Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
https://www.autoczescionline24.pl/meat-d... tu masz zestaw naprawczy (komplet uszczelnień) do takiej pompy
a skodziana nie ma jakiegos alarmu z ocięciem zaplonu lub paliwa ?? sprawdź filtr paliwa jest w pompie
To reklamuj.
W Polsce jest kilkadziesiąt warsztatów naprawiających pompy wtryskowe.
Rozrząd komplet czyli paski, rolki, napinacz i pompa wody.
Wiązka, o którą pytasz, znajduje się pod akumulatorem i najlepiej zdemontować akumulator, filtr powietrza i jego obudowę. Co do samej wiązki to oczywiście, że można wymienić, tylko trochę cierpliwości. Od tego sugeruję zacząć - sprawdż wiązkę od pompy.
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Proponuję sprawdzić ustawienie rozrządu na początek. Pozdrawiam. Dodano po 2 Dokręcenie centralnej śruby pompy.
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Immo3-wymiana pompy wtryskowej/dopasowanie/.
Nie wiem ,ty też nie wiesz na 100% co ten magik wymienił ?kompletne sprzęgło to zawsze jest tarcza, docisk i łożysko oporowe. nie ma czegoś takiego jak zbrakowane łożysko, jeśli założone nowe musi być wszystko OK, nie ma prawa hałasować na luzie. Jeśli hałas jest a po wciśnięciu sprzęgła nie ma jest to wina popsutego łożyska ,po mojemu nie wymienili...
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
01435 - Czujnik cisnienia hamowania -G201 Szukaj na pompie hamulcowej . Wydaje Mi się,że w pompie ABS.
Tak sobie teraz pomyślałem, że może to być też sprawa immobilizera, chociaż laptop wskazał na pompę.
Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
Zamiast Twojej pompy co masz możesz założyć: 6Q0 423 155 AE, 6Q0 423 155 AB 6Q0 423 156 M 6Q0 423 156 E 6Q0 423 156 Q
Rozumiem że wspomaganie elektrohydrauliczne , w nakrętce jest bagnecik, kupisz butelkę litrową to starczy . Oświeć mnie po co chcesz zmieniać olej w pompie.
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
A ciężko sprawdzić przejście za spalonym bezpiecznikiem do pompy?
Zalej pompę wtryskową paliwem przez otwór w który jest wkręcona śruba przelewowa od powrotu, na samej górze.
Witam, podaj numer pompy.
z tego co wiem padają te pompy
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
Skoro nie widać wycieku na zewnątrz, to pompa puszcza do serwa.
Jakiś dziwaczny masz ten ABS. Musisz podać co to jest bosch czy co innego i do tego numer z pompy. Jak zdejmiesz osłonkę z wtyczki to kable do czujników raczej poznasz. Powinny być (oprócz CAN) skręcane razem. Pomierz rezystancję przy samej wtyczce. Gdyby były ok to siedzi sterownik na pompie.
Czyszczenie i wymiana styków we wtyczce od pompy wspomagania
a czy przyczyna tego nie bedzie obluzowany wirnik pompy?
Pompa cieczy jest taka sama w tych dwóch wersjach rozrządu. Ten zestaw 530 0090 30 bedzie ok.
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Ale zdajecie sobie sprawę że były wersje elektrohydrauliczne (jak np. w oplach) z pompą elektryczną.
A wiesz co zasila ten bezpiecznik. Czy pompę abs ?
pewnie tak ale pomiar napięcia na tym kablu od strony przy akumulatorze nic Ci nie da bo jak już to ugniła wsuwka w kostce przy tej pompie
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
Witam nie ma Pan co szukać. Pompa się skończyła. Typowe błędy i usterki dla pompy o numerach 155AA. Służę pomocą przy naprawie.
Pompa ABS do wymiany. Ewentualnie kablologia.
Próbowałeś zasterować pompę np. z VCDSa?
Przyczyna znaleziona pompa padła
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
A zasilanie i masę już sprawdziłeś ? NIe pamiętam dokładnie, albo lin albo pwm. Leci to według schematu CFGB do ECM pin B30 . Sprawdź miernikiem przy odpiętej wtyczce czy nie ma tam około 3.5 v. Jak tak to prawdopodobnie lezy pompa.
Prawdopodobnie (najczęściej) woda wewnątrz obudowy pompy w okolicy płytki ze sterownikiem. Czasami po rozebraniu daje się to uratować, ale najczęściej wymiana całej pompy.
podłączony komputer nie pokazuje błędów w mojej skodzie jest tylko jeden przekaźnik pompy pod maską Pokaż który dokładnie przekaźnik, bo coś tutaj nie pasuje ,może zrób fotę. Tak jak było wspomniane ,ECM powinien pokazać błąd przekaźnika pompy.
Resztki pompy
Ja stawiam na pompę.
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
a sam jak pogmerasz to będziesz zakładał i wyjmował i się zastanawiał co dalej Albo będziesz szukał drugiej pompy.
Tylko wydaje mi się że jak pompa nie pracuje to i tak nie przerzuci bo nie ma jak... Przyczyn upatrywałbym się w pompie
Tak wiem, że mogą powrócić błędy. Mam nadzieje, że ten błąd ABS nie powróci bo inaczej rozbieranie silnika pompy.
Sterownik od pompy ABS ?
Nie na samym sterowniku ABS/ESP który jest zintegrowany z pompą ABS.
(at)Radek19882020 pod warunkiem że jesteś pewien na 100% że to pompa.
Nikt nie ruszał nastawnika dosłownie milimetrowe przesuniecie powoduje takie właśnie objawy. Reguluje się go przesuwając w lewo lub prawo na pompie.
Diagnostyka była robiona miesiąc temu, ponieważ wyświetlał się błąd silnika. Po zmianie czujnika wałka diagnostyka nic nie wykazała. Misiu, diagnostyka to nie tylko odczyt błędów. Trzeba sprawdzić między innymi obroty podczas kręcenia rozrusznikiem oraz synchronizację. Do tego potrzebny jest ktoś znający temat. Ciśnienie paliwa najlepiej sprawdzić...
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
pompa
Powiedzcie mi czy pompa paliwa może raz działać a raz nie ,bo dzisiaj gdy ją zapalałem i znów nie chciała zapalić to, chyba nie było słychać jak ją sprawdzić czy to pompa
Nie, dopiero po waszej ingerencji. Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy.
Zamówiona pompa regenerowana. Dam znać jak zamontuje.
Może to być wina kończącej się pompy.
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
Masz uszkodzoną pompę hamulcową.
Witam. Ostatnimi czasy uszkodziła mi się pompa wspomagania od Skody Fabii. Po rozebraniu owej pompy dostałem się do jej elektroniki. I tutaj moje pytanie. Co najczęściej ulega uszkodzeniu z elementów elektronicznych. Za kazda pomoc serdecznie dziekuje.
no to tak: Jakie konkretnie DTC rejestruje pompa ? Pomiar napięcia na CANH/ CANL nie daje żadnej informacj, no może poza tym, że nie ma zwarcia do plusa, masy.
to raczej pompa a nie sterownik pompy.
Napięcie odniesienia, problem może być poza pompą.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Najtaniej na początek podjechać do warsztatu i to sprawdzić . jak jest za małe ciśnienie na zimnym silniku bądź zanika to najpierw wymieniamy filtr paliwa a jak to nie pomoże to pompę
Kolego, zielony olej do wspomagania grupy VAG jest idealny. To, że pompa się wyłącza, raczej nie tkwi w oleju, a usterka jest inna. Czy gdy pompa pracuje masz prawidłowe wspomaganie? Jeśli tak to nie wina oleju, tylko pompy.
Ja miałem taką samą usterkę problem leżał w wiązce elektrycznej i tam szukaj przyczyny- poprostu wiązka gnije. Wymiana przewodów sterujących pompę pomogła.
a jak już odpali to potrafi zgasnąc podczas jazdy?
Witam. Według mnie powinien działać lecz wg katalogu IRL przy Id-38A, Rds-0,026Ω i 2,2W/°C a STB przy prądzie Id-50A i 2W/°C, IRL będzie się bardziej grzał.
Moja się rozsypała w środku, co dolega Twojej, nie mam pojecia.
Woda w pompie.
Wiazka silnika, moze pompa ?
Raczej pompa,zobacz jakie wartości widzi czujnik skrętu i jakie prądy daje sterowni na silnik pompy.
Odnowię temat pojawia się bład jak we wstępie P0330 , ale objaw dziwny raz wspomaganie działa bez zarzutu i jest ok. Nieraz na postoju przy uruchomionym silniku zaczyna wspomaganie chodzić tzn. "bez kręcenia kierownicą" w wartosciach rzeczywistych wartość czujnika kąta się zmienia i pobór prądu rośnie do 30-40 A. Wiązka na ścianie sprawdzona grodziowej...
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Podpiołem vag-a i wyrzucił błąd 301 dokładniej: 301Pompa odprowadzająca dla ABS-V39 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Co o tym Panowie sądzicie?? To będzie czujnik czy pompa?
Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne.Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce, czujnik) i to ta tańsza opcja. W czym istotne? Myślisz, że osoba, która nawet nie wie, co to jest, będzie w stanie sama naprawić wyciek? Zdejmie czujnik i zawór i uszczelni? Będzie w stanie rozpiąć rozrząd...
Problemem okazała się uszkodzona pompa wspomagania
W razie problemów z komunikacją z pompą czasami udaje się połączyć poprzez ABS,lub wskaźniki.Bezpiecznik od pompy (paskowy) potrafił się rozwarstwiać i wrednie przerywać.Sprawdź,czy w ramkach zamrożonych nie masz zapisanych błędów pompy.Najczęściej 1309 świadczy o uszkodzeniu pompy,lub "wariacji" bezpiecznika zasilania.W panelu bezpieczników obok aku...
1. Mam pytanie??? =---------------------------------------... 1. czy ktoś miał takie objawy pracy pompy wspomagania podczas postoju słychać nie ruszając kierownicą takie załączenia (jak by się grało gierką na komputerze pompa przyspiesza i zwalnia ) migają światła jest to nie cykliczne...
Sprzwdz czy masz zasilanie na pompie
Na początek sprawdź okablowanie przy pompie.
Temat założony był 5 października . Auto od 10 dni śmiga. Pomogła wymiana pompy.
Sprawdź kolego jakie jest podciśnienie Czy nie ma gdzieś nieszczelności szczegulnie na wężykach oraz króćcu vacu pompy
nie było po numerach w mojej okolicy.Próbowałem adaptować na kanale 50 nic nie dawało,różni się soft sterownika ecu i sterownika pompy ,jak teraz to poprawic? prócz zmiany pompy
Jak nie ma wycieków przy zaciskach albo cylinderkach to może leje do serwa?Ale to powinieneś zauważyć jak już wykręciłeś pompę.Może dawniej się robiło takie rzeczy ale to nie polonez by wymieniać uszczelniacze.Na moje oko popsułeś pompę.
Zrobilam test i wyszedl blad 00566 - steering assistance operation 27-00 - implausible signal. CZy to problem z pompa?
Wracałem autem z Niemiec i po 200km muł potem za jakąś chwile znowu ciągnie przez jakąś godzine i to samo aż po dziś dzień
Jest to druga pompa air
Padła ci pompa jonowa...
Pompa tandem.
Szarpanie zaczyna się od 1400 obrotów Brakuje mu paliwa. Pompka w baku do sprawdzenia. Filtr paliwa do wymiany i pomiar ciścienia paliwa tandem pompy.
skoda octavia pompa skoda felicja pompa wspomaganie pompa skoda
internet przez bluetooth nokia iveco schemat instalacji elektrycznej honda civic termostat
Instrukcja obsługi pralki Whirlpool AWG 681 - gdzie znaleźć? Sony NWZ-B172 - problem z ładowaniem, naprawa vintage