Auta nie można odpalić, brak ciśnienia na listwie. Zawór regulacji dawki paliwa się otwiera a paliwo nie jest pompowane do listwy.
Brak luzów na zaworach ssących. Podłącz pompę pod pojemnik z ropą powyżej pompy i sprawdź czy idzie paliwo na powrót.
jeżeli nie chodzi elektryczna pompka paliwa w zbiorniku to normalne że wyrzuci ci czujnik ciśnienia paliwa, bo sterownik silnika nie widzi ciśnienia na rampie. Zaczął bym od naprawy tej pompki, żeby podawała paliwo na pompę wysokiego ciśnienia.
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
REgulator dawki paliwa w tej pompie WC CP3 jak dostaje napięcie (brzęczy) to obniża wysokie ciśnienie po odłączeniu od niego wtyczki elektrycznej pompa daje maksymalne cisnienie na listwę. Po wyciągnięciu regulatora dawki z otworu powinno wypływać paliwo pod ciśnieniem pompki w zbiorniku. Przy 12 atm zasilania to nawet po odkręceniu przewodu na wtryskiwaczu...
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Witam podepnę się pod temat. Mam iveco daily 2.8 130kM niestety problem jest taki jak u wszystkich miga kontrolka wtrysku auto w trybie awaryjnym pedał w podłogę a on 80 max. Teraz moje spostrzeżenia po wciśnięciu na luzie gazu pod czerwone pole na obrotomierzu gaśnie spowodowane jest to zbyt wysokim ciśnieniem paliwa pompa na górnej sekcji przepuści...
Tak rozpoznaje kluczyk - sytuacja wyglada tak: Rozrusznik startuje - pompa podaje paliwo do wtrysków, ale kńcówki wtrysków nie rozpylają paliwa. (Układ wtrysków jest sparwny!)
I tak jak myślałem przeskoczył pasek po kole pompy, na wale i rozrządzie jest ok.
to znaczy ze jak wtrysk wyjmę obok położę i podłącze to nie powinien lać disla jak zapłon włącze i pompa się załączy ,czy nawet na rozruszniku, bo paliwo dochodzi do wtrysków bez problemu tylko przez wtrysk nie przechodzi
Witam mam problem z Iveco daily 2008r. 2.3 hpi otóż oryginalny motor wywalił korbę bokiem więc kupilem drugi motor po przełożeniu silnika nie chce odpalić, brak ciśnienia na listwie popuszczając nakrętki przy wtryskach i kręceniu tylko delikatnie skapuje ropa w przelewach od wtrysków jest sucho, po sprawdzeniu komputerem diagnostycznym okazuje się że...
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
Auto po zatankowaniu paliwa do pełna ujechało 500 m i momentalnie zgasło. Paliwo zostało zmienione i nic to nie dało. W czasie kręcenia rozrusznikiem nie wydobywa się dym z rury. Po odkręceniu przewodu wysokiego ciśnienia od wtryskiwacza paliwo ledwo kapie, pompa nie wytwarza ciśnienia. Podłączając żarówkę do wtyczki od zaworu dawki, zaświeca się w...
Witam posiadam Iveco 2021 z silnikiem 2.3. Auto ogólnie po wypadku Lecz myślę że to nie problem, gdyż po naprawie auto chodziło i odpalało normalnie. dziś podchodzę do auta przekręcam kluczyk wskazówki od zegarów nawet nie drgną (a zawsze po przekręceniu robiły pełen zakres pracy i wracały do początku), nie pokazuje ilości paliwa ani temperatury cieczy...
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
Tak się dzieje jak zalejesz paliwo zawodnione (wtedy gasisz i po kilku dniach już nie odpalasz) lub poszły syfy (opiłki) na wtryskiwacze np z pompy wysokiego ciśnienia albo paliwo dziadowskie, ale musiał by być naprawdę nie palne bo przeważnie chodzi kulowo lub nie wkręca się na obroty.
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
witam . mam temat zwiazany czesciowo z rozrzadem.moje iveco 2.3 z roku 2005 chodzilo bez problemu az pewnego ranka zapalilem bez problemu i po 15 sekundach przestal prawdopodobnie palic na jeden gar a po chwili na kolejny i kolejny az zgasl.teraz odzywa sie na jeden. wtryski sprawdzilem rozrzad tylny jest ok przedni przestawialem na rozne sposoby bez...
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Witam Szanownych Kolegów Proszę o pomoc w odpaleniu Iveco /daily 2001, 2.8 common rail/, już mi ręce opadły, walczę z nim 2 tydzień i nic, opisuję sutuację: - samochód był na chodzie wszystko sprawne, marchewka nie wykazywała żadnych błędów, problemem był cieknący olej z silnika, tak więc wyjąłem silnik, wymieniłem wszystkie uszczelki poza głową, włożyłem...
: W miejscu gruszki zamontuj pompę paliwa elektryczną. Masz na mysli pompe przeplywowa taka jak w lagunie II na podluznicy lub iveco daily na ramie? Godne uwagi, pytanie co na to powie wlasciciel A co ma powiedzieć? Bus musi latać. I pompa nie może być taka. Te w.w to 3-4bar a ty szukaj takiej do gaźnika 0.1-0.5bar tylko aby przepchała paliwo przez...
Witam! Koledzy mam Iveco 35-10 turbo z 1999r. poj.2800cm. Pompa Vacum siadła - rozwaliła się obudowa /jak by ją coś przyblokowało/. Zmieniłem na drugą. Próba odpalenia i nic, auto nie chce odpalić. Sprawdziłem wszystko paliwo do wtrysku dochodzi, nie ma immobilizera w kluczyku, w końcu się wkurzyłem i dałem bezpośrednio w turbinę placka /do tapicerki...
Nie będę wróżył z fusów,ale przypuszczam że masz problem z ciśnieniem paliwa w szynie paliwowej(bez odczytania tego parametru podczas rozruchu, na kompie niczego się nie dowiesz)Do odpalenia silnik potrzebuje min 100-120 bar.Na wolnych obrotach pracuje w okolicach 300 bar.Przyczyną może być jeden lub więcej wtryskiwaczy,lub pompa wysokiego ciśnienia,które...
Witam. Mam problem z daily 2003 rok. Nie odpala, z plaka odpali ale po odstawieniu gaśnie. Pompa sprawdzona, regulator pompiarz też sprawdzal i jest ok. Dałem nowe czujniki walu i rozrządu i bez zmian. Paliwo na wtryski dochodzi. Bezpieczniki z edc dobre. Kiedys inny mechanik zdemontowal wstepna pompke z ramy i dal zaworek zwrotny zeby sie paliwo niecofalo....
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Witam. Problem z Iveco Daily 3.0 HPI 2004r. Auto nie odpala. Około miesiąca temu zaczęło odpalać tyko na plaka. Następnie całkiem rzuciło palenie. Okazało się że wtryskiwacze puszczają paliwo przelewem. Wtryski zrobione i już nie odpaliło. Napiszę co zostało wymienione: -wtryski zregenerowane -pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona (jest ok) -czujniki...
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
Witam wszystkich mam problem z iveco daily 2.3 hpi. Auto zostało kupione jako uszkodzone silnik nie odpalał, po podłączeniu pod komputer sprawdzeniu błedów itp wyszło że uszkodzony jest komputer silnika więc został oddany do speca który tym się zajmuje potwierdził usterkę komputera i sprzedał mi sprawny po podłączeniu do samochodu auto dalej nie odpala...
Witam winna byla pompa paliwa zamykam temat pozdrawiam
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Pssenny tak jest to silnik diesla.Zawor paliwa jest w pompie.Pompa jest rotacyjana, ale w obudowie ma zawor paliwa z ktorego wychodzi kabelek na ktory trzeba podac + zeby paliwo doszlo do pompy. Chodzi o to ze ten kabelek mam puszczony przez przelacznik do akumulatora (tak zrobil poprzedni wlasciciel). Jezeli wiesz gdzie jest podlaczony ten kabelek...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
Ogólnie nie wiem czy spięty na sztywno wentylator powinien aż tyle mocy zabierał że czuć było to bardzo? Wszystko zaczęło się od kombinacji z tym wentylatorem i nie wiem czy to przypadek czy tam coś spierdzielilem. Ogólnie kilku mechaników nie mogło się połączyć ze złączem diagnostycznym. Tak skopana jest instalacja. Dopiero jeden dał radę i wyszło...
Bezpieczniki sprawdzone i wszystkie działają tak samo jak pompa paliwowa.Po odpaleniu i zgaszeniu po kilku sekundach też nie chce odpalić. Silnik po pierwszym odpaleniu musi trochę pochodzić i w tedy nie ma problemu z odpalaniem przez cały dzień. Do czego służa przewody przychodzące do filtra paliwa?(jeden chyba do elektrozaworu a drugi nie mam pojęcia).
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Witam Opisze w skrócie mój problem. Auto 2.3hpi 85 kw f1a, kupione dwa tygodnie temu z padniętym akumulatorem na którym bardzo dobrze odpalał po mimo że bardzo słabo trzymał i złamanym kluczykiem w stacyjce. Kluczyk dorobiony(złamany kluczyk wsi obok) aku wymienione, jeździł bez problemu dodatkowo wymieniony nowy filtr paliwa. Auto po 3 dniowym postoju...
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
zmień filtr paliwa, ten na ramie pod kierowcą obok pompki elektrycznej, taki jak do starego poloneza i wyczyść regulator paliwa na pompie cp, problem zniknie
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Witam!! Mam iveco daily 35-8 (2,5 litra diesel).Problem w tym ze poprzedni wlasciciel zalozyl w kabinie przelacznik zalaczajacy zawor paliwa (umieszczony w pompie). Teraz jak wylacze zaplon i wyjme kluczyki auto dalej pracuje :),musze wylaczac przelacznikiem (osobiscie mi to nie przeszkadza). Gorzej rano kiedy wsiadam krece pare sekund i po chwili zdaje...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
Nie ma wogle zasilania na pompie paliwowej i pompce paliwa, dziwne czy wyjecie bezpiecznika na zapalonym silniku mogło coś namieszać?
Witam ja mialem tak.Kontrllka mruga tylko jak puszcze gaz powyżej 2 tyś obrotów.A problem był opiłki metalu w całym układzie wymiana filtr na ramie flitra pod maska, pompa paliwowa do regeneracji I z tyłu do wymiany regulator całe sitko było zasyfione płukanie zbiornika 2000 zł koszt.teraz śmiga jak nowy.Iveco daily 2.8 2002 camonn rail a I jeszcze...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Błąd 8.1 jeśli występuje razem z 8.2 i 8.3 jest groźny. Samo występowanie 8.1 nie jest niczym szczególnym bo potrafi wskoczyć podczas kręcenia rozrusznikiem. Jeśli jest wiecznie powracający to może być problem z paliwem lub brudny regulator w pompie wysokiego ciśnienia. Na razie bym się nim nie przejmował. 1.7 wskakuje przy jednoczesnym naciśnięciu...
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Czy opis błędu który odczytuje autocom to" 01 zawór paliwa immobiliser nie podłączony lub nie skonfigurowany" czy to są dwa błędy,czy jest jakiś numer bł. Podaj dokładnie jakie to jest Iveco czy jest to benzyna czy diesel . Jaki posiada system paliwowy common rail z pompą cp3 czy pompa rotacyjna.
Kupiłem jednak nową oryginalną pompę paliwa firmy bosch , która po krótkim czasie również głośno chodzi. Już parę razy zdarzyło się to samo że nie chce jechać.
Witam, posiadam Iveco Daily 2004 rok 2.3 HPI 120 KM, silnik zgasł podczas jazdy. Przejechałem około 100 kilometrów, zjeżdżałem z autostrady i silnik zgasł i nie chce zapalić. Na plaku odpali ale zaraz zgaśnie, tak jakby paliwa nie dostawał. Na lawecie zawiozłem do mechanika, podpięli go pod komputer, wszystko ok, pompa też sprawna, co może być przyczyną?...
Hej. Niech elektryk sprawdzi czujnik. Gdzie pin w czujniku: 1 - zasilanie (po drodze 3 bezpieczniki i jeden przekaźnik od pompy paliwa) 2 - masa 3 i 4 to sygnał na jednostkę sterowania układami nadwozia połączenie między czujnikiem a jednostką 3 -> 24 4 -> 25
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Diagnostyki jeszcze nie robiłem ale wszystko z układem paliwowym powinno być ok bo rok temu regenerowalem pompę i wtryski filtry wymienione we wrześniu a gasnąć zaczął jakoś w czerwcu Dodano po 1 Tam się pomyliłem gasnąć zaczął jakoś w czerwcu nie od miesiąca mój błąd
Zapala się kontrolka z samochodem i kłódką, Iveco kręci ale nie chce odpalić. Po pierwszym razie po kilkunastu próbach zapalił ale problem pojawił się ponownie. Nie słychać pompy paliwa gdy pali się ta kontrolka. Przypuszczam, że coś z immobiliserem ale proszę o dokładniejsze wskazówki. Silnik 3,0 diesel 150KM
Iveco daily 2009r. 2.3 Problem z nim polega, że po nagrzaniu silnika przy większym obciążeniu gasnie np. 4 bieg, niskie obroty i gaz w podłodze. Szczególnie dotkliwe przy wyprzedzaniu. W sterowniku błędy 150 i 151. Wymienione oba zawory na pompie, filtr paliwa, elektryczna pompa pompuje 5.3 bar. Wtryski regenerowane, pompa była na sprawdzeniu. Zimny...
Zacznij od bezpieczników jest ich bez liku. Oraz sprawdź stacyjkę też często fiksuje.
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Witam serdecznie. Mam kłopot z Iveco, przy rozpędzaniu się na zimnym silniku jest w stanie osiągnąć 70km/h, wraz ze wzrostem temperatury prędkość ta maleje, auto gaśnie uprzednio lekko się dławiąc coś jakby paliwa brakowało. Kiedyś te usterkę usunąłem w dość nietypowy sposób bo wystarczyło wymienić pompkę paliwa. Mechanik powiedział, że to może być...
Dodano po 3 Jak zimny silnik to nie chce odpalić, podgrzewałem filtr paliwa, pompę paliwową to nie raz odpali ale nie zawsze, jak już zatrrybi to cały dzień jest ok, nie raz też załapie jak go na kable odpalam
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
pompa paliwo iveco daily iveco daily paliwo iveco daily pompa
kompaktowanie outlook silnik krokowy civic przepala bezpiecznik deski rozdzielczej
łącznik zwierny radmor 5102te diody sygnału
Toyota Starlet 1998 1.3 – podwyższone obroty biegu jałowego, diagnostyka ISCV, ECT, TPS Iveco Daily 35-10 – dokręcanie czujnika obrotomierza, momenty, lokalizacja, szczelina