, że silnik nie ma mocy, dusi się i dławi. Obroty wtedy falują a jazda jest utrudniona a wręcz czasami (przy większych wzniesieniach) nie możliwa. Dodam że autko po zakupie z racji na kiepski stan przewodów zapłonowych dostało nowa cewkę zapłonową wraz...
PROBLEM ROZWIĄZANY! Tłumacze o co chodzi . Otóż kosz w którym siedzi pompa robi za rezerwe paliwa , gdy paliwa jest mało , resztki zbierają sie w koszu i nie mają prawa uciec spowrotem do zbiornika , czyli kosz musi byc zupełnie szczelny , gdy jest nie szczelny paliwo ucieka , dostaje "lewe powietrze" i nie chce palic . U mnie dolny oring oddzielający...
A co tam chcesz odpowietrzac? Jak idzie paliwo na pompę bez powietrza a wychodzi z powietrzem to albo pompa lipa albo jakieś nieszczelności. Regulator ciśnienia sprawny? Oring nie uszkodzony? Jakie parametry cisnienia paliwa podczas pracy?
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Witam, problem dotyczy samochodu jak w temacie- atego 1823 z 2001 roku, przebieg 690000 km. Moje atego czasami podczas jazdy nie pali na 1 cylinder. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa (kupiłem oryginalną), po jej wymianie dynamika auta poprawiła się, ale....po jakimś czasie auto zaczęło mi przerywać. Okazało się, że oring na 6 króćcu (wtrysku) był nieszczelny-...
Po odpaleniu silnik pracuje równo ? Jeżeli nie to jak pisał kolega wyżej, należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli auto pracuje dobrze po tym ciężkim rozruchu to sprawdź czy przy filtrze paliwa nie ma wycieków, głównie przy króćcach w obudowie filtra paliwa, gdzie prawie pionowo wchodzą 2 przewody paliwowe. Ostatnio przerabialem to w Combo C z takim...
Na swoim przedmuchałem sprężonym powietrzem i było bez zmian, zamontowałem inny z innego auta i było identycznie. Pompę paliwa czyściłem tylko wlewając w nią benzynę, nie rozbierałem jej możliwe że sitko jest zapchane i mało paliwa dochodzi. Dodano po 14 Może ktoś rozbierał pompę paliwa ta w zbiorniku?, po rozebraniu jej w tym koszyczku gdzie jest pompa...
Nagrzewnica działa. Uważam że pomogło: 1/ wymiana dyszy, 2/ czyszczenie układu paliwowego, 3/ wymiana czujnika chłodzenia ( te dziwne załanczania ustały), 4/ ustawienie dopływu powietrza, 5/ wstawienie 2 filtrów paliwa, pierwszy przy wlewie i dokładniejszy pomiedzy bakiem a pompą. Problem mam z regulacją dawki paliwa bo nagrzewnica nie ma kopa jakiego...
Panowie Sprawa wygląda następująco: Zacisnąłem powrót przy pompce i ciśnienie na listwie wtryskowej wzrosło do 4 barów.Auto pali ale przy ruszaniu go muli.Przypuszczam że należy jeszcze skasować błędy w sterowniku.Zdjąłem wężyk powrotu z króćca powrotu na pompce i dmuchnąłem - zawór zwrotny nie trzyma. Wyciągnąłem starą pompę.Dmuchnąłem w powrót (tam...
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Pompa paliwa ma pracować po przełączeniu na LPG cały czas i jest tak w każdej bryce z LPG. Odpalasz na benzynie i ciecz chłodząca płynąca przez parownik MUSI osiągnąć temperaturę minimum 35 st.C i po tym dopiero przewalasz na gaz. Jak ktoś wyłączy zasilanie pompy paliwa to na 100% zapieką się wtryskiwacze bo nie są chłodzone przez paliwo. Spróbuj odpalić...
miałem taki sam problem i usunąłem go bez demontażu pompy.odkręcamy przewody wysokiego ciśnienia ,następnie odkręcamy śruby mocujące podkładki wielorowkowe znajdujące się w górnej części pompy.Teraz jeżeli mamy klucz do sekcji tłoczących odkręcamy kluczem jeśli nie to takimi podkładkami, jakie wcześniej zdjęliśmy.Lecz nie tymi samymi(najlepiej dokupić...
Stosowałem już butelkę z paliwem na krótko bezpośrednio wężykiem do pompy i wydaję mi się że chodzi ok tylko pompa może mieć siłę zassać paliwo po wężyku 30 cm a może nie mieć siły na wężyk 30 cm+ filtr+ wąż 3,5m + smok i zbiornik który znajduję się poniżej lini węża ale to tylko moje spostrzeżenie. Drugie spostrzeżenie to takie że przejechałem około...
Witam, potrzebuję pomocy w namierzeniu usterki związanej z pompą paliwa w samochodzie citroen Jumpy 1.9D z 1997 roku - silnik jest taki sam jak w Xsara 1.9D 70kM. Problem jest z wahaniem obrotów. Pompa sama zwiększa lub zmniejsza obroty. Na zdjęciu zaznaczone jest w punkcie 1 miejsce gdzie wymieniony został oring który przeciekał, problem wystąpił po...
Witam. Ta pompa to Lucas czy Bosch. Bardzo mnie dziwi, ze w Twojej pompie nie znalazłes przedmiotowego filterka, ale dobrze że chociaż ten zaworek jest zrobiony. Tak ciśnienie, to 1 bar = 0,99 atm, albo 0,1 MPa, albo 14,5 psi, ale tam powinno być oznaczenie w atm. Czekam, na wiadomość jak zapalił, a pewnie będzie trzeba rano, szybki skrobać. D o p i...
może być jeszcze możliwość :uszkodzony oring pod wtryskiwaczem i ciśnienie ucieka do kolektora... Przychylam się do tej wersji. Miałem tak i w poldku i w Vectrze 16, tylko w bardziej ekstremalnym wydaniu, sikało w górę na 2m:D. Jak pompa zaczyna podawać, to się leje... Najprościej przełożyć cały element (wtryskiwacz z obudową i regulatorem) ze złomu...
Sprawdź ciśnienie paliwa ale na listwie, nie na pompie. Pompa może mieć dobre, a pęknie wężyk który idzie z pompy do przewodu paliwowego i już będziesz miał lipe. Rozrząd dobrze ustaw, przeskoczy ci o 1-2 zęby i już lipa. Cewka może być winna. Nawet jak nie masz czujnika położenia wału który jest za kołem zębatym z przodu silnika to i tak auto odpali...
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Witam, wszystkich mam problem z moją Alfą od początku. Kilka miesięcy temu zaczął mi się problem, że samochód palił troszkę ciężej na ciepłym silniku na zimnym od strzała pewnego dnia niedawno Alfy na ciepłym już wcale nie mogłem odpalić musiałem zaczekać aż ostygnie na zimnym paliła teraz już nawet na zimnym nie chce odpalić jest tak rano do samochodu...
Witam wszystkich . Mam problem w moim passacie po wymianie filtra paliwa którego nie zalałem ( mój błąd ) układu w końcu udało mi się odpowietrzyć ale auto wariuje raz jedzie normalnie raz dostaję zamarło paliwa .nie wkręca się na obroty . Sprawdziłem cały układ i paliwo zamiast wracać powrotem z ostatniego wtrysku ,wraca krućcem powrotowym ( zaworkiem...
Zostawił bym pompę wtryskową jak odpala dobrze .Jak masz już odkręconą pompę zasilającą to zobacz czy nie ma za dużego luzu trzpień który popycha tłoczek.Najlepiej odkręć to całe ustrojstwo bo tam jest jeszcze oring i najczęściej tam przepuszcza paliwo do pompy.Masz jeszcze starą pompę zasilająca czy już z dzisiejszych produkcji ?
Typowy objaw zapowietrzania się układu paliwowego.Skontroluj dokręcenie wszystkich złączy na pompie które były ruszane.Połączenia filtra paliwa,oring pod podgrzewaczem na filtrze,ewentualnie sam filtr.
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje zasysanie paliwa do komory pompy jest tam oring gumowy jesli bedzie jakas nieszczelnisc to nie zassie . niekiedy jest za cienki oring. Dodano po 43 sprawdz oring w obudowie ,pompie , paliwo wracajac do pompy przeplywa przez tzw inzektor ktory powoduje...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Opel Calibra Vectra A i Omega A(te z pompą paliwa na zewnątrz) - smok paliwa i ten nieszczęsny oring na nim przez który często nierówno pracuje lub wogle nie chce odpalić przy niskim poziomie paliwa w baku bo powietrze ciągnie. Przez taką pierdółkę zbiornik wyciągać...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
W takim razie szukaj dalej nieszczelności. W pierwszej kolejności do sprawdzenia filtr paliwa a konkretnie pokrywka z oringiem oraz filterek wstępny a szczególnie oring!
Niestety cały czas cieknie z tej uszczelki nr 9, dałem nowy oring Ale tam nie może być oring. Tak jest uszczelka miedziana.
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
Sparciały oring na regulatorze ciśnienia w koszu pompy paliwa wymiana na nowy rozwiązała problem
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
A można jakąś instrukcje dostać ? Bo ja troche zielony jestem a nie chciałbym czegoś zepsuć. Wiem jak dobrac sie do pompy paliwa bo wymieniałem oring pod pokrywa. Przy pełnym baku był problem i troche sie przelewało. Po wymianie okk.
Tłok zaznaczony na czerwono nie dochodzi do tamtego elementu, śmiało można odkręcać na pompie i wymienić oring. Sam to robiłem 2 tygodnie temu.
Wyciągnąłem pompę, mały oring z kosza zmielony, dlatego kosz był nie szczelny i nie było paliwa na start. Wiec dlatego problem z odpaleniem. Im mniej w baku, tym mniej w koszyku było, a teraz poniżej pół baku a w koszyku ponad połowa. Temat do zamkniecia
oring pompa filtr paliwa oring oring przewodu paliwa
izolowanie pastucha lodówki bosch opinie volvo silnika
przepływomierz carisma przepływomierz carisma
Iveco Daily 35-10 – dokręcanie czujnika obrotomierza, momenty, lokalizacja, szczelina Zerowanie SMART HDD – reset atrybutów, narzędzia serwisowe, ryzyka, PC-3000, Seagate, WD