witam ...zmienić mulitiaplikator rozruchu, standard wynosi 1.000 zmień na 2.500 pomoże na pewno , ale na jak długo? Jak po uruchomieniu na plaka nie łapie obrotów i gaśnie, to zmiana dawki startowej już w niczym nie pomoże. SD - komputer serwisowy. Bez tego chyba sobie nie poradzisz, bo wyciąganie pomp, sterownika, czujników na chybił trafił, doprowadzi...
Numer fabryczny podstawy 4144918.
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Wiam kolegów. Jestem posiadaczem Clio II 1.9d z 2000 roku. Miałem wyciek na przyspieszaczu, lało się paliwo z niego to rozkręciłem i nawet dosyć szybko udało mi się dopasować oringi. Ale w czym mam problem, problem to stara uszczelka pokrywy która po skręceniu straciła swą szczelność i nie umiem czy też nie potrafię znaleźć nowej. Gdyby ktoś mi mógł...
Witam. Niedawno zakupiłem Renault Trafic 2,0dci 2008r. Poprzedniemu właścicielowi nie chciał zapalić, a jak już zapalił to na kilka sekund i gasł. Na warsztacie wymienili mu 2 wtryski, ale z tego co wiem to nie mogli ich zaadoptować bo auto dalej nie odpalało. Więc mechanicy powiedzieli, że uszczelka pod głowicą. W takim stanie go kupiłem. Żeby się...
Witam na plaka odpali ale ciężko mam nagranie zobaczcie Może wyślij te nagranie do egzorcysty? Wiedza boli? Masz problem z układem paliwowym itp, a ty odprawiasz egzorcyzmy z "plaka", co ci to da? Myślisz że postukasz popukasz i naprawisz? Twoja usterka to: nieszczelny układ paliwowy, pompa Vacum lub co obstawiam uszczelnienia ropotrysków (wymiana...
Witam Auto finalnie wylądowało u mechanika. Kilka dni mu zajęło aby ustalić, że winna była jakaś uszczelka przy pompie paliwa w zbiorniku. Jak mierzyłem wydatek pompy to było to przy zerowym ciśnieniu (pompowałem paliwo do butelki). Natomiast jak pompa miała wytworzyć ciśnienie na wtryskiwacze to paliwo wylatywało przez uszkodzoną uszczelkę z powrotem...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
Masz nieszczelność w układzie, jeśli jedyną rzeczą którą ruszałeś był filtr paliwa to pewnie któraś uszczelka przy nim. Nie ma pompy wstępnej więc nie ma szans, żeby pompa wtryskowa zaciągnęła paliwo ze zbiornika.
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Najlepiej żeby był nie dużych rozmiarów, coś małego do parkowania. Paliwo benzyna, najlepiej lpg - ekonomia Poza tym żadnych wymagań = z powodu budżetu. Miałem Corsę C, 1,2 bez gazu. Nie opłacało się tego gazu zakładać, w trasie z klimą wychodziło mi 5 - 5,5. Samochód bezproblemowy ale powooolny. 1,4 byłby lepszy. Co do Pandy się zgodzę, ale broń Boże...
Od grubości uszczelki zależy skok popychacza pompki. Są co najmniej trzy rodzaje: 0,3, 07 i 1,2 mm. Musisz zamontować dwie uszczelki, jedną od strony bloku silnika, a drugą od strony pompy paliwa. Grubością uszczelek regulujesz przepływ paliwa pompki.
Zgadzam się ale ja zawsze zaczynam od najłatwiejszych czynności No masz rację, ale zależy to wszystko ile lat to auto używane i jak było lane paliwo. Ja też jeżdzę sejakiem 900 już 14 lat. w zeszłym roku było "otwierane" do pompy bo uszczelka pompa zbiornik paliwa zaczeła przepuszczać. Po otwarciu okazało się że siatka na pompie prawie czysta i w zbiorniku...
W niektórych samochodach paliwo powraca do zbiornika nie przepływając przez wtryskiwacze. Regulator ciśnienia paliwa jest w filtrze. Jak sie wyjmie pompę paliwa ze zbiornika to jej obudowa zmienia kolor, uszczelka pompy "gnije", robi się ona mazista (jak samochód pracuje tylko na benzynie to nic takiego sie nie dzieje). Po pewnym czasie użytkowania...
Witam, u mnie sytuacja wygląda następująco: Opel Astra II 1.8 16V X18XE1, 1999, benzyna BEZ LPG. Od pewnego czasu, w momencie dłuższego postoju na luzie ( korek, kolejka - wszystko na włączonym silniku ) zaczął pojawiać się CHECK. Po odczytaniu błędów - P0130 - czyli błąd sensora o2. W miarę upływu czasu sytuacja pogarszała się - zimny silnik, wszystko...
tak jak kolega olel pisze włacz zapłon i posłuchaj czy chodzi pompa, wspomniałes ze po tankowaniu nie chodzi. Miałem kiedys przypadek ze przestała chodzic pompa bo pusciła uszczelka pod nia i paliwo dostało sie do kostki i w jakis sposób szwankowało jej działanie. Dodam jeszcze ze auto było zatankowane do pełna.
Sprawdź czy na wolnych obrotach pompa podaje tam paliwo. Możesz to zrobić poprzez odkręcenie przewodu doprowadzającego paliwo do wtryskiwacza lub na początek chwycić owy przewód w 2 palce i spróbować wyczuć ruch paliwa. Porównaj co się dzieje na wszystkich 4 przewodach. Wtedy będziesz miał odpowiedź czy jest to wina pompy czy czegoś innego.
Na początek sprawy oczywiste: 1. Sprawdź czy po zgaśnięciu silnika jest paliwo w komorze pływakowej: jeśli nie ma- pompa paliwowa, kanał podciśnienia, linia zasilania. 2. "Dzikie powietrze": kołnierz gaźnika, uszczelka 3. Jeśli silnik długo stał nieużywany mogły stwardnieć simmeringi- też dzikie powietrze. A co dzieje się gdy dodasz nieco gazu jeszcze...
Witam serdecznie. Panowie wiem że są i czytałem wiele postów na ten temat aczkolwiek nie zbliżyłem się do rozwiązania problemu. Kia nie pali na zimnym silniku (w chłodniejsze dni w lato zaś pali nawet dobrze) odpala tylko przy użyciu startera (plak itp.) Gdy odpali trzeba podkręcić na ssaniu delikatnie by nie zgasła (jak się rozgrzeje już nie gaśnie)...
Problemem była uszczelka obudowy filtr paliwa. Prawdopodobnie mechanik wymienił filtr bez uszczelki obudowy która ma zatrzymywać powietrze. Była ona rozciągnięta i giętka. Uszczelka dostępna tylko z filtrem paliwa. Wymieniłem uszczelkę, zalałem paliwem filtr do pełna, dokrecilem obudowę i do tej pory nie zgasł. Ale jest to dziwne, ponieważ auto zaczęło...
Witam Ostatnio grzebałem godzinke spuściłem paliwo, był problem spuścić 10l paliwo przy użyciu org pompy po cały czas powietrze podawała dałem rady tylko 5l . Ściągnąłem gruszką ręcznie reszte. Dwa lata temu dałem nowy wkład MM i gumowy kosz mocowanie . Kosz spuchł jak kondon lata luźno, wężyk org słabiutki.To chyba przez te biofrakcje co dodają do...
Witam. Podłącze się do tematu. Wziąłem sobie problem na głowe. astra 1.7 dtl 2000 rok. pompa denso. Sterownik wrócil właśnie z naprawy , silnik nadal nie odpala, pompa nie pompuje cisnienia, wogóle nie podaje paliwa na wtryski, pompa tłoczy paliwo spowrotem do baku. Rozrząd wał korbowy ustawiony an znaki, wałek rozrządu równeiż na gwint na gwint w obudowie...
Witam. Zakładam ten temat z myślą, że może on się przydać innym użytkownikom gdyż ciężko jest odnaleść jakiekolwiek informację o tej marce ciągników. Fajnie by było jakby każdy kto wie coś na ten temat pisał tutaj wtedy może to się przydać to osobom szukającym. Ciągnik to FORD 6610 ale jak to w każdej marce budowa jest podobna w każdym modelu. Pisałem...
Od początku, bo i tak pisałem komentarz dla warsztatu. Sytuacja standardowa. Żona dzwoni że auto stanęło (A klasa w168 1.7cdi 1999r), więc jadę na miejsce i holuję do garażu. Dzwonię do warsztatu czy mogę oddać auto do naprawy, a na odpowiedz " Tak, zapraszamy" holuje je na miejsce ( jest poniedziałek). Oddaje kluczyki i podaję numer kontaktowy, oraz...
Zmierz ciśnienie paliwa wewnątrz pompy lub wykręć zawór regulacji i sprawdź czy nie jest zablokowany. Zawór jest obok wejścia paliwa do pompy, trójkątna śruba.
to status pompy wymuszającej obieg płynu chłodzącego przez chłodnicę paliwa Dokładnie tak. AJM posiada osobny układ chłodzenia powrotu paliwa do baku. Właśnie sprawdzałem 2 AJMy z pompami w baku. Pompa działa cały czas. Obie około 1 bar ciśnienia (w tym jedna nowa). Sądząc po ciśnieniu to sama tandem pompa z uszk. pompą w baku bez problemu pociągnie...
Ewentualnie można zdjąć kolektor wydechowy i zobaczyć czy widać nie spalone paliwo w kanałach wydechowych z konkretynych cylindrów, lub nawet uruchomić silnik bez kolektora. Kopci na jakiś konkterny kolor? Może przycierają się zawory w prowadnicach i nie wracają na czas, albo laski popychaczy? Wtryski po wyjeciu na zewnatrz, wszystkie na raz podłączone...
U mnie w szkole na stanowisku pompa paliwowa była zamontowana w metalowej bańce-nie pamiętam po czym. Na początku wycięty otwór o średnicy pompy i dorobiona uszczelka gumowa żeby wrazie paliwo sie nie wylało. W bańce był też oryginalny otwór z korkiem więc jest jak napełnić. U nas pracuje to na stanowisku pokazowym silnika benzynowego - chyba od Forda...
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
Witam wszystkich, Mam pytanko czy ktos ma moze jakis pomysł na zrobienie pompki do spuszczania paliwa z baku auta do beczki. Czesto musze spuszczać paliwo i ciagnać caly czas wezyk to jest troche nie zdrowe, czy ktos ma moze jakis pomysl na spuszczanie paliwa moze być elektryczne np. na max 12V do polaczania pod zapalniczke czy o cos podobnego, chodzi...
Witam, rok temu kupiłem mercedesa w202 c180 94r. auto przejedzie 100-200 metrów i gaśnie, od razu po zgaśnięciu nie chce zapalić (kręci ale nie chce zaskoczyć) po chwili mogę go odpalić i przejechać znowu 200m. Z pół roku temu była wymieniana pompa paliwa oraz filtr z czego na ostatnim przeglądzie (tydzień temu) wyszło że kapie paliwo lekko z wężyka...
Kolego sympatyczny przy głowicy pompy jest uszczelka gumowa i występuje to jako część zamienna na allegro ewentualnie rk niedziałek lub inne hurtownie motoryzacyjne, ja zaryzykowałbym wstawić zaworek tuż za filtrem paliwa przed pompa "zaworek zwrotny" jednokierunkowy:) Koszt ok 20zł a działa w 100%:) w pompie nie pamiętam dokładnie ale chyba siedzi...
widzisz - najlepsze osiagi z punktu widzenia cisnienia i temperatury wystepuja przy AFR - w okolicach 10 a wiesz dlaczego wszystkie mocno "wykrecone" auta szczegolnie turbo maja AFR powyzej 12???? dlatego ze jesli paliwa jest wiecej niz tlenu spalanie nastepuje przy mniejszej temperaturze co nie pozwala na termiczne zniszczenie elementow silnika. drugim...
Witam podczas jazdy na LPG zdjąłem nogę z gazu na zakręcie auto zgasło i już nie chce odpalić. Miewał tak wcześniej ale po odstaniu jakiegoś czasu zaskakiwał. Tym razem nie chce. Sprawdziłem jest iskra świece wymieniałem dzień wcześniej, wymieniana też była uszczelka pod głowicą. Pompka paliwa pracuje wtrysk podaje paliwo i na tym koniec, jak odkręciłem...
Witam walczę z fiorino 1.4 b+lpg z odpalaniem i dławieniem na benzynie od dwóch lat, nie będę się rozpisywał ile wymieniałem części i ile odwiedziłem warsztatów. Do rzeczy rozjechane mapy wtrysku przez lpg to jedno i faktycznie jest ciężko ustawić ale problem jest z moich doświadczeń wynika z nieprawidłowego ciśnienia paliwa. Teraz podam szczegóły:...
Witam. Mam nastepujący kłopot z Xantia 1.9 td z 1997r. Brek. Jak samochód jest zimny, nie chce odpalic. Trzeba długo trzymać przekręcony kluczyk żeby zaskoczyła. Puszcza chmurke przy tym, ale po chwili jest normalnie. Jak jest ciepły kłopot znika. Z tego co pamietam, to wiosną i latem problemu nie ma, problem sie pojawia jesienia i zima. Zeszłej zimy...
Witam. Na wstępie chciałbym powiedzieć, że czytałem już chyba wszystkie tematy związane z tym tematem, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Do rzeczy: pacjent to corsa B 1.4 8V 60 KM. Problemem jest szarpanie. Wymieniana była uszczelka pod głowicą, ale problem był długo przed wymianą. Podczas jazdy bez gazu szarpie, robi kangury. Jak już...
Witam Z góry przepraszam za niefachowość ale gdybym był fachowcem to bym naprawił. MOŻE. Ale do brzegu: Mam już dość eksperymentowania. Zatankowałem 10L, razem w baku pewnie z 16L było, zrobiłem może 6km i nagle się zadławił podjeżdżając pod lekką górę. Od tamtej pory stoi i kwitnie pod oknami. Już 6 tygodni. Nie mam kiedy ale jak mam chwilę to grzebię....
witam wszystkich, szukając mam opla omege 2.0 16V rok 95 komp simtec 56.1 i też problem z czujnikiem położenia wału i kurde też wymieniałem pierścienie i wszystko co kolga Grzesio opisał tutaj hmmm, a skąd podobieństwa? Bo to opis przypadku mojego auta!! dokładnie mojego, nie wierze, że ludzie którzy mają szyld "mechanika pojazdowa Opel" oraz "elektromechanika"...
Tak. Mozesz.
Mozna. Potrzeba pokrywe pompy i jej uszczelke i 4 o-ringi osi dzwigni gazu i dzwigni stop.
Uszczelki na pompowtryskiwaczach, pompa tandem, pompy paliwa w zbiorniku jeśli jest, filtr paliwa lub jego przewody. Dobry mechanik i diagnoza najpierw
Być może wyciek się powtórzy. Czasem tak jest np stary piec lekko przecieka a gdy dostanie ciśnienia płynu to się uszczelnia, to pewnie zjawisko fizyczne. Brak paliwa uszczelka popuszcza, jest doszczelnienie.
Cześć, posiadam taki problem, że nie mogę rozwiązać problemu bogatej mieszanki. Próbowałem chyba wszystkiego, oprócz wtrysków. Tutaj moje zapytanie: czy ktoś się spotkał z czymś takim? Auto rocznik 2002 na niskich obrotach, ale podczas ruszania trochę trzęsie. Muszę mu dać więcej obrotów. Obroty jałowe perfect, ale jak chcę utrzymać obroty na biegu...
witam nr nie mam ale kupisz w serwisie BOSCH jest tam dwieplus oringi całosc u mnie kosztuje ok80zł ale musisz do tego pompę rozebrać a potem ustawić dawkę paliwa
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Pompa paliwa i/lub jej uszczelka w module pompy paliwa.
Naprawa: - uszczelka pompy paliwa - popychacz pompy paliwa - podstawa pompy paliwa - uszczelka pokrywy zaworów - regulacja gaźnika - regulacja zaworów - ustawienie kąta wyprzedzania zaworów Trochę tego było... Koszt naprawy 400,- zł Dodano po 1 - ustawienie kąta wyprzedzania zapłonu *
Tu jest odpowiedz na twoje pytanie. http://www.golf3.pl/topics10/odpowietrze...
c.d. sprawy...pompa po uszczelnieniu , auto pali tylko przy "wspomaganiu" samostartem..Jakieś pomysły? Układ odpowietrzony dodam.
Brak masy na przekaźnik - daj bezpośrednio. Stąd wariacja tacho. Wybaczcie odgrzewanie kotleta, ale mam dokładnie ten sam problem, a o elektronice wiem nie wiele... Z przekaźnika wychodzi 7 styków, ponumerowanych kolejno 1, 2, 3, 5, 6, 7, 8 - który z nich to masa? Jak to sprawdzić?
uszczelka pompa paliwo uszczelka pompa paliwo polonez uszczelka pokrywa pompa paliwo
czujnik gaszenia silnika mercedes scope trigger silnik krokowy brama
Regulacja progu startu grzania w przepływowych ogrzewaczach wody – Stiebel-Eltron, Kospel, czujniki przepływu Jak odblokować ruszt w piecu Defro?