Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Sprawdzić gdzie jest nieszczelność ewentualnie założyć zawór zwrotna na zasilanie pompy.
Ponpa jest zasilana z przekażnika pompy paliwa
Czyli elementy zasilane z przekaźnika który zasila pompę paliwa. Są to: wtryskiwacze, pompa paliwa, grzałka sondy lambda, zawór EVAP i zawór EGR.
Jest możliwość dokupienia przekaźnika i podłączenia go bezpośrednio. Sprawdź jeszcze czy po zapłonie do pompy paliwa dochodzi prąd stały. Jeżeli nie to problem tkwi w przewodzie doprowadzającym zasilanie do pompy.
Miałem kiedyś podobny przypadek, była rozerwana dioda w sterowniku silnika, sprawdź zasilanie sterownika
Daj diodę LED z połączonym szeregowo rezystorem 1k zamiast wtryskiwacza- ma mrugać. Będzie 100% pewności. Miernikiem możesz zmierzyć rezystancje wtryskiwacza ale to nie wykluczy jego mechanicznego uszkodzenia. Można też podać samemu zasilanie na wtryskiwacz (+ i -) i powinien podać paliwo w momencie pracy pompy paliwa.
Witam ponownie dzisiaj wymieniłem filtr paliwa na nowy i oryginalny również rozbierałem koszyk paliwa w zbiorniku. Po sprawdzeniu i zmontowaniu objaw jest ten sam, czyli pęcherze powietrza w przewodach paliwowych od zbiornika paliwa, oraz w przewodach powrotnych od pompy do filtra paliwa. Również testowałem jaka ilość paliwa wraca z listwy powrotnej...
Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki w kabinie, przekaźnik pompy w komorze silnika, bezpieczniki na podszybiu. Czujnik uderzeniowy też w porządku. Kolego skoro twierdzisz że to sprawdziłeś to chyba znalazłeś w którym miejscu ginie zasilanie tak ?
Więcej już nie jechać do tego fachowca. Komunikat "zwarcie do masy", mówi o braku zasilania. Tutaj należy szukać. Zamiast pompy, żarówka i sprawdzamy. Jeśli podasz zasilanie na pompę, powinna pracować. Kto nagadał bzdur o przekaźniku w pompie paliwa? Ściągnąć sobie schemat i analizować.
Dajcie spokój z zaworkami zwrotnymi , miałem auta gdzie pozakładano pod rząd dwa zaworki i auto nie paliło , co może jeszcze trzeci ??? . Wolna banka po oleju dwa przezroczyste przewody paliwowe zasilasz bezpośrednio pompę i rano próba . Jak powietrze w przewodach to przelewy lub pompa do uszczelnienia .
Potrzebuje schematu może będzie mi pomocny, zerwał mi się pasek rozrządu po wymianie nie mam prądu na pompie paliwowej. Może ktos też miał ten problem. Dodano po 50 Pompa bosch.
Zamiast odłączać pompe paliwa odetnij zasilanie na wtryskiwacze . Jak odetniesz pompe wtryskiwacze będą chodzić na sucho i szybko sie pozacierają .
O jaki bezpiecznik chodzi, zasilający jest w skrzynce bezpieczników a kolizyjny -stojąc przed samochodem po maską koło prawego kielicha.P
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
Witamy. A włącznik inercyjny /bezwładnościowy/ sprawdzony? Jak podasz zasilanie na pompę /na krótko/, to silnik uruchamia się? Pozdrawiam
Witam Mam problem z autem nie chce odpalić. Jest to Meganka 1.6 z 1996 r. z LPG Lovato i alarmem Anakonda. Problem z odpaleniem wystapił nagle nigdy wcześniej mi się to nie zdarzyło. Zajechałem do znajomych na chwile jakies pol godzinki silnik byl cieply i miałem wracać do domu. Samochód za pierwszym razem odpalił na moment ale zaczął się dławić, nie...
Witam Wszystkich Serdecznie i bardzo proszę o pomoc! Samochód jak w temacie renault megane I 1.4 16v z 1999r. ma chyba oznaczenie RN ale nie jestem pewny. Jaki silnik nie pamiętam dokładnie K7J lub K7M ale nie jestem pewny. Nie sprawdziłem. Mam duży problem, bardzo proszę wszystkich o pomoc ponieważ jutro miałem jechać do pracy w Niemczech a tu samochód...
Ma czy nie ma możesz zmostkować nic się nie stanie. Filterek na zasilaniu. W sumie to w tym przypadku chyba bez różnycy bo czy wyfiltruje paliwo wracające z pompy do puszki czy zasilające pompę to bez znaczenia bynajmniej dla mnie. Powrót to ten niżej na pierwszym zdjęciu. Pompa wstępna jest mechaniczna, w pompie CR, w zbiorniku nie ma Chciałem żeby...
Udało się naprawić. okazało się, że przepalone jest jedno z połączeń we wtyczce pph2 - brązowa wtyczka obok bezpieczników pod maską. Za zasilanie pompy odpowiada pomarańczowy przewód, - piaty w kolejności w brązowej wtyczce.
Zasilanie pompy paliwa (tylko nie odcinaj zaraz za przekażnikiem żeby nie odciąć cewki zapłonowe ale możesz w tylnej wiązce)
Silnik nie dostaje pełnej dawki paliwa i to jest skutek braku mocy silnika. Sprawdź zasilanie!!!
Witam mam problem otóż podczas jazdy przez przednie wywietrzniki nad radiem poszedł delikatny dymek i autko zgasło, próby ponownego odpalenia nic nie dały, po oględzinach bezpieczników w kabinie jak również pod maską z lewej str. auta stwierdziłem że wszystkie są o.k. Wszystko działa prócz pompy po przekręceniu kluczyka pompa milczy nie słychać jak...
Sprawa jest tak skomplikowana że nie wiem czy ci tu ktokolwiek pomoże. Główny problem jest taki, że robi to trzech mechaników, opis u każdego z nich jest inny, samochód raz pali raz nie a ty wiesz tylko tyle, ile ci powiedzą mechanicy. Prywatnie powiem, że trochę bym się wkurzył gdyby ktoś mi przyprowadził samochód do naprawy, i zamiast pozwolić mi...
Witam. Jako, że jestem "szczęśliwym" posiadaczem tego samochodu i sam go naprawiam, opiszę tu większość usterek jakie znalazłem na tym forum, na które ludzie nie znają odpowiedzi, lub sobie z tym nie radzą. W tym aucie wymieniłem chyba wszystko więc krok po kroku opiszę to wszystko. Mam nadzieję, że temat zostanie podwieszony, tak aby każdy nie zakładał...
Rozwiązaniem są różnego typu emulatory poziomu paliwa które w skrócie mówiąc doprowadzają do wymuszonego aktualizowania "stanu" paliwa w baku przeprowadzając swoją operację w pierwszych sekundach zaraz po odpaleniu silnika. Najczęściej jest to wymuszenie 1/2 poziomu. W trakcie jazdy następuje odliczanie wtryśniętych porcji paliwa aż do kolejnego rozruchu...
Nie ma gdzieś zasilania i tyle. Przy uwalonej karcie wyświetla napis że karty nie wykryto przy próbie uruchomienia. Ta kontrolka czerwona na desce nie jest od alarmu lecz od immo, wolno miga znaczy że immo aktywne, szybko mruga znaczy że coś uwalone w systemie immo, jeśli gaśnie znaczy że wsio jest dobrze. Czerwonego guziczka nie znajdziesz tam, to...
Witam ponownie wreszcie dopadłem diagnostyka z KTSem nic nie wykrył. Sprawdził odczyty rzeczywiste i wszystko ok. Mam pompę jak na zdjęciu [url=http://allegro.pl/pompa-wtryskowa-r... na zimnym nie działa, na ciepłym raz działa raz nie to co jest widoczne u góry pompy - ta pompa jest do góry nogami normalnie...
Witam. Zacznę od początku. Miesiąc temu podczas jazdy mój Scenic I 1.6 8V nagle zgasł i nie dał się już uruchomić. Rozrusznik kręci, pompa działa i podaje paliwo, na 2 i 3 cylindrze jest prawidłowa iskra a na 1 i 4 pojawiają się dwie lub trzy iskry na początku kręcenia rozrusznikiem a później od czasu do czasu pojawia się jedna iskra. W wyniku tego...
Po usunięciu zaworu kodowego to już nie bardzo, bo niby co będzie odcinać dopływ paliwa?. A oryginalny zawór kodowy w tej pompie działał w ten sposób że pomimo że dostawał zasilanie (+,-), to nie otworzył dopływu paliwa dopuki na 3 przewodzie nie dostał określonego sygnału z immo.
Zewrzyj przewody zasilania pompy w przekaźniku, ten sam przekaźnik zasila wtryskiwacz i grzanie sondy. Zakładam, że napięcie z akumulatora na przekaźnik jest? A może centralka gazu odcina pompę i wtrysk?
żeby wybuchło musi być dużo powietrza a w baku jest raczej duszno wiec się nie przejmuj się, zwarcie może zrobić tylko zasilanie pompy ale wtedy wywali i tak tylko bezpiecznik od pompy co do układu z wskaźnikiem poziomu paliwa to przy zwarciu na czujniku do masy najwyżej będziesz miał zawsze full paliwa :-)
Człowiek dłubie nad takimi usterkami i niewezme grosza dopóki nine mam pewności o zakończeniu naprawy, klient testuje jak już jest pewność kasuje, a tu coś pogrzebią tu stówka tam stówka, a pewności nie ma. Silnik krokowy na gaśnięcie silnika, widać mechanik zaczyna wymieniać od wierzchniej warstwy, szybko doszedł do czujnika jest dość głęboko. Podłacz...
Witam Przede wszystkim mało danych, tj. rok produkcji. Do sprawdzenia - pompa paliwa, która znajduje sie z tylu pod kanapą (siedzenie) po prawej stronie, sprawdź czy dochodzi napięcie elektryczne, może spalony bezpiecznik lub zamarzło paliwo w przewodach (woda i parafina), a następnie jak napisał kolega wcześniej, przewody i podstawa to filtr paliwa....
Jak działa z pilota to nie może być immobilizer - bo immobilizerem otwiera się drzwi i też automatycznie się on wyłącza. Na wszelki wypadek napisz nam, jak zachowuje się dioda immobilizera. Ja też wymieniałem nagrzewnicę, było to 8 lat temu. Podobnie jak u Ciebie, miałem moment w którym samochód nie chciał odpalić - na szczęście zauważyłem, kiedy to...
pompa paliwo zasila zasila pompa paliwo megane pompa paliwo
bosch sterownik silnika monitor audio subwoofer arduino kasowanie eeprom
jakmet kosiarka jakmet kosiarka
Pioneer DEH-4500BT brak dźwięku na głośnikach, radio działa – diagnostyka i naprawa TP.MS3663S.PA-671 – brak obrazu HDMI, diagnostyka i typowe usterki