Paliwo dochodzi, pompa paliwa pracuje.
Czujnik temperatury płynu Czujnik halla pompa paliwowa http://www.swiftclub.pl/viewtopic.php?f=...
tu masz cały schemat ale rocznik 92 (nie wiem czy tam jest opis bezpieczników )pozdrawiam
Witam czy ktoś się zna jak przerobic zwykły gaźnik na jednopunkt ?? jakie elementy są potrzebne do przeróbki , wtrysk + aparat + komputer bedzie ze swifta, co potrzeba podpiąć by to wszystko zagrało (czujnik temperatury ??? , pompa paliwa ??)
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
A to sobie tak myślę, że wpierw pasowało by zobaczyć, czy problem jest po stronie zasilania w paliwo, powietrze czy też w układzie zapłonowym. Bo równie dobrze może niedomagać pompa paliwa ( za niskie cisnienie). Ale ja to tak tylko, bo ja sie nie znam na samochodach.
Problem rozwiązany. Przetarty kabel idący od pompy paliwa do przekaźnika. Podłączyłem innym i działa. Dzięki za porady;)
Pompa paliwa w zbiorniku pracuje ? Jest iskra ?
Witam wszystkich. Mam dziwny problem ze swoim Suzuki Swift 98r. 1.0 poj. Od kilku tygodni mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny np. we wczesnych godzinach porannych (np. 7-8 rano) czy późnych wieczornych lub nocnych. Dokładnie co się dzieję? Gdy próbuje odpalić auto w w/w godzinach, rozrusznik kręci dobrze jednak auto nie odpala. Nie ma...
Wydaje mi sie, że wtryskiwacz powinien się uruchomić i zacząć podawać paliwo jak czujnik w aparacie zapłonowym wykryje obracanie się wału silnika. A czy napewno pompa paliwa pracuje ? Powinna się przynajmnie właczyć na jakąś sekundę (może mniej) w momencie właczenia zapłonu. Czy sprawdzałeś kody błyskowe ? Przypuszczalnie z prawej strony pod kierownicą...
aby znaleśc i p sz ewód zasilający pompe należy w pobliżu pompy dobrac i sie do p sz ewodów z miernikiem i pokole ji je sprawdzać a w mi en dzy czasie druga osoba musi p sz ekręcać kluczyk ponieważ pompa w czasie gdy silnik nie pracuje załącza się tylko na chwile(najczęściej są to dwa p sz ewody gr.1,5mm i tszy cienkie gr.0,5 lub 0,75mm nas interesyją...
Pompa nie może pracować bez smoka, zatrze/zablokuje się w momencie Zazwyczaj w komplecie z nową pompą dostaniesz nowy smok
a diagnostyke robiłeś? Sonda sprawdzona? Pompa paliwa robi dobre ciśnienie? Napisz co zrobiłeś? POZDRAWAIM
To następne pytanie 😁 jak zdemontować tylne siedzisko?
Zasilanie na sterownik idzie z przekaźnika przy lewej podłużnicy ,ale nie ma sterowania tego przekaźnika,z tego co zdążyłem sprawdzić sterowany jest masą z sterownika silnika,pompa paliwa też nie chodzi po podaniu masy na przekaźnik pompa działa
LPG jest ?
Z odcinaniem układu zapłonowego radzę: ostrożnie! Jeżeli pojazd posiada katalizator, w czasie prób uruchomienia bez zapłonu przedostanie się do niego niespalone paliwo, które po uruchomieniu będzie się spalać, co może (chociaż nie musi) doprowadzić do uszkodzenia (popękania) katalizatora wskutek nadmiernej temperatury Pzdr. Gerri Faktycznie - zgadzam...
Miałem kiedyś podobny przypadek , co prawda w Suzuki Swift - tam winę miała słaba wydajność elektrycznej pompy paliwa.
Prawdopodobnie padła ci pompa paliwowa. One nie mogą długo chodzić na sucho. Sprawdź czy chodzi, jeśli tak to jakie daje ciśnienie
Witam, Samochód Suzuki Swift GTi 1,3 16V 1989rok model MK2. Silnik dopiero złożony instalacja w trakcie zostało do podłączenia kilka czujników. Problem jest tego typu, że po próbie odpalenia auta załapuje na sekundę i gaśnie pompowanie pedałem gazu powoduje to ze przy minimalnych obrotach jeszcze jakby starał się zakasłać ale i tak padnie. Dziwną rzecz...
Nie możesz tak podłączyć, wtrysk jest zasilany przez rezystor, to on zapewne jest Twoim problemem). Zobacz czy masz zasilanie na EGR i przekaźniku pompy paliwa. Dodano po 1 Nie podałeś dokładnie jaki masz kod silnika i jaki sterownik!
Schematy są do pobrania tutaj: http://swift.crime.one.pl/index.php?menu... Pozdrawiam ! Marek
Witam, jeżdżę suzuki swift MK III benzyna 1.3, z 2000 r., jeden wtrysk. Mam problem z gasnącym silnikiem, poniżej opisuję objawy. Jestem amatorem i nie wiem który z podobnych przypadków w sieci byłby podobny i do zastosowania. Objawy: 1. Jazda na wysokich obrotach lub puszczenie gazu z 3-4 tys. (podobnie przy wysokich obrotach na postoju przy zimnym...
suzuki swift pompa paliwo suzuki swift paliwo suzuki swift pompa
zakłócenia równoległe odzysk danych nokia pomiar prędkości indukcyjnym
renault mascott renault mascott
Piaggio NRG 50 – brak iskry na świecy zapłonowej, diagnostyka CDI, statora i cewki WN Sonel MPI-540 – przyczyny komunikatu L-PE! Brak ciągłości PE, napięcie na przewodzie ochronnym