Przecież można poluzować nakrętkę przy wtrysku podczas kręcenia i już wiadomo czy pompa podaje paliwo.
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
https://youtu.be/9Hd00kYlodc https://youtu.be/vxaXvEEQ234 Jak ktoś jest w stanie pomóc dodałem filmiki z blokow pomiarowych. Nie umiałem inaczej dodać. Jak wogóle sprawdzić to cisnienie ladowania pompy paliwa?
Paliwo jest w filtrze gdy jest problem z odpaleniem?
nie mam jeszcze vaga ale juz kabelke kupilem. czy Polski vag pokaze mi bledy? Czy benzyna ma EGR? moj silnik to benzynka. Strzela i pyrcha za kazdym razem jak sie zimny odpala.Czy moze byc pompa paliwa?
Katalizator jest luzny w srodku ale auto tak smigało dzis rano i wielie miesiecy:0Podejżewam pompę paliwa
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Nie prościej nalać paliwa do filtra przez zaworek z zawleczką. Wtedy uniknie się chechłania bez sensu. Można też załączać zapłon wtedy pompa dobija paliwo przez 2 sekundy i wtedy otwierać zaworek by wypuścić powietrze. Tak też można zalać filtr.
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Trzeba sprawdzić bezpiecznik 50A przy akumulatorze zasilający przekaźnik pompy paliwa i wtryskiwaczy.
dziekuję.... zwrócę uwagę mechanika na pompę oleju, prawdopodobnie dlatego vag sygnalizuje błąd 000010, przy okazji zaczęła wyć klima i wywala mi błąd 004210 nox sensor - trefne paliwo, trochę dużo jak na raz pozdrawiam
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
Z rozrządem jest wszystko ok. Może pompa paliwa?
Jeszcze w koszyczkach potrafi być zabudowana dysza venturiego tak że paliwo wracające z obiegu zasysa paliwo do tego koszyczka lub jak tak jak w golfach , octaviach ,a3 i pochodnych 4x4 haldex gdzie bak miał przegrodę ( by zmieścić wał na tył) by przepompowywać paliwo z jednej części zbiornika do tej z pompą.
Pompa paliwa do wymiany. Po odpaleniu strzelał w dolot, brak mocy, po chwili normalnie. Wymieniłem pompę paliwa i wróciło do normy.
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Filtron. Paliwo ściągałem. Niby jest okej, jak ściągnę przewód za filtrem pompa podaje po przekręceniu kluczyka. Przekaźnik sprawny. Ciśnienie za filtrem w momencie zgaśnięcia silnika tez jest. Wymieniłem teraz zaworek na filtrze, zobaczymy co dalej.
Komputer może nic nie wykazać ,ale warto sprawdzić ten trop. Brak paliwa niestety słabo wychodzi na komputerze. Wtedy jest potrzebne sprawdzenie fizyczne czy w filtrze jest paliwo (można zajrzeć do filtra przez zaworek na zawleczce) i dwa pomiar ciśnienia na pompie tandem (pompowtryskiwacze potrzebują minimum 2-2,5 bara do prawidłowego napełnienia).
Nieszczelny układ dolotu powietrza, przepustnica, map sensor, pompa paliwa, brak kompresji....
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
zrób jakieś foto ,bo wyglada że obydwie pompy są z tej samej parti produkcji ze śladami łez chińskich dzieci :-))
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
...moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury... jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz, zwłaszcza jeśli masz tam silnik starszej generacji czyli 1Z, AHU, ALE lub AFN. Kąt wtrysku oczywiście maksymalnie przyspieszony a podanie paliwa na "krótko" z kanistra wyklucza zapowietrzenie układu zasilania - chyba, że...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Kolega Rustin udzielił Ci już odpowiedzi - szukaj nieszczelności w wężykach paliwowych w okolicy filtra paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. W przewodach tych nie mogą być pęcherzyki powietrza ( świadczą one o cofaniu się paliwa do zbiornika ), gdyż utrudniają one uruchomienie silnika.
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Witam. W mojej octavi 1.9TDI 110KM rocznik 2000 mam następujący problem. Gdy silnik jest całkowicie zimny "np. po nocy" po ruszeniu i wciśnięciu gazy powyżej 2/3 auto zbiera się bardzo opornie tak jakby silnik nie miał turbiny. Zdarza się czasem że podczas dłuzszego przytrzymania gazu powyżej 2/3 zacznie szarpać aż zgaśnie (tak jak by przestał palić...
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Te silniki niezwykle ciężko się odpowietrza,wystarczy że ktoś zmieniając filtr paliwa nie zaleje go ropą,a kłopot gotowy.Nawet wielominutowe kręcenie rozrusznikiem go nie odpowietrzy. Ja dziesiątki razy odpowietrzałem tak: Potrzebna duża strzykawka,najlepiej"setka"bo jej kruciec idealnie pasuje do średnicy przewodu na filtrze i jakieś 2 litry paliwa....
Panowie wiecie który przekaźnik jest od pompy paliwa 2009r 1.6 benzyna?
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Standardowy błąd podczas braku jakiejkolwiek diagnostyki. Może choć trochę wysiłku i jakiś opis do tych numerków? Już nawet nie proszę o tłumaczenie na język POLSKI. Tak na szybko to zapewne brak dopasowań wtrysków, zaworów i czujników. Albo nie do końca prawidłowo przeprowadzona naprawa podczas posypanego układu CR w VW. Napisz co to za błędy oraz...
o 2 2.0 tdi 140km hatchback. potrzebuje najbardziej ktory to przekaznik pompy paliwa poniewaz nie ma tam napiecia
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Pomogła wymiana przepływki sondy, i pompy paliwa bo miała za małą wydajność.
Witam, Dziś sprawdziłem przekaźniki - mam takie: 53, 18, 12V (czarny) oraz 167. Otworzyłem je w środku i wszystkie wydawały się jak nowe - żadnych pyłków, kurzu, wszystko ładnie pięknie bez żadnych przetarć - wydaje mi się też że te nóżki są w porządku (w sensie że stabilne itd.) ale fachowcem nie jestem i nie umiem dobrze tego sprawdzić. Dziś auto...
W parametrach widać że rozrząd jest dobrze, pompa ciut przyspieszona ale to nie powód braku mocy. Jedź do kogoś kto ma VCDS i zrób logi grupy 001 003 011 razem i wrzuć na forum.
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
tak przed i za a nie moge namierzyc przekaznika
Dokładne objawy: Po otworzeniu drzwi kierowcy słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa, po przekręceniu stacyjki silnik odpala i pracuje chwilę i gaśnie jakby brakowało paliwa. Na gazie uruchamiając awaryjnie skodzinka pracuje normalnie(czyli układ zapłonowy odpada). Około 2 miesiące temu miałem takie same objawy ale po kilku minutach wszystko ustało....
Odkręciłem filtr paliwa wypuściłem z niego całą zawartość i na nowo zalałem paliwem. Teraz mniej szarpie, jeszcze dziś spróbuje trochę pojeździć, może się rozjeździ, może faktycznie kiepskiej jakości paliwo lub zebrała się woda w zbiorniku, auto stało trochę z mniej niż połowa zbiornika paliwa. Dodam jeszcze, że auto nabrało mocy. Błędów w silniku nie...
Sprawdź, czy nie zapowietrza Ci się układ zasilania. Na początek wymień elastyczne przewody nadmiarowe na wtryskach i sprawdź, czy nie ma za dużego podciśnienia w zbiorniku paliwa. Po prostu odkręć korek wlewu paliwa i posłuchaj co się dzieje. Kiedyś miałem taki problem i wywierciłem mały otworek w korku, ale to było stare auto.Możesz np. spróbować...
Witam! Mam problem z taką Octavką. Zaczęło się od tego, że gościu zalał cały zbiornik benzynki, ujechał 500m (tak on twierdzi) i dopiero zrozumiał, że powinien wlać ON. Zgasił i laweta. Po wyczyszczeniu zbiornika, odessaniu z przewodów PB i wymontowaniu filtra paliwa okazało się, że w filtrze paliwo jest czarne... Do wymiany poszła Vacum pompa, założony...
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy do warsztatu. Sam mam passata b5 w 1,6 na gazie i raz mi pompa...
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-a... - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie...
A dodam, że często jeżdżę na ukraińskim lub rosyjskim paliwie tj paliwie gorszej jakości. ? Do takiego jakościowo paliwa najlepiej nadaje się prosty konstrukcyjnie diesel - rotacyjna pompa wtryskowa i zwykłe wtryski, np. taka Octavia 1.9 TDI 110 KM + ewentualnie chip ~ 140 KM jeśli będziesz czuć niedosyt mocy. Do 23 tyś możesz jeszcze popatrzeć za...
ZObacz czy włącza się pompa paliwa i czy napięcie dochodzi do wtryskiwaczy.
Mam jeździć autem, które mi się nie podoba, tylko dlatego, że mnie na nie stać? Nie chodzi o wieś, Skoda jest tania w eksploatacji (produkcja aut w Czechach jest tańsza niż w innych krajach) i ma fajny wygląd w stosunku do ceny. Silnik 1.9 wyłącznie dlatego, że ekonomiczny, paliwo drogie, a ja mam dostęp do tańszego diesla. Poza tym poza Skodą miałem...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Jest kilka ważnych reguł których należy przestrzegac przy montażu tych urządzeń .Ważny jest samochód w którym montujesz i ważny jest typ agregatu.Porady powyżej swiadczą o tym,że ich autorzy byli użytkownikami tych urządzen.Napisz jaki typ agregatu -jesli mam ,poratuję cię instrukcją pozdro. Ja dopiero będę przyszłym użytkownikiem - narazie studiuję...
U mnie szarpalo przeważnie na 2-ce tylko przy lekkim wciśnięciu gazu. Pomoglo "przegonienie" na bardzo dobrym paliwie. Zajmuje się dieslem i myślalem że spotkalo mnie to samo co robię innym w tych nastawnikach (zacinanie solenoidu nastawnika). Ale generalnie (80%) są tylko 3 przyczyny: -za mala dawka paliwa -zacinanie się nastawnika -zuzyta pompa
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Przebieg to rzecz względna ja osobiście autem 5 letnim dużo droższym i to w dieslu przez ostatnie 2 lata zrobiłem może 15 tyś km po mieście i kto mi zabroni? Nie interesuje mnie że ma filr dpf i że pali od pazdziernika do kwietnia pewnie z 15 lub 20 litrów na 100km, a do pracy mam 2km. Taka sama sytuacja tylko w drugą stronę kto mi uwierzy że jezdzilem...
ostanio takie cos mialem w cordobie i tam pompa paliwa sie konczyla
Witam Panowie, takie pytanie - byłem ostatnio na przeglądzie serwisowym i wszystko ok, poza jedną kwestią - co prawda mechanik twierdził żebym to olał ale prawdę mówiąc troche kiepsko dobijac silnik. Pojawił się po podpięciu komputera błąd mieszanki, wtedy nie wiedziałem jaki, teraz po jakimś czasie podłączyłem swój laptop z VAG-iem i wykakuje taki...
Sorki nie doczytałem całości
Skoro dusi się, to może z braku ciśnienia paliwa? Sprawdzić filtr paliwa oraz stan pompy paliwa. Dusi się po wciskaniu pedału gazu?
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Problem rozwiązałem poprzez wymianę pompy paliwa (benzyny)! Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
Dlaczego nie odpala? A co sprawdziłeś? -paliwo dochodzi (pompa pracuje)? -iskra jest? -zasilania prawidłowe(bezpieczniki itd.) Trzeba wykazać minimum inicjatywy, nie da się naprawić na odległość, jeżeli nie masz chęci lub możliwości to autko do warsztatu.
No nie wiem może masz rację. Zobaczymy jak dłuższy czas pojezdze. Martwi mnie jeszcze dość głośna pompa paliwowa/ ewentualnie filtr choc raczej wątpię żeby filtr był hałaśliwy. A silnik nadaje się do gazu?
Daruj sobie te głupie podteksty... Dodano po 14 Jak wypinam 109 to brak komunikacji z testerem i nie odpala. Dodano po 2 Nie 109 tylko 409 - > przekaźnik od pompy paliwa i jeszcze czegoś innego...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
A może to coś z pompą wtryskową.
Ma 110 KN, pompowtryski, jak ciepły się zrobi, obroty szaleją sam zgaśnie, nie podaje paliwa w wężyku od filtra do pompy w tym przezroczystym pojawia się powietrze.
Czy masz elektryczną pompę w baku?
Po co zakładać drugi temat ?? temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Ewidentny problem z zasilaniem paliwa . Uszczelnienia na wtryskach spr? Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy? Ciśnienie paliwa na pompach? Filtr paliwa? Co było robione przed usterką ??? Cokolwiek sprawdziłeś oprócz...
Też tak myślę. Kupić auto z najprostszym benzynowym silnikiem o pojemności 1.4, 8v i szybko przy twoich przebiegach się zwróci instalacja gazowa. Tylko trzeba porozmawiać z gazownikami na temat silnika, bo nie wszystkie konstrukcje się do tego nadają. Najlepiej żeby silnik miał hydrauliczną regulację zaworów i miał odporne zawory na podwyższoną temp....
Witam. Posiadam skodę Octavie 2011 1.6tdi . Przestała palić z plaka łapie. Wyświetla błąd brak ciśnienia paliwa. Stała u fachowca jakiś czas i nie ogarnoł tematu. Sprawdziłem- bezpieczniki ok., w kostce od pompki paliwa przy zbiorniku nie ma prądu zarówno podczas włączonej stacyjki jak również podczas kręcenia. Nie ma schematów i nie potrafię dotrzeć...
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
najczestrza przyczyna trudnego uruchamiania cieplego silnika "d" jest zurzyta glowiczka p-py wtrysku radze nie grzebac w rozrzadzie /o ile nie byl ostatnio zmieniany/ a sprawdzic w zakladzie naprawy pomp cisnienie wtrysku paliwa ,99% ze to jest przyczyna
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ustal typ silnika. Sprawdź akumulator. Sprawdź filtr paliwa (i co w nim jest itp). Odpowietrz układ paliwowy. A reszta w tematach powyżej -miłej lektury (warto przeczytać do końca). U mnie dźwięk "szurania" to było łożysko na napinaczu...
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...
Trudno porównać Mercedesa E-klase do Skody Fabi :PP. Ale z tych aut doradziłbym właśnie Mercedesa bo jest zdecydowanie najwygodniejszy z wszystkich i zrobi najlepsze wrażenie. Za 15-18tys. Znajdzesz napewno jakiegoś w bardzo dobrym stanie, bo nie mają one już takie ceny. Spali może troszkę więcej od konkurentów, ale myślę, że warto ;). Przy zakupie...
Jak zacznie 15stki ciąć to kiedyś mu się ze..ra jakis sterownik i sie zdziwi. Chociaż to prosty motor. Pompa paliwa też wywala błędy jak sterownik jej nie widzi.
Witam, mam Octavke 1.9 TDI z 2000roku, ostatnio zaczela mi sie zapalac kontrolka swiecy zarowej i auto gaslo samo, po zgaszeniu silnika kontrolka gasla i zapalala sie dopiero po kilku dniach jednorazowo,wczoraj auto zaczelo gasnac co chwile oprocz kontrolki swiecy zarowej zapalila sie rowniez kontrolka akumulatora,obroty falowaly,auto szarpalo. Dzis...
Cześć, Mam taką octavie 1.9 tdi 110 KM z 1999 r. Problem jest taki że na zimnym ciężko pali. Wiem że te TDI-ki mają to do siebie że do pompy wchodzi powietrze z baku. Sprawdziłem rozrząd wszystko ok - znaki się pokrywają Sprawdziłem statyczny kąt wtrysku - oscyluje od 47-51 Wymieniłem końcowe przewody paliwowe + nowy filtr + zaworek zwrotny na filtrze...
Powinieneś podłączyć go pod Vaga i powie ci co go boli. Tak ze skromnego doświadczenia to piwem ci ze przydało by sie zwiększyć dawkę rozruchowa jak ci sie ktoś podłączy vagiem to ci to zrobi. Druga zasadnicza sprawa to czujnik temperatury tez miałem taki przypadek ze ciężko kręcił i nie chciał zapalić na zimnym ( klient wymienił wtryski świece filtry...
Zajrzyj do pompy zapewne tam znajdziesz odpowiedź. Sprubuj z 2-3 razy włączyć zapłon niech dobije paliwa i wtedy odpal.
Witam, Skoda Octavia I Kombi 1.9 TDI 74kW 2006r. Jak jest niski poziom paliwa to bardzo ciężko odpala, jak jest pół zbiornika paliwa i samochód stoi jednym kołem na krawężniku to też ciężko odpala. Wymieniony filtr paliwa z zaworem zwrotnym, uszczelka pod pompą tandem, zajrzałem do zbiornika paliwa łącznie z demontażem kubka paliwa. Ponoć wszystko się...
Miałem taki problem ze wskażnikiem paliwa Dłaczylem dodatkowe mase do pompy paliwa to brązowy kabel przy wtyczce do pompy była zla masa wskaznik pokazywał zły poziom. Suwak potencjometru jest na masie Zła masa nie pokazuje rezerwy i za mały poziom. Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor...
Czujnik (z pompą) w zbiorniku paliwa jest rezystancyjny, więc wszystko jest do zrobienia.
Dzisjaj rano przed uruchomieniem silnika dokladnie sprawdzilem uklad paliwowy.Na wezyku pomiedzy filtrem paliwa a pompa zauwazylem powietrze na odcinku 1 cm.Co zrobic by zgubic te lapanie powietrza.Po uruchomieniu silnika brak powietrza w wezyku.Powietrze pojawia sie po zostawieniu samochodu na noc
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp.......
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
Accord 2.2 - prawdopodobnie niedługo obniża akcyzę - zaczekaj jeszcze trochę do końca czerwca - jest posiedzenie sejmu - może to przejdzie? Bardzo udany diesel, ciężko kupić na zachodzie z uszkodzonym silnikiem - o czymś to świadczy, mondeo mk4 z silnikiem 1.8 tdci 125 KM lub 2.0 lpg, miałem 1.8 125KM, bez fap-u, spalanie w mieście około 7-8 l - realne,...
Winna prawdopodobnie jest pompa paliwa. Daje tylko 1,5 bar zamiast 3. Jutro będzie nowa to się potwierdzi lub nie. Poinformuję o rezultatach.
Był wymieniany filtr paliwa czujnik halla czujnik wału i nadal to samo zauważyłem że pompę słychać tylko raz a potem już nie
Witam wszystkich i wielkie dzieki z gora za pomoc. Mam skode po wymianie pompy paliwa zaczolem miec problemy z odpalaniem na cieplym silniku czujnik wymienilem i nadal ma ten sam problem.
octavia pompa paliwo pompa paliwo skoda octavia skoda octavia pompa paliwo
mikrofon komputera wzmacniacz kondensator pobór prądu płyta indukcyjny samsung tranzystor
piekarnik samsung piekarnik samsung schemat
Pomiary dwubiegunowe: zasada działania i zastosowania w elektronice Wartości rezystorów R22, R25, R27, R28 na karcie Bosch/Siemens 00651994