https://www.autoczescionline24.pl/meat-d... tu masz zestaw naprawczy (komplet uszczelnień) do takiej pompy
W Polsce jest kilkadziesiąt warsztatów naprawiających pompy wtryskowe.
a skodziana nie ma jakiegos alarmu z ocięciem zaplonu lub paliwa ?? sprawdź filtr paliwa jest w pompie
Raczej wiązka na podłużnicy albo złącze przy pompie albo rdza w samej pompie. W blokach pomiarowych masz odczyt napięcie jakie dostaje pompa.
Starszy typ pompy, pluje się o czujnik, którego Fabia II nie ma.
To reklamuj.
Rozrząd komplet czyli paski, rolki, napinacz i pompa wody.
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
Jak filtr zalany weź drugą osobę i z plaka pomęcz.Jeżeli problemem był brak paliwa to odpali.
Immo3-wymiana pompy wtryskowej/dopasowanie/.
Kolega również nie lubi Wujka Google ? Dla ułatwienia : http://www.skodaczesci.pl/porady/skoda/F...
Kolory przewodu zasilającego pompę są... różne: :) - od głównej listwy zasilającej do przekaźnika - czerwony - od przekaźnika do bezpiecznika (nr 61) - niebieski - od bezpiecznika do pompy - niebiesko-biały - od pompy do masy - brązowy
jest to drugi od lewej na samej gorze oznaczenieR5
Rozumiem to w ten sposób że mam sprawdzić czy w gnieździe przekaźnika pompy jest napięcie ? W gnieździe przekaźnika sprawdzisz czy jest prąd na pinie 30. Jak jest,to można zrobic zworę do pinu 87 . Wtedy prąd popłynie na bezpiecznik pompy i pompę to sobie zobaczysz czy wtedy działa. Jak działa to uszkodzony przekaźnik albo jego sterowanie. Sterowanie...
Pompa cieczy jest taka sama w tych dwóch wersjach rozrządu. Ten zestaw 530 0090 30 bedzie ok.
Wiązka, o którą pytasz, znajduje się pod akumulatorem i najlepiej zdemontować akumulator, filtr powietrza i jego obudowę. Co do samej wiązki to oczywiście, że można wymienić, tylko trochę cierpliwości. Od tego sugeruję zacząć - sprawdż wiązkę od pompy.
Nie no jednak to jest coś takiego MK60EC1
Nie miernikiem a testerem diagnostycznym.
Proponuję sprawdzić ustawienie rozrządu na początek. Pozdrawiam. Dodano po 2 Dokręcenie centralnej śruby pompy.
Termostat znajduje się w króćcu wodnym przykręconym do bloku silnika pod pompą wtryskową.
Nie ma przekaźnika gruby zasilajacy idzie z skrzynki na aku. Sprzwdz żarówka przejście przez te blaszki bezpiecznika. Taki gruby nie powinien zgnić. Drugi po prawej stronie.
Jak podasz kod silnika to raczej ktoś ci podeśle .
Skoro nie widać wycieku na zewnątrz, to pompa puszcza do serwa.
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
no to tak: Jakie konkretnie DTC rejestruje pompa ? Pomiar napięcia na CANH/ CANL nie daje żadnej informacj, no może poza tym, że nie ma zwarcia do plusa, masy.
Rozumiem że wspomaganie elektrohydrauliczne , w nakrętce jest bagnecik, kupisz butelkę litrową to starczy . Oświeć mnie po co chcesz zmieniać olej w pompie.
a jak już odpali to potrafi zgasnąc podczas jazdy?
Zamiast Twojej pompy co masz możesz założyć: 6Q0 423 155 AE, 6Q0 423 155 AB 6Q0 423 156 M 6Q0 423 156 E 6Q0 423 156 Q
01435 - Czujnik cisnienia hamowania -G201 Szukaj na pompie hamulcowej . Wydaje Mi się,że w pompie ABS.
błędów w zegarach nie ma , kodowanie pompy prawidłowe, w blokach pomiarowych widać obrót kierownicy
(at)brathanki Przestań, proszę. W skodzie pompa paliwa sterowana jest canem i nawet windows 95 pokaże jej usterkę.
Moja się rozsypała w środku, co dolega Twojej, nie mam pojecia.
Przy takim przebiegu sprawdziłbym najpierw rozrusznik bo jak podajesz przed regeneracją pompy było tak samo a prędkość rozrusznika jest bardzo ważna. Następnie mam pytanie co do ( jak piszesz ) kąta zapłonu: Co mam przez to rozumieć - ustawienie rozrządu czy ustawienie kąta statycznego na pompie ?
Jeśli paliwo robi się czarne to pierwsze trzeba zrobić uszczelnienie na pompowtryskiwaczach. Warto zajrzeć do zbiornika paliwa i czy kosz pompy jest czysty.
z tego co wiem padają te pompy
Zamówiona pompa regenerowana. Dam znać jak zamontuje.
Sprawdź przewody podciśnienia (zdejmij wężyk z zaworu EGR i zobaczy czy jest w wężyku podciśnienie.
Zawor upustowy jest na deklu pompy czyli dopiero dostep masz jak zrzucisz miske olejowa. Sama pompa jest w pokrywie rozrzadu ale dokrecona od spodu. Sruba zapewne do podpiecia obiegu dodatkowej chlodnicy oleju.
Resztki pompy
Jak Ci sie tak wydaje to tak moze być. Jaki rok skody?? Jesli 1 to problemu szukaj w wiązce koło pompy hamulcowej pod sterownikiem silnika .
potrzebna pompa skoda fabia trw może byĆ uszkodzona nie wiem co sie dzieje średnio raz na pół roku pali sie pompa tak jest od nowości pierwszy raz był tuż po gwarancji narazie radze sobie sam bo jenaprawiam palą sie tranzytory BUK 9508 nigdzie ich nie moąna dostaĆ i musze kupowa całe pompy mam już cztery może ktoś coś potrzebuje pozdrawiam
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Pompa ABS do wymiany. Ewentualnie kablologia.
Sory zmieniłem post bo podałem błędne informacje gdy podejrzałem silnik 1,3 zapewne jest identyczny jak 1,4 pytanie co oznacz nie pompuje, brak ogrzewania ?
Marko121 Miałeś rację - kupiłem na szrocie używaną TRW (nawet nie posiadała żadnych oznaczeń) zapłaciłem za nią 700 zł dogadując się, że jakby co to wymienią mi na inną. Podpiąłem trzy kostki i odrazu nawet bez oleju kontrolka wspomagania zgasła a po odpaleniu silnika pompa ruszyła. Tak, że zalałem olejem i wszystko śmiga bez podłączania do kompa. Niektórzy...
Musze do tej operacji ściągnąć pasek rozrządu czy jeśli ma on przebieg 20-25 tys to czy moge go zamontowac ponownie ? Możesz zamontować ponownie tylko zaznacz sobie w jakim kierunku pracował i tak samo zakładaj. Chyba że wał mogę oznaczyć i jeśli się przestawi to można go potem odpowiednio ustawic ? Koło ma klin więc inaczej nie założysz a do ustawienia...
Witam, podaj numer pompy.
Czyszczenie i wymiana styków we wtyczce od pompy wspomagania
A ciężko sprawdzić przejście za spalonym bezpiecznikiem do pompy?
Witam nie ma Pan co szukać. Pompa się skończyła. Typowe błędy i usterki dla pompy o numerach 155AA. Służę pomocą przy naprawie.
Nie wiem ,ty też nie wiesz na 100% co ten magik wymienił ?kompletne sprzęgło to zawsze jest tarcza, docisk i łożysko oporowe. nie ma czegoś takiego jak zbrakowane łożysko, jeśli założone nowe musi być wszystko OK, nie ma prawa hałasować na luzie. Jeśli hałas jest a po wciśnięciu sprzęgła nie ma jest to wina popsutego łożyska ,po mojemu nie wymienili...
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
pompa do wymiany i tyle.
Nie, dopiero po waszej ingerencji. Podaj paliwo z bańki bezpośrednio do pompy.
A wiesz co zasila ten bezpiecznik. Czy pompę abs ?
Prawdopodobnie (najczęściej) woda wewnątrz obudowy pompy w okolicy płytki ze sterownikiem. Czasami po rozebraniu daje się to uratować, ale najczęściej wymiana całej pompy.
Pojawienie się kontrolki na desce oznacza zapisanie błędu w sterowniku pompy. Można dalej na pałę wymieniać, np. czujnik skrętu tylko po co jak można odczytać zapisane błędy i być przez to bliżej usunięcia usterki.
Czyli cóż, jeździć. A jak nie odpali to wymienić pompę na nowo i tyle
Ale zdajecie sobie sprawę że były wersje elektrohydrauliczne (jak np. w oplach) z pompą elektryczną.
a sam jak pogmerasz to będziesz zakładał i wyjmował i się zastanawiał co dalej Albo będziesz szukał drugiej pompy.
witam gdzie jest wogule pompa paliwowa w felici 1.3mpi
Ja miałem taką samą usterkę problem leżał w wiązce elektrycznej i tam szukaj przyczyny- poprostu wiązka gnije. Wymiana przewodów sterujących pompę pomogła.
Przyczyna znaleziona pompa padła
Stawiał bym na pompę paliwa. Wygląda na to że silnik wypala zapas paliwa z przewodów - a pompa nie podaje następnej porcji. Sprawdź czy pompa pewnie włącza się po każdym przekręceniu kluczyka. Sprawdzić trzeba by przekaźnik pompy, przewody i styki. Sama pompa też może szwankować.
Pompa paliwa lub ciśnienie paliwa. Odczytywałeś błędy VAGiem?
a czy przyczyna tego nie bedzie obluzowany wirnik pompy?
Diagnoza przede wszystkim.Może czujnik w maglu,może wiązka,może zalana pompa,może......
A zasilanie i masę już sprawdziłeś ? NIe pamiętam dokładnie, albo lin albo pwm. Leci to według schematu CFGB do ECM pin B30 . Sprawdź miernikiem przy odpiętej wtyczce czy nie ma tam około 3.5 v. Jak tak to prawdopodobnie lezy pompa.
No tak ....ale po włączeniu zapłonu słyszę pracującą pompę-czyli OK ?
Jeden do samochodu trzy razy przyciska pedał hamulca i trzyma pedał wciśnięty a ty zakładasz klucz i wężyk przeźroczysty na odpowietrznik i w momencie jak kolega trzyma pedał to odkręcasz odpowietrznik. I zabieg powtarzać aż w przeźroczystym przewodzie poleci czysty płyn bez powietrza. I zaczynamy od najdalszego koła pompy hamulcowej.
Pompa powietrza to zwykły silnik. Skoro ją słyszysz to prawdopodobnie silnik jest sprawny. Tu lektura i wskazówki do diagnozy http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Pierwsze bezpiecznik. Dwa kostka zasilania na module Haldex (lubi zgnić).
Naprawić lub oddać do warsztatu to naprawią. Auto odpalasz i po minucie gaśnie?
Jasne. Odrazu coś mnie nie pasowało. Na schemacie wychodzi pin A 49 Czarny/Szary do R1 Główny przekaźnik
nie płaćcie mu za podłączenie pod komputer jeśli nie usunie uszkodzenia Podłączenie komputera i kasowanie błędów a diagnostyka i usunięcie to dwie różne usługi. Cenowo także. A swoją drogą gratuluję usunięcia usterki :)
Nikt nie ruszał nastawnika dosłownie milimetrowe przesuniecie powoduje takie właśnie objawy. Reguluje się go przesuwając w lewo lub prawo na pompie.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Witam, mam pytanie odnośnie tego rozładowywania akumulatora, dowiedział się Pan co było przyczyną??? Bo mam dokładnie taki sam problem...
Witam. Według mnie powinien działać lecz wg katalogu IRL przy Id-38A, Rds-0,026Ω i 2,2W/°C a STB przy prądzie Id-50A i 2W/°C, IRL będzie się bardziej grzał.
Więźka can do przedzwonienia lub nowa. Lub pompa zakorodowała w środku.
A jak przeskoczysz temat czujnika na listwie? Jeden jest pojemnościowy, drugi to hall...
Jak się w końcu okazało przyczyną zapalania się kontrolki ciśnienia oleju była pompa olejowa.
Pompa paliwa w zbiorniku działa? Filtr paliwa czysty? Co pokazuje przepływomierz?
Ja miałem problemy podobne do twoich i przyczyną była nie całkowicie sprawna pompa paliwa i wtyczka do niej . Po wymianie pomogło.
Może to być wina kończącej się pompy.
Byłem w aucie przed chwilą. Akumulator doszczętnie rozładowany. Coś pobiera prąd przy wyłączonym zapłonie. Może to będzie jakimś tropem. Brak możliwości odpalenia auta musi być jakoś powiązany z układem wspomagania. Dwukrotnie oba niedomagania wystąpiły jednocześnie. Przypadek? Co do odłączenia pompy to należy dostać się do niej od lewego przedniego...
nim wymienisz pompe sprawdz działanie czujnika skretu typowym niedomaganiem czujnika jest wycie pompy, działanie i niedziałanie na przemian ,przygasanie swiateł (pobieranie przez pompe zbyt duzej energii) proponuje najpierw podpiac sie przez złacze diagnostyczne do kompa jednak obstawim - uszkodzenie czujnika skretu (on nie pada od razu - raz działa...
Sterownik od pompy ABS ?
Bloki pomiarowe będziesz miał podany prąd idący na silnik pompy.
miska na dół i zajrzeć... pompa olejowa i smok. potem możemy dalej gdybać
Też mi się tak zrobiło. Elektryczne wspomaganie w Fabii VAG wykrywa jako błąd. Skasowanie błędu wyłącza wspomaganie, no i nie można ukręcić kierownicą. Problem udało mi się jakoś zrobić przy pomocy VAG 26 DOS. Udało mi się jakimś cudem, ale też chętnie bym się dowiedział w czym tkwi problem. Pozdrowienia.
sprawdź kable przy wejściu do ściany grodziowej leżą one na podłużnicy i gniją jeśłi nie to sprawdz przy kostach pompy miałem kilka przypadków już
Dzień Dobry . Proszę o pomoc ze schematem instalacji pompy paliwa - brak plusa sterującego przekaźnikiem pompy paliwa skoda fabia 2 2011 rok 1,6 TDI. Czy ktoś dysponuje schematem elektrycznym ?
Taka pompa występuje także w dogrzewaczach od GolfV w górę.
Witam. Ostatnimi czasy uszkodziła mi się pompa wspomagania od Skody Fabii. Po rozebraniu owej pompy dostałem się do jej elektroniki. I tutaj moje pytanie. Co najczęściej ulega uszkodzeniu z elementów elektronicznych. Za kazda pomoc serdecznie dziekuje.
Nie na samym sterowniku ABS/ESP który jest zintegrowany z pompą ABS.
Kolego, zielony olej do wspomagania grupy VAG jest idealny. To, że pompa się wyłącza, raczej nie tkwi w oleju, a usterka jest inna. Czy gdy pompa pracuje masz prawidłowe wspomaganie? Jeśli tak to nie wina oleju, tylko pompy.
Jakiś dziwaczny masz ten ABS. Musisz podać co to jest bosch czy co innego i do tego numer z pompy. Jak zdejmiesz osłonkę z wtyczki to kable do czujników raczej poznasz. Powinny być (oprócz CAN) skręcane razem. Pomierz rezystancję przy samej wtyczce. Gdyby były ok to siedzi sterownik na pompie.
Sprawdź napięcia na canie w kostce pompy, zainteresuj się stanem przewodów na lewej podłużnicy.
Masz uszkodzoną pompę hamulcową.
pompa skoda skoda octavia pompa skoda felicja pompa
wymiana zawiesi koszt licznik derbi kontrolka akumulator mitsubishi
sterownik roweru elektrycznego prędkość roomba bateria
Lokalizacja i znaczenie numeru seryjnego Philips EverFlo Zmiana interfejsu BIOS/UEFI w laptopach Dell