witam wracając do tematu mam podobny przypadek pompa podaje paliwo a nie ma napięcia na wtryskach. auto po wypadku stało rok a powiedzcie gdzie jest umiejscowiony te wyłącznik zderzeniowy w komorze silnika i jak wygląda z góry dzieki
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Witam, jestem posiadaczem pojazdu Iveco 35-10 1994r, który nie chce odpalić po mrozach jakie były. Samochód przed mrozami odpalał na dotyk. Wymieniłem filtr paliwa, pozakładałem nowe rurki, paliwo na pompę i wtryski jest podawane, układ odpowietrzony, pompa była wymieniana jakieś 5 miesięcy temu. Na plaku odpala ale bez niego gaśnie. Co może być tego...
Nie do końca wiem co jest nie jasne dla Pana panie stanisławpiotr ale coś spróbuję wyjaśnić. Auto nie odpali tylko na jednym czujniku wału korbowego ponieważ EDC nie wie w którym miejscu jest który tłok. Co innego jeśli mamy podłączony czujnik przy rozrządzie. Na wałku ssącym w określonym miejscu mamy wycięte "dwa kwadraciki" i ECU może nie za pierwszym...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
to znaczy ze jak wtrysk wyjmę obok położę i podłącze to nie powinien lać disla jak zapłon włącze i pompa się załączy ,czy nawet na rozruszniku, bo paliwo dochodzi do wtrysków bez problemu tylko przez wtrysk nie przechodzi
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
: W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną. Masz na mysli pompe przeplywowa taka jak w lagunie II na podluznicy lub iveco daily na ramie? Godne uwagi, pytanie co na to powie wlasciciel A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez...
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
https://obrazki.elektroda.pl/7137438500_... Za zbiornia paliwa poprzez filterek paliwa (nowy) taka pompka pcha paliwo do filtra a z filtra poprzez plastikowe rurki do pompy wysokiego ciśnienia.
Witam winna byla pompa paliwa zamykam temat pozdrawiam
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie działają tak samo jak pompa paliwowa.Po odpaleniu i zgaszeniu po kilku sekundach też nie chce odpalić. Silnik po pierwszym odpaleniu musi trochę pochodzić i w tedy nie ma problemu z odpalaniem przez cały dzień. Do czego służa przewody przychodzące do filtra paliwa?(jeden chyba do elektrozaworu a drugi nie mam pojęcia).
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Temat rozwiązany nie dodałem podłączałem komputer i nic był tylko błąd EGR ale to nic nie znaczyło bo miał wycięty EGR 4 Mechaników poległo na nim znalazłem sam okazało się uszkodzony przekaźnik pompy paliwa coś szwankował po wymianie auto nie gaśnie już od tygodnia a edc jak świeciło tak świeci ten typ musi tak ma
Kupiłem jednak nową oryginalną pompę paliwa firmy bosch , która po krótkim czasie również głośno chodzi. Już parę razy zdarzyło się to samo że nie chce jechać.
Iveco Daily 2018 potrzebny schemat wiązki silnika. Auto przejechało na lawecie auto nie odpala, w sterowniku były następujące błędy: 38067 - Obd Code: P0380 Pre-Warming Glow Plugs Relay Pasted Contacts Intermittent Count: 1 34029 - Obd Code: P0340 Engine Revs Detecting - Camshaft Sensor - Signal Disturbed Intermittent Count: 3 256211 - Obd Code: P2562...
Hej. Niech elektryk sprawdzi czujnik. Gdzie pin w czujniku: 1 - zasilanie (po drodze 3 bezpieczniki i jeden przekaźnik od pompy paliwa) 2 - masa 3 i 4 to sygnał na jednostkę sterowania układami nadwozia połączenie między czujnikiem a jednostką 3 -> 24 4 -> 25
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Witam, posiadam Iveco Daily 2004 rok 2.3 HPI 120 KM, silnik zgasł podczas jazdy. Przejechałem około 100 kilometrów, zjeżdżałem z autostrady i silnik zgasł i nie chce zapalić. Na plaku odpali ale zaraz zgaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał. Na lawecie zawiozłem do mechanika, podpięli go pod komputer, wszystko ok, pompa też sprawna, co może być przyczyną?...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
to wtakim razie sprawdz stacyjke bo tam jest gaszenie i pewnie im padła stacyjka i tak zrobili na skruty
Panowie a jak w takim silniku wygląda sprawa dostępu do pompy paliwa wysokiego ciśnienia , czy do jej demontażu trzeba rozpinać rozrząd czy wystarczy odkręcić i odsunąć (zaczyna u mnie tam dosyć mocno się pocić od dołu patrząc niby mokra jest pompa wspomagania ale raczej to z pompy CR - jest nad nią a tam słaba jest widocznosc)
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Zapala się kontrolka z samochodem i kłódką, Iveco kręci ale nie chce odpalić. Po pierwszym razie po kilkunastu próbach zapalił ale problem pojawił się ponownie. Nie słychać pompy paliwa gdy pali się ta kontrolka. Przypuszczam, że coś z immobiliserem ale proszę o dokładniejsze wskazówki. Silnik 3,0 diesel 150KM
witam . mam temat zwiazany czesciowo z rozrzadem.moje iveco 2.3 z roku 2005 chodzilo bez problemu az pewnego ranka zapalilem bez problemu i po 15 sekundach przestal prawdopodobnie palic na jeden gar a po chwili na kolejny i kolejny az zgasl.teraz odzywa sie na jeden. wtryski sprawdzilem rozrzad tylny jest ok przedni przestawialem na rozne sposoby bez...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Witam. Mam problem z Iveco Daily 35c15 3.0 2007 rok (4 generacja). Liczę na pomoc osób, które miały podobne problemy z swoim "Ivanem", może uda mi się znaleźć i potwierdzić przyczynę. Problem występuję już od dłuższego czasu. Auto potrafi samo zgasnąć w trakcie jazdy lub zadławić się (ale nie zgasnąć) na biegu jałowym. Zazwyczaj to się dzieje na rozgrzanym...
Mam problem ze swoim Iveco daily III 3.0 diesel 146hp, w tym roku musiałem już 5 filtrów paliwa wymienić, w miejscu mocowania grzałki paliwa w filtr paliwa powstaje pęknięcie, wypada grzałka i filtr do wymiany, nie mam już pojęcia dlaczego w tym miejscu pęka filtr, wymieniałem już przekaźnik pompy paliwa zamontowanej w zbiorniku, bo myślałem ze może...
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Witam. Dopiero pod koniec lipca zająłem się konkretnie tą usterką. Odpiąłem przepustnicę, ale auto chodziło normalnie (pojawiała się kontrolka EDC, czyli komputer wykrył że nie widzi przepustnicy). Ostatecznie dałem auto do mechanika i ku mojemu zdziwieniu okazało się, że przyczyną tego, że auto gasło podczas jazdy i postoju, albo dławiło się był wadliwy...
Błędy od 150 do 160 są zarezerwowane na szynę paliwa, pompę CR i podobne. Co konkretnie oznacza ten błąd, nie wiem, ponieważ nie jest wyszczególniony w rozpiskach, do których mam dostęp. Przykładowo błąd 155 oznacza za niskie ciśnienie, a 159 to awaria pompy. Błędu 157 nie mam. Dlatego bez podłączenia komputera i sprawdzenia, nic więcej się nie dowiesz.
Witam, poproszę o pomoc w diagnozie: Chory IVECO DAILY 35S11 rok 2003 CR 116 KM objawy: Zimny pali na widok kluczyka, powyżej 60 st. zaczynają się problemy, kręci przez 10-15 sek. i z trudem zapala objaw tak jakby pompa w ramie nie podawała paliwa (kiedyś już to miałem, ale nie tak samo trudno palił na zimnym i ciepłym) dodatkowe objawy: Jak już z trudem...
O ile dobrze zrozumiałem to jest to silnik diesla i chodzi o pompę wtryskową, a jeżeli tak to zapomnij o wyłączniku bezwładnościowym i elektrycznej pompie paliwa. Kiedyś podłączałem alarm do takiego IVECA ale nie pamiętam który to był pin i w której kostce, pamiętam tylko, że odcięcie zrobiłem na przewodzie z tyłu skrzynki z bezpiecznikami.
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
Witam, kupiłem w niemczech busa iveco z silnikiem 2.3 rok 2012 (euro5) Problem jak w temacie po przejechaniu ok. 50km czasami 100km auto na około pół minuty kopci mocno na biało. Był podłączany na komputer - brak błędów. Auto ma cały czas moc pracuje równo. Przebieg 520000km przy ok. 480000 był robiony remont góry silnika (głowica, pompa wtryskowa,...
Witam wszystkich serdecznie. Daily 35s18 z 2018 roku. Problem z iveco pojawił się na powrocie z ostatniej trasy. Najpierw zapalił się check ale auto chodziło normalnie. Po postoju 9h odpalił na strzała ale po dodaniu gazu i próbie ruszenia nie umiał się zebrać. Nie chodził na wszystkie gary i szarpał. Po "przegazowaniu" pare razy ,doszedł do siebie...
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Ogólnie nie wiem czy spięty na sztywno wentylator powinien aż tyle mocy zabierał że czuć było to bardzo? Wszystko zaczęło się od kombinacji z tym wentylatorem i nie wiem czy to przypadek czy tam coś spierdzielilem. Ogólnie kilku mechaników nie mogło się połączyć ze złączem diagnostycznym. Tak skopana jest instalacja. Dopiero jeden dał radę i wyszło...
Witam wszystkich, moze moje doswiadczenie ulatwi komus zycie, a wiec moj kolega posiada iveco daily 2.8 2001 rok problem byl w tym ze po puszczeniu pedalu gazu zaczynala migac kontrolka wtrysku auto tracilo moc wiec trzeba bylo wcisnac sprzeglo lub puscic na luz odczekac 5 sekund i mozna bylo dalej jechac az do nastepnego puszczenia gazu, jezdzil z...
Witam. Trafiło mi sia Iveco Daily, nie zapala. Objaw jest taki że raz zapali a raz nie, bez znaczenia czy jest zimny czy gorący. Jak zapali to odrazu z półobrotu, gdy niechce zapalić to z pychu zapala z półobrotu. Jak zapali to silnik chodzi prawidłowo, jeździ, ma moc. Udało mi sie podłączyc pod komputerm , pokazuje błąd P0025 z opisu zmienne fazy rozrządu...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
Dodano po 3 Jak zimny silnik to nie chce odpalić, podgrzewałem filtr paliwa, pompę paliwową to nie raz odpali ale nie zawsze, jak już zatrrybi to cały dzień jest ok, nie raz też załapie jak go na kable odpalam
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Zacznij od bezpieczników jest ich bez liku. Oraz sprawdź stacyjkę też często fiksuje.
Witam. Iveco daily 2.3 29L12 2002r. Silnik F1AE0481B Edc Bosch MS6.3 0 281 001 537 (wymieniony na taki sam) Pewnego dnia auto po prostu nie odpalił. Przepalał się cały czas bezpiecznik 23 (25A) i migała kontrolka wtrysku i code po włączeniu zapłonu nie startowała nawet pompka paliwa. Okazało się że spalił się komputer. Więc komputera wraz z kasetą immo...
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
iveco daily paliwo pompa iveco daily pompa paliwo iveco daily paliwo
alarm master podłączyć manta antena lusterko podgrzewa
wymiana zaworków delphi wymiana zaworków delphi
Ciśnienie otwarcia gruszki VGT w Seacie Ibiza 6J 1.4 TDI 80 KM Lodówka Hisense nie produkuje lodu, kruszarka działa