Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Jest możliwość dokupienia przekaźnika i podłączenia go bezpośrednio. Sprawdź jeszcze czy po zapłonie do pompy paliwa dochodzi prąd stały. Jeżeli nie to problem tkwi w przewodzie doprowadzającym zasilanie do pompy.
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
O jaki bezpiecznik chodzi, zasilający jest w skrzynce bezpieczników a kolizyjny -stojąc przed samochodem po maską koło prawego kielicha.P
Miałem kiedyś podobny przypadek, była rozerwana dioda w sterowniku silnika, sprawdź zasilanie sterownika
Polecam to: https://liquimoly.sklep.pl/pl/p/Oczyszcz... Dla doraźnego czyszczenia odpinamy zasilanie pompy paliwa oraz powrót i podpinamy wężyki wprowadzone do tej puszki. Odpalamy silnik i dajemy popracować co jakiś czas przytrzymując na wyższych obrotach. I tak jak pisze tzok, sprawdzić jakie dokładnie są błędy....
Daj diodę LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k zamiast wtryskiwacza- ma mrugać. Będzie 100% pewności. Miernikiem możesz zmierzyć rezystancje wtryskiwacza ale to nie wykluczy jego mechanicznego uszkodzenia. Można też podać samemu zasilanie na wtryskiwacz (+ i -) i powinien podać paliwo w momencie pracy pompy paliwa.
Ma czy nie ma możesz zmostkować nic się nie stanie. Filterek na zasilaniu. W sumie to w tym przypadku chyba bez różnycy bo czy wyfiltruje paliwo wracające z pompy do puszki czy zasilające pompę to bez znaczenia bynajmniej dla mnie. Powrót to ten niżej na pierwszym zdjęciu. Pompa wstępna jest mechaniczna, w pompie CR, w zbiorniku nie ma Chciałem żeby...
Technicznie możliwe jest wszystko , w sprawie przełączania na gaz wystarczy dodatkowy przełącznik , który odłączy czujnik temperatury a w jego miejsce przyłączy rezystor o oporze odpowiadającym temperaturze wyższej niż nastawiona przełączania. Pompę można odłączać za pomocą przekaźnika uruchamianego równolegle z otwieraniem zaworu elektromagnetycznego...
Witamy. A włącznik inercyjny /bezwładnościowy/ sprawdzony? Jak podasz zasilanie na pompę /na krótko/, to silnik uruchamia się? Pozdrawiam
Więcej już nie jechać do tego fachowca. Komunikat "zwarcie do masy", mówi o braku zasilania. Tutaj należy szukać. Zamiast pompy, żarówka i sprawdzamy. Jeśli podasz zasilanie na pompę, powinna pracować. Kto nagadał bzdur o przekaźniku w pompie paliwa? Ściągnąć sobie schemat i analizować.
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Kolego skoro twierdzisz że to sprawdziłeś to chyba znalazłeś w którym miejscu ginie zasilanie tak ?
Zamiast odłączać pompe paliwa odetnij zasilanie na wtryskiwacze . Jak odetniesz pompe wtryskiwacze będą chodzić na sucho i szybko sie pozacierają .
Dajcie spokój z zaworkami zwrotnymi , miałem auta gdzie pozakładano pod rząd dwa zaworki i auto nie paliło , co może jeszcze trzeci ??? . Wolna banka po oleju dwa przezroczyste przewody paliwowe zasilasz bezpośrednio pompę i rano próba . Jak powietrze w przewodach to przelewy lub pompa do uszczelnienia .
2 przekaźniki są łącznie 3 przewody, czyli albo masę, albo +12V mają wspólne? Oba przekaźniki: pompy paliwa i wtrysków mają wspólny "+". Czy ten wspólny może "iść" od wyłącznika uderzeniowego? Uderzeniowy nie ma zasilania ze wspólnego. Czujnik uderzeniowy odcina zasilanie "+" na pompie paliwa, które idzie od przekaźnika pompy paliwa. Ten sam przekaźnik...
Zasilanie pompy paliwa (tylko nie odcinaj zaraz za przekażnikiem żeby nie odciąć cewki zapłonowe ale możesz w tylnej wiązce)
Nie ma wstrząsówki Dodano po 1 Czy obojętne jest gdzie podepne zasilanie czy pod bialy czy pod szary?
Silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa i to jest skutek braku mocy silnika. Sprawdź zasilanie!!!
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
żeby wybuchło musi być dużo powietrza a w baku jest raczej duszno wiec się nie przejmuj się, zwarcie może zrobić tylko zasilanie pompy ale wtedy wywali i tak tylko bezpiecznik od pompy co do układu z wskaźnikiem poziomu paliwa to przy zwarciu na czujniku do masy najwyżej będziesz miał zawsze full paliwa :-)
rano po podniesieniu maski okazało się że w wężyku zasilającym pompę było ok 10cm powietrza od strony pompy, przy próbie pompowania gruszką powietrza zamiast się zmniejszać zaczęło go przybywać. Auto zapaliło lepiej niż zwykle ale to nie zmienia faktu że coś jest źle. co to może być? czy to zawór zwrotny we filtrze?? ale skąd to powietrze???
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
Po usunięciu zaworu kodowego to już nie bardzo, bo niby co będzie odcinać dopływ paliwa?. A oryginalny zawór kodowy w tej pompie działał w ten sposób że pomimo że dostawał zasilanie (+,-), to nie otworzył dopływu paliwa dopuki na 3 przewodzie nie dostał określonego sygnału z immo.
Rozwiązaniem są różnego typu emulatory poziomu paliwa które w skrócie mówiąc doprowadzają do wymuszonego aktualizowania "stanu" paliwa w baku przeprowadzając swoją operację w pierwszych sekundach zaraz po odpaleniu silnika. Najczęściej jest to wymuszenie 1/2 poziomu. W trakcie jazdy następuje odliczanie wtryśniętych porcji paliwa aż do kolejnego rozruchu...
Pompe sprawdż na ostro i będziesz miał pewność. A jak nie to znajdź przewód zasilający w komorze silnika, zdemontuj, wsadź do butelki i przekręć zapłon, lub spróbuj zapalać , jak nie bedzie w butelce paliwa to nasz odpowiedź. Demontaż pompy, wtedy ja dla pewności na ostro sprawdzić i masz pewność co i jak.
Skoro załącza się pompa paliwa to włącznik jest dobry. Odcina on pompę i wtryskiwacze. Skoro pompa pracuje a nie podaje paliwa to nie ma wysterowania wtryskiwaczy. Zasilanie po stacyjce powinno być bo działa pompa ale możliwe że brak sterowania z ECU więc możliwe że ECU nie widzi obrotów silnika. Wykręć świece i zobacz czy jest iskra w tedy kiedy nie...
Sprawdź czy winą nie jest jakiś jeden z większych bezpieczników od którego to idzie zasilanie to tych obwodów, które obecnie nie działają. Mam na myśli jakiś bezpiecznik 40A czy 60A. Np. w renault megane scenic klika takich jest zupełnie osobno niż wszystkie inne pod pokrywą wycieraczek. Może któryś z tych większych jest spalony i zasila on również...
Odkręc przewód paliwowy doprowadzający paliwo do pompy ,napełnij paliwem pompe przez zasilanie i przekręć rozrusznikiem jesli paliwo nie zostanie wciągniąte do środka to; zawór stop zamknięty ,ukręcona głowica. Najczęściej spotykane usterki -nie licząc paska rozrządu -zerwany .A co do pompki to mogą paść zaworki i dlatego nie twardnieje -aślep wyjście...
Witam. Pozwolę sobie trochę odgrzebać ten temat. Mianowicie jeżdzę Renault Megane 98r z motorem 1.9 D Eco 64 KM. Układ wtryskowy na pompie rozdzielaczowej Bosch EP/VE. Problem dotyczy rozruchu na zimnym silniku. Po przekręceniu kluczyka ciężko odpala i szarpie prze kilkanascie sekund po czym pracuje równomiernie. Po zgaszeniu go i powtórnym odpaleniu...
Nie ma gdzieś zasilania i tyle. Przy uwalonej karcie wyświetla napis że karty nie wykryto przy próbie uruchomienia. Ta kontrolka czerwona na desce nie jest od alarmu lecz od immo, wolno miga znaczy że immo aktywne, szybko mruga znaczy że coś uwalone w systemie immo, jeśli gaśnie znaczy że wsio jest dobrze. Czerwonego guziczka nie znajdziesz tam, to...
Pompa powinna się odezwać po przekręceniu kluczyka, jak milczy to sprawdź zasilanie sterownika, połączenie z przekaźnikiem i sam przekaźnik. Machanie kluczem przed czujnikiem nic nie da, musi policzyć kilkanaście krótkich występów i jeden dłuższy na kole fonicznym, żeby dać iskrę i wysterować pompę
Nie wiem czym badal auto, ale elektryk stwierdzil, ze to sterownik pompy paliwa jest uszkodzony i sygnaly podawane przez niego do kompa powoduja ze komputer odcina zasilanie. A co z tym "programowaniem" nowego sterownika? Rozumiem, ze jesli uda mi sie zdobyc sterownik od takiego samego modelu to wystarczy go przelozyc i bedzie wszystko OK?
Sprawdź styki przy wiązkach pod maską (jezeli jest to silnik na komputerze) miałem podbny przypadek w megane 1.6 16v 2005rok jeden z pin-ów był przepalony na kostce podłączonej do ECU przez co nie było napięcia do pompy. Dodano po 7 w razie problemów ze zlokalizowaniem przyczyny braku napięcia najprostsze rozwiązanie Odpiąc zasilanie (oryg) od pompy...
Człowiek dłubie nad takimi usterkami i niewezme grosza dopóki nine mam pewności o zakończeniu naprawy, klient testuje jak już jest pewność kasuje, a tu coś pogrzebią tu stówka tam stówka, a pewności nie ma. Silnik krokowy na gaśnięcie silnika, widać mechanik zaczyna wymieniać od wierzchniej warstwy, szybko doszedł do czujnika jest dość głęboko. Podłacz...
Witam Auto Renault Megane 2000r. 1.6 16V, nie odpala, czujnik czyta impulsy z wału, Błędy sterownik wyświetla : DF261 obwód przekaźnika pompy paliwa, df061 obwód cewki zap. 1-4 df062obwod cewki zap.2-3, po skasowaniu powracają wszystkie trzy. Zasilanie na cewkach jest, brak jest wysterowania , sprawdzałem próbówką. Podpowiedzcie czy to cewki mogą powodować...
najpierw weź probówkę na 12V , jeden koniec do masy auta , drugą szukaj plusa od pompy paliwa , tylko pamiętaj ,ze plus masz tylko przez chwilkę , bo jak nie zapalisz samochodu to sterownik odłączy zasilanie pompy , jak znajdziesz plus , to teraz poszukaj masy , nawet omomierzem , jak już znajdziesz kable od pompy , to teraz kawałkiem kabla łącz trzy...
Dzięki wszystkim forumowiczom za chęć pomocy. Na szczęście Megi wreszcie odpaliła. Przyczyną był brak zasilania cewek wysokiego napięcia i przekaźnika od pompy paliwa - przerwa na dwóch przewodach w wiązce. Gdyby nie schemat który zdobyłem z wielką trudnością to pewnie nie doszedłbym do tego. Jedno co mogę powiedzieć a są to chyba moje najważniejsze...
Witam, jeśli jest tam sterowanie gazu linką na pompie wtryskowej to pewnie jest też na pompie zabudowany układ podnoszenia niskich obrotów zasilany z obiegu cieczy chłodzącej (zaznaczone na niebiesko) http://obrazki.elektroda.net/12_12630696... Jego zadaniem jest zwiększenie obrotów poprzez podniesienie dawki paliwa, coś jak ssanie w benzyniku....
Witam mam problem z renówka z silnikiem k7m720 na sterowniku fenix5 mianowicie po włączeniu zapłonu strzela przekaźnik pompy paliwa z dużą częstotliwością i nie można odpalić samochodu(brak sterowania wtryskami oraz iskra)sprawdzone zostały masy na sterowniku pin 2, 3, 18, zasilania pin 32 i 24 czujnik położenia wału 33, 34(rezystancja 200 ohm przy...
Jak działa z pilota to nie może być immobilizer - bo immobilizerem otwiera się drzwi i też automatycznie się on wyłącza. Na wszelki wypadek napisz nam, jak zachowuje się dioda immobilizera. Ja też wymieniałem nagrzewnicę, było to 8 lat temu. Podobnie jak u Ciebie, miałem moment w którym samochód nie chciał odpalić - na szczęście zauważyłem, kiedy to...
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
Witam ! Mam kolejny problem ze staruszką. Auto po nocy na parkingu umarło tzn. silnik nie zapala (wcześniej bez problemów) - immo ok. kontrolka po przyciśnięciu plipu gaśnie - nie zapala się kontrolka sprawności systemu (EKG) - wszystkie bezpieczniki ok. - pompa po załączeniu zapłonu nie pracuje - przekaźnik pompy paliwa ok. - rozrusznik kręci Na mój...
Przede wszystkim nie napisales co to jest za wzmacniacz. Sama moc to troche mało. To jest sprzęt frmowy czy jakas "bazarówka"? Kable zasilające i chinche powinny byc prowadzone po przeciwległych stronach auta. Przekrój kabli zasilających to minimum 6 mm kwadrat. Co do buczenia. Po przękręceniu kluczyka w drugie położenie, kiedy zapalają sie wszystkie...
Hmmm, to faktycznie ciekawy temat, ale skoro jest skutek, musi być i przyczyna. Więc, ja na początek zrobiłbym na Twoim miejscu prowizoryczne podłączenie się do pompy paliwa (zasilanie + - jakąś żaróweczką np.) i tak samo pod cewki, no i pojeżdziłbym do momentu, aż problem się pojawi. Jeśli zgaśnie np. na pompie - wiadomo zanik napięcia- można szukać...
Właśńie żadnych błędów w kompie nie ma, albo launch pokazuje głupoty. Auto odpala na zaciąg , tak powiedział znajomy, podczas kręcenia zero paliw ana wtryskach,ale sam nim przyjechałem. Najlepsze jest to że czasami odpala od strzała ( nie u mnie, ani razu ). Wstrząsowegpo nie znalazłem. Ale on na schemacie sprawdzony i napicie dochodzi do kompa. Podczas...
Witam. Zacznę od początku. Miesiąc temu podczas jazdy mój Scenic I 1.6 8V nagle zgasł i nie dał się już uruchomić. Rozrusznik kręci, pompa działa i podaje paliwo, na 2 i 3 cylindrze jest prawidłowa iskra a na 1 i 4 pojawiają się dwie lub trzy iskry na początku kręcenia rozrusznikiem a później od czasu do czasu pojawia się jedna iskra. W wyniku tego...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Potrzebuje schematu może będzie mi pomocny, zerwał mi się pasek rozrządu po wymianie nie mam prądu na pompie paliwowej. Może ktos też miał ten problem. Dodano po 50 Pompa bosch.
Chłopie w czujniku jest stabilizator napięcia.... tak to jest skoro się nie wie że napięcie mostka tensometrycznego musi być zasilany stabilnym napięciem bez wachań inaczej by pokazywał faktycznie bzdury. Czyli twierdzisz, że obniżając napięcie wejściowe, obniże straty mocy na stabilizatorze wydzielane w postaci ciepła ? No dobra, mogę to kupić. Co...
Ja w tym roku wzialem sie za swiatla do jazdy dziennej w swoje fabii. :-) U mnie nie ma mozliwosci wykorzysytania lampki ladowania, bo nie mam lampek (diody LED), dlatego wykorzystalem sygnal z pompy paliwa, a konkretnie z bezpiecznika, bo mialem bliski i latwy dostep. Poniewaz pompa jest zasilana po przekreceniu stacyjki na 1-2 sekundy to zrobilem...
Witam. Mam wielki problem z autem. Podczas odpalania wszystko jest ok a gdy lekko dodam gazu zapala się kontrolka ok rezerwy. Wszystkie wskazówki opadają, zapala się oil, ok po prostu licznik traci zasilanie. Podczas jazdy auto szarpie gaśnie i z licznikiem to wszystko się dzieje. Gdy delikatnie dodaję gazu jest w porządku a gdy dodam gwałtownie to...
Witam Auto to: RENAULT MEGANE 2 2005r,1.5 dci silnik K9K 722 82kuce,układ wtryskowy DELPHI Mam następy problem,wczoraj auto pokazywało ciśnienie na listwie 790 Kpa,wogóle się nie zmieniało nawet przy kręceniu i nabiciu ciśnienia,i przy pustej rampie. Całą ekektrykę wywaliłem,przeleciałem wszystkie kable,wszędzie przjeście jest,nic już nie jest zaśniedziałe....
Postów nt. problemów z cewkami zapłonowymi (szczególnie tymi markowanymi przez firmę SAGEM) jest sporo. Jest też wiele opinii nt. objawów jakie towarzyszą temu uszkodzeniu. Są również podane informacje w jakich miejscach cewek najczęściej dochodzi do niepożądanych przebić oraz że cewki DENSO są trwalsze od SAGEM-a. Nie znalazłem natomiast szczegółowej...
Tytuł Mégane III BZ03 Plate grey Numer rejestracyjny AP309LD VIN VF1BZ030643215781 Model Mégane III Model typu BZ03 Data produkcji 03 2010 Numer produkcji pojazdu E219185 Poziom wyposażenia EA2 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatkowo do limitowanej edycji SAN513 Kod lakieru TED68 Tapicerka siedziska Welur Wykończenie wnętrza HARM02 Kraj zastosowania...
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
Witam mam problem otóż podczas jazdy przez przednie wywietrzniki nad radiem poszedł delikatny dymek i autko zgasło, próby ponownego odpalenia nic nie dały, po oględzinach bezpieczników w kabinie jak również pod maską z lewej str. auta stwierdziłem że wszystkie są o.k. Wszystko działa prócz pompy po przekręceniu kluczyka pompa milczy nie słychać jak...
Sprawa jest tak skomplikowana że nie wiem czy ci tu ktokolwiek pomoże. Główny problem jest taki, że robi to trzech mechaników, opis u każdego z nich jest inny, samochód raz pali raz nie a ty wiesz tylko tyle, ile ci powiedzą mechanicy. Prywatnie powiem, że trochę bym się wkurzył gdyby ktoś mi przyprowadził samochód do naprawy, i zamiast pozwolić mi...
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
pompa paliwo zasila zasila pompa paliwo megane pompa paliwo
sterowanie elektryczne szyby zasila pompa paliwo megane ciężka odpalać ciepłym silnik
agregat prądotworczy suszarka elektrolux
Philips 32PHT4131/12 TV Specs and Troubleshooting Flash Dump Guide for Philips 32PHT4131/12 TV