Obecnie jestem na etapie przekładki podobnej do Twojej, tylko u mnie jest Jetta mk1 z 1.3B na 1.5D. 1.3 z mk1, mk2 z tego co mi wiadomo to bliźniacza konstrukcja do 1.4 mk3. U mnie półosie pasowały z benzyny, zawieszenia tez nie musiałem wymieniać, aż sam byłem zdziwiony, że Jetta trzyma wysokość. Wydech zostawiam z benzyny, tylko bede musiał spasowac...
Gdzie w pompie znajduję się przyspieszacz kąta wtrysku? Czy jest to coś po srodki na samym dole pompy wtryskowej samym dole jeśli nie to co to jest strzałka 8 i 7 [url=http:// obrazki.elektroda.pl/1299714300_142 9115121.jpg][img] http:// obrazki.elektroda.pl/1299714300_142 9115121_thumb.jpg[/img]
Na marginesie pierwszy schemat od góry całej pompy pozycja 8 za co odpowiada ta regulacja? To jest przestawiacz kąta wtrysku. [Hydrauliczny przyspieszacz kąta wtrysku]
pompa na linkach, hydrotłoki ok. Istotna wiadomość wymieniana uszczelka pod głowicą wypaliło ją między 3-4 tłokiem. a jak wyciągnę przyspieszacz to jakby lepiej pracuje ale kopci jak ursus na wybiegu!!!
Wygląda na to , że kończy ci się pompa (zatarty przyspieszacz kąta wtrysku). Zastanawiam się co rozumiesz przez stwierdzenie: Podejrzewałem opad paliwa, jednak ta wersja została wykluczona.
Witam !!! Na pompie od strony rozrządu jest dźwignia ze śruba M6 popuść nakrętkę kontrującą i wykręcając zmniejsz obroty do oczekiwanych. Jeśli nie poradzisz zrób foto pompy. POMOGĘ
znaki zawsze mi sie pokrywaja wiec to raczej nie to. Dodalem troche wiecej dawki bo strasznie miekl po wlaczeniu swiatel, dmuchawy i wycieraczek. ale nadal po odstaniu ciezko pali mimo ustawienia na sluch. aku mam w bagazniku. podlaczony grubym przewodem od merca. aku 45Ah ale nie mieknie przy kreceniu. Gdy zapali widac z tylu szara chmure nieprzepalonej...
A kolega wie jak jest skonstruowana i na jakiej zasadzie działa pompa wtryskowa w tym silniku?
szukam od 2 dni na forach i wkoncu postanowilem zapytac o to na forum. Chodzi o kąt zapłonu jak go ustawić tak w domowych warunkach. Rok temu, wymienialem uszczelke pod glowica, zdejmowalem rozrzad i sie zmienil kat. Wtedy szukalem dlugo i znalazlem ustawienia, natomiast teraz po roku jazdy wydaje mi sie,ze jednak troche jest nie tak. Samochod tak przy...
Jak jest paliwo i powietrze to ten silnik musi chodzić, tam nie ma raczej niczego innego co mogłoby się zepsuć. Tam przyspieszanie kąta wtrysku przebiega przy pomocy pociągnięcia cięgna czy jak w niektórych jest już automatyczny przyspieszacz kąta wtrysku? Filtr paliwa i powietrza drożne ?
W Xsarze 1,9D (silnik DW8) mojej żony pojawił się problem - czasami podczas zmiany biegów lub przy dojeżdżaniu na sprzęgle do miejsca zatrzymania, obroty biegu jałowego nie opadają do ok. 900 tylko zatrzymują się czasem na 1800, czasem na 2000. Po dodaniu gazu czasem spadają do właściwej wartości, czasem nie, dopiero po chwili. Dzieje się to od jakiegoś...
Pompkę można pominąć ale to znowu zależy jaka jest pompa wtryskowa bo różne montowali. Generalnie jest po to żeby więcej mocy miał. Na próbę (jak będzie ciepły żebyś nie miał problemu z odpaleniem) możesz ją ominąć. Niemniej jednak przyczyna jest pewnie w małej kompresji (luzy zaworowe, zużycie, lipny olej) a i pewnie trzeba ustawić kąt wtrysku (potocznie...
Jak pompa lucas to może sie sypać przerabiałem to jak reno miałem. W znajomym warsztacie po wymianie paska sprawdzają zapłon, to co piszesz wskazuje na to że jest przyspieszony. Jeżeli to twoja pierwsza zima z reno to tak ma być, po prostu gdy silnik jest zimny działa przyspieszacz zapłony żeby silnik lepiej zapalił ale przez to klekocze. Nie obrażając...
Po kolei: świeca jest zmieniona na nową bo tam jest świeca płomieniowa i prz rozruchu podrzewam silnik i świece podłączam na krótko jeszcze dodatkowo. Układ świecy płomieniowej włącza moduł elektroniczny. Układ włącza świecę, elektrozawór paliwa i lampkę kontrolną. Świeca wpierw dostaje pełne napięcie 12V (aby szybko się rozżarzyła), potem przez opornik...
Witam! Mam autko po wymianie pompy paliwa i wtrysku. Jest to wtrysk jednopunktowy w gazniczku. Kilent zatankowal jakies parszywe paliwo i pompa oraz wtrysk do wymiany. Wymienilem i nie chcial chodzic na dwa garki, na drugie dwa chodzil ale kulawo. Zbyt bogata mieszanka byla. Paliwo zmienione, przewody, swiece, kopulka z palcem. Paliwo swieze zalane....
Oczywiście że ma, musi być wciśnięte do ustawiania.
W układzie zasilania zastosowano rozdzielaczową pompę wtryskową z automatycznym przyspieszaczem zimnego rozruchu. To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
zobaczcie sobie tu -http://chomikuj.pl/malboro/Programy/ser... -fajnie opisane objawy i naprawa.Ps wymienić trzeba nie te oringi co myślisz ,to ciekną te przy cewce
Robiłeś wszystko za wyjątkiem pompy paliwowej? Tu szukałbym przede wszystkim przyczyny. Usterki mogą być różne - przyspieszacz kąta wtrysku, regulator, zawór "stop". Zdalnie zdiagnozować się nie da, ale ja szukałbym najpierw w pompie. Nie wszystkie warsztaty dobrze ogarniają takie pompy, trzeba szukać specjalizującego się. Niestety, najczęściej chcą...
19 na rysunku to tłoczek pompy przyspieszacza. https://obrazki.elektroda.pl/5855061100_...
ten czujnik może miec wpływ z zujnikiem znajdującym się na dolnej części pompy, może regulować razem z nim ciśnienie przy obrotach rzędu 2000. W Twojej pompie zapewne jest układ przyśpieszacza dynamicznego kąta wtrysku z wykorzystaniem układu dwusprężynowego a on właśnie przy 2000 obrotów zmienia się poprzez zmianę ciśnienia w pompie. Ten czujnik pomiędzy...
Sprawdziłem wtrysk wszystko jest ok zapłon również.tylko mi jedno siedzi w głowie czy na pewno odbija przyspieszacz ? bo pękła mi sprężynka w nim.Na zgaszonym silniku wyjąłem pompę ,przekręciłem przyspieszacz w prawo (na maksymalną dawkę) wtedy zauważyłem że widełki te co dochodzą do pompy przesunęły się w prawo i zwalniając gaz do góry tak jak się...
ktoś tu wspomniał o dolnym kole rozrządu-i ja tak obstawiam,wypracował się klin na nim co spowodowało przesunięcie rozrządu no i zapłonu.jeśli po wyciągnięciu przyspieszacza zapłonu praca silnika staje się równiejsza to na 90% to będzie to,ale pewności nabierzesz po demontarzu tegoż koła.
Potrzebuje DTR tokarki FAMOT typ.TR70B. dokładnie interesuje mnie typ pompy przyspieszacza posuwu.
Jeśli masz porównanie z innym to najpierw wtryski chociaż na moc mają niewielki wpływ. Potem rozrząd i tam na pompie (nie wiem czy w twoim też) było koło z przyspieszaczem. Oczywiście takie podstawy jak wiltry i korek zbiornika z odpowietrzeniem są w porządku.
kąt wtrysku nie jezeli sie nie myle to kont w pompie
Jest to czujnik od przyspieszacza zapłonu na pompie. U Ciebie w tym roczniku nie potrzebny i dlatego brak instalacji,zdjęcie drugie to nie wiem bo słabo widać zapodaj lepsze foto,trzecie foto to wtyczka od czujnika którego nie masz a powinien on się znajdować w filtrze paliwa wkrecony od spodu w miejsce białej zaślepki. Jest to czujnik wody w paliwie....
Kolego itc to nie jest przepona z tyłu pompy , tylko przyspieszacz zapłony na rozrządzie , założę sie że to własnie ono jest temu winne .
Pompa bardzo rozbudowana sterowana elektronicznie(nie ma żadnego przyspieszacza tak jak w starych pompach)ona owszem ma regulacje kąta wtrysku ale pilnuje tego sterownik.
Sprawdż ustawienie pompy wtryskowej i przyśpieszacz rozruchu zimnego silnika ,jeśli to w porządku to proponuję jeszcze sprawdzić wtryski. Pozdrawiam
Jak masz tam płomieniówkę to sprawdź czy nie przecieka. Przy cieknącej będzie łapał powietrze na postoju, na próbę możesz go zaślepić. Sprawny silnik bez płomieniówki też zaskoczy bez problemu. Chyba ma też ta pompa podciśnieniowy przyśpieszacz kąta?
A próbowałeś w tej starej pompie wyregulować ten przyspieszacz? Czy poprostu stwierdziłeś że nie działa,bo całkiem możliwe że niepotrzebnie ją wymieniałeś.
Widocznie nie musi, skoro nie dochodzi. Przyspieszacz "zapłonu" masz mechaniczny, po drugiej stronie pompy, sterowany albo cięgnem z kabiny, albo termostatem woskowym.
tak,ma.jest to pompa z grzybkiem tzw
mam vito 110d 2.3td na pompie wtryskowej ktora przyspieszacz ma sterowany elektrycznie, nie jak w wiekszosci podcisnieniem i tu moje pytanie czy da sie go regulowac, jak tak to jak powinien byc ustawiony?
W zespole pompy wtryskowej mogła zużyć się pompa zasilająca, jest to pompa typu łopatkowego. Zacznij od najprostrzych rzeczy
Pompka jest sprawna, zaworek zwrotny na pompie wymieniony na nowy ,bo też mógłby mieć winę ale bez zmian.Górski jest otwarty a takie coś na pompie jest jak przyspieszacz ciągniony linką i czy czasem to nie ma żadnego wpływu?
Prawdopodobnie jest zatarty regulator konta wtyrysku to inaczej zapłonu przy gorączym jest za wczesny , jest on pod pompą było tak w trzy cylindrowym ileż było szukania dopiero podstawienie pompy z drugiego ciągnika ujawniło że coś w pompie no i okazało się że te przyśpieszacz zacinał się na gorącym silniku.
Jeśli tylko przewody na zewnątrz pompy które idą do regulatora ciśnienia i przyspieszacza izolował to sporo krzykną.Często wymieniało się tranzystory w pompach VP44 i też trzeba było te przewody odczepiać i kosztowało to wszystko 350zł.Nie wiem jak w innych końcach polski.
Należałoby odczytać błędy żeby mozna cokolwiek stwierdzić. Prawdopodobna usterka pompy ale o jakim przyspieszaczu mówisz? to nie Ursus ,działa to troszkę inaczej
Bardzo dziękuje za szybką odpowiedz. Proszę jeszcze o informację czy wystarczy wyregulować kąt wyprzedzenia wtrysku obracając pompę wtryskową, czy może jeszcze powinienem się zająć przyspieszaczem zapłonu zamontowanym w dole pompy wtryskowej.
Ok jutro pomierzę. Mam jeszcze problem z układem zasilania przyspieszacza pompy wtryskowej (inaczej to chyba sterowanie biegiem jałowym). W moim modelu jest on elektroniczny. Domyślam się ze ma być jakoś połączony z tym 2-pinowym czujnikiem w bloku. Jak dorobić taki układ?
Mam mondeo TD z 1995r.W ostatnim czasie przestał mi działac przyspieszacz obrotów na pompie paliwa lukasa który załanczał sie przy włączeniu klimy, biegu wstecznego oraz po przekroczeniu 2500obrotów silnika.Klima i wsteczny nadal włączaja ten przyspieszacz ale obroty juz nie.Do tej dzwigni przyspieszacza dochodza 2 linki.Jedna to ta co sie naciaga przy...
Nie napisałeś dokładnie z którego roku masz auto - pompy Boscha różnią się trochę w zależności od rocznika Transita, szczególnie te wcześniejsze do 1995 r. mają jeszcze dodatkową zewnętrzną dźwignię przyspieszacza zapłonu, sterowana zewnętrznym siłownikiem woskowym - na niej najczęściej są wycieki. Potem na dźwigni linki gazu. Co do zdjęcia z początku...
Siłownik przyspieszacza wtrysku.
Przyspieszacz kąta wtrysku dla rozruchu zimnego silnika.
oj kolego michal__ nie kumasz to o czym mówisz jest ok ale na pompie jest jeszcze przyspieszacz zapłonu w starych samochodach była linka do kabiny i się wyciągało "ssanie" chociaż ssaniem to wcale nie jest w dieslu w nowszych jest to realizowane przez termostaty różnej maści, siłowniki elektrotermiczne itd żeby działało automatycznie jeśli to działa...
jeżeli mowa jest o silniku 1.9 DT a nie DTi to jak najbardziej gruszka przy turbie jest sterowana cisnieniem dmuchanym przez turbo. Podcisnieniem w tym silniku jest sterowany EGR i przyspieszacz obrotów na pompie(jak zminy i przy włączonej klimie) PozdraVWiam
Witam mam mały problem z Audi 100 2,5TDI z 1993 Roku. Mianowicie chodzi o to ze po urwaniu paska rozrządu od pompy auto nie odpali. Założyłem nowy pasek po uprzednim ustawieniu wszystkich znaków i nic . Elelktryka moim zdaniem jest w porządku. Pompa raczej działa normlanie bo po odkreceniu wtryskow paliwo normlanie wylatuje. Sekcje na pompie też są...
"woskowy" o co biega bo tez mam problem z automatycznym ssanie na manualnej pompie w astrze x17dtl
pompa przyspieszacz bosch przyspieszacz internetu przyspieszacz zaplonu
instrukcja obsługa samsung skasować licznik bizhub wyświetlacz esp32
peugeot boxer kierunkowskazy centrum multimedialne
Junkers Hydro 9-4 KB gaśnie przy słuchawce prysznicowej, brak możliwości uzyskania zimniejszej wody Piekarniki Electrolux z przyciemnianymi szybami