Czujnik temperatury płynu Czujnik halla pompa paliwowa http://www.swiftclub.pl/viewtopic.php?f=...
Moim zdaniem cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu paliwowego. Pompa lub (jeśli jest) zawór zwrotny a jeśli nie to niedomykające się wtryski i zalanie świec.
Pompa nie może pracować bez smoka, zatrze/zablokuje się w momencie Zazwyczaj w komplecie z nową pompą dostaniesz nowy smok
Czyżby pompa robiła duże podciśnienie i nieszczelność wpuszcza powietrze. Pompa jest nowa, przed wymianą było to samo.
Witam mam problem z autem suzuki swift 1.3 16v kod silnika M13A. Objawy nie występują ciągle, raz jest tak że jest okej, a następnym razem nie. Do meritum, auto ciężko pali jak zapali czasem zdarzy się że czuć benzynę w środku. Szarpie na wolnych obrotach. Jak już odpali to podczas jazdy brak objawów. Temat w zasadzie tyczy sie Tylko wolnych obrotów....
Pompa paliwa w zbiorniku pracuje ? Jest iskra ?
Paliwo dochodzi, pompa paliwa pracuje.
Witam czy ktoś się zna jak przerobic zwykły gaźnik na jednopunkt ?? jakie elementy są potrzebne do przeróbki , wtrysk + aparat + komputer bedzie ze swifta, co potrzeba podpiąć by to wszystko zagrało (czujnik temperatury ??? , pompa paliwa ??)
Witam. Mam problem z autkiem. Po przekręcaniu kluczyka, w momencie włączania się pompy paliwa, przepala się bezpiecznik pod maską oznaczony jako "FI" i gaśnie kontrolka Check Engine.. Początkowo zdarzyło mi się to w październiku może 2 razy i był spokój, ale niedawno zaczęło się to znowu. Zaczęło się od jednego bezpiecznika gdzieś na 3 dni, a potem...
Wydedukowałem, że są połączone szeregowo, bo wyciągając jeden z nich nie paliło bezpiecznika i pompa nie działała. Dodano po 6 http://obrazki.elektroda.pl/9446115700_1... http://obrazki.elektroda.pl/4943846700_1... Na zdjęciu zaznaczyłem 2 przekaźniki i ten jeden nieszczęsny bezpiecznik- oryginalnie 20A. Teraz widać 15A...
Zasilanie na sterownik idzie z przekaźnika przy lewej podłużnicy ,ale nie ma sterowania tego przekaźnika,z tego co zdążyłem sprawdzić sterowany jest masą z sterownika silnika,pompa paliwa też nie chodzi po podaniu masy na przekaźnik pompa działa
aby znaleśc i p sz ewód zasilający pompe należy w pobliżu pompy dobrac i sie do p sz ewodów z miernikiem i pokole ji je sprawdzać a w mi en dzy czasie druga osoba musi p sz ekręcać kluczyk ponieważ pompa w czasie gdy silnik nie pracuje załącza się tylko na chwile(najczęściej są to dwa p sz ewody gr.1,5mm i tszy cienkie gr.0,5 lub 0,75mm nas interesyją...
a diagnostyke robiłeś? Sonda sprawdzona? Pompa paliwa robi dobre ciśnienie? Napisz co zrobiłeś? POZDRAWAIM
Prawdopodobnie padła ci pompa paliwowa. One nie mogą długo chodzić na sucho. Sprawdź czy chodzi, jeśli tak to jakie daje ciśnienie
To o czym myślisz jest niebezpieczne dla użytkownika oraz dla pozostałych uczestników ruchu. Tempomat działa tak, że po naciśnięciu pedału sprzęgła lub hamulca automatycznie rozłącza przepustnicę. I nie ma to znaczenia czy przepustnica jest elektroniczna czy na linkę. To co masz na myśli powinno się używać jedynie na postoju i używa się tego np w pojazdach...
Poprawnie to znaczy co? Z jedną i tą samą usterką jeździć do kilku mechaników żeby się diagnozy pokrywały? To komu wierzyć jak nie mechanikowi? PS. Pompa i wtryski były wymontowane i wiezione na stół do gościa co się tym zajmuje (koszt 250 pln)...... jedno jak i drugie w porządku.
padła pewnie pompa hamulcowa, wycieka do środka od strony popychacza. A co do stuków, ma to coś ABS? Albo zaciski do regeneracji. Nie zobaczysz nie dowiesz się niczego.
A to sobie tak myślę, że wpierw pasowało by zobaczyć, czy problem jest po stronie zasilania w paliwo, powietrze czy też w układzie zapłonowym. Bo równie dobrze może niedomagać pompa paliwa ( za niskie cisnienie). Ale ja to tak tylko, bo ja sie nie znam na samochodach.
Niestety tutaj ci już nie pomogę - nie znam tego samochodu. Wiem co można a czego nie tylko w Kadecie i Maluchu. Co do komputera to należy podchodzić ostrożnie - w miarę bezpieczne jest odcięcie do rozrusznika ( co od razu si odczuwa), pompa paliwa o ile nie ma LPG, i napiecie do cewki zapłonowej. W starych pojazdach np. typu maluch można było zrobić...
Witam wszystkich. Mam dziwny problem ze swoim Suzuki Swift 98r. 1.0 poj. Od kilku tygodni mam problem z odpaleniem samochodu gdy jest zimny np. we wczesnych godzinach porannych (np. 7-8 rano) czy późnych wieczornych lub nocnych. Dokładnie co się dzieję? Gdy próbuje odpalić auto w w/w godzinach, rozrusznik kręci dobrze jednak auto nie odpala. Nie ma...
Wydaje mi sie, że wtryskiwacz powinien się uruchomić i zacząć podawać paliwo jak czujnik w aparacie zapłonowym wykryje obracanie się wału silnika. A czy napewno pompa paliwa pracuje ? Powinna się przynajmnie właczyć na jakąś sekundę (może mniej) w momencie właczenia zapłonu. Czy sprawdzałeś kody błyskowe ? Przypuszczalnie z prawej strony pod kierownicą...
Witam, mam poważny problem z układem ABS, otóz gdy dochodzi do gwałtownego hamowania pedał wchodzi w podłogę, ABS nie zaskakuje, a auto hamuje samo aż do momentu w którym prawie całkowicie się zatrzyma. Byłem w serwisie 2 razy, pompa wymieniona, czujniki sprawdzone itp. etc. wszyscy mechanicy wymiękają. Pytanie czy ktoś ma jakiś oryginalny pomysł jak...
Witam, No więc na wstępie chciałbym zaznaczyć, że to moje pierwsze autko, za bardzo nigdy pod maską nie grzebałem, więc nie znam się na tym ;/, aczkolwiek przy trasie autko spala ok.8/100 a w mieście odcinki 5-30km zjada mi nawet do 12/100, mój brat ma identyczne, lecz z pomocą przy moim raczej nie za bardzo się da, mimo iż jest elektrykiem z zawodu....
Witam Mam problem z odnalezieniem bezpiecznika pompy paliwa w samochodzie suzuki swift 1,3.Bardzo bym prosił o jakieś informacje. Z góry dziekuje Pozdrawiam Grzegorz
Schematy są do pobrania tutaj: http://swift.crime.one.pl/index.php?menu... Pozdrawiam ! Marek
ESP wymaga zaprogramowania siły hamowania i kąta skrętu kierownicy-pozycja zerowa , to znaczy do jazdy na wprost- a co za tym idzie tak jak wyżej kody wskazują musisz to teraz skalibrować bo ESP bez tego działać nie będzie ABS ok ale ESP potrzebuje znać położenie kierownicy i siły z jaką kierowca naciska na pedał , ESP to po prostu Elektroniczna Stabilizacja...
To następne pytanie 😁 jak zdemontować tylne siedzisko?
Miałem kiedyś podobny przypadek , co prawda w Suzuki Swift - tam winę miała słaba wydajność elektrycznej pompy paliwa.
Witam czy wymieniał ktoś pasek rozrządu w w/w samochodzie? wiem że potrzeba wymienić pasek i napinacz, a czy wie ktoś jaki jest sposób napinania paska rozrządu? (pompa wody? sprężyna na napinaczu?)
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym?
Nie możesz tak podłączyć, wtrysk jest zasilany przez rezystor, to on zapewne jest Twoim problemem). Zobacz czy masz zasilanie na EGR i przekaźniku pompy paliwa. Dodano po 1 Nie podałeś dokładnie jaki masz kod silnika i jaki sterownik!
Witam W ww autku co ok.50.000 km występuje problem ze zrywającym się paskiem(dokładnie- przepalonym). Po ww przebiegu następuje to samo. Dodam że alternator był wymieniany dwukrotnie na nowy pasek za każdym razem dociągany -chwila spokoju i to samo. Pytanie: czy może to problem łożyska pompy wodnej? Pytam pon. w 3 ASO nie potrafią zdiagnozować usterki....
Witam wszystkich serdecznie. Auto: Suzuki Swift II Hatchback 89r. 1,3 b+g Mam problem, może zacznę od początku. Od pewnego czasu jeżdżąc autem nie trzymało mi wogóle temp. Więc wymieniłem termostat, odziwo gdy rozkręciłem obudowę zobaczyłem że go tam niema wgl. , więc założyłem podpiąłem wszytko jak było, powymieniałem również wszystkie popalone bezpieczniki,...
Witam, Samochód Suzuki Swift GTi 1,3 16V 1989rok model MK2. Silnik dopiero złożony instalacja w trakcie zostało do podłączenia kilka czujników. Problem jest tego typu, że po próbie odpalenia auta załapuje na sekundę i gaśnie pompowanie pedałem gazu powoduje to ze przy minimalnych obrotach jeszcze jakby starał się zakasłać ale i tak padnie. Dziwną rzecz...
Tylko że całość jest połączona bez zachowania podstaw elektryki, przewody są łączone z 20 (nie żartuję) kawałków na skrętkę i nie zaizolowane - po prostu chcę w miarę sprawnie odłączyć immo i ściągnąć samochód do garażu. Sam nie mam pojęcia o działaniu immo (to znaczy wiem że cewki powinny odcinać zasilanie któregoś z obwodów - pompy albo czegoś) ale...
Po wymianie turbiny i zaworu N75 nadal nie załącza turbiny 1.3multjet suzuki swift rok 2008 75PS na wtyczce po załączeniu zapłonu jest 12v, świeci kontrolka check engein po podłączeniu bezpośrednio z vacu pompy gruszka działa, czy jest odpowiada za to jakiś przekaźnik czy jest jeszcze jakiś czujnik co steruję tym? Problem mam też z odpaleniem auta jak...
Witam, jeżdżę suzuki swift MK III benzyna 1.3, z 2000 r., jeden wtrysk. Mam problem z gasnącym silnikiem, poniżej opisuję objawy. Jestem amatorem i nie wiem który z podobnych przypadków w sieci byłby podobny i do zastosowania. Objawy: 1. Jazda na wysokich obrotach lub puszczenie gazu z 3-4 tys. (podobnie przy wysokich obrotach na postoju przy zimnym...
swift suzuki suzuki swift pompa paliwa suzuki swift
układ wydechowy passat huawei inwerter elektroniczne głowice termostatyczne
generator arbitralny delonghi reset
Arielli LED-50DN4T2 TP.MS338E.PB803 V50DDT6-QE1 Firmware Request and USB Upgrade Tips Opel Astra H 1.6 XER - Problemy z odpalaniem za drugim razem