wedlug INFO-TEcha na 4 pinie kompa powinien byc + z akumulatora a na 6 pinie masa do przekaznika pompy
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa bo cewka też jest z niego zasilana.
Czy Volvo V50 1.6D 110 koni z 2006 roku ma elektryczną pompę paliwa w baku? Kosza nie widać z okna w podłodze, idzie wiązka kabli ale cienkich, raczej takie nie zasilają pompy, ale pewności nie mam.
jesli dobrze zrozumiałem to twoje volvo nie wkręca się na obroty volvo ma bardzo czuły układ paliwowy w pierwszej kolejności wymień filtr palwa sprawdź czy w pompie paliwa - zasilającej - nie wyrobił się plastikowy grzybk sprawdź smok w zbiorniku paliwa powinien mieć w rurce ssącej włożoną siatkę na koniec odpowietrz układ paliwowy powyżej opisane usterki...
15% to nie jest niepokojące zjawisko choć świadczy o odchyłkach cylindra. Nierównomierna praca silnika może być również spowodowana pojawianiem sie powietrza w układzie zasilania paliwem warto było by to sprawdzić monitorując zasilanie za pomocą wziernika zamontowanego na przewodzie zasilania pompy. Poniżej zamieszczam ci opis testu zrównoważenia pompowtryskach.
Witan. Nie radze takiego zabezpieczenia.Po stacyjce zasilane sa inne obwody i plyna duze prady. Lepszym rozwiazaniem jest odcinac bezposrednio zasilanie zaworu na pompie paliwa.Jednak te sposoby sa latwe do obejscia.Najlepszym rozwiazaniem jest dodanie dodatkowego elektromagnetycznego zaworu i zamnntowanie go w trudno dostepnym miejscu na przewodzie...
Sprawdziłeś zasilanie przy samej pompie na pracującym silniku?
Sprawdzić pierw czy brak masy czy +12V, później w zależności od braku potencjału dalsze poszukiwania. 12V na pompę idzie przez przekaźnik i bezpiecznik chyba nr17.
Dzięki. A czy można jeździć z tak zwartą na krótko pompą? Dałem po prostu prąd z akumulatora na zasilanie pompy na kostkę pod tylną kanapą. (na jeden przewód-niebieski)
D5 nie ma pompy zasilającej w baku , pompa wcz ma pompke zasysająca w sobie!!!!! Po drugie trzeba stwierdzić że wszystkie świece grzeją poprzez pomiar prądu.
1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz. 2) Nie mam pojęcia 3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie...
Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca. Dodano po 18 Prawdopodobnie paliwo dostaje się do oleju.Są dwie drogi pompowtryski lub pompa zasilająca.
Nie wiem jak jest w fordzie ale w volvo z tym silnikiem pompa paliwa jest zasilana przez specjalny moduł pompy. Może to on jest przyczyną .
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
Jeśli jest to vp44 to pompa wstępna jest elektryczna czy tak? Specyfikacja: Pompa zasilająca Typ elektronicznej pompy zasilającej.....EKP3D Ciśnienie zasilania przy pracującym silniku (przy wszystkich obrotach i obciążeniach).....+20 do +80 kPa Ciśnienie zasilania przy uruchamianiu silnika korbą. ....+20 do +30 kPa Ciśnienie należy mierzyć na wlocie...
Jak silnik zaskoczy to szarpie i kopci na biało przez jakieś 2-3 minuty na wolnych obrotach. Ale żeby temu zapobiec zaraz po odpaleniu popuszczam wtrysk na sekundę i silnik sie stabilizuje i przestaje kopcić. Parę razy zauważyłem tak jakby zmianę głosu silnika ale spowodowane było to działaniem podciśnieniowego siłownika zwiększającego dawkę paliwa...
Skoro sterownik był wcześniej sprawny, auto jeździło, nie ma specjalnych powodów aby miał się od tego zepsuć. Pojedź do mechanika, aby odpowietrzył w samochodzie układ paliwowy: - poluzować przewody zasilające wtryskiwacze - zalać pompę paliwem - pokręcić rozrusznikiem i obserwować czy z rurek zasilających leci paliwo - jeśli tak - oznacza to, że powietrze...
Witam, Wiele lat temu miałem taką usterkę. Sprawdź czujnik o którym piszesz i zasilanie sterownika. Czujnik najlepiej sprawdzisz miernikiem (omomierzem lub oscyloskopem) Raz także widziałem uszkodzenie sterownika w Volvo , gdzie nie uruchamiała się pompa paliwa i był problem z zapłonem. Dokładnie tak jest jak piszesz. Pozdrawiam
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
Witam Mam problem z volvo fl 220 , po odpaleniu faluje na obrotach dymiąc lekko na siwo.Przy ruszaniu i na każdych kolejnych biegach jest bardzo słaby , dopiero po przekroczeniu 1300 obrotów silnika dostaje siłę ,ale przy 2500 zaczyna go dławić i moc spada .Zasilanie pompy w paliwo i stan silnika mechanicznie jet OK. Może ktoś miał podobny problem i...
Witam jeśli się nie uporałeś z tym problemem to ja bym zaczął sprawdzić czy pompa paliwa z baku dostarcza je do filtra wiec odkręć wężyk zasilający niech ktoś włączy zapłon o zobaczysz czy się paliwo leje bo jest taka możliwość że pompę w baku albo chyciło w co wątpię lub się spaliła w trakcie albo jest już zużyta i nie potrafi wygenerować takiego ciśnienia...
Daewoo Volvo Reno Opel pompy paliwa takie same czasem w innej obudowie.Seat też z różnymi firmami pracował.Pompa zanurzona w paliwie i zasilana z akumulatora daje jakie takie ciśnienie to zostawić nie wymienić,sprawdzić zasilanie osobno plus podłączając się do minusa akumulatora z masą odwrotnie niema masy wyczyścić styk z nadwoziem brak plusa iść do...
Te dwa przewody zabezpieczają obwód który jest przecięty podczas gdy alarm jest włączony (zasilanie pompy paliwa , obwód zapłonowy itp ).Podpinając sterownik c.z , będziesz musiał zewrzeć te dwa przewody.Najprościej to sprawdzić wypinając centralkę alarmową i próbując uruchomić auto. Powodzenia.
Witam, domyślam się, że przewodów zasilających obie pompy paliwowe nie przełożyłeś. Może jedna z pomp nie ma zasilania ? Miałem taki przypadek w Volvo 240 z identycznym wtryskiem paliwa. Poza tym co z sondą lambda ? Jeśli też jej nie przełożyłeś, a Twoja jest uszkodzona to efekt będzie podobny. Podłącz woltomierz do kabla sygnałowego sondy i sprawdź...
Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
mariusz_e napisał: Ciśnienie zasilania paliwem jest chyba dobre, komputer pokazuje około 4 bar przy 1400 obrotów, 2,5 bar na biegu jałowym. To sprawdź jeszcze pod obciążeniem - odczyt ciśnienia w czasie jazdy z pełnym ładunkiem. Na biegu jałowym pompy przeważnie się wyrabiają z wydatkiem paliwa i trzymają ciśnienie, problem jest pod obciążeniem. Zresztą...
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Volvo 340 i pochodne,z fabrycznie zamontowaną instalacją gazową u producenta (holandia) miały odcinaną pompe.Tutaj w zagadnieniu problem nalezy rozpatrywać dwutorowo-jezeli jest wykonywana jazda na gazie,więc siłą rzeczy nie jest pobierane paliwo ze zbbiornika.Pompa,pracując cały czas,przepompowuje to paliw-krąży ono w magistrali.Wynik tego jest taki,że...
Warto w Fh sprawdzić albo wymienić przewód powrotu nadmiaru paliwa od pompy zasilającej (ten cieńszy). Jest z plastiku i może być gdzieś załamany albo zatkany i może blokować powrót paliwa do zbiornika. Czasami właśnie przez ten przewód może się tak robić. Można go odkręcić od pompy i dmuchnąć w niego sprężonym powietrzem - będzie słychać w zbiorniku...
Witam Mam problem z ciągnikiem jak w tytule problem polega na tym że auto ma spadek mocy tzn. jest mniej dynamiczne zaczyna szarpać, czasem gaśnie i jest problem by ponownie zapalić wszystko to zaczyna się dziać gdy poziom paliwa zejdzie poniżej 1/3poziomu. Taka sytuacja jest też gdy autko stoi kilka godzin np. po pauzie; nie pali od razu, trzeba kilkanaście...
Witam serdecznie. Mama volvo fh12 420 1997 rok. Do dnia wczorajszego było wszystko ok, odpalał idealnie nie przerywał, nie było żadnego problemu układem paliwa ale stwierdziłem że trzeba wymienić filtr gdyż nie był wymieniany od sierpnia. Po wymianie filtra na nowy (hengst) silnik się zapowietrzył i problem był z odpaleniem auta. We dwóch (jeden pompuje...
MID 128 PPID 122 FMI5 Hamulec kompresyjny FMI 5 Przerwa w obwodzie. Wyjście nie jest włączone. Przerwa w obwodzie hamulca kompresyjnego. Napięcie w przedziale od 30% do 60% napięcia akumulatorów (0,3 — 0,6* Uak). Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem VCB i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór VCB....
No właśnie problem jest tego typu, że pompy wtryskowej nie mogę za cholerę odpowietrzyć bo jakiś elektrozawór blokuje albo coś innego. Ten motyw z dętką też odpada jako, że ma dwa zbiorniki paliwa (jeden normalny drugi do wyliczeń średnich spalań (5L)). Coś czytałem na forach o aktywacji procedury automatycznego odpowietrzenia ale nie bardzo mi to wychodzi......
odp1. w zależności od typu auta blokadę podłącza się w układ: - pompy wtrysku paliwa, - zasilania cewki zapłonowej, - przekaźnika rozruchowego uruchamiającego rozrusznik, tutaj nie koniecznie chyba że martwimy się o akumulator, nie znam tego auta więc sam musisz zdecydować jeśli to auto ma wtrysk to pompa jeśli nie zasilanie cewki. odp2. różowy przewód...
Pokrótce opiszę przypadłość mego auta - może ktoś ma jakiś pomysł... otóż volvo 440 1.8 + lpg, '94 b18u monowtrysk od kilu dni robi bunt i nie chce odpalać w ogóle na benzynie. Kilka dni temu zauważyłem nierówna pracę silnika jeśli był zasilany benzyną,a dokładnie falowanie obrotów (po przełączeniu na gaz falowanie ustawało jednak obroty nie schodziły...
Informacja o prawidłowej pracy silnika na gazie zmienia postać rzeczy.Moja teoria jest następująca .Uważam że kolega ma złe ciśnienie paliwa ,czyli ma zepsutą pompę paliwa lub zatkany filtr paliwa.Wtryskiwacze bym odrzucił ponieważ jak wtryskiwacz padnie to raz na zawsze.Jak masz słabe ciśnienie paliwa na listwie (zakładam że wielowtrysk) to silnik...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Pisane było gdzieś na forum setki razy ale przypomnę. Tak, element który jest zaznaczony w prawym górnym rogu czerwonym kwadratem to tranzystor polowy MOSFET sterujący tylko zaworem dawki paliwa. Natomiast element podobny tylko po lewej stronie to nie jest żaden tranzystor od sterownia zaworem kąta wtrysku jest to STABILIZATOR 5V. Po prostu jest to...
Na twoim miejscu mając auto w warsztacie wymieniłbym obie pompy na nowe. W moim przypadku także wymieniłem jedną, druga pojeździła niecały rok i się zatarła i prawdopodobnie puściła opiłki w układ, więc i wtryski poszły do regeneracji. Każdy ma jakiś swój system postępowania, ja wymieniam uszkodzone części na nowe, jakoś nad wyrost wydać mi 1tys pln...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
To 2 zupełnie różne silniki. 2.5TDI R5 140KM to silnik pochodzący z VW. Pancerny niemalże, niezwykle odporny na tyranie i zaniedbania serwisowe (a przez to najczęściej tak właśnie traktowany). Bez problemu osiąga przebiegi (udokumentowane) dochodzące do miliona km bez poważniejszych awarii. Stara konstrukcja na pompie wtryskowej - tania w serwisie i...
Common rail (w wolnym tłumaczeniu: wspólna szyna) - nowoczesna wersja systemu bezpośredniego wtrysku paliwa w silnikach Diesla. W tradycyjnym układzie wtrysku paliwa w silnikach Diesla, pompa sekcyjna wytwarza tylko w określonych, dla poszczególnych cylindrów, momentach ciśnienie, które otwiera wtryskiwacz i paliwo zostaje rozpylone w cylindrze lub...
Witam Podepnę się pod temat ponieważ mój problem polega na tym że silnik Forda Focusa 1,8 tdci nie odpala. Początkowo odpalał za pomocą plaka. Mechanik wykonał test przelewowy wtryskiwaczy. Po tym teście okazało się że 3 wtrysk za dużo przelewa paliwa na powrót i co za tym idzie auto nie ma odpowiedniego ciśnienia na listwie zasilającej. Zaproponował...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
volvo zasilać pompa volvo pompa paliwo pompa paliwo volvo
rolek napinać pasek rozrząd beretta kompakt części skrętce kamery
termet integra badanie elektronarzędzi
Najlepszy olej do mieszanki paliwowej piły spalinowej – STIHL HP Ultra, Husqvarna XP, Castrol 2T Bezpieczniki Linde E18 – lokalizacja, wartości, wymiana, typy MEGA/MIDI, ATO/ATC