Witam. Mam taki problem, gdy przekręce kluczyk pompka paliwa włącza sie normalnie na ok. sekunde ,natomiast po odpaleniu auta chodzi cały czas nawet po przełączeniu autka na gaz pompka pompuje i paliwo krąży... bezpieczniki i przekaźnik od strony pasażera są ok. Czy ktoś zna przyczynę takiego problemu ? z góry dzieki.
Pierwsze co bym sprawdził to: pompa (dokładnie to wymontowanie całej pompy i wyczyszczenie kosza/siatki filtrującej paliwo), filtr paliwa przy zbiorniku jeżeli to 900-setka. Być może jest tak że jest w gazie i może pompa też pracuje cały czas i jest już przytarta i nie daje odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Wyłączy się w przypadku wystrzału poduszek powietrznych. Nie pompa paliwa i tak pracuje cały czas.
Przecież pompa paliwa pracuje cały czas. Więc jak może być uszkodzona, jeśli nie ma zakłóceń na postoju? i co ma układ wspomagania jak kierownica jest nieruchoma? Zakłócenia powstają po wciśnięciu sprzęgła i tam trzeba szukać.
Nawet jeżeli samochód pracuje na gazie to pompa paliwa pracuje cały czas. Pompuje paliwo, gdy auto chodzi na gazie paliwo dochodzi do gaźnika(wtrysk jednopunktowy) i wraca spowtrotem do baku. Nie chodzi jedynie wtryskiwacz, którego już wymieniałem. Samochód odpalam na benzynie i gdy złapie 2000 obrotów przełącza się na gaz. I właśnie nie jeździłem ze...
Wiesz co, pompa paliwa pracuje cały czas w każdym aucie, czy z lpg czy nie. A mimo to awaria pompy nie jest częstym tematem. Występuje owszem, ale nie jest to nagminne jak starasz się powiedzieć. Wbrew pozorom to właśnie układ wyłączający pompę, najczęściej powoduje jej awarie. Ok, koniec bo to nie pompa.
Posiadam Saxo 1,1 i w moim modelu pompa paliwowa po włączeniu zapłonu pracuje tylko kilka sekund, poczym wyłącza się.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Ostanio w moim aucie po dystansie 850km prawie ciągłej jazdy na LPG /3 przerwy ok 20 minutowe/ spalił się bezpiecznik od pompy paliwa. Po założeniu nowego pompa pracuje normalnie ale przecież paliwo krążące w układzie cały czas się nagrzewa, więc pompa na pewno też się lekko przegrzała. Jestem więc za odłączaniem pompy i w najbliższej przyszłości instaluję...
Cała sprawa polega na tym że w momencie wypadku gaśnie silnik i pompa jest automatycznie wyłączana, zrządza tym sterownik silnika, czujnik położenia wału wyczuwa że silnik nie pracuje to pompa stop, inaczej paliwo wylewało by się na jezdnię i dodatkowe nieszczęście gotowe, do puki czujnik nie wykryje obrotu wału silnika sterownik nie uruchomi pompy...
Pompa musi pracować cały czas, jak pompuje paliwo, a auto nie zapala to moze oznaczać, że wina jest gdzie indziej.
A co już sprawdziliście prócz tego że pompa cały czas pracuje po przekręceniu stacyjki? (Co nie powinno mieć miejsca ,ale skoro wiecie lepiej). No przepraszam macie jeszcze sprawdzoną iskre ,a wtryskiwacz się otwiera? Podaje paliwo? Sprawdzaliście? A co na te objawy tj. braku możliwości uruchomienia silnika "znajomy" który to przełożył? Pozdrawiam!
Sprawdzałeś pompkę ? Czasami membrana jest lekko przetarta ( to stara przypadłość tych pomp) Rozkręć pompę is sprawdź membranę pod silnym światłem. Przy okazji sprawdzisz cały mechanizm - czy działa płynnie ( bo też się to zacinało i pracowało tylko w pewnym zakresie i pompa mało podawała paliwa... Dodano po 11 https://obrazki.elektroda.pl/5433072500_...
Miałem podobny problem i nie była to wina elektroniki. Poprostu wtryski benzynowe zapychają się. Jakość benzyny w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Jeżdząc na gazie paliwo jest podawane przez pompę do wtrysków i przelwem podawane z powrotem do baku. Czyli cały czas pompa paliwowa pracuje i paliwo jest filtrowane przez filtr paliwa. Nieczystości...
Możesz, śmiało, w czasie jazdy pompa też pracuje cały czas. Nic się nie stanie. Do mnie przybywają klienci, którzy pompę mają podłączoną na krótko, po stacyjce. Nie polecam, tak być nie powinno, w razie kolizji, pompa będzie lała paliwem!
Ja też napisałem przecież, że wystarczy myśleć. Pompa paliwa w czasie pracy silnika pracuje cały czas, przestaje paliwo lecieć po zgaszeniu silnika tylko dlatego, że całe ciśnienie uchodzi.
za foto dziękuję mam taki przekaźnik "na stole". posprawdzałem i niestety jest uszkodzony. Kupić go jest bardzo ciężko, zastanawiam się nad zmianą przekaźnika na taki "prosty". Zależny tylko od zapłonu, wszak pompa paliwa pracuje cały czas przy zasilaniu benzynowym.
Problem jest z pompą lub przekażnikiem .pompa cały czas pracuje po wyłączeniu zapłonu problem z lokalizacją przekaźnika są tylko 3 za bezpiecznikami .bez względu na to czy są wszystkie czy niema żadnego pompa cały czas pracuje.
Mam zbiornik diesla wyposażony w pompę Piusi Panther 72 230V 50Hz 500W 4,2A 2900RPM z kondensatorem 450V 16uF. Po podłączeniu zasilania pompa pracuje cały czas i paliwo wraca do zbiornika bypassem w przypadku odbicia pistoletu. Nie jest to komfortowe, bo należy pamiętać o jej wyłączeniu i producent zabrania takiej pracy dłużej niż 3 minuty. Chciałbym...
Cześć . Sprawdzałeś filtr paliwa ? To żę paliwo leci z przewodu to nie znaczy że pompa jest ok . Ja miałem kiedyś tak w fiacie ze paliwo leciało , pompka chodziła ale nie dawała odpowiedniego ciśnienia . napisałeś "Przy ponowej probie odpalenia pomka juz nie pracuje" , ale dlaczego nie pracuje ??? nie dochodzi do niej napięcie , czy mechanicznie stoii...
Witam serdecznie. W vw t5 2.0 bitdi pali mi się bezpiecznik 20A od pompy paliwa niskiego ciśnienia. Silnik pochodzi 3 sekundy i bezpiecznik się przepala i staje silnik. Pompa paliwa na krótko podłączona do akumulatora chodzi z włączonym bezpiecznikiem 20A. Cały problem wynika z tego , iż na biegu jałowym silnik pracował , skończyło się paliwo w zbiormiku...
Nie przykręcona jedna z mas. Typowe. Zlutowac przepaloną scieżke i próbować co bedzie.Przeważnie leci procesor,ale może ci sie udało.Powiedz mi jeszcze jedno-pompa paliwa pracuje cały czas,czy słychać jak się wyłacza? Generalne na te digijety trzeba uważać.
Mikil nie kombinuj nic z pompą paliwa ona powinna cały czas pracować czy to na benzynie czy na gazie składa się na to wiele czynników których nie będę teraz przytaczał.Ostatecznie pompa powinna pracować pozdrawiam teges.
Gdy zamiast niego włożę tradycyjny samochodowy przekaźnik z 4 nóżkami to na zapłonie pompa paliwa pracuje cały czas. Kolego od tego zacznij czy na 31b masz masę czy impulsy masy. Bo albo ci dzwoni zwykły przekaźnik i jest ok albo masz problem z sygnałem 31b. W ogóle skąd u Ciebie on idzie?
Witam. Dzisiaj zatankowalem autko na bp przejechałem jakieś 10km zgasilem wszystko było ok po 2h wchodzę chce odpalić auto i wystąpił problem mianowicie po uruchomieniu silnik wpadł w straszne wibracje i utrzymywał gdzieś około 500obrotow i po 5 sekundach zgasł. Podczas próby ponownego odpalenia słyszałem jak pompa paliwa pracuje cały czas tak jak by...
Pompa paliwa i tak cały czas pracuje z tym że paliwo krąży w obiegu. Jak wtryskiwacz nie otworzy to paliwa nie poda. Po włączeniu zapłonu pompa powinna się załączyć na cykl obiegowy: nie wiem ile to jest w twoim aucie, obstawiam że 3-5 sek i się wyłącza. Załącza się dopiero jak silnik zastartuje. Jeżeli jednak po załączeniu zapłonu (a przed rozpoczęciem...
Od kiedy to pompa paliwa się wyłącza i włącza sama po uzyskaniu odpowiedniego ciśnienia??? Nieraz na prawdę strach czytać co tu ludzie piszą, pompa paliwa zawsze pracuje cały czas, chyba że została odcięta za pomocą przekaźnika, zasadniczo paliwo cały czas krąży w układzie, w autach bez powrotu zawór przelewowy znajduje się w zbiorniku przy pompie,...
Możliwe przyczyny,: Uszkodzony elektrozawór przełączający benzyna / gaz. Nie wyłączające się ssanie. Inne mi do głowy nie przychodzą, Astra ma elektryczną pompę paliwa, więc ona pracuje cały czas i musi mieć paliwo w baku, bo inaczej się zatrze. Mój przyklad: Seicento z silnikiem 900 - założony gaz od 3 lat, używana inst. mająca teraz 8 lat. Uszkodzony...
Witam wszystkich serdecznie! Postaram sie przedstawić mój problem. Po wsadzeniu kluczyka do stacyjki i przekręceniu do połowy ,czyli do momentu w którym powinny zaświecić się kontrolki dzięje się następująca rzecz. Zapala się tylko kontrolka akumulatora , pompa paliwa pracuje cały czas nie gaśnie po kilku sekundach, nie zapala się również kontrolka...
Witam wszystkich wczoraj po przejechaniu kilkunastu kilometrów i odstawieniu samochodu na kilka minut nie mogłem odpalić (wszystko wyglądało OK), zamykanie i otwieranie nie pomogło, LED czerwona u góry po kilku sekundach gasła i nic... Po dwóch godzinach poszedłem do fury i odpaliłem bez niczego - normalnie. Dziś znów to samo: przejechałem parę kilometrów,...
Witam temat następujący Auto Mercedes 124 2.0 K-Jet oczywiście zagazowany (wiem że temat rzeka i był wałkowany ,lecz problem dość dziwny. Mianowicie Auta nie można wyregulować na wolnych obrotach,układ pozornie szczelny wymyty nie jest po wielu wybuchach LPG ,klapa spiętrzająca prosta,srebrny przekaźnik sprawny + dodatkowo przylutowany na wszelki wypadek....
Volvo 340 i pochodne,z fabrycznie zamontowaną instalacją gazową u producenta (holandia) miały odcinaną pompe.Tutaj w zagadnieniu problem nalezy rozpatrywać dwutorowo-jezeli jest wykonywana jazda na gazie,więc siłą rzeczy nie jest pobierane paliwo ze zbbiornika.Pompa,pracując cały czas,przepompowuje to paliw-krąży ono w magistrali.Wynik tego jest taki,że...
Troszkę czasu upłynęło, dużo mam pracy, więc mało czasu dla auta :-( Niestety nie byłem nigdzie na sprawdzeniu ciśnienia paliwa. Natomiast mocno szukałem map sensora i nie znalazłem. Op-com też nie pokazuje mi takiego parametru wiec pytam czy w moim silniku jest w ogóle map sensor ? Jeśli tak to gdzie ? Zauważyłem jeszcze jedną (dla mnie dziwną) rzecz....
Pompa pracuje cały czas, ciśnienie jest regulowane przez zaworek ciśnieniowy przy pompie - przy za wysokim ciśnieniu wylewa paliwo z powrotem do zbiornika. Wyciągnij pompę i obejrzyj dokładnie - karbowane wężyki lubią się przecierać.
To wymień jeszcze raz. Transit 2.5 TD na Epicu był bardzo czuły na filtr paliwa. Też tak uważam. Przy zakładaniu nowego filtra posmaruj uszczelkę czystym olejem, dociśnij filtr i przekręć trochę w lewo-prawo. Pompa Lucas Epic pracuje cała zalana paliwem, wykorzystuje paliwo jako czynnik wykonawczy dla nastawników dawki i kąta wtrysku. Ciśnienie paliwa...
lampka ABS nie ma z tą usterką nic wspólnego, problem tkwi tylko i wyłącznie w obrębie modułu Jetronic Skoro wiesz lepiej - to po co pytasz? Jeżeli początkowo zapalenie lampki ABS wiązało się z zakłóceniami w pracy silnika, to prawie na 100% były zaniki w zasilaniu obu sterowników (co wskazuje na "srebrny przekaźnik") Jeżeli elektronika silnika zostanie...
Załóż sobie przekaźnik odcinający pompę paliwa. Ale jak naprawisz obecną usterkę. Wyłączysz tylko pompę - masz szanse na uszkodzenie wtryskiwaczy. One nie powinny pracować na sucho, chłodzą się przepływającym paliwem, bez tego chłodzenia je usmażysz. Po drugie, możesz mieć problem z odpalaniem, po włączeniu stacyjki pompa cały czas działa ?
Po co chcesz to robic? Pompa paliwa powinna pracowac caly czas niezaleznie od tego czy w danej chwili poruszasz sie na benzynie czy na gazie. Zrobisz jak uwazasz ale jak kiedys nie bedzie ci pracowal na benzynie to wspomnisz wtedy moja uwage. Pozdrawiam.
Każdy jeden, zamieniony na nowy, a co do pompy, słychać pracuje nie za każdym razem przekręcając kluczyk ale na rozruszniku pracuje cały czas
Pełna wersja 18075/P1667 - Valve for Pump - Jet: Cylinder 2 (N241): Electrical Malfunction czyli kabelki , cewka pompowtryskiwacza, sterownik silnika (najczęściej to co napisałem w poprzednich postach) W celach edukacyjnych: Blok wartości mierzonych 023 (korekta momentu czasowego wysterowania elektrycznego pompowtryskiwacza) średnio wartość· zadana...
Witam! Mam taki problem z honda civic piatej gen. gdzie po wymianie uszczelki pod glowica zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po pierwszym przekreceniu kluczyka zaczal brzeczec przekaznik pompy paliwa znajdujacy sie przy lewej nodze kierowcy, i brzeczy caly czas auto nie odpala. Wyczailem taki myk ze iskra jest tylko przez pierwszy moment krecenia rozrusznikiem,...
Witam. Z tego co napisałeś raczej silnik krokowy to nie jest, bo jeśli na gazie jest dobrze i wolne obroty są prawidłowe to nie to. Piszesz ze kopci, więc tak jak przypuszczasz może zalewać się paliwem a kiedy silnik jest ciepły benzyna odparowuje lepiej wzbogacając mieszankę jeszcze bardziej. Tu mogą być trzy przyczyny: -rzadko jeździsz na benzynie...
Witam po wymianie baku pompa paliwa po dłuższej jeździe ok 10 km na LPG zaczyna "buczeć" głośno pracować (pompa pracuje cały czas nie ma odcięcia po przełączeniu na LPG). Gdy auto jest ciepłe (ok 5 min postoju) buczenie pojawia się już po ok 2 km. Czy to zbliżający się koniec życia pompy ? Przy wymianie baku była czyszczona siatka przez którą jest zasysane...
W samochodach jeżdzących na gazie pompa paliwa pracuje cały czas na przelew ,gdy się benzyna skończy a automat przełączy na gaz pompa pracuje na sucho co powoduje jej zniszczenie i zatarcie. Jeżdząc na gazie trzeba mieć benzyne wzbiorniku.Elektryk sam jest w stanie zamontować ci wyłącznik wył pompe gdy jeżdzisz na gazie co znacznie przedłuży jej exploatację...
Wysterowanie wtryskiwacza jest masą z pinu 18 sterownika silnika, zasilanie plusem z przekaźnika podwójnego na przegrodzie kabiny. Jeśli będziesz wykonywał pomiary nie rób tego probówką żarówkową a próbnikiem wysokoomowym lub diodą led z rezystorem. Inaczej możesz spalić tranzystor sterujący wtryskiwaczem Pytałem o pompę paliwa czy pracuje cały czas...
Mam problem z odpaleniem peugota.Nastąpiło to od razu.Z rana odpalił bez problemu i pojechałem do pracy.Potem już nie odpalił.Akumulator kręci-jest nowy,świece żarowe są wymienione.Zapalił na rozciąg (choć to nie zalecane).Potem mogłem go gasić i odpalać bez problemu.Pracuje normalnie.Następnego dnia po południu odpalił odrazu.Następny dzień-porażka....
Poprzedni właściciel nadmienił o problemie z pompą paliwa, mianowicie że cały czas pracuje. Po rozebraniu auta do przełożenia instalacji i silnika okazało się że doprowadzenia do pompy paliwa są następujące plus bezpośrednio ze stacyjki, a minus od czujnika zderzeniowego. Więc jakim cudem cały czas pracowała - powinna się włączać po włączeniu zapłonu......
Pompa pracuje cały czas, nadmiar paliwa wraca do zbiornika.
Witam wszystkich proszę o pomoc w temacie, poniżej opis: 1. kluczyk wyjęty ze stacyjki (stacyjka założona nowa) 2. akumulator podłączony 3. pompa ciągle pracuje i podaje paliwo 4. przez 2 środkowe wtryski paliwo ciągle jest tłoczone aż nalało cały silnik benzyny weszło na ful, spuściłem korkiem od spuszczania oleju weszło dokładnie 10 litrów. Po zalaniu...
Hej znalazłem prądy i okazał się uszkodzony przekaźnik pompy - oddałem do regeneracji i już działa.. mam zasilanie na pompie paliwa.. - ale teraz nurtuje mnie jedno - czy ona powinna pracować przy jeździe na gaz..?? Szczerze to na razie pompa nie pracuje bo jest spalona ale podłączyłem żarówkę h4 do styków pompy i świeci pełnym blaskiem gdy jade na...
Wyjście z filtra zaslepilem, natomiast gdy pracuje na plaku z tego czujnika zanieczyszczenia przy filtrze kapie paliwo,mozlowe że to jest przyczyną? Myślę, że zapowietrzony jest. Transity tdci nie mają pompki podającej paliwo z baku, tylko paliwo zasysa pompka łopatkowa w pompie wtryskowej - czyli cały układ niskiego ciśnienia łącznie z filtrem pracuje...
pompa pracuje, iskra też jest,sprawdziłem paliwo tez leci No przestań...a auto nie pali?, coś sprawdzasz nie tak!... Myślę że jeśli auto jak odpali i chodzi dobrze to mechanika cała...więc usterka w sterowaniu...
To która pompa uruchamia się i pompuje paliwo do filtra po podaniu "+" na bezpiecznik 28 ? W zbiorniku jest tylko jedna pompa ,która ,tak pisałem w poście, który mi wyrzuciłeś do kosza podpompowuje paliwo do naczynia ,która jest w górnej części zbiornika i ma za zadanie,żeby był cały czas napelniony ( pracuje przy małych ilościach paliwa w zbiorniku...
pomidorek u mnie w poldku było to samo - tez nie było masy na cewce przekaźnika. Podanie masy z karoserii na cewkę uruchamiało pompę, ale po włączeniu zapłonu pompa paliwa pracowała przez cały czas - powinna napompować do pewnego ciśnienia i się wyłączyć. U mnie przyczyną braku masy był wyłącznik wstrząsowy - podczas jazdy auto wpadło w dziurę w jezdni,...
Wtrysk KE Jetronic. Witam kolegów. Pacjent MB W 126 300SE, dostałem do reanimacji tego pacjenta, po wcześniejszych manewrach w tym wtrysku, gdzie poprzednik porozkręcał i "regulował" wszystkim, czym dało się kręcić. Stan aktualny jest taki: głowica wtryskowa zregenerowana profesjonalnie, pompa OK, paliwo jest w głowicy, natomiast potencjometr przepływomierza...
proponuje założyć emulator wtryskiwacza u mnie zginely wszystkie dolegliwosci nawet resetu nie trzeba aha pompa paliwa ma cały czas pracowac
Sniezynka - niezupełnie. Te kotły (nie piece) pracują w sposób nieciągły. Tj. do uzyskania zadanej temperatury jest co jakiś czas podawane paliwo i cały czas nadmuch powietrza (mała ilość sadzy), a po uzyskaniu temperatury zadanej przechodzi w tryb "nadzoru" lub "podtrzymania" gdzie pompa działa, co pewien czas żar jest przedmuchiwany, ale ogółem powietrze...
Witam . Mam taki problem z tym Autem - po wyłączeniu samochodu pompa paliwa / przy baku/ cały czas pracuje może któryś z kolegów spotkał się z tego rodzaju usterką. Pozdrawiam
Zalałem dzisiaj cały układ paliwem no i zauważyłem, że silnik bo zalaniu pracuje dobrze przejechałem około 20 km i wszystko było ok w wężyku z filtra do pompy była sama ropa, zero powietrza, ale gdy samochód postał 2-3 godziny problem powrócił silnik pracuje nie równo w wężyku widać powietrze czasami nawet cały jest w powietrzu tylko przy przygazowaniu...
(at)misiozol Twoja teza twierdzi aby palnik na syfol zżerał wszystko niczym wygłodniała koza 🐐 Ale idąc tym tropem, zauważ że w tym temacie nastąpiła ewolucja :) każdy próbuje udoskonalić swój palnik :) Wracając to twoich słów że nie mając pompy zębatej z regulacją przepływu (jeszcze takiej nie widziałem, jedyna możliwość regulacji przepływu...
Nie, nie będzie dawała iskry w złym momencie bo ona daje iskrę parami więc 2 gar też by miał iskrę w złym momencie. Możesz przełożyć fajki między 2 a 3 garem i zobaczyć czy cały czas nie pracuje 3. Odłącz przekaźnik pompy paliwa i zobacz czy wtedy na LPG też nie pracuje na 3 garze. Może masz zablokowany wtryskiwacz lub cały czas podawane jest na niego...
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
A dlaczego wymieniłeś ta pompę, masz dwie teraz i sprawdzałeś na nowym komputerze czy jedna o druga pompa się zachowuje tak samo? Vzuć że wytwarza podciśnienie - że zasysa jak ja podłączasz? Może jak dużo syfu, to filtr paliwa się zapchał. Może zbyt często jeździsz na rezerwie, niby jest 10 litrów paliwa, jesteś pewny, że tyle jest? Pompa jest zanurzona,...
To syczenie to dzisiaj dokładnie posłuchałem i wydaje mi się że to w przewodach płynące paliwo daje taki odgłos chociaż to trochę dziwne. Jutro wezmę stetoskop i sprawdzę dokładnie. Znalazłem dzisiaj odpowietrznik na listwie wtryskowej i jak odkręciłem zatyczkę to po naciśnięciu bolca tryska paliwo. Znaczy paliwo dochodzi do listwy na 100% Co do pompy...
Napewno jest źle zamontowany pływak i się wiesza jak spada paliwo niżej trzeba by przekręcić cały kosz odpowiednio by pływak pracował swobodnie bo pewno się blokuje na tej 1/4, wyjm pompe zobacz czy pływak ma swobode ruchu w tym miejscu co jest teraz zamontowany, sprawdź też podczas wyjętej pompy z baku, czy jak załączysz zapłon i poruszasz pływakiem...
Dostałem takie auto do odpalenia... Zeznania klienta: auto samo wjechało na lawetę....uderzone w lewy tył...poduszki całe...pojechało do "blacharza"...potem samo odjechało...po zgaszeniu już nie odpaliło... Paliwo cały czas to samo, kręci, pompa działa, działa też w czasie kręcenia, bezpieczniki całe, jest diagnoza, widać obroty, iskra jest, na podlanym...
Pompa działa A czy dalej jest objaw że przestało się pojawiać paliwo w filtrze? Piszczy coś w okolicy gaźnika/pokrywy zaworów i nie wydaje mi się żeby był to pasek od alternatora. Co to może być? To sprawdzaj co tam tak piszczy. Dla próby na chwilę możesz ściągnąć pasek żeby wykluczyć piski paska, alternatora czy wentylatora. Paliwo teraz jest cały...
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką. Dzięki, odkręciłem pompę zasysająca, zauważyłem, że tłoczek jest cały brudny i ciezko go ruszyć....
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
Ojojj nigdy nie byłem dobry w czytaniu schematów elektrycznych, zawsze wszystko robiłem z doświadczenia..., do komputera ida dwie wtyczki jedna węższa, druga szersza, w węższej idzie informacja do komputera, a w szerszej idzie informacja z komputera, czego tak dokładniej mam szukać? i w której wiązce ? Dodano po 3 Pompę podłączałem na "krótko" i dalej...
Witam. Od dłuższego czasu męczę się z silnikiem kubota (4 cyl.) w agregacie naczepowym carrier maxima z 1995r. Sprawdzony układ zasilania paliwem (pompa daje prawidłowe ciśnienie na sekcjach, wtryski ok.), zregenerowana głowica, ciśnienie sprężania do przyjęcia. Objawy: ogólnie mocno dymi na czarno, co ciekawe - chwilami mocniej, chwilami przestaje...
Witam, Pacjent to W124 2.0 benzyna, 1990r, wtrysk KE-Jetronic. Auto sprowadzone osobiście z Niemiec, przebieg udokumentowany 220tys km. Warsztat w niemczech stwierdził podobno iż uszkodzony jest rozrząd. Auto kręci jak głupie, w trakcie kręcenia żadnych niepokojących objawów jednakże nawet nie próbuje "zagadać". Iskra sprawdzona jest, pompa paliwa pracuje,...
Żaden samochód z pośrednim wtryskiem paliwa, jednopunktowym, wielopunktowym, obojętnie, nie ma czujnika ciśnienia paliwa i nie steruje pracą pompy, tzn nie reguluje elektronicznie ciśnienia paliwa, od tego jest regulator mechaniczny, zamontowany na listwie wtryskowej, w filtrze paliwa lub w zbiorniku. Pompa jest uruchamiana na ok 3 sek po włączeniu...
Tzn tak... Jak jest przełączony na LPG (przekaźnik w obwodzie zasilania wtrysku) to nie leje benzyną. Pompa cały czas pracuje a benzyny nie ubywa więc wnioskuję że jest ok. Czy zalewa? Zdecydowanie tak... Czuć paliwem. Na zimnym zdecydowanie bardziej. Czy sonda działa poprawnie? Tego dowiem się jak już podłącze ogrzewanie. Jutro z rana sprawdzę jak...
Rozumiem że cały czas mówimy o pompie paliwa w baku? Na początek sprawdź czy pompa w ogóle podaje paliwo i pod jakim ciśnieniem, powinna 0,5bar. Skoro masz założone jakieś dziadostwo do oszukiwania czujnika to coś jest nie tak z silnikiem, doprowadź go do porządku. Sprawny silnik PD nie potrzebuje pompy w baku żeby pracować. Pompa Tandem sama ssie paliwo...
Po podłączeniu wężyka do zasilenia pompy i wsadzeniu go do bańki z ropą astra odpaliła i zaczęła normalnie pracować. Wyjąłem cały bak spuściłem paliwo ,wypłukałem bak ,dałem nowe obejmy wszystko poskręcałem do kupy .Zalałem ropy z preparatem do układu ale ona dalej nie chce zapalić.Luzowałem nakrętki przy wtryskach kręce kręce i nic ,jak da sie plak...
Witam wszystkich forumowiczów, proszę o pomoc obeznanych w temacie. Mam problem z Fiat Strada 1.3 Multijet 2008r., 72tys km. Auto do niedawna pracowało bez zarzutów. Miałem niemiłe spotkanie z dziczkiem :) Auto odstawione do mechanika stało 2 tygodnie przyjechałem odpaliłem i było w prządku. Ostatnio w trasie około po 50km od domu zapaliła się kontrolka...
To jeszcze raz, masz pompę wtryskową mechaniczną tylko z elektrozaworem, pompka zasilająca w baku elektryczna, tak? Podłączcie do pompki zasilącej jakąś kontrolkę np małą żarówke aby sprawdzić czy cały czas pracuje/dochodzi do niej napięcie. Jeśli wszystko sprawne to pozostaje uszkodzona pompa wtryskowa bądź pompka zasilająca. Nie tankowaliście ostatnio...
Sęk w tym, że agregat będzie pracował 100 - 200h rocznie, 8 tys h będzie bezczynny absorbując czas na przeglądy i konserwacje. To sprawia, że koszt zakupu nigdy się nie zamortyzuje, co innego PV. Alternatywne dla agregatu PV do grzania wody w bojlerze (doskonałe uzupełnienie kotła na paliwo stałe) + aku i solidna przetwornica będzie bardziej opłacalne....
Dzień dobry. Kupiłem peugota 306 1.6 98rok. Ktoś zrobił takie podłączenie przewodu który biegnie od bezpieczników z komory silnika (zdjęcie). Proszę o pomoc, gdzie oryginalnie ten przewód powinien być podpięty. Kiedy go usunę pompa paliwa nie przcuje, jeśli jest wpięty pompa pracuje cały czas po włączeniu zapłonu.
W wielkim skrócie : Jeżeli jest duży grzejnik i jest do niego dużo rury ma większy opór ,jak mały grzejnik zaraz przy rozdzielaczu to mały opór na instalacji ,przez niego pójdzie woda .A woda to takie diabelstwo ze idzie tam gdzie ma lżej !!!! nic tylko czysta fizyka. , kryzując instalacje szczególnie małe grzejniki na początku zyskasz to ze cała woda...
Twoja instalacja powinna być wydrukowana na dużej planszy i powinna być prezentowana we wszystkich szkołach o profilu hydraulicznym z ogromnym hasłem " Czy można tu jeszcze coś bardziej popsuć? " Teraz jakie błędy popełniasz: 1. Ogrzewanie podłogowe powinno pracować w układzie zamkniętym 2. Ogrzewanie podłogowe powinno być odseparowane wymiennikiem...
Piłę mam gdzieś od 4 lat, przez trzy było idealnie. Tylko zalewałem i jazda do roboty. Od roku zaczęły się problemy ze smarowaniem prowadnicy. Piła była ze 4 razy w serwisie, gdzie nic nie znaleźli, a przy odbiorze wszystko było ok. Tydzień temu już miałem dosyć i kazałem wymienić pompę oleju na nową, z wyższego modelu. Cała zabawa kosztowała mnie 220...
czy regulator ciśnienia dobrze pracuje to nie wiem ale jak wyciągnąłem wtryskiwacz z listwy to benzynę pod takim ciśnieniem wystrzeliło że cały silnik sobie umyłem:). bo w tym motroniku to pompa ma pracować podczas kręcenia rozrusznikiem ( chyba tylko omegi tak mają) i na zdjętych przewodach paliwowych przy silniku braciak włączył rozrusznik a pompa...
Sprawdź pompę paliwa w zbiorniku benzyny , pompa ta pracuje cały czas nawet podczas jezdzie na gazie , moze dostała jakies zanieczyszczenia na filtrze wstepnym siatkowym , pompa ta pracuje caly czas aby nie wprowadzac mylnych danych do komputera sterujacego praca wtrysku , gdyby była wylaczona to komputer sygnalizował by brak zasilania ...zacznij od...
Teoretycznie, można wykonać instalację w układzie otwartym i PC, aleeee ile trzeba by się nakombinować. Natomiast szanse na działanie układu z PC na "grawitacji" są praktycznie zerowe. Ty zawsze kiedy nie masz argumentów skręcisz w zawiłą retorykę jak pijak w stronę knajpy. W gruncie rzeczy zgadzasz się z tym co napisałem ale....gdyby ..., i Wszystko...
Rozwiązaniem są różnego typu emulatory poziomu paliwa które w skrócie mówiąc doprowadzają do wymuszonego aktualizowania "stanu" paliwa w baku przeprowadzając swoją operację w pierwszych sekundach zaraz po odpaleniu silnika. Najczęściej jest to wymuszenie 1/2 poziomu. W trakcie jazdy następuje odliczanie wtryśniętych porcji paliwa aż do kolejnego rozruchu...
''sprawdziłem na takim samym silniku przewód impulsowy idzie bezpośrednio od bloku silnika do pompy paliwowej nie ma tam trójnika i odejścia do innego elementu'' też się nad tym zastanawiałem .Ten przewód wraca do elektrycznej pompy paliwa,która jest umieszczona obok zbiornika, jest to fabryczna pompa ,więc nie jest dorobiona.Z technicznego punktu widzenia...
Pompa paliwa ma pracować po przełączeniu na LPG cały czas i jest tak w każdej bryce z LPG. Odpalasz na benzynie i ciecz chłodząca płynąca przez parownik MUSI osiągnąć temperaturę minimum 35 st.C i po tym dopiero przewalasz na gaz. Jak ktoś wyłączy zasilanie pompy paliwa to na 100% zapieką się wtryskiwacze bo nie są chłodzone przez paliwo. Spróbuj odpalić...
Witam znów. Podczas odpalania po przekręceniu kluczyka przez ok. 2 sekundy słychać pompę paliwa, jednak jak już odpalę i silnik pracuje to pompę słychać cały czas. W czym może być problem?
Witam.Po regeneracji turbiny doładowanie zwiększyło się do 1.6 at. Teraz jest mocniejszy i lepiej się zbiera,sprawdzę jaką ma siłę jak pojadę w góry. Pozostał problem z pompką paliwową, po przekręceniu kluczyka bez odpalenia cały czas pracuje i słychać jak paliwo przez przelew wraca do zbiornika. Wymieniłem jeszcze czujnik ciśnienia przy filtrze paliwa...
Ok dzięki za sugestie podłączenia wezownicy jeszcze nie opracowałem . To się pospiesz bo poprawne jej podłaczenie to warunek tego że instalacja może wogóle pracować w obiegu zamkniętym. Czemu sugerujesz zawór 4d ? Sprawa wygląda tak. Pompę wody montujesz zaraz za kotłem. Jeżeli żadnego zaworu by nie było, masz wrzątek na kaloryferach oraz zimny powrót...
Dlatwefgo auto przed zakończeniem jazdy należało przełączać na benzynę, i na benzynie je gasić. Nikt normalny mając FSO 125p/Polonez tak nie jeżdzi bo można by dostać nerwicy przy przełączaniu/wypalaniu paliwa z gaźnika. No chyba że ktoś ma nowszego poloneza z wtyskiem. Koszt mębran do parownika jest tańszy niż zużycie paliwa na starty i gaszenia......
Aby sprawdzić ciśnienie paliwa porzebujesz trójnika na przewód paliwowy,który wraz z manometrem zamontujesz na przewodzie doprowadzającym paliwo do urządzenia wtryskowego.Manometr wyprowadzisz sobie pod maską i przymocuj do wycieraczki musisz sobie z tym tak pojeżdzić aż do momętu wystąpienia usterki. Musisz również kontrolować obecność napięcia na...
Witam, mam problem z samochodem audi a4b8 2.0tdi 143km CAGA 2008 rok Auto jeździło bez zastrzeżeń, wczoraj miałem problem z odpaleniem gdyż załapał dopiero za 5 razem. Na drugi dzień 0 odzewu. Rozrusznik kręci. Na początku po zdjęciu przewodu paliwowego było sucho, sprawdziłem pompkę w baku, oraz pod podłogą (obie sprawne) podłączyłem na krótko i zaczęły...
BMW E90 – brak odpalania po pozostawieniu interfejsu OBD II w gnieździe przez noc Witam, mam dość nietypowy problem z BMW E90 (silnik diesel, rocznik 2007). Z ciekawości podłączyłem interfejs OBD II (zwykły chiński ELM327) w celu sprawdzenia błędów – nic poważnego, jedynie jakieś drobne błędy typu żarówka itp., które usunąłem. Niestety, zapomniałem...
Witam, Skoda Felicia 1.3 MPI 50kW 1998r. Simos - Siemens. Problem w samochodzie polega na tym że nie zawsze sterownik podaję masę na przekaźnik pompy paliwa. Czasem po włączeniu zapłonu pompa pracuje cały czas (czekałem 2 min i nie wyłączyła się), czasem w ogóle nie startuje. Najczęściej jest tak że włączam zapłon, pompa idzie ok 5 sek i auto odpala,...
Przeleć cały układ paliwowy. Odkręć zaworek i sprawdź czy jest drożny, dokręć przewody metalowe czy nawet wymień podkładki, wymień filtry paliwa, wyczyść odstojnik. To typowy objaw zapowietrzenia. Jest na tyle małe że silnik pracuje normalnie a jak postoi powietrze z paliwa zbiera sie w górnej części pompy wtryskowej i filtrów. A w tej pompie jest...
Trochę poczytałem i mam jakieś niejasności z tym plusem po zapłonie dla ECU. Normalne jest że jak wyjmiesz przekaźniki to gaśnie bo przestanie pracować pompa paliwa. Sprawdź czy jest plus do ECU cały czas czy dopiero po włączeniu i wyłączeniu zapłonu albo po odpaleniu silnika i wyłączenia stacyjką. Pomocne odłączenie aku. Kontrolki wszystkie normalnie...
(at)robokop (at)grala1 Na nowym bsm (używane ale 100% sprawne) jest tak. Włączam zapłon, na 1320 mam 12V (tyle samo co na akumulatorze), pompa dobija ciśnienie i na 1320 jest 0V, kiedy pompa nabija ciśnienie to na zasilaniu wtrysków mam 8,2V, podczas kręcenia rozrusznikiem zasilanie do wtrysków dochodzi, jednak nie więcej jak 8,2V mierząc przy wtryskach....
zmywarka pompa cała pracować cała wentylator pracować podajnik cała pracować
smród spalenizny oleju kosiarka denon antena radiowy
samsung dziwne kolory samsung dziwne kolory
Jak uruchomić nagrywanie na dysku Cyfrowego Polsatu? Monitor do Opla Mokka 2016 - zamienniki i kompatybilność