No okazało sie że więcej szczęścia niż rozumu. Pamiętaj że jak się używa szczęścia to w końcu się skończy. A tak serio to jak nie masz uszkodzonych oringów w środku to przydrutuj złączke do kolanka tego co wychodzi z baku. Bo wymiane przewodu czarno widze.
Potwierdzam pompa paliwa !!!!!!
Albo jest zasilane na benzynie również gazem. Zeby wyeliminować to czy silnik czasami nie dostaje benzyny na jakiś czas zmostkować przekaźnik odcinający zasilanie pompy paliwa.
Do sprawdzenia: - pompa paliwa, - regulator ciśnienia paliwa, - wtryskiwacze.
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa.
Podzielę się z wami moim doświadczeniem w sprawie wyłączania pompy paliwa podczas jazdy na gazie. Instalację gazową Landi Renzo OMEGAZ mam w aucie już 5,5 roku. W tym czasie przejechałem na gazie 115000km. Przy przebiegu ok. 40000km (10000km - LPG) padła w moim Oplu pompa paliwa. "Sekcja zwłok" wykazała przetarcie się styków komutatora!!! Marna jakość...
Jak dla mnie to chyba zaczyna Ci padać pompa paliwa.
Pompa paliwa jest zasilana z przekaźnika trzeba go znaleźć a odcięcie zrobić na sterowaniu tego przekaźnika.Prąd sterowania przekaźnika 0,2A.
nie pisalem ze masz wymieniac przekaznik - tylko ze on z tego samego pinu zalancza tez te elementy ktore opisalem.
Zdejmij wtyczkę z pompy paliwa .
Słychać pompę paliwa jak przekręcisz kluczyk ?
dokładany alarm, lub przekaźnik pod dekielkiem w komorze silnika - to w pierwszej kolejności bym sprawdził.
Mam taki sam problem. Nie ma iskry, nie działa pompa paliwa (Punto 1,2 1995rok). Samochód jechał, zgasł i koniec. W kluczyku jest pastylka ale jakaś taka jakby coś płynęło w środku. Wyciągałem ją obracałem, zbliżałem samą pastylkę do stacyjki i okolic i nic. Jest jakiś sposób aby ten immo odłaczyć.
uszkodzona była pompa paliwa w zbiorniku podawała powietrze i uszkodziło to pompę wtryskową
sprawdz ile A pobiera pompa paliwa, porownaj z danymi nowej pompy
A słyszysz pompę paliwa ?
Witam. Możesz napisać co to za uszczelka w pompie paliwa???
Pytanie zasadnicze , czy ten silnik pracował wcześniej , jak go kupiłeś , co to jest za silnik , jego p[ojemność. Domyślam się , że ktoś kombinował ominięcia immo. Boję się ,że sterownik padnięty.
Tyle tu mądrych głów, że wszystkie moje domysły ch** strzelił, jednak zostaje mi magik i bulenie kaski ;) za to jak odbiorę (mam nadzieję już zrobiony) samochód, to na 100000% opiszę jaki był powód i szarpania i spalania z nadzieją że pomoże to komuś kto ma ten sam, może nie samochód ale motorek ;) Pozdrawiam i wesołych świąt oraz pomyślności w nowym...
do sprawdzenia rozrusznik, pompa paliwa, rozrząd.
Wg mnie problem może dotyczyć systemu wtrysku benzyny, może to być też pompa paliwa
Tak silnik 1.1 przekaznik pompy paliwa nad silnikiem. Napięcie do niego dochodzi. A pompa raz działa raz nie
Awaria znów powróciła! Żarówka faktycznie się nie świeciła pomimo, że miernik pokazywał napięcie prawidłowe. Sytuacja wyglada tak: + pompy i - pompy żarówka nie świeci. + z radia i - pompy żarówka ŚWIECI + pompy - z radia żarówka nie świeci Wniosek: pompa nie dostaje +. Pozamieniałem przekaźniki miejscami pod maską efekt żaden. Wniosek: to nie przekaźnik...
a dzis rano kolejny problem nie slychac pompy paliwa
Długo nie pisałem bo miałem przymusowy odpoczynek od forum. Miałem kupić interfejs na USB ale wyszło że wysyłka miała być z Chin, przez co straciłem kilka dni i ostatecznie nic z tego nie wyszło. Zauważyłem jednak inną ciekawą rzecz. Jeśli zgaszę auto na małej górce (przód wyżej niż tył) to nie ma problemów z odpaleniem. Nie ma znaczenia czy jadę na...
Dolałem, nic... Pompa chodzi.. paliwa nie widać
Jak na LPG II gen. jest ok, to masz problem ze sterowaniem wtryskiem lub zasilaniem pompy paliwa.
Nie spala ze względu na odcięcie pompy paliwa.
jakie powinno by tesh nominalne ciśnienie pompy paliwa?? bez podciśnienia - 3 bary z podciśnieniem - 2,5
Zostaw immo w spokoju zajmij się masami
W baku.
...albo wiązka/złącze pompy paliwa/brak masy na pompie.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa pod kierownicą, za tą klapką na jedną śrubkę.
Sprawdzałeś przekaźnik od pompy, może jest załączony na stałe?
Dochodzi plus do pompy paliwa? Jeśli nie to szukaj w przewodzie od przekaźnika(pin 4 przekaźnika wg schematu) do wtyczki pompy paliwa. Tak samo masa musi dochodzić stale jeśli przełącznik bezwładnościowy jest wciśnięty. Ja mam w innym fiacie zastosowany przekaźnik jak napisał tzok . Przekaźnik z pinem 87a (NC). Zasilanie cewki przekaźnika plusem dałem...
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara).
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
Kolory przewodów do czujnika: biało-czarny i szaro-czerwony. Oporność dla rezerwy powinna wynosić około 120 om. Dla baku pełnego paliwa , oporność w granicach 10 om. Czasami uszkodzeniu ulegaja też wskażnik w liczniku.
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
A może pompa paliwowa ?? Jak zostanie w niej woda to zamarznie i może sie spalić, sprawdz czy przeczy po włączeniu zapłonu przeż ok 2-3 sek. Jeżeli nie sprawdz bezpiecznik od niej pod maską przy przekażniku pompy paliwa
Będzie to krótki koniec pompy paliwa. Pozdrawiam
po odpięciu kostki teoretycznie powinna działać, ale wcale tak nie musi byc, jeśli przekaźnik jest np nadpalony, być może twoj problem nie jest spowodowany pompa paliwa tylko odcinającym wtryskem
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Podłączyć się pod komputer i zobaczyć parametry, czy zapłony wypadają, zmierzyć ciśnienie pompy paliwa.
np. że pompa paliwa sie kończy
Problem tkwił w pompie paliwa,brak cisnienia.:)
punto nie posiada filtra paliwa na zewnątż jedynie jest przy pompie paliwa w zbiorniku
Regulator ciśnienia masz przy samej pompie, w zbiorniku paliwa, to jest układ bezprzelewowy.
W pierwszej kolejności filtr paliwa, pompa paliwa, wężyki paliwowe.
Czy po przekręceniu zapłonu zapalają się kontrolki CODE i wtrysku, a po chwili gasną? Czy sprawdziłeś rozrząd i czujnik obrotów? Dlaczego otwierałeś komputer - był rozbity? Sprawdzałeś masy i bezpieczniki? Czy po przekręceniu zapłonu słychać włączenie dwóch przekaźników? Po chwili powinien wyłączyć się ten od m.in. pompy paliwa (słychać pompę?).
świece raczej nie . Zainteresuj się poważnie kablami WN. Pierwsza moja porażka to były polskie Jan_MOR- kicha ! Potem załozyłem NGK ale szybko problem wrócił- zawiodłem się na japońcach kilka dni temu założyłem Bosch' a- jak ręką odjął ! Polecam zdecydowanie. U mnie strzały były w kolektor ssący. Najczęściej podczas dodawania gazu po kilku sekundach...
Mama pytanie gdzie podpiąć się z odcięciem zapłonu w Punto I, pompa paliwa odpada jeżdżę na gazie, czy może to być np. czujnik połozenia wału (ten przy pasku rozrządu)? HELP.
Czwarta świeca nie jest zalana, jedynie w jej gnieździe stał olej, zapewne spod pokrywy zaworów. Dla pewności - dla Ciebie pierwsza świeca to ta od strony sprzęgła czy rozrządu? Pamiętaj, żeby zawsze przed wykręceniem świec, a zwłaszcza tej od strony rozrządu, wytrzeć a najlepiej przedmuchać z kompresora jej gniazdo. Tam zawsze jest dużo piachu, który...
Witam od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem samochodu. Samochód odpala po kilku sekundach. Rozrząd jest zrobiony, wymieniony czujnik wału korbowego,filtry,świece. Mechanik sprawdzając wszystko po kolei,stwierdził że pompa paliwa nie trzyma ciśnienia. Na początku jest prawidłowe ciśnienie aż nagle wskazówka zaczyna spadać. Została podmieniona pompa...
Poszukuje schematu instalacji do fiata punto 1,2 (r 97),mam problemy z pompą paliwa raz działa raz nie.Przekopałem pół samochodu,ale bez schematu ani rusz. Jeżeli ktoś posiada i mógłby udostępnić z góry dziękuję.
Z układu wtryskowo-zapłonowego to co pisze Michał_74 + oczywiście sterownik silnika , jeśli masz ten na przepustnicy MM , pada sterowanie jednej cewki , można go zrobić na douczenie , albo całkowicie wyprogramować IMMO , gaz nie ma tu nic do rzeczy , bo ustawienia są do silnika . Z tego co ty piszesz to , świece, przewody, cewki, pompę paliwa, czujnik...
Nie koniecznie będzie to pompa. Któryś z wtrysków może lać i też nie będzie ciśnienia. A jeżeli mówisz, że filtra paliwa praktycznie nie było to pierwsze co posprawdzałbym wszystkie wtryski.
Pompę paliwa słychać? Iskra jest?
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
do pracy silnika trzeba paliwa, powietrza i iskry brak jednej z tych rzeczy i silnik nie odpali
To wyłącznik wstrząsowy działa wybiórczo , jak po włączeniu zapłonu chwilowo napięcie na wtyczce pompy pojawia się?
Problem w dalszym ciągu tkwił w rozruszniku oraz uszkodzona pompa paliwa. Po regeneracji rozrusznika wyczyszczeniu masy , wymianie pompy, problem znikł.
Przestala dzialac pompa paliwa zassalem schemat i okazalo sie ze to diesel a propo dlaczego nie ma opisu czy diesel czy benzyna Czy ma ktos pod reka kawalek schematu ze sterowaniem pompy paliwa lub podpowie ktory to przekaznikpompy i gdzie sie znajduje pompa sprawna
Napsikaj strzykawką paliwa do korpusu przepustnicy i kręć jeśli odpali to znaczy że nie dostaje paliwa(zbyt niskie ciśnienie daje pompa lub nie otwiera się wtryskiwacz)ale jeśli powrotem nie wraca to raczej pompa paliwa do wymiany.
gdzieś w komorze silnika jest skrzynka z bezpiecznikami (dokładnie nie wiem w którym miejscu) i są tam 3 bezpieczniki, od pompy jest 2 a przekaźnik jest na lewo od pąpy hamulcowej idzie do niego wtyka 15pin jak złaczysz piny 3 i 13 to pompa powinna pracować przy włączonym zapłonie, jest jeszcze wyłącznik bezwładnościowy tylko nie wiem w którym miejscu...
To jak są duże luzy na walku to pompa do wymiany ?
pompa paliwa została wymieniona auto odpala chodzi na niskich obrotach a gdy wchodzi na wyższe to gaśnie filtr w pompie był zabrudzony czy bród nie przeszedł na układ wtryskowy
... samochód ma też gaz więc nie piszcie że zasilanie pompy paliwa... a dlaczego by nie pompa paliwa, tyle ze +12V do instalacji LPG (to ktore ma byc po stacyjce) tez podłaczyc razem z pompa paliwa. Ja tak mam w Punto i jest ok. Nie wiem jak w Polonezie zasilana jest pompa paliwa ale jezeli jest na niej caly czas +12V, podczas pracy silnika to chyba...
Mechanik mówi, że poszła pompa paliwa. Zapytaj kiedy wróci. Skoro świeci się kontrolka awarii wspomagania, to tym tropem można szukać usterki. Z pewnością pompa paliwa nie naprawi wspomagania kierownicy.
Zacząłbym od sprawdzenia przekaźnika systemowego. Jak zasilasz na krótko auto odpali? To już sprawdzałem. Ginie po chwili masa, która przychodzi prawdopodobnie z ECU na wysterowanie cewki przekaźnika systemowego (zasilanie m.in. pompy, wtryskiwacza, cewek zapłonowych). Podanie lewej masy nic nie daje bo i tak zasilane podzespoły są sterowane masą z...
Obstawiam wskaźnik paliwa, przy dziurawym pływaku miałbyś zaniżane w dół.
Jak w temacie Punto 1,2 Dławi się,nie chce normalnie wchodzić na obroty. Świece czarne,dyni i wyrzuca sadze z tłumika. Brak błędów, ciśnienie paliwa 3bar,ciśnienie w cylindrach ok,katalizator nie zatkany. Listwa wtryskowa czysta,sitko w pompie paliwa czyste.
Benzyny jest ok 40% zbiornika... Jak już napisałem - pompa paliwa i ciśnienie w obwodzie jest dobre, filtry (poza olejowym) zostały wymienione, czujka temperatury działa Dobre ciśnienie paliwa czyli jakie????? Poza tym punto II nie posiada jako takiego filtra paliwa, tylko siateczkę na pompie paliwa.
Niech kolega sprawdzi pompę paliwa, która przecież jest w zbiorniku.
hejka mam do was takie małe pytanko. jak odciąć elektrozawór w pompie paliwa u fiata punto 1.7 td? immobilaizer ciągle odcina mi dopływ paliwa i często nie mogę odpalić auta. a jeżeli nie odciąć to może zrobić jakoś tak aby ciągle był otwarty czy jest to możliwe? proszę o pomoc! dzięki Regulamin pkt 10.9 popraw temat pilnie bo poleci w kosz. Michu10...
Od strony elektrycznej sprawdziłeś, na przykład co? Opisz może coś pominąłeś , co do pompy paliwa jaki problem zbadać wydatek.
Jeśli ta pompa ma nastawik dawki to tutaj szukałbym przyczyny. Takie pompy z reguły zabija jakość paliwa.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
Czujnik uderzeniowy blokuje pompę paliwa, normalka. Nie wiem, gdzie on się znajduje, ale w Punto I był po stronie pasażera pod schowkiem, pod wykładziną, bliżej słupka.
Przekaźnik pompy też należy sprawdzić.
przy bezpiecznikach i modułach po lewej stronie kierownicy masz we wiązkach dochodzacych sterowanie centralnym zamkiem dwie masy przewody zielono-biały i niebiesko-fioletowy,są też tam krańcówki drzwiowe i bagażnik,wszystkie drzwi osobno i trzeba separować po dwie diody na drzwi czyli 10 diód 1A na samochód,kolory dzwi to brazowo-zielony,brązowo-szary,fioletowo-...
To się nie słucha tylko mierzy i to co max. 60 tys. km. Przepustnica jest czysta, wtryskiwacz nie leje? teraz w planach miałem kolektor 4-2-1 Jak już zmieniać kolektor to całość - wałek 866, kolektor dolotowy z wtryskami z "75", komputer IAW 8F.5T, pompa paliwa z "75".
mialem podobny przypadek z punto 2 padla pompa paliwa efekt kontrolek ten sam wklad pompy 200 pln
Pompa paliwa albo silnik krokowy od wolnych obrotów
Rozrząd (pasek,napinacz,pompa) wymieniany był w sierpniu , silnik jest kolizyjny więc po przeskoczeniu usłyszał bym stukanie zaworów o tłoki , ale nic takiego nie było słychac , w piątek wieczorem przyjechałem normalnie bez żadnych problemów, rano w sobote nie odpalił Nic byś nie usłyszał. rozrusznik potrafi zagłuszyć. Rozrząd potrafi przeskoczyć właśnie...
No a właśnie 12v jest tylko wtedy gdy pompa paliwa pracuje a piszes że powinno być tam stale 12v
brak filtra. A ja twierdzę, że jest-baniak z pompą paliwa jest filtrem
Witam. Buduję pojazd buggy z silnikiem 1.2 z fiata punto 2 Sterownik silnika IAW 5AF.P4 Czy ma ktoś uproszczony schemat potrzebny, aby odpalić ten silnik poza karoserią samochodu? Wiem, że potrzebuję oryginalną pompę paliwa z regulatorem ciśnienia W ECU immo jest już usunięte
W bagażniku na tylnej belce, na pionowej ściance miski na koło zapasowe, luźna śruba z wtyczką zbiorczą masową C30. http://obrazki.elektroda.pl/8994666700_1...
Miałem podobny przypadek i niepotrzebnie wymieniłem pompę, bo przy montażu złamał się króciec.Przy pustym baku wlanie 5 l paliwa nic nie da, bo pompa nie zaciągnie.
Wracam po baaaardzo długiej przewie. Nie znalazłem przyczyny braku kilku sekundowego napięcia na pompie paliwa tuż przed uruchomieniem silnika. Niestety muszę sobie radzić tak jak potrafię, czyli kręcić rozrusznikiem tak długo, aż pompa dobije właściwe ciśnienie w układzie zasilania paliwem. Pozdrawiam ;-)
Jeszcze zanim zawory sprawdzisz, przy wymianie rozrządu był zdejmowany czujnik położenia wału. Jego ustawienie od koła fonicznego jest b. ważne by "czytał" zębatkę sygnałową na obwiedni koła pasowego. Jeśli nie jest dobrze ustawiony, sterownik nie wie kiedy tłok jest w takim położeniu by podać iskrę. Może tu jest problem? Brak sygnały z CPW wskazuje...
Wyłącznik bezwładnoiściowy sprawdzony, w skrzynce bezpieczników pod maską odnalazłem przewód i przekaźnik pompy napięcie jest - więc gdzieś po drodze... Może alarm (odcina pompę) ?
Rozumiem że chodzi o przekaźnik pompy paliwa :?: Jeżeli tak to gdzie go znajde ?
Pompa paliwa chodzi ?? Wtryski klikają, impulsy do cewki dochodzą.
Fiat punto 1 1.1 nie odpala iskra jest pompa paliwa działa jak leje paliwo w gardziel to odpala ale jak wypali to gaśnie co może być tego przyczyną jeżeli to wtrysk to jak to sprawdzić proszę o opis co jak zrobić.
Zrobiłem diagnostykę,uszkodzony procesor sterujący.Powodem było zwarcie od czujnika obrotów wałka.Mam drugi komputer taki sam,ale czy to się przyda.Po włączeniu kluczyka gaśnie kontrolka od kodu immobilajzera, a pali się wtrysk i nie działa pompa paliwa.Co robić.
Auto juz zapala i chodzi. Pompa paliwa byla na wykonczeniu. Wymiana i czyszczenie baku.
Emulator wtryskiwaczy paliwa może padł.
Witam. Mam problem z Punto II 1.2 MPi + lpg II gen tartarini. Ciężko odpala bez znaczenia czy zimny czy ciepły, a po rozgrzaniu szarpie przy przyspieszaniu na benzynie. Na gazie idzie jak rakieta. Przewody i świece wymienione. Co mu możne być? Pompa paliwa, cewka, czujnik położenia wału?
punto pompa paliwa filtr pompa paliwa punto pomocy punto pompa paliwa
nawadniać ogród samsung sterowniki win10 volvo silnika
hasło nazwa użytkownika router hasło nazwa użytkownika router
Electrolux EWT - Drzwiczki nie blokują się: przyczyny i rozwiązania Urwanie wałka rozrządu w Mercedes 124 3.0 benzyna