Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
W Corsie C 1.3 CDTI mam problem z zasilaniem pompy paliwa. We wtyczce pompy paliwa jest zasilanie wskaźnika paliwa, a brak jest + 12V na przewodzie zasilającym pompę. Bezpiecznik F9 20 A został sprawdzony i jest sprawny. Przekaźnik R10 też został sprawdzony i jest sprawny (dla pewności został zastąpiony innym ale takim samym). Dokonałem pomiarów (multimetrem...
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
sygnał z komputera uruchamia przekaznik pompy a z niego przez bezpiecznik i wyłacznik bezwładnosciowy przesyłane jest zasilanie do pompy, wyłacznik bezwładnosciowy jest pod fotelem kierowcy
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
W ducato przełącznik uderzeniowy wyłącza pompę paliwa (zasilanie). Jak go sprawdzałeś ? Przedzwoniłeś czy ma przejście ?
Ta pompa z tego co zdążyłem się zorientować dzięki podpowiedziom z forum nissana służy wyłącznie do przepompowywania paliwa z jednej połowy baku do drugiej, bo taka jest konstrukcja zbiornika wymuszona przez wał napędowy i tylny most. Docelowo ta pompa nie zasila Pompy CR w paliwo pod niskim ciśnieniem ale mogę się mylić.
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
dla pewnosci podaj paliwo do pompy z wyzej polozonego naczynia bezposrednio do krócca ktorym zasysa paliwo niech zasila pompe grawitacyjnie ,poluzuj którys z przewodow wysokiego cisnienia i sprawdz czy leci paliwo podczas krecenia jesli leci to znaczy ze pompa podaje i nie jest zapowietrzona
sprawdzałem od włożonej żarówki zamiast wtrysku po podpięty oscyloskop, paliwo w listwie jest pompa zasila.
kolego odłącz od pompy paliwowej przewód który zasila pompę w paliwo , podstaw coś sobie pod silnik i pompuj pompką która jest założona na filtrze paliwa ,aż zacznie lecieć paliwo bez powietrza , potem załóż z powrotem przewód na pompę paliwową i pod pompuj aż przycisk pompki będzie stwarzał opór.
Pompa zasilająca ma za zadanie napełniać paliwem pompę wtryskową. wystarczy poluzować odpowietrznik na pompie wtryskowej i pompować ręczną dźwignią do wypływu paliwa. Jeżeli leci to membrana jest w porządku. następnie kręcąc rozrusznikiem, jeżeli leci z odpowietrznika paliwo to mamy info że krzywka na wałku i popychacz również są ok. Jeżeli ciągnik...
A od czego są te czarne? Pompa paliwa -> zasilanie? Jak tak zrobię pompa nie będzie chodziła cały czas?
Cześć, jestem nowy na tym forum. Kupiłem sirokko 251, mam następujący problem, pompa podaje, że wynosi 1,1l/h, ale na etapie 1/2 dałem mu pracować i jest zużycie 1l/h, gdzie może być problem. Pompa paliwa zasilana jest z silnika wentylatora, masz za duże obroty.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
toyota yaris typ 1.0 (SCP10_) 65KM, 48kW 1999r jak dotrzeć do przekaźnika pompy paliwowej, bardzo słabo słychać moment jego wyłączenia (ok. 2 sek po wyłączeniu stacyjki) lecz niemiłosiernie trudny do zlokalizowania.
Bezpiecznik i przekaźnik pompy paliwa znajdują się w komorze silnika w skrzynce obok akumulatora. http://obrazki.elektroda.pl/8292381400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4145470400_1... Po przekręceniu stacyjki pompa powinna włączyć się na kilka sekund.
Podać na pompę paliwa zasilanie i sprawdzić czy odpali.
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Podaj paliwo na zasilanie pompy z tzw. kroplówki.
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
To jest zastanawiające. Zastanawiający to tu jest co innego. Zamiast poszukać sobie schematu, to zadajesz infantylne pytania. Z tego samego bezpiecznika co pompa paliwa, zasilany jest obwód wtryskiwaczy i pewnie podgrzewanie sondy. Cała zagadka. BTW nawet nie wiadomo który rocznik tej "TT" i jaki to silnik.
Tu, na zdjęciu
Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Witam. Zasilanie pompy paliwa jest zawsze na grubszych przewodach.
Witam, mam problem z ciągnikiem Magnum. Paliwo nie dochodzi do silnika podas rozuchu (przy pracy startera główna pompa paliwowa nie zasila układu). Jeżeli już uda się uruchomić silnik domowymi sposobami to wszystko jest ok (gdy obroty wzrosną). Pytanie teraz takie... Czy przy pompie jest gdzieś zawór zwrotny, który elentualnie może puszczać paliwo?...
Sprawdź przekaźnik pompy i pompę paliwa, czy jest zasilana, czy pompuje gdy kręcisz silnikiem. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
Witam. Bezpieczniki i przekaźniki sprawdzone? Pompa paliwa i wtryski zasilane są z tego samego bezpiecznika przez przekaźnik.
Sprawdź zasilanie pompy paliwa.
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Jak się mogą otwierać?Sterownik otwiera je impulsami masy wszystkie jednocześnie .Wszystkie mają wspólny + i _.Napięcie zasilające +12v idzie przez przekaźnik ,zasila jednocześnie grzałkę sondy i pompę paliwa przez bezpiecznik .Napięcie minusowe kluczowanie idzie do pinu 2 sterownika.Więc poszukaj problemu po którejś ze stron,prawdopodobnie przerwany...
Temat trochę stary ale od niedawna też mnie dotyczy auto to fiat seicento 1,1 mpi 2001r z instalacja elpi gaz 2 generacji Pewnego razu pojechałem do sosnowca i jeździłem kontrolka rezerwy sie paliła ale wskaźnik pokazywał jeszcze paliwo dojechałem na stacje zatankować lpg i co nie odpali na benzynie, na gazie awaryjne odpalanie nie działa i problem...
Uklad paliwowy,pompa paliwa ,zasilanie pompy,filtr paliwa-sprawdzone?
http://obrazki.elektroda.pl/1692905900_1... X2 - pin1 +12V stałe (30) - do akumulatora przez bezpiecznik 15A X2 - pin2 masa X1 - pin6 wyjście +12V do zasilania pompy paliwa, (zasilanie impulsami), drugi przewód pompy podłączamy do masy.
Do samozapłonu potrzebne jest paliwo. Chyba nie chcesz mi powiedzieć, że energia z kosmosu zasila wtryskiwacz i pompę paliwa? A "cieknące" po ich zamknięciu wtryskiwacze czasem nie dają paliwa do cylindrów? I po co zasilać pompę paliwa, skoro w układzie zasilania paliwa panuje nadciśnienie? Co o tym myślisz?
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Na przekaźnik pompy paliwa zasilanie cewki jest po zapłonie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
Witam. Jak w temacie auto zapali na chwilę zakopci nie rowno chodzi po czy zgasnie. Cisnienie paliwa na listwie skacze z 220bar na 170bar po czy gasnie a przy tym kopci. Podpiąłem manometr przed filtrem paliwa i 0 bar. W zbiorniku są 2 pompy, lewą która zasila prawa w paliwo i prawa z której wychodzą 3 króćce zasilanie,powrót i trzeci cienki to nie...
Witam miałem taki problem ściągnij przy pompie paliwa zasilanie i zobacz czy leci paliwo.Jak leci układ sam się odpowietrza.
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Regulator wysokiego cisnienia paliwa w pompie wysokiego.
Najlepiej ściągnąć obudowę z przekaźnika i obserwować jego styk. Można też sprawdzić czy na bezpieczniku nr 18 jest napięcie przez te 2 sekundy po włączeniu zapłonu. Ten przekaźnik zasila bezpiecznik nr 18 więc jak jest napięcie przez 2 sekundy na tym bezpieczniku po włączeniu zapłonu to przekaźnik jest sprawny i poprawnie wysterowany i na wtyczce pompy...
Jest to przewód zasilający pompę paliwa. Dostępny w każdym motoryzacyjnym na metry. Strzelam że 8.
Witam jeszcze nie odpowietrzałem tego modelu , ale w warsztacie mam swojej roboty zbiornik 5l po oleju wyposarzony w pompę paliwa którą zasilam układ wtryskowy pod niewielkim ciśnieniem 0.5 atm . Odpowietrzam w ten sposób wszystkie oporne auta bez najmniejszego problemu zwykle bez luzowania przy wtryskach . Koszt wykonania nie wielki a za to sama radość...
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
Nie ma pompy paliwa. Gaźnik zasilany grawitacyjne. Co więcej to spawarka. Z generatorem.
Wedle schematu to przekaźnik pompy palia zasila też wtryskiwacze,pompę wtórnego powietrza,przewietrzanie zbiornika.Myślę że temu przekaźnikowi styki się upaliły.Ewentualnie jego sterowanie bądź zasilanie styku.
Pod czarnym deklem masz dopiero dostęp do nakrętki (duża) na baku paliwa. Jak odepniesz przewody to odkręcasz ją i potem wyjmujesz cały kosz z baku z pompą i czujnikiem poziomu paliwa. PS Najpierw sprawdź czy jest napięcie na wtyczce pod czarnym deklem (zasilanie pompy) jak kręcisz rozrusznikiem. Wtyczka typowo jest 4 pinowa. Dwa piny cienkie do czujnika...
Jak mnie pamięć nie myli to ten bezpiecznik zasilany jest ze stacyjki, równolegle do niego podłączony powinien być przekaźnik pompy paliwa z którego to później wychodzi zasilanie na pompę paliwa (bezpiecznik 28), grzałkę Lambdy (bezpiecznik 29), wtryskiwacze (34). Czyli brakuje Ci zasilania ze stacyjki - czarny przewód, który idzie na bezpiecznik 32...
A sprawdziłeś czy na zacisku 30 przekaźnika pompy paliwa masz zasilanie? Sprawdziłeś czy przekaźnik zostaje prawidłowo wysterowany?
Sprawdz przekaznik R5 : pompa paliwa , zasilanie wtryskow .Moze byc upalony styk .
Pierwszą przyczyną paliwa w oleju to pompa zasilająca a dokładniej wyrobiony popychacz, a druga to oringi na tłokorozdzielaczu. Pierwszy problem możesz naprawić sam wymieniając pompkę. W drugim przypadku potrzebny pompiarz.
Końcówki, nakrętki i sprężyny zamienione i potwierdzam, że pasuje. Gość od wtrysków powiedział że te nakrętki to zbędna sprawa ale nie zaszkodzi. Niestety wtryski to nie była jego bolączka. Nie można odpowietrzyć 4 cylindra. Przy luzowaniu przewodu na 4 pompie ile by nie czekać wylatuje paliwo z bąbelkami powietrza. Po po próbie wejścia na wysokie obroty...
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Pompa paliwa zasilaną jest przekaźnik w skrzynce koło akumulatora. Chyba dwa mini przekaźniki i obok dwa bezpieczniki.
Bezpieczniki sprawdzone , kluczowanie wtrysków i cewek też? Pompa paliwa zasilana jest przez oddzielny przekaźnik , niezależnie od zasilania cewek i wtrysków , które są zasilane bezpośrednio po 15. Lukasz , Ty stary mechanior , tych rzeczy nie sprawdziłeś?
Jeśli posiadasz model z silnikiem ENZ14XEPA (sterownik Motronic), to przekaźnik K8 sterowany jest poprzez ECU (złącze XC2 pin 19). Ten przekaźnik podaje napięcie (bezpośrednio z baterii) na następujące elementy: - ECU (złącze XC2 piny 33,39), - zawory wtryskiwacza, - AGR, Lambda Napięcie zasilania ECU to pin 18 złącza XC2 (bezpośrednio z baterii) i...
Nie mam pojęcia gdzie szukać we wszystkich węzykach paliwo trzyma tylko w tym co zasila pompa elektryczna ze zbiornika cofa sie odrazu po zgaszeniu jest cały pusty az zaciaga troche z filtra paliwagdy gasze .Ta nieszczelność moze być gdzies poza węzykami ?
potrzebuje pomocy, mam ibize 2002 rok. potrzebuje zlokalizowac przekaznik od pompy paliwa, przezktóry prawdopodobnie nie moge uruchomic samochodu. pompa nie podaje paliwa bo nie dochodzi do niej zasilanie...
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Jedyne co odcina wyłącznik bezwładnościowy to zasilanie pompy paliwa.
Witam nie proponuję odłączać ani cewek ani sterownika wtrysku bo bez odpowiednich schematów można doprowadzić do tego, że sterownik będzie łapał błędy.Moja propozycja to zamontowac wyłącznik na przewodzie znajdującym się za przekaznikiem pompy paliwa(zasilanie pompy ). Pozdrawiam.
Zamontuj przed pompą paliwa na przewodzie zasilającym. (między filtrem a pompą)
Przeprowadzam proces odpowietrzania układu paliwowego według jedynej dostępnej mi z sieci instrukcji (w załączeniu) i ze strony 64 tej instrukcji (część II) udało mi się przeprowadzić wszystkie czynności krok po kroku uzyskując paliwo bez bąbelków powietrza - w zasadzie ono było od początku do końca bez bąbelków powietrza. Przystąpiłem więc do czynności...
Tylko że wtedy nie byłoby problemu z połączeniem do diagnozy z ECU. Brak odpowiedzi ze sterownika to przeważnie zawsze brak zasilania.
Jest tam. Jeden mały przekaźnik zasila pompę paliwa a obok jest główny od ECU którego szukasz. Sprawdź czy pod tym plastikem nad silnikiem nie ma czasem przekaźnika podwójnego brązowy lub kremowy. Czasem chodzi o ten przekaźnik.
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
a co z przekaźnikiem zasilającym pompę paliwa i wtryskiwacz/e... jak podasz napięcie na krótko powinno się coś odezwać
Jest plus na wtryskiwaczach, a obroty widzi bo obrotomierz na rozruszniku się podnosi.Tylko na schemacie pokazane jest ze pompa paliwa zasilana jest z przekażnika poprzez bezpiecznik.A w samochodzie wygląda to tak:pompa paliwa zasilana z wyjścia sterownika poprzez bezpiecznik Dodano po 23 Wtryskiwacze startują i pompka paliwa ,jak zewrę na "ostro" w...
Potrzebuję pomocy, jak idzie kabel, który zasila pompę paliwa w Skodzie Felicji 1.3 MPI 1999 r. Chodzi mi z, której kostki bezpieczników wychodzi zasilanie do pompy, bo przerabiam instalację i odciąłem o jeden kabel za dużo i muszę zrobić nowy i szukam, skąd mam go wziąć. Z góry dziękuję😀
Nie rozumiem ? Elektryczne pompy paliwowe są tak zaprojektowane, by zawsze, w całym zakresie obrotów i obciążenia silnika utrzymać odpowiednią wydajność. ,,Rozdziałem" zajmuje się regulator ciśnienia. Nadmiar paliwa, jest kierowany z powrotem do zbiornika. Więc ? I tu się mylisz. Dowiedz się jak jest zasilana pompa paliwa np w FSI
Układ wygląda tak: sterownik faktycznie włącza zasilanie na świece przy niskiej temperaturze i grzeje się świeca i jednocześnie otwiera elektrozawór z paliwem, gdy zacznie się kręcić rozrusznikiem to paliwo wracające z pompy(bo one zasila świece) wlewa się na rozgrzaną świece i powoduje zapalenie (płomień). Można zrobić sterowanie ręczne przez przekaźnik...
sprawdz przekaznik główny i pompy paliwa, zobacz czy masz zasilanie i mase po zapłonie? co sie dziele z samym cisnieniem paliwa? mierzyłes je?
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Pompa wtryskowa nie zasysa paliwa , paliwo podaje podczas pracy pompka zasilająca która ma napęd mechaniczny z pompy wtryskowej. Napęd ręczny służy do odpowietrzania układu. Jeżeli ręcznie działa to prawdopodobnie jest coś nie tak z napędem lub samą pompką.
Kocioł stałopalny bez podajnika, jaki by nie był, nigdy nie powinien pracować w instalacji, gdzie jest ryzyko zagotowania czynnika grzewczego. Niestety, ale "śmieciuch" i zawory termostatyczne to złe połączenie i na pewno głowice termostatyczne nie pomogą przy oszczędności opału. Z kotła na paliwo stałe odbiór ciepła z załadu musi odbywać się stale...
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
A masz zamontowane jakieś odcięcie paliwa?
Zobacz czy podczas krecenia silnikiem pracuje pompa paliwa(czy dostaje zasilanie)Jesli pracuje-czujnik dobry,jesli nie-wiadomo
Albo jest zasilane na benzynie również gazem. Zeby wyeliminować to czy silnik czasami nie dostaje benzyny na jakiś czas zmostkować przekaźnik odcinający zasilanie pompy paliwa.
Więc jest potrzeba aby było coś co odłączało nam odbiorniki samochodowe po wyłączeniu silnika. Czytam i czytam całość i pojąć nie mogę... W każdym samochodzie po zatrzymaniu silnika, nawet przypadkowym, zawsze jest odłączane zasilanie pompy paliwa. Na przykład włączony zapłon ale silnik nie pracuje, pompa paliwa nie jest zasilana. Co szkodzi wykorzystać...
No pod koniec widać że chodzi o przekaźnik,prądy może tu bym szukał. Powinna być jaka rozpiska przekaźników, bezpieczników. Często jest pod tym dekilekiem od puszki przekaźników. Chodzi o zasilanie pompy paliwa chyba.
1.4 d4d pompa jest pod maską. To filtr paliwa z pompką ręczną a kable zasilają grzałkę podgrzewacza paliwa. Nie ma tam żadnej pompy elektrycznej
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
Grzałka sondy zasilana jest z przekaźnika pompy paliwa. Masa jest z karoserii. Z tego przekaźnika zasilany też jest wtryskiwacz (chodzi o plus bo masa na wtryskiwacz idzie z ECU).
immo może odcinać zasilanie na pompę paliwa jaką tam masz zwykłą czy elektroniczną
O ile wiem to tam są dwie pompy paliwa zasilająca i ciśnieniowa Dodano po 5 Na membramie powinieneś wytworzyć podciśnienie.
Czy ktoś wie jaki kolor mają kable zasilające pompę paliwa w yaris. Wiem, że znajdują się w progu tylko nie wiem które zasilają pompę.
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
witam! prawdopodobnie masz silnik o kodzie NZ kod inumer znajduje się na wysokości połączenia bloku zgłowicą o strony rozrządu, patrząc na korek wleu oleju w dół na blok - znajdziesz )W tym silniku zastosowano dwie pompy paliwa :pompa paliwa zasilająca i pompa paliwa ciśnieniowa. Pompa zasilająca paliwa podaje (podnosi ) paliwo do pompy ciśnieniowej....
zasila pompa paliwo zasila pompa paliwo megane zasila pompa paliwo nissan
svchost rpcss zenit szarpie instrukcja frezarka
zmywarka whirlpool stacja parowa
Tryb serwisowy DVD Philips - jak wejść? Transformator: Zwiększenie liczby zwojów przy zmianie drutu z 0,75 mm na 0,65 mm