Pompa paliwa-zawór zwrotny w pompie paliwa.Pompa do naprawy lub wymiany.
zawór zwrotny paliwa na pompie Żadna pompa Lucasa nie posiada czegoś takiego.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Początkowo (jak jeszcze pompowała z puszki) wyglądało to na typową nieszczelność układu paliwowego. Teraz na uszkodzenie pompy paliwa. Określony przez Ciebie "zawór zwrotny" w rzeczywistości jest kompensatorem ciśnienia i jego ewentualne uszkodzenie wewnętrzne skutkuje co najwyżej nierównym spalaniem. Wysokości pompy względem zbiornika itd. w podanych...
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
u mnie to samo w mondeo mk3 tdci z 2002 roku problem prawdopodobnie z zaworkiem zwrotnym na pompie przynajmniej u mnie schodziło paliwo z pompy , założyłem zawór zwrotny między pompą a filtrem paliwa
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
To był zawór zwrotny, ktoś go wybebeszył.
Czy coś a'la grzybek na przewodzie powrotnym z pompy w TDDI to zawór zwrotny?
Może coś z pompą paliwa ,spróbuj odpalić na plaku (prysnąć w kolektor dolotowy) jeżeli odpali bez problemu to znaczy że układ paliwowy jest do przejrzenia. Pompa paliwa, filtr paliwa, przewody paliwowe, zawór zwrotny
Trzeba podłączyć manometr i sprawdzić co się dzieje z ciśnieniem paliwa. W pompie jest zawór zwrotny, jak się zatnie, to po wyłączeniu silnika paliwo cofa się do zbiornika i pompa dopiero po chwili jest w stanie wytworzyć ciśnienie robocze (3,5 bar)
Zewnętrzna pompa ? A w jaki sposób jest ustalane ciśnienie paliwa ? W oryginale jest zawór zwrotny a na tej zewnętrznej ?
Witam serdecznie mam proźbe czy wie ktoś może jaka jest średnica szlaufu idącego do pompy paliwa. Chodzi o to ze chce zalozyc zawór zwrotny bo mi sie paliwo cofa.proźba o pomoc
Jak nie zapala bo ma za małe ciśnienie w układzie to sprawdź przelew na zaworze zwrotnym na listwie. To bolączka tego modelu. Jak leci cokolwiek podczas krecenia rozrusznikiem to zawór do wymiany.
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
Witam.Sprawdź czy pompa paliwowa nie cofa paliwa (zawór zwrotny). Co do gazu to musisz poszukać dobrego Gazownika bo przyczyn może być wiele.Podaj rodzaj inst.gazowej.
Witam Mam problem z Ceed 1,6 benz - gaz 90 kW 2008r. Codziennie pokonuje do pracy 110km rano jak odpalam to nie załapuje za pierwszym razem, za drugim załapie i chodzi. A teraz jak miałem urlop i mało jeździłem i na krótkich odcinkach to czasami i za piątym razem odpalił i jak odpalił to musiałem czekać aż się zagrzeje i na gaz przełączy bo na benzynie...
Coś mi się wydaje, że siada pompa. Sprawdź filtr paliwa.
Zawór zwrotny na pompie nie trzyma lub cofa się paliwo. Na zasilaniu paliwem załóż zawór zwrotny.
Piszesz,że "sytuacja powtarza się na dwóch pompach wtryskowych". Sprawdz zawór zwrotny paliwa na pompie wtryskowej lub go wymień może on nie utrzymuje ciśnienia. Spróbuj pod pompować paliwo pompką ręczną przed odpaleniem silnika i zwróć uwagę czy słychać brzęczenie zaworka zwrotnego .
Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Następnym razem jak wyjmę pompę to sprawdzę ten zawór zwrotny. Gdybym tylko wiedział gdzie go szukać🤔.
A czy może być zawór zwrotny przy pompie paliwa.
1. Zależy jaką masz instalację - pierwsza, czy druga generacja. Jeżeli pierwsza, to problem może tkwić w reduktorze, jeżeli druga - w zacinaniu się zaworu regulującego ilość gazu (silnik krokowy), w ustawieniach sterownika, w podłączeniu lub awarii sondy lambda. Podaj dokładniejsze dane. 2. Niskie ciśnienie paliwa, lub zużyty zawór zwrotny w pompie,...
Od strony elektrycznej łatwa diagnoza, zmierz napięcie na aku przed rozruchem i podczas rozruchu. Zrób to po dłuższym postoju jak i po kilku godzinach od normalnej jazdy. Ale gdy dochodzą problemy z dławieniem się gdy już odpali to ja szukał bym przyczyny w dwóch miejscach a tak naprawdę w 8. 1 regulator ciśnienia paliwa 2-7 lejące wtryski. 8 zawór...
Zmieniane były: Przewody paliwowe Filtr->Pompa Filtr Paliwa Zaworek zwrotny w filtrze na Boscha. Przewody przelewowe Podkładki miedziane pod przelewami Podkładki miedziane pod przewodami zasilania i powrotu pompy Zawór zwrotny (śruba) w pompie paliwa. Oring pod zaworem zwrotnym w filtrze był zmieniany, ponieważ dołaczony jest on do nowego filtra. Efektów...
Witam wszystkich i pozdrawiam.Od pewnego czasu posiadam Forda Escorta 98r,1.8td...I tu zaczynają się schody!Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.Wymieniony aku,nowe świece,regenerowany alternator,wymienione uszczelnienia pompy paliwa,wstawiony zawór zwrotny na przewód paliwa...A nadal z rana BARDZO CIĘŻKO PALI!Już zaczynam żałować zakupu,tyle...
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Pytanie mam głupie, gdzie znajduje się zawór zwrotny od pompy paliwa we fiacie grande punto bo podejrzewam, że może być winowajcą przy odpalaniu ?
Może zawór zwrotny? Bardzo możliwe zaciśnij wężyk zwrotny od zaworu i zobaczysz czy podniesie Ci się cisnienie jeżeli tak to zawór do wymiany jeżeli nie to pompa. Układ masz czysty ?
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Witam. To urządzenie pod nadkolem to filtr węglowy oparów paliwa. Wężyk od niego powinien być połączony z króćcem na korpusie przepustnicy. Za trudności z odpalaniem na zimno (rozumiem że rozrusznik kręci) może odpowiadać regulator ciśnienia paliwa-zawór zwrotny, albo czujnik temperatury cieczy. Spróbuj rano przed rozruchem kilka razy włączyć pompę...
Ok to powiedzcie skąd ta różnica miedzy jednym "doładowaniem" pompy a dwoma? Czy w silnikach benzynowych stosuje się zawór zwrotny na pompie paliwa tj w diesel'ach?
dlaczego szokuje wytłumacz mi. Skoro wysiadł zawór zwrotny który jest oryginalnie w pompie chcę założyć kupny To coś złego?
Zrobiłem tak jak mówiłeś zakręciłem gaz i gorzej pali niż jak gaz zostaje w reduktorze to chyba nie winna gazu pytałem sie kolegi i kolega mi mówił że na pompie paliwa znajduje się zawór zwrotny ale nie wiem czy tam rzeczywiście taki zaworek się znajduje czy może to co innego
Powinno zostać ciśnienie rzędu 0,5 - 1 bara. Czy ten układ ma powrót z listwy paliwowej ? Jak będzie miał zawór ciśnieniowy w pompie to chyba sam zawór jest dostępny ale też w pompach lubiały siadać zawory zwrotne na wyjściu z pompy.
Cofa się paliwo, zdjąć przewód paliwa doprowadzający paliwo do pompy jak będzie leciało paliwo z dużym ciśnieniem to zawór zwrotny w pompie nie trzyma ciśnienia i palio cofa się
Moim zdaniem nic to nie da bo pompa ma dobić ciśnienie przed odpaleniem i tyle . Jeśli już koniecznie chcesz zrobić zaworek bez włażenia pod auto to wystarczy dostać się włazem desantowym pod siedzeniem do króćców pompy i tam zainstalować ten zawór zwrotny . Wpisz w google " pompa paliwa skoda felicia" i zobacz sobie na zdjęcia wyjętego baku do którego...
Jak nie za późno to sprawdź jeszcze kolego zawór zwrotny paliwa ten z tyłu pompy może jest zapchany błahostka ale warto sprawdzić.
Witam :) Sprawa wygląda według mnie tak: wcześniej (przed wymiana pompy) samochód odpalał od pierwszego strzała czyli pompa musiała podać paliwa podczas przekręcania kluczyka lub był zamontowany w jakimś elemencie zawór zwrotny. A teraz po całonocnym postoju trzeba go pochechłać zanim zapali. Może z innej beczki czy zamienniki nie mają jakiegoś zaworu...
Witam, Ale wdaliśmy się w dyskusję akademicką. Sprawdźmy fakty : 1. świece nowe, iskra przeskakuje - czyli od strony zapłonu OK (nie wnikajmy na razie w położenie wałka rozrządu / czy jest prawidłowe) 2. pompa paliwa podaje. zawór zwrotny sprawny 3. czujniki położenia wału i wałka sprawne, 4. rozrusznik kręci, 5. akumulator naładowany Zostaje rozrząd,...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Czy ten civic posiada zawór zwrotny ? Tak, w pompie paliwa w zbiorniku.
jak ułamałeś plastik to moze tam jest problem. W bravie miałem problem z cofajacym sie paliwem. Niewiem dlaczego akuat ten model jest na to bardziej podatny. Zamontowałem zawór zwrotny za filtram paliwa a przed pompą. Wtedy z odpalaniem nie było problemu, ale potrafiła sie dławic po krótkiej pracy silnika, tzn zgasnąc i odpalałem pozniej bez problemu....
Witam. Mam pytanie czy w tej "śrubie" wychodzącej z pompy paliwa i łączącej się z przewodem przelewowym jest zawór zwrotny? Pytanie dotyczy pompy Lukas w samochodzie Clio II 1.9 D z 1998. Będę wdzięczny za pomoc.
Przyczyny, które mogą prowadzić do ustanowienia kodu P0172, mogą być następujące: Czujnik masowego przepływu powietrza może być brudny lub uszkodzony. Filtr powietrza jest brudny lub zawiera olej. Jakiś przeciek próżniowy. Problem z ciśnieniem paliwa. Zawór zwrotny pompy paliwowej może ulec awarii. Zawór PCV przecieka lub uległ awarii. Zawór EGR mógł...
A nie prościej zanim zgasisz samochód przełączyć od razu z gazu na benzynę?przegazować do 4tyś obr i przełączyć,samochód zgaśnie ale skróci to czas podawania paliwa do gaźnika,w każdej pompie paliwowej jest już wbudowany zawór zwrotny,ty masz problem z czasem zalania komory gaźnika,pozdrawiam
Zaworek jest w pompie, a jak paliwo ucieka, to załóż dodatkowo zawór zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompa. http://fotoo.pl/zdjecia/thumbs/2010-12/6...
Dziękuję za odpowiedź. Czy w pompce paliwa są zawory zwrotne. Czy wystarczy wymienić pompę paliwa. Jaką pojemność paliwa ma gaźnik, czy na tej objętości paliwa silnik nie powinien odpalić. Dlaczego w gaźniku nie ma paliwa. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
A nawet nie wiem,jaka to pompa,ale sprawdze jutro. A filtr mam z Harta niestety :/ Dzisiaj założyłem zawór zwrotny między bakiem, a filtrem paliwa. Samochód pali lepiej i nie dusi się. Czy pompy wtryskowe w Renault miały swoje zawory zwrotne,czy nie?
i tylko tam jest ten zawór zwrotny w pompie w zbiorniku paliwa? Czy gdzieś jeszcze po drodze między pompą paliwa a pompowtryskami?
Śruby 3 i 4 dotyczą korekty regulatora obrotów. 2 nie jestem pewien na 100 procent , nie chcę strzelać. Co do palenia przy nizszej temp-Niektórzy twierdzą że maksymalne położenie dźwigni gazu powoduje zwiększenie dawki rozruchowej. Ja posiadam osobiście 7745 i z paleniem nigdy nie mam problemu, dźwignia ustawiona na okolo 1000 obr/min.Pali na tzw. strzał....
do sprawdzenia ciśnienie paliwa i dopiero wymieniaj pompę zawór zwrotny jest w pompie ale to prawdopodobnie nie jest przyczyną bo w momencie przekręcenia kluczyka pompa na chwilę podaje paliwo
U mnie było to samo - problem cofające się paliwo do zbiornika rozwiązanie : założono zawór zwrotny przy pompie paliwa - jak ręką odjął (koszt naprawy 20 zł i pół godziny )
Może nie trzymać ciśnienia paliwa spróbuj założyć zawór zwrotny na powrocie przewodu od pompy paliwa albo żeby sprawdzić czy trzyma paliwo załóż przezroczysty wąż zamiast tego czarnego co idzie do pompy i zobaczysz czy jest w nim ropa cały czas czy się cofa/
Ja stawiam na zawór zwrotny paliwa. Ewentualnie sama pompa ma za mały wydatek.
Witam, mam ten sam problem. Słyszałem że może pomóc zawór zwrotny przed pompą paliwa. Czy ktoś tego próbował w corsie 1,3 CDTI?
Przekażnikiem steruje komputer,ponieważ silnik się nie kręci to przekażnik odłącza się. U Ciebie uszkodzony jest zawór zwrotny w pompie paliwa.
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Na 100% nie jest to wina pompy. Albo padł ci zawór zwrotny pompy paliwa (koszt ok 50zł) i paliwo cofa się do baku albo masz jakąś nieszczelność w układzie zasilania paliwem i spada ciśnienie. Prosty test, po dłuższym postoju: Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz 5 sekund Włączasz zapłon, czekasz 2 sekundy Wyłączasz zapłon, czekasz...
Witam. Poszedłem kupić zaworek zwrotny, i w sklepie dowiedziałem się- że zawór zwrotny jest już w pompie paliwa, należy go wykręcić i wyczyścić, bo pewnie zaszedł jakimś brudem i dlatego przepuszcza. Jeżeli ma ktoś jakąś fotkę gdzie ten zawór jest na pompie, to bym prosił o nią. Nie mam pojęcia w którym miejscu jest ten zawór.
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Golf 4 problem z odpaleniem, gaśnięcie podczas jazdy. Witam, mam problem z golfikiem 1.9tdi 101km/74kw. Autko po dłuższym postoju pali na dotyk, ale praktycznie od razu gaśnie. I muszę go kręcić tak, jakby nie miał paliwa i musiał je dopompować. Autko czasem potrafiło zgasnąć podczas jazdy, gdy je wysprzęgliłem i obroty spadły. Czasem po odpaleniu przez...
Po głębszej analizie problemu przyczyna leży jednak w pompie paliwa. Zauważyłem że już ktoś próbował z tym walczyć i założył zawór zwrotny przed pompą.
Minimalne ciśnienie w pompie na wolnych obrotach musisz mieć powyżej 0,5 bara. Sam zawór przelewowy nie pomoże jeśli go wymieniałeś, on utrzymuje to minimalne ciśnienie. Masz zaworki zwrotne w pompie zasilającej. Odpływ paliwa to albo właśnie te zaworki albo nieszczelny układ. Kolega zwrócił mi uwagę, że dałem D z tym ciśnieniem. Oczywiście, że tak....
Od jakiegoś czasu ok. 1 msc. pojawia się okresowo - dziwny dźwięk - okresowe buczenie/bzyczenie dochodzący z okolic zbiornika paliwa (słychać go wyraźnie w okolicy klapki wlewu paliwa). Słychać na załączonym filmiku. 959427 Samochód nie traci mocy i jedzie bez zmian. Samochód Ford Mondeo Fusion Titanium Ecoboost 2,0 250 kM (USA) benzyna z automatyczną...
Wymieniłem filtr paliwa wraz z uszczelką, nie pomogło :( Zainstalowałem zawór zwrotny między pompą wtryskową a filtrem, też nie pomogło :(.
Miernikiem takich rzeczy się nie sprawdza. Jak coś żarówka przynajmniej 21W. 2.5D to nie wystarczy z czego to silnik, jaka pompa. Był użytkowany w ostatnim czasie czy stał i chcesz go uruchomić. Sprawdzi omomierzem,sprawdź zawór zwrotny paliwa na pompie sprawny czy paliwo nie cofa się i nie zapowietrza się non stop,oraz "stop magnes" zawór elektromagnetyczny...
Zrób na zwykły włącznik /przycisk/ i po kłopocie. Myślę,że w Twoim przypadku to nie trzyma zawór zwrotny na pompie paliwa! Tu szukaj rozwiązania , a nie w dodatkowym ustrojstwie.
Może ta pompa to jakiś chiński wynalazek i nie nabija ciśnienia odpowiednio szybko? Możesz dorobić sobie włącznik(chwilowy), którym będziesz uruchamiał pompę przed rozruchem silnika by zdążyła nabić ciśnienie,może zawór zwrotny w niej nie trzyma,lub go tam wcale nie ma. Też kupiłem taki wynalazek za około 100 zł no i podobny objaw,dorobiłem włączniczek...
Nie wiem jak w tym przypadku, ale zawór zwrotny często znajduje się w króćcu powrotu paliwa na pompie wtryskowej (zawór kulkowy w śrubie mocującej przewód powrotu paliwa do zbiornika).
Wymień uszczelnienia na pompowtryskach. Miałem kiedyś taki sam przypadek. Zerknij jeszcze do filtra paliwa czy nie jest czarny. Dodano po 51 Napisz jeszcze co to za silnik ale obstawiam jak wcześniej że PD. Zdarzały się wadliwe pompy lukas ale one ciekły. Przy okazji wymiany uszczelnieñ wymieñ metalową uszczelkę pompy paliwa(między pompą a...
Witam. Mam problem z Władkiem, nie mogę napełnić układu paliwowego za pomocą ręcznej pompki. Wcześniej dało się to zrobić, wyczuwalne było zwiększające się ciśnienie. W tej chwili pompka zasysa i wpycha spowrotem do baku paliwo z powietrzem. Czy jest tam jakiś zawór zwrotny? Co może być przyczyną? Pompa wtryskowa była regenerowana kilka miesięcy temu...
Witam Mam problem z uruchomieniem silnika/odpalaniem. Gdy jest w zbiorniku mniej nie niż połowa paliwa. Został wymieniony zawór zwrotny w pompie i nadal bez zmian, proszę o doradzenie w tej kwestii. !
Pompa ma zawór zwrotny, a przekaźnik jest załączany gdy pracuje rozrusznik.
Filtr jest w zbiorniku paliwa, a jeśli chodzi o uruchomienie pompu, to w yarisie tego podobno nie ma po przekręceniu zapłonu, tylko zaraz po włączeniu rozrusznika. Iskra jest, paliwo dochodzi do wtrysków, ale nie ucieka przewodem przelewowym i nie wiem dlaczego. Może teraz pompa daje zbyt małe ciśnienie i zawór zwrotny się nie otwiera. Jeśli macie jakieś...
Coś znalazłem, mianowicie przewody są całe, tylko rano w wężyku do pompy jest powietrze nie paliwo, dlatego nie widziałem powietrza, ale dzisiaj rano kolega zakręcił i faktycznie widać, jutro wymienię filtr paliwa, czy zawór zwrotny powinien być na filtrze czy w pompie, bo tej jeszcze nie rozbierałem.
Przeszukałem forum i znalazlem taki sposób na sprawdzenie smoka: Zawór zwrotny można sprawdzić odkręcając 2 rurki od pompy paliwa (poprowadzone równolegle od smoka do pompy paliwowej) jedną zatykasz a do drugiej dmuchasz powietrze. Podmienie też zawór przelewowy przy filtrze. Który to jest zawór czerwony?
sprawdzile tylko że pompa pracuje caly czas i podaje paliwo,nie wiem czy pod odpowiednim cisnieniem(przewodem zwrotnym paliwo nie powraca).czy przy pompie paliwa jest jakiś zawór i który powinien pierwszy zadziałac na wtryskach czy przy pompie?
Zawór zwrotny w pompie,na króćcu dolotowym paliwa do pompy. Odpowiedż na pytanie gdzie on jest.
U mnie nawalił filtr paliwa (marki Filtron) zintegrowany z regulatorem ciśnienia, był wadliwy bo nawalił niedługo po montażu ale nie powiązałem go z awarią i trochę czasu mi zajęło dojście do przyczyny .Kiedy auto stało zawór zwrotny w filtrze paliwa popuszczał paliwo z powrotem do baku. Po postoju odkręciłem listwę wtryskową nie odpinając jej od paliwa...
Witaj W silniku 1.9 d zawór zwrotny jest w gruszce do ręcznego pompowania paliwa. Tam jest pompa Lucasa, nie jestem pewien czy w niej też coś jest. Przy takich objawach szukałbym raczej nieszczelności tuż przy pompie, bądź w niej samej. Pozdr
fuel feed pressure Mechanical fault Ciśnienie dostarczania paliwa. Do sprawdzenia filtry paliwa , smoki w zbiornikach , zawory zwrotne w pompie podającej i zawór przelewowy.
Plastikowy zaworek na filtrze powoduje że paliwo (podgrzane)z powrotu nie musi wracać do zbiornika paliwa tylko od razu do filtra robiąc krótszą drogę. Zawór zwrotny znajduje się w pompie.Jeżeli jest uszkodzony i paliwo cofa się do baku przewodem dolotowym załóż zaworek zwrotny (koszt 20 zł) przed filtrem paliwa na dolocie.
Tak z ciekawości zapytam. Jak ma się dostać paliwo do webasto, jeśli pompa paliwa ssie paliwo ze zbiornika? Przecież będzie też zasysać z webasto.
Kupiłem zawór zwrotny paliwa ten na końcu listwy i wszystko działa jak należy
A może to wina pompy paliwa albo tak jak napisał xawer może być uszkodzony zawór zwrotny paliwa..
Na listwie nie ma ciśnienia. Gdy zatkam przewód od nadmiaru który wychodzi z pompy to pompa daje ciśnienie na listwę, gdzie jest zawór zwrotny?(w pompie czy w filtrze paliwa) Dodano po 3 a jaką wartość oporu powinien mieć czujnik ciśnienia na listwie bo na kompie pokazuje ze jest ciśnienie a jak się odkręci przewód od wtrysku to nie ma ciśnienia.
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
Co nie działa wg mnie: - nie działa pompa paliwa bo gdy przekręcę kluczyk do pozycji "zapłon" to w ogóle jej nie słyszę Co może jeszcze być źle? Jak wygląda ta pompa paliwa i gdzie się znajduje? Czy jest do niej jakieś zasilanie i jakiś bezpiecznik? Jak to naprawić? Pompa paliwa jest pod tylnym siedzeniem. Jak padła, to nie trzeba kupować całego zespołu,...
Zamawiam uszczelniacze i wymieniam, potem filtr paliwa profilaktycznie i zobaczymy co i jak. Wie ktoś jaki jest moment dokrecania tych srub pompowtrysku?
Kolego, jakbyś miał źle ustawiony rozrząd to już dawno byś tym autem nie jeździł.... Co do odpalania to świece, zawór zwrotny w pompie paliwowej, jakość paliwa...
Problem polega na tym że przy odpalaniu długo kręci rozrusznik , nawet ok 10s. przy drugiej próbie zakręcenia czas odpalenia jest już sporo krótszy, długo kręci rano, a nawet jeśli jest ciepły i zgaszę go na ok15 minut. Problem znika gdy przepompuję paliwo pompką na filtrze (około 3 pełne ruchy pompki, wtedy pompka jest już twarda) i auto odpala prawie...
Chyba masz nieszczelny zawór zwrotny paliwa przy pompie wtryskowej.Na postoju paliwo spływa do zbiornika i układ paliwa sie zapowietrza. Jak dasz mu plaka to odpali , zaciągnie paliwo i chodzi.
UPDATE: Dziś wymieniłem pompę i od razu filtr paliwa. Co ciekawe moja stara pompa jak ją wyjąłem to zaczęła pompować, ale za chwile przestała, więc najwidoczniej się wiesza. Po złożeniu wszystkiego działa. Niestety jest pewna rzecz która mnie denerwuje - za pierwszym razem na zimno długo trzeba kręcić zanim odpali... na starej paliło od strzała nawet...
Panowie dziękuję, że poświęcacie swój czas. Jedna kwestia jest dla mnie najpilniej do rozwiązania. Zawór zwrotny w pompie paliwa, bo póki pompa i silnik pracują paliwo na listwie jest. Po zgaszeniu od razu zanika ciśnienie, tak samo po zatrzymaniu pompy, paliwo jest jak odłączy nadmiarowy to paliwo traci cisnienie. Pompa ma na pewno sprawność do wytworzenia...
To idę do schowka. Pozdrawiam. Nie wal focha jak dziunia pod remizą tylko posłuchaj kolegów. Pompa w benzynie poda paliwo na wtryski w ciągu niecałej sekundy wiec pchanie tam zaworków mija się z celem. Problem z uruchamianiem leży po innej stronie, może temp. silnika, może co innego, podłączyć i popatrzeć na parametry podczas odpalania odstanego silnika....
Witam Problem musze powiedzieć powrócił, chociaż akumulator jest dobry. Jesli auto stoi ok. dzień to musze po odpalaniu dodać trochę gazu bo mi gaśnie, ale jak już odpalam częściej potem to juz nie ma problemu. Mechanik wskazał na zepsuty zawór zwrotny. Czy to może być ta przyczyna? Dodano po 1 Zawór zwrotny w pompie paliwa dla scisłości.
Od tego jest regulator ciśnienia a nie zawór zwrotny, co ty 0 pojęcia.
zawór zwrotny pompa paliwa zawór zwrotny paliwa zawór zwrotny pompa paliwa benzyna
wymiana grzałka czajnik radio alpine stacje radiowe mikrofalowa kuchenka
minikoparka sterowanie uszkodzony rezystor dmuchawy
Dell Latitude – do której wersji FIFA się nadaje? Modele, specyfikacja, wydajność Schemat silnika 2.2 Land Rover Freelander 2 TD4/SD4 – manual, wiązki, ECU SID204/SID208