Witam . Po pierwsze nie podałeś jaki masz silnik pojemność??? Mam zgadywać 1.1l i o jakim przełączniku pompy mowa ,może przekaźniku ? .A jak z napięciem zasilającym ten przekaźnik pompy paliwa jest cały czas po przekręceniu stacyjki w pozycji zapalenia się kontrolek?
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Właśnie myślałem, że immo jest powiązany z tą kontrolka blokady, ponieważ też szwankuje i jak wcisnę przycisk kontrolka znika i słychać dźwięk dziwny. Teraz jak te dwa kabelki od tej blokady łącze to cały czas muszę bo inaczej nie odpala auto na guziku. Dziwny dźwięk to może być pompa paliwa. Czyli kontrolka nie gaśnie bez naciśnięcia guzika? Rób jak...
No samej płytki raczej nikt Ci nie sprzeda. Jak już to cały pływak, całą obudowę ewentualnie bez pompy.
to jeszcze jedno. Jak sprawdzic czy cewki zapłonowe sa sprawne. Jak wydobyc z nich iskre? POmpa paliwa chodzi cały czas po włączeniu zapłonu. Testem z poziomu programu mozna ją na cwilke rozłączyc. To normalny objaw?
A mozecie mi wytłumaczyć dlaczego cały czas mruga prawy kierunek jak przekręce stacyjke? Czy sensor mógł zablokowac zamek tylnej klapy??
Zacząłbym od sprawdzenia przekaźnika systemowego. Jak zasilasz na krótko auto odpali? To już sprawdzałem. Ginie po chwili masa, która przychodzi prawdopodobnie z ECU na wysterowanie cewki przekaźnika systemowego (zasilanie m.in. pompy, wtryskiwacza, cewek zapłonowych). Podanie lewej masy nic nie daje bo i tak zasilane podzespoły są sterowane masą z...
Hm dobre spostrzeżenie dodam że jak zdjąłem filtr powietrza ta obudowę całą to obok wtrysku była taka jakby kałuża diesla w tym zagłębieniu pokrywy Dodano po 2 I w sumie ta pompa to taka cała trochę posączona dieslem jakby coś ciekło ale nie przesadnie
Wysterowanie wtryskiwacza jest masą z pinu 18 sterownika silnika, zasilanie plusem z przekaźnika podwójnego na przegrodzie kabiny. Jeśli będziesz wykonywał pomiary nie rób tego probówką żarówkową a próbnikiem wysokoomowym lub diodą led z rezystorem. Inaczej możesz spalić tranzystor sterujący wtryskiwaczem Pytałem o pompę paliwa czy pracuje cały czas...
Witam ponownie, Ładowanie jest, ponieważ podczas holowania na bardzo słabym akumulatorze włączyłem piąty bieg i ładowanie i ciśnienie oleju na desce rozdzielczej zgasło, no i oczywiście światła zaczęły jaśniej świecić (był wieczór). A odnośnie przekaźnika (tego na ścianie drodziowej) to sprawdzę dokładnie, sprawdzałem pin nr 6 prądowy (wydawało mi się...
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
Czyli zeby wymienic filtr to trzeba cos połamać? Wymienia się cały korpus/kosz, przekłada się samą pompę i regulator ciśnienia do nowego kosza i masz wymieniony filtr .
Alarm zintegrowany, syreną wyłączam cały alarm Wtyczka siedzi dobrze bo pokazuje poziom paliwa. Zresztą nie ruszam wtyczką a pompa czasem załapie. Byłem dziś u mechanika, samochód przestał cały dzień i majster powiedział że prąd z przekaźnika wychodzi ale do pompy nie dochodzi i że on tego nie będzie robił. I tu pytanie: Czy jeśli pociągne przewód od...
mam takie sterowniki dwa - obydwa z "wyczyszczonym" immo, jeden i drugi robi to samo. KTS po zmianie sterownika nie widzi błędów, a zasilanie cewki jak i pompy paliwa przy gwałtownym dodaniu gazu zanika i stąd cały problem, przekaźnik dwudzielny sprawny (mam trzy sprawne)...
Jak wymieniona nowa pompa paliwa ( cały moduł z filterkiem) to ja bym zdemontował ten filtr pod maską. Tak z ciekawości ;) . Pociągnął bym też nowy przewód paliwowy od pompy by nie było żadnych zwężeń średnicy.
Witam, problem w Fiat Punto 1.2 2002 rok przyjechał pod dom i nie zapala, nie kręci rozrusznik w ogóle. Prąd na rozrusznik dochodzi normalnie, ale nawet jak chce zrobić na krótko rozrusznik to nie rusza w aucie. Wymieniony już rozrusznik na inny i też zero reakcji. Jest jeszcze sprawa przekaźnika pod maską że jak załączy się zapłon to cały czas cyka...
Pozostałe kabelki są od czujnika poziomu paliwa i jeśli pamiętam to są cieńsze. Wymieniona była cała pompa, czy tylko silnik? Oryginał Magneti Marelli czy jakiś zamiennik pokroju MaxGear? Tak dla pewności - fabryczny filtr paliwa jest pod samochodem, z tyłu, po stronie pasażera (prawej). Przekaźnik pompy to ten duży przekaźnik pod maską, na ścianie...
Absolutnie nie rób. Masz pompkę elektryczną i wtrysk paliwa. Punto też miało pompkę elektryczną w baku i monowtrysk. Koleżanko co ma wspólnego punto z tą sprawą. Zapowietrzenie układu paliwowego to proble w dieslach. Tu idą dwa przewody paliwowe do wtrysku. We wtrysku jest membrana regulująca ciśnienie paliwa, a cały nadmiar wraca z powrotem do zbiornika....
Sprawa jest prosta jak masz sekwencje n ie możesz wyłączać pompy , jak mieszalnik możesz. Jakie to ma znaczenie? POmpa pracująca w paliwie nie zużywa się praktycznie wogóle , inna sprawa jak ktoś w baku ma 10 liter albo mniej. To element mechaniczni i niestety zużywa się z każdą minut pracy. Podczas jazdy na gazie nawet troskę więcej niż w samochodzie...
posprawdzałem wszystkie połończenia ,masowania, czujnik położenia przepustnicy,wszystko ok a nadal to samo czyli po włończeniu stacyjki słychac pracujacą pompe paliwa i automatycznie otwarty jest wtrysk trwa to ok 30sek az przekażnik się wyłończy poliwa na przepustnicy już jest pełno a kiedy zaczynam kręcić rozrusznikiem to cały czas podaje wtrysk na...
Witam auto jak temacie, problem w tym że pompa paliwa ciągle działa, przekręcisz kluczyk i pompa się włącza zachwile się trzy razy wyłączy i włączy i chodzi już potem cały czas. Auto jeździ w miarę normalnie czasem trochę szarpie, w sterowniku błąd ECU SUPPLY, co dziwne napięcie zasilania w podglądzie parametrów skacze w zakresie 12.5 - 14.2 V, ale...
Witam. Mam nowy problem z silnikiem. Im większy mróz tym dłużej muszę kręcić silniczkiem. Po prostu zapala jak kiedyś silniki gażnikowe. Zrobiło się cieplej, to pali dużo lepiej. Czy winna może być pompa paliwa, która nie wytwarza już odpowiedniego ciśnienia. Oczywiście cały układ zapłonowy był wymieniany, ale nie z tego powodu. Siadła cewka. Wcześniej...
Witam jestem poczatkujacym i sorki jak cos zle napisze.Ma punto z 94r 1.7td mam taki problem jak samochod postoji cała noc to rano cięzko odpala tzn odpali ale nie rowno pracuje po chwilowy przytrzymaniu gazu wchodzi na obroty i jest ok.Jak ciepły niema zadnych problemow filtry paliwa itd nowe swiece, załozone,ostatnio dopatrzyłem sie ze wezyk od filtra...
zakładaliśmy z kolegą cały dół silnika z Uno 1.0i do Pandy 2 1.1MPI i pasuje. Głowica jest nieco inna więc poszła Pandowa, różnica mocy niezauważalna, przynajmniej dół silnika miał 100tyś (sam go wyjmowałem z Una) a Panda nie wiadomo ile i była zajechana. Można też założyć dół z Punto 1.2, będzie trochę więcej mocy wtedy, chociaż 100ccm w te czy wewte...
Komputer rozebrałem bo uderzenie było z jego strony i chciałem zobaczć czy jest cały, masy i bezpieczniki posprawdzałem, pompa paliwa tez działa czyjniki tez po podmieniałem. Kontrolka code działa dziwnie, swieci cały czas a jak włącze zapłon to gasnie jak włączaja sie inne kontrolki od ładowania itp. wiec nie wiem czy immo wogóle tam jest. A czy ktoś...
a mianowicie sterownik IAW 8F.5T w programie sonda lambda w petli zamknietej Tak ale stoi ciagle na 0.9-1.0. Uszkodzona sonda? Wszystko jest w jak najlepszym porządku - podawany jest współczynnik korekcyjny, a nie napięcie na sondzie, odczyt powinien być w miarę stabilny i oscylować wokół wartości 1.0. ostatnia sprawa która nie została wyjaśniona a...
Ah zapomniałem dodać, silnik fiata 1.2 16v 82KM filtr paliwa ma zintegrowany w pompie paliwa i aby go wymienić trzeba wymieniać cała pompę bo jest jej nieodłączną częścią. Brawo dla konstruktorów takiego patentu... No i zamiast filtra, masz kratkę stalową, czasem niezdatną do oczyszenia i nie spełniającą roli filtra, bo i tak "syf" idzie w instalację...
Pompa paliwa pochodzi z jeżdzącego w 100% sprawnego Fiata Punto 1,1 SPI więc jest podobno identyczna. Regulator ciśnienia paliwa raczej jest sprawny gdyż cały wtrysk wraz z podstawką był zmieniany. Filtr paliwa który zakładałem wyglądał tak: http://obrazki.elektroda.pl/3357734900_1... I kosztował 10zł. Po jego zamontowaniu auto odpaliło...
Pamiętam, wiem o tym. Kompresor z lancą i dokładnie wszystko wydmuchane a przed wkręceniem nowych świec było jeszcze umyte..;-) Jestem pedantem.. ;-) Świeca pierwsza to świeca od rozrządu, z resztą zgodnie z opisem na głowicy. Nie wiem czy jest odcinana pompa paliwa. Nie ja zakładałem ten gaz. taki wóz kupiłem, ale nie wydaje mi się. W mojej Pandzie...
Oczywiście jest to do zrobienia (podobnie jak 1.1 i 1.2 73KM z Punto). Tylko że musisz sie liczyć z dużym kosztem. Silnik z osprzętem będziesz miał? Cały osprzęt - rozrusznik, alternator, kolektory, filt pow., komputer do wtrysku. Do tego jeszcze skrzynia, połosie, przeguby, chłodnica z wentylatorem, bak, pompa paliwa. Co jeszcze - lewarek zmiany biegów...
Witam. Mam problem z punciakiem. Czasem nie udaje mi się odpalić na benzynie ponieważ jak zauważyłem pompa paliwa nie pracuje. Po przekręceniu kluczyka jej po prostu nie słychać. Czasem sobie odpali jak gdyby nigdy nic i odpala 60 razy dziennie (dostarczam pizzę). Ostatnio padła na amen. Sprawdziłem więc czy jest napięcie na wtyczce pompy - pojawiało...
Nie bardzo rozumiem co piszesz, łatwiej by było jakbyś stosował interpunkcję... popraw więc ten post by był czytelny albo cały temat wyleci do kosza. Raz piszesz o 40s raz o 4s. Wszystko co piszesz to są Twoje podejrzenia, nie poparte ŻADNYMI pomiarami. Więc jak już bawimy się w podejrzenia, to podejrzewam, że albo masz słaby akumulator albo skorodowane...
Chyba że zamiast paliwa to jest tam powietrze i pokazuje 380 bar? Nie wiem -czy jak wstępna pompka pompuje a jeszcze nie kręcę rozrusznika - to paliwo powinno swobodnie lecieć na powrót do filtra bo tak jest jakby się przelewało - może ten regulator ciśnienia na szynie jest cały czas otwarty i jak tylko wyłączam rozruch to ciśnienie w momencie spada...
Regulator ciśnienia paliwa - gdzie on jest zlokalizowany? Według tego zdjęcia i opisu w moim fiacie (punto 1 55KM 1.1 8V wersja SX) on nie występuje w okolicach przepustnicy. Mam wersje 55 nie 75KM. (at)enhanced: jakie śrubki odkręciłeś aby dostać się do tej membrany? http://obrazki.elektroda.pl/2059559500_1... Te bezpieczniki wyżej...
Witam Wszystkich, Posiadam Fiata Punto z silnikiem 1.2 16v 2001r, Wczoraj gdy chciałem wrócić do domu w połowie drogi zaczął mi szarpać i w końcu zgasł po chwili zapalila sie kontrolka od wtrysków, po 5 minutach odpalił na 3 gary, z ledwością dojechałem do domu, dziś rano już mi nie odpalił, sprawdziłem pompę paliwa, filtr, iskrę, bezpieczniki i wszystko...
No właśnie :) Tego nie wiem. Przy próbie rozruchu jakby miał chęć łapać przez chwilę ale przestaje i dalej normalnie kręci jakby nigdy nic i znowu przy następnej próbie będzie miał chęć złapać. Podejrzewać można czujnik wału ? Już doszedłem gdzie on się znajduje, jest cały zasyfiony olejem muszę go wydobyć i oczyścić może mieć też opiłki na sobie. Ale...
Witam ponownie :) Dziękuję za szybką odpowiedź :) Zrobiłem ten wykres, lecz niestety nie mogę zrobić screena ponieważ co włączam w FESie importowanie wykresów to program się wysypuje :( Bądź co bądź to rozbierzności są nie wielkie, ale są. Np przy obrotach silnika 851 rpm, mierzone ciśnienie paliwa to 252 bar, a docelowe 280 bar. I takie lekkie rozbierzności...
Po pierwsze sprawdzić trzeba czy dochodzi napięcie do świec żarowych ,po drugie sprawdzić trzeba świece czy są sprawne i grzeją ,jeśli to niepomoże to sprawdż czy przy wtryskach niema nieszczelności paliwa na opaskach węży doprowadzających do pompy wtryskowej i na wężykach przelewowych od wtrysków,można jeszcze sprawdzić kąt początku tłoczenia paliwa...
http://obrazki.elektroda.net/48_12524920... Witam. :D Chciałbym zaprezentować interfejs diagnostyczny do pojazdów marki Fiat wyposażonych w silniki z jednopunktowym wtryskiem paliwa (SPI) głównie sterowniki IAW16F (seicento/cinquecento/punto). Pełna lista pojazdów znajduje się poniżej. Dzięki zastosowanemu wyświetlaczowi LCD urządzenie nie...
Witam, mam problem ze świeżym nabytkiem Fiat Grande Punto 1.4 77km B+G z 2007 roku. Po zakupie następnego dnia schodzę do samochodu i nie miła niespodzianka - auto nie chcę odpalić na benzynie. W instrukcji sprawdziłem jak zapalić awaryjnie na samym gazie i to udało się bez problemu. Przyczyną okazał się ukryty wyłącznik pompy paliwa, umiejscowiony...
Po co te kombinacje, jak silnik i cały osprzęt masz z Punto Sporting 1.2 16V to załóż od niego komputer i wiązkę i po problemie. wiązka będzie pasowała od dowolnego silnika FIRE ze sterownikiem IAW-16F lub 18F, tylko trzeba będzie pociągnąć dodatkowy przewód do drugiej sekcji wtryskiwaczy i trochę inne jest rozmieszczenie czujników. To popularna przeróbka...
Porusz wszystkie bezpieczniki na początek. Znajdź bezpiecznik od pompy paliwa zapal i wkładaj i wyjmuj go ( bezpiecznik od pompy) tam gdzie będzie cykać tam jest przekaźnik . Czasem czujnik wału szwankuje i nie odpalisz, towarzyszy temu często fiksowanie obrotomierza. Co do wspomagania znajomy regeneruje czujniki skrętu koszt to 240 zł Wrocław . a nie...
Mam podobne objawy, bez niebieskiego dymu ( i nie mam gazu ). Silnik w wersji 55 KM. Jak jest zimny jedzie jak torpeda ale ma zbyt wysokie obroty, a jak się rozgrzeje to ma czasami zbyt wolne obroty albo za wysokie. Jak jest zimny ma zbyt wysokie obroty które w ciągu 10 min schodzą w dół ale powoli. Dodatkowo jak wcisnę hamulec to obroty jeszcze schodzą...
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa. Czy po podłączeniu pod komputer - program pokaże mi ciśnienie pompy paliwa? Dodano po 1 Samochód nie dawno kupiłem, dzisiaj ponownie podłączyłem pod komputer - cały czas chodzi na benzynie - problem nie występuje zawsze czasami po skasowaniu błędów silnik zachowuje sie normalnie - ostatnio było na chwile lepiej...
Witam ekspertów od elektroniki pytanie moje tyczy tego auta jak w temacie , a sprawa wygląda następująco. W czasie jazdy auto potrafi zgasnąć i nie można już go odpalić , dopiero gdy odczekamy dosłownie 10 minut to już odpali. Sytuacja ta wygląda tak samo nawet podczas pracy na biegu jałowym. Panowie dodam tylko że sprawdziłem wszystko , prześwietliłem...
ladamaniac, pompki wyglądają jak nowe! Zero nadtopień itp. Pompka dostaje +12V po stacyjce przez bezpiecznik 15A. Sterowana jest masą z przekaźnika głównego. Już to przerobiłem! Witek, o jakie wnioski Ci chodzi? Przecież to jest prosta instalacja jak dynamo w rowerze! Jeśli sam przekaźnik główny wymieniałem trzy razy a ostatnio nawet na nowy to chyba...
Świeci! Już napisałem. Podpiąłem miernik pod brązowo-biały przy pompie i jest +12V przy zapłonie. To że mam siano - wiem... Najprawdopodobniej dzisiaj wykopię całą przednią wiązkę od A do Z łącznie z zegarami itp. Przyniosę do domu i zmontuję instalację według schematu od Punto I. lecz powiem Ci że wszystko wygląda na oryginał! Nawet peszle od kabli...
... samochód ma też gaz więc nie piszcie że zasilanie pompy paliwa... a dlaczego by nie pompa paliwa, tyle ze +12V do instalacji LPG (to ktore ma byc po stacyjce) tez podłaczyc razem z pompa paliwa. Ja tak mam w Punto i jest ok. Nie wiem jak w Polonezie zasilana jest pompa paliwa ale jezeli jest na niej caly czas +12V, podczas pracy silnika to chyba...
Cześć. Pacjentem jest fiat punto I 55 KM poj. 1.1 8V PB i LPG. Silnik po zagrzaniu gaśnie. Zmrożony odpala od strzała, utrzymuje właściwe obroty, jednak po zagrzaniu obroty zaczynają spadać poniżej 500 obr. min, zaczyna się dusić po czym gaśnie całkowicie. Jeśli jadę przez pierwsze 2 km jest ok, ale na 3km na skrzyżowaniu wciskam sprzęgło i gaśnie....
Dzięki wielkie za wskazówki i przedewszyskim za ostrzeżenie bo naprawde w nerwach to robiłem i zapomniałem o bezpieczenstwie. tylko czy łatwo wymienić taki zatrzask czy całą końcówke,i gdzie tp można kupić?
Witam wszystkich. Posiadam Punciaka 1.1 55KM SPI z instalacja Elpigaz. Sterownik Nicolaus, Emulator, Attuator, jednoguzikowy przełacznik gaz/benzyna z dioda rezerwy i podłączony przekaźnik elmot 561, który połączony jest z emulatorem. Na gaz przełącza sie po przekroczeniu 2000 obr/min. Odpalam go tylko na benzynie. Mam problem właśnie z tym gazem. Od...
Nie świeci Ci się "check engine"? Ciśnienie paliwa powinno wynosić nieco ponad 3 bary (nominalnie pompa ESS 276 ma 3,5 bara). Check engine nie świeci. Zmierzyłem ciśnienie paliwa - 3.6 bara i jest stabilne w całym zakresie obrotów. Po wyłączeniu silnika po godzinie trzymania na manometrze spadło do 2.8 bara. Wygląda na to że ciśnienie jest OK ale coś...
W poniedziałek auto idzie do mechanika na diagnostykę na chwile obecną mechanik obstawia pompę paliwa. Okaze sie co i jak Kolego jak mechanik po wyciągnięciu pompy zobaczy brokat na dnie to niech wymieni całe paliwo i pompe z FILTREM na nowe.
No i lipa... Byłem u mechanika. Posprawdzał parametry na kompie, sprawdził rozrząd, wydech. Powiedział, żebym pojechał na analizę spalin. No i na analizie też kurczę wszystko pięknie, parametry były w normie, a diagnosta powiedział, że są nawet bardzo dobre. Jedyne co mi jeszcze przychodzi do głowy to pompa paliwa. W sklepie zaproponowali mi wkład pompy,...
Podaj lepiej ile razy dwumasa była wymieniana, ile reszta osprzętu, zawieszenie..chociażby droższe własnie zawieszenie w stosunku do golfa iv.. Przez 60kkm nie robiłem nic, auto miało serwis do końca (180kkm). Wymieniłem czujnik DPF'u za 100 zł i to wszystko. Auto poszło za górną granicę allegro, gdzie spokojnie można było kupić MK6, ale miało xenon,...
Nastąpiło zwarcie nie steruje pompą paliwową oraz brak na świecach iskry.Cały czas pali się kontrolka wtrysku.Immobilajzer wporządku. Podobno coś z procesorem.Jestem z Włocławka,potrzebna fachowa pomoc.
Witam, Jak w temacie baza na 1.1 mpi Założony kompletny silnik 1.2 16v z punto 2 (Elektryczna przepustnica), Komputer stacyjka immo generalnie cała wiązka z dawcy, Po podłączeniu wszystkiego w kupę przy zakładaniu klemy na włączonym zapłonie tykną jakieś przekaźniki, przepustnica się nie ruszy przy próbie odpalania jest brak iskry oraz wtryski nie leją...
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Tata Indica, 2010r, LPG, 70 tys przebiegu podczas kupna, aktualnie po 3.5 msc +- 86 tys. Dziennie robione ok. 150-250 km, gasząc i odpalając ok. 50-80 razy. Jakiś czas temu kupiłem samochodzik marki Tata Indica, był za grosze, a moja praca (kurier/dostawca) sprawia, że jest to już mój 4 samochód w ciągu ostatniego 1.5 roku. Jak na razie jestem z niego...
pompa paliwa cały pompa paliwa pracuje cały pompa paliwa punto
yamaha filtr paliwo ekspres delonghi uszkodzony spieniacz windows schowek
zaparzacz nivona instrukcja obsługi
Wyłączenie klap zawirowania w BMW X3 E83 - jak to zrobić? Pioneer SX-P720: Wyświetlacz świeci, ale nie działa