koło na pompie wtryskowej powinno być na klin inaczej założyć się nie da :!: Hmm chyba nie widziałeś rozrządu w 2,2 dci :) w tym silniku jest twz. "Kaskada" napęd z wału jest przenoszony kołami zębatymi na pompe wysokiego ciś. pompe wody i na koło pośrednie z którego napędzany jest pasek rozrządu:) Pozdrawiam
Pompa się kończy.
Być może wyciek się powtórzy. Czasem tak jest np stary piec lekko przecieka a gdy dostanie ciśnienia płynu to się uszczelnia, to pewnie zjawisko fizyczne. Brak paliwa uszczelka popuszcza, jest doszczelnienie.
Widziałem pompe i nawet rozbierałem i miała luzy międzyzebne jak u 90letniego Afrykańczyka, z tego powodu padają panewki. No właśnie to nie pisz bzdur że pompa wytrzyma 500kkm, panewki padają z kilu powodów - jednym z nich jest pompa.
Pompa Bosch
Ale ecu nie monitoruje pompy, wygląda że coś innego jest problemem. Odciąłeś zasilanie pompy, czy wyłącznik bezpieczeństwa?
Pompa wspomagania do wymiany.
https://obrazki.elektroda.pl/3129626700_... Oczywiście został tylko błąd pompy
Witam. Sprawdź bezpiecznik nr 7 (30A) w skrzynce pod maską.
Tu masz pompę wspomagania do twojego auta http://allegro.pl/pompa-wspomagania-rena... Wygladać moze tak samo ale pasować nie będzie :) Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica...
Będą także na dnie obudowy filtra paliwa.
Nie wymyślaj bzdur! Odpalił w ogóle po uruchomieniu pompy na krótko?
Tam są wadliwe pompy i wtryski.
A przewody od filtra gdzie Cię prowadzą? :D Jeśli brak gruszki to pompa jest na dole ściany grodziowej, tuż za rozrządem. Czasem umierają te pompki.
Zakładając, że płyn hamulcowy jest, mamy kilka przypuszczalnych odpowiedzi: - uszkodzenie któregoś cylinderka w którymś kole (brak ciśnienia w układzie); - uszkodzenie przewodu i wyciek płynu; - zapowietrzenie układu (jeśli po kilku szybkich naciśnięciach "pedał rośnie"); - uszkodzenie samej pompy (rzadko).
To pompa.....
Ciśnienie na pompie jest idealne na każdych obrotach, więc wątpię że to pompa
Jak blokuje się koło pompy i staje pasek to musi śię ślizgać na wale albo pasek albo jest tam na dole koło "z wkładką "z gumy.
Renault Megane Scenic 1.9 DTI paliwo dociera do pompy lecz z pompy na wtryski nie .na plaka odpala .
Kopci na niebiesko-wtryski lub zle ustawiona pompa
Pompa jest za prawym kołem nad ławą silnika. To nie scenic :) Jeśli jest gruszka przed filtrem to nie ma pompy elektrycznej. Tylko chwila, co to za espace? III czy IV?
Najpewniej masz dodatkowe odcięcie zapłonu tu pompy paliwa. Szukaj alarmu itp.
Pompę paliwa bym sprawdziła.
Sprawdzałeś jakie w ogóle ciśnienie paliwa pokazuje CLIP i jakie ma tam być. Jeżeli jest zbyt niskie to wymienić regulator a jak to nie pomoże to cała pompę.
Wymiana pompy oleju pomogła.
nic nie rozłączone ani nie myte i po podstawieni czujnika to samo! Po podstawieniu czujnika ciś. na rampie? Czy regulatora ciś. w pompie?
Jakie jest ciśnienie na listwie po odpalenia na placku? Może zacinać sie reg.ciśnienia na pompie!
Ja mam lepiej w sterowniku błąd napięcia czujników choć w parametrach napięcia na czujnikach są prawidłowe ,autko nie odpala na wyświetlaczu błąd wtrysku stawiam na uszkodzoną pompę
Przekaźnik jest i owszem ale zintegrowany w elektronice zarządzającej podziałem prądu na poszczególne elementy silnika. Z tego samego wyjścia są także zasilane cewki zapłonowe, także skoro pisałeś, że po podaniu zasilania na pompę autko odpalało to o przekaźnik i elektronikę nie musisz się martwić, są ok. Pozostaje sprawdzenie wiązki.
Tak jest napięcie na zaworze pompy
Sprawdzałeś regulator ciśnienia na pompie i jego wysterowanie? Może zaworek się przycina?
Najprawdopodobniej masz gdzieś zwarcie .Ja bym się zajął pompą paliwa.
Daj zdjęcie tej kostki co idzie do pompy.
Spróbuj może wstawić zaworek zwrotny na zasilaniu pompy. Istnieje możliwość też , że masz problem z prądami lub masą i jak kręci rozrusznik to masz za niskie napięcia na pompie...
hmm ciekawe, a sprawdzałeś czy jest komunikacja z ECU ? Nie, nie mam czym. Sprawdzałem tylko kostki czy nie wypięły się ze sterownika oraz czy nie ma nigdzie przepaleń na kablach. Jakie masz napięcie na akumulatorze? Może po prostu wyzionął ducha i po zagrzaniu świec już nie jest w stanie nic więcej zrobić? Mierz przed przekręceniem kluczyka i po....
Laguna 2 pompa na rozrządzie,scenic 2 tak samo.Scenic 1 pompa na pasku wielorowkowym. Ja tak to widzę.
żarówka tez sprawdziłem świeci ale wiozłem ze multimetr bo wyczytałem ze tez się tak sprawdza tak. Jakimś znawcą to ja nie jestem wiec robie to co gdzieś wyczytam Dodano po 3 Pod maską to ja wycieków tu nie widzę, gdy czasem pompuję gruszką raz czy dwa, pojawiło mi się powietrze w rurce, która idzie od filtra do pompy.
Można fachowo bez dotykania pompy:)
Tak jak przy każdym układzie. Zacząłem od koła które jest najdalej pompy.
Pewnie skończyła się pompa wstępna,przy grodzi na dole i tu jest problem.
Pompa paliwa
Sprawdź przekaźniki pompy i świec żarowych
dzięki nic nie połączyłem tylko tak myślałem bo w sprawdziłem w busie i tam na pompie się kontrolka akurat pali na podobnym zaworze to co może być za przyczyna że nie podaje pompa paliwa?
Nowa pompa 100
Pompa w ogóle podaje paliwo na wtryski? Wtryski przełożyłeś ze swojego silnika czy zostawiłeś te od pompy BOSCHa?
Małą śrubkę możesz wykręcić i nic się nie stanie. Ona tylko zaślepia wejście do pompy.
jak włączysz zapłon to włącza się pompa
Pompę wymięń i posprawdzaj dobrze prądy i masy dochodzące do kostki tej pompy
Na pompie ABS
Poszukuję schematu układu elektrycznego do scenica z pompą lukasa
Ok Dziękuje. Mam jeszcze jedno pytanie czy orientujesz się może jakie zadanie spełnia w pompie ten element ?
Pompa paliwa w zbiorniku czy gruszka?
a czy luz osiowy na pompie wspomagania rzedu 1,5-2 mm moze byc tego przyczyną? Witam Nie, taki luz nie ma raczej wpływu, to normalne w tych pompach. Szczególnie trzeba zwrócić uwagę na napinacz paska. Pozdrawiam
Po pierwsze bezpieczniki ,potem trzeba zasilania posprawdzać (przydał by się schemat)odczytać immo na błędy,silnik też ,paliwo jest przy pompie?
Podłącz na krótko z butelki paliwo do pompy.
Możliwe uszkodzenie regulatora ciśnienia na pompie.
Złącze jest na skrzynce z bezpiecznikami, poniżej kierownicy z lewej strony. Bez interfejsu nie dasz rady. Jakiś błąd z pompą paliwa - skoro nie działa Ci poprawnie pompa paliwa to jak ma silnik poprawnie pracować?
Sam odpowiedziałeś - nieszczelność w układzie paliwowym . Sprawdzić od zbiornika do pompy .
Sprawdź ciśnienie zadanie i osiagane przez pompę.
Pompa EPIC?
Koledzy jeśli zaiskrzylo to zawarło - tylko jaki czujnik od paliwa - są dwa jeden ciśnienia rail na listwie - szynie - drugi sterujący pompa -
Problem rozwiązany. Winowajcą okazała się pompa wody, nie było obiegu.
Naprawdę nikt nie może pomóc Potrzebuję prawy przód
Poszukaj bezpiecznika od pompy paliwa w baku . Wyjmij . Jeśli któryś wtryskiwacz będzie pracował z wyłączoną pompą to jego żywot się szybko zakończy.
czyli pompa sie nie zaciera?
Masz uszkodzenie w wiązce od sterownika silnika do skrzynki bezpieczników obok akumulatora. Chyba najniższy punkt, albo gdzieś na tym odcinku przeciera się wiązka elektryczna i tu masz problem. Dawno takiego nie robiłem nie pamiętam już gdzie dokładnie.
Wygląda to na uszkodzenie maglownicy. Do niej idą tylko dwa przewody hydrauliczne - zasilanie i powrót. W niej jest zaworek który puszcza płyn w odpowiednią stronę w środku i tylko gdy przykładasz siłę do kierownicy. Skoro działa na biegu jałowym tylko w jedną stronę to tutaj upatrywał bym problemu lub w jakimś jej mechanicznym uszkodzeniu a nie w pompie.
Począwszy od uszkodzenia któregoś czujnika,poprzez instalację aż do sterownika ,pompy ABS. Trzeba odczytać błędy.
sprawdz czy nie masz pompy wstepnej elektrycznej w ukladzie paliwowym ... jak one siadaja sa podobne objawy a komputer wywala wlasnie ten blad...jesli masz bez pompy wstepnej mozesz jeszcze podac paliwo z banki omijajc rurki o filtr paliwa zeby je wykluczyc... inny sposob wylej rano powoli na pompe 2 czajniki goracej wody zeby sprawdzic czy to nie wina...
No ciężko tak coś stwierdzić, musiał byś sprawdzić czego brakuje podczas kręcenia, najpierw czy sterownik widzi obroty silnika, czy pompa paliwa podaje itd.
Pompa nie ma znaczenia, gdyż ona wytwarza tylko ciśnienie. Przy francuzach to jest różnie, choć co lubią do pompy wsadzić.
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Scenic 1 PH2 1.6 16V - też się trzeba nieźle nagimnastykować by wymienić rozrząd czy pompę wody.
Nie kodowałem, ale bez kodowania gdzieś czytałem, że auto powinno palić. A twój post znajdę i poczytam. Powiem tak , że po odkręceniu przewodów które idą do wtrysków jest małe ciśnienie, czy może na to wpływać także czujnik na listwie wtryskowej ? Czy jednak na początku wyjąc pompę i sprawdzić ja a następnie szukać dalej jeśli pompa okazała by się sprawna....
Załóżmy że ten ECM jest poprawnie zrobiony i ma zasilanie ,to może zacznij od pomiaru ciśnienia na szynie. Masz to czym zrobić? Może pompa wstępna siadła? Może.
I nie dojdzie bo tam nie ma pompy w baku tylko jest pod podłogą za przednim prawym kołem. Zobacz dokładnie na gniazdo od "pompy"w baku że tam brakuje 2 pinów, przewody we wtyczce są ale brak jest pinów po stronie gniazda. Bezpiecznik wygląda jak bezpiecznik samochodowy. Od pompy jest w skrzynce przy nogach kierowcy. Jeżeli pompa się nie odzywa to pewnie...
To za mało na poprawną pracę. Przestawiony rozrząd i pompa nie jest na znaku?
Ustawienie pompy wtryskowej Bosch renault scenic 1.9dti.
Pompa paliwa!
Proponuje sprawdzić najpierw poduszki zawieszenia silnika
Ostatecznie okazało się, że wymagana była regulacja pompy paliwa.
pompa oleju?
szczelność doloty sprawdzona , a swoją drogą co za mechanik co od razu proponuje wymianą pompy.
Turbo - diesel. Pośredniak, nie wyjdzie taka zamiana - pompa nie poradzi.
Bezpiecznik od ECU też sprawdzałeś? F8 https://bezpieczniki.net/renault-scenic-...
A rozrząd wymieniałeś to jest podstawa przy każdej wymianie rozrządu wymienia się pompę wodną.
Witaj To jest standardowa usterka silnika 1,5dci. padają pompy oleju. następstwem tego jest wykończenie panewek i turbiny. Pozdr
Witam posiadam renault scenic z 2002 roku z silnikiem 1.9 dci o mocy 102 km. Po wymianie zepsutej pompy paliwowej(elekryczniej) i wymianie jej na nową zauważyłem że nowa po przekręceniu kluczyka pracuje CAŁY czas. Nie pamiętam czy stara pompa tez tak pracowała.
smiało wykrecaj
Pompa paliwa była POWODEM.....
Pewnie układ zapowietrzony jeśli nie uszkodzona pompa lub wtryski.
Tak naprawdę to coś musiało się zmienić albo opony albo hamulec trzyma lekko albo h.... wie co. Dodano po 11 Pozatym w 3 miechy padła ci pompa ? Why?
podłączenia dokonałem u gościa zajmującego się Renault. Podłączył programem Multi Diag. Mam też inne wartości tylko ta zachowuje się tak dziwnie. Nie sprawdzałem ciśnienia na pompie wstępnej.
A co by bylo gdyby to byl jednak uszkodzony rozrzad i pompa rotacyjna?
Regulowane koło pompy wtryskowej?
Witam. Jestem nowym użytkownikiem forum. W moim aucie poszła pompa wody i nie wiem jakiej firmy pompy są w dobrej jakości oraz przystępnej cenie. Moje auto Renault Scenic 1 FL 1.6 16V.
Sprawdz sobie regulator cisnienia paliwa, czujnik cisnienia na listwie, jezeli turbina jest sterowana elektrozaworem podcisnieniowym sprawdz go oraz szczelnosc calej instalacji vaccum. DPF nie byl przypadkiem wyprogramowany? Na to odpalanie zaobserwuj rano przed odpalaniem czy nie cofa sie paliwo, nie ma babli w przewodzie przed pompa wytryskowa, jesli...
może być źle ustawiona pompa wtryskowa tak
Po odpowietrzeniu pompy hamulcowej,ciśnienie w układzie wróciło.
Trzeba zacząć od wymiany filtra paliwa potem regulacjia kąta wtrysku i jeżeli to nie pomoże to zostaje wymiana pompy wtryskowej.
scenic pompa wtryskowa kontrolka pompa scenic scenic pompa paliwo
wymiana czujnik hamulec android radio dedykowane ricoh drukuje stronę testową
pralka samsung ecobubble połączenie tabletów telefonem
Moment dokręcania świecy żarowej Hyundai Tucson 1.7 CRDi Gasik RC dla obciążenia indukcyjnego 230V 150W