Z ustawieniem pompy na wycięty ząbek w sprzęgięłku różnie to może wyjść. Jeśli jesteś pewny ,że rozrząd ustawiłeś dobrze to proponował bym ci albo kupić nowe sprzęgiełko albo zaspawać ten wycięty ząbek wtedy będziesz pewny ,że założyłeś pompę prawidłowo.
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
czujnik wkręcany jest do pompy poprzez tulejkę z tworzywa która izoluje obudowę czujnika od korpusu pompy(płytka podaje napięcie 12V na czujnik - steruje przekaźnikiem - z opóźnieniem- który dopiero pozwala załączyć sprężarkę ), nie wiem od kiedy stosowane, ale na 100% od 4/5 lat.Niedawno trafiłem na taką n50 w której ktoś wywalił ten izolatorek i zastąpił...
Sprawdź dopływ oleju do pompy oraz napęd samej pompy olejowej może być tak że olej się podwiesza w zbiorniku /brak odpowietrzenia/ oraz tulejkę- sprzęgło napędu pompy/być może również pompa olejowa pod ciśnieniem traci sprawność ale zacznij od napędu pompy,co zaś do oleju to hipol 6 nie jest za gęsty /oryginalnie zalecali silnikowy/
A uszczelniacz na wałku pompy wtryskowej,uszkodzona tulejka wałka pompy i wczasie pracy silnika przedostawanie się paliwa do oleju a na postoju zapowietrzałsię nie będzie.
Akuratnie regeneruję pompy i wcale nie jest to takie drogie jak nie trzeba dorabiać wału. Wirników nie trzeba nowych, jedynie uszczelki, dławnicę (sznur). Do Andrychowskiej trzeba dorobić tulejkę od strony ssącej. Bez sprzęgła czasami pierścień ślizgowy.
Dokładnie podaj dokładny model. Tulejki się wycierają. Powodu w 100 % nie znam. Woda może mieć znaczenie (twardość ) na forum była opinia że to tanie tabletki do zmywarki (płyn do zmywania ponoć lepszy dla tulejek pompy).
Na rozrządzie lubi odkręcać się nakrętka z koła pośredniego. Przez co koło zaczyna sobie chodzić jak chce. Wtedy dokładnie tez nie ustawisz początku wtrysku. Sprzęgiełko na pompie jak i tulejka są dobre? Miałem kiedyś przypadek że wałek napędzający pompę delikatnie się skręcił.
Ok, tak zrobię. Jest po prawej stronie tylko jedna wajcha. A z tematu z orbitrolem nic nie wywnioskowałem, jedynie to, że zawór przelewowy może być źle wyregulowany. Takiego podobnego nie widziałem. Wiem natomiast, że jest zawór przeciążeniowy przy pompie (taka tulejka na sprężynie) i zastanawiam się, czy to jest to samo. BTW: czy ktoś wie do czego...
Ciekawe bo pompę z td rozbieram w drobny mak i składam i nic tam nie reguluje i działa jak przed rozbiórką. "Pompiarz" przy tej robocie nawet na stół tego nie zapina, 20 minut i po uszczelnieniu. Jedynie co może stanowić problem to wytarta tulejka dźwigni gazu, i nowy oring nie pomoże.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Bardzo ważne : tulejka rozprężna musi być wbita na równo z elementem 190.
Ja sprawdzam pompy adblue od strony mechanicznej, napędzając je wkrętarką z gumową tulejką. Albo testerem, podpinając do samochodu.
Witam, wyczyściłem w pompie wtryskowej LUCAS mały filterek pompy i tam jest tulejka z 3 otworami i literą A. Czy ustawienie otworów w odpowiednią stronę ma znaczenie? W którą stronę literą A to ustawić?
Odkręć przewód od pompy sprawdź czy pompuje olej jeśli nie to masz ucięte frezy na pompie lub w tulejce
Jest taka tulejka dostępna.
Tam niestety jest pompa na tulejkach. Tulejki wycierają się i wirnik pompy łapie o obudowę. Niestety wymiana pompy. Niby można wymienić tulejki na teflonowe ale wytrzymują połowę tego co oryginał. Za to są tańsze bo kosztują 50 zł za dwie.
(at)jeżyk15 zrób napęd tej pompy zgodnie z regułami sztuki a nie powielaj kaszany, którą ktoś odwalił. Co za problem we wsporniku wstawić tuleję na łożysko i odciążyć w ten sposób pompę? W zasadzie to można i łożysko wstawić bieżnią zewnętrzną w koło pasowe, a wewnętrzną osadzić na tulei wspornika, przez którą przejdzie wałek pompy i tulejka wielowpustowa....
Masz stary typ mocowania pompy. Prawdopodobnie masz lekko zatartą tulejkę 1111174 Nie wiem czy zaznaczyłeś sobie położenie sprzęgiełka ? Trzeba od nowa ustawiać początek wtrysku. Aby wymontować pompę musisz użyć ściągacza jak opisałem wcześniej . Powodzenia.
Przekrój tej linki? Jest w tulejce?
Witam. Montuj wąż do pralki (na dobry silikon) bez tego pierścienia i powinno obyć się bez przecieków.
Trzeba dokręcić ale z wyczuciem bo jak za mocno przekręcimy to tym bardziej zmniejszymy wydajność. Nie wiem jak teraz to robią w tych pompach, ale w tej (tych) co posiadałem ta śruba trzymająca tą okrągłą gumkę zaworek posiadała taką tulejkę oporową na grubość tej gumki/zaworka. Tak, że należało śrubę dokręcić do oporu aby była sztywna, zaworka i tak...
Warto posprawdzać działanie kolejnych "etapów sterowania": zwierając com i P1 (na styku przekaźnika) sprawdzić czy za każdym razem falownik podejmuje pracę?. następnie wysterowywać pracę P3 poprzez podawanie na cewkę przekaźnika obcego sterowania; wnioski jak wyżej?! kolejne sprawdzenie: tam skąd pochodzi sygnał wysterowania P3 (z dodatkowego przycisku...
witam czy to na pewno jest TDI ???? , a może TD !!!! jeśli TD to wyrobiła się tulejka w pompie przy dzwigni dodawania "gazu" pozdrawiam
Witam Oddaj do regeneracji to nie jest powód do wymiany pompy . Do wymiany uszczelniacz ewentualnie tulejka . Sam się za to nie zabieraj.
Pompa naprawiona. Znalazłem coś ciekawego pod wirnikiem. Jest to plastikowa tulejka długości może 2cm, w której znajduje się mała metalowa kuleczka. Tulejka jest położona prostopadle do wirnika. Jak przekręcimy pompę na góry nogami to kulka powinna znaleźć się z jednej strony tej tulejki a jak pompa jest w normalnym położeniu to kulka znajduje się z...
(at)Wiolka111 pompa istotnie jest nierozbieralna, w przypadku uszkodzenia stojana - taniej kupić całą pompę. Natomiast w puszcze przyłączeniowej jest kondensator, sprawdź czy jest sprawny. Oraz rozkręć wirnik i sprawdź, czy wirnik trzyma się na takiej tulejce - naparstku na wałku wirnika, jeśli to jest luźne, no to raczej nowa pompa. Dodano po 2 Co...
Jeśli dobrze widzę jej nie odkręcasz jest na wcisk na gumowej tulejce - uszczelce. Po prostu wyciągnij pompkę.
2-3 lata typowy okres trwałości tulejek wirnika pompy.
Tulejki nie musisz rozwiercać wciskasz i ma pasować. Co do zestawu naprawczego najpewniej tam są tylko uszczelniacze całej pompy. Musisz szukać dalej. Na necie jest gdzieś sklep z częściami do tych pomp koszt tulejki wynosił tam chyba 20 zł. Ale adresu Ci nie podam bo nie pamiętam. musisz szukać.
(at)mrice2 Oby nie teflonowe, kiedyś pokusiłem się na takie, nie będę pisał od kogo, 3 miesiące wytrzymały. Niemożliwe. Powierzchnie na osi pod tulejką szlifuje się pastą polerską na lusterko, nie ściera wtedy gradem powierzchni ślizgu tulei.
Nom oki będę szukał . Mam jeszcze pytanie , kojarzysz może hmm łącznik ,,tulejkę" która idzie z pompy do dekla z drugiej strony . Do czego on służy ?
A do czego schemat. Dla znającego się na tym to pół godziny roboty. Dla Ciebie troszkę więcej. Odkręcasz nakrętkę M6 na dźwigni gazu. Zaznaczasz jak była i ja ściągasz. Odkręcasz górny dekielek który jest przykręcony na klucz imbusowy 5. Delikatnie podnosisz do góry wyciskając przy tym oś dźwigni gazu w dół. Po podniesieniu delikatnie do góry zajrzyj...
Przeciek na rurce idącej od pompy do rozdzielacza lub na tulejce talerza lub plecaka, wypłukana iglica zaworu przy pompie, nieszczelnie jedno z połączeń skręcanych. Manometr wpiąć w wyjście zewnętrzne. Jeśli ciśnienie będzie prawidłowe to coś z górą, jeśli nie dół lub sam rozdzielacz.
Prawdopodobnie pompa ma wyjechane tulejki ślizgowe. Żeby to sprawdzić trzeba pompogrzałkę zdemontować i rozebrać. Z wymianą tulejek w tym silniku amatorsko najpewniej sobie nie poradzisz. Jeśli dyskomfort akustyczny Ci nie przeszkadza możesz myć, jak przyjdzie czas, zmywak zgłosi stosowny błąd.
Kompensator dawki paliwa sterowany ciśnieniem powietrza w kolektorze dolotowym silnika. Wyczyściłem też mały filterek pompy wtryskowej i tam jest tulejka z 3 otworami i literą A czy ustawienie otworów ma znaczenie ? W którą stronę literą A to ustawić ?
Miałem taki sam przypadek.co ty cały czas regulator ciśnienia na listwie wtryskowej się zapychał.gas raz po 5km a raz po 300km odplał jak chciał .okazało sie ze to pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie tulejka na wałku byla pokryta jakąś taśmą smarującą i ta taśma zaczęła sie wykruszać i zapychała regulator cisnienia na listwie wtryskowej.kolor szary...
Rozebrałem pompę myjącą i prawie nie ma luzu, ta jedna tulejka którą można wyjąć wygląda ok w porównaniu do tego co widziałem na YT. Wyczyściłem pompę, bo było pełno jakiegoś piasku/proszku i odpaliłem na sucho, "zaskoczył " aqua stop. Złożyłem wszystko i odpaliłem z podpiętą wodą. Zmywarka pobrała wodę i po pięciu minutach programu wyświetliła błąd...
Pompa wody chodzi tutaj na łożysku ? Nie jest na tulejce ? Jakiej tulejce? Jak sobie to wyobrażasz? był przestawiony o 1 ząb To miałbyś brak mocy, spalanie, i inne różne cuda, na pewno nie chodziłby dobrze. Tutaj chyba jest jedno miejsce w jakim powinien się znajdować wał względem wałków ? Absolutnie tylko jedno. Obawiałem się tylko jak naszpanować...
W pompie padają tulejki/łożyska niszczy się wirnik ,pompa staje i uzwojenia się palą. Drugą wadliwą częścią jest silnik napędu jak i sam zawór trójdrożny (przekierowujący ciśnienie z pompy na górne śmigła bądź dolne) tam pada uszczelnienie i woda robi zwarcie oraz korozję silnik i przekładni lub rozpada się w środku oś plastikowego elementu który przysłania...
co do skrzyni z Twoim oznaczeniem to wcale nie tak trudno o używkę... jest ich kilka na samym Allegro, a na Ebayu kilkanaście... ale niestety są to skrzynie z samochodów z niewiadomą historią, a i większość z niemałymi przebiegami... o ile nie wszystkie... z opisu który podałeś to na 99% zatarł się przetwornik momentu obrotowego na tulejce ślizgowej...
Pompa lub silnik pompy do sprawdzenia/wymiany. Może cieknie z uszczelnienia i ciężko chodzi wirnik silnika pompy na tulejkach. Albo coś siedzi, na przykład jakiś kołtun z prania w obiegu wodnym pompy i okresowo przycina turbinkę. https://images.app.goo.gl/KbyFjpHhc4jcpd...
a wirniku był nawiniety kawałek foliowej torebki. I całkiem możliwe, że to mogło jaja robić. Zrób kilka myć i będziesz mieć pewność. Jak wszystko będzie grać, poświęć się, wydłub pompę myjąca i ogarnij temat tulejek. Twoja pompa jeszcze będzie rozpieralna po dobroci, więc warto się tym zająć. Koszty nie wielkie. Nim kupisz tuleje obadaj stan wałka...
Łożysko na wałku wymieniłem na nowe, dałem też nowe kulki natulejkę. Przypomniało mi się, że założyłem odwrotnie tą tulejkę łączącà pompę z wałkiem. Z racji tego, że była trochę wybita od tych śrutów. Jednak to chyba nie to skoro po jakimś czasie to wycie cichnie?
jak byś mógł zdradzić coś więcej to będę wdzięczny Coś więcej, po prostu trzeba przejrzć ścieżki, po nitce do kłębka, czyli od złącza po procek. moduły DEA to czasem stan umysłu. W każdym razie, jeśli dobrze pamiętam, tam driver steruje obiema pompami, a są one przełączane dwoma przekaźnikami "tuż przy złączu". Jeśli dłubiesz coś w elektronice, to...
Ok, pompa już przeczyszczona tylko tam gdzie jest tulejka magnesowa nie wiem czy ma być ona czymś posmarowana!
Panowie czyściłem pompę bosh cp1 wysokiego ciśnienia i rozleciał mi się zaworek, którym wchodzi paliwo na pompę (długi mosiężny króciec). Ma ktoś może schemat owego króćca albo pod jaką nazwą go szukać, bo nie mogę nic znaleźć. W króćcu została tulejka(od strony środkowej pompy ją widać). Znalazłem sprężynkę i podkładkę ale chyba jeszcze coś było np,...
W domu została przerobiona skrzynka i założona różnicówa. Okazało się że wywala ją jak podłączy się piec. Po rozmowie z serwisantem pieca lazar powiedział że najwcześniej jest to problem z pompami wodnymi. Po odłączeniu dodatkowych pomp nadal wywalało. Zostało sprawdzić pompę pieca - po odłączeniu bingo. Przewód od pompy nie był obrobiony tulejką i...
Wiem, a konkretnie w tulejce ślizgowej zamiast łożyska pompy myjącej. Wymieniłem tych pomp kilka setek od początku ich istnienia na rynku i to większość w okresie gwarancji, nie ma żadnego porównania z poprzednią technologią. Acz ci którzy zastosowali się do opłukiwania filtra po zmywaniu nie wracali.😉
Cześć; Panowie - popełniłem błąd przy wykonywaniu mocowania pompy a dokładniej przy wykonywaniu podparcia wału. Pompa niewielka 4,6cm3/obrót. Napędzana z silnika spalinowego WEIMA WM192F poprzez pasek zębaty HTD 5M(szer.9mm). Koło pompy jest zamocowane na stożku1:10 i dociśnięte tulejką która miała opierać się w łożysku - niestety przy takiej konstrukcji...
Na fakturze są pozycje: uszczelki, uszczelniacz, tulejka wałka, tulejka, prace tokarskie, naprawa pompy wtryskowej. Czyżby to oznaczało, że nie ruszali nastawnika?
Dzieje sie to zaraz po wymianie tulejek w pompie. Ile razy te tulejki były wymieniane? 😂
Na tej białej plastikowej tulejce mogło przyłapać. Pompa gdyby była przytarta nie odbijała by z powrotem. Wysprzęglik to raczej nie. Pryśnij na mocowanie pedału czymś w rodzaju wd lub podobnym i pociśnij parę razy. Hydrauliczne powinno chodzić jak masełko.
Około 20Ω i nie powinna mieć upływności do masy. Pompa najczęściej padają tuleje ślizgowe wałka wirnika ale ta mała pompa jest jednorazowa nie da rady wymienić tych tulejek bo później nie da się turbiny do osi przykleić :D Za tą cene co teraz ta pompa jest to bym się nie bawił w tulejki tylko 189zł nowa :)
U mnie pracuje taki zestaw: -pompa od lublina ZF -orbitrol 80 -siłownik 22/50 skok 250 ograniczony tulejką do 210. Powodzenia P.S. pompy stosowane w samochodach wg. tabliczek znamionowych mają w granicach 85-125bar
czy na pewno przy Romo - stary typ - jest jakaś tulejka na wałku silnika???
Tulejka wielowypustowa od napędu pompy wtryskowej dobrze siedzi ? Niby pasuje w jednym miejscu tylko ale widziałem takie przypadki ,że na siłę wciśnięta była inaczej i objaw ten sam.
Dziękuję panowie za szybką odpowiedz ,uszczelnię pompę, tam jest oring i tulejka więc dopiero po świętach to wymienię . Jak już wiem że może to być ta przyczyna ,to sobie sam z tym poradzę ,tydzień temu wymieniałem rozrząd dałem radę ,to i z tym sonbie poradzę . Jeszcze raz dziękuję i po uszczelnieniu pompy dam znać czy to była ta przyczyna . Pozdrawiam
Pompy w tych pralkach są stosunkowo krótko żywotne, ale nie kosztują majątku (około 50 zł). Wymienia się całą razem z silnikiem. Wypracowuje się tulejka silnika od strony pompy, ze względu na dostęp do niej wody z zanieczyszczeniami. Spowodowane to jest uszkodzeniem uszczelki na osi silnika. Operacja wymiany trwa około 10 minut i nie stwarza problemów.
Witam, Usterka dosc czesta i banalna. Wymiana uszczelek nie zalatwi sprawy. Zuzyta jest tulejka brazowa, w ktorej obraca sie os. Istnieja na rynku zestawy naprawcze (pokrywa + uszczelki), ale, niestety, nie u Peugeota. Trzeba poszukac wychodzac od typu pompy (pokrywy roznia sie szczegolami). Rozebrac mozna bez obaw zdejmujac pokrywe, ale zostawiajac...
Uporałem się z problemem. Jak to bywa u nas z mechanikami przez ich lenistwo i niechlujstwo ja płaciłem ( Syf w układzie ). Jeżeli przekładnia idzie do remontu trzeba zdemontować wszystkie węże i zbiornik u wyczyścić je bardzo dokładnie. Mechanik zazwyczaj tego nie robi bo to dodatkowa czynność i on wie lepiej. Jeżeli jest jakieś drobne zanieczyszczenie...
No jeszcze przewody ,ale raczej sterownik pompy. Stara pompa uszkodzona? Tulejki wyjechane i wirnik tarł o obudowę?
Jesteś pewien że tam leci ja bym obstawiał raczej tulejkę ośki dźwigni gazu. Rozbierałeś kiedyś jakąśkolwiek pompę?
Niestety muszę potwierdzic to , co usłyszałeś w serwisie.Ta czworokątna tulejka jest integralną częścią silnika pompy , nie do dostania oddzielnie.
No takiego strasznie mocnego silnika to raczej nie potrzebuje bo tym womem to chciałbym tylko napędzić kosiarkę bijakową i koparkę elewatorową do ziemniaków, pompę hydrauliczną już mam i założę ją tak jak mam dotychczasową coś takiego jest dorobione koło pasowe z taką tulejką z wielowypustem w środku osadzone na łożyskach i w to wchodzi wałek od pompy...
Wężyk połączony prawidłowo (nowa tulejka zaciskowa na zaworze zwrotnym)
Jeśli to jest ta sama pralka i ta sama pompa http://www.youtube.com/watch?v=FBUBPfOOJ... to wymień kolego silnik pompy, tulejki łożyskujące wirnik pompy wołają o pomstę do nieba.
oglądałem to wczoraj to co nas interesuje to taka okrągła tulejka (wymienna) w napędzie pompy, która z zewnątrz mam 4 wgłębienia na kulki, a od środka 4 frezy na pompę, teoretycznie wystarczyło by wymienić samą tą tulejkę, ale on sie wydaje byc z bardzo twardego materiału ... więc najlepiej oryginał ... tylko skąd kupić?? jeden ze sprzedawaców mi nie...
Ta tulejka ośki jest jakaś standardowa tzn taka jak do pompy z ducato czy iveco czy sa różne wymiary ? A druga sprawa to jesli juz mam pompe na wierzchu to chciałbym zdemontować immobiliser z pompy tylko nie wiem który mam później podpiąć kabel na pompe z kostki 3 pinowej nr pompy 0460424147
O ile się nie mylę na osi silnika jest nałożona tulejka dystansowa. :D
I radziłbym dla świętego spokoju tulei osi gazu zmienić. Czy to też ma jakieś oznaczenie ta tulejka?
Program tak jakby nie startował, a pompa nie cyrkulowała. A w czym problem sprawdzić pompę myjącą ? Luzy na tulejkach ? Czesłau, to nie ta pompa myjąca.
Link nie bangla Teraz będzie działać. Jest to zawór sterujący ciśnieniem. Pękła mi ta biała tulejka. Niestety Bosch już nie wspiera klientów w tym temacie. Ogólnie jak ktoś szuka taniej myjki to ten Bosch nie był taki zły. Indukcyjny silnik, pompa aluminiowa, moc 1.7kW. Lance znośne, pianownica oczywiście dno. Uszczelniacze w pompie zrobione na oringach...
Zazwyczaj jest w środku w puszce na pompie, okrągły, zabezpieczony takim uchwytem plastikowym na tulejce z gwintem do której przykręca się górę puszki. Jednak pompki są różne i może być inaczej. Może już ktoś wymieniał, był okrągły a założył jaki miał, tylko że ten się nie mieścił do środka i został na zewnątrz..
Rozwiercanie obudowy , dobry tokarz , tulejkę dorobić zaprasować i powinno pomóc.
Oczyść dokładnie otwory wodne obu łopat, jeśli to nie pomoże rozbierz powtórnie pompę myjącą i sprawdź luzy tulejek łożyskujących wirnik.
ten trybik jak piszesz sprzegiełko popmpy wtryskowej jest chyba nowe bo stare było dość wyjechane a jak pompa wróciła to nie ma luzu na tym trybiku teraz jak załozę tulejkę na niego więc raczej trybik dobry pompe od ursusa c 360 możesz w 3 pozycjahc nawet ustawić na max do bloku silnika na max od bloku i mniej więcej po środku fasolek u mnie żadna...
Witam! Mam problem ze swoim MF. Uszczelniany był docisk sprzęgła gdyż oringi były już wygniecione. Nastepnie wymieniona tulejka z pierścieniami na sprzegle przedniegu napędu. Na koniec pompa hydrauliczna (słabe ciśnienie) filtry i olej. Ciągnik złożony, odpalony. Podnosnik działa, wspomaganie oraz wom, blokada, napęd, hamulce również. Problem pojawia...
Będę próbował znależć ten korpus. Ale swoją drogą nadal mnie to nurtuje. Taka konstrukcja jaką zastałem nie ma prawa być szczelna, więc jakim cudem to od ładnych paru lat działało ?? Ta mała czarna uszczelka nie nosi żadnych śladów klejenia, nie zostały żadne pozostałości po czymś co mogło by ją dociskać. A moim zdaniem lekki docisk na uszczelkę po...
ja jestem zs krotoszyna, umówilem sie z gosciem z międzyrzecza z proftec którzy robią te pompy, dla pewnosci wyjme bak i przeczyszcze calutki ukąłd paliwowy.
No dobrze, wiedzę, że kilka osób ma ten sam problem więc to chodzi o konstrukcję pompy wysokiego ciśnienia. Jest w plastikowej obudowie i tam wyrabia się tulejka po pewnym czasie, co powoduje, że jak się wirnik źle ułoży, to nie chce wystartować - wtedy wskakuje (choć nie musi) błąd A8. Czasem pomaga perswazja w postaci trzasnięcia drzwiczek lub profilaktyczny...
jedno co mnie w niej zaniepokoiło to fakt, że oś wirnika ma różne wielkości luzu poprzecznego - od 0 do 1 mm, zależnie od płaszczyzny) Sam sobie niejako odpowiadasz na pytanie. Wirnik zrobił w tulejkach otwory w kształcie jajka :| .Naprawa pompy prawie,że niemożliwa.
przy takich objawach obstawiam pompę - właścicwie napęd pompy - jest tam na walku pompy takie "ustrojstwo" które pęka i pompa się nie kręci. Wymontuj tylny dolny zaczep, wylać olej ze skrzyni, wyciągnąć pokrywę z pompą (taka okrągła ) i ziagnozować. Jak będziesz demontował i montował to zwróć uwagę na tulejkę z oringami przez którą przekazywany jest...
Po zdemontowaniu łapy silnika wszystko się wyjaśniło :) to co wyglądało z góry jak śruba imbusowa to była tulejka, śruba była ukręcona w środku. Rozciąłem pompę i wybiłem resztę śruby z łapy. Dziękuję za pomoc.
Mam ten sam błąd. Najpierw wymontowałem pompę, były luzy na tulejkach (specjalnie robią je z grafitu, żeby się zepsuła po gwarancji), wymiana 50zł, lub samemu można opisane na YouTube, w każdym razie nie pomogło, raz ruszyła i znowu błędy. Nowa pompa po wsadzeniu to samo, dalej błędy. Ktoś miał podobne przygody ? Programator ?
Kola nie były zmieniane. Tulejka na kole pośrednim wymieniona
Myślę, że musisz jeszcze raz wyjąć i rozebrać rozdzielacz, ten grzybek i gniazdo (tulejka) nie mogą być wyrobione, inaczej tam ucieka olej i krąży między pompą a zbiornikiem.
Nie zgodzę się z Tobą. Takie same detergenty używane są przez właścicieli Electroluxa, Boscha, a jednak tam pompy wytrzymują zdecydowanie dłużej. Proszę Cię xD Dlaczego Bosch działa 2 razy dłużej? Odpowiedź jest zaskakująco prosta (at) https://obrazki.elektroda.pl/8621341100_... Ma DWA razy większą tulejkę ^^ Ps. w ogólnie pierwsze...
Ha Ha Odkręć ten filterek i dokładnie należy go przedmuchać sprężonym powietrzem za pomocą pistoletu Wkładasz dyszę pistoletu wewnątrz filterka i dmuchaj.Ten filterek jest osadzony w mosiężnej gwintowanej tulejce i tą tulejkę się wraz z filterkiem wykręca.Również mocując obsadę palnika w imadle możesz wykręcić dyszę i po jej wykręceniu kluczykiem imbusowym...
Bardziej bym się obawiał hałasu. Zawory potrafią wpadać w wibracje jeżeli nie ma dużego przepływu. Owszem, zawory sprężynowe z modiężnym grzybkiem lubią grzechotać w czasie pracy, zwłaszcza przy małych przepływach. Ale są wersje z plastikową tulejką w prowadnicach grzybka, i te są ciche. Zaworów sprężynowych z plastikowymi grzybkami nie polecam, bo...
Znaczy żeby odkręcić tą głowicę regulatora obrotów to w środku luźno siedzi taka tulejka, wyjmuję ja i potem jest nakrętka, odkręcam ją wyciągam tą cała głowice zakładam nową i dokręcam tra śrubą i wkładam tą tulejkę i gotowe?? Czy to inaczej przebiega, coś trzeba na wymiary robić?
Idz do tokarza niech zrobi małą tulejkę i nabije Ci ją. Tulejkę lub Xring posmaruj smarem i powinno być dobrze.
Wyjmij aparat i ustaw zabierak pompy oleju równolegle do kreski na tulejce, potem ustaw palec tak by był skierowany w stronę znaku na obudowie aparatu, przekręć go ccw 15st i tak włóż, powinien się przesunąć na kreskę i tak możesz odpalić auto, później regulacja lampą stroboskopową
Jutro będę miał pompę i jest ona połączona z zębatka od sprężarki taką jakby tulejka z zębatką w środku z takim wypustem i tylko da się złożyć, to jak ten wypust wejdzie w rowek na zębatce pompy i sprężarki więc sądzę, że jak to złoże w ten sposób to będzie normalnie działać.
Nie szukaj problemu na siłę, kolega wyżej wyjaśnił zagadnienie. Zamykam.
Jeżeli zastosowałbyś układ z buforem podłączonym równolegle to wystarczy sterować obiegami po stronie "gorącej", na "zimnej" tylko zawory serwisowe (lub oczywiście odwrotnie). Zawory trójdrogowe z napędem są dostępne, ale te lepszej klasy są drogie, zaś tanie to z kolei chińska lipa. Zwróć uwagę na jedno- wszelkie zawory kulowe, czy ręczne czy z napędem...
Pompa zaraz po rozdzielaczu najdroższym elementem a sprawdzenie ciśnienia na wyjściu zewnętrznym daje dużą pewność że to dół. Dla przykładu jeśli pękła rurka, wypłukało zawór lub wycisło oring na tulejce centrującej nie będzie podnosił jak należy, nie będzie ciśnienia na wyjściu zewnętrznym a podnośnik nie będzie opadał. Ty wymienisz pompę. I co zyskasz?...
Właśnie . Odsyłałem 3 kondensatory gdyż niby nowe a miały po 2 mF. Być może już tulejki w pompie wyrobione . Ale zmierz ten nowy kondensator.
Pompa myjąca się skończyła. Tulejki zużyte a wirnik wytarł dziurę w obudowie stojana.
W tym modelu już nie było kondensatora rozruchowego do pompy myjącej. Tam już jest nowa na silniku BLDC z elektroniką zintegrowaną z pompą i na tulejkach które się wyrabiają. Efekt wirnik trze o obudowę i pompa zwalnia lub jak już ekstremalnie wyrobiona stoi. Co przekłada się na niedomywanie lub brak mycia w ogóle. Niestety wymiana pompy albo jej regeneracja...
tulejka podwójna tulejka wtryskiwacz korbowód tulejka
zatarty silnik naprawa blank check false junkers samoczynnie
ch341a oprogramowanie citroen tempomat
Kontrolka "M" w Mercedes-Benz Tourismo - znaczenie i funkcje Lokalizacja przekaźnika świateł przeciwmgielnych w Citroën Saxo