Po mojemu to tylko bym się skupił na zasilaniu paliwem. A sprawdzałeś ciśnienie paliwa? Rano po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa? Ma jakąś blokadę (alarm,odcięcie zasilania...)?
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Witam. Zacząłbym od sprawdzenia pompy paliwa. Pozdrawiam.
popieram norberta kazdy fabryczny autoalarm jest znany przez zlodziei zaloz zwyklego pstryka najlepiej na zasilaniu pompy paliwa za pierona ci auta nikt nie uruchomi
Cześć, Posiadam Skodę Fabię 2 1,6 TDI i chciałem przepłukać układ paliwowy za pomocą Tec2000, jednak mam problem z podłączeniem zestawu. Otóż, jeżeli dobrze rozumiem, muszę jeden wężyk podłączyć do zasilania, a drugi do powrotu. Powrót w układzie common rail jest bezpośrednio do zbiornika paliwa, więc musiałbym znaleźć ten wężyk i podpiąć powrót do...
Wymień przekaźnik. Pompka może mieć taki pobór prądu że skleja styki przekaźnika. Sprawdził bym też czy podczas wyłączenia zapłonu zostaje masa i zasilanie na cewkę przekaźnika .
No jak dla mnie to trzeba sprawdzić czy pompa dostaje zasilanie bo masz tam napisane że jest zwarcie przekaźnika który podaje napięcie na pompę paliwa. Jeśli pompa nie pracuje to samochód zadziałą ale tylko na chwilę bo wyciągnie całe paliwo z szyny paliwowej. Co do przepływki to też nie jest ok bo masz napisane że jest za duży sygnał czyli prawdopodobnie...
Co do projektu. Wody duzo idzie. Mniej wiecej tyle co paliwa przy maks odkreconym zaworku. Wydaje mi sie ze lepsze bedzie rozpylanie zwyklej wody z powodu tego ze sama woda odparowywujac bedzie ochladzac mieszanke i gwaltownie sie rozszerzac. O ile zrobienie takiego ukladu to nie problem. Pompa do wody, regulator cisnienia i wtryskiwacze od benzyniaka...
Ja nie mam sił już wozić ten samochód po warsztatach. No to trafiasz na niezłych paproków. W sumie to nie masz wyjścia, tylko szukać dalej normalnego mechanika. A jak chcesz pomoc na forum, to musisz sam coś sprawdzić. Np. zasilanie ECM, czy działa pompa przy kręceniu, czy widzi obroty, np. czy podnosi się wskazówka obrotomierza itp. Masz kabelek do...
sk700 ale tam są tylko dwa przekaźniki jeden od zasilania pompy paliwa a drugi od zasilania ecu jak bym miał twój nr przesłał bym Ci fotkę jak to wygląda Dodano po 15 A więc przekaznik sprawdzony i wszystko ok i przewód niebiesko zielony idący na 23 pin do ecu też sprawny
Odciecie jest za przekaznikiem( bo przekaznik jest w ECU razem i to za skomplikowane, nie wiem do konca jak to jest), po odczytaniu bledow - jest blad pompy paliwa Ciekawi mnie co to za BMW że nie ma zewnętrznego przekaźnika pompy ? To nie BMka tylko misiek. Jako ciekawostke zacytuje tekst z instrukcji obslugi LPG: " Instalacja LPG montowana w samochodzie...
Jezu!!Wróciliśmy do punktu wyjścia.Wiesz iledziesiąt pomp widziałem uwalonych ze wzgledu na to że były "sprężone" (odłączone wtryskiwacze?) Przecież jest coś takiego jak przewód powrotny więc benzynka wraca sobie do baku i cisnienie chyba nie jest takie wysokie. Ale może faktycznie masz rację. Od razu powiem, ze mam skode fabia 1.4/60KM, bo pewnie...
Kurcze w tamtym miesiącu kiedy kolega ze swojej Skody Fabii 1.9 TDI PD chciał spuścić paliwo przed sprzedażą jego skoda na PD musiała być odpalona by elektryczna tłoczyła paliwo do kanistra ze zbiornika. Podpięliśmy wcześniej do tego samego węża inna pompę elektryczną i nie tłoczyła paliwa przez tą pompę w zbiorniku(samochód nie odpalony) i jej zawory...
Wszyscy tylko piszą weź + z tego czy owego ale nic z tego nie wynika. W mojej skodzie fabii 1,4 75km zrobiłem to tak: 1. kupiłem światła do jazdy dziennej z automatem z allegro http://obrazki.elektroda.pl/5309591100_1... 2. czarny kabelek łatwo pod "-" na akumulatorze, po prostu przykręcić pod śrubkę na klamie. 3. żółty kabelek (do "+"...
Zasilanie na przekaźnik jest ok? Sprawdziłeś? Ciągłość przewodu też i jego zwarcie do masy lub plusa? Dodano po 57 Sam przekaźnik też warto sprawdzić, zwłaszcza cewkę, oporność.
Wykręcić wszystkie świece, trzeba odłączyć układ zapłonowy i wtryskowy. Możesz odłączyć wtryski lub zasilanie pompy paliwa, odłącz też cewkę zapłonową. Można też prościej, odłącz czujnik płożenia i prędkości wału i wałka rozrządu (wtedy ECU nie "wie" że wał się obraca i nie steruje wtryskiem i zapłonem). Ciśnienie sprężania zmierz najpierw na zimnym...
Jak zwykle po co coś sprawdzić jak lepiej wymieniać. Pierwsze pytanie co było nie tak z poprzednim sterownikiem? Skoro teoretycznie poprzez wymianę naprawiłeś to dlaczego nie odpalił normalnie? Co to za pomysły z odłączeniem pompy, wyjaśnisz czemu to miało służyć? Po wymianie sterownika dalej nie ma zasilania na pompę?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Wydaje mi się, że to jednak dość istotnie inny problem. Ja nie chcę odcinać ładowania (przed przeładowaniem) tylko zapobiec nadmiernemu rozładowaniu wyłączając odbiorniki, które nie są wymagane do rozruchu silnika. Nie wiem, czy się dobrze orientuje, ale wydaje mi się, że by auto mogło zapalić...
Najpierw do mobil6000 sprawdzę w piątek masy ,zasilanie sterownika i połączenia pomiędzy gniazdem diagnostycznym a sterownikiem silnika bo wtedy więcej czasu pewnie znajdę. Nie wiem tylko czy podmiana sterownika jest prostą czynnością bo nie robiłem tego jeszcze nigdy.Tzn. nie chodzi mi o fizyczną podmianę bo to 20 minut roboty ale o ewentualne zaprogramowanie...
Przebieg nie jest duży. Z tego co wiem to problemy z katalizatorem zaczynają się dopiero po przekroczeniu 200k km. Mniej więcej wtedy ulega on deaktywacji, a to zależne jest od ilości i jakości spalonego paliwa. Nie przypuszczam jednak, że używasz paliwa innego niż to, które jest "statystycznie" dostępne. Moja Fabia miała na liczniku 186k i katalizator...
Witam Panstwa mam takie pytanko chciałbym zrobic jakies zabezpieczenie do skody np pompy paliwa.Teraz moje pytanie czy dobrze by było odciac przewód zasilajacy pompe paliwa czy nie?.Prosze o pomoc dotyczaca tego tematu lub podpowiedzenie czegos innego co ,mozna ewentualnie zrobic dziekuje i pozdrawiam.Maciek
Witam, zakładam sobie amatorsko alarm do samochodu skoda fabia 2005. Jest to alarm pod can-bus czyli bez żadnego wiercenia dziur. Utknąłem w sumie na końcu bo trzeba go podłączyć teraz do prądu. Według schematu ma to być z kabla 12 v po przekręceniu stacyjki czyli pozycja ON, a drugi kabel to zapłonowy. Nie wiem gdzie je odszukać ? Pod którym bezpiecznikiem...
skoda fabia pompa paliwa pompa paliwa skoda fabia skoda fabia pompa paliwa ciśnienie
czujnik wzorcowy cylindra lm311 komparator civic mruga
pralko suszarka pralka bosch wyświetlacz
LG TV nie odtwarza filmów DivX z USB - przyczyny Światła stopu świecą stale w Mercedes W220 S320