Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
Słychać pompę w zbiorniku ?, odłącz przewód zasilający z filtra, podstaw jakieś naczynie i zobacz czy leci paliwo
Witam. #15 pisałem o weryfikacji WN. Zauważ tylko że w tym momencie dłużej masz kluczyk w pozycji ON a dopiero potem kręcisz - pompa mogła podać i otrzymać paliwo. Zrób to samo ale wkładasz kluczyk czekasz 1 sekundę dosłownie i kręcisz. Pozdrawiam. Wesołych Świąt.
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa. Dodano po 51 Wyglada to na problem z wiązką biegnącą do pompy paliwa/ wskaźnika poziomu paliwa.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Nie wnikaj w luzy na pompie, dopóki się z niej nie leje paliwo. Kąt wtrysku ustawiamy vagiem/vcdsem po kliknięciu nastawy podstawowe lub basic settings. Ponadto dużym ułatwieniem jest tdi timing. Śrób pompy nie zabezpieczamy żadnym klejem, ani niczym, oprócz mocnego dociągnięcia kluczem.
Bzdura, dajcie spokój temu immobilizerowi. Gdzieś paliwo opada albo z powodu nieszczelności, albo z powodu zużycia pompki. Po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka pompa w zbiorniku dobija wystarczającą ilość paliwa i tyle.
Brak błędu sugeruje problem z paliwem. Weryfikacja stanu filtra paliwa i pompy - smoka w baku, potem pompą tandem i w najgorszym przypadku stan pompowtrysków i ich uszczelnień.
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
zrób jakieś foto ,bo wyglada że obydwie pompy są z tej samej parti produkcji ze śladami łez chińskich dzieci :-))
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
Filtron. Paliwo ściągałem. Niby jest okej, jak ściągnę przewód za filtrem pompa podaje po przekręceniu kluczyka. Przekaźnik sprawny. Ciśnienie za filtrem w momencie zgaśnięcia silnika tez jest. Wymieniłem teraz zaworek na filtrze, zobaczymy co dalej.
...moze Ci rozrzad przeskoczyl i to moze byc przyczyna totalnego zamulenia fury... jest to najbardziej prawdopodobny scenariusz, zwłaszcza jeśli masz tam silnik starszej generacji czyli 1Z, AHU, ALE lub AFN. Kąt wtrysku oczywiście maksymalnie przyspieszony a podanie paliwa na "krótko" z kanistra wyklucza zapowietrzenie układu zasilania - chyba, że...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Jeśli chodzi o ten zaworek wkładany w filtr na spinkę to nie jest zawór zwrotny tylko zawór służący do ogrzewania paliwa, czyli jak zimno ciepłe paliwo wracające z pompy trafia do filtra jak ciepło wraca do baku żeby się schłodzić. Dołóż zwykły zawór zwrotny na zasilaniu.
Znalazł się winowajca problemów, uszkodzony króciec w obudowie filtra paliwa, w układ szło nie filtrowane paliwo, zapychając sitka i zawory. Zmieniłem obudowę filtra paliwa i oddałem zaworek na pompie, zawór i czujnik na listwie do czyszczenia w myjce ultradźwiękowej + wyczyściłem cały układ paliwowy i pomogło.
Do sprawdzenia napewno czujnik teperatury, trzeba porównać ile pokazuje w klimatroniku i w sterowniku silnika.
Idzie zima więc wypadało by wymienić filtr paliwa. Zapewne tam jest nieszczelność (uszczelka i przewody) i paliwo schodzi do zbiornika. Silnik zapala na paliwie z pompy, następnie zapowietrza się zaciągając powietrze z filtra. Jeśli masz przewody paliwowe przezroczyste to łatwo zauważyć płynące w nich paliwo z powietrzem.
Kolega Rustin udzielił Ci już odpowiedzi - szukaj nieszczelności w wężykach paliwowych w okolicy filtra paliwa i doprowadzających paliwo do pompy. W przewodach tych nie mogą być pęcherzyki powietrza ( świadczą one o cofaniu się paliwa do zbiornika ), gdyż utrudniają one uruchomienie silnika.
o 2 2.0 tdi 140km hatchback. potrzebuje najbardziej ktory to przekaznik pompy paliwa poniewaz nie ma tam napiecia
tak przed i za a nie moge namierzyc przekaznika
Nie ma czegoś takiego jak cofanie się paliwa -sam kombinowałem z zaworami na przewody to bzdurne rozwiązanie. Podstawą sprawdzenia jest sprawność akumulatora -najpierw sprawdzamy go. Na leniwca wystarczy podjechać do sklepu gdzie sprzedają akumulatory, sprawdzą za darmo. najlepiej sprawdzić u dwóch sprzedawców bo może któryś sprzedawca cię naciągnąć...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Z rozrządem jest wszystko ok. Może pompa paliwa?
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Standardowy błąd podczas braku jakiejkolwiek diagnostyki. Może choć trochę wysiłku i jakiś opis do tych numerków? Już nawet nie proszę o tłumaczenie na język POLSKI. Tak na szybko to zapewne brak dopasowań wtrysków, zaworów i czujników. Albo nie do końca prawidłowo przeprowadzona naprawa podczas posypanego układu CR w VW. Napisz co to za błędy oraz...
Witam, Dziś sprawdziłem przekaźniki - mam takie: 53, 18, 12V (czarny) oraz 167. Otworzyłem je w środku i wszystkie wydawały się jak nowe - żadnych pyłków, kurzu, wszystko ładnie pięknie bez żadnych przetarć - wydaje mi się też że te nóżki są w porządku (w sensie że stabilne itd.) ale fachowcem nie jestem i nie umiem dobrze tego sprawdzić. Dziś auto...
Mam jeździć autem, które mi się nie podoba, tylko dlatego, że mnie na nie stać? Nie chodzi o wieś, Skoda jest tania w eksploatacji (produkcja aut w Czechach jest tańsza niż w innych krajach) i ma fajny wygląd w stosunku do ceny. Silnik 1.9 wyłącznie dlatego, że ekonomiczny, paliwo drogie, a ja mam dostęp do tańszego diesla. Poza tym poza Skodą miałem...
W parametrach widać że rozrząd jest dobrze, pompa ciut przyspieszona ale to nie powód braku mocy. Jedź do kogoś kto ma VCDS i zrób logi grupy 001 003 011 razem i wrzuć na forum.
Sorki nie doczytałem całości
Ja mam takie pytanie, co ludzie widzą w dieslach. Auta są bardziej zużyte, droższe no i jak coś się zepsuje to stoimy i kwiczymy. A mając silnik benzynowy to nie mamy dwumasy, turbo itp rzeczy, filtrów cząstek stałych itp A jak coś się zepsuje to właczamy naprzemian PB/LPG i jakoś dojedziemy do warsztatu. Sam mam passata b5 w 1,6 na gazie i raz mi pompa...
Pomogła wymiana przepływki sondy, i pompy paliwa bo miała za małą wydajność.
Odkręciłem filtr paliwa wypuściłem z niego całą zawartość i na nowo zalałem paliwem. Teraz mniej szarpie, jeszcze dziś spróbuje trochę pojeździć, może się rozjeździ, może faktycznie kiepskiej jakości paliwo lub zebrała się woda w zbiorniku, auto stało trochę z mniej niż połowa zbiornika paliwa. Dodam jeszcze, że auto nabrało mocy. Błędów w silniku nie...
kto pomoze mam problem z odpaleniem auta kazdego ranka trzeba troche pokrecic zanim zachyci,zauwazylem ze w wezyku paliwa jest babel z powietrzem ale i tak wydaje mi sie ze w pompie jakies paliwo zawsze zostalo i powinno wystarczyc na odpalenie,podlaczylem do kompa auto i przy dodatniej temperaturze otoczenia temp.paliwa ma wartosc okolo-25stopni..czy...
Jest kilka ważnych reguł których należy przestrzegac przy montażu tych urządzeń .Ważny jest samochód w którym montujesz i ważny jest typ agregatu.Porady powyżej swiadczą o tym,że ich autorzy byli użytkownikami tych urządzen.Napisz jaki typ agregatu -jesli mam ,poratuję cię instrukcją pozdro. Ja dopiero będę przyszłym użytkownikiem - narazie studiuję...
Witam Panowie, takie pytanie - byłem ostatnio na przeglądzie serwisowym i wszystko ok, poza jedną kwestią - co prawda mechanik twierdził żebym to olał ale prawdę mówiąc troche kiepsko dobijac silnik. Pojawił się po podpięciu komputera błąd mieszanki, wtedy nie wiedziałem jaki, teraz po jakimś czasie podłączyłem swój laptop z VAG-iem i wykakuje taki...
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
Przebieg to rzecz względna ja osobiście autem 5 letnim dużo droższym i to w dieslu przez ostatnie 2 lata zrobiłem może 15 tyś km po mieście i kto mi zabroni? Nie interesuje mnie że ma filr dpf i że pali od pazdziernika do kwietnia pewnie z 15 lub 20 litrów na 100km, a do pracy mam 2km. Taka sama sytuacja tylko w drugą stronę kto mi uwierzy że jezdzilem...
Dokładne objawy: Po otworzeniu drzwi kierowcy słychać pracującą przez chwilę pompę paliwa, po przekręceniu stacyjki silnik odpala i pracuje chwilę i gaśnie jakby brakowało paliwa. Na gazie uruchamiając awaryjnie skodzinka pracuje normalnie(czyli układ zapłonowy odpada). Około 2 miesiące temu miałem takie same objawy ale po kilku minutach wszystko ustało....
Witam. Posiadam skodę Octavie 2011 1.6tdi . Przestała palić z plaka łapie. Wyświetla błąd brak ciśnienia paliwa. Stała u fachowca jakiś czas i nie ogarnoł tematu. Sprawdziłem- bezpieczniki ok., w kostce od pompki paliwa przy zbiorniku nie ma prądu zarówno podczas włączonej stacyjki jak również podczas kręcenia. Nie ma schematów i nie potrafię dotrzeć...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
To pompa wtryskowa paliwa. Sprawdź czy wężyki gumowe są całe i czy opaski zaciskowe są na swoich miejscach. Ten przykręcany metalowy przewód również do weryfikacji.
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
ZObacz czy włącza się pompa paliwa i czy napięcie dochodzi do wtryskiwaczy.
Witam, Podobnie jak kolega kilka postów niżej mam problem z odpaleniem swojego samochodu z tym że u mnie wygląda to następująco. Samochód rano zachowuje się tak jakby już odpalił ale zaraz gaśnie. Następnie muszę kilkukrotnie długo go kręcić i w końcu zapala. Nagrałem filmik i ostatnie odpalanie wygląda następująco . Problem jest losowy ale zauważyłem...
No nie wiem może masz rację. Zobaczymy jak dłuższy czas pojezdze. Martwi mnie jeszcze dość głośna pompa paliwowa/ ewentualnie filtr choc raczej wątpię żeby filtr był hałaśliwy. A silnik nadaje się do gazu?
Dlaczego nie odpala? A co sprawdziłeś? -paliwo dochodzi (pompa pracuje)? -iskra jest? -zasilania prawidłowe(bezpieczniki itd.) Trzeba wykazać minimum inicjatywy, nie da się naprawić na odległość, jeżeli nie masz chęci lub możliwości to autko do warsztatu.
ostanio takie cos mialem w cordobie i tam pompa paliwa sie konczyla
Skoro dusi się, to może z braku ciśnienia paliwa? Sprawdzić filtr paliwa oraz stan pompy paliwa. Dusi się po wciskaniu pedału gazu?
Czy masz elektryczną pompę w baku?
Problem rozwiązałem poprzez wymianę pompy paliwa (benzyny)! Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Czy taka skoda to ma pompę paliwa w baku? A jeśli ma, to czy słychać jej pracę?
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Ustal typ silnika. Sprawdź akumulator. Sprawdź filtr paliwa (i co w nim jest itp). Odpowietrz układ paliwowy. A reszta w tematach powyżej -miłej lektury (warto przeczytać do końca). U mnie dźwięk "szurania" to było łożysko na napinaczu...
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Ma 110 KN, pompowtryski, jak ciepły się zrobi, obroty szaleją sam zgaśnie, nie podaje paliwa w wężyku od filtra do pompy w tym przezroczystym pojawia się powietrze.
Po co zakładać drugi temat ?? temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Ewidentny problem z zasilaniem paliwa . Uszczelnienia na wtryskach spr? Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy? Ciśnienie paliwa na pompach? Filtr paliwa? Co było robione przed usterką ??? Cokolwiek sprawdziłeś oprócz...
Witam, mam Octavke 1.9 TDI z 2000roku, ostatnio zaczela mi sie zapalac kontrolka swiecy zarowej i auto gaslo samo, po zgaszeniu silnika kontrolka gasla i zapalala sie dopiero po kilku dniach jednorazowo,wczoraj auto zaczelo gasnac co chwile oprocz kontrolki swiecy zarowej zapalila sie rowniez kontrolka akumulatora,obroty falowaly,auto szarpalo. Dzis...
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
Daruj sobie te głupie podteksty... Dodano po 14 Jak wypinam 109 to brak komunikacji z testerem i nie odpala. Dodano po 2 Nie 109 tylko 409 - > przekaźnik od pompy paliwa i jeszcze czegoś innego...
Auto odpalone. Okazało się że w nowym silniku była pęknięta głowica na kanale zasilającym pompo-wtryski i kompresja z cylindrów wydmuchiwała paliwo. Temat uważam za zamkniety.
najczestrza przyczyna trudnego uruchamiania cieplego silnika "d" jest zurzyta glowiczka p-py wtrysku radze nie grzebac w rozrzadzie /o ile nie byl ostatnio zmieniany/ a sprawdzic w zakladzie naprawy pomp cisnienie wtrysku paliwa ,99% ze to jest przyczyna
Witam szukam pomocy walczę z octavia FL 20 tdi CFHC 2012 objawy to rano w hali (+8 C) auto zapaliło od strzała na 1 sekundę i zgasło i tak za każdym razem żebym uruchomił auto musze przytrzymać kilka sekund na rozruszniku dodać gazu na jakieś 1800 i zaczyna zapalać przytym telepie silnikiem cały proces trwa 10 sekund i cisza jest super cały dzień skoda...
Jak zacznie 15stki ciąć to kiedyś mu się ze..ra jakis sterownik i sie zdziwi. Chociaż to prosty motor. Pompa paliwa też wywala błędy jak sterownik jej nie widzi.
Skoro auto jezdzi na benzynie to nie polecam Ci Viki jako zamiennika- jak trafisz to pojezdzi a jak nie to pol roku i kolejna. Robota przy wymianie niefajna. Jak juz to minimum np. Magneti Marelli: https://allegro.pl/oferta/pompa-paliwa-a... - tylko sprawdz po numerach czy podpasuje. Montowalem taka w Leonie...
w serwisie powiedzieli, ze jesli to zawór N 109 to oni tego nie zrobią, bo jesli jest w pompie to za duzo rozkrecania itp.......
Zajrzyj do pompy zapewne tam znajdziesz odpowiedź. Sprubuj z 2-3 razy włączyć zapłon niech dobije paliwa i wtedy odpal.
Witam, Skoda Octavia I Kombi 1.9 TDI 74kW 2006r. Jak jest niski poziom paliwa to bardzo ciężko odpala, jak jest pół zbiornika paliwa i samochód stoi jednym kołem na krawężniku to też ciężko odpala. Wymieniony filtr paliwa z zaworem zwrotnym, uszczelka pod pompą tandem, zajrzałem do zbiornika paliwa łącznie z demontażem kubka paliwa. Ponoć wszystko się...
Czujnik (z pompą) w zbiorniku paliwa jest rezystancyjny, więc wszystko jest do zrobienia.
Accord 2.2 - prawdopodobnie niedługo obniża akcyzę - zaczekaj jeszcze trochę do końca czerwca - jest posiedzenie sejmu - może to przejdzie? Bardzo udany diesel, ciężko kupić na zachodzie z uszkodzonym silnikiem - o czymś to świadczy, mondeo mk4 z silnikiem 1.8 tdci 125 KM lub 2.0 lpg, miałem 1.8 125KM, bez fap-u, spalanie w mieście około 7-8 l - realne,...
Witam. W mojej skodzie Octavii 2 z 2008 planuje założenie odcięcia zapłonu na sterowniku kd2006 wyciągniętym z poprzedniego auta które poszło do kasacji. Teraz moje pytanie na który obwód najlepiej założyć. Na pompę paliwa odpada bo jest LPG (chce mieć możliwość awaryjnego odpalenia na LPG). Myślałem nad odcięciem obwodu bezpiecznika 1 zasilającego...
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
problem z przepływomierzem i chce tez go wyczyścić izopropanolem Nie ruszaj Szarpanie w tych silnikach spowodowane jest zawsze nieprawidłowym zasilaniem paliwa. Do spr wszystko od pompy w zbiorniku po pompowtryskiwacze i ich gniazda w głowicy.
podstawowe pytanie czy pompa jest na pewno do tego modelu ? bo jesli jakis zamiennik niekoniecznie musi miec pływak tak samo jak oryginał i moze to być kwestia własnie tego i wyregulowania go- ile masz paliwa w baku?
Witam. Zauważyłem ostatnio że zaczyna ubywać mi płyn chłodnicy. Dziś zacząłem szukać w którym miejscu ....i znalazłem.Mianowicie z pod metalowej rurki która wchodzi do silnika w okolicy termostatu , pod pompą paliwa. Pytanie co mam odkręcić żeby wymienić w niej oring i jakiej średnicy on ma być. Dołączam foto...
Według schematu będę mógł rozszyfrować który to przekaźnik od pompy paliwa, być może on jest do wymiany. Poza tym nie slychac pompki, więc chce sprawdzić również i pompke na "krótko" i nie wiem który kabel to plus.
halo halo, jeździłem na benzynie zaczęło być ok ale znowu długo kręci, pompa paliwa i wtryski powinny być dobre bo odpaliłem awaryjnie (tylko na gazie)i też długo kręciło, może mechanik źle ustawił zapłon bądź wcale go nie ustawil ?
Witam, Przeszukałem forum ale niestety nic konkretnego nie znalazłem. Posiadam Skodę Octavia II 1.6 tdi rok prod. 2011r. Chciałem założyć dodatkowe zabezpieczenie i szukam schematu elektryki oraz wytycznych gdzie znaleźć przewód zasilający pompę paliwa, czujnik sprzęgła i czujnik lewych drzwi (od strony kierowcy). Chciałem odciąć zasilanie pompy paliwa...
A co dla Ciebie znaczy rozgrzewanie silnika No odpalam i nie jadę od razu na maksa, tylko czekam aż będzie tzw temperatura robocza, a nie na zimnym od razu cisnąc pod czerwone pole, gdzie olej jest jak margaryna itd. Apropo złożyłem zapytanie o strojenie sterownika w tym silniku to jedna z firm mi odpisała, że auto za stare, statystyka taka w 8 na...
Witam, mam taki problem: gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu obroty są wysokie, jak trochę przygazuje to zatrzymują się i dopiero po jakimś czasie spadają. Po nagrzaniu problem powiedzmy ustępuje. Najlepiej będzie widać na filmie. Przepustnica była czyszczona i adaptowana. Natomiast gdy jest ciepły to obroty potrafią się zawieszać w okolicy 1500...
Alarm mozesz umiescic na przednim lewym slupku bedziesz mial tam prawie wszystkie przewody do podlaczenia alarmu tzn kierunkowskazy przewod zasilajacy pompe zasilanie przewody wychodzace z drzwi a tam przewod od krancowki drzwi do bagaznika musisz ciagnac dodatkowy przewod i podlaczyc sie do przewodu podajacego mase na lampke bagaznika imabilizerem...
Witajcie. Mam mały problem z odpalaniem samochodu na zimnym silniku. Musze długo krecić silnikiem, aż zacznie szrpac i zapali z 2-3 razem. W wężyku paliwowym przed pompą jest bąbel powietrza. Dziś wymienie filtr paliwa, ale czytałem jeszcze, że można odłączyć czujnik temperatury tylko nie wiem gdzie on jest??? Jeśli może mi to ktoś napisać gdzie go...
z tlumika srodkowego na laczeniu, dzisiaj juz nic nie zrobie, jutro sprawdze przepustnice, może sie zblokowała, ale podejrzewam zapowietrzenie ukladu paliwowego, z filtra paliwa jak wychodzi taki przezroczysty wężyk który idzie do pompy, to widac w nim taki bombel powietrza to normalne? dodam, ze samochod czesto jezdził na rezerwie prawie do zera Dodano...
Wiec tak, gwarancja była na wtryski. Powiedzieli, że u nich wyszło wszystko ok. Załączyli wydruki, ale w takim układzie po kiego dzwona robione od nowa było kodowanie wtrysków (generowanie nowego kodu wtryskiwacza dla sterownika) . Prosiłem o przepłukanie układu paliwowego za pierwszym razem, to zamiast wypłukać szynę i pompę, zrobiono płukanie activ...
Witam wszystkich, Mam skodę octavię z 2010r. z silnikiem 2.0tdi +dsg- auto gaśnie podczas jazdy tak jak by brakowało paliwa(wskaźnik wskazuje jeszcze 1/4 a nawet 1 kreskę nad 1/4 w zbiorniku) po dolaniu paliw auto odpala i jedzie dalej wszystko jest ok. Wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku na nową(w starej był brudny filtr wstępny tak że nie dało się...
Nie proponowałem "odcięcia stacyjki", tylko napięcia po stacyjce podawanego np. na ECU. Przy takim "odcięciu" , ECU "pomyśli", że wyłączyłeś zapłon i bezpiecznie unieruchomi silnik. Tak takie odcięcie zapłonu niczego nie spowoduje i nie koniecznie przy stacyjce można odcinać skoro masz obawy że łatwo się tego tam doszukać, natomiast samo ECU jest prawdopodobnie...
Witam! Szukałem rozwiązania na forum lecz nie znalazłem rozwiązania więc zaczynam. Skoda po odpaleniu rano na "tyk" po przejechaniu kilkunastu metrów zaczyna szarpać przez około 3sek potem przestaje na 5sek i znowu zaczyna. Tak przez pierwszy km potem wszystko wraca do normy. Dawki paliwa nie przekracza (+ - 080) Mam drugi samochod z tym samym silnikiem...
pompa paliwo skoda octavia skoda octavia paliwo octavia pompa paliwo
antena radia detektorowego arduino termometr ds18b20 macbook zalany
wykrywacz metali schemat piekarnik samsung
Lokalizacja bezpiecznika dmuchawy w Mercedes ML 320 2008 Wartość potencjometru B503 - 50 kΩ