Vac to wejście podciśnienia, Out idzie do gruszki, ten trzeci na filterek. To nie jest czujnik tylko zawór.
zawor-podcisnienia-opel-omega-b-2-0-16v- opel-omega-3-0-b-fl-c-podcisnienie-zawor... 3.1.18. Nie wysyłaj linków, które po pewnym czasie przestaną być aktywne. To spowoduje, że dyskusja straci jakikolwiek sens.
A jaka oporność zaworu podcisnienia od małej turbiny
Witam, wie ktos jak sprawdzic czujnik podciśnieni ? Bo mam podejrzenie ze to przez jego niesprawność spadają mi obroty poniżej 500 lub gasnie na zimnym silniku, czy falują obroty... Czy jest jakis sposob na jego sprawdzenie ? Ten czujnik jest na wężyku od podciśnienia ..
Sprawdz MAP sensor ,odpowiada on za kontrole ciśnienia w kolektorze dolotowym. Jest powiązany z podciśnieniem. Znajduje sie koło filtra powietrza bynajmniej tam jest w 406. Chodzi mi doklanie o podpiecie to jest chyba zawor podcisnienia pod przeplywomierzem.Jeden przewod idzie do tego zaworu z dolotu kolo chlodnic i nie wiem czy on tak ma byc bo widac...
W tym silniku sa tylko dwa zawory podcisnienia . Jeden steruje turbina, drugi klapa gaszaca. Od turbiny jest przy poduszce silnika, od klapy jest pod kolektorem. Weze do tego zaworu musza isc przez akumulator podcisnienia. O to cala filozofia podcisnienia w lagunie.
Zawor zwrotny podcisnienia. Ot jest po to, zeby podcisnienie nie zchodzilo z ukladu hamulcowego po zgaszeniu.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
Marcin 70 . Zrobilem tak jak poradziles . Zdjolem wezyk z egru zaslepilem go . Podlaczylem wtyczke do czujnika podciśnienia . Efekt jest taki zr szarpie nadal . Wedlug mnie jest walniety czujnik podciśnienia lub zawor podcisnienia. Co o tym myslisz ? Jesli ktos ma pojecie co to moze byc prosze o sms . Oddzwonie I porozmawiamy moj numer 886685014. Pozdrawiam...
Witam panowie, Czy moje dzisiejsze doswiadczenie cos zmieni w diagnostyce dalszej (poki po weekendzie nie trafi do "znachora")? Rozchodzi sie o to iz zdjalem dzisiaj rurke podcisnienia plastikowa (pod maska auta) ktora na srodku dlugosci ma zaworek i dalej idzie rurka ta sama w strone silnika/do silnika. Zdjalem ja w miejscu gdzie jest mocowane do SERWA,...
Znalazłem przyczynę braku mocy był przetarty przewod podciśnienia który idzie od zaworu N75 do gruszki oraz odciąłem końcówkę przewodu który idzie od zaworu do pojemnika podcisnienia bo był nadcięty. Pomogło, póki co śmiga.
Jeżeli zdemontujesz przed zaworem z przodu wężyk podcisnienia to tak nie dmuchaj w zawor sterujący ( po drugiej stronie pitburba). Tak niskim ciśnieniem możesz sprawdzić gruszką ale lepiej komuterem wysterowac.
Przewod ten powinien isc do akumulatora podcisnienia - czarnej podluznej puszki z ktorej wychodza wezyki na elektrozawor egr i przepustnice powietrza. Na fotografii zawor EGR widoczny jest po prawej stronie, akumulator podcisnienia obok niego po lewej. Musisz znalezc na nim wolny krociec skad spadl wezyk. Pozdrawiam
witam nie robilem jeszcze logow ale sprawdzilem zawor EGR i chyba jest uszkodzony, sciagnolem wezyk od zaworu podcisnienia i zassalem powietrze i okazalo sie ze zawor opada na dol czy to moze byc wina zaworu EGR, moze go zaslepic calkowicie
Temat ogarnięty. Wysunięty był przewod podcisnienia z zaworu N75
mam pytanie do fokusiarzy. Czy zawór podciśnienia: http://allegro.pl/zawor-podcisnienia-tur... po odkręceniu go od ściany grodziowej coś w nim grzechodze jakby było urwane - byćmoże to membranka która samoczynnie tam sięprzesuwa ale ewidentnie jest coś tam bycmoże urwane, czy tak powinno być?
Witam Mam takie pytanie poniewaz posiadam obecnie volvo z silnikiem b5244s2 i zamierzam zmienic ten silnik na b5234t4 , i sprawa wygląda tak . Ponieważ nie mogę zdobyć na rynku żadnej wiazki ECU z silnika turbo (2.0t, 2.3t, 2.4t) i zastanawia mnie czy jest możliwość podłączenia kabli do istniejącej wiazki zeby doprowadzić zasilanie do zaworu podcisnienia...
Blad zaworu turbiny ,przeladowanie turbiny.Sprawdz podcisnienia,sztange,gruszke oraz zawor turbiny.
Gdzie szukać przyczyny błędów: P1125-08 , P0638. Gdyż jedni piszą ze to problem z przepustnica a inni ze problem z zaworem podcisnienia turbosprężarki. Dodano po 25 To ECU bez podpietego turba pozwoli na osiagniecie 5000 obrotów a z turbem by nie pozwoliło.
Witam pacjent to alfa 159 1.9 16v mam kilka pytań więc po kolei 1 jak powinny byc ustawione kierownice na wolnych obrotach czy powinny byc W pozycji jak na załaczonym obrazku 1czy 2 2 co może być przyczyna braku mocy po podłączeniu podcisnienia pod gruszke z zaworu n75 Bez podlaczonego podcisnienia auto normalnie ma moc I bez problemowo przyspiesza...
odswierze temat. Powtarzam pytanie: co steruje zaworem podcisnienia zmieniacza kata wtrysku? Znalazlem gdzies, ze odpowiedzialny moze byc czujnik temperatury do EDC, ale po odpieciu na zimnym, silnik zaczął przerywać i klekotac. Po podpieciu wrócił do normy. W czasie testu brak reakcji zaworu/dzwigni na pompie.
brakuje jeszcze zdjęcia zaworu sterowania turbosprężarki
mam problem z passkiem brakuje mocy filtry nowe przeplywka ok turbina ok chodzi dzwignia niewiem do konca jak sprawdzic zawor podcisnienia ktory jest przy obudowie rorzadu a moze mial ktos taki przypadek lub jest jeszczecos o czym niewiem proszeo pomoc z gory gziekuje
mozesz sprawdzic jeszcze regulacje patrzac od przody na pompe zawor podcisnienia ma dwie srubki M6 tzw. cieply silnik i zimny przy zimnym silniku membrana zmienia kat wyprzedzenia i jesli silnik sie nagrzeje popuszcza przepustnice i byc moze lewa srubka jest za mocno wkrecona
Witam! Posiadam peugota 307 2003 r z silnikiem 2.0 hdi 110ps Po drobnej stluczce uszkodzily sie wezyki od elektrozaworow podcisnienia.prawdopodobnie podczas naprawy zostaly zle popodlaczane.A problem mianowicie wyglada tak Samochod odpala bardzo dobrze ale nie ma mocy do 3tys obrotow kiedy sciagne wezyk od zaworu podcisnienia aut odzyskuje moc ale zaczynaja...
Witam serdecznie , tak zostala usunieta ; mianowicie byl to zawor podcisnienia turbiny .Miesci on sie pod obudowa filtra powietrza do ktorego wpinana jest kostka z dwoma kabelkami oraz roreczki 2szt ( jedna idzie do sterowania dmuchawa a druga do turbiny kolor brazowy )w moim przypadku to bylo problemem .Z tego co sie dowiedzialem jest to czesty przypadek...
Witam.Jak dla mnie czujnik MAP pokazuje za wysokie podcisnienie w kolektorze ssącym,na wolnych obrotach ma być 0,30-0,35 bara.Przypominam ze jest to MULTEC i całe oblczanie dawki paliwa opiera sie głownie o ten czujnik.Ja bym zmierzył podcisnienie w kolektorze ssącym i porownał z TECHEM.Byc moze jakas nieszczelność zaworów ssących powoduje wzrost tego...
Witam, wojuje z obrotami biegu jalowego w Peugeot Boxer 3.0 hdi ,160 z 2011 roku. zimny silnik pracuje super rowno . po chwili zaczyna pracowac nieregularnie . odczyt z komputera wskazal blad czyjnika walkow rozrzadu. wymienilem go . Pracas silnika nie zmienila sie. nadal nierowno pracuje na biegu jalowym. ciekawostka jest , ze podczas pompowania pedalem...
Witam. Po wielu poszukiwaniach mysle, ze znalazlem winowajce problemu... Okazal sie nim czujnik/zawor podcisnienia ktory znajduje sie po lewej stronie, obok masy silnika do karoseri. Jeden kruciec byl urwany od rurki chyba oparow benzyny lub cisnienia paliwa... Po zalozeniu na kawalek krucca i zacisnieciu opaska auto nie gasnie i pracuje poprawnie....
Kompresja głównie określa zużycie gładzi cylindrów (chyba że kompletna padlina). Do sprawdzenia zaworów badamy na szczelność. W tym przypadku zły trop, bo to na benzynie kuleje, a na gazie ok, gdy zawory nie trzymają (trochę).
Dzisiaj wyciągałem cewki (oryginalne renault Beru) i wykręciłem swiece które założyłem z miesiac temu ngk. Wszystkie swiece ładnie wyglądały suche i jasne także spalania we wszystkich cylindrach takie same. Pojechałem na jazdę i raz ok a raz muli Spakanie prawie 16 litrow. Gaz do dechy on ciagne ale tak jak fiat 126p. A raz ma super odejście. Nie mam...
Witam, Mam Bore z silnikiem ALH. Ostatnio powyzej 3tys. obrotow weszla mi w tryb awaryjny!!! Po wylaczeniu zaplonu i ponownym uruchomieniu bylo OK. Poczytalem troche i widze, ze przyczym moze byc wiele, zatem zaczynam od wyczyszczenia zaworu EGR. Ale zanim zaczne chcialbym skonsultowac to tutaj na forum z kims kto juz to robil. Na co powinienem uwazac,...
To tym zielonym to wezyk od zaworu EGR. Ma on za zadanie za pomoca podcisnienia sterowac tym zaworem. Pozdrawiam!
Kuurde nie ma zdjec z tego , ale powiem ci ze wina za to wszytsko poprostu luz, tlok z pierscieniami w komorze cylindra powinien siedziec dokladnie , a nie ze ma luzy.. a złaczenie pierscienia na tloku powinno miec szczeline gruposci kartki papieru a nie jak w moim przypadku 2 mm, to nie ma szans by motorek odpalil. Mam jeszcze tylko problem z cieknacym...
sprawdź jeszcze tan zaworek od EGR, a generalnie - przewody ukladu podcisnienia (szczelnosc/droznosc) - szczelnosc ukladu dolotowego - poprawnosc pracy zaworu upustowego
Przede wszystkim kontrola przewodów i servo (hamulce) po wyłączeniu 24h ściągasz wężyk z serwa i powinno być słychać zassanie powietrza ,można założyć zaworek https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-...
Dokopałem się do tej gruszki na dole i wyglada to tak że wchodzi do niej ten wężyk gumowy, ale jak spiąć te węże żeby tą gruszkę sprawdzić ? Wężyk idzie w następujący sposób, wychodzi z gruszki idzie długą drogę bo aż w okolice chłodnicy do jak by przycisku do którego wchodzi jeszcze jeden wężyk który wędruje sobie z okolicy przepustnicy z jak by takiego...
Witam. Czytałem masę podobnych tematów i dużo się już dowiedziałem na temat tego silnika ale nadal mam problem z moim tdi. Witam. Pajient Audi a3 8l 130km 1.9dti. Auto jakiś czas temu przestało ciągnąć od dołu (kiedyś od jakiś 1800 już było czuć ze ciagnie a z czasem od 2800-2900) diagnoza postawiona przez mechanika to turbo. Wyjął i wysłał do firmy...
Ford S-Max z silnikiem 2.0 tdci DW10. Na poczatku mial blad P2566 ( Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit Intermittent), ale nie bylo bledu P003a Grzebalem troche potem przy czujniku i podcisnieniach. nie znalazlem zadnego wiekszego problemu z podcisnieniami, ale w koncu wymienilem czujnik kopiowania turbo i podmienilem zawor podcisnienia....
http://obrazki.elektroda.net/5_128578638... Ten przewód na 1 zdjęciu idzie do zaworka zwrotnego, a dalej za zaworkiem do serwa hamulca. Przewód na 2 zdjęciu trzeba podłączyć też do zaworka zwrotnego ale do cieńszego końca. W Vectrach są dwa typy zaworków. Zaworki co mają 2 końcówki i 3. Popatrz a zdjecie, które zamieściłem. Link poniżej przedstawia...
Sciągnij przewód podcisnienia z króćca zaworu, uruchom silnik,jeśli zawór będzie suchy to uszkodzony (nieszczelny) jest tłoczek zaworu.
Witam wszystkich i mam pytanie od jakiegos czasu podczas jazdy zapala sie pomaranczowa lamka z silnikiem i auto traci moc przyspiesza ale strasznie sie muli, po wylaczeniu zaplony i przekreceniu stacyjki lampka gasnie i auto jedzie normalnie nastepnie znowu po jakims czasie robi sie to samo. Dodam, ze sprawdzilem wszystkie rurki podcisnienia i nawet...
A co można bez elektrozaworu odciąć w 200D? Rozrusznik i po stacyjce, żeby wyeliminować pogrzewanie i utrudnić przez to próbę odpalenia na pych. dokladnie, praktycznie to ten motor potrzebuje tylko paliwa zeby chodzic. Jezeli jest sprawny silnik to zapali nawet bez udzialu swiec latem, albo gdy jeszcze nie ostygl. Zawor od podcisnienia mozna latwo...
Przewody podcisnienia. Mialem to w seacie z tym samym silnikiem. Sprawdzic wszystkie przewody podcisnienia wokolo zaworu n75 i n47, w poblizu zaworu EGR, klapy gaszacej oraz przewod idacy do tej kuli po stronie wtryskiwaczy. Tam lekka nieszczelnosc daje takie efekty. Jak u mnie mechanik to ogarnal to z 5 biegu przyspiesza bez trudu az do odcinki
zależnie od tego jakie ma byc cisnienie docelowe osiągane przez turbo regulujesz sztange w silniach które sterowane są bezposrednio ciśnieniem w kolektorze dolotowym tutaj zrób tak: weż wężyk włóż do gruszki od sztangi reguluącej poluzuj śruby na sztandze wciągaj powietrze do maxymalnego schowania sie sztangi w praktyce wystarcza od 1,5bara do 2barów...
zawor egr jest uruchamiany podcisnieniem wytwarzanym przez pompe podcisnienia [na koncu walka rozrzadu ] po wylaczeniu silnika podcisnienie pozostale w przewodach powoduie wsysanie oleju do ukladu egr w skrajnych przypadkach wypelnia calkowicie silownik egr i zawor przestaje dzialac lub dziala bardzo wolno sadze ze umieszczenie zaworka jedno kierunkowego...
Witam. Od kilku dni mam wielki problem z moim trafic-kiem (nie pierwszy), tym razem nie odpala. po przekreceniu kluczyka slychac jedynie metaliczne stukniecie i rozrusznik nie kreci. Wcisnalem sie pod auto i stwierdzilem ze na 99% stukniecie jest w katalizatorze (mialem go bezposrednio nad glowa), jakby jakis metalowy element na sprezynie uderzal o...
Witam robie Passata 2.0 TDI CR 140 KM 2012 r po kolizji rozrzadu . Jeden z popychaczy uszkodził dekiel od strony podcisnienia powodujac nieszczelnosc podcisnienie ktore idzie do pokrywy zaworów teraz jest nieszczelne czy zaslepienie podcisnienia bedzie miało jakis zły wpływ . Odma jest sprawna i nie zalezna od podcisnienia a wychodzi nato ze to podcisnenie...
Do kolektora podlaczone sa u mnie nastepujace przewody podcisnienia: 1. przewod od zaworu PCV 2. przewod od serwa hamulcowego Do tego przepustnica jest polaczona przewodem do pokrywy zaworów (odma?). Czy to oznacza, ze moge odpiac tylko ten jeden przewod od zaworu PCV i zaslepic (zamowilem juz odpowiednie zatyczki)? Mozna tak jezdzic testowo? Dziekuje...
jakie masz bledy tylko tez jeden P02279 czy jeszcze inne?turbina moze byc sprawna ale sa jeszcze weze od podcisnienia i ten wspomniany zawor ,pompa vacum.mozna zrobic test na jalowym czy sztangla pracuje.wazny jest czas reakcji zaworu n75 czyli rekacja sztangli po przeladowaniu czy znowu ja zaciaga,
Dzisiaj polaczylem oba przewody podcisnienia idące do zaworów sterujących przepustnicami, wykluczając przepuszczanie tych zaworów podczas pracy i szarpanie się tylko pogorszyło. Wymienię zawór sterowania turbo, chociaż zaczynam myśleć że to nie jest powód jeżeli przy wypiętym egr i odłączonym podcisnieniu do obu zaworów problem znika. Czytałem już kilka...
17958 to jest cisnienie doladowania: mozliwe usterka: uszkodzony zawor N75 uszkodzenie przewodow podcisnienia lub przewodu do IC uwalona turbina
posprawdzaj podcisnienia sterowania turbiną, odpowietrzenie zaworu a jeśli bedzie ok towymien czujnik kopiowania turbo
Czyli jak sie domyslam musze sprawdzic podcisnienia egr i gruszke. Czy moze niedomagac n75 czy inny zawor od podcisnienia? Dodano po 2 A co koledzy by najpierw radzili zrobic? Dodano po 4 Zauwazylem jeszcze cos takiego. Po odpaleniu silnika widac jak pracuje zawor egr to znaczy przesuwa sie w przod i tyl. Po chwili pracy silnika nic juz sie z nim nie...
miedzy pompa lub kolektorem jak wolnossacy a serwem na przewodzie podcisnieniowym powinna byc zlaczka z zaworem zwrotnym. Ile Ci tego podcisnienia zmierzyli? To ze pedal tfu Petru czy tam inny Biedron robi sie "tepy" to klasyczny brak podcisnienia/uszkodzenie serva, to samo bvedziesz mial przy calkowicie odpietym podcisnieniu.
Tak na jalowym tez sie nie wkreca. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy chlodny. Wczoraj sprawdzilem tez zawor elektromagnetyczny podcisnienia przelozylem z identycznego auta i tez bez roznicy. Stad zaczynam sie sklaniac ku rozrzadowi?! W poniedzialek jestem umowiony w ASO KIA na jego sprawdzenie (ewentualnie jakas diagnoze w stylu kostka przepieta...
witam mam blad silnika p0402 brak mocy egr valve voltage to low podcisnienia sprawdzone ,zawor podcisninia dziala ale wyglada tak jak by nie bylo w nim sterowania co mozna jeszcze sprawdzic dzieki za pomoc
Zerknij pod maske moze czegos nie podlaczyli np podcisnienia lub kostki.
czy moze w takim razie byc uszkodzony zawor n75. poniewaz podlaczenie wezykow podcisnienia jest ok i bylo ok przed logami. wczoraj to sprawdzilem i jest tak jak na zdjeciu a cale podcisnienie bylo wymienione na nowe jakis miesiac temu.
Można wakuometrem, wpiąć się równolegle trójnikiem przed elektrozaworami i skontrolować podciśnienie zasilające oraz za każdym z zaworów i sprawdzić sterowanie siłowników klap i turbosprężarki. Oznaczenia są inne dla odróżnienia, ale zasada działania i parametry te same, że sprawują się zamiennie bez problemu, sprawdzone.
No Ok. Może i się wszystko zgadza... To w takim razie może Ty wytłumaczysz czemu odłączenie przewodu od pochłaniacza skutkuje dobrym rozruchem z rana? Bo ja akurat tego nie wymyśliłem :) Bo według innego użytkownika: Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to zatkanie układu. Wówczas silnik będzie wysysał paliwo ze zbiornika, będzie w nim powstawało...
1. zbiorniczek płynu wspomagania kierownicy 2. tak 3. przewód kompensacji podcisnienia- ciśnienia zaworu. Zakończony wężykiem z filterkiem, wpięty w filtr powioetrza silnika. Zależy jakie auto. Twój spadek podciśnienia po 1h może być spowodowany /o ile w tym czasie nie dusisz na hamulec z wyłączonym silnikiem/ nieszczelnością w układzie podciśnienia....
wiazka do zaworu spradzna tzn jest przejscie. podcisnienia tez ok Dodano po 1 podczas jazdy tzn co masz na mysli ? nie jestem mechanikiem ale siedzialem juz ze 3 dni warsztacie moze nie wszystko wiem co i jak
chyba masz cos nie si :), nie znam akurat tego typu n75, ale poszperalem i powinno byc raczej tak http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.... (tak wynika z tego schematu): ten najblizej wtyczki (niebieski) powinien byc podpiety do rury od filtra powietrza; ten po drugiej stronie zaworu (czarny) do gruszki od turbo, a ten z boku (czerwony)...
popatrz na podcisnienia w waste gateprzed i za zaworem
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym pokazuja sie bable powietrza) jak juz wykluczysz...
Witam Mam problem z Egr, wymieniłem go na nowy i kupiłem używkę moduł podcisnienia (blok zaworów) i dalej tak samoo.. W vcds w bloku pomiarowym w testowaniu egr ciągle stoi, powinien dawać min 200mg a daje ciągle: Ilość powietrza/Obr.: 5.0 mg/suw I ta wartość się nie zmienia... Co jest odpowiedzialne za to? Pozdrawiam
Panowie powiedzcie mi co się stanie gdy odepnę zasilanie - wtyczkę od tego zaworu? Zamknie się/otworzy? Bo autem telepie i gasnie wyskakuje czujnik podcisnienia ale jak odepnę wtyczkę od egr to błąd czujnika podcisnienia znika a auto zaczyna dobrze pracować. Dodam że kolektor dolotowy i przpeustnica maskarycznie uwalone w sadzy co wskazuje na zacinający...
Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.
A z hamulcami nie masz problemu? Twardy hamulec 'z rana'? Jezeli tak to moze byc pompa vacuum potem trzeba dokladnie sprawdzic po kolei: wezyki ukladu podcisnienia, zawor n75 (moze sie przycinac) sztanga gruszki i lopatki turbiny czy nie zapieczone. Najlepiej vag w reke i proba dynamiczna bloki 3, 8, 11, Wlaczasz 3 bieg gaz w podloge i logujesz ad do...
Jeszcze moze być wiele przyczyn - zawor sterujacy lopatkami turbiny - zacierajace się łopatki - podcisnienia - zapchany kat- fap Lub tez sama turbina. Stawiam na łopatki.
Witam. Jak dziala uklad hamulcowy przypuszczam ze wiesz. Naciskasz pedal hamulca, dziala pompka plynu hamulcowego itd...blabla. Uklad wspomagania dziala na zasadzie podcisnienia (jak trafnie stwierdziles podlaczony jest do kolektora ssacego). I kiedy naciskasz hamulec uruchamiasz pompke a takze zawor ktory powoduje ze podcisnienie dziala na membrane...
Jak sprawdzic szczelnosc gruszki turbiny, moglbys Kolego tak po krotce opisac, czy ustami wciagac powietrze, przez wezyk od gruszki? Jesli chodzi o podcisnienie za zaworem N 75 biegnacy wezyk do gruszki turbiny i ktory krociec jest przed N 75 aby porownac podcisnienia za i przed zaworem? Jesli chodzi o czyszczenie turbo to bardzo to skomplikowane, czy...
Dzięki za wyjaśnienia. Turbina była złożona raczej dobrze, kierownica pracowała płynnie, wirnik obracał się bez oporów. Położenie cięgna tak jak było, zaznaczyłem przed demontażem. Zauważyłem wczoraj nast. zjawisko: we wspomnianych wcześniej okolicznościach (rozgrzany silnik, prędk. > 100 km/h) podczas przyspieszania turbina przestaje działać (odcina...
Zaworek nie ma nic do odpalania tego silnika.
Witaj napisałem podpiąłem zwykły wakuometr więc myślę że to nie ma znaczenia grunt że pokazuje wartość podcisnienia. Tak chodzi mi o kostkę która wchodzi w ten zawor magnetyczny. Jakie napięcie tam powinno byc 12v ? Na zapłonie na odpalonym czy w spoczynku . Podaj nr bezpiecznika
Wężyk od przodu przetwornika (bliżej wtyczki) idzie do zwężki na rurce EGR od strony zaworu, ten drugi do drugiego króćca od strony kolektora wydechowego
sprawdź zaworek od EGR, a generalnie - przewody ukladu podcisnienia (szczelnosc/droznosc) - szczelnosc ukladu dolotowego - poprawnosc pracy zaworu upustowego - najważniejsze, czytać dużo czytać forum i używać szukajki
zakladam ze rozrzad zlozony fachowo i ze silnik pracuje rowno takze pod obciazeniem nie przerywa.pierwsze musisz sprawdzic prace turbiny czy przy wzroscie obrotow silnika weze puchna .jak turbo cokolwiek bije idziemy do jego sterowania czyli n75(zawor regulacji kierownicy turba)wszystkie podcisnienia musza byc na swoim miejscu lacznie z tym przy filtrze...
trzeba sprawdzic weze od podcisnienia czy gdzies nie jest uwalony badz wiesza sie zawor. ewentualnie potencjometr gazu jest uwalony.
hm, nie wiem moze jak bym mial auto przed soba to jakos lepiej bym to widzial. Jesli jest krociec to powinien byc podlaczony. Moze jest tak ze w zaleznosci od wielkosci podcisnienia mierzonego przez zawor egr (lub czujnik przy/w nim) sterownik podejmuje decyzje o odpowiednim otwarciu/zamknieciu elektromagnesu i ma odrazu informacje o aktualnej pozycji...
wymieniona ,nie na oryginalna ,ale jest nowa . czy aby napewno dwa rozne numery bledow mialy ten sam opis ? to dlaczego stworzono detekcje dwoch numerow ? dodam ,ze ten autel ktorym zczytalem bledy to tylko MaxiDiag :(. ( czujnik temp powietrza i plynu chlodniczego sprawdzone,nowa sonda,nowe swiece ...... zostal mi jeszcze czujnik podcisnienia i zawor...
mam do zaoferowania dużo cześci do pralki zanussi ładowanej od góry . podaje nr seryjny pralki oraz pnc Zanussi ZWQ 5100 -model pralki nr 913 101 216 02 ser-029 000 56 Silnik do pralki stan idealny nr uah 522300-82r04 elux code 132303613 elektrozawor pompa wody plaset-cod 74803 łożyska do bębna wraz z uszczelniaczami zawor podcisnienia cewka procond...
Aisan to diabelski wynalazek, próbowano na siłe oszukać normy emisji spalin i wyszło jak zwykle.Bez tego zaworu nie działa poprawnie, bo albo będzie gasł zimny albo ciepły nie będzie jeździł. ps.6 litrów na takiej trasie to też nie rewelacja.
zgadza sie najlepiej przeprowadzi próbe drogowa z vag-iem albo w vagu wejs w test wyjsc i sprawdzic zawor sterujacy kanalem obejsciowym w turbo a czujnik znajduje sie w sterowniku albo w przedziale silnika tzeba by blo sprawdzi cala reszte przewody sterujace turbo zaczynajac od pompy podcisnienia itd.sprawdzic czy ciegno sterujace zaworem w turbo porusza...
rurka podcisnienia ktora steruje zaworem EGR. caly splot tych rurek znajduje sie w poblizu reflektora po stronie pasazera. bo calego mechanizmu EGR jeszcze nie ruszalem, ale mysle ze wkrotce sie tym zajme :) . wystepuje jeszcze jedem problem odnosnie zapalania na zimnym silniku dzieje sie cos takiego, ze gdy uruchamiam silnik to po chwili zgasnie. zeby...
Nie dziala regulacja wolnych obrotow, moze byc uszkodzony silnik krokowy, czujnik polozenia przepustnicy, zawor powietrza wolnych obrotow (jesli jest), zle podlaczone weze podcisnienia lub uszkodzone kable, a nawet ECU.
Witam W mojej Zafirze zawor EGR zaczal szwankowac wiec go dokladnie wyczyscilem i dzialal.Jak kolega wczesniej napisal do pewnego czasu.W serwisie Opla we Wloszech gdzie pracowalem zrobili mi przeprogramowanie funkcji EGR w komputerze odcinajac jeden z przewodow przy wtyku zaworu co poskutkowalo na jakies 40 tys.Km.Rachunek byl bardzo niski 16 euro,wiec...
zawor podcisnieniowy na dolnym wezu za trojnikiem caly czas otwarty>peknieta membrana/brak podcisnienia dochodzacego do niego.
Witam,mam problem z ducato 3,0 158km,mianowicie auto na biegu jałowym faluje przy czym z wydechu wydobywa sie niebieskawy gryzący dym.Dotyczy to ciepłego jak i zimnego silnika. Co zrobilem -wymieniłem przepływkę -wyczyszczony i sprawdzony zawór egr -sprawdzone podcisnienia i...niespodzianka mianowicie wężyk dochodzący do zaworu egr jest ok,podcisnienie...
witam wszystkich . jak w tytule. autko to ford galaxy rok 1996 1.9tdi 90 kucykow ma dziwny objaw. autko zimne pali ok. turbinka laduje i autko jedzie. jak sie nagrzeje to mierzone cisnienie atmosferyczne z 996 mbarow spada do 636 milibarow i turbina zaczyna ladowac wiecej mimo tego samego stopnia otwarcia zaworu sterujacego. sprawdzone wszystkie polaczenia...
Witam. Mam problem, a mianowicie - pojechałem autem do parku wszystko super moc mial bez problemow wracam po godzinie do auta, a tu zonk nie chce odpalic tzn. odpalał ale po sekundzie gasl wyczytyalem gdzieś, ze prawdopodnie imo sie odezwalo ale pojechalem sprawdzić kluczyk i kluczyk 100% sprawny. Wrocilem dzien pozniej z kolega zeby zaholowac auto...
Byc moze turbina siada, blokuje lub od temperatury zakleszczaja sie kierownice. Wepnij jakis zegar przez trujnik np od wezyka spryskiwaczy w wezyk podcisnienia ktory idzie na gruszke i bedziesz widzial czy zawor prawidlowo steruje gruszka .
Witam. Mam problem z odcinaniem turbiny. Problem występował od kilku miesięcy aż w końcu turbina całkowicie padła. Turbina poszła do regeneracji ale problem odcinania turbo powyżej 100 km/ nadal występował. Wymieniłem jeszcze zawór n75, czujnik ciśnienia doladowania,zaworek zwrotny podcisnienia i weze podcisnienia. Nadal problem odcinania turbiny występuje....
Mysle ze niejest to przyczyna bo choc niemasz podcisnienia na tym to tylko niepodnosi ci zaworu wiec nic sie niedzieje.Sprawdz cos ie dzieje z czasami wtrysku na lpg i sonda lambda.Jak ona jest emulowana,najlepiej zebys zobaczył wykres oscyloskopowy.
sprawdz czy działaja podcisnienia i czy nie sa zatkane te od uruchamiania zaworu podcisienia turbiny , na samym zaworze tez jest regulacja , sprawdz ja , ogolnie : zbyt niskie podcisnienie (z filtrem) pewnie cos sie przytkalo na sterowaniu
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
no no F3R, nie wiem czemu mi sie kojarzyło że masz 1.6 ale nic,sprawdz co sie stanie jak zrobisz to co mowilem i bedzie jasne wtedy co nieco,bo moga to przepuszczac wezyki podcisnienia i takie pierdoly,a baypass to zawor hitachi wlasnie :) silniczek znam dobrze,nakrecilem nim pare setek ;-)
Kol. SP7SEC skad wiesz ze zestaw naprawczy kosztuje 500Euro i gdzie mozna by bylo to kupic. Zalaczam schemat tych elementow gdzie jest problem, po demontazu, uszczelka "wysypala" sie tak ze nie wiem jak powinna wyglac, z mojej teorii powinien byc zawor zwrotny ale dzialajacy na tej zasadzie gdy w korpusie gdzie jest wytwarzane podcisnienie przez lopatki...
Witam serdecznie forumowiczow. Mam nie maly problem ze swoim autkiem. Pacjentem jest peugeot 807 2.2 HDI. Generelnie auto nie ma mocy. Wyswietla na wyswietlaczu blad "depollution system faulty". Ledwo wkreca sie do 3tys. obrotow, slychac swist turbiny. Swieci sie check, wyrzuca takie bledy: F99C,P0403,P0243,P1451,P1107,P0235,P0403... Przed zczytaniem...
wezyki podcisnienia pompka podcisnienia podcisnienia laguna
zamienniki lexmark duży wilgotność powietrza hulajnoga elektryczna motus
zelmer meteor zwijacz zmywarka hotpoint pompa spustowa
Jak ustawić pompę oleju w silniku BMW M47? Laptop Asus - Czujnik 12E nie reaguje na magnes