dziś już wiem co było przyczyną tych cudów pompa paliwa zasysała powietrze z nad lustra paliwa , gdy w zbiorniku było około połowy wszystko ok gdy zeszło poniże zaczynały się klocki ustąpiło po naprawie ( wymianie pompy) dzięki za rady przydały się przynajmniej nie wymieniłem pół samochodu.
Witam mam problem z silnikiem diesla Yanmar w agregacie prądotwórczym. A dokladniej jest to silnik jednocylindrowy diesel, silnik miał zrobiony kapitalny remont. Wszystkie części założone nowe. Silnik był oczywiście docierany bez obciążenia. Silnik delikatnie puszczał dymek z wydechu przy dodawaniu gazu A jak wszedł na obroty nie kopcił ani trochę....
Przy niskim poziomie paliwa pompa paliwowa z paliwem zasysa tzw."lewe" powietrze. Rozwiązaniem jest niedopuszczanie do niskiego poziomu paliwa lub wymiana ssaka paliwa który zapewne ma dziury.
Pompa częściowo zasysa powietrze.
Jak mniemam to wymieniłeś filtr paliwa ? A czy spec sprawdził uszczelniacz wałka npędowego pompy ? Sucho może i będzie ale paliwo cofnie się przewodem powrotnym zasysając powietrze do pompy przez uszczelniacz, jak wiadomo zbiornik paliwa jest niżej niż pompa.
Jeżeli chodzi o galaxy 2.O tdci w tym silniku nie ma pompy w zbiorniku paliwo zasysane jest przez sam silnik. Możesz mieć nieszczelność układu paliwowego i zasysa powietrze z zewnątrz
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Wycieku nie będzie, bo tam masz podciśnienie. Pompa zasysa paliwo, a w razie nieszczelności powietrze.
Problem większości diesli na pompie rotacyjnej. Paliwo schodzić przewodów do pompy i odpala dopiero jak zaciągnie paliwo i wytworzy wewnętrzne ciśnienie ok 3-4 bar. Załóż przezroczyste węże paliwowe do pompy to zobaczysz ładnie jak powietrze zasysa pompa i dopiero po przemieleniu go jak paliwo dojdzie do pompy dwa obroty i odpala.
Rozszczelniłeś korpus pompy, zasysa powietrze zamiast paliwa. Robiłeś to pewnie na silniku, więc dostęp jest... Albo kombinowanie na aucie, albo pompa na stół i poprawna naprawa.
znalazlem przyczyne dlaczego pompa zasysa powietrze z paliwem okazalo sie ze w zbiorniku purka ktora zasysa paliwo byla peknieta powietrza nie ma juz w paliwie ale auto nadal rano zle odpala jest dluzo lepiej sprawdze jeszcze ustawienie zaplonu na komputerze bo po zmianie rozrzadu nie sprawdzalem
tylne łożysko toczne wału korbowego kompresora się rozleciało.Jak kulki się rozsypią to wówczas wał kompresora pracuje mimośrodowo.Z tylnego czopa wału korbowego kompresora odbierany jest napęd na pompę wspomagania a z pompy wspomagania na pompę zasilającą paliwa.Mimośrodowy ruch wału kompresora powoduje, że zarówno wałek pompy wspomagania jak i pompa...
Próba odpowietrzenia kończy się niepowodzeniem. Auto podpięte pozaustrojowo z bańki. Paliwo do zasilania dopompowane gruszką, tak że delikatnie leje się paliwo z powrotu ale naprawdę delikatnie. Pompką ręczną z fiata paliwo zasysane z powrotu pompy do zbiornika wydobywa się tylko powietrze, nie umie zassać paliwa. Nawet próba zakręcenia rozrusznikiem,...
witam mam następujący problem zapowietrza mi sie układ paliwowy w golfie III 1995r DIESEL. Rzecz jest o tyle dziwna że nie dzieje się to codziennnie. nieraz jezdze przez tydzień i nic normalnie odpala i chodzi a nieraz stanie i niechce za nic zassać paliwa choćby niewiem ile bym kręcił widać jak paliwo schodzi z wężyków między pompom a filtrem paliwa...
cos jest nie tak miedzy filtrem a zbiornikiem wiec zaczne od wymiany filtra i zobaczymy co bedzie dalej. moze macie jakies sugestje?? Jakaś nieszczelność na przewodzie paliwowym pomiędzy zbiornikiem a pompą . Gdy pompa zasysa paliwo w przewodzie jest podciśnienie więc wycieku paliwa nie stwierdzisz ale powietrze gdzieś zasysa .
Będziesz musiał przyjrzeć się układowi paliwowemu,zacznij od filtra jak wcześniej ci doradzono ale najlepiej było by zmierzyć ciśnienie paliwa przed wtryskiem(Robocze 1 bar przy mono wtrysku).Drugie pytanie czy te szarpania nie dzieją się np. przy poziomie paliwa na rezerwie a jak zatankujesz 1/4 baku to się wszystko uspakaja?Czy w tym samochodzie jest...
Jeśli pompa ręczna jest nie szczelna lub przewody zasilania zasysane jest powietrze i paliwo może się wracać do zbiornika. Poniżej opis:
nie będzie mieć ciśnienia dobrego bo jak kolega ele5 napisał oringi są nieszczelne i pompa zasysa powietrze a nie paliwo, to jest częsty problem, ale czasem zawór regulacji ciśnienia się zacina. lepiej najpierw wymienić oringi, są tańsze.
czy stoi jedną noc czy tydzień to temperatura silnika i płynu chłodzącego jest taka jak otoczenia, przyczyny ciężkiego odpalania szukałbym raczej w paliwie niż w długości grzania świec. nie wiem jaką dokładnie masz pompę wtryskową ale może paliwo Ci się cofa lub pompa zasysa na przewodach (wężykach) lewe powietrze i przez to ciężko ma odpalić (miałem...
To po co on ci wymieniał uszczelniacze pod wtryskami przecież jak by były złe to by się nie zapowietrzal tylko paliwo by ciekło po wtryskach. To raczej nieszczelnośc w przewodach idących od baku do pompy wtryskowej powodują że po dłuższym postoju paliwo wraca się do baku a w miejsce paliwa wpada powietrze i po odpaleniu pompa zasysa powietrze i się...
Rezerwa to zazwyczaj 3-7l paliwa. Jeśli kosz pompy jest nieszczelny lub pęknięty może zasysać powietrze w okolicach rezerwy. Paliwo w zbiorniku się przelewa i jeśli jest mniej niż te 10-15 litrów a rezerwowy zasobnik w koszu nie utrzymuje odpowiedniego poziomu paliwa to będzie taki objaw. Niemniej dobra przypominajka, że najwyższa pora zatankować.
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
W pompce nigdy nie będzie paliwa, bo ona go nie pompuje tylko wtłacza powietrze do gaźnika, które wypycha paliwo z dyszy od strony filtra powietrza.
Skup się i napisz o co Ci chodzi, co znaczy "zasysa ręczna pompę paliwa"???
Ok, przyłożę gazete ale tym sposobem ogranicze dostep powietrza a nie paliwa. U mnie jest pompa powietrzna, czyli to koło z wysuwającymi sie klapkami, które tłoczy powietrze. Można zmniejszać dawkę paliwa w takiej nagrzewnicy? Tam podciśnienie zasysa paliwo ze zbiorniks wiec chyba nie ma jak? A co z tym "pierdolnikiem" przez który dmuchane jest powietrze?...
Pompa wtryskowa zasysa paliwo,przed zbiornikiem jak odkręcisz nakrętkę znajduje się pływak,czujnik paliwa,, i sitko
rozrusznik pracuję bardzo dobrze sprawdzaliśmy podobno jest coś z pompą paliwową bo na ciepłym pali a na zimnym nie bo cofa się paliwo i zasysa powietrze tak mówił mi pompiarz najpierw chcę zapalić sprawdzić prace pompy olejowej na jakim ciśnieniu pracuje silnik jak ciągle będzie tak samo wymontuję pompę paliwową zawiozę do sprawdzenia
A skąd dobiega to zasysanie?
A filtr paliwa kiedy był wymieniany? Może jakiś zator w przewodach. Spróbuj odłączyć dwa przewody od pompy wtryskowej przy silniku i podłącz przezroczyste które wsadzisz w bańke z paliwem. Odpowietrz układ (w ostateczności możesz na partyzanta - ustami zasysając powietrze z przewodu powrotnego aż poleci ropa)
lub pompa łapie lewe powietrze... przez ten wyciek może wypychać paliwo jak i zasysać powietrze...
Witam, Dość "ciekawe" zachowanie Citroena C8 2,2 hdi - przez noc akumulator rozładował się do zera, podładowałem, odpalił, jeździł... Po kilku dniach znowu przez noc się rozładował do zera, po podładowaniu rozrusznik kręcił, ale silnik nie odpalił. Mechanik zdjął kolektor dostarczający powietrze i stwierdził, że silnik zamiast zasysać przezeń powietrze,...
Wywal automatyczny odpowietrznik z drabinki i odpowietrz przy wyłączonej pompie. Pompa pcha wode do zbiornika a zasysa powietrze przez odpowietrznik drabinki. Pex 20 do zbiornika przy piecu na paliwo stałe to szczyt geniuszu. To jest do przerobienia bo jest spartaczone, rura do zbiornika musi iść prosto z pieca co najmniej 1 cal , a nie przez układ...
Witam rozwiązałem problem u mnie z zapowietrzaniem po kilkudniowym postoju - przekazuje szczegóły bo przyczyna prosta ale niełatwa w ustaleniu i może ktoś będzie miał podobny problem. Rurka miedziana przelewowa która idzie od pokrywy podwójnego filtra paliwa (tego ostatniego dokładnego oczyszczania) do górnej części wtrysków miała zaniżenie poniżej...
Możesz spróbować. Na pompie paliwa korek oznaczony jako V Odkręcić i strzykawką zasysać z niego powietrze, aż pojawi się paliwo. Drugi sposób, może trochę bardziej prosty. Odkręcić odstojnik na filtrze paliwa, nalać do niego paliwa tak aby po ponownym zakręceniu cała szklanka była wypełniona paliwem. Jest szansa, że zassie.
Zawór wolnych obrotów otwiera się.Ściąg z niego przewód na próbe żeby silnik zasysał powietrze.
Teoria niszczenia pompy poprzez pompkę ręczną z zaworkiem zwrotnym proszę. Znasz ciśnienie przebicia takiego zaworu? Każde takie cudo na drodze paliwa do pompy, stawia opór, pompa ma szanse przez uszczelniacz zasysać powietrze, co prowadzi co przyspieszenie procesu zużywania, w skutek zmniejszonego smarowania wewnątrz pompy. Sprawdź w końcu na tym...
domino, jak masz przetarty przewód to ci ropa wypływa z niego= i zasysa powietrze. Czy masz silnik 90KM?
Sprawdź, jaki rozruch ma silnik, czy nie trwa za długo. Jeśli stan mechaniczny (pierścienie i zawory) jest ok, wydłużony rozruch może oznaczać nieszczelność po stronie ssącej pompy paliwa. Można spróbować sprawdzić posłuchać, po zgaszeniu silnika, czy nie zasysa powietrze, a paliwo wraca do zbiornika. Objawem może być dławienie silnika przy obrotach...
Witam, (już zakładałem taki temat Lecz nie otrzymałem podpowiedzi dlatego ponawiam). Peugeot 407 SW 2005 2.0 hdi 136km diesel, zgasł podczas jazdy i już nie odpala, nie będę mówił może o błędach które wyskoczyły bo jest ich multum ale chciałbym otrzymać jakąś podpowiedź czemu się przyjrzeć. Nie ma pompy paliwa w nim ale paliwo jest zasysane, przy kreceniu...
te silniki z reguły odpowietrzają się same i to bardzo szybko , troche się kręciło i zawsze poszedł Dokładnie tak jak kolega sugeruje !!! Tylko najpierw trzeba mieć wszystko sprawne i sprawdzone ;) przyczyna moich kłopotów to zesztywniałe przewody nadmiarów na wtryskach !!! sam w to nie mogę uwierzyć !!! konstrukcja trochę nietypowa w tym silniku,...
Warto sprawdzić szczelność całego układu paliwowego. Jeśli gdzieś zasysa powietrze to juz nie ma siły na paliwo. pozdr adam
.Zaworów zwrotnych na powrocie paliwa producenci aut nie stosują. Bzdury Pan piszesz. Na układzie powrotnym paliwa powinno panować ok. 0.5 bara ciśnienia, co zapobiegnie dostawaniu się powietrza do układu. W smoku paliwa w zbiorniku jest plastikowa rurka która czasami pęknie i tam przy niższym poziomie paliwa zasysa powietrze. No i nieszczelność na...
ciekawi mnie jeszcze ta teoria o pojawianiu sie powietrza na powrocie, przemyslalem to i raczej jest to niemozliwe. chyba ze ktos ma wyeksploatowana pompe lub nieszczelnosci w niej lub wtryskiwaczach;/ Występuje to jak jest niski stan paliwa w baku.Na nierównosciach lub zakrecie pompa zasysa powietrze,natomiast nie ma to chyba znaczenia w przypadku...
Zacznijmy od tego, że instalacja I generacji w tym samochodzie jest nielegalna i samochód nie powinien przejść przeglądu. Należy przerobić instalację na min II generację. Oczywiście nie należy uruchamiać silnika na LPG tylko na benzynie, a przełączać na LPG najlepiej po osiągnięciu temperatury płynu min 40*C. W ogóle nie jeżdżąc na benzynie zapewne...
Nie wiem jak jest w fordach ale miałem kiedyś citroenka z podobnym problemem. Sprawa polegała na tym ze do układu zasilania paliwem dostawało się "lewe powietrze". Generalnie sprawdź szczelność. Jeśli nie masz pompy paliwa a owe zasysane jest na zasadzie podciśnienia przez pompę wtryskową to skontroluj przede wszystkim: -filtr paliwa (czy uszczelka...
Witam !! Piszę z prośbą o pomoc. Mam problem z silnikiem Diesla w Astrze F 1994r. silnik 17DR a mianowicie silnik bardzo twardo pracuje , słychać głośny stuk kopci na niebiesko. Wymieniałem pasek rozrządu założone sa nowe wtryskiwacze nowa pompa zmieniłem uszczelkę pod głowicą . Pasek rozrządu ustawiałem wzorując sie schematem , w głowicy dotarłem zawory....
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Witam.Dopadla mnie wlasnie awaria takiej nagrzewnicy olejowej Kraft delle.Po rozebraniu zauwazylem ze nie jest dostarczane paliwo do dyszy.Paliwo podalem nowym wezykiem z butelki ale nie jest pobierane lecz zauwazylem ze nawet sie cofa.Tak jakby pompa tloczaca powietrze pchala paliwo do butelki zamiast w kierunku dyszy.Dysze rozbieralem i czyscilem...
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
witam co do mojej awari z pazdziernika to byl uszkodzony wtryskiwacz (lal ) mam teraz pytanie bo czesto mi sie zapala kontrolka diagnostyki i silnik slabnie w tym czasie . Czy na na filtrze paliwa moze byc powietrze ?? jak napapuje to kontrolka gasnie wiec chyba gdzies zasysa dzieki za odp .
ja to zauważyłem już wcześniej za każdym razem jak wymieniam filtr lub odkrece któryś z przewodów paliwa, świadczy to o tym że układ zassał powietrze i pompa je musi przepompowac do zbiornika, wydaje mi się że w twoim przypadku tego powietrza zasysa gdzieś więcej niż u mnie bo u mnie rano tego bulgotania nie ma, ale i tak musi długo kręcić
Proponuje zobaczyć czy nie ciągnie lewego powietrza, miałem podobną sytuacje w audi b4, rano odpalał a po ruszeniu gasł, wymieniłem przewody gumowe co idą od filtra do pompy. Okazało się że jak było około -15 stopni paliwo gęstniało na tyle że zasysane było powietrze na łączeniach przewodów, po odpaleniu było widać pęcherzyki powietrza w przewodach.
Witam i proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny dziwnej pracy pompy paliwa w E 230, 96r. Praca pompy po uruchomieniu silnika jest normalna tzn. cicha, natomiast po kilku minutach pracy pompa zaczyna cyklicznie co kilka sekund głośno pracować i tak cały czas, wygląda to tak jakby co jakiś czas zasysała powietrze. Nie zauważyłem istotnych zmian w pracy silnika.Wymieniona...
Co do mocy i bostera to dodam jeszcze ze ów boster to taka część na pompie do której dochodzi wężyk z przelewu ropy jak na turbo jet ciśnienie turbina zasysa powietrze i przez wężyk sterujący zasysa powietrze w bosterze jest przepona ktora pokonuje opór sprężynki i podnosi sie iglica pompa dostaje dodatkowe paliwo z przelewu i samochód dostaje kopa...
Mam problem z moim samochodzikiem. Mianowicie chodzi o to, że do pompy zasysane jest powietrze z filtra paliwa lub też to z pompy ucieka powietrze do filtra. Nie jestem w stanie ocenić skąd bierze się powietrze gdyż przy odpalonym silniku powietrze doprowadzane jest wraz z paliwem do pompy co widoczne jest w wężyku natomiast zaraz po wyłączeniu silnika...
sprawdz ciśnienie paliwa na szynie . jeśli bulgocze to oznacza że zasysa powietrze czyli przy poprzedniej wymianie pompy coś poszło nie tak sugeruje to również to co piszesz pod górę auto gaśnie przy połowie zbiornika (chyba że wskaźnik oszukuje i faktycznie nie ma paliwa),nie zakładaj że pompa jest sprawna bo niedawno wymieniana
Ciężko ci będzie pomóc jak nie masz dostępu do do komputera wiedzy o błędach ,które występują itp.Zaczynasz robić błędne koło zacznij od naprawy usterek ,które są związane z błędami pisałem ci wcześniej ,że migająca kontrolka może świadczyć między innymi o uszkodzeniu lub złych parametrach dawki paliwa ,nastawnika pompy i wiele innych ,(a może pompą...
Miałem kiedyś takie same problemy z moim Doblo i też wymieniałem pompę, niestety problem okazał się banalny i nie watry tej kasy. Kiedy problem powrócił przy „mowej” pompie Lucas, znalazłem tutaj na forum temat jak można szybko wyeliminować wiele wyimiganowanych usterek. 1 – założenie przezroczystych przewodów paliwowych, jeśli pojawiają...
Marcin Z.: Dzięki ale problem polega na tym że jak już odpali to potem można zgasić i nie ma dalej żadnych problemów z odpaleniem nawet po godzinnej przerwie. Raczej chodzi tu o to że jest nieużywane przez więcej niż kilka chwil. Tak mi się wydaje. momik12: Jeśli po włączeniu zapłonu oczko mruga regularnie co około 2,5 sec to jest w porządku? Pytanie...
Na początek proponuje zaopatrzyć się w nowy filtr paliwa i go wymienić. Jak nie pomoże to najprawdopodobniej gdzieś zasysa lewe powietrze do układu zasilania paliwa. Popatrz jaki przewodami idzie paliwo jak przezroczystymi to coś tam zobaczysz jeśli przewody są czarne załóż przed samą pompą wtryskową wężyk przezroczysty odpal auto i obserwuj czy nie...
Witam. Posiadam Opel Astra H 13CDTI rok produkcji 2007r. przebieg 150 000 km. Mój problem dotyczy falowania obrotów ale tylko i wyłącznie dzieje się tak jak silnik jest ZIMNY jak się trochę rozgrzeje pracuje bardzo dobrze. Podczas jazdy w granicach od 1500 obr/min do 2000 obr/min jest szarpnięcie silnikiem po czym auto zaczyna dopiero jechać jest czasem...
Tez bym chcial wiedziec,chociaz poprorokuje troche -Pompa do wymiany?? a problemow moze bys sporo,znowu te przelewy,ktore sa podlaczone na dolot do pompy ,mala nieszczelnosc, nie najlepszy filtr paliwa i juz sprawa staje sie problemem.zamiast z baku paliwo pociagnac zasysa sobie powietrze(przez przelewy) bo mu lzej.
No nowe prawa odkrywasz. Nadciśnienie zasysa podciśnieniowo powietrze. Może przestań kłamać w żywe oczy. Może ktoś się wtedy zlituje i pomoże?
Mam tu gościa, niedaleko w dabrowie górniczej, chyba podjade do niego i tyle. Niech oceni co, naprawi. Szkoda, bo trochę sie narobiłem, rzeby to cudeńko zainstalować do bryki, a tu lipa. A mam możliwość sprawdzić, wymienić, wyczyścić ten elektrozawór sam?? Jak pisałem wcześniej, na stole odpaliło, a po montarzu już nie. pompa wody chodzi, tłoczy, paliwo...
A po co kupowałeś przecież jest w samochodzie seryjnie montowana obok filtra paliwa. Napisałem, że nie mam tego w aucie, ktoś to wyciągnął juz dawno zanim ja kupiłem ten samochód. To mogę prosić o instrukcje jak to zamontować? edit. Zamontowałem tą gruche, podpompowałem, układ zapowietrzony, odkręcam korek od filtra paliwa zeby odpowietrzyć, wyleciało...
witam ja na początku sprawdził bym strzelnosc układu paliwowego,z twojego opisu wynika ze przy odpaleniu gdzieś zasysa powietrze i wchodzi na wysokie obroty po czym gaśnie najczęstszą przyczyna jest nieszczelnosć filtra paliwa
Witam. Postanowiłem tu zapytać, bo choć silnik prosty jak twierdzi mechanik, to problem nie rozwiązany. Samochód z 95r posiada silnik 1.7 TD Isuzu, przebieg 350000km i nadal rośnie, oleju nie pobiera, nie dymi. Problem polega na tym, że od czasu do czasu traci wolne obroty, np. przy zmianie biegu zapalają się wszystkie lampki, po prostu gaśnie. Gdy...
witam ponownie, wczoraj miałem 1/4 zbiornika paliwa i odpalanie na 3 gary to standard, zatankowałem do ok 3/4 zbiornika paliwa i to samo bez poprawy nawet gorzej bo trzebabyło po odpaleniu nieźle przegazować żeby zaskoczył, no to powyślałem że wleju mu do pełna (i dla odmiany wlałem 98 verva) i nie ten samochód (odpala idealnie nawet zgasła po pilkunastu...
Kolego,w dolnej czesci obudowy silnika , w otworze przez ktory zasysane jest powietrze do komory spalania jest blaszana kryza / dlawik / osadzony na wcisk.Dobierajac srednice otworu w zaleznosci od wydatku pompy regulujesz proces spalania /proporcje powietrza i paliwa/ podobnie jak w gazniku , i to jest cala tajemnica dymienia. Powodzenia. Dodano po...
Oczywiście po odłaczeniu krokowego silnik odrazu zgasł ale po ponownym odpaleniu bez niego silnik pracował ale kulał . odnośnie rozdzielacza wykręciłem jeszcze wtryski i w momęcie działania pompy paliwa po naciśnięciu klapy spietszajacej dosyć sporo trzeba było ją wcisnac żeby rozpyliło paliwo więc jesli będzie zasysało gdzieś lewe powietrze to wiadomo...
Sprawdzilem dzis w baku nie ma wgl pompy paliwa do dyszy dochodzi wężyk z paliwem a od dyszy odchodzi drugi wężyk który jest zamontowany za wentylatorem i wydmuchuje tam powietrze moze to w ten sposób zasysa ropę? wymienilem dzis paliwo i nadal nic. I czy po wlaczeniu ten wentylator powinien caly czas chodzic?bo u mnie on chodzi tylko chwile. Nie wiem...
Musisz wytworzyć ciśnienie w układzie paliwowym, chociaż 0.2 bara i szukać wycieków. Innej opcji z twoim doświadczeniem nie widzę, ewentualnie oddać auto do fachowca. Dodano po 2 Ewentualnie wymień jeszcze ten zawór zwrotny w pompie o którym pisałem, bo wycieku możesz nie znaleźć, a powietrze zwyczajnie zasysa ze zbiornika.
Reflektor i zajrzeć do zbiornika - może na dnie jest sporo syfu a niedawny serwis to tylko przypadkowy zbieg okoliczności. Albo... coś sknocili przy montażu nowych filtrów paliwa (podwinęła się jakaś uszczelka, lub też wada materiałowa) i zasysa sobie powietrze sprawiając iż paliwo cofa się z układu do zbiornika - a że ten pusty no to potem długo trwa...
A może trzeba po prostu zatankować? Akumulator nowy. Silnik kręci? Czy słychać tylko jak pracuje rozrusznik? Wtedy to taki odgłoś samego silnika elektrycznego. Coś jakby wiertarka... Jak silnik kręci to sprawdzamy po kolei: czy jest iskra na świecach. Co z paliwem, czyli czy dysze się gdzieś nie zapachały, czy działa elektromagnetyczny zaworek, później...
Zrobię tak ale następnego dnia, silnik musi się dobrze wychłodzić. Program faktycznie pokazuje żę przekaźnik główny i pompa paliwa są wyłączone mimo że silnik pracuje. Dodatkowo program pokazuje że zasysane powietrze to 5 stopni a w rzeczywistości było -10,5 stopni. Czujnik temperatury który znajduje się w filtrze powietrza został wymieniony na nowy,...
mam passata b5 rocznik 99 silnik 1,9tdi 110KM i jest z nim jeden problem nie odpala po tym jak zgasl w czasie jazdy. chcialbym zeby ktos opisal mi po koleii jak i przez co idzie paliwo ze zbiornika pomogloby mi to zlokalizowac miejsce w ktorym zasysa powietrze. bo po zalozeniu przezroczystego wezyka widac jak ropa dostaje sie do pompy razem z powietrzem...
nierówna praca silnika to oznaka ze powietrze ci ciągnie . masz nieszczelność na wężach wtrysków jak i ci pompa zasysa dużo piany,na moje to oznaka nierównej pracy,po prze gazowaniu wzrasta szybkość ssania paliwa i chodzi lepiej,taka jest moja opinia. najlepiej zacząć od naprawy układu paliwowego i wymiany dziurawych węzy po naprawie dalszych ewentualnych...
Dziękuję za odpowiedź, jednak koło jest dokręcone i ustawione względem rozrządu prawidłowo Przyczyna tkwiła w przewodzie paliwowym od filtra do pompy podtarł się przy rurce wtryskowej na tyle że nie przeciekało lecz przy większym poborze paliwa wężyk był zaworkiem który się otwierał i zasysał powietrze tak skutecznie iż samochód tracił moc Nadmieniam...
Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? Wypracowują się i wtryski i pompa. Przelewy masz spore, naprawa wtrysków (wymiana zaworków) pomoże, ale na krótko - przebieg rzędu kilkanaście kkm. To że nie ma opiłków, nie znaczy, że pompa jest ok. Zapoznaj się może z bardzo pouczającym wątkiem na Forum Forda http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
No i dziś znowu trochę podziałałem i co się okazało.. Nie dochodzi prąd do pompy paliwa.. ginie gdzieś przy bezpiecznikach... to jedna sprawa.. a druga że próbowałem odpalić na Plaka ale nic to nie dało.. zamiast zasysać powietrze z plakiem strzela nim na zewnątrz.. zrzuciłem pokrywę zaworów żeby przyjrzeć się wałkom rozrządu i wygląda mi to na przestawiony...
Wydaje mi się, że odpowiedziałeś sobie na problem swojego peugeota - "zapowietrza się". Jeśli masz również układ siemens, czyli podciśnienia (pompa wc zasysa paliwo, paliwo nie jest podawane z zbiornik, silniczkiem, tylko zasysane) to na 95% masz nieszczelny układ. Mimo, że mechanik wymieniał, to sprawdź raz jeszcze, i przyjrzyj się bardziej samej obudowie...
Dopóki tłoki i zawory się nie przywitały, to problemu nie będzie. Ale coś czuję, że ten twój mechanik nie kuma tego silnika... Prawidłowo zrobiony i ustawiony przy wymianie pompy wtryskowej nie ma prawa przestawiać się o ząbek na pasku. Opis ustawienia kół i pompy - podałem ci linka. Zawory ustawiasz jak niżej: -zawór w pełni otwarty: 1 i 6, zawory...
Witam. Przepraszam że nie napisałem co zrobiłem aby usnąć usterkę. Otóż mój CC ma gaźnik Weber. Niewiem jak to jest z Aisanami. Po pierwsze pojechałem do warsztatu który (ze słyszenia jest dobry odnośnie gaźników). Po regulacji gaźnika posprawdzałem cewkę,przewody,pompę paliwa,czójnik położenia,przełącznik charakterystyki oraz moduł. Później zlikwidowałem...
I Jak? Udalo Ci sie z tym uporac? Mam podobny problem... Sprobuj zrobic cos takiego... Jezeli widzisz wizualnie, ze powietrze wraca dosyc ostro ze wtryskiwaczow, sprobuj docisnac wtyczke paliwa ta przy pompie (tego przewodu od filtra do pompy).. Jezeli powietrze wraca w takim samym tempie jak wczesniej, a powietrza dochodzacego do pompy wysokiego cisnienia...
Masz rację piotrdan,ale po mojemu podpięcie przelewów po stronie ssącej to pomysł idiotyczny. Zgadzasz się? Może być jeszcze wina uszkodzenia linii CAN sterownik silnika->sterownik pompy,ale bez diagnozy się nie obejdzie. Nie za bardzo wiem o co chodzi z tym podpięcie przelewów po stronie ssącej, ale jeśli dobrze myślę to o to że na przelewach jest...
W układzie nie ma żadnej dodatkowej pompki ani zaworka odpowietrzającego. Wystarczy na czas odpowietrzania zamontować na przewodzie ręczną pompkę i "przelać" układ świeżym paliwem. To powinno wystarczyć. Jeżeli cały czas leci powietrze, to zastanów się skąd ono może się brać. Gdzieś jest nieszczelność albo zawężony przepływ i można to sobie wykryć sprawdzając...
W moim przypadku miałem te same objawy (po uruchomieniu silnika praca przez kilka sekund ok, jak chciałem ruszyć (po dodaniu gazu) obroty zaczęły falować i ostatecznie gasł). Przy tych objawach słyszalna zaczęła być u mnie pompa paliwa i do tego zauważyłem syczące powietrze przy korku wlewu paliwa. Sprawdzałem, gdy silnik zaczął tak szarpać wyjmowałem...
Witam Mam dwa vita jak w temacie, naszukałem sie i nie znalazłem rozwiązania więc Vito 1 Wyrwało wtrysk cylinder 4 urwało główkę sruby, naprawiłem, Zregenerowałem wtryski. Poskładałem do kupy i pojechał zadowolony. Dwa dni późnej telefon, stoję na stacji i nie mogę odpalić auta. To ja mu samo startem w dolot, pali na strzał. Przyjechał, kontrola przelewowa,...
pompa zasysa powiatr hydrofor zasysa powiatr pompa zasysa
evohome honeywell młotowiertarka milwaukee ogrzewać scania
mercedes przekaźnik świateł marantz sr6005
Odwrócony obraz w radiu Android przy biegu wstecznym Wymiana gniazda micro USB w Acer Iconia Tab 10