Rano zobacz jak buduje ciśnienie, w razie co zapnij test przelewów. Zwróć uwagę na zapowietrzanie. Nim odpalisz, daj kawałek przezroczystej rurki na zasilaniu pompy.
Witam. Pompa paliwa umiejscowiona jest w zbiorniku. Należy zasilić silnik pompy bezpośrednio w przyłączu (poszukać na górnej ścianie zbiornika), uwaga na biegunowość!!! lub poszukać przekaźnika pompy: książka serwisowa Electrical Wiring Diagram - Toyota Corolla (AE11, EE11, CE110) No. EWD 306Y wydana przez Toyota Motor Corporation - maj 1997 podaje,...
nie pamiętam ale sprawdź pod tylną kanapą czy nie ma klapki jak jest to ją otwórz odłącz wszystko wykręć i wyjmij i przy okazji nie zalej samochodu benzyną
to nie jest filtr paliwa, to pochłaniacz par paliwa, Po co to wymieniać? w tym aucie nie ma typowego filtra paliwa, jest tylko siatkowy filtr w pompie w zbiorniku.
Witam. U mnie problem zostal rozwiazany. Pomoglo czyszczenie filtra na pompie.
kod 31 czujnik predkości koła przedni prawy,32 czujnik prędkości koła przedni lewy,33 czujnik prędkości tylny prawy,14 przekażnik silnika elektrycznego pompy hydraulicznej
P0093-dedekcja przeciekóww układzie paliwowym. Rozpoznano dużą nieszczelność." Zawory na pompie.
Zaworki w pompie. Najlepiej wymien oba.
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
prosze bardzo
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Który to silnik ? Pompa jest od strony rozrządu czy od skrzyni? Czy pomiar robisz z odpiętym serwem ? To jest nie możliwe że trzy pompy szrot.
Witam potrzebuje opisu pinow kostki pompy abs Do toyota corolla verso 2005r 2.0d
toyota nie posiada pompowtryskiwaczy jak poszły wtryski to jeszcze troche i po pompie
podłącz zewnetrzne zasilanie do pompy bezposrednio z kalnistra i co wtedy sie dzieje miałem taki przypadek i to z nowsza pompa
Tak, pompa w zbiorniku. Ważne, żeby podgląd parametrów zrobić w momencie jak występuje problem.
pompa paliwa osiaga swoje cisnienia w ok 2 sekundy wiec nie jest potrzebne zeby właczała sie wczesniej aby nabic cisnienie paliwa bo i tak podczas krecenia i tak one jest własciwe a zapotrzebowanie na paliwo podczas rozruchu jest znacznie mniejsze jak podczas jazdy aby komputer silnika dał sygnał zapłonu silnik musi zrobic 360 stopni starczy tyle czasu...
Ale problem powstaje najprawdopodobniej przez cofające się paliwo . Możesz założyć zaworek zwrotny który przepuszcza paliwo w jedną tylko stronę i pewnikiem problem ustąpi. Taki solidny metalowy zaworek kosztuje kilkanaście pln. Zaworek zakładamy na przewodzie dolotowym przed pompą wtryskową.
Dziękuję bardzo, A mógłbyś jeszcze jakieś obiecane zdjęcia dodać? :) Przynajmniej pompy wody... Pozdrawiam, Kamil
Filtr paliwa razem w obudowie pompy paliwa.
Teoria o "listwie wydzielającej opiłki" tego jeszcze nie było :):) Niestety długo nie pochodzi. Usunięty skutek a nie przyczyna. Pompa pada.
Pompa aisin,rolki NSK,napinacz NTN pasek mitsuboschi.
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
Zawór SCV, padające wtryskiwacze lub pompa ciśnienia paliwa. Na już nowy filtr paliwa i czyszczenie układu wtryskowego (takie coś co omija układ paliwa np. Tec2000 czy Fotre).
Jakie ciśnienie na listwie wtryskowej podczas kręcenia rozrusznikiem?
Ludzie gość zadał proste pytanie i na nie oczekiwał odpowiedzi ! Do odpowietrzenia hamulców zawsze stosujemy zasadę zaczynamy od najdalszego koła,a kończymy przy najbliższym pompy hamulcowej .
Może winna jest tutaj pompa a nie przekładnia.
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Twoja Corolla Verso momentami jedzie prawidłowo a nie przyspiesza.Prawdopodobnie zaworki SCV w pompie będziesz miał przytarte.
Sprawdziłeś kompresję i ciśnienie paliwa? Przecież to ma prawie pół miliona kilometrów. Pompa paliwowa w zbiorniku też ma ograniczoną żywotność.
Sprawdz czy rolka na pompie oleju jest dokrecona .
po kłopocie pompa wymieniona wraz z łańcuszkiem...
Na wykresie widać że bardzo słabo rośnie ciśnienie do tego przy którym odpala. A masz możliwość sprawdzenia i dodania do wykresu wysterowania regulatora w pompie?
przeszukałem forum,ale brak w zamieszczonych schematach podłączenia pompy paliwa dla silnika 4e-fe.może ktoś posiada takie schematy?
Dzięki za odpowiedź. Spojrzałem dzisiaj i u mnie nie ma 3 przekaźników, są tylko 2 sztuki. Zrobiłem zdjęcie - czy może przekaźnik od pompy paliwa to ten duży czarny? https://obrazki.elektroda.pl/3568490000_... Pod schowkiem kierowcy oczywiście namierzyłem bezpieczniki - czy ktoś wie, który to konkretnie? Sprawdziłem wszystkie i są OK,...
Silnik 1332 cm 4E-FE
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa nie domaga albo paliwo przez noc się cofa.
Próba przelewowa wtrysków ok ???
Moja Toyota z tym samym silnikiem co jakiś czas ma problem z odpaleniem.Obajawia się to w ten sposób że silnik odpala ale za sekundę gaśnie.Na kolejne próby odpalenia nie ma żadnej reakcji. Dopiero po dłuższej przerwie(kilka godzin) odpala i nie ma problemu nawet przez rok.Mam ten samochód 15 lat i za każdym razem jest tak samo.W czasie jazdy nic się...
Filtr paliwa znajduje się pod pompą paliwa umiejscowioną w zbiorniku paliwa. Pozdrawiam!
O to chodziło. Wielkie dzięki!
Wymieniłem zawory SCV na pompie wtryskowej- auto działa bez zarzutów. Zawory 860zł, wymiana 50zł
Przepraszam, że odkopuje ale mam ten sam problem. Corolla e10 Moje pierwsze pytanie to: Gdzie znajduje sie ten przekaźnik od pompy? Pod nogami po lewej mam tylko dwa przekazniki obok siebie i trzeci zaraz nad nimi z trzema blaszkami. I jesli sie dostałem do pompy to w które piny zadac napiecie na krotko z akumulatora żeby pompa ruszyła (o ile dziala)...
A trafisz z wycięciem?Jeśli auto ma jeżdzić to odpuść sobie wycinki bo niestety dorobienie rozsądnego zamknięcia to problem a dostające się spaliny do środka to niezbyt sympatyczne doznanie.Próbowałeś podłączyć pompe bezpośrednio, kilka razy miałem przypadki uszkodzenia instalacji i przekażnika a sama pompa była dobra właśnie w tym aucie.
W dieslach tak się zdarza, gdy jest syf w układzie paliwowym albo stary i zapchany filtr paliwa. Albo pompa już się kończy i nie umie utrzymać ciśnienia w układzie.
okazało się że pompa wtryskowa padła po podstawieniu nowej okazalo się wszystko w porządku
Trzeba dobrać się do zbiorniczka sprawdzić ile tych pomp jest może być na przód i tył osobno. Najpierw zasilanie później działanie.
Mam problem z toyota corolla verso brak mocy zapala się czasami check wtryski robione pompa robiona układ wyczyszczony jeździł 3 miesiące znów to zamówienie pedal gazu podmieniłem nic dalej biję pedal może byś przeplywomierz disel 2.0 d4d 2001 rok ktoś pomysły ma
brak głupot w parametrach.wszystkie czujniki widzi. kąt skretu widzi przyszpieszenia wzdluzne i poprzeczne widzi( naprawiony czujnik) .przekazniki chodza. pompa sie załącza. brak mi pomysłów co dalej:/
Witam Wszystkich użytkowników serwisu Elektroda.pl . Mam problem z wymianą a mianowicie z wyjęciem starej pompy wody w Toyocie Corolli z 90 roku. Sprawa dotyczy wyjęcia starej pompy wody i nie wiem czy aż tak bardzo się zapiekła czy co ale nie mogę jej nawet drgnąć. POMOCY możę znajdzie się ktoś kto miał podobny problem i znalazł na to jakiś prosty...
Może jakieś syfy przeszły to pompy podczas wymiany? I ico to znaczy ciężko pali, ciepły , zimny?
To widocznie ktoś sprzedał z powodu tych problemów.... a ty żeś kupił.... Pewnie jak ktoś sprzedał z tego powodu to to coś poważniejszego.... Jak by to był problem świec to by to sobie poprzedni właściciel pewnie naprawił i dalej cieszył się swym samochodem. Ta toyota to jest w zasadzie bardzo żywotna - zarówno silnik jak i pompa.... no chyba że już...
Winna na 100% obudowa filtra paliwa. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie pompy i porót paliwa wyczyściłem map sensor i na razie pali za każdym razem. Ja też myślałem że to wtryski pompa i Bóg wie co tam jeszcze. Spróbujcie tego. No i na pewno dobry akumulator. Ma być duże ciśnienie przy rozruchu.
Auto osiagalo temperature po 15-20 minutach. Lpg można wlacza bylo po 10-15 minutach. Wydaje mi sie, ze dawniej trwało to krocej... Albo zrobiłem się niecierpliwy. Poza tym trzymalo w normie po rozgrzaniu. Pompa wody wymieniana rok temu przy remoncie glowicy.
Witam. Tak jak w temacie potrzebuję się dowiedzieć gdzie znajduje się pompa paliwa w toyocie corolli e10 silnik 1,3 w benzynie. Rok produkcji auta 1994. Może ktoś już miał z tym doświadczenie i zna odpowiedź do mojego pytania. Pozdrawiam.
servo i vacu pompa To jest 1.4 d4d no chyba że benzyna ?
W oczku w kole od wałka rozrządu ma być widoczny znak, na kole od wału też powinien być znak i trzeba go zgrać ze znakiem na obudowie lub ustawić tak jak masz na fotce nr 2, tzn koło pasowe ma wejść na klina na wale, na tym kole masz wycięcie i ma się ono pokryć z 0 st na obudowie rozrządu. Koło zębate nr 2 to pompa oleju, nic nie ustawiasz.
Motronic, pin FP rozumiem dotyczy pompy paliwa? Czyli w tej sytuacji prawdopodobnie poszedł bezpiecznik pompy lub przekaźnik? Wiecie może gdzie jest położony w tym modelu ?
Nie moge uruchomic silnika,samochod po wypadku,rozrusznik kreci brak zasilania pompy paliwowej. Czy tym samochodzie wystepuje wylacznik bezpieczenstwa odcinajacy pompe paliwowa, jesli tak to gdzie go szukac.
Witam serdecznie. Zabrałem się za remont silnika 2.2 D4D 136KM z Toyoty Corolli Verso i mam pytanie. Czy posiada ktoś momenty dokręcania śrub, od pompy oleju i bloku od dołu? Najlepiej całą listę wszystkich części z jaką siłą?
Jak nie ma korków odpowietrzania, to na odkręconym zbiorniczku wlewasz płyn na max. ogrzewanie pokrętło na max. i na wolnych obrotach można zwiększyć do 1800 ma stać aż se załączy wentylator chłodnicy cały czas obserwujesz poziom w zbiorniczku i dolewasz, możesz ugniatać te grube węże od chłodnicy. Później zakręcasz korek robisz jazdę próbna ma grzać...
Przy pompie znajdziesz wszytko, ta wielka kostka i tam ida przewody od czujników.
To co widać na zdjęciu to są korekcje wtryskiwaczy i są prawidłowe.Problem jest tego typu że ciśnienie paliwa w rampie jest zbyt niskie podczas kręcenia rozrusznikiem. Po pryśnięciu plakiem silnik wchodzi na wyższe obroty co skutkuje zwiększeniem ciśnienia na pompie i wtedy auto odpala.Powodem tego stanu jest najczęściej uszkodzenie wtryskiwacza lub...
skoro sam gaśnie to może być pompa wtryskowa lub zawór odcinający na common rail a czujniki wału też się psują
Witam, Mam problem z Toyotką. Błąd baknu pierwszego sondy przed katalizatorem. Na biegu jałowym sonda działa prawidłowo a po dodaniu gazu wskazuje bardzo ubogą mieszankę. Czy może to być wina pompy? Druga sonda też schodzi do zera.
Z osobistych doświadczeń - podobny przypadek. Powód - przekaźnik załączający pompę paliwową "skleił się" i pompa cały czas działała. Niech kolega dokona pomiaru prądu na postoju "z" i "bez" owego przekaźnika. Tak na wszelki wypadek.
Witam Nominalne ciśnienie to 30-34 Do remontu 28 Jak nie pali na ciepło polej pompę wtryskową zimną wodą.
a ile miałeś paliwa w baku jak nic to możliwe że zatarła się pompa paliwa jeżeli miałeś przynajmiej rezerwę to nic nie powinno się stać.
Pompa załącza się po przekręceniu kluczyka choć czasem nie zawsze ją słychać. Zauważyłem też, że po odkręceniu korka wlewu paliwa słychać straszne syczenie powietrza.
Witam Samochód oddałem do warsztatu / naprawa pomp wtryskowych / Okazało się / tak twierdzi naprawiający, że jedna ze świec żarowych robiła zwarcie . Pozdrawiam
Dokladnie jest tak: Specyfikacje podają wymianę rozrządu co 120000km Ze względu na warunki jazdy (korki itp - gdzie silnik pracuje a licznik nie bije kilomatrów) powinno sie tą barierę trochę opuścić - np na 100000km Co do pompy wody - jeśli pompa wody pracuje na rozrządzie - ZAWSZE POWINNO SIĘ JĄ WYMIENIĆ WRAZ Z ROZRZĄDEM - co prawda jest kilka wyjątków...
Ostatnio męczyłem się tak z Mitsubishi 2.5 did. Układ taki sam bez pompy elektrycznej w baku. Ssawka na powrót paliwa z układu wtryskowego, pompowanie pompką na filtrze i plak. Po minucie dopiero zaczął pracować samodzielnie.
Kolego sprwadz może po przewodach paliwowych. Do silnika dokładnie do pompy paliwowej muszą dochodzić 2 przewody paliwowe, dojście i powrót sprawdzaj po kawałku może natkniesz się na niego.
heretapawel : Zakłócenia ciśnienia paliwa (różny wydatek pompy) przekłada się na "oszukiwanie" komputera (podobnie jak rozkalibrowane wtryski). Jak to działa pisałem wcześniej.
Witam ponownie, a wiec tak po podłączeniu do komputera wyszło że traci cisnienie i mechanik strwierdził że może to być regulator cisnienia paliwa, wrtyski lub pompa paliwa. Regulator został wymieniony i niestety brak poprawy, a wrecz przeciwnie wydaje mi się że dużo bardziej kopci. To zostają wtryski lub pompa paliwa. Wczoraj odkreciłem osłone silnika...
Dzień dobry, Chciałbym podłączyć w aucie dodatkową automatykę sterowaną sygnałem zapłonu. Znalazłem sygnał zapłonu w wiązce od dogrzewacza silnika, ale po podpięciu przekaźnika komputer pokładowy wykrywa błąd "CHARGING PROBLEM" (domyślam się, że przekaźnik obniża poziom napięcia i to jest wykrywane przez komputer jako awaria alternatora). Czy są na...
Zawor zamykajacy musi byc za pompa bo zostanie uszkodzona membrana w pompie mechanicznej (w przypadku braku benzyny dzwignia wykonuje duze skoki). W przypadku pompy elektrycznej nalezy odwlaczyc i dodac zawor odcinajacy, bo cisnienie oparow moze wtloczyc benzyne do gaznika. wesplas
Witam! Czy ktoś posiada rozkład pinów w złączu pompy ABS ? proszę o pomoc https://obrazki.elektroda.pl/1545349100_...
były wadliwe pompy paliwa paliwo schodziło najlepiej podłczyc zegar przy listwie toyota nie dopompowuje paliwa po przekreceniu paliwa dopiero podczas krecenia rozrusznikiem
Najczestsza przyczyna tego stanu rzeczy jest powolna agonia pompy paliwowej i tu moze tkwic problem skoro twierdzisz ze czesto jezdziles na paliwie to zapieczone wtryskiwacze raczej nie wchodza w gre. Pozdrawiam
Witam. Jestem posiadaczem Toyoty Corolli Verso 2.0 diesel, rocznik 2001. Od pewnego czasu samochód szwankuje a mianowicie rozrusznik "kręci", ale auto nie odpala. Zregenerowane zostały wtryski oraz została wymieniona pompa wtryskowa. Mimo to, problem nadal nie został rozwiązany. Auto tankuję cały czas na jednej stacji. Poza tym czyszczony był cały układ...
Dopóki nie odepniesz skrzyni od silnika, to możesz sobie tylko snuć jakieś założenia. Co do braku płynu w pompie wysprzęglającej- jego ubytek, lub zanik całkowity, ma mało wspólnego z objawami opisanymi w poście #1. Może być to też uszkodzenie siłownika hydro samego sprzęgła.
Pomocy Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Prosze o pomoc przy mojej Toyocie moze ktos mial juz taki problem. Samochodzik moj ma kaprysy, ostatnio cos mu sie stalo. Od kilku tygodni po ustawieniu ogrzewania na full przy wolnych obrotach leci zimne powietrze a po dodaniu gazu cieplo sie robi jak w piecu. Jaka moze byc przyczyna? Czy to jest wina...
(ja dodatkowo pompę wody zmieniam ) jak chodzi po rozrządzie lub do jej wymiany trzeba go rozwalać to jak najbardziej ,ja jak wymieniam to komplet ,pompa, pasek,rolki,napinacze,i jak podejrzane są uszczelniacze to też,wtedy mogę dać gwarancje jak klient nie chce tylko sam pasek to żadnej gwarancji niech nie oczekuje
Dzięki za szybką odpowiedż. Czyli 7 Nm jest momentem dokręcania śrub mocujących obudowę uszczelniacza wału w której jest pompa oleju. Pytanie następne to czy wartość 36 Nm dla nakrętki pompy oleju jest prawidłową bo w Hajnesie tego nie znalazłem ? http://obrazki.elektroda.pl/9356375300_1...
Tylko, że ja nie chcę wymieniać żarówki :-) Chcę wymienić moduł sterujący ABSem. Mechanicy sprawdzali pompę i po podłączeniu 'na krótko' (z tego co mówili) zadziałała. Dlatego zastanawiam się nad wymianą modułu ABS :-) nie wiem po prostu gdzie on się znajduje.
Dzień dobry, W lutym 2019 wymieniłam w swojej Corolli (rocznik 2004, przedliftowa) rozrząd wraz z pompą wody. Objawem, który zaprowadził mnie do mechanika było przegrzewanie się samochodu na wysokich obrotach silnika/przy wyższej prędkości (od ok. 110 km/h). Wstawiony został komplet marki SKF, VKMC91903-2. Przez prawie pół roku miałam spokój, jednak...
po przejechaniu parunastu km i włączeniu nagrzewania okazuje się, że górny wąż gorący, dolny zimny (znaczna różnica temperatur) czyli zakładam, że termostat na bank do wymiany... Wg mnie to jeszcze nie na bank. Wg mnie pomieszanie z poplątaniem i nie wiadomo, a przynajmniej ja nie wiem jak to co napisane interpretować. Węże, to przypuszczam, że chodzi...
Magnes w zbiorniku nic nie da bo pompa generuje opiłki i pcha je do wtryskiwaczy i powrotem do zbiornika więc wtryskiwaczy to nie uchroni. To co zostanie zassane z baku zostanie wyłapane przez filtr więc magnes tu nie jest potrzebny tylko remont.
Możesz jeszcze sprawdzić (najlepiej poprosić 2gą osobę) czy po wciśnięciu pedału łapa sprzęgła przy skrzyni dochodzi do końca.jak nie to polecam wymienić pompkę przy pedale albo założyć inną na próbę (wymiana to moment) W mojej tojce miałem taki ból,że na jednej pompie chodziło lux ale ciekła a na 2giej niecieknącej bierze przy samej podłodze.regulacja...
Potrzebuje schematów do silnika, żeby móc naprawić bo coś mi się psuje, mam chyba problem z vacum pump. typ silnika 251E10, silnik 2c. Proszę o szybką odpowiedź z góry dziękuję
Toyota corolla 1.6i 16V wtrysk wielopunktowy, immobilaizer w kluczyku. Po włożeniu kluczyka do stacyjki i przekręcenui go w pozycje zapłon, wszystkie kontrolki świecą się napięcie podawane jest do modułu zapłonowego.Podczas uruchamiania silnika za popmocą rozrusznika brakuje iskry na świecach oraz nie pracują wtryskiwacze elektyczne, pompa paliwa działa...
Dziękuję za podpowiedzi po odpaleniu silnik pracuje równo ciśnienie na pompie wzrasta płynnie.Miałem propozycję wymiany uszczelnień na wtryskiwaczach że może pomoże wtedy można zrobić przelewy.Muszę jeszcze dodać wcześniej kręcił bardzo długo więc pomyślałem o rozruszniku niby kręcił ale po remoncie jest niebo a ziemia także w tym dieslu musi być dobre...
Witam wszystkich i proszę o pomoc.Corolla D4D 2.0 2003r. Zimna zapala bez problemu, podczas jazdy, gdy nagrzeje się do normalnej temperatury pracy traci moc, przestaje reagować na pedał gazu i w efekcie gaśnie. Rano uruchomiłem bez problemu i zostawiłem na wolnych obrotach -950-, gdy wskazówka wskaźnika temperatury doszła do połowy spadły obroty do...
Witam, Toyota Corolla E12 2.0 d4d 2004r. Po uruchomieniu silnika i skasowaniu kodów usterek jest ok, ruszam i po kilku metrach zapala się check i błąd P0088 "Ciśnienie systemu paliwa" na przemian z błędem P0193 "czujnik ciśnienia rozdzielacza paliwa". Teoretycznie ciśnienie paliwa w parametrach podczas jazdy wydaje się być ok. Pompa denso z zaworem...
Witajcie. Jak w temacie, przyjechała do mnie Toyota Corolla 1.4 2001 r. W jednym z wtrysków sparciał o-ring, przez co zrobił się wyciek i auto się zapaliło. Auto przyjechało do mnie na kołach, kupiłem używane wtryski wraz z listwą wtryskową, podmieniłem i podczas próby odpalenia auta nie ma iskry. Podłączyłem pod komputer, brak błędów. W sobotę udało...
Bezpiecznie to ok 10A czyli ok 120 -150W. O klimatyzatorze zapomnij, aby skutecznie schłodzić wnętrze pojazdu trzeba mocy powyżej 2000W. Tyle mi wykazywało gdy podłączyłem komputer diagnostyczny do Scenica, podobne wartości pokazuje mi ekran zarządzania energia w aucie Nissan Leaf. Scenic miał kompresor napędzany paskiem, a Leaf do napędu pompy ciepła...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Samochód po przekręceniu kluczuczyka odpala kontrolki normalnie, gdy próbuje odpalić kontrolki gasną tak samo radio itd. (Tak zachowywał się normalnie, więc to jest w porządku.) Jednak rozrusznik, ani nic nie kręci, słychać już dość słabo pyknięcie przekaźnika, ale poza tym nic. Bezpieczniki sprawdziłem, i...
Witam, w czasie wolnej jazdy, zgasł silnik oraz całe oświetlenie deski rozdzielczej. Po zaparkowaniu siłą bezwładności zasilanie jakby wróciło, rozrusznik kreci ale silnik nie daje się uruchomić. Pierwsza diagnoza wykazała brak iskry. Rozrusznik kręci. Komputer miga błędy 14 i 15. Pompa paliwa pracuje jak powinna, bezpieczniki sprawne, napiecie do cewek...
Narazie próbuję kupić części ale ceny lub co poniektórzy handlowcy powariowali. W zestawie SKF jest pasek firmy Dayco, mój mechanik za mocno nie wychwala tej firmy ale to może on nie wie co czyni bo niby dlaczego SKF miałby wsadzać badziewie do zestawu i go sygnować?. Ceny takiego samego zestawu od 400-700 zł, ta pierwsza kwota jeszcze do przełknięcia...
toyota corolla pompa paliwo toyota corolla pompa paliwa toyota corolla
zmywarka bosch mycia korad ka3005 wentylator wymiana silnika nawiewu
somfy napęd bramy pralka mastercook instrukcja obsługi
Kocioł Beretta wyłącza się i wyzwala RCD - co robić? Beko CEG5331X - brak sygnalizacji braku ziaren kawy