Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo (150km)na zimnym silniku faluja obroty:/rozrząd świece cewki pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie co to może być???? :(((
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Witam. Co do komentarza ze przyczyna jest kopulka to chcialbym poinformowac ze w tych silnikach stosowany jest uklad bezrozdzielaczowy takze przyczyna wspomniana przez mkubola nie wystepuje. Tak jak wspomnial kordel "Silnik krokowy jest odpowiedzialny za wolne obroty (na biegu jalowym), wiec nie mam pojecia co ci mechanicy chcieli zdzialac poprzez jego...
wklejam wpis kol. kybernetes Nie jest on zaworem typu zamknij/otworz tylko zaworem regulujacym przeplyw (paliwa). Podczas pracy przepuszcza on paliwo w sposob ciagly bo pompa podaje duzy nadmiar paliwa. Jedyne co sie zmienia podczas zmian cisnienia w kolektorze dolotowym to ilosc paliwa zwracanego przez regulator z powrotem do zbiornika. Kiedy cisnienie...
Tak, poza hamulcem :-) Pompa tendem dziala w dwóch obszarach - podcisnienia powietrza i cisnienia paliwa - osobne tematy.
W tej pompie nie ma żadnego czujnika położenia wałka. od poprzedników, czyli czysto mechanicznych pomp różni ja jedynie elektryczne sterowanie dawką paliwa i zawór stop z czujnikiem temperatury. Rozszczelniłeś cos pewnie. Jak nie podcisnienia to może węże paliwowe.
........diagnoza wszystkich pompa do wymiany - ja juz mam doktorat z tej pompy :) usterka naprawiona - koszt robocizny 0, koszt części 0 , koszt wiedzy 500zł. czas naprawy jak się wie co - 5 minut podpowiem - ze to fakycznie usterka pompy - ale zeby ją "zlikwidowac" - pompy mozna nie dotykać :) a i kazdy pompiarz bedzie wymieniał pompe - i fakt to...
Pompa jest sprawna filtr paliwa wymieniony na nowy a co do podcisnienia w zbiorniku to mialem tak w fordzie escorcie sprawdzę to i zobaczymy co sie bedzie działo
Auto Kia ceed 1.6 crdi. Auto jak jest zimne to po odpaleniu: w miejscu dodanie gazu - wkręca się normalnie Ale jakby troszke wolno. Jak wrzucę bieg i dodaję gazu to obroty 1000obr/min i zero przyspieszenia przez dobre 20-30 sekund ,potem bardzo mozolnie zaczyna się wkręcac na obroty. Wbijam 2 bieg i to samo 20-30 sekund 1000 obrotów nieraz lekko poszarpie...
Przy silniku z wtryskiem wielopunktowym, cisnienie pomiedzy pompa paliwa a listwa ma byc: Bez podcisnienia około 3 bar z podcisnieniem okolo 2,5 bara po około 10 min ma byc 2 bara. na powrocie ma dac około 0,5 l/ min wydajnosci I gdzie tu k...a zaworek ma pomóc to nie wiem!
No Ok. Może i się wszystko zgadza... To w takim razie może Ty wytłumaczysz czemu odłączenie przewodu od pochłaniacza skutkuje dobrym rozruchem z rana? Bo ja akurat tego nie wymyśliłem :) Bo według innego użytkownika: Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to zatkanie układu. Wówczas silnik będzie wysysał paliwo ze zbiornika, będzie w nim powstawało...
A my w czym mamy Ci pomóc?? jesli dobrze kojarze silnik to ta gruszka to "pzyspieszacz" działa w ten sposób, ze po odpaleniu ciegno jest wciagane i obroty zwalniają, zmniejsza sie dawka paliwa Ten element służy do zwiększenia dawki podczas rozruchu jesli to taka pompa http://obrazki.elektroda.net/57_12198360... Tak. ten element ma duży wpływ na spalanie
Witam Mam pytanie bo juz nie wiem co t moze być. Jak zapali go na zimnym silniku to strasznie kopci na czarno, pracuje nierówno i czasem na wolnych obrotach gasnie, jak sie zagzeje chodzi ok. Co było wymienione: -pierścienie -zrobiona głowica -wym. popychacze podm. listwa z wtryskami podm. pompa paliwa podm. sonda podm tps zam. przekaznik res. kompa...
Witam Wszystkich Serdecznie. Jestem posiadaczem od 8 lat Volkswagena Polo o pojemnosci 1198. benzyna z 2003 roku 9n na poczatku chcialbym w skrocie opisac swoj problem z ktorym borykam sie od jakiegos dluzszego czasu . A mianowicie problem wyglada nastepujaco . Silnik odpala bez zadnych problemow startuje swietnie zbiera sie do jazdy calkiem normalnie...
witam, poszukuje wciaz rozwiazania ponizszego problemu: problem wyglada nastepujaco: zapala sie check, bład to zbyt bogata mieszanka, nie wiadomo czy jest ona ciagle zbyt bogata czy momentami ale blad pokazuje. sprawdzono sprawnosc wszystkich elementow mogacych teoretycznie miec na to wpływ - sonda, przepłymowierz, szczelnosc układu dolotowego bodajze,...
Dla silnika 2E : pompa paliwa : Bosch 0 580 453 012 cisnienie tloczenia : 0,3 MPa wydatek : 500 cm /30s Cisnienie paliwa na biegu jalowym na kolektorze wtryskiwaczy : 0,25 MPa Cisnienie po 10 min zatrzymania pompy musi wynosic : 0,2 MPa - inaczej jest nieszczelnosc lub wtryskiwacze sie nie domykaja Wg. instrukcji : 1) odlaczyc przewod wtryskiwacza rozruchowego...
Witam kupiłem lanosa z gazem autronic na gazie jest wszystko ok, ale na benzynie rano przy pierwszym odpaleniu pali dobrze ale jak chce wcisnąc gaz to sie tak dusi nie umie wejsc na obroty.Auto miało jeszcze jedną usterke gasło przy skrecie w lewo jak byl poziom paliwa poniżej połowy uszkodzona okazała sie pompa paliwa pozatym głosno pracowała takze...
Miałem problem z foką 1.8TDDi Problem: Spadek mocy, v-max 140 km/h (z górki i przy dobrym wietrze od tylu samochodu), kopcenie na czarno w pelnym zakresie obrotomierza. sprawdzone: egr, turbina, wtryski, czujniki dolotu, podcisnienia - wszystko w porzadku przebieg diagnozowania: uszkodzony sterownik w pompie wtryskowej - naprawa (wymiana jednego tranzystora...
Altea 2009r silnik BXE 1,9 tdi wymieniłem.. pompka paliwa ,czujniki wału i walka,pompę podcisnienia(paliwo+hamulce )sterownik podcisnienia wyczyscilem turbine dalej to samo gasnie w czasie jazdy.dzisiaj jadąc zaczął mi przerywać jakby mu brakowało paliwa trzymałem to na biegu i po pewnym czasie odpalił..wypiłem filtr paliwa(nowy) do sprawdzenia czy...
Witam mam problem z moim peugotem 207 1.6 16v z turbo 150km 2007r rozrząd cewki świece pompa podcisnienia paliwa wszystko ok brak błędów na kompie lecz i tak coś nie gra co to może być proszę o pomoc
Ostatnia rzecz która zrobiłem to sprawdzenie podcisnienia, jakie jest w stanie wytworzyć pompa zasysająca paliwo. Po tym zabiegu silnik odpalił. Troche zagadka...
Jeżeli auto dla e na samej benzynie może być problem z pompą paliwa w baku Trzeba by było sprawdzić manometrem jakie daje ciśnienie faktyczne Inne błędy to wypadanie zapłonu i uszkodzoną sonda Może być to przez zbyt bogata lub uboga mieszankę paliwa dlatego sonda wariuje Sprawdził bym pompę paliwa na samym początku puzniej przepustnice i podcisnienia
witam . mam problem z gaszeniem mercedesa 124 2.5D, po przekreceniu stacyjki sailnik nadal pracuje:/ z tego co wiem to pompa powinna byc wylaczana na zasadach podcisnienia i jesli zlaczy sie przewody 1 idacy do stacyjki a drugi idacy od to wtedy pompa powinna przestac pompowac paliwo, ale u mnie niestety tak sie nie dzieje:/ gaszenie Stop przy pompie...
Poszukaj wszystkich ewentyualnych nieszczelnosci w ukladzie podcisnieniowym- vacumpompa- serwo, i wszelkie wezyki podcisnieniowe do pompy paliwa. O ile tak tam jest. Bardzo wiele , a w tym i moj Opel 1,7D ma wszekie sterowanie dawka rozruchowa i tego typu sprawami wlasnie za pomoca podcisnienia. A to ma duuuuze znaczenie podczas odpalania zmarznietego...
jak masz bład zaworu to go wymień , wymieniałem to na pęczki w silnikach turbo Dodano po 1 daj żesz sobie spokuj z tymi logami bo to strata Twojego czasu Dodano po 1 jakaś moda czy co , podstawa podcisnienia , czysta przepustnica brak lewego powietrza ,filtr paliwa ok ,pompa ok, wydajnosc i cisnienie itd itp .
Ta rurka to przewód podcisnienia z pompy vacuum do serva. Jak masz go odlaczonego to raz ze nie masz wspomagania hamulca i zawór egr i turbina nie mają sterowania. Stąd też brak mocy.
No dobra to w koncu nie rozumiem, to Ty masz ten powrot nie drożny ?? skoro problem jest tego typu ze utrzymuje sie odpowiednie cisnienie na listwie a na podcisnienie idzie zamiast oparow paliwo to moze w celach typowo diagnostycznych zaslep podcisnienie przy regulatorze no i oczywiscie z drugiej strony przy przepustnicy....?? Jezeli chodzi o ciśneniomierz...
Rozrząd na znakach paliwo jest iskra jest regulator ciśnienia na listwie wymieniłem pompę paliwa tez i juz zdurnialem pomocy Dodano po 6 Dodam że wtryskiwacze pracują i jest na nich prąd na wtrysku rozruchuwym też podcisnienia tez sprawdziłem
Witam wszystkich:) Posiadam samochód marki nissanj primera p11. Auto posiada silnik 1.6 benzyna ok 74 kw. Problem polega na tym że auto po odpaleniu ok 5 sekund normalnie sie wkręca na obroty później dławi się przy mocnym wciśnięciu gazu (na wolnych i w czasie jazdy) dławi się, zadusza - gdy wciskam gaz równomiernie przydusza się ale mniej. Jazda jest...
ECT-engine coolant temp sensor.. tak np. lewe powietrze w ukłwadzie dolotowym(nie szczelny kolektor ssacy , nie szcelna przepustnica , nie szczelne podcisnienia.) MAP sensor, cewki , swiece , przewody od ECU(electronic control unit-jednostka sterujaca) czujniki halla , sama jednostka uszkodzona , kondycja silnika , brak cisnienia w cylindrach , powietrze...
Witam A problem mam taki, że w VW LUPO 1.4 TDI AMF 99r 150 000 km ma najechane. I teraz najważniejsza dla mnie kwestia. Jezeli samochod postoi >12h bez odpalania to przy probie odpalenie ma miejsce taka sytuacja: 1. przekrecam kluczyk podgrewaja sie swieczki odplalam auto. 2. samochod odpala na dotyk chodzi z 2 sekundy i gasnie 3. powtarzam manewr...
https://obrazki.elektroda.pl/7207150100_... Witam, mam od niedawna Opla Frontera 2.2Dti i już są problemy... Po pierwsze czasem tak jakby traciła moc, ale kręcił się na wysokie obroty i pojawiał się engine check. Na luzie lampka gasla... Okazało się że gumowa nasadka na pompę od silnika była sparciala i dziurawa więc ja wymieniłem,...
jezeli nie ma plynu w zbiorniczku po pewnym czasie pracy silnika to albo gdzies sie on leje albo jak nie to na bank uszczelka głwoicy,sprawdz przewod czujnika predkosci obrotowej walu korbowego(jego polaczenie z instalacja elektr.),jest to przymocowane do kolektora ssacego powietrze na gazniku-sama kostka i jej odcinek w gore instalacji jakies 5 cm...
Juz rozwiazalem problem, brakowalo przewodu od podcisnienia tzn idaca cienka rurka od gaznika do filtra powietrza.Ale mysle ze pompe paliwa przydalo bys sie wymienic bo faktycznie głosno chodzi.
Polonez na wielopunktowym wtrysku. Na LPG wszystko ok,natomiast na bezynie nie wkreca siee na obroty i nierowno pracuje na wolnych obrotach,a powodem jest za uboga mieszanka. Sonda lambda,pompa paliwa,czujnik temperatury wody (ten dwu pinowy)-sa nowe! TPS sprawdzony multimetrem,jest ok,modul elektroniczny (GENERAL MOTORS) do ktorego doprowadzone jest...
witam (uno 1.1) ja znowu jechalem na gazie, ruszam ze skrzyzowania i nagle tak poprostu silnik zgasl. krece rozrusznikiem kilka razy i nic. kontrolki swieca jak zawsze, gaz po przereceniu stacyjki slychac jak zawsze. przelaczylem na benzyne i to samo. po scholowaniu samochodu i sprawdzeniu w garazu okazalo sie ze nie widac iskry(w ciemnosci przewod-swieca)...
Witam! Mam autko po wymianie pompy paliwa i wtrysku. Jest to wtrysk jednopunktowy w gazniczku. Kilent zatankowal jakies parszywe paliwo i pompa oraz wtrysk do wymiany. Wymienilem i nie chcial chodzic na dwa garki, na drugie dwa chodzil ale kulawo. Zbyt bogata mieszanka byla. Paliwo zmienione, przewody, swiece, kopulka z palcem. Paliwo swieze zalane....
pytanie jak byście podłączyli podciśnienia w silniku i jak zwiększyć moc takiego czegoś Nijak, bo nie mają tam już racji bytu. jak zwiększyć moc takiego czegoś Dokładając paliwa na pompie i ciśnienia na turbinie. Ogólnie trzeba by zrobić sterowanie LDA i cisnieniem turbiny jak było w AAZ, czyli Przewód od kolektora ssącego do LDA, a drugi z muszli...
Rozwiązanie z pt.1 nie bardzo ma sens to jest dobre na zime jak i cięzko pali na jutrzejszy wyjazd nie szukaj wydania kasy. Nie znam sterownika nie jestem mechanikem zawodowym, opisane wyzej doswiadczenie na własnej skórze na BingoM, Ale widze że sterownik lpg raczej nie ma możliwosci podpięcia się z np laptop kontra sterownik. Rozbierałes parownik...
Witam koledzy. Mam problem z moim A3 otóż mam problem z odpaleniem na ciepłym tzn. Przejechałem może z 10km po czym zgasiłem auto na maksymalnie 30 minut wróciłem , auto odpaliło i natychmiast zgasło. Przy próbie odpalenia czasem tylko jakby jeden cylinder złapał na sekunde i tyle. Do domu udało mi śie wrócic na gazie który troszke kuleje ale dojechałem...
Ponieważ w benzynie mieszanka paliwo-powietrze ma zawsze (dla uproszczenia) takie same proporce paliwa do powietrza, a obroty reguluje się ilością mieszanki przez przepustnice, która zatyka dolot co wytwarza podciśnienie. Na luzie w dolocie pokaże jakieś -0.5 bara doładowania. W dieslu masz regulacje obrotów jakością mieszanki, czyli reguluje się ilość...
mam taki sam silnik jak ty wiec moglbym pomierzyc rezystancje, ale jutro akurat jade na 10 dni nad nasze polskie zimne morze :/ wiec nie che przed wyjazdem bawic sie w silniku ;) co do silnika krokowego to jest raczej sprawny, w ksiazce pisze ze ma miec od 9 do 12 ohm co do czujnika polozenia pedalu przyspieszenia to cytuje wartosci z ksiazki* "rezystancja:...
Aha czyli podczepie miernik pod sonde i zobacze czy sonda pracuje od 0.1 do 1v?wtedy będe mial juz pewnosc czy sonda jest dobra tak? Pompa paliwa jest nowa wymieniana przez poprzedniego wlasciciela mierzyłem jej wydajność pompuje w 18sekund 1 litr paliwa,czyli wychodzi ze w normie. Tylko ten silnik siedzi w seicento i pompa paliwa mogla byc zalozona...
Ciśnienie dla pewności sprawdź na listwie wtryskowej, na jej samym końcu masz coś w rodzaju wentylka odkręcasz nakrętkę i musisz nakręcić coś co wciśnie metalowy śrut, tak tam zbudowany jest ten zaworek. Sprawdź też wężyki od podciśnienia, z prawej strony w przednim błotniku masz filtr węgla aktywnego, u mnie poszła membrana i zapchało węże od podciśnienia.Jeżeli...
Chrysler Vision 3.5 V6 24 V 94r. automat. Wysokie obroty 2000 na biegu jałowym. Po wymianie pomy paliwa w zbiorniku, filtra paliwa auto pali ok za pierwszym kreceniu. Problem mam taki ,ze od poczatku trzyma wysokie obroty 1800 na poczatku jak sie rozgrzeje 2000 rowno non stop. Sprawdzalem silniczek krokowy, dziala -wysuwa sie, chowa, oczyscilem go lekko...
No to jeszcze raz: 1. Def. "zbyt wysokie ciśnienie turbo" - u ciebie ta usterka wywołana była/jest brakiem załączania się SWIRL na wyższych obrotach. Informacje jak tu postępować (mieszek, przegub oski, sterowanie podciśnieniem SWIRL - rurki, kolanka,akumulator podcisnienia, nieszczelności, drożność - generalnie cała instalacja vacuum do sprawdzenia)...
Jeszcze jedna sprawa pod filtrem powietrza sa wyjscia podcisnienia, jeden cienki przewod,idzie do gruszki od nawiewu , drugi grubszy idzie gdzies w strone przepustnicy do gory za co,on jest odpowiedzialny ? Gdyz u mnie jest urwana koncowka i wisi luzno a podcisnienie sobie "ucieka" , jedyne co jestem w stanie zauwazyc to brak sterowania nawiewem, ale...
Nie wiem co powiedzieć... Klient też mówi mi: jak to możliwe??!! I słucha tego co mu mówię z niedowierzaniem. Sam się równiez dziwię. Na liczniku jest 160000km. Samochód zakupiony osobiscie przez właściciela (3lata temu) od koncesjonera saaba w belgii z pisemną gwarancją. Także niemozliwe żeby licznik przekręcony. No dziwne... Ale tak jest... Tłoki...
Drogi kolego czy posiadasz kompresor z regulatorem cisnienia?Cisnienie ustawione na 2 bary pomoze znalezc ci twoj przeciek. Polecam sprawdzenie tylko i wylacznie przewodow pod wzgledem utrzymywania cisnienia metoda na sluch. Jezeli wszystko ok sprawdz wszystkie male oringi jesli twoj system paliwowy przy filtrze albo kazdym innym odcinku jest laczony...
Witam wszystkich. Mam problem z Seatem Ibiza 1.9TDI 90km kod silnika ALH, mianowicie vag pokazuje mi kod błedu 17655, P1247 czujnik skoku iglicy przerwany obwod pradowy/ zwarcie z potencjalem plus akumulatora G80. Bledu nie idzie usunac tak wiec zakupilem ww czujnik czyli caly wtrysk sterujacy zamontowalem to samo zakupilem kolejny i tak 3 razy nadal...
Witajcie! Od pewnego czasu ogladam to forum i dlatego zostalem przekonany do alarmu Seo. Jestem amatorem jak chodzi o elektronike, potrafie co prawda naprawic rozrusznik czy alternator, ale to dlatego ze jestem tez mechanikiem. Jaki alarm Seo bedzie prostrzy w montazu i wlasciwszy do mojego auta - Mercedes W124 200D - Concerto, czy Dolphin Plus. Co...
Witam Przy hamowaniu silnikiem jezeli silnik jest wyposazony we wtrysk oszczednosc jest na pewno wieksza niz przy jezdzie na luzie bo paliwo jest calkowicie odciete (z reguly), ciekawi mnie natomiast taka sytuacja jezeli nie ma wtrysku a jest zwykly gaznik. Ilosc pobranego paliwa zalezy od podcisnienia w kolektorze dolotowym do silnika jezeli silnik...
Witajcie ! Kupilem mondzinke 2 miechy temu,po zakupie wymienilem filtry,olejr ,hamulce itd.Uporalem sie z brakiem sterowania geometria turba(winne weze podcisnienia).Auto smigalo swietnie do wczoraj.Podczad jazdy stracil okolo 70% mocy.Nie calkiem,przy depnieciu na gaz czuc ze przyspiesza ale strasznie wolno.Zadych lampek w stylu check,sprezynka itd..Wylaczylem...
Próbowałem ten sposób- nic nie slychac Musiałbyś całe auto w wodzie zanurzyć i patrzeć, gdzie bańki lecą ;) Przyszło mi na myśl żeby wpuścić tester szczelności ale nie wiem czy to nic nie uszkodzi morze niech wypowie się kolega Gerri co o tym myśli bo on bardziej się na tym zna Hmmm... Niby cały osprzęt na silniku jest odporny na olej, paliwa (i inne...
Postaram sie bardzo w skrócie, nikt nie lubi czytac tasiemców. KWESTIA OBJAWÓW Auto się nie wkręca, ma całkowity brak mocy, egr zaślepiłem fizycznie (sporadycznie słychać jak zawór mocno zassie powietrze wówczas silnik chodzi 2 razy głośniej) - zaślepiłem EGR ponieważ 2 mies temu non stop łapałem notlaufy turbo odcinał komputer i nie mogłem jechać na...
Witam. Prosze o pomoc poniewaz jestem juz gotowy sprzedac lub pociac auto :/ jakies 2 tyg temu skonczylo mi sie paliwo,wlalem zaraz 5l z baniaczka i probowalem odpalic ale bez skutku,zadzwonilem po kolege i probowalismy na zaciag,wkoncu odpalil ale gasl na wolnych obrotach,jakos dojechalem do domu,na drugi dzien powtorka z rozrywki,ciaganie go az odpali,jak...
No wiec opisze wam co zaobserwowalem: przeplywka, podcisnienia, grucha, itd jest ok. przeplywomierz wkreca sie do o.k 850. sprawdzilem dzisiaj nastepujace rzeczy, pompe paliwa w zbiorniku (byla zasywiala jakis mulisto-smolista substancja), sprawdzilem cisnienie na pompie podwojnej (tej na silniku) min wartosc przy 1500 obr winna wynosic 3,5 bar u mnie...
Hmm sliska sprawa bo to wymaga ingerowania w instalacje paliwowa samochodu. .raz ze nieszczelnosci moga spowodowac pozar a dwa ze mozesz miec problemy z przegladem rejestracyjnym jak diagnosta zapyta co to za ustrojstwo i gdzie masz na to homologacje. Jesli jednak skupiamy sie na technicznej stronie zagadnienia to moze daloby sie pokombinowac z rozwiazaniem...
Dzieki Sztomel miales sluszne uwagi wczoraj na mrozie naprawilem auto lecz nie w 100%, pomogl mi kolega z polskim Vag-iem w nim bylo jasne ze turbina nie pompuje nic. W wersji angielskiej tez to widzialem ze doladowanie stoi niemal calkowicie niezmienne ale nie rozumialem dokladnie czy te rzadane parametry z Vag maja byc na 3 biegu tylko podczas jazdy...
tandem-pompa (zintegrowana pompa paliwa z pompą podciśnienia) jest stricte mechaniczna... nie ma żadnego zasilania po stronie elektrycznej... napędzana jest mechanicznie z wałka rozrządu... jeśli pompa paliwa (elektryczna) która jest w baku podaje poprawnie paliwo, to tak jak już Ci pisałem... najprawdopodobniej tandem pompa do wymiany...
Witam, liczę na to że znajdę tutaj odpowiedź. Przeczytałem sporo tematów na różnych forach ale nie znalazłem ostatecznej odpowiedzi. Zwykle odpowiedzi są strzałami a taniej wymienić silnik niż się nimi sugerować. Posiadam mastera zwykły goły diesel na mechanicznym wtrysku boscha. Gdy silnik jest odpalany na zimno intensywnie dymi na biało, rozruch jest...
Pompa paliwa była też napędzana podciśnieniem ze skrzyni korbowej.
Ale zauważyłem że otwieranie i zamykanie drzwi działa b.wolno nawet za którymś razem wogule. Układ podciśnioeniowy centralnego zamka jest całkowicie oddzielony od układu podciśnienia silnika. Jedyna wspólna przyczyna wolnego zamykania i niedziałania rozrusznika to może być bardzo niskie napięcie na akumulatorze. zawór w pompie uruchamiany elektrycznie...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Ma być 3 bar-y za niskie ciśnienie paliwa.Filtr paliwa ,pompa paliwa.
Pompy LUCAS są wrażliwe na podciśnienia. Cały układ zasilania paliwem dobrze odpowietrzony? Nie ma bąbli powietrza?
W kolektorze ssącym masz ciśnienie, a nie podciśnienie. Ciśnienie dodaje paliwa w pompie wtryskowej.
jakie powinno by tesh nominalne ciśnienie pompy paliwa?? bez podciśnienia - 3 bary z podciśnieniem - 2,5
witam.szukalbym w ukladzie gaznik podcisnienie itp.podobne objawy sa przy braku przejscia.a co z pompa paliwa? pozdr
Pamiętaj też o konieczności bardzo dobrej filtracji zasysanego powietrza - nie mają prawa się dostać do pompy żadne (najmniejsze nawet) drobiny cyny. W innym wypadku będzie Cię czekać okresowa wymiana pompy... U mnie w tej roli sprawdził się papierowy filtr paliwa.
Przewody są podpięte do reflektorów. No to niestety konieczny będzie miernik podciśnienia (wakuometr) i sprawdzenie podciśnienia w układzie. Nie musi być to specjalistyczne narzędzie. Wystarczy np. tzw. "ekonomizer". Nie wiem, ile masz lat, ale kiedyś w dużych Fiatach i Maluchach można sobie było założyć dodatkowo taki wskaźnik na desce rozdzielczej...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
czyli trzeba uszczelnić tandempompę - czyli pompę paliwa i podciśnienia (w jednym) - każdy wyciek z niej to sygnał, że trzeba z nią zrobić porządek, w tym przypadku zamontowanie zaworu zwrotnego nic nie da dopóki nie usunie się przyczyny wycieku, w Passacie raczej nie ma dodatkowej pompy paliwa w baku ale różnice polegały na tym, iż od jakiegoś numeru...
WItam, kolejne dni mijają i mijają auto jak nie paliło tak nie pali aż do dnia dzisiejszego. Wymieniłem już zawór Coomon Rail, czujnik wałka rozrządu i czujnik wału korbowego, świece żarowe i filtr paliwa, żadna z tych rzeczy nie była problemem. Wkurzyłem się postanowilem ściagnąć kolektor dolotowy i sprawdzać manometrem jakie jest faktycznie ciśnienie...
Wyjmij przekaznik pompy paliwa i zmostkuj w podstawce drutem styki oznaczone na przekazniku 30 i 87 i wtedy spróbuj odpalic (bez przekaznika) Pompka pójdzie cały czas - w takiej sytuacji jak opisujesz może być uszkodzony przekaźnik. A ciśnienie/podciśnienie w zbiorniku musi się robić, gdyż na takiej zasadzie pracuje układ odsysania oparów paliwa.
Jest z tyłu głowicy silnika czyli od strony grodzi w komorze silnika w króćcu wodnym wychodzącym pod pompą tandemową czyli paliwa i podciśnienia i ma wtyczkę na 4 piny.
Ten opis naprawy przedstawiony przez kierbedz4 dotyczy naprawy nagrzewnic z pompą wysokociśnieniową, a nagrzewnica B35 CED jest nagrzewnicą z pompą powietrzną i zasysaniem paliwa na podciśnieniu.
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Miałem podobny problem z tym samym silnikiem. Auto nie chciało startować na benzynie.Proponuję szybkie i proste sprawdzenie. Zakładajac że masz sprawne wtryski, zapłon, to sprawdz regulator ciśnienia na szynie zasilającej wtryskiwacze. Uruchom silnik na lpg, włącz pompę paliwa jeżeli instalacja na to pozwala i odłącz przewód podciśnienia z regulatora...
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Jeżeli nie masz pompy w zbiorniku- tłoczącej - to masz w PWC pompę ssącą i dla tego występuje gruszka. Jak sprawdzić czy działa- rozłącz przewód zasilający do zbiornika od pompy i sprawdz jakie ma podciśnienie ssania ( czy ssie paliwo ) Podepnij bańkę z paliwem z pominięciem zbiornika( bańka i przewód do pompy) i sprawdz czy odpali bez pompowania gruszką...
Monowtrysk to nie wszystko.potrzebny jest jeszcze sterownik silnika pompa paliwa,czujnik podciśnienia w kolektorze i przeróbka instalacji elektrycznej.nie wiem jaki tam jest układ zapłonowy,ale chyba zwykły czyli też do wymiany,nie wspominając już o wałku rozrządu czy kosztach robocizny.To wszystko przekroczyłoby koszty zakupu nowszego modelu z wtryskiem.
W sumie tam nie ma co namieszać bo w obudowie przepustnicy są tylko 2 przyłącza. http://www.meat-doria.com/en/new_product... To cieńsze idzie właśnie do tego zaworu a dalej od zaworu do filtra powietrza. Możesz po prostu zaślepić wężyk co idzie do przepustnicy żeby lewego powietrza nie ciągnął. A jak koniecznie chcesz wymienić ten element...
Paliwo cofa do baku, filtr jest suchy. Musi być gdzieś nieszczelność - nie powstaje podciśnienie niepozwalające cofać się paliwu. Wchodzi powietrze i paliwo się cofa. Trzeba sprawdzić na szczelność wszystkie przewody paliwowe, także przelewowe z wtryskiwaczy, bo one nie idą do zbiornika, ale do pompy wtryskowej. To jest przyczyną, że w czasie robienia...
kogut117: no to skoro podciśnienie się nie zmienia no to albo kanał w przepustnicy przytkany (żadko), albo wężyk od mapsensora sparciały (zazwyczaj), albo sam mapsensor (nie zdażyło mi się) albo złączka/wiązka zgniła/przetarła się gdzieś Waldi: możesz mieć piękną iskrę i paliwo i powietrze a i tak nie zapali jak masz jeszcze np zapłon bardzo przestawiony...
Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
Druga rurka to może być drugi obwód, do sterowania niezależnego od reszty - np. bagażnik, klapka wlewu paliwa. Najprościej chyba otworzyć/zamknąć samochód z centralnego i zobaczyć co się nie otwiera/zamyka... Czas działania jak widać nie jest uzależniony od styków, a od uzyskania odpowiedniego ciśnienia lub podciśnienia - stąd różne czasy działania...
Pomp nie naprawiam ,ale miałem podobną sytuacje w tranzicie ,początkowo wyjeliśmy zbiornik bo podciśnienie ssania było zbyt duże i na jakiś czas pomogło około 20000km. Niestety problem powrócił i wtedy pojawiało się powietrze w układzie,największą ciekawostką było to że nie było go na dopływie a tylko na odpływie. Niestety okazało się że to pompa która...
Masz prawdopodobnie niedrożny przewód wyrównujący ciśnienie w baku z atmosferycznycm. Jest w nim zaworek zapobiegający wylaniu się benzyny w przypadku wywrotki i on może być zacięty lub sam wylot zatkany i w miarę jak ubywa paliwa powstaje podciśnienie, którego pompa nie jest w stanie pokonać.
W Pandach dość powszechne jest zjawisko powstawania w zbiorniku benzyny podciśnienia, które prowadzi do cofania się paliwa z listwy wtryskowej i jej zapowietrzenia (oparami paliwa). W tym samochodzie regulator ciśnienia paliwa znajduje się w zbiorniku, przy pompie i nie ma powrotu/przelewu paliwa z listwy wtryskowej do zbiornika. Także EVAP nie pochłonie...
Podciśnienie masz ok,0,35bara jest wartością poprawną. Przewaznie wynosi 0,33 do 0,40 bara. Czas wtrysku jest ok,powinien się zawierać (na wolnych obr) pomiedzy 2 a 4 ms. Za małe napięcie na sondzie świadczy że wtryskiwacze mało co wtryskują,więc pewnie leży pompa,więc zmierz jakie masz ciśnienie ma magistrali. Zrób tak-weź do strzykawki paliwa,podłącz...
a jesteś wstanie wyssać 3 atm ? ;) Ten wężyk wcale tak bardzo potrzebny nie jest.. bez niego też działa. służy do kompensacji ciśnienia paliwa w funkcji ciśnienia (podciśnienia) w dolocie. Chcesz pompę sprawdzić ? prosty test: spróbuj wylot zatkać palcem. Jak nie będziesz w stanie to cisnienie dobre Oczywiście metodą jest zmierzenie ciśnienia manometrem....
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
No to jeszcze dane z przepływomierza jako log dynamiczny. Dawka paliwa na wolnych (czy czasem nastawnik źle nie ustawiony). I na koniec turbo do sprawdzenia. Czyli luzy i działanie VNT oraz czy podciśnienie dociąga sztangę na wolnych do oporu (awaria pompy podciśnienia). Wydłużenie pogorszyło. Wstaje jeszcze później.
Nieszczelne przelewy wtryskiwaczy? Te cienkie wężyki łączące się trójnikami w okolicach wtrysków? Tak dokładnie! Nie wiem czy zauważyłeś gdzie tam są wpięte przelewy, a są do zasilania pompy, czyli jesli masz nawet najmniejszą nieszczelność na przelewach to całość spływa z pompy i filtra do baku. Nie można powiedzieć aby to było inteligentne ale jednak...
Na początek zasil pompę wtryskową z oddzielnego baniaczka zawieszonego trochę wyżej nad silnikiem i zobacz jak zachowuje się auto podczas jazdy (najlepiej zawiesić na szybie bocznej plus dłuższe wężyki). Pamiętaj o odłączeniu powrotu od pompy i ten przewód łączysz z wychodzącym z filtra (paliwo będzie krążyć "na ślepo" w obiegu zamkniętym). Powrót z...
Witam - warto podpiąć vag i odczytac błędy- tak na szybko to sprawdź pompę vacum z tyłu silnika czy nie ma wycieków paliwa, czy krućiec podciśnienia nie ma luzu w korpusie pompy.oraz obwód zaworu EGR i klapy gaszącej to wymaga demontażu zaworu EGR ale na pewno te czynności przybliżą rozwiązanie problemu. Mam ten sam model i silnik i właśnie tutaj były...
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Pompa vacum zmieniona oraz węże podciśnienia i paliwa sparciałe. Teraz nie to auto. Jeszcze sztangę skrócę i powinno być ok
wezyki podcisnienia pompka podcisnienia zawor podcisnienia
impedancja wyjściowa wzmacniacza wentylator chłodziarce toner ricoh
as946 przestrojenie super solid
Obliczanie rezystora dla transoptora PC817 Jak uruchomić Ford Transit po zalaniu kluczyka?