Na rysunku w pierwszym poście masz układ zmiany kąta wtrysku i tą śrubą zmienisz charakterystykę zmian kąta wtrysku. Jak zwiększysz dawkę to przy rozpędzaniu będzie dymił na czarno.
Witam. Również przyłączam się do Kolegów żeby pompę oddać w odpowiednie ręce i ją ustawić. Ale jak Kolega chce to podpowiem jak to można zrobić. W połowie długości pompy od zewnętrznej strony jest taki mały dekielek bodajrze przykręcony na dwie śruby. Trzeba ten dekielek odkręcić (wyleje się trochę paliwa z pompy). Następnie tak obracać pompą (w tym...
Witam, mam traktorek komunalny Egholm 2200. Mam taki problem, że nie działa hydraulika. Tak jakby coś z powrotem. Podłączałem zegar pod wyjścia hydrauliczne i daje ponad 230 bar, więc pompa dobra... Myślę, że gdzieś powrót, tak jakby zablokowany. Przez to nie działają takie rzeczy jak kosiarka, zamiatarka itp. (napędzane wszystko hydrauliką). Wie ktoś...
Poszukuję falowników dla 4 pomp. Dla każdej pompy ma być osobny falownik. Jedna pompa pracuje jako główna (załącza się jako pierwsza) i jeśli ciśnienie w sieci jest za niskie załączają się kolejne pompy. Pompą główną może być pompa 1,2,3 lub 4 a jej wybór ma być rotacyjny (po to aby oszczędzać zużycie pomp). Algorytm sterowania pracą pomp ma być zrealizowany...
Cześć, mam problem z myjką ciśnieniową Karcher K5.200, zwykle użytkowałem lance Vario Power, teraz zamieniłem na mocniejszą do mycia kostki brukowej lancę rotacyjną. Problem polega na tym, że myjka nie uruchamia pompy, po włączaniu z pistoletu leci wolny strumień wody. Po odłączeniu lancy z pistoletu normalnie uruchamia się myjka. Lanca rotacyjna jest...
Coś na starej pompie rotacyjnej, która kosztuje w razie W grosze. Zapewne jakieś vw/audi 1.6 D lub TD. Dla pewności same wtryski oddać do sprawdzenia/ regulacji. Do tego dobra instalacja do podgrzewania i jak napisałeś wcześniej, filtracja to podstawa. Na początku możesz spróbować mieszać olej z napędowym. Później w miarę sprawdzania i dobrych wyników,...
Drogi kolego a jaka to pompa? Rzędowa czy rotacyjna? Na pompie rzędowej faktycznie możesz uzyskać za małe dawkowanie, natomiast na pompie rotacyjnej nie ma możliwości że jedna sekcja ma za niskie ciśnienie, gdyż jest tam tylko jedna sekcja, która podaje paliwo na poszczególne cylindry. A co do pompy rzędowej to trzeba doregulować tą sekcje do pozostałych...
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Będzie pasował od passata b5 1.9tdi (TYLKO wersje z pompą rotacyjną 90 i 110KM).
Boki wirnika masz nieszczelne, nie spasowane z deklami, możliwe że i uszczelnienia przepuszczają. Czyli innymi słowy przepuszcza na czołach wirnika. Alfy nie rozbierałem, ale większość pomp rotacyjnych jest podobnie zbudowana. Ghost666, 3 mm to jest pomiędzy metalowym wałem a ścianą roboczą komory, nie pomiędzy łopatkami. Łopatki muszą trzeć o nią.
Silnik Z17DTH wywodzi się ze starego silnika Y17DT (isuzu) na starej pompie rotacyjnej i tam ustawienie i blokady miały znaczenie ,,, możliwe że dlatego zostały te punkty ustawcze na pompie CR ..
Jedyne skuteczne lekarstwo to swap na mechaniczną rotacyjną pompę wtryskową.
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
W 1992 roku w Transicie podczas jazdy wytrąciła się parafina w paliwie. Tyle że Transit miał pompę rotacyjną, zdolną "przepchać" każdą ciecz, tu masz CR - byle bańka powietrza w przewodzie zasilającym to kilka minut ostrego kręcenia.
Tam nie było pompowtrysków masz pompę rotacyjną kod silnika AFN a co lać to zależy od stanu silnika i co było lane bezpieczniej jest półsyntetyk
Co znaczy pompa rotacyjna i o co pytasz?
Lepiej nie kombinuj. Nr sterownika masz na jego naklejce albo jest widoczny po połączeniu się z nim. PD to silnik na pompo-wtryskach, VP na starej pompie rotacyjnej. AXR jest na pompkach czyli PD.
Masz tam 2 elektromagnesy. Gaszak i przestawiacz kąta wtrysku podnoszący obroty na zimnym silniku. Z czym jest problem?
Pompa wtryskowa rotacyjna czy vp44 czy common rail ? Wyślij zdjęcie układu paliwowego
Tak jest to możliwe ponieważ obroty czyta z czujnika wałka rozrządu a czujnik wału służy do ustalenia położenia pierwszego tłoka. No, ciekawa teoria, nie powiem. 2.9 to jeszcze pompa rotacyjna VP , więc prawidłowy sygnał czujnika wału wystarczy do wychylenia nastawnika i zapalenia silnika.
Detektory ruchu nic nie wysyłają nazwa PCP oznacza pasywny czujnik podczerwieni. Wystarczy jeden odpowiednio ustawiony piroelement i on uruchamia zawory ( przez całą elektronike oczywiście). Wynalazek niezły niby ma oszczędzać wodę, ale u znajomego ( mimo ze ma pompę rotacyjną w instalacji) nigdy nie udało mi się umyć rąk w ciepłej wodzie......... Pozdr.J.
Do traktora który ma pompę wtryskową smarowaną własnym olejem lub olejem z silnika (są to pompy rzędowe) nada się wszystko co się pali. Do takiego gdzie pompa wtryskowa smarowana jest ropą (pompa rozdzielaczowa/rotacyjna) to już ryzykowne.
Przy porzegazowniu do 4 tys odpina totalnie podciśnienie od gruszki Teraz do mnie dotarła wątpliwość -czy na turbinie masz zawór upustowy i gruchę ciśnieniową, czy masz turbinę VGT z ruchomą geometrią z gruchą podciśnieniową i elektrozaworem vacu? Tak w ogóle - nie ma Fordów tdi, więc czy masz silnik tddi czy tdci? Oznaczenie tdi jakie podałeś to VW....
Schemat instalacji ogrzewania postojowego Webasto Thermo Top E oraz Thermo Top Z/C w aucie Volksvagen Golf IV TDI (wersja na pompowtryskach).Dla silników na pompie rotacyjnej VP37 wystarczy tylko zmodyfikować ujęcie paliwa - trójnik należy zainstalować pomiędzy filtrem paliwa <=> pompą wtryskową, reszta jest taka sama.
Nie znam typu silnika. Wydaje mi się, że jest pompa rotacyjna, na której zazwyczaj powinno być nacięcie do ustawienia. Żeby wyciągnąć pompę musiałeś wyciągnąć koło zębate rozrządu?
Nie, wolnossąca wersja ma klasyczną, mechanicznie sterowaną rotacyjną pompę Boscha, moce osiągane na Boschu to 70, 76 i 80 KM. Silnik z turbiną to elektronicznie sterowany system EPIC z pompą Lucas, moce 86, 100 i 115KM (te ostatnie to rodzynki). Na początku produkcji silnika 2,5D z bezpośrednim wtryskiem (od 1984 r.) stosowano mechaniczną pompę rotacyjną...
Rotacyjne są zbudowane jak piszesz - w grę wchodzą tylko niezależne układy po stronie "freonu". A o copelandzie to pisałem tłokowym , hermetycznym. Producent z Ostrowca sprzedaje pompy z rotacyjnymi: kiedyś były to LG teraz chyba Daikin. Ciekawe jak jest z ich awaryjnością?
podpowiem Ci w utrwalaniu jest pompa która pompuje olej na górę utrwalania, ale i odpompowuje z dołu i ona właśnie jest prawdopodobnie uszkodzona pod dolnym wałkiem jest bramka optyczna z pływakiem typowe uszkodzenie pompy (kółka rotacyjne pekają ) w tych maszynach pompa jest nierozbieralna (klejona)
Silnik 2.2 diesel montowany w w202 i w210 - Sławna pompa rotacyjna Lucas'a.
Nasuwa się jednak pytanie czym różni się pompa od silnika z pośrednim i bezpośrednim wtryskiem. Przede wszystkim ciśnieniem wtrysku. O ile wtrysk pośredni - przy umiarkowanych mocach osiąganych w tej technice - potrzebował małego ciśnienia (wolniejsze silniki więc wydłuża się czas wtrysku, mniejsza moc więc dawka nie musi być żyłowana w górę), to silniki...
Prosze o info. ustawienie dla MAN 9.150 FOCL 1994 R DO826 F0020 114 KW pompa rotacyjna kąt wyprzedzenia Z góry dziękuję za szybką odpowiedź
Cześć, jeżeli motor jest na pompie rotacyjnej to pojedzie nawet na oleju z biedro... i denaturacie :) Nie ma się czym martwić, dolać ropy i jeździć.
A może wszystkie pompy zanurzeniowe będą miały taki współczynnik mocy? Pompy głębinowe śrubowe, mają napęd oparty o silnik indukcyjny i mają zwykle lepsze wartości cos fi niż pompy membranowe, które są w istocie dużym elektromagnesem, są hałaśliwe i mają dość niską wydajność. Ich główną zaletą jest to, że są tanie i nie posiadają wielu części ruchomych...
Witam serdecznie, posiadam pompę rotacyjną podłączoną do silnika jednofazowego AC (250W), która obecnie pracuje w układzie pompującym wodę pod maksymalnym ciśnieniem 9bar (ustawione na bypass'ie na pompie). Chciałbym dodać do układu element(y), które umożliwyłyby płynną regulację ciśnienia w zakresie 2-9bar. Zastanawiałem się nad wymianą silnika na...
Immo blokuje sterownik a nie pompę paliwa byłoby to zbyt proste ominąć. A co w pompach rotacyjnych gdzie nie ma pompy elektrycznej?
Nie ma,to nie mondeo czy focus TDCi. Zwykła,rotacyjna pompa. Jeżeli jest faktycznie generowany komunikat o błędzie czujnika położenia wału,to częstą winą jest uszkodzony sterownik silnika.
A jak to jest np cr Przypuszczam jednak, że to pompa rotacyjna.
pompę rotacyjną raczej wyklucz, najprawdopodobniej jest to spowodowane pompką elektryczną zasilającą lub smog w baku
Możliwe, że pompa zaciera się jak jest rozgrzana. Miałem kilka takich przypadków w wózkach widłowych (czterocylindrowe perkinsy, pompy rotacyjne). Z tym, że silniki gasły po nagrzaniu. Pompy były sprawdzane w WSK Poznań i nie stwierdzili usterki, jednak oni sprawdzają przy temperaturze paliwa 40°C. Dopiero za drugim razem sprawdzili przy wyższej temperaturze...
Problem pojawia się tu ponieważ w pompach rotacyjnych nie można ustalić dawki dla poszczególnych sekcji. I może być tak że np. dwie sekcje podają dobrą dawkę a pozostałe za dużą. Wówczas trzeba wymienić całą głowiczkę tłokorozdzielacza a nie są to tanie rzeczy. Pompa rotacyjna nie posiada sekcji. Używając słowo "sekcja" dla pompy rotacyjnej. to pompa...
Witam. Pacjent Sharan AFN 1999 rok na pompie rotacyjnej. Problem: na ciepłym ciężko odpala. Czy ktoś posiada zmodyfikowaną mapę która poprawi odpalanie,bądż zmodyfikuje moją? Absolutnie nie chodzi o podniesienie mocy.
Wg karty katalogowej głębokość zasysania 7m, podczas intensywnego poboru wody poziom się obniża i i następuje gwałtowny spadek wydajności. Pompy rotacyjne tak się zachowują, maksymalna głębokość zasysania (poziom lustra wody) nie przekracza 8 m, a ten model jest słabszy. SzymonHK
ASV jest z pompą rotacyjną ASZ jest na pompowtryskach. O ile mechanicznie spasuje to problem będzie z wiązką i komputerem silnika bo będą całkowicie różne.
Skoro chcesz bawić się dalej to podpowiem, że pompa rotacyjna (a taką raczej tam masz) potrafi utracić szczelność na osi regulatora. Ale to już zaczyna się regeneracja pompy.
Taaa... to jaki typ pompy próżniowej ? ? ?
witam wszystkich w bmw e 46 na pompach wtryskowych- rotacyjnych ten przypadek jest nagminny pompa siada zazwyczaj po 100 tyś km ,
To jest pompa rotacyjna VE bez EDC.
Przy przebiegach które maja (realnie) to wszystkie. Popatrz sobie na koszt 1 wtryskiwacza. Czy dwumasy plus wymiana. 1.9 tdi to będą PD czyli padające wałki i rozjechane gniazda pompo-wtrysków. Stare 1.9 tdi na pompach rotacyjnych są już na złomie lub blisko im tam. Ja bym szukał golfa 5 czy octavi 2 1.6 mpi. Tylko dokładnie przyjrzał by się silnikowi...
Bardzo niskie ciśnienie. Po lifcie pompa jest rotacyjna, już nie zębata jak na początku. Jest o wiele lepsza.
Warto sprawdzić wydajność pompy podającej- przeponowej: zaworki, sprężyna, skok przepony, oraz drożność i szczelność linii paliwowej: od sitka w zbiorniku do pompy wtryskowej.
pompa rotacyjny bosch pompa paliwo rotacyjny pompa wtryskowy rotacyjny
radia elizabeth laser zasilacz piła silnik
program prosave orion 32lbt731
Gdzie kupić okrągły gumowy pasek napędowy do karuzeli? Przesuwanie się obrazu w dół w wideodomofonie Tuya