Witam. Pompa paliwa umiejscowiona jest w zbiorniku. Należy zasilić silnik pompy bezpośrednio w przyłączu (poszukać na górnej ścianie zbiornika), uwaga na biegunowość!!! lub poszukać przekaźnika pompy: książka serwisowa Electrical Wiring Diagram - Toyota Corolla (AE11, EE11, CE110) No. EWD 306Y wydana przez Toyota Motor Corporation - maj 1997 podaje,...
nie pamiętam ale sprawdź pod tylną kanapą czy nie ma klapki jak jest to ją otwórz odłącz wszystko wykręć i wyjmij i przy okazji nie zalej samochodu benzyną
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
prosze bardzo
Filtr paliwa razem w obudowie pompy paliwa.
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Filtr paliwa znajduje się pod pompą paliwa umiejscowioną w zbiorniku paliwa. Pozdrawiam!
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Dzięki za odpowiedź. Spojrzałem dzisiaj i u mnie nie ma 3 przekaźników, są tylko 2 sztuki. Zrobiłem zdjęcie - czy może przekaźnik od pompy paliwa to ten duży czarny? https://obrazki.elektroda.pl/3568490000_... Pod schowkiem kierowcy oczywiście namierzyłem bezpieczniki - czy ktoś wie, który to konkretnie? Sprawdziłem wszystkie i są OK,...
wymieniony zostal filtr paliwa, sprawdzałeś przy okazji czy wstępna pompa paliwa w baku działa poprawnie?
Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej podczas kręcenia rozrusznikiem?
przeszukałem forum,ale brak w zamieszczonych schematach podłączenia pompy paliwa dla silnika 4e-fe.może ktoś posiada takie schematy?
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa nie domaga albo paliwo przez noc się cofa.
Silnik 1332 cm 4E-FE
Próba przelewowa wtrysków ok ???
Diagnostyka ż podglądem parametrów. Sterownik zgłasza "nieszczelność " więc pewnie niskie ciśnienie paliwa. F.paliwa ? Pompa wstępna tam jest ?
Witam. Tak jak w temacie potrzebuję się dowiedzieć gdzie znajduje się pompa paliwa w toyocie corolli e10 silnik 1,3 w benzynie. Rok produkcji auta 1994. Może ktoś już miał z tym doświadczenie i zna odpowiedź do mojego pytania. Pozdrawiam.
Moja Toyota z tym samym silnikiem co jakiś czas ma problem z odpaleniem.Obajawia się to w ten sposób że silnik odpala ale za sekundę gaśnie.Na kolejne próby odpalenia nie ma żadnej reakcji. Dopiero po dłuższej przerwie(kilka godzin) odpala i nie ma problemu nawet przez rok.Mam ten samochód 15 lat i za każdym razem jest tak samo.W czasie jazdy nic się...
Sprawdziłeś kompresję i ciśnienie paliwa? Przecież to ma prawie pół miliona kilometrów. Pompa paliwowa w zbiorniku też ma ograniczoną żywotność.
Motronic, pin FP rozumiem dotyczy pompy paliwa? Czyli w tej sytuacji prawdopodobnie poszedł bezpiecznik pompy lub przekaźnik? Wiecie może gdzie jest położony w tym modelu ?
Upewnij się czy nie masz pompy niskiego ciśnienia w baku jeżeli tak to sprawdz poprawność działania. Jeżeli pompy nie ma to najprawdopodobniej pompa wysokiego cisnienia ma problem z zaciagnięciem paliwa z baku.
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
A trafisz z wycięciem?Jeśli auto ma jeżdzić to odpuść sobie wycinki bo niestety dorobienie rozsądnego zamknięcia to problem a dostające się spaliny do środka to niezbyt sympatyczne doznanie.Próbowałeś podłączyć pompe bezpośrednio, kilka razy miałem przypadki uszkodzenia instalacji i przekażnika a sama pompa była dobra właśnie w tym aucie.
Ok, Bardzo dziękuje. Mechanik ostatnio sprawdzał mi świece, ale spróbuje tak zrobić jak mówisz. Paliwo tankowałem cały czas na Statoil , później zmieniłem na BP. Rozrusznik kręci, a świece działają, zaraz posprawdzam. Dziękuje Panowie Dodano po 3 Czy ktoś wymieniał już zawory SCV na pompie paliwa? Czy były tego efekty?
heretapawel : Zakłócenia ciśnienia paliwa (różny wydatek pompy) przekłada się na "oszukiwanie" komputera (podobnie jak rozkalibrowane wtryski). Jak to działa pisałem wcześniej.
a ile miałeś paliwa w baku jak nic to możliwe że zatarła się pompa paliwa jeżeli miałeś przynajmiej rezerwę to nic nie powinno się stać.
Może jakieś syfy przeszły to pompy podczas wymiany? I ico to znaczy ciężko pali, ciepły , zimny?
Pompa załącza się po przekręceniu kluczyka choć czasem nie zawsze ją słychać. Zauważyłem też, że po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać straszne syczenie powietrza.
Ostatnio męczyłem się tak z Mitsubishi 2.5 did. Układ taki sam bez pompy elektrycznej w baku. Ssawka na powrót paliwa z układu wtryskowego, pompowanie pompką na filtrze i plak. Po minucie dopiero zaczął pracować samodzielnie.
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Witam Bardzo proszę szanownych forumowiczów o pomoc. Potrzebuje schemat elektryczny do urządzenia Eberspacher HYDRONIC D5Z-H lub chociaż głównego złącza dokładnie 8 przewodów: brązowy 1,5mm2, czerwony 1,5mm2 (domyślam się że zasilanie), czarno-czerwony 1,5mm2, zielony 0,5mm2, niebieski 0,5mm2, niebiesko-biały 0,5mm2, niebiesko-żółty 0,5mm2, żółty 0,5mm2....
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
Witam. Po nocnym postoju auto długo kręci żeby odpalić. Objaw jest podobny do cofającego się paliwa z układu. Czy w tych autach jest pompka paliwa w zbiorniku? Czy taką pompkę słychać? Dodam że jest to Corolla z 2003r. 85kW . Pompa wtryskowa to DENSO 22100-0g010
Dzień dobry, Chciałbym podłączyć w aucie dodatkową automatykę sterowaną sygnałem zapłonu. Znalazłem sygnał zapłonu w wiązce od dogrzewacza silnika, ale po podpięciu przekaźnika komputer pokładowy wykrywa błąd "CHARGING PROBLEM" (domyślam się, że przekaźnik obniża poziom napięcia i to jest wykrywane przez komputer jako awaria alternatora). Czy są na...
były wadliwe pompy paliwa paliwo schodziło najlepiej podłczyc zegar przy listwie toyota nie dopompowuje paliwa po przekreceniu paliwa dopiero podczas krecenia rozrusznikiem
Kolego sprwadz może po przewodach paliwowych. Do silnika dokładnie do pompy paliwowej muszą dochodzić 2 przewody paliwowe, dojście i powrót sprawdzaj po kawałku może natkniesz się na niego.
o ile pamietam to pompa zaczyna działac dopiero po rozruszniku To byłoby co najmniej nielogiczne, po co miałby kręcić rozrusznik dopóki brak odpowiedniego ciśnienia paliwa? Sorki ale to nawet nie o pamięć chodzi :)
Witam. Od kilku dni mam problem z odpaleniem toyota corolla e12 vvti. Auto po dluzszym postoju trzeba bardzo dlugo krecic, gdy zapali pracuje juz rowno. Po zgaszeniu i szybkim zapaleniu wspomniany problem nie wystepuje. Odpalenie ulatwia wcisniecie pedalu gazu. Wczoraj wymontowalem i wyczyscilem przepustnice oraz silnik krokowy. Po zmontowaniu jest...
teodor76 w Subaru Justy z 89 roku na gaźniku jest elektryczna pompka paliwa przy zbiorniku. Przed pompą nie ma szans załozyc elektrozaworu jedynie za, ale po co jeśli można się wpiac w instalację zasilajaca pompe i ja poprostu odłaczać.
Corolla Verso 2,0 d4d z 2002r. dławienie silnika spowodowane spadającym ciśnieniem na listwie CR. Do około 500 barów wszystko ok ciśnienie rośnie liniowo. Po przekroczeniu 500 barów ciśnienie spada rośnie spada rośnie a nawet potrafi zaniknąć-silnik gaśnie. Na razie nie mam pomysłu na tę usterkę. Brak usterek w sterowniku silnika. Układ paliwowy sprawdzony,...
Witam, Toyota Corolla E12 2.0 d4d 2004r. Po uruchomieniu silnika i skasowaniu kodów usterek jest ok, ruszam i po kilku metrach zapala się check i błąd P0088 "Ciśnienie systemu paliwa" na przemian z błędem P0193 "czujnik ciśnienia rozdzielacza paliwa". Teoretycznie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy wydaje się być ok. Pompa denso z zaworem...
sluchaj skoro nie masz zasilania pompy paliwa sprobuj na krotko podlaczyc jej zasilanie czy samochod zapali jesli nie,problem moze lezec w czujniki polozenia walu korbowego,choc z drugiej strony po przekreceniu kluczyka w polozenie LOG powinna pompa chodzic ok 2sek chodzi??? sprawdz polaczenia kostki itp. sprawdz styki na mozliwosc korozji ....itp.....
Witam. Mam problem z układem paliwowym w moim samochodzie Toyota Corolla Verso 2.2 d4d, a mianowicie ostatnimi czasy seryjnie uszkadzają się wtryskiwacze. Przy ich regeneracji stwierdzono że problemem są mikroskopijne drobinki metalu, które dostały się do wtryskiwaczy razem z paliwem. Podejrzewam, że problemem jest uszkodzona pompa paliwowa, która po...
Witam, Moja Toyota E12 1,4 D4D przestała zapalać. Tzn zapala dopiero po ok. 30 sek kręcenia rozrusznikiem (katorga) Po zapaleniu pracuje normalnie, może trochę bardziej dymi jak jej dobrze wcisnę. Miałem nadzieję, że to świece żarowe gdyż wszystkie były padnięte, ale po wymianianie nic się nie zmieniło. Sprawdziłem czy napięcie dochodzi do świec przy...
Toyota corolla 1.6i 16V wtrysk wielopunktowy, immobilaizer w kluczyku. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenui go w pozycje zapłon, wszystkie kontrolki świecą się napięcie podawane jest do modułu zapłonowego.Podczas uruchamiania silnika za popmocą rozrusznika brakuje iskry na świecach oraz nie pracują wtryskiwacze elektyczne, pompa paliwa działa...
Witam, w czasie wolnej jazdy, zgasł silnik oraz całe oświetlenie deski rozdzielczej. Po zaparkowaniu siłą bezwładności zasilanie jakby wróciło, rozrusznik kreci ale silnik nie daje się uruchomić. Pierwsza diagnoza wykazała brak iskry. Rozrusznik kręci. Komputer miga błędy 14 i 15. Pompa paliwa pracuje jak powinna, bezpieczniki sprawne, napiecie do cewek...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Samochód po przekręceniu kluczuczyka odpala kontrolki normalnie, gdy próbuje odpalić kontrolki gasną tak samo radio itd. (Tak zachowywał się normalnie, więc to jest w porządku.) Jednak rozrusznik, ani nic nie kręci, słychać już dość słabo pyknięcie przekaźnika, ale poza tym nic. Bezpieczniki sprawdziłem, i...
Witam ! Otóż mam problem ze swoją toyotą. Wraz z kupnem zostałem posiadaczem ekskluzywnego systemu antykradzieżowego.. magiczny przycisk który musiałem trzymać wraz z przekręcaniem kluczyka. Po jego naciśnięciu zapalała się kontrolka check engine. Ostatnio niestety coś zawiodło.. wybierając się do pracy auto po prostu nie chciało odpalić. Zorientowałem...
Może ktoś z Was podpowie mi co jeszcze można sprawdzić, bo już mi pomysły się wyczerpały. Auto to Corolla 1,4 VVTi z 2001 roku. Postawiłem wieczorem pod domem, a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci, ale silnik nawet nie kaszlnie. Pierwsze podejrzenie padło na pompę paliwa. Rozebrałem pół auta, żeby się do niej dobrać, ale kręci podłączona do 12V...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Dzięki wielkie. Poduszka nie wystrzeliła, napiancze pasów, jeśli są, nie zadziałały. Pytanie tylko czy jest jakiś wyłącznik (blokada) pompy paliwa, zapłonu? Pozdrawiam Dodano po 2 Sprawa została rozwiązana następująco: kilkakrotnie(z 10 razy) kręciłem rozrusznikiem po jakieś 10-12 sekund, i za którymś razem załapało, najlepiej podłączyć się pod akumulator...
Proszę o pomoc. Robię blacharkę i lakierowanie, ale słaby z mechaniki. Mam starą Toyotę Corollę z 1980 roku. Stara mechaniczna pompa paliwa puszczała już do silnika. Kupiłem nową, ale już zamiast 2 przewodów ma 3. I co teraz? 2 są takiej samej średnicy, jeden ma węższą dyszę o oznaczeniu R. To jest jakiś powrót? Jak to podłączyć?
Witam serdecznie forumowiczów i proszę o pomoc. Posiadam następujący problem. W aucie jak w temacie na ciepłym silniku najczęsciej po ruszaniu z biegu jałowego zapala się kontrolka silnika check i auto nie reaguje na pedał gazu a następnie gaśnie. Potem trzeba go kręcić kilka razy aż zapali. Po podłączeniu pod komputer pokazuje błąd 78(7) który rzekomo...
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
Witam. W toyocie mojej byłej szefowej a dokładnien w land cruiser D4D w automacie był podobny problem. Jak zimny silnik to odpalała ale czasami z trudem, a jak ciepły to niejednokrotnie nie było szans na odpalenie. Po odstawieniu do servisu najpierw wyjęto zbiornik majacnadzieję że jest syf na dnie nie pomogło, jak równiez wymiana filtrów itd nie pomogła....
Jakiś czas temu zauważylam, że moje auto dość długo trzyma wysokie obroty. Jakieś 2 miesiące temu trwalo to do około 10 minut jazdy, ale sytuacja sie pogorszyła. Auto jezdzi normalnie tylko obroty utrzymują się na poziomie 1100. Około 3 tygodnie temu znajomy zalał mi przez pomyłkę ( :( ) benzynę zamiast ropy. W baku było bardzo mało ropy a dolane zostało...
centralny dwie masy w boczku kierowcy kolory niebiesko-czerwony i niebiesko-żółty,krańcówki też w boczku czerwono-biały,kierunki tez w boczku zielono-czarny i zielono-żółty,odciąć możesz niegasnący plus po stacyjce albo pompę paliwa jest to prawdopodobnie niebiesko-czarny w progu,generalnie bardzo proste do zrobienia auto.
No i sprawa sie wyjasnila z Toyotka. Gosciu nalal jakies badziewne paliwo i przez to poszly 4 pompo-wtryskiwacze :) i dlatego autko nie zapala.
Po pierwsze 60st na wydechu to nie jest kosmiczna tem. biorąc pod uwagę że katalizator zaczyna pracować dopiero w temp 400st. i jest to jego dolny zakres a odległość wydechu od katalizatora to około 1 m więć czas na słodzenie -itd. EGR to taki układ który jest zamontowany na mieszalniku przy przepustnicy i ma za zadanie redukcję tlenków azotu przez...
okazało się że pompa wtryskowa padła po podstawieniu nowej okazalo się wszystko w porządku
Najczestsza przyczyna tego stanu rzeczy jest powolna agonia pompy paliwowej i tu moze tkwic problem skoro twierdzisz ze czesto jezdziles na paliwie to zapieczone wtryskiwacze raczej nie wchodza w gre. Pozdrawiam
A dlaczego chcesz wymieniać pompę i co rozumiesz przez pompę. W baku jest zabudowany zespół pompowy. Na który składa się: dwa filtry, pompa, zawór przelewowy, wężyki karbowane łączące te elementy i czujnik poziomu paliwa. To wszystko wyjmujesz w całości. Tak jest u mnie w corolli i przypuszczam, że jest w yarisce.
Witam w samochodzie jak wyżej / rocznik 1999 / trudno zapala silnik. Należy dwa razy podgrzać i długo " kręcić " rozrusznikiem . Świece sprawdzone , zasilanie dochodzi, prąd płynie , oporność mierzona omomierzem ok 4 omów. Po zapaleniu nie widać dużej chmury spalin i sadzy na jezdni. Rozgrzany podobnie się zachowuje. Pompowałem paliwo ręczną pompką...
witam Mam problem z moją rolką w gazie Pojawia mi się błąd P0170 i jak silnik jest zimny i uruchamia się na benzynie to na wolnych obrotach chodzi normalnie ale już od ok 2000 zaczyna przerywać i w ogóle nie ma mocy. Problem znika jak się choć trochę silnik nagrzeje wtedy na gazie jak i na benzynie chodzi bez zająknięcia i to przy każdych obrotach....
Witam, W Corolli po wizycie w serwisie wykryto w komputerze błąd nasępującego typu: Korekta paliwa - błąd statyczny , rząd 1. W serwicie nie potrafiono ustalić z czym to jeść więc sam się zastanawiam nad następującymi opcjami: - jednorazowo zanieczyszczone paliwo/ pompa paliwowa - świece do wymiany - wtryskiwacz pierwszy cylinder Proszę o porady jeśli...
toyota corolla pompa paliwa pompa toyota corolla corolla pompa paliwa
iskrownik ustawić instrukcja kodowania kocioł zapowietrzony
Wymiana tarczy hamulca ręcznego w Massey Ferguson 6180 Lokalizacja chłodnicy oleju w Citroenie Xsara 1.4