Podaj paliwo na zasilanie pompy z tzw. kroplówki.
Pompa od twojej strony ma zasilanie w paliwo a od strony silnika jest powrót do baku. Tam ma być zaworek. Na pw posłałem ci linka.
AVE ciekawe jak by ktoś podłączył te cudo miedzy pompę paliwowe a wtrysk zasilanie to jak ma paliwo pobrać skoro pompa nie pracuje, ona nie pozwoli pobrać paliwa to tak jak by napompować pełen zbiornik paliwa, pompa nie pracuje to nie ma przepływu paliwa, tak jak pisał przed mówca oddzielne zasilanie paliwa czyli dodatkowy przewód paliwowy plus jakiś...
W tym 2 odpuść sobie wiązkę i sterownik a szukaj dlaczego jest za małe. Czujnik FPR, zawór FPR, zasilanie paliwem (pompa wstępna, filtr) i czego nie życzę, też prawdopodobne, sama pompa CR. Czym czytałeś?
Zanieczyszczenia paliwa blokujące rzeczony zawór Uszkodzone wtryski Błędne wskazania lub uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa Nieszczelne zasilanie w paliwo pompy Przytkany przewód w zbiorniku Niedrożny odpowietrznik zbiornika No ale książki nie będziemy pisać
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Ja mam odcięcie pompy paliwa przez przekaźnik zasilany z elektrozaworu na butli LPG. Jak kończy się gaz to nie ma problemu z przejściem na zasilanie benzyną. Silnik fiata SPI. Jeśli zawór zwrotny w pompie paliwa jest sprawny to nie ma bata i pompa po zasileniu momentalnie podaje paliwo do korpusu wtrysku.
Czasami były stosowane przekaźniki, odcinające pompę paliwa. zasilanie jego było brane z przewodu zasilającego elektrozawory,zazwyczaj niebieskiego.
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
Jak masz podwinięty orging to problem będzie dalej bo pompa zrobi ciśnienie (1bar) i paliwo będzie się lało dalej. Jedynie odpięcie pompy paliwa prze wyjęcie wtyczki (pod tylną kanapą masz rewizje ) lub wyjąć przekaźnik pompy paliwa. Nie pamiętam czy bezpiecznik chyba nr 2 zasilał coś oprócz pompy.
Jeśli toś zmostkował zasilanie pompy paliwa, istnieje ryzyko, że podczas wypadku, mimo zgaśnięcia silnika, paliwo będzie cały czas pompowane. Są filmy na Youtube, w języku polskim i nie tylko z wymiany tego przekaźnika. Oglądnij, zadecyduj, czy dasz radę. Wcześniej zobacz, co masz nawywijane w BSM.
"Nikt nie wie gdzie jest czujnik Halla", w tym silniku jest czujnik obrotów wału, pod koletkorem ssącym w okolicy rozrusznika. Gdyby był uszkodzony obrotomierz nie wskazuje nawet na obrotach rozrusznika. Te bezpieczniki są zasilane po przekaźniku pompy paliwa, zasilanie przekaźnika po bezpieczniku sa2 50 A.
Sprawdź przekaźnik pompy. Tam można zrobić zworę i sprawdzić czy idzie paliwo i czy odpala. Można sprawdzić zasilanie jak i to czy jest sterowanie. NIe wiem czy wyciągałeś pompę z baku. Ale przy wytartym komutatorze nawet przez lekkie wstrząśnięcie może wrócić na chwilę do życia i jest to fałszywy trop.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
Wiesz co masz sprawdzić, więc działaj. 1. Czy pompa ma zasilanie. Jeśli tak to czy pracuje (pluje paliwem). 2. Iskra na świecach. Jest czy nie. 3. Czujnik położenia wału. Po sprawdzeniu tego możemy szukać dokładniej.
To co zakłóca to prawdopodobnie pompa paliwa (niech w serwisie założą odpowiednie filtry na zasilanie pompy). W tym samochodzie w którym nie było zakłóceń jest prawdopodobnie odpowiedni filtr lub zasilanie w paliwo ma klasyczne ( na pompie mechanicznej, napędzanej z wałka ). Jeśli nie chcesz mieć zakłóceń to jest na to sposób, drastyczny ale w większości...
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
sygnał z komputera uruchamia przekaznik pompy a z niego przez bezpiecznik i wyłacznik bezwładnosciowy przesyłane jest zasilanie do pompy, wyłacznik bezwładnosciowy jest pod fotelem kierowcy
Witam. A jak zakręcisz zawór RTL zasilający obieg podłogówki to czy grzejniki robią się cieplejsze i czy grzeją odpowiednio? Czy w instalacji znajduje się zasobnik CWU? Masz do niego dodatkową pompę? Pozdrawiam.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Pompa po przekręceniu kluczyka dostaje zasilanie na ok 3 sek. by podpompować paliwo przed odpaleniem , potem zanika i dostanie ponownie jak odpalasz silnik.
Jeszcze jeden pomysł: sprawdź, czy na bezpieczniku odpowiadającym za pompę paliwa masz zasilanie. Myślę tu o problemie z BSM - częsta przypadłość.
W ducato przełącznik uderzeniowy wyłącza pompę paliwa (zasilanie). Jak go sprawdzałeś ? Przedzwoniłeś czy ma przejście ?
Zwróć uwagę na taki szczegół, że powrót z wtryskiwaczy idzie do zasilania pompy wtryskowej. Do odpowietrzania tego popuszczam rurki wtryskiwaczy, zakładam pompke za filtrem na zasilanie. Pompka chodzi a ja przekręcam wałem aż pojawi się paliwo na każdym z wtryskiwaczy. Druga opcja, karnister wyżej pompy i kroplówka :)
Witam . Masz racje czeba całą instalacje wyciągnąć ,pedał gazu , komputer, przedewszyskim czujnik położenia koła zamachowego musi być podłączony i wtrysk sterujący , podać zasilanie na elektromagnes na pompę wtryskową , paliwo czeba podać albo grawitacyjnie lub pompką zasilającą ,podgrzać świece żarówek i kręcić . Ale reszte instalacji musisz sobie...
Pompy w zbiorniku ani nie nasłuchuj ani nie szukaj bo jej tam nie znajdziesz! To układ CR Boscha z pompą CP3, porządna diagnostyka z pomiarami ciśnienia paliwa i próbą przelewową i w parenaście minut można postawić diagnozę ( zakładając że zasilanie paliwem pompa-->zbiornik paliwa wporządku).
Tam pompa wtryskowa sama ciągnie paliwo ,jak nie ma w filtrze paliwa to zeszło przez nieszczelne przelewy trawersy lub uszczelki na filtrze.Ściąg wąż przy filtrze ten zasilający i pompką spróbuj podciągnąć paliwo jak nie leci coś przytkane.
A skąd ci się pompa wzięła w 1Y co? Przecież to zwykły klekot. Do sprawdzenia trzy rzeczy jak paliwo dochodzi. Zasilanie ecm,kostka stacyjki,zasilanie zaworu na pompie. Narzędzie specjalistyczne to żarówka 12V.
Skoro iskra jest to należałoby sprawdzić czy do listwy wtryskowej dociera paliwo kiedy kręcisz rozrusznikiem. Jeżeli nie to trzeba sprawdzić czy pompa paliwa ma zasilanie. Jeżeli paliwo dociera to trzeba sprawdzić czy wtryski mają zasilanie i czy jest ich sterowanie.
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
Zakładam że sprawdziłeś całą instalację od sterownika silnika do czujników/el. wykonawczych, również przypuszczając że immo go nie blokuje to robi się ciekawie. Popuść przewody paliwowe na wtryskach i zobacz czy przy kręceniu rozrusznikiem pompa podaje paliwo - może to wina pompy, lub paliwo nie dochodzi. Sprawdź czujnik położenia wału
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Immobilaizer ksieciuniu Bladego pojęcia nie masz księciuniu o czym bredzisz. Pokaż mi konkretnie, w którym Passacie czy ogólnie VW było immo w pompie. Zawór na pompie dostaje zasilanie? Widać paliwo w przewodach do pompy?
rozleciała się pompka zasilająca przy pompie cr nie wiem czy uda się to naprawić czy lepiej poszukać innej pompy ale próbować możesz
Kontrolka pokazuje za mały poziom płynu w chłodnicy(zbiorniczku wyrównawczym). Pompa zasilająca w nim jest elektryczna czy pompka ręczna na filtrze paliwa? Mysle że zasilanie w paliwo pompy wtryskowej ma za małą wydajnośc.Filtry lub pompka zasilająca.Trzeba też sprawdzic rurke ssącą ze zbiornika paliwa. Jezeli jest ze sitkiem to moze byc ono przytkane....
A w jakim stanie jest układ zasilania paliwem? filtry, wtryskiwacze, pompa wtryskowa? Dymi na biało? Czy problem polega na tym że rozrusznik słabo kręci? Czy na tym że kręci a nie odpala?
A od czego są te czarne? Pompa paliwa -> zasilanie? Jak tak zrobię pompa nie będzie chodziła cały czas?
Cześć, jestem nowy na tym forum. Kupiłem sirokko 251, mam następujący problem, pompa podaje, że wynosi 1,1l/h, ale na etapie 1/2 dałem mu pracować i jest zużycie 1l/h, gdzie może być problem. Pompa paliwa zasilana jest z silnika wentylatora, masz za duże obroty.
Problem za pewne po stronie zasilania w paliwo. - sprawdź ciśnienie przed wtryskiwaczem - czy pompa pracyje również po uruchomieniu czy tylko na rozruszniku? - sprawdź przekaźnik pompy paliwa.
Dzień dobry Potrzebuję pomóc starszej sąsiadce, której Kocioł na olej przestał działać. Kocioł marki Wolf, zaś pompa cuenod nc4. Wg.informacji piec przestał działać po przejściu na inny pojemnik paliwa. Piec odpala tylko na chwilę, poszumi i się wyłącza, na wyświetlaczu wg. Instrukcji pojawia i miga ikona palnika. Domniemam, że pompa się zapowietrzyła...
Zapnij, równolegle do pompy, żarówkę 21W. Będziesz widział czy i kiedy pompa jest zasilana. Jak zasilanie jest, paliwo nie leci do wymiany pompa, jeśli zaś zasilania będzie brak, trzeba szukać usterki w układzie elektrycznym. Teraz czekam aż poinformujesz nas o wynikach sprawdzania!
Najczęstszym źródłem przecieków jest pompka zasilająca ale nie wykluczone zużycie pompy wtryskowej. Jeśli ciągnik pracuje prawidłowo a przybywa paliwa w niezbyt dużym tempie zostaw w spokoju, jeśli szybko musisz rozważyć naprawę.
Przy normalnie założonej instalacji LPG zawsze będzie podawane paliwo do przepustnicy. Odcina się zasilanie wtryskiwacza - plus z przekaźnika pompy paliwa. Wtryskiwacz ma to samo zasilanie co pompa paliwa - plus po przekaźniku pompy paliwa.
Pompa może zostać, jednak należałoby sobie zadać pytanie dlaczego wtryski "padły", bo jeśli pompa się rozlatuje, to niestety, ale należałoby ją wymienić i bezwzględnie wypłukać cały układ zasilania paliwem, włącznie ze zbiornikiem paliwa.
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
Dzien dobry,czy znaleziono przyczynę opisanej usterki? Jeżeli tak proszę o pomoc od miesiąca nie mogę odpalić auta po wymianie uszczelki pod głowicą. Bezwzględne ,,0" na sprawdzonej pompie WC,zasilanie paliwem i prąd są.
A prrzecież możesz odłączyć przewód idący do pompki leci od progiem kierowcy!!!
vorlog co ty gadasz, twoja cewka czyli prosty elektrozawór odpowiada za odcięcie zasilania pompy w paliwo, tylko odcięcie zasilania silnika w paliwo z pompy. Niech kolega sobie popatrzy na załączony schemat pompy (prawie taka sama), niech sprawdzi, co ten elektrozawór/cewka odcina. Jak kolega sobie wyobraża odcinanie paliwa za sekcjami wysokiego ciśnienia?...
Podać na pompę paliwa zasilanie i sprawdzić czy odpali.
Zaworek na pompie ma zasilanie po stacyjce. . Zawór odcinający paliwo (N109) ma zasilanie z EDC
Dla sprawdzenia wydajności i ciśnienia nie trzeba wymienać pompy , manometr na zasilanie paliwem i zobaczysz. Jescze może być filtr paliwa.
wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
Sprawdź zasilanie pompy paliwa.
A jak tam wygląda ta rurka w zbiorniku?? Może gdzieś pękła... U mnie po dwóch łataniach tej rurki została ona wyrzucona a zasilanie pompy w paliwo jest od dołu zbiornika z korka spustowego.
Pompa dostaje zasilanie? Filtr paliwa? Sprawdzałeś czy paliwo dochodzi chociaż do silnika? Jaki to silnik? pompa dostaje zasilanie, filtr paliwa zamówiłem dopiero, paliwo nie dochodzi do silnika próbowałem odpalić na paliwie to tylko kręci i nie chce odpalić, to jest silnik 1796,00 cm3 Dodano po 2 nadal nie podaje paliwa A skąd wiesz , odkręcałeś węża?...
Sterownik silnika masy dostaje po kablach,obudowa i mocowanie nie ma nic do tego Dorawdź czy na obu kablach złącza wyłącznika uderzeniowego pojawia się napięcie podczas kręcenia rozrusznikiem
Witam Mam problem z Fordem Escortem 93 rok 1.8 16V. Nie włącza się pompa paliwa w zbiorniku. Bezpieczniki sprawdzone i bezpośrednie zasilanie do pompy paliwa włącza ją i podaje paliwo. Po włączeniu zapłonu pompa nie podaje paliwa.
Jest przy pompie niedaleko prewodu doprowadzającego paliwo. Dochodzi do niego jeden kabel z zasilaniem. Są tam też inne czujniki ale do nich dochodzi więcej niz jeden przewód. Niestety nie mam fotki.
To jest zastanawiające. Zastanawiający to tu jest co innego. Zamiast poszukać sobie schematu, to zadajesz infantylne pytania. Z tego samego bezpiecznika co pompa paliwa, zasilany jest obwód wtryskiwaczy i pewnie podgrzewanie sondy. Cała zagadka. BTW nawet nie wiadomo który rocznik tej "TT" i jaki to silnik.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Świece żarowe nie mają wpływu na gaśnięcie silnika już uruchomionego. Przyczyną jest zapowietrzony układ zasilania. Aby mieć pewność podłącz na noc bańkę z paliwem bezpośrednio do pompy i uruchom silnik rano . Jak nie zgaśnie to szukaj miejsca zapowietrzania się układu zasilania. Ja stawiam na pompkę ręczną. Powodzenia.
Odkręc przewód paliwowy doprowadzający paliwo do pompy ,napełnij paliwem pompe przez zasilanie i przekręć rozrusznikiem jesli paliwo nie zostanie wciągniąte do środka to; zawór stop zamknięty ,ukręcona głowica. Najczęściej spotykane usterki -nie licząc paska rozrządu -zerwany .A co do pompki to mogą paść zaworki i dlatego nie twardnieje -aślep wyjście...
Masz rację.To ustrojstwo / pompa paliwa/ jest zasilana przez przekażnik , którego cewka sterowana masą przez ECU. Dlatego musisz sprawdzić , skąd dostaje 12V + na przewód do pompki. Musi to być 30 /stały plus/. Zarówkę w rękę i do roboty.
Tu, na zdjęciu
Musisz znależdz bezpiecznik pompy paliwa,obwód który do niego jest podpięty zasila pompę paliwa ,należy go przeciąć za bezpiecznikiem i w miejsce przecięcia wstawić przekaźnik.Cewkę przekaźnika należy zasilić z elektrozaworu przy parowniku,tylko musisz dobrać odpowiedni przekaźnik.
Przewód oznaczony numerem 50.Wyłącznik powinien przenieść prąd pobierany przez wyłącznik elektromagnetyczny rzędu 10A.A nielepiej za pomocą przekażnika odciąć zasilanie pompy paliwa?
Na razie odpuściłem immo bo wygląda, że chyba jest "usunięte" Nie mam paliwa na wyjściu pompy CR na listwę (ledwo kapie) Podłożyłem przeźroczyste wężyki na wejściu i wyjściu pompy (zasilanie) - paliwo "stoi" Przecież to głupia pompa powinna coś pompować, że byłoby słabe ciśnienie, "przecieki" na wtryskach to rozumiem, nie odpali Ale nie ma nic ciśnienia!!!...
Witam. Zasilanie pompy paliwa jest zawsze na grubszych przewodach.
Witam wszystkich. Mam samochód Citroën C4 benzyna 109 km 2006 r. Nie mogę uruchomić silnika. Rozrusznik kręci normalnie, lecz nie odpala. Po przekręceniu stacyjki nie słychać pracy pompy paliwa. Napięcie na przewodach zasilających pompę wynosi 3,4 V. Po wyłączeniu stacyjki napięcie spada po chwili do zera, ponowne przekręcenie stacyjki napięcie na przewodach...
Prawdopodobnie jakaś nieszczelność układu,ta pompa jest bardzo wrażliwa nawet na małe ilości powietrza.Jeśli podnosił sterownik może być tam nieszczelność oraz powroty z wtryskiwaczy bo podłączone są pod zasilanie pompy w paliwo.
Sprawdź przekaźnik pompy i pompę paliwa, czy jest zasilana, czy pompuje gdy kręcisz silnikiem. Do sprawdzenia też czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu.
Jak się EDC zapala to i zapewne błędy wpisuje do systemu. Odczytaj najpierw numery błędów zanim do pompy się dorwiesz. I sprawdź zasilanie paliwem. 80% usterek leży po stronie zasilania. :) A najczęsciej to w pompach zacina się ELAB.
Rozumiem że pompa wtryskowa elektroniczna VP.No jeżeli jestes pewien że zasilanie pompy w paliwo jest ok. to pewnie słynne problemy ze serownikiem pompy lub z zaworem.Wyświetla jakieś błędy na desce? Dymi jak kręci rozrusznikiem? Jaki kolor dymu jak sie wkręca na obroty? TM-a idzie przeprogramowac na +20% mocy używając przycisków wyswietlacza(przestawiając...
Pompa elektryczna sama z siebie podaje paliwo pulsacyjnie, a jak napełni gaźniki wyłącza się. Wystarczy podłączyć ją pod zasilanie cewek zapłonowych. Naciskasz klawisz "RUN" czekasz kilka sekund i można odpalać
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
W Corsie C 1.3 CDTI mam problem z zasilaniem pompy paliwa. We wtyczce pompy paliwa jest zasilanie wskaźnika paliwa, a brak jest + 12V na przewodzie zasilającym pompę. Bezpiecznik F9 20 A został sprawdzony i jest sprawny. Przekaźnik R10 też został sprawdzony i jest sprawny (dla pewności został zastąpiony innym ale takim samym). Dokonałem pomiarów (multimetrem...
Witam Potrzebujesz: skrzyni biegów i rozrusznika żeby było do czego owy rozrusznik przykręcić(warunek ma koło zamachowe), paliwo podłączyć do pompy wtryskowej i powrót z niej i wtrysków, zasilanie elektromagnesu odcinającego paliwo w pompie(+), kontrolka smarowania, i obwód zasilający świece żarowe. To chyba wystarczy aby na chwilę zapalić go. Jeśli...
Sam mam takiego tds-a , moze łańcuch rozrządu powycierany?? to sie w nich zdarza i wtedy szarpie bo jest czoły na zapłon.Poczytaj na forum TDS-A tam duzo pisza o tych silnikach.Drugą przyczyną moze byc wtryskiwacz sterujacy ale to powinien pokazac komputer.Sprawdz też czy paliwo z pompy idzie na przelew, moze to cos z zasilaniem paliwa??
Piszesz wcześniej, że jak pomożesz pompką ręczną to odpali - czyli jest problem w obwodzie zasilania paliwem przed pompami sekcyjnymi. Jeśli z początku pompka ręczna chodzi "pusto - lekko" jakby nie miała paliwa, znaczyło by to że paliwo cofnęło się do zbiornika. Właśnie ta pompka ma zaworki w kierunku do pompy zasilającej mechanicznej i one powinny...
W książce masz na pewno kilka rodzai instalacji zależne od modelu i na pewno masz w niej osobny schemat zasilania paliwem oraz zapłonem poszukaj w niej odpowiednich kolorów ,które będą zgadzały się kolorami zasilania pompy. Przeglądnij schemat instalacji zasilania pompy który biegnie przez wszystkie urządzenia wykonawcze i sprawdzisz je dokładniej gdzie...
Uklad paliwowy,pompa paliwa ,zasilanie pompy,filtr paliwa-sprawdzone?
http://obrazki.elektroda.pl/1692905900_1... X2 - pin1 +12V stałe (30) - do akumulatora przez bezpiecznik 15A X2 - pin2 masa X1 - pin6 wyjście +12V do zasilania pompy paliwa, (zasilanie impulsami), drugi przewód pompy podłączamy do masy.
Sprawdź zawór ciśnieniowy na pompie wtryskowej mógł się zawiesić i nie ma ciśnienia na zasilaniu pompy .Szukaj przyczyny w zasilaniu paliwem ( dopływem do poszczególnych elementów od zbiornika ) a wyjmowanie pompy zostaw na koniec ;)
Teraz mi w głowie rozjaśniłeś rzeczywiście jest tam takie cudeńko .Co do zasilania paliwem to jak sądzę taka pompa od poldka z silnikiem od wycieraczek ? pozdrowienia sko
Ze styku 87 czerwonego przekaźnika nad sterownikiem wtrysku. Ten sam plus zasila pompę paliwa oraz zawór evap (pewnie nie posiadasz tego zaworu z pochłaniaczem oparów paliwa). Masz dwa przekaźniki w oryginalnej wiązce?
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
Witam Jak sprawdzić pompę paliwa zasilającą ( tą co zasysa paliwo z baku ) i jakie ciśnienie powinna generować ?
Pompa chodzi? Zasilanie na niej jest? Paliwo podaje, wtrysk otwiera? Paliwo leci?
sprawdz zasilania na przekaznik i mase ze sterownika mozliwe ze tam jest problem i masz uwalony sterownik
Ten przekaznik zasila pompę paliwa ,wtryski, przepływke i kilka innych czujników- jak najbardziej ma wpływ na te błędy
Sprawdź zasilanie na zawór w pompie ,czujnik wału korbowego,czy paliwo dochodzi do wtrysków,czy jest zasilanie sterownika itd...
Dwie rzeczy do sprawdzenia mianowicie 1- zasilanie pompy czy dochodzi 2- czy pompa jest zasilana paliwem :D :idea: a te dwa na spód pompy to do wysterowania nastawnika
tandem niema tu żadnego znaczenia po pierwsze gdyby był uszkodzony byłby problem z twardym chamulcem Pompa tandemowa swoją nazwą wzięła z tąd, że jest to tandem dwu oddzielnych pomp we wspólnej obudowie: jedna to pompa podciśnieniowa (wakupompa), a druga to mechaniczna pompa paliwa zasilająca pompowtryski ropą pod ciśnieniem od 2 do 10 bar
Bardzo mądre wskazówki z tym paliwem, ale jak będzie "sikać" z ciśnieniem 1 bar to paliwo może i daje dla niewprawionego oka, a silnik nie zapali... Teraz wytłumaczcie jak powinno "sikać" przy ciśnieniu 3bary żeby silnik odpalił... Do sprawdzenia ciśnienia paliwa służy manometr i to na tej podstawie można stwierdzić czy ciśnienie jest prawidłowe, czy...
zasilanie paliwem pompy wysokiego ciśnienia, zawór regulacji ciśnienia na pompie, druga a nie nowa nie oznacza ze jest dobra, ten czujnik jest od cisnienia
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Co może być powodem że pompa nie stwarza ciśnienia na wtryski.Odkręciłem rurki przy pompie i podczas krecenia nie podaje ropy.elektrozawór sprawdziłem paliwo pociągłem z bańki .Zastanawiam się czy nie trzeba napompować pompką ręczną paliwa na zasilanie pompy może sie zapowietrzyła.Z rurki powrotnej jak kręce to leci paliwo też ciągnie bo musze dolewać...
Na przekaźnik pompy paliwa zasilanie cewki jest po zapłonie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
zasilać pompa paliwo zasilać pompa paliwo nissan zasilać pompa paliwo volvo
wymiana czujnika świateł stopu protect radio kenwood polsat cyfrowy lista kanał
radio kasety zmieniarka agregat prądotwórczy inwerter
Kod błędu 14900 w ciągnikach New Holland - przyczyny i rozwiązania Impulsatory na wałku rozrządu w Opel 1.2 16V - funkcje i działanie