Jak odepnę czujnik cisnienia paliwa to rozrusznik kręcie ale pompa w baku nie dziala
Witam pacjent renault master 2.3 dCi 150 km 2013 rok Zgasł w trakcie jazdy, pompa na silniku nie podaje paliwa Listwa sprawna, bezpieczniki wszystkie sprawne, pompa była w regeneracji, czujnik położenia wału wymieniony i nadal nic. Na płaski odpali ale po chwili gaśnie a bez plaka tylko kręci Już nie wiem co z tym autem zrobić
Po pierwsze to DIAGNOSTYKA. Po drugie zobacz czy po odpięciu kostki z regulatora ciśnienia CR który jest na pompie CR zacznie robić ciśnienie. Jeżeli tak będzie to znaczy, że sterownik ogranicza przepływ paliwa bo wykrywa jakąś usterkę. A wykrywa na pewno bo Ci o tym komunikuje, a Ty zamiast podjąć jakieś kroki w celu dobrej diagnozy tracisz czas na...
Na plaka to prawie wszystko pali. Ewidentnie układ CR do sprawdzenia. Odpal na plaka sprawdź przelewy, podstawa diagnozy układu CR. Podłącz jakiegoś diaga i sprawdź parametry, co się dzieje z ciśnieniem paliwa przy dawaniu gazu i przy obciążeniu. Wtedy już dojdziesz że to prawdopodobnie pompa CR
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Witam.Bardzo możliwe że pompa paliwa opiłkuje i zatyka wtryskiwacze.Trzeba by było zrobić próbę przelewów lub logi dynamiczne.
Nie będę się sprzeczał bo nie wiem czy jest tam pompa czy nie, ale dziwne jest to , że przedtem jak przekręcałem kluczyk to słychać było cos w rodzaju pompki oraz widać było na wężu paliwa , że ewidentnie płynie to paliwo w stronę filtra . Teraz gdy jest większy mróz to niestety po przekręceniu kluczyka nie ma tego charakterystycznego buczenia i nie...
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
Renault Master 2,3 2019 SID 310, nie kręci rozrusznik, błąd przekaźnika pompy paliwa 025B13 Sprawdzone przewody z ECU do modułu pod maską, z modułu do pompy wszystko git, jak zewrę przekaźnik, pompa zaczyna pompować na moment i zgłasza inne błędy, ale mimo to nie kręci 🤔
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Pompa daje ciśnienie paliwa powyżej 300 barów, więc chyba dobrze...
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Witam mam ten sam problem wtryski grają jak by były nie zakodowane. Prowadzę warsztat i naprawiam Masterki ale z jednym autem nie mogę sobie poradzić założone zostały nowe wtryski dalej grają mam jeszcze używki z 7 kompletów podmieniałem zaznaczę wszystkie sprawdzone. Podmieniona pompa wtryskowa podmieniony regulator na pompie, czujnik na listwie, listwa...
Witam. Jako nowicjusz mam pytanie? Renault master III, czy można sprawdzić profesjonalnym programem, czy wstępna pompa paliwa nie działa bo uległa awarii, czy nie dociera do niej napięcie? Zanim zrzucę zbiornik chciałbym to ustalić.
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
Cześć, Taka anomalia, gdzie korekty wtrysków podczas jazdy ze stałą prędkością, zwłaszcza na jednym biegu (np. 4.), rosną do ponad ±5 mg/suw, a przy wciskaniu gazu spadają blisko zera, może wskazywać na kilka rzeczy, mimo że same wtryski były sprawdzane i są w porządku. Korekta wtrysków to sygnał sterownika silnika, który koryguje dawkowanie paliwa,...
Cześć, Może ktoś będzie potrafił pomóc bo w warsztatach zostawiłem już ponad 2000zł na diagnozy i wszystko kończy się na tym, że chcą wymieniać części bez gwarancji że to przyniesie jakiś skutek a za części będę musiał oczywiście zapłacić. Problem jest z samochodem Renault master 2.3dci 125km. Objawia się on tym, że samochód reaguje z opóźnieniem na...
Witam. Renault Master 2.3, 125 koni. Gdy uruchomię, nie reaguje na gaz. Po chwili, około 5 minut, jest ok. Dopóki turbo się nie załączy, nie ma mocy, nie chce jechać. Komputer pokazuje, że niskie ciśnienie paliwa. Pompa jest ok, była sprawdzana. Kto pomoże?
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
Generalnie trzeba silnik obciążyć, czyli przejechać się i zwiększać obroty. Na początku może brakować mocy. Komputer spalania będzie automatycznie ustawiać fazy rozrządu i dawki paliwa aż dobierze optymalne. No i ten rozruch to pewnie wina braku paliwa, do samego filtra wchodzi 0,5 litra. Nawet przy wymianie filtra trzeba kilkukrotnie przekręcić kluczyk...
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
(at)milejow wybacz ale nie znam się tak na samochodach jak Ty. Widzę gruszkę, filtr paliwa że złączem dwupinowym. Wykręciłem siedzenia ale nigdzie nie widzę dekla pompy paliwa. Ktoś wcześniej pisał że wcale pompa paliwa nie musi być w baku.
wszystko zostało sprawdzone jeszcze raz. Zauważyłem że nie słychać po przekręceniu kluczyka żeby załączała się pompa i wskazówka pokazująca obroty silnika lekko drga przy próbie odpalenia Wprowadzenie Dziękuję za dodatkowe informacje. Brak dźwięku pompy paliwa po przekręceniu kluczyka oraz drganie wskazówki obrotomierza to istotne symptomy, które mogą...
pompa paliwa
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Zwykle to Regulator ciśnienia paliwa Lub Pompa wtryskowa Sprawdź wióry metalowe w filtrze i zawór na rampie https://obrazki.elektroda.pl/1508787700_...
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Witam mam problem z wyżej wymienionym autem a dokładnie była wymieniana pompa CR auto chodziło tydzień i przestało odpalać. Teraz auto odpala tylko poprzez podanie paliwa z banki i pompowanie gruszka lecz dalej sama nie nabija ciśnienia niżej podam błędy jakie wyskakują i w żaden sposób nie da sie ich usunąć. https://obrazki.elektroda.pl/7709660000_...
Objawy wskazują na uszkodzona pompę wstępną w pompie CR . Ale piszesz że pompa podmieniona. Zasil pompę CR z osobnego źródła paliwa. Weź bańkę plastikową . Zamontuj wężyk który nasuniesz drugim końcem na króciec zasilający pompę CR . Zalej paliwem . Umieść bankę trochę powyżej pompy wtryskowej . Spróbuj zapalić . Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie...
Witam wszystkich, trafił do mnie Master 3 z 2011 2.3 dci 125km. Błędy czujnika położenia wałka rozrządu regolator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia na listwie paliwowej, zawór regulacji ciśnienia doładowania przepływomierz powietrza . Rozrząd spr., czujniki podmienione, pompa cr druga wstepna pompa w zbiorniku nowa. Sterownik też drugi, i nic.
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
brak ciśnienia na Listwie pompa wysokiego ciśnienia do wymiany po wymianie wszystko działa
Sprawdź stabilność zasilań. Trzyma diagnozę podczas kręcenia? jakie obroty osiąga starter? O jakiej pomie mówisz? master DCI nie ma pompki wstępnej. Grzałki nurnikowe senso stricte nie są objęte diagnozą. Przekaźniki je zasilające - już tak.
Witam mam problem z masterem 2,5 dci Auto odpalilo i jechalo normalnie i nagle na skrzyzowaniu przy ruszaniu stracil obroty, nie chcial sie wogole na nie wkrecic, po jakim czasie załapał. potem po zgaszeniu mial problem odpalic. odrazu wymieniłem filtr paliwa i odpalil normalnie. Nastepnego dnia znowu zapalil normalnie i po jakims czasie nie chcial...
Wymień filtr paliwa, jak nie pomoże pompa paliwa do wymiany, przypuszczam że pompa wstępnego ciśnienia nie dziala poprawnie a ona jest częścią calej pompy
Kolego co wymieniłeś pompę wysokiego ciśnienia to powiem Ci że ja przez Mastera prawie się wykończyłem nerwowo ale mam już pewne doświadczenie dlatego Ci podpowiem co nie co 1. podstawowa sprawa to wtryski a nie pompa jak gaśnie podczas jazdy lub ciężko odpala na ciepłym i zimnym. 2. czujnik ciś. na listwie commonrail niby mówią że często pada gówno...
dzięki koledzy dzisiaj ma podjechać o 16 kolo to sprawdzić ,ja musiałem wrócić do kraju żeby nie zamarznąć przez świąteczne dni. Niestety najgorsza opcja pompa wtryskowa się zatarła i zerwała z klina. Panowie jeszcze jedna prośba.Jak wyżej napisałem zatarta pompa Continental A2C80584700 szukać przyczyny zatarcia czy po prostu 400 000 km jej wystarczyło...
Hej. Daj prosze znać jeśli dojdziesz do rozwiazanie problemu. Mam identyczną sytuację. Zaświeciły się kontrolki ABS, ESP, brak wspomagania, poduszka powietrzna no i STOP. Po zatrzymaniu auta nie mogę go zgasić kluczykiem. Auto zgasiłem na 1 biegu. Nie działają wycieraczki ani nie moge zgasić swiateł mijania. Po zgaszeniu auta nie reaguje na zapłon,...
dzieki za odpowiedź, więc nie trzeba jej ustawiać, to już jedna wątpliwość rozwiana, właśnie w najbliższych dniach udaję się do mechanika, zobaczymy co powie i co o tym sądzi. Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie...
Witam. Mam problem, zgubiłem kluczyk Reno Master 2.5 D. Auto posiada immobilaizer. Czytałem podobny temat, zrobiłem jak było podane tzn. podałem plus po zapłonie na pompę wtryskową, pompa reaguje, ale w dalszym ciągu nie chce odpalić, nawet na plaku. Dodam, że też nie świeci się kontrola świec żarowych, po przekręceniu stacyjki (założona druga stacyjka)....
Pompa daje tylko ciśnienie paliwa na listwę common rail i jej ustawienie na rozrządzie nie ma żadnego wpływu na pracę silnika.
Witam, Renia sie zawizieła i nie chce gadać... bez samostartu nie odpali... Co zostało zrobione: -Regeneracja wtrysków -nowa pompa paliwa w baku -wyczyszczony bak -sprawdzone ciśnienienie na pompie wysokiego cisnienia -sprawdzony czujnik na pompie wysokiego cisnienia -synchronizacja walkow po wymianie rozrzadu jest. No i chyba tyle. A auto dalej nie...
samochód Renault Master 2 z silnikiem 2.5 dci 100. paliwo dochodzi do wtrysku, ale na kompie ciśnienie jest niskie bo nie tryska jak powinno. Co odpowiada za ciśnienie od pompy do wtrysku. Po moich przemyśleniach pompo wtrysk nie otwiera bo jest za małe ciśnienie. Przemyśl najpierw, z jakim silnikiem masz do czynienia. Jeżeli rzeczywiście jest to dci...
Witam wszystkich , mam problem z Renault Master 2.5 dci 2007r .Auto podczas przyśpieszania gaśnie , najczęściej na 3 biegu obroty w granicach około 2-2.5 tys. obr. Wtryski , pompa wysokiego ciśnienia,listwa paliwowa - wszystko zregenerowane ( auto nie posiada pompy wstępnej elektrycznej w baku ) . Cały czas wyskakują mi błędy P0089- regulacja ciśnienia...
Witam serdecznie zainteresowanych. Szukałem intensywnie po forum, ale nie znalazłem nic co byłoby odpowiedzią na trapiące mnie okoliczności. Pacjent, to Nissan Interstar (Renault Master) 2009r. Silnik G9U632 2.5DCI 146km. Od jakiegoś czasu wpierw tracił moc przy większym obciążeniu, ale po zgaszeniu i ponownym odpaleniu wracało do normy. Potem już cały...
Witam, opiszę problem, może ktoś miał podobny. Ww auto trafiło do mnie do naprawy, po prostu po zgaszeniu pewnego dnia już nie odpaliło. Diagnoza: spalona pompka wstępna, auto nie odpala. Rzeczywiście kostka mocno spalona, pompę WC tez daliśmy od razu do sprawdzenia. Pompa wstępna wymieniona, w pompie WC zrobiona kosmetyka czyli polerowanie głowiczek...
Sprecyzuje dokładniej. Auto odpala bez najmniejszego problemu, nie kopci, nie dusi się. Pierwsza diagnoza to problem z czujnikiem walka rozrządu (oczywiście wymiieniony na nowy bosch) następny wymieniony czujnik położenia wału. Turbosprezarka zregenerowana, wraz z nowa gruszką, wtryski wstawione regenerowane, elektryka sprawdzona, swiece nowe, sprawdzane...
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
Witam. master 2003 r. Zgasł na drodze i kaplica. Zostały wymienione końcówki wtryskiwaczy, sprawdzony rozrząd i dalej nic. Regulator na pompie ma rezystancje 3,3Ω i słychać że chodzi. Ciśnienie za filtrem paliwa mniej niż 1 Bar :idea: Filtry wymienione. Czy pompa wysokiego ciśnienia nie poda ciśnienia na listwe przez za małą wartość ciśnienia pompy...
Witam!pacjent jak w temacie. Problem polega na tym że silnik odpali i gaśnie. Ciśnienie na szynie w tym czasie wzrośnie do wartości 1600-1700bar. Odchyłka wynosi jakieś 1200bar. Pompa i wtryskiwacze po regeneracji. Przedtem był problem który polegał na tym ze autko chodziło na wolnych obrotach idealnie jednak podczas przyspieszania gasło i wywalało...
Renault Master 2.5 DCI - wersja bez przepływomierza. W chwili obecnej Master ma totalny brak mocy, nie kopci, zapala idealnie. Silnik praktycznie wyremontowany - przyczyną było zerwanie paska rozrządu. Zapadła decyzja o wyciągnięciu, naprawie. Pierwsze problemy pojawiły się z wtryskami, dwa poszły gładko - dwa były wyrywane na prasie hydraulicznej (po...
najlepiej na pompie paliwa
Na powrocie z wtryskiwaczy i pompy. Szara wtyczka (okolice pokrywy, nad alternatorem, pompą wspomagania).
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Ustawiony rozrząd. Koło pompy paliwa obrucone o 180.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Przelewy do sprawdzenia koniecznie. Dojście paliwa do pompy do sprawdzenia.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Pracuje tylko na plaku, robiona próba podając bezpośrednio paliwo do pompy wysokiego ciśnienia,bez rezultatu
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
Witam potrzebuję szybkiej pomocy mam ten sam problem podmieniłem sterowniki pompę paliwa steruje ale ..nie steruje zaworem od turbo ??
dołącze się do tematu, Master 2,2dci jak zimny praktycznie nie da się uruchomić, podczas kręcenia rozrusznikiem dym z rury wychodzi, ale jest go zbyt mało, sądze więc że za mała dawka paliwa.Pytanie, jak sprawdzić czy to wadliwy zawór regulacyjny na pompie, czy sama pompa, czy z przelewu szyny zasilającej po zdjęciu wężyka powinno wypłwać paliwo, oczywiście...
DF 027 Obwód sterowania wtrysku cylindra 2, DF 054 Funkcja regulacji ciśnienia w rampie Jaki kontekst tych defektów? Paliwo dochodzi do pompy? Test przelewowy.
witam borykam się od 2 lat z problemem jak jade samochodem jak się do przeciągnie na 5 to wywala tryb awaryjny i silnik się wyłącza ale jak on wejdze w tryb awaryjny podczas jazdy wystarczy kluczyki przekęcic i wszystko jest ok ale tylko na chwile czasami jak jechałem to przez 1 min się z 5 razy załączył wymienione; czujnik na pompie przelew wtrysków(wszystko...
Witam mam podobny problem cieknie z oski a ze tak powiem ktos wspomnial o ustawienie dawki i pytabie jak to zrobic ? Czy to chodzi o ustawienie oski z wieloklinem do lapki przy ptorej jest zaczepiona linka ? Tak. A dawkę paliwa reguluje się śrubą z tyłu pompy.
Potrzebuję schematu układu elektrycznego Renault Master III 2.3 diesel 165KM 2015 rok. Nie dochodzi prąd do pompy paliwa, prawdopodobnie problem z przekaźnikiem, niestety nie mogę zlokalizować, który to będzie przekaźnik, a nie chciałbym spalić. Bardzo proszę o pomoc sprawa pilna!
Witam, Posiadam Renaulta Mastera 2,5 DCI 2007rok,przebieg 600tyś.plandeka, problem jak w temacie chodzi o to ze autko zimne idzie normalnie po przejechaniu 40 km wyskakuje [b]Świece żarowe, Serv. i tryb awaryjny. po podbieciu do kompa pokazuje czujnik cisnienia paliwa wymieniony na nowy czujnik cisnienia wtryski regulator cisnienia na pompie zawór mechaniczny...
Witam. W masterze bolączką są wtryskiwacze i niedomagania układu wtryskowego. Przy objawach jakie opisujecie i błędach kontroli ciśnienia Rail zacząć należy od próby przelewowej wtryskiwaczy. Jeśli wtryskiwacze są sprawne ( przelewy szczelne- niewielki ilości paliwa na odpływie) Szyna rail sprawna, pozostaje sprawdzenie wydatku pompy ciśnieniowej CR.
Witam. Podpinam się pod temat. To samo auto tyle, że immobilizer pali mi się cały czas jak auto jest na chodzie, a mruga na wyłączonym silniku. Auto odpala normalnie. Czytałem, że może to być wina czujnika od immobilizera na pompie paliwa, podobno robiono obejścia tego immobilizera... Jakieś pomysł???
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Bardzo pilnie potrzebuję schemat (rysunek) rozrządu w masterze 2,5 D 1999r. nie mogę znaleźć znaku na pompie paliwa a nie chcę czegoś zepsuć. Z góry bardzo dziękuję.
Witam tak jak w temacie jak ustawić rozrząd w masterze w jakieś pozycji mają być te wszystkie wałki najbardziej interesuje mnie ustawienie napędu pompy wtryskowej.Rozrząd był źle wyregulowany i przestawiła się pompa,nie podaje paliwa w odpowiednim momencie wcześniej przed ustawianiem chodził normalnie.(Świece żarowe są mokre)
sprawdź napięcie (żarówką np od migacza) na elektrozaworku gaszenia pompy wtryskowej, często się utryndala od niego kabelek w środku przy oczku, izolacja jest OK i tego nie widać, a nie łączy i trzeba skrócić, zalutować do oczka albo po prostu odizolować i pod tą nakrętkę podłożyć i przypiąć trytkami żeby się nie trząsł i jest ok :) u mnie w Masterze...
No więc: po tygodniu zabawy sytuacja jest taka jak była. Przyjechał b. kompetentny Pan, posiadający Renault Clipa, zrobiliśmy pare km na live dacie i co się okazało-nie ma żadnego ogranicznika i nie ma błędów. Jest tylko jeden problem, mianowicie pompa daje zbyt małe ciśnienie (nie pamiętam dokładnych danych, ale braki są spore). Więc standardowo: wymiana...
Witam, samochód to Renault Master 2014 r 2.3, auto nie odpala, błędów brak, po włączeniu zaplo u nie słychać pompy w baku ale nie mam pewności że tam jest, bezpiecznik 10 20A jest, napięcie na nim po włączeniu zaplonu też, różnie piszą że pompa jest inni że nie ma, po podaniu napięcia na ten bezpiecznik brak poboru prądu, przy rozruchu niskie ciśnienie...
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
Witam. Miałem kiedyś podobne objawy. Okazało się, że padł czujnik ciśnienia paliwa. Auto kupione niedawno. Była zakładana pompa po regeneracji i nowy czujnik w listwie bo był w serwisie renault w pile własnie na ten problem z przerywaniem.
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
Witam serdecznie. Pacjentem jest Renault Master II 2004 2.5 120 dci, autobus z pneumatyka z tyłu. Na desce zawsze się palą kontrolki od poduszki, stop i service -- ale to standard i tym się nie przejmuję. Podjechałem pod dom i tam już został, nie odpala, aku wiecznie naładowane, bo mam panel PV na dachu i regulator, rozrusznik pięknie kręci, jak długo...
Witam, poszukuję schematu sterownika Renault j.w. bez funkcji start/stop. Auto nie odpala, nie działa pompa paliwa. Po podaniu napięcia na bezpiecznik F10 w komorze silnika pompa pracuje, lecz silnik nie odpala. Błędów brak. Przewody zasilania z aku które idą po skrzyni sprawdzone. Przed awarią auto zaczęło szarpać i gasło. Po 100 km jak zgasło tak...
Koledzy mieliśmy nie dawno taki przypadek ale w movano 2015 z systemem start/stop. Po długich diagnozach doszliśmy do usterki okazał się sterownik pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku dostała się do niego woda przez jeden z pinów. Na pierwszym foto w górnym prawym rogu po umyciu odpadło dodatkowo kilka elementów :) . https://obrazki.elektroda.pl/6538373500_...
Witam, podlaczylem do kompa i bład P1882-odchylenia cisnienia paliwa, wymienilem czujnik cisnienia na pompie i pomoglo, tzn nie gasnie ale jest mułowaty! czujnik dzialal przez 2 miesiace i znowu to samo, wymienie filtr paliwa i zobaczymy czy cos sie poprawi
Mam problem z uruchomieniem renault master 3, 2,3 dci 165KM. Komputer diagnostyczny Jal Test wskazuje błąd : ''zbyt niskie ciśnienie szyny paliwa. Ława 1. Sygnał wartości poza przedziałem". Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, listwę wtryskową wraz z czujnikiem, wtryskiwacze, pompę wysokiego ciśnienia i pompę niskiego ciśnienia w zbiorniku i ten moduł...
Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
Witam Mam problem z samochodem Renalut Master 2 rocznik 2007, 2,5 dci. Podczas wymiany końcówki wahacza został wybity czujnik uderzeniowy. Po wciśnięciu czujnika auto odpaliło. Jednak po złożeniu wszystkiego problem ponownie się pojawił. Auto po włączeniu zapłonu nie pokazuje poziomu paliwa, nie grzeje świec żarowych, dodatkowo słychać 3 piknięcia w...
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Nie mam takiej możliwości, połączyłem się poprzez renault master i wyświetlił mi brak błędów, w OBD także błędów 0. Po odczycie kodów poprzez opel movano i skasowaniu pozostaje błąd 1159.
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Witam, oczywiście serwis renault po sprawdzeniu auta postawił diagnozę taka, albo czujnik na listwie wtryskowej lub pompa. Odjechalem i pojechałem do mechanika . Wyciagnal mi takie cos z listwy wtryskowej, bardzo bym prosił o opisanie co to jest. Chciałem żeby wyciagnal czujnik z listwy i to zrobil. Z własnych prób wywnioskowaem ze dmuchajac w plastikowa...
Autko jak jest zimne idzie jak burza nic się nie dzieje ,im bardziej się zagrzeje tym częściej gaśnie.Ponownie odpala bez problemu.Program diagnostyczny wywala cały czas błąd czujnika ciśnienia paliwa - został wymieniony jednak nic to nie pomogło.Wymieniono również zawór regulujący ciśnienie przy pompie wysoko ciśnieniowej ,filtr paliwa.3 przewody między...
renault master pompa paliwa renault master paliwa master pompa paliwa
naprawa xperia bosch płukanie funkcja nagrywa
obudowa filtr paliwo peugeot calormatic ustawienia
Regulacja jasności ekranu w PowerShell - Windows 10/11 Wymiana zbiorniczka płynu chłodzącego Volvo S40 1996