No okazało sie że więcej szczęścia niż rozumu. Pamiętaj że jak się używa szczęścia to w końcu się skończy. A tak serio to jak nie masz uszkodzonych oringów w środku to przydrutuj złączke do kolanka tego co wychodzi z baku. Bo wymiane przewodu czarno widze.
Kolego, jeżeli twój golf zapala po długim kręceniu a jak już załapie to działa "normalnie" to według mnie masz problem z zapowietrzaniem układu paliwowego, na dzień dobry powinieneś uruchomić auto dać mu chwilę popracować zgasić je i uważnie posłuchać czy w okolicy filtra paliwa nie słychać żadnych dziwnych dźwięków. Najczęściej przyczyną zapowietrzania...
Witam Mam problem z cofaniem sie paliwa i powietrzem w przewodach, samochód C220 Diesel 96r. VIN WDB2021211A377095 Wymieniłem filtr paliwa i oring pod śrubę, nowe oryginalne przewody od pompa-filtr przewód i filtr-dogrzewacz przewód oraz przewód czarny od podgrzewacza do rurki która idzie do zbiornika, Dodam że silnik pracuje płynnie, lecz z rana schodzi...
Zobacz czy masz powietrze w przezroczystych przewodach paliwowych do pompy paliwa i na powrocie. Jeśli tak to: Powymieniaj przewody na wtryskach z filtra do pompy. Pozakładaj nowe zaciski ślimakowe(jeśli miałeś stare jednorazówki), pozaciskaj mocno(u mnie lekkie zaciśnięcie skutkowało pobieraniem powietrza). Wymień filtr paliwa i koniecznie ten gumowy...
Albo z oringu między korpusem a głowicą rozdzielacza pompy.
Usterka naprawiona. Okazało się że z przewodu powrotu paliwa szła piana, po wymianie oringów problem zapowietrzania się układu nie powrócił. Chociaż po stanie gniazg wtryskiwaczy obawiam się że do problemu trzeba bedzie kiedyś wrócić. Ostre ranty spolerowałem papierem, ale pomimo zwilżenia gniazd olejem bardzo ciężko wchodziły, wręcz wciskałem sprężynę...
witam sprawdz dokręcenie przewodu oznaczonego literą C na rysunku i kondycję oring D potrafi podnieś ciśnienie krwi jak tam coś nie gra a ciśnienie paliwa jak wszystko jest na miejscu Dodano po 1 załącznik z rysunkiem
Jeżeli ma pompę paliwa w zbiorniku (były takie co nie miały) to przekręć parę razy stacyjkę i wsłuchaj się pewnie bedzie słychać bulgotanie jak za którymś razem bulgotanie ustanie uruchom samochód powinien pracować normalnie. Oznacza to że nieszczelność nadal występuje. Możesz wstawić fragment przewodu igielitowego i obserwować czy na zasilaniu pokazują...
Przy wtryskiwaczu numer 3 masz uszkodzony zatrzask przelewu. Odciągnij paliwo , odpal auto i patrz dokładnie skąd cieknie. Zobaczysz jak tylko będziesz chciał. Zaobserwuj przy którym najszybciej się zbiera ON. Masz 4 możliwości: niedokręcone rurki zasilające - dokręcisz, uszkodzony przewód przelewowy - 150~170zł nowy oryginał, uszkodzony któryś oring...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
To proszę podziel się jakie efekty będą po zmianie. Dodano po 5 Ja jeszcze zmienię ten przewód z fotki i myśle też o wymianie oringów przewodów przy wtryskiwaczach....bo one były najczęściej ściągane ( przy wymianie wtrysków) ...i mi się problem zacząłwtedy. Może one mimo ,że suche to zasysają powietrze do układu lub powodują cofanie się paliwa przez...
Witam kupiłem nowy filter paliwa i przy wymianie z przewodów odprowadzającego i doprowadzjącego wysypały sie gumowa tuleja,uszczelka i plastykowy oring teraz mam problem z ich włożeniem bo nawt niewiem w jakich kolejnościach mają iść.a klipsy nie chcą się zatrzasnąć.prosze o pomoc[/b]
Między przewodami jest blaszana podkówka przykręcona torxem, mocująca przewody paliwowe. Odkręcasz torxa i masz przewody gotowe do wyjęcia, potem wymiana oringów i po temacie.
Pozwolę się dołączyć do tematu.Scenic 1.9 dti F9Q 734.Objawy nie chciał palić po dłuższym postoju.Trzeba było go męczyć kilka razy. Usterki: glówną przyczyną była pęknięta sprężynka na zaworku zwrotnym jak na foto kilka postów wyżej-wymiana na nowy, układ zasilania paliwem łapał powietrze na filtrze paliwa-wymiana oringów na złączkach filtra (widoczne...
Witaj ponownie pisałem że w podobnej rzeczy tu masz zamiast przewodu ten nie wiem jak to nazwać element mocujący który jest zarazem przewodem cieczy więc jak pisałem duży oring pod łeb śruby potem wkładasz całość do tego mocowania ,mały oring na filtr i skręcasz całość
Powinien być oring. Sprawdź czy paliwo dochodzi te silniki mają problem jak się zapowietrzy układ paliwowy. Druga sprawa między wtryskiem a przewodami wysokiego ciśnienia są tzw mostki a pod nimi są uszczelniacze które lubią się rozszczelnić i wtedy zapowietrza się układ paliwowy no i są problemy Dodano po 59 A najprościej spróbuj z plaka jak załapie...
Okazało się że źle weszła uszczelka ten duży oring, założyłem nowy i niestety jest to samo, dalej cieknie małymi kroplami ? Czy może cieknąć z uszczelnień tych co wchodzą końcówki metalowe od przewodów wtryskowych, tam ponoć są chyba jakieś podkładki miedziane ? Dodatkowo silnik zaczął inaczej chodzić, tak twardo także pewnie coś sie rozregulowało,...
Witam. Jezeli auto chodzi sobie 5min za wolnych obrotach to tego paliwa przy wtryskach na pokrywie zamorów zbiera sie 100ml ~. Dokreciłem nakrętki przewodów wysokiego cisnienia do wtrysków, nic sie nie sączy, nie bąbluje, a paliwo dalej cieknie. Dodam ze te cybanty kątowe, które są na przewodach powrotu paliwa, wchodzace we wtryski słabo są trzymane...
Wg. mnie usterki należy szukać po stronie niskiego ciśnienia, czyli od zbiornika do pompy CR (wysokiego ciśnienia). Pierwsze to należy sprawdzić jak pracuje pompa paliwa w zbiorniku. Po włączeniu zapłonu powinno być słychać jej pracę przez okolo 3 sek, jeżeli po tym czasie nie włączy się rozrusznika komputer odcina zasilanie do pompy. Można zdjąć przewód...
Witam, to, że odpalił na mrozie nie oznacza , że teraz świece są sprawne , podstawa to świece, paliwo czy się nie cofa, jak jest pompka w zbiorniku to czy podaje paliwo, pęcherzyki powietrza w przewodach itp. Jeżeli to nie pomoże mała diagnoza komputerowa ,nie tyle co odczyt błędów ale, podgląd parametrów (ciśnienie paliwa). Dzięki kolego okazało się...
Jestem ciekaw o które o-ringi dokładnie chodziło mechanikom, raczej nie o uszczelki od samej puszki filtra bo je się wymienia za każdym razem z filtrem, być może mieli na myśli o-ringi w szybkozłączkach od przewodów, one rzeczywiście z czasem mogą ulec zużyciu od odpinania i wpinania i mogą zacząć przepuszczać powietrze. Jeśli przewód między filtrem...
Cześć Sprawdź po kolei Zasilanie gaźnika w paliwo- proponuje założyć lub wymienić filtr paliwa w drodze ze zbiornika do pompy paliwa Założyć zastępczo igelitowy przewód/ przezroczysty łączący wyjście z pompy do zasilania gaźnika jeśli będą widoczne w paliwie pęcherze powietrza to znaczy ze jest problem z wydajnością pompy i nie jest to wina gaźnika,...
Chciałbym podziękować wszystkim biorącym udział w pomocy jak na razie piec chodzi idealnie przyczyna no właśnie najważniejsze banalna. Postanowiłem od początku sprawdzić wszystkie elementy podzespoły i szczelność układu zasilanie paliwa zaczynając od palnika dysza, zawór zwrotny ustawienie elektrod, fotokomórka włącznie z przewodami doszedłem do cewki...
witajcie Namierzyłem Elektronika samochodowego mieszkającego niedaleko i podjechałem jeszcze do niego na komputer. Jechaliśmy z podłączonym kompem i wyskakiwał błąd czujnika temperatury paliwa. Jak to stwierdził fachowiec czujnik strasznie wariuje. Temperatura rośnie i spada nieregularnie jakby coś nie łączyło lub czujnik był uwalony. Temperatura paliwa...
Witam, w Manie możliwe i najczęstsze wycieki to wyciek z przewodu do napełniania oleju silnikowego - najlepiej zdemontować i skrupulatnie przejrzeć, uszczelniacz między kołem napędowym pompy paliwa - odkręcasz śrubę , ściągasz koło - uważaj jest z odlewu nie uderzaj młotkiem, są dwa modele pomp paliwa różnią się małym oringiem w obudowie na łączeniu...
jak odłączysz wtyczkę od wtryskiwacza i też leje tzn że albo drugi wtryskiwacz jest też padnięty albo oringi uszczelniające nie trzymają rozkręć korpus monowtrysku na pół nie odłączając przewodów paliwowych i włącz pompkę, zaobserwuj skąd leci paliwo - z centralnej dziurki wtryskiwacza czy obok niego. Jeśli z dziurki to wtryskiwacz do d.... jeśli z...
A jaką oporność ten czujnik powinien mieć? Zmierze go dziś. Swieca pali. Co do pompki paliwa to ona powinna ciągle pykać jak piec grzeje? No i rozebrałem piec. Sitka faktycznie nie ma. Czujniki od wody są dwa niebieskim przewodem na wylocie cieczy chłodzącej i z czerwonym na wlocie. Niebieski ma 12K ohm (jak podgrzeje oporność maleje czyli niby ok)...
Najczęściej uszczelka w filtrze paliwa odwrotnie założona ta płaska lub oring w deklu się uszkodził --sprawdź Oring w deklu ? czyli gdzie ? Dodano po 51 Może zapowietrzony No wychodzi na to że się zapowietrza tylko teraz pytanie jak to zweryfikować na 100 proc że to właśnie w tym miejscu puszcza powietrze ? Dodano po 2 piszesz ze po wymianie filtra...
Brawo, uszczelkę ("oring") moze lekko posmarować smarem (jest klejaca) oraz gwint w nakrętce " Wielkiego Brata", koniecznie mocno dokrecic Szkoda że autor tematu się nie wypowiada. :D Ale i tak wierzę że da radę, czego mu bardzo życzę.
Odgrzewam... Aby wyeliminować definitywnie powietrze poczyniłem kroki: To nie pomogło: 1. Wymiana zaworka przy filtrze paliwa 2. Wymiana filtra paliwa na MANN 3. Rozwiercenie zaworków zwrotnych w smoku zbiornika /i tak przepuszczały/ 4. Zamiana przewodów pomiędzy zbiornikiem a filtrem /zasilanie i powrót/ To pomogło - zero powietrza: Ponowne wyciągnięcie...
Witam. Walczę z tą usterką ze 2 miesiące. Może ktoś "Dobry" pomoże bo mi już ręce opadają. Usterka pojawiła się, jak zabrakło paliwa w zbiorniku. Pojechałem kupiłem 5 tkę i auto odpaliło. Ale po jakimś czasie rano nie odpaliło. Po odpowietrzeniu pompy i wtrysków odpaliło i chodziło może z 2 tygodnie i Pewnego ranka znowu klapa - kolejne odpowietrzenie...
Próbowałeś uszczelki zaworek odpowietrzający filtr lub do wymiany główny oring filtra paliwa ostateczności to cała obudowa
Witam Zauważyłem że w samochodzie mam delikatny wyciek paliwa ,po głębszym przyjrzeniu się skąd wyciek następuje,okazuje się że spod zaślepki głowiczki pompy wtryskowej ,czyli specjalnej śruby, która znajduje się pomiędzy wejściami przewodów wtryskowych do pompy (na zdjęciu zaznaczone ) Jak to jest z wymianą znajdującego się w środku oringu ? Na necie...
Spękany gumowy przewód paliwowy przy filtrze paliwa, lub oring w filtrze paliwa
miałem to samo w 2,2 cdi.przyczyną były struchlałe oringi na plastikowych przewodach paliwowych przy silniku(padł jeden oring ale wymieniłem wszystkie koszt 10 pln + własna robota)musisz odkręcić zabezpieczenia przewodów i delikatnie je wysunąć z gniazd następnie usuń oringi i kup nowe najlepiej w firmie regenerujące układy hamulcowe i zaznacz by były...
[quote="Stefanek1"]Witam. >Ta pompa to Lucas czy Bosch. Roto Diesel >Tak ciśnienie, to 1 bar = 0,99 atm, albo 0,1 MPa, albo 14,5 psi, No tak mi się wydawało >ale tam powinno być oznaczenie w atm. Niestety, nie było oznaczenia >Czekam, na wiadomość jak zapalił, a pewnie będzie trzeba rano, szybki skrobać. Nie zapomniałem o meldunku 8-) chciałem tylko...
Troszkę to naciągana teoria, bo samochód w tej pozycji nie odpala w ogóle - można kręcić nawet godzinę (jak akumulator wytrzyma), a i tak samochód nie odpala. Naprawiam samochody dość często, ale z takim problemem nie spotkałem się. Zauważyłem natomiast że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany...
Po dwóch miesiącach walki, setce godzin pracy i: - wymienieniu oleju, filtra - wymianie filtra powietrza - wymianie filtra paliwa - wymianie kabli i świec, nawet dwa razy... - wymienie cewki zapłonowej - wymienie czewki indukcyjnej w aparacie zapłonowym - zamontowaniu nowej pompy paliwa, zarówno wstępnej jak i głównej - zamontowaniu nowego akumulatora...
Sprawdź ciśnienie paliwa ale na listwie, nie na pompie. Pompa może mieć dobre, a pęknie wężyk który idzie z pompy do przewodu paliwowego i już będziesz miał lipe. Rozrząd dobrze ustaw, przeskoczy ci o 1-2 zęby i już lipa. Cewka może być winna. Nawet jak nie masz czujnika położenia wału który jest za kołem zębatym z przodu silnika to i tak auto odpali...
Jest wkręcony w blok silnika pod napinaczem paska wielorowkowego (nad filtrem oleju). Jak patrzysz na kolo pasowe wału to na godz. 10. Czeka więc Ciebie demontaż pompy wspomagania. Nie odkręcaj tylko przewodu od pompy (problem z późniejszą szczelnością-króciec z uszczelką w ASO Ford-dopasowany oring może być nieszczelny), odchylisz ją w bok razem z...
Jeżeli przy odpalaniu idzie siwy dym to pompa wtryskowa LUCAS podaje paliwo na wtryski lecz nie ma warunków do odpalenia. Albo niskie ciśnienie na cylindrach lub słabe kręcenie i wtedy najlepszym wyjściem jest podanie ognia do kolektora ssącego. Jeżeli w czasie rozruchu nie idzie dym to pompa LUCAS nie podaje paliwa i można kręcić długo i tak silnika...
Witam, Volvo FH12 z 2004 roku z silnikiem d12d (moc 460km). Auto ma problemy z odpaleniem. Wystarczy, że złapie odrobinę samostartu i zapala. Jak zapali można zgasić i odpali bez problemu czasem nawet do kilku godzin. Podczas pracy zadnych nie pokojących zmian - spalanie dobre, moc jest, nie kopci. Do tej pory sprawdzono/wymieniono: Układ paliwowy -...
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Kolejna sprawa, co to za śruba zaraz za kołem zębatym w górnej części pompy z lewej strony pompy na klucz płaski 10mm (2 boki płaskie i 2 półokrągłe) po prawej widać otworek z kulką. Znajduje się to pod aluminiową rurą kolektora ssącego. Jest to zawór regulacji ciśnienia paliwa, które to reguluje dawką oraz kątem wtrysku elektrozawór otwiera ciśnienie...
Widzę, że dyskusja się rozkręca, a użytkownicy już myślą na co odłożą zaoszczędzone pieniądze, dzięki tańszemu Bio100/BioEstrze o nawet 70 groszy w stosunku do tradycyjnego paliwa. Więc krótka kalkulacja na podstawie własnego testu jaki przeprowadziłem, poniżej kopia mojego wątku z innego forum: Tematem mojego doświadczenia jest test spalania paliwa...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Mam takie przezroczyste na wtryskach. Każdy wtrysk jest ze sobą połączony takim cienkim przewodem a pierwszy wtrysk jest podłączony do wężyka przy pompie chyba od powrotu. I w tych wężykach widać pęcherzyki powietrza. Ale sprawdzę to jeszcze na zasilaniu. Jutro sprawdzę świecę i powiem co i jak. Jest może możliwość tymczasowego wyczyszczenia filtra...
Wskaźnik działa prawidłowo nie wiem czy można po tym stwierdzić w jakim stanie czujnik może spróbować odpalić po zdjęciu przewodu z czujnika? Po wskaźniku nie stwierdzisz bo w Astrze F jest jeden do sterownika silnika a drugi na wskaźniki.Ciebie bardziej interesuje ten od sterownika.Jest on w kolektorze ssącym od strony rozrządu wtyczka na 2piny.Możesz...
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Opiszę swój problem który został rozwiązany dla potomności. Z roku na rok coraz to było gorzej z rozruchem nie palił za pierwszym razem. Szukałem w świecach żarowych /niestety to nie świece na odłączonych świecach palił nawet przy -16. Szukałem może łapie lewe powietrze do paliwa do pompy Wysokiego ciśnienia ./ Podłączyłem pompę elektryczną 6 barową...
Od miesiąca walczę z problemem zapowietrzania się. Po kilku godzinnym postoju potrzeba od 3 do 7 obrotów rozrusznikiem żeby odpalił, a jak odpali to po chwili gaśnie i dopiero za drugim lub trzecim razem odpala. Jeśli dodam gazu to czasem uda się mu przetłoczyć powietrze i nie zgaśnie, a czasem i tak go zadusi i dopiero za drugim razem normalnie odpali....
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Od niedawna jestem posiadaczem Clio 1.2 8v. Ostatnio pojawił się problem. Podczas jazdy zdarza się, że silnik nie ma mocy, dusi się i dławi. Obroty wtedy falują a jazda jest utrudniona a wręcz czasami (przy większych wzniesieniach) nie możliwa. Dodam że autko po zakupie z racji na kiepski stan przewodów zapłonowych dostało nowa cewkę zapłonową wraz...
Witam Pozstanowiłem napisać tutaj bo to chyba moja ostatnia deska ratunku :) czyli Wy "elektrodowe mózgi ":D Już mówie w czym rzecz :) Kolega przywiózł mi fieste mk3 z 93r z motorkiem 1.3 na mono-wtrysku(zajechany :( oraz silnik na wymiane z osprzetem z Escorta 96r jest to silnik 1.4 na wielopunkcie: Fotka silnika juz w fiescie czyli sprawa przekładki...
Witam, w pilarce partner 351 był zbutwiały przewód paliwa w zbiorniczku i złamał się w połowie.Zdjąlem gaźnik, przewod widoczny był jak wychodzi z zbiornika. Bez namysłu wyciągnąłem stary weżyk, otworek jest tak ciasny że mam problem włożyć nowy przewód z powrotem. Jak mam to zrobić ? W środku zbiornika nie powinno być zabezpieczeni (oring) na wezyku...
Problem rozwiązany, zgnieciony przewód powrotu paliwa do zbiornika. Zrobiłem wstawkę i wszystko działa prawidłowo. Tak że nie tylko uszczelniacze na pompowtryskach, vacupompa, wyrobione gniazda czy też lejące pompowtryski mogą być przyczyną dostawania się paliwa do oleju ale niedrożny przewód powrotu paliwa do zbiornika!!!!!!!!!!!!!!!! Doszedłem do...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Teoretycznie można wymienić oring. Jak rozpiąć, znajdziesz na YouTube (za dużo pisania). Unikam, jak tylko mogę, rozpinania. Cały przewód ze złączką i oringiem nowy jakieś 200 zł.
Witam. Czy udało Ci się rozwiązać Twój problem z foczką? Ja swoją mam od kilku miesięcy, ale widzę, że mam podobne "schorzenie". Wszystkie objawy są takie jak u Ciebie. Niestety nie rozwiązałem problemu. Myślałem że może jeszcze zapowietrza się gdzieś na przewodach, ale po założeniu przezroczystego przewodu idącego z filtra paliwa do pompy wtryskowej...
tak wyciągnąłem moduł ze sprawnego poldka i to samo jest on firmy abimex i sorki za ten modem ta terminologia mnie zabija xD sprawdze jeszcze ten oring i przewody dam znać jakby coś thx za pomoc
Odłącz przewody wodne od chłodnicy paliwa, i połącz ze sobą aby był obieg, odpal auto i obserwuj czy zaczyna wyciekać tamtędy ropa, będziesz miał czarno na biały. Ten oring to jedyne uszczelnienie.
Witam wszystkich! Mam następujący problem z moją Vectrą: pewnego razu przy ruszaniu ze skrzyżowania silnik przestał reagować na pedał gazu. Zjechałem ze skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, po przejechaniu około 100m wszystko wróciło do normy. Później jeszcze raz pojawił się ten sam objaw i sam zniknął, a w tej chwili cały czas nie reaguje na dodawanie...
Na numerach silnika jest 4CA a w książce znalazłem coś takiego: Być może moje informacje są błędne, tym bardziej, że podajesz oznaczenie z natury. Ja wziąłem info z Forum Forda plus angelskiego forum Transita. Wygląda to tak: Rodzaje silników w Fordzie Transicie 1986-1992: Pojemność Lata produkcji Oznaczenia Moc w kW/KM 1593 cm3 1986-1992 LAC 46/62...
A ja nie wykluczam powodu ze to mógł by przewód gdyż wrak odpowietrzania może spowalnia powrót paliwa do baku przez co przylewa troche silnik a oring sprawdze ,ale nadal auto stoi bo stach nim gdzieś jechac bo może stanąc. Dalej nie rozwiązujemy problemu dlaczego nagle sie dusi brak mu mocy tak jakby przestawał dostawa paliwo??
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
Czytam i czytam... i też walczę. a4/b5/ajm. Początkowo sądziłem, że wraz ze spadającą temp. jest coraz gorzej i tak zresztą było (co jest naturalne jak spadam temp.)... Po czasie doszedłem, że to jednak czas przestoju pomiędzy kolejnym odpaleniem ma większe znaczenie a temp. tylko dokłada swoje "2 grosze". Ciepły silnik w zimnie szybciej stygnie i bardziej...
Od początku, bo i tak pisałem komentarz dla warsztatu. Sytuacja standardowa. Żona dzwoni że auto stanęło (A klasa w168 1.7cdi 1999r), więc jadę na miejsce i holuję do garażu. Dzwonię do warsztatu czy mogę oddać auto do naprawy, a na odpowiedz " Tak, zapraszamy" holuje je na miejsce ( jest poniedziałek). Oddaje kluczyki i podaję numer kontaktowy, oraz...
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Po odpaleniu silnik pracuje równo ? Jeżeli nie to jak pisał kolega wyżej, należy sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli auto pracuje dobrze po tym ciężkim rozruchu to sprawdź czy przy filtrze paliwa nie ma wycieków, głównie przy króćcach w obudowie filtra paliwa, gdzie prawie pionowo wchodzą 2 przewody paliwowe. Ostatnio przerabialem to w Combo C z takim...
Na przewodzie zasilajacym nie moze byc zaworek zwrotny. Sprawedź podgrzewacz paliwa. Nieszczelnosc moze byc w pompce na gornej srubie pod podkladką, do nowego filtra dają zbyt cienki oring. A tak w ogóle to pompa sucha jest? Lucasa masz czy Boscha?
Koledzy jeśli nie można odpalić samochodu to znaczy że rozszczelniły się uszczelniacze (oringi) na przewodach i nie tylko, żeby to sprawdzić należy włożyc rękę pod kolektor ssący , pod spód pompy wtryskowej i sprawdzić czy jest mokra od paliwa. Jeśli tak to należy wymienic uszczelniacze radzę wszystkie nie radzę kupować w serwisie mercedesa tylko w...
Sprawdź czy na przewodach filtra paliwa są po dwa oringi, często jeden się gubi, i jak jest po niżej 0 auto zwyczajnie się zapowietrza.
A ja na 99% obstawie filtr paliwa. A dokladnie oringi na przewodach paliwowych mocowanych do filtru i na zaworku.
Witam, Sprawdź dokładnie przewody paliwowe, a szczególnie ten od baku do filtra. Prawdopodobnie na którymś łączeniu lub gumowym odcinku jest nieszczelność i dostaje się powietrze. Jeżeli masz filtr z 2 króćcami pod przewód zasilający oraz zaworek na powrocie to sprawdź sam filtr (czy nie wypadł oring pod zaworkiem na przelewie?) może być nieszczelność...
Pewnie dodatek rozpuścił gdzieś uszczelki (oringi) i łapie powietrze do przewodów, ja osobiście bym w pierwszej kolejności sprawdził filtr paliwa (zazwyczaj tutaj łapie powietrze).
Nieszczelność na przewodach, filtr paliwa, oringi na wężach itp dochodzących do filtra. Odpowietrzony układ?
Wymień oringi na króćcach przewodów paliwowych przy pompie i filtrze paliwa , to nie duże pieniądze. Podstawa to diagnostyka komputerowa.
W tym temacie umieszczę wszystkie informacje i zdjęcie związane z naprawa zbiornika AdBlue w samochodzie PEUGEOT BOXER III. Mam nadzieję, że komuś z kolegów ten materiał będzie pomocny przy podobnej naprawie. ========================================... Mega ważna uwaga przed przystąpieniem do naprawy...
Sprawdź czy przewodem paliwowym (z filtra paliwa do pompy) nie idą pęcherze powietrza? jak są, to znaczy ze jest nieszczelność i paliwo cofie z pompy - w 2.2CDI i 2.7CDI najczęściej na filtrze paliwa są nieszczelności - stare albo uszkodzone oringi gumowe
Sam możesz jedynie wymienić oringi przy króćcach przewodów paliwowych przy pompie ,filtrze i przy podgrzewaczu paliwa. Potem tylko diagnostyka.
Kolego , jak widzisz powietrze w przewodach , to masz już przyczynę. Zacznij od filtra paliwa . sprawdż uszczelnienia / oringi.
jakby było widać ze nie ma paliwa w przewodach to byś musiał ze dwa dni kręacić. Zimny odpala gorący odpala letni jest problem mapa. Zimny odpala letni i gorący jest problem- mapa lub zajechana pompa. Do Tomka wymień oringi na zaworku przy fiktrze paliwa
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
przewody które dochodzą do filtra po od montowaniu i zamontowaniu wydają mi się bardziej luźne niż wcześniej Te przewody są uszczelnione w obudowie filtra oringami. Piszesz o luźnych przewodach paliwowych, pewnie te oringi puszczają.
czy moj samochod posiada pompke paliwa w zbiorniku ? Nie. Tylko przy silniku (od strony chłodnicy). Nr 29 na szkicu: http://mb.ilcats.ru/part/class/1/ccode/1... ja mam tylko powietrze To musisz wyszukać nieszczelność. Oringi przewodów, same przewody,...
Wymieniłem filtr paliwa( był wymieniany w sierpniu ) i oringi na przewodach i jest ok. Zatankowałem paliwa na pewnej stacji i jak na razie auto jeździ o niebo lepiej niż wczśniej. Możliwe że była jakaś nieszczelność podczas wiekszego zapotrzebowania na paliwo i ciągnął powietrze. Posprawdzam jeszcze ale do prędkości 140-150 wszystko jest ok nie wiem...
Ja bym się trzymał tego że kolega ma problem dopiero wtedy gdy w zbiorniku jest mało paliwa, wiec nie rozumiem co do tego mogą mieć oringi na wtryskiwaczach gdyby one były walnięte to zapowietrzał by się cały czas, tak mi się przynajmniej wydaje. Ja proponuje kolego ominąć przewody zasilające, zadać nowy przewód chociaż na próbę np, bezpośrednio do...
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
Sprawdź podgrzewacz paliwa na filtrze paliwa, pod tym jest oring i często się zdarza, że jest nieszczelność i paliwo po postoju się cofa i silnik na zimnym ciężko się uruchamia miałem taki przypadek w A3. Jak masz przezroczysty przewód od filtra do pompy wtryskowej, sprawdź czy z paliwem idą pęcherzyki powietrza. Tak to wygląda http://obrazki.elektroda.pl/7403538400_1...
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
Witam Filtry i oringi oryginalne, w filtrze wstępnym przy kulce było trochę syfu ale po wyczyszczeniu nic nie pomogło. Pozdrawiam Archiwum elektrody już pęka od podobnych tematów. :) Jedna z najstarszych przyczyn zimowego nieposłuszeństwa to zatkane odpowietrzenie zbiornika. Jak miałeś paprochy pod kulką to i sprawdź króciec dolotu paliwa do filtra....
Czy układ gdzieś się poci? Jeśli jest sucho idealnie to pozostaje tylko nieszczelność na wężu zasilającym, może na filtrze, na złączkach przy filtrze, na zbiorniku itp. Nigdzie nie ma oznak wycieku. A auto tak samo zachowuje się na oryginalnym układzie jak i na dwóch przewodach z banka ropy. Muszę poszukać gdzie znajdują się te oringi.
Witam. Mam problem w koparce kołowej cat m313d. Mianowicie ciężko odpala zimny i ciepły. Trzeba trzymać na kluczyku ok.30sekund dopiero zaczyna go łapać i odpala. Dodam że wymieniłem separator oraz filtr paliwa. Czy w tym modelu jest może elektryczna pompa w zbiorniku? (nie słychać żeby się tam coś załączało). Dodaje zdjęcie nr Vin,separatora,oraz widok...
Ford Fusion 1.4 tdci 2008r . 180 tyś km. Siemens, bez pompy w baku. Mam wyciek paliwa z okolic wtrysków. Jest tez problem z odpalaniem porannym tzn kreci dłużej niz zwykle, zapala zawsze, puści białego bąka. Jeździ dobrze, nie ma innych objawów. Następne odpalanie przez cały dzień już bez problemów. Jak częste są przypadki wycieku z przelewów ( tam...
Witam wszystkich. VW T5 2004r mam problem z układem zasilania w tym samochodzie, zaczęło się od cofki paliwa, po nocy trzeba było trochę go pokręcić. Pierwsza diagnoza wskazywała na oringi na pompo wtryskach, po wymianie wraz z filtrem paliwa poprawiło się, lecz po około 3 dniach pojawił się problem wypadanie zapłonu na 5 cyl. II ingerencja, popmpowtryski...
Nie mniej po w/w metodzie wyrzygał odrobinę "czerwonawego" płynu - pachnie jak płyn chłodniczy z domieszką rdzy Skąd on to wyrzygał? Z wydechu? Zbiornikiem wyrównawczym? na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia widać bombelki powietrza - skąd może brać lewe powietrze? Oring na filtrze? Robiłem odpowietrzanie, ale bez problemu po jednym pompięciu gruszką...
Witam Wczoraj mechanik wymieniał mi pompę wysokiego ciśnienia, w starej okazało się że był pęknięty korpus i lała się ropa (co dziwne wg mnie pomimo że był wyciek nie było problemów z EPC...może trochę dłużej kręcił w niskich temp.) na pasek klinowy ktory dwókrotnie się ześlizgiwał z rolek...dlatego zamówiłem używkę uszczelnianą z allegro...przy okazji...
Zacznijmy od tego że podpinanie się pod komputer w 1.8TD nie ma większego sensu. Przede wszystkim do sprawdzenia booster. Utrzymywanie się obrotów czy nawet wkręcanie się silnika na wyższe po wysprzęgleniu to może być to. Element znajdziesz od czoła pompy, wykręcasz bodajże kluczem 37. Po wykręceniu całego zespołu należy zdjąć kopułkę, odkręcić 3 torxy...
Witam, Problem: Auto ma problem z odpalaniem na ciepło. Na zimno pali na dotyk, po rozgrzaniu i wyłączeniu trzeba długo kręcić. Gdy postoi na ciepło parę minut, praktycznie jest nie do odpalenia zanim ostygnie. Auto miało ściągane i regenerowane głowice a więc rozpiany był cały układ common rail czyli: - ściągana była listwa zasilająca - odkręcane były...
filtr paliwa oring oring pompy paliwa pompa paliwa oring
kabel sieciowy odłączony zasilanie dwubiegunowe passat włączona klimatyzacja
przetwornica philips przetwornica philips
Adapter Logitech G Pro X Wireless - brak zielonej diody Skutki pracy bojlera 120L bez wody