W jakim stanie filtr paliwa?
Większy otwór wlot paliwa.
Wtryski od razu wyciąg i daj do sprawdzenia. Wtryski pod kątem niskiego ciśnienia paliwa.
Masz gruszkę obok filtra paliwa?
A więc tak . Ten sam rocznik , wersja 125 Dci. Poziom oleju, za ile km. przegląd, średnia prędkość, przebyta droga, zasięg na paliwie jakie zostało w zbiorniku, aktualne spalanie, średnie spalanie, ile spalił paliwa.
Regulator ciśnienia paliwa.
Przestawiona pompa o 180 stopni. Sprawdź jaką kreskę widzisz w otworze czujnika. Długą czy krótką?
Mam takiego na placu jutro sprawdzę i napiszę tutaj
Witam. czy problem został rozwiązany ?
Jak odepnę czujnik cisnienia paliwa to rozrusznik kręcie ale pompa w baku nie dziala
Zasila + wszystko to co miałeś w błędach.
Chodzi o regulator ciśnienia paliwa?
Również mogę Ci taki lokalizator sprzedać......Pozdrawiam :D Dodano po 3 Dzięki za informację..... Ciekawy jestem jak Ci się udało zebrać dane z Cana bo wg dokumentacji ter dane są dostępne w modelach po 2007r...do 2007 nie było możliwości odczytu większości danych z Cana. Jeszcze raz dzięki i Pozdrawiam
Filtr paliwa i powietrza zmienione?
Nie posiadam schematow do renowki, ale dla mnie oczywiste ze szybciej sprawdze bezpieczniki i przekazniki recznie niz szukac tego jedynego po schematach, a przy okazji mozesz znalesc spalone bezpieczniki z przed roku/10lat, moze nawet przy sprawdzaniu sie czegos nauczysz, a wiedzy nigdy za malo wiem po sobie :D JA widzisz w 2-3 min znalazlem ze w 2.2...
Na początek polecił bym podłączyć pod komputer i sczytać błędy jeżeli występują. Właściwa interpretacja pomoże w zlokalizowaniu usterki. Silnik nie chce odpalić, bo jest coś nie tak w układzie sterowania silnikiem np. czujnik, niewłaściwe ustawienie rozrządu, niewłaściwa dawka paliwa.
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
Regulator na pompie zamyka dopływ jak jest za duże ciśnienie, więc odłącz go nabij gruche na kamień i próbuj zapalić jak będzie brak chwilowego ciśnienia to niestety pompa . Sprawdz też czy jest ok z zasilaniem paliwa, jak wykręcisz regulator z pompy i będziesz pompował gruszką to ma tryskać ciśnienie. Możesz też troszke poluzować regulator i wtedy...
Zatkany smok pompy w zbiorniku
master 2.3 2015r - nie odpala błąd wtrysku paliwa DTC0087 DTC9536 DTC9268
Sprawdzić jak rośnie ciśnienie na cr.Sprawdzić reg.ciśnienia paliwa
Tak sprawdzam po kolei przewody podciśnienia, czy na każdym odłączonym przewodzie będzie wciągać powietrze ? Ponieważ odłączyłem jeden przewód i wgl. nie wciąga powietrza, ani nie wyrzuca. Potem załączę zdjęcie sterownika co mam podejrzenie. Czy objaw grania może też objawiać się tym, że będzie brakować odpowiednio powietrza względem paliwa ?
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
Sprawdziłbym czujnik ciśnienia paliwa...
nie wymieniałeś czasem filtra paliwa?
najlepiej na pompie paliwa
Witam.Bardzo możliwe że pompa paliwa opiłkuje i zatyka wtryskiwacze.Trzeba by było zrobić próbę przelewów lub logi dynamiczne.
W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną.
Zakładam że pompa padła śmiercią naturalna, albo naprawa byłą nie wystarczająco hermetyczna. Pompa nie pracuje, jeszcze do niej nie zaglądałem. Gdzieś w innym wątku wyczytałem że najlepsza metoda wlutować się w piny. Nie pomogło albo coś poszło nie tak, aczkolwiek jakieś sześc miesięcy pochodziła. Pompę montowałeś oryginalną czy zamiennik? Wtyczkę sicma...
Sprawdź wiązkę do czujnika ciśnienia paliwa.
poluzowałem przewód na wtrysku i przy kreceniu silnikiem sucho nie podaje paliwa wogóle ?
funkcja regulacji ciśnienia paliwa. z jakim opisem?
Witam mam problem z masterem,ponieważ nie podaje paliwa pompa wtryskowa jest po regeneracji sprawdzona,wtryski dobre,wymieniono zawór regulacji ciśnienia.Problem prawdopodobnie tkwi w elektronice,ponieważ jak wyciągnąłem bezpiecznik 25A to zaczął podawać paliwo i przestał się świecić błąd STOP,ale zaczęło coś tykać w okolicy zaworu EGR i nadal nie odpala...
pompa paliwa
Witam pacjent renault master 2.3 dCi 150 km 2013 rok Zgasł w trakcie jazdy, pompa na silniku nie podaje paliwa Listwa sprawna, bezpieczniki wszystkie sprawne, pompa była w regeneracji, czujnik położenia wału wymieniony i nadal nic. Na płaski odpali ale po chwili gaśnie a bez plaka tylko kręci Już nie wiem co z tym autem zrobić
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Filtr paliwa kiedy wymieniany ? Zawór regulacyjny na pomie CR do wykrecenia o czyszczenia.
Witam, mam problem z Masterm 2.3 2016. 163km Wymieniłem wtryski pompę wtryskowa, błąd mam następujący, DF644 obwód regulatora przepływu paliwa, auto nie odpala, rozrusznik kreci, bezpieczniki posprawdzane, na placu zachowuje się tak jakby chciał odpalić, ale bez plakat gaśnie. Proszę o pomóc, już nie mam sił, pompa wtryskowa nie pompuje paliwa niestety...
Ustawiony rozrząd. Koło pompy paliwa obrucone o 180.
Renault Master 2,5 dci 2007 u mnie problemy następujące,jedzie całkiem dobrze,po ok 200 km zapala się swieca żarowa,gaszę go po około 15 min odpala i jedzie następne 200 do nawet 250km i znów ta sama historia. Byłem na serwisie twierdzą że niby wszystko ok,można jechać. W końcu zapaliła się kontrolka od swiec żarowych +stop na desce rozdzielczej i zgasł...
Najpierw sprawdź, czy wszystkie czujniki i wiązki są sprawne i czy nie ma uszkodzeń mechanicznych. Jeśli wszystko jest w porządku, należy sprawdzić układ zasilania paliwem, czy nie ma zapchanych filtrów paliwa lub uszkodzonych wtryskiwaczy.
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Czy udało cie się uzyskać odpowiedź? Mam podobny problem, próbuję znaleźć sygnał analogowy (poziom paliwa) w Renault Master 2006
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Dosłownie nie ma mocy tak jak by mu brakowało mocy. Zapchany wydech ? Dawaliście diesla z bańki żeby wykluczyć zbiornik paliwa ?
Spoko opanujesz temat. Nie wystarczy wymienić samej cewki, trzeba jeszcze wymienić tłoczek który opadając zamyka dopływ paliwa.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Witam potrzebny schemat pinów czujnik ciśnienia paliwa na listwie i egr sterownik bosch edc15c3 renault master 2.2
Przelewy do sprawdzenia koniecznie. Dojście paliwa do pompy do sprawdzenia.
Kolego diaga w reke i wywolac usterke na drodze patrzec na parametry siln ika .a jak zaslepiles zawor na listwie? troche to czasu zajelo .z praktyki to walniety jest wlasnie ten zawor i nie jest tylko z listwa ja mam go za 400 netto z boscha .a jak sobie nie poradzisz do zapraszam na warsztat a w serwisie wiem ze go sprzedaja tylko z listwa.
Temat rozwiązany, głupota brak magistrali powietrza między silnikiem i przepływomierzem powodowało brak odczytu przepływu masy powietrza i odpowiedniej dawki paliwa do pracy.
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
Turbo nie dmucha bo nie ma na tyle spalin, a spalin nie ma bo nie ma paliwa(wtryski).
Sprawdź ciśnienie paliwa - błąd jest ogólny problemów z przepływem paliwa jak pamiętam
?? pomorze ktoś?? :( :cry:
Jakie parametry masz w ukladzie zasilania paliwem? Wartość zadana cisnienia paliwa a rzeczywista? Wartosc mprop w procentach zaworu na pompie paliwa? Jakie wartosci na wtryskach? Inaczej to wrozenie z fusow.
Toś kupę kasy w błoto wywalił. Na razie komputer bez odpalania auta. Kody usterek i tak dotyczyły będą ciśnienia paliwa na rampie... Po diagnostyce zawieziesz wtryskiem i pompę do roboty i dokładnie wypluczesz CAŁY układ paliwowy. Tanio nie będzie.
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Maciek master- nie podałeś rocznika ,rozszczelniłeś wydech przed katalizatorem ?(jeżeli jest zastosowany?) szymekk -sprawdź wtryski i zawór regulacji ciśnienia,układ oczywiście szczelny ,a filtr paliwa świeży?
Jak czujnik na listwie ok i wtryski ok, to nic innego jak problemy z paliwem.Pompa, filtr paliwa lub przewody paliwowe.
Dokładniej schemat kabli idących od pływaka paliwa.
(at)milejow wybacz ale nie znam się tak na samochodach jak Ty. Widzę gruszkę, filtr paliwa że złączem dwupinowym. Wykręciłem siedzenia ale nigdzie nie widzę dekla pompy paliwa. Ktoś wcześniej pisał że wcale pompa paliwa nie musi być w baku.
Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać. Tylko dlaczego nie puszcza paliwa z baku? Dodano po 2 Człowieku jak na plaku nie pali na to masz silnik uszkodzony. Nic nie wiadomo co chcesz dalej szukać. Tylko dlaczego nie puszcza paliwa z baku? I dlaczego wogóle nie kreci? tylko po odpięciu czujnika...
Jednak uszkodzony jest licznik .Pomyślałem że wsadzę od clio z komputerem pokładowym tylko podobno jest problem z podawanym stanem paliwa .Może jest to jakoś do ogarnięcia ?
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak?
witaj kolego, a sprawdziłeś zawóór regulacyjny pomy. często do nas przejeżdzają na serwis z takimi usterkami jak twoja, czyli ze gasnie podczas jazdy. w 70 procentach jest to zawór regulacyjny na pompie w 10% powietrze doładowania a w 20% filtry paliwa
Ale patrząc na kontekst defektu, czyli żądane ciśnienie paliwa, to ja bym szukał w układzie zasilania paliwa, czyli wtryskiwacze, regulator.
Podejrzewałbym rozszczelnienie pompy wtryskowej- "samo zapowietrzanie". Efekt wtedy jest identyczny. W oczy niesamowicie szczypie, samochód szarpie wraz ze wzrostem obciążenie, kopci jak opisałeś. Powinno być lepiej po nagrzaniu silnika a dokładnie pompy paliwa. Na próbę można zamontować jakąkolwiek bańkę z paliwem z tym że wyżej jak pompa paliwa-wtryskowa....
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Witam.Renault master 2.5 dci cisnienie na listwie skacze od 250 bar do 450 bar.Następnie zaczyna spadać do 150 ,130 bar i gaśnie.Na clipie wywala za niskie cisnienie na listwie wtryskowej.Filtr paliwa nowy,została wymieniona cała listwa wtryskowa z drugiego mastera(pojazd sprawny cały czas w uźyciu).Czy winny morze być regulator cisnienia paliwa ten...
A zasilanie wogóle jest na tych czujnikach?
Potrzebuję schematu układu elektrycznego Renault Master III 2.3 diesel 165KM 2015 rok. Nie dochodzi prąd do pompy paliwa, prawdopodobnie problem z przekaźnikiem, niestety nie mogę zlokalizować, który to będzie przekaźnik, a nie chciałbym spalić. Bardzo proszę o pomoc sprawa pilna!
temat zamykam wystarczy kostkę od czujnika ciśnienia paliwa z tyłu silnika wymienić bądż tak jak ja zacisnąć tą kostkę trytytką i od tamtej pory problem zniknął
Jakie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy? Zadane i rzeczywiste.
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Renault Master 2.5 DCI podczas jazdy na wyższych obrotach (ok. 3tys. obrotów) odcina i gaśnie. Wyskakuje błąd df197 ciśnienie paliwa za wysokie. Wtryski sprawdzone, korekty od 1 do 4 : 0,3 ; 0,6 ; 0,2 ; 0,8. Co może być przyczyną?
Kolega Powidz ma dużą słuszność- Przelewy wtryskiwaczy paliwa 99%. Sam to przerabiałem w serwisie.!!!!!!::D
Wężyk i zielony pierścień to spływ ON. Zielony pierścień zapinasz na nakrętce przy pompie paliwa (rurka łącząca pompę z listwą). Wężyk zapinasz do tego pierścienia i do króćca wychodzącego z czapki głowicy. dłuższy odcinek idzie pod silnik. Wspornik to jakiś "podtrzymywacz" wiązki wtyczki. Moim zdaniem przykręcony do czapki głowicy od strony grodzi,...
Jezeli jest gruszka do pompowania przy filtrze to pompy wstepnej nie ma. Czesto pekaly obudowy filtra paliwa i moze tam zaciagac powietrze zamiast diesla.
Na komputerze pokazuje błąd czujnika temperatury paliwa. Czytałem inne tematy na forum i wpadło mi do głowy,że to może być czujnik ciśnienia na pompie ???
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Bardzo pilnie potrzebuję schemat (rysunek) rozrządu w masterze 2,5 D 1999r. nie mogę znaleźć znaku na pompie paliwa a nie chcę czegoś zepsuć. Z góry bardzo dziękuję.
Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie zastosowania konkretnego włącznika. Jest on zamontowany w renault master znajomego. Pytał mnie nie od czego może być a ja nie potrafię udzielić odpowiedzi. Symbol na wyłączniku jest następujący: pofalowana droga po której porusza się samochód a obok symbol drzewa (choinki). Nie posiadam instrukcji do auta stąd...
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
Renault Master 2 2,5 dci 2006 r. Witajcie. Znów potrzebuję porady. Auto po wymianie pompy paliwa...odpalone, jeździ, lecz gdy wjeżdżam pod dużą górę i muszę mocniej wcisnąć pedał gazu, auto zaczyna stukać i to coraz głośniej. Po puszczeniu gazu, wszystko ok, obroty nie falują, jedzie dobrze i przyspiesza bez zarzutu. Gdzie szukać problemu, bo już ręce...
Witam mam podobny problem cieknie z oski a ze tak powiem ktos wspomnial o ustawienie dawki i pytabie jak to zrobic ? Czy to chodzi o ustawienie oski z wieloklinem do lapki przy ptorej jest zaczepiona linka ? Tak. A dawkę paliwa reguluje się śrubą z tyłu pompy.
Witam Ja mam taki sam problem .wymieniłem Egr z przepustnicą ,sprawdzałem wtryski ,przepływke i dalej to samo dodaje gazu i zapala się kontrolka stop i gaśnie. A co z ciśnieniem paliwa i jego regulacją?Jak sprawdzałeś wtryski?
Czarny, to za dużo paliwa do powietrza. Czujnik ciśnienia nie przekłamuje? Tu trzeba wartości bieżące odczytać, a nie błędy. Dolot szczelny? Co z wtryskami.
Oj. Panie moderatorze . Trzeba trochę poczytać na temat pomp jedno-sekcyjnych BOSCH CP4.1 a potem pisać . Nie ma czujnika obrotów ale ustawienie jet ważne z powodu tętnień ciśnienia paliwa . I zauważalne jest złe ustawienie . Twarda praca silnika .
Witam. Podpinam się pod temat. To samo auto tyle, że immobilizer pali mi się cały czas jak auto jest na chodzie, a mruga na wyłączonym silniku. Auto odpala normalnie. Czytałem, że może to być wina czujnika od immobilizera na pompie paliwa, podobno robiono obejścia tego immobilizera... Jakieś pomysł???
Na bloku silnika jest kod silnika - porównaj go może inny blok, inna głowica. Dalej zrób wykres z ciśenienia paliwa - miałem przypadek źle zrobionej mapy osiągniał ciśnienie 1200bar a okazało się że powinno podchodzić pod 2000 i stąd miał ubytek mocy.
Czy jest możliwość podłączenia się do licznika w renault master po 2012 oraz do citroena Jumpera po 2009 i zczytywanie analogowo (poziomu napięcia) dla wskaźnika paliwa oraz temperatury silnika? Ewentualnie czy ktoś może podesłać rozpiskę przewodów jakie są bezpośrednio podłączone do liczników w tych autach?
Witam. Na początek,kiedy ostatnio wymieniałeś filtr paliwa?? Może trzeba go wymienić. Drugie. Filtr powietrza. Pozdrawiam.
Witam tak jak w temacie jak ustawić rozrząd w masterze w jakieś pozycji mają być te wszystkie wałki najbardziej interesuje mnie ustawienie napędu pompy wtryskowej.Rozrząd był źle wyregulowany i przestawiła się pompa,nie podaje paliwa w odpowiednim momencie wcześniej przed ustawianiem chodził normalnie.(Świece żarowe są mokre)
Witam.Szukam informacji:Czy ustawienie kół napędu pompy paliwa common rail ma wpływ na problem z odpaleniem silnika.(na kole jest czujnik)Silnik składany po rozbiórce.
Renault Master 2 rok 2006 nie odpala. Na razie jest tak, że jak z puszki wpuszczam eter do przewodu powietrza, to silnik chodzi, ale jak przestanę, to silnik staje. Nigdy nie zapala się kontrolka od świecek żarowych. Po zdjęciu przewodu paliwa z wtrysku, to pluje paliwem. Odłączyłem przewód zasilania wtrysku i podłączyłem do niego oscyloskop - jak...
Cisnienie na cylindrach: 1-29, 2 i 3 - 28.5, 4- 30 bar czyli ok. Pompa na zimnym na początku nie wytwarzała ciśnienia dzisiaj ale zapomniałem dodać, że układ zasilania od zbiornika strasznie bomblue więc prawdopodobnie pompa ma problem wytworzyc cisnienie jak układ się zapowietrza. Zaraz biore się za pomijanie układu zasilania i powrotu od zbiornika...
Pytanie mam takie, ile jedna kreska oznacza ilość paliwa? Witam. Nie zapatrywałbym się na kreski - nie jest to zbyt wiarygodne źródło informacji. Chociaż w moim Masterze 2,5dCi 120KM komputer prawie idealnie wyliczał faktyczne spalanie, to kreski ubywały w zależności od humoru. Po prostu podziel sobie pojemność zbiornika na ilość kresek i orientacyjnie...
W zawodzie regulacji cisnienia paliwa słychać jakieś bzyczenie Dodano po 1 Ktoś podpowie
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Witam , wymiana radia to zbieg okoliczności... Zalał się modol pompy paliwa który znajduje się na zbiorniku.. po wymianie nawet radio zagrało:)) dzieki pozdrawiam
czujnik paliwa renault master zawór paliwa renault master renault master ciśnienie paliwa
rozruch transformatora monter elektronik siemens micromaster
analizator widma analizator widma
Symbol sprężarki w lodówce Polar CZ280 Jaki MOSFET do wkrętarki 18V? Wybór i parametry