No to jest nieszczelności układ. Układ to pompa vaccum, przewody, akumulator, zawory i odbiorniki.
Turbo to normalna pełna moc, eco to średniak a qaiet to tryb cichy czasem potrzebny jak pompa taktuje z powodu przewymiarowania to ten tryb pomaga ,temp tu nie ma wiele do gadania tylko zapotrzebowanie domu bo jak ktoś zapoda 8kw na dom do 120m2 to ona nie ma prawa dobrze bez taktowania działać i raczej na bank 5kw by wystarczył , ludzie zawsze ten...
Kolega znalazł w końcu usterkę . Uszkodzona była membrana w zaworze DV turbiny i na zimno przepuszczała ,więc w wężykach tworzyło się nadciśnienie zamiast podciśnienie , przez co nie wysterowywał zawór przy pompie powietrza wtórnego.
Immo nie puści rozrusznika jak i sterownik który nie byłby zasilany. Dlatego albo pompa ,cewka,albo np czujnik wału. Tam trzeba by szukać. A zasilanie pompy to albo podpinasz żarówkę pod wtyczkę albo słuchasz czy działa.
tak, kondensator do podmiany. W tym modelu pompa pracuje przy CWU
On właśnie tak jeździ, sprawdź trójnik podciśnienia może jest pęknięty lub brud w środku. 1 - 2ka, 20km/h 3 ka 40km/h i 60km/h czwórka, na 3 ce z S ka rozpędzi się pod stówkę i przerzucasz na D. Może siada pompa vacum ? Mówisz że nie wrzuca czwórki, wydaje mi się że on rusza z dwójki i dwie zmiany i masz czwórkę. Tak coś sobie przypominam, a było to...
Turbo nie jest w stanie utrzymywać stabilnego ciśnienia (do sprawdzenia sterowanie turbo jak i samo turbo, pompa podciśnienia i wężyki). Dwa BIP-y na - wszystkie plus szarpanie czyli pompa tandem (paliwa plus podciśnienia) do weryfikacji ciśnienie na pompie. Jaki przebieg? Oringi na pompkach były robione?
Według schematu też wychodzi,że ma być 12V. Bezpiecznik 18 Elektrozawór pompy paliwa Regulacja turbosprężarki Miernik masowego przepływu powietrza Elektrozawór recyrkulacji gazów spalinowych Czujnik tlenu Wtryskiwacz Pompa cieczy chłodzącej układu recyrkulacji spalin Pompa cieczy chłodzącej turbo Czujnik identyfikacji cylindra Czujnik odwadniacza 15A
To pompa od 1.6 diesla ,nie pasuje ,brak gruszki od turbo ,inne mocowanie.
Najczęściej to problemy z dawką paliwa, większe zadymienie i osadzanie się nagaru w turbo. Przyczyn jest wiele od tjuningów z allegro po odczepianie czujników paliwa czy wstawianie rezystorów bo pompa wychlastana i na ciepło ciężko pali no i wtryski. Problem to również to sam styl jazdy, wciskanie gazu do końca jadąc na 5 biegu 60 na godzinę czy gwałtowne...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
To będzie odgłos ze ścieżki gazowej. Tak pracuje kocioł pulsacyjny firmy Auer. Kocioł trzeba otworzyć i zobaczyć co się dzieje w tym momencie na palniku. Dysze mogą być przytkane, obce ciało w komorach palnika (jak po sąsiedzku są robione docieplenia to styropian w kotłach nie jest czymś dziwnym aczkolwiek kotły turbo chętniej wciągają). Zespół gazowy...
Jak ta rurka idzie z pompy do kolektora - to jest to do turbo , a mechanik przed redulacja ustawienia kąta wtrysku to powinien odpowiednio napiąc pasek.
Więc zapytam inaczej. Zakładajać że silnik jest w dobrym stanie pompa turbo itd. Ile można uzyskać tej mocy mniej więcej jakim kosztem i ile auto pojeździ po tym zabiegu? Wiem że nie jesteście wróżkami, ale może ktoś ma takiego opla bądź serwisuje komuś i zna odpowiedzi na moje pytanie
To normalne na pompie vp. AFN-y tak maja. (mam to samo, nie jestem pewien czy to cos zwiazanego z wtryskiem sterujacym, nie wnikam):> Turbo ci odcinalo bo sie zapieklo czy nieszczelnosc na zaworku n75 ? (taki sam masz przy EGR) Dawke masz ubogo (2-4 mg optymalnie). Nie dziala ci mulowato ? hehe U siebie mam 2mg, mocy jest jeszcze na cziptuning za pomoca...
Zapomniałem jeszcze o wentylatorze, bo to turbo. Tych rzeczy nie naprawia się - wymienia się na nowe. Ceny orientacyjne + - 50 zł Pompa 350 zł Wentylator 150 zł Sterownik 365 zł Zespół gazowy 300 zł
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
Pompa jest podobna do tych montowanych w golfach mk2, tu jest wszystko o podkrecaniu i jeszcze wiecej http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7... na poczatek polecam przestawienie pina LDA sterujacego dawka paliwa w zaleznosci od cisnienia doładowania, jak podkrecisz dawke bedzie kopcił na niskich obrotach. Sam w golfie podkrecałem na pompie...
Witam Mam podobny problem kia sportage 2.0 crdi 2007r Mianowicie po nocy ciężko odpala i gaśnie po paru uruchomieniach zaczyna pracować. Ale nie ma reakcji na gaz .brak mocy nie jest w stanie ruszyć pod mała gureczke . Po nagrzaniu w miarę jedzie sprawdzone świece turbo zregenerowane egr wyczyszczony zaślepiony pompa paliwa w baku
witam, pacjent audi a4 b6 1.9 tdi 101km AVB, kod błędu 17965 - przekroczona granica regulacji turbodoładowania co może być powodem tego przeładowania, zawór n75, pompa vacum, samo turbo, czy zupelnie cos innego, dodam że kierownice w turbo chodzą dobrze, gruszka otwiera i zamyka do końca. jakies pomysly? pozdrawiam
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
W zetorku różni się głowicą - ( troszkę inaczej wykonane gniazda ) i korbowody oczywiście mocniejsze są . Pompa do przestawienia , tak jak napisał któryś z kolegów . Osobiście zetora nie przerabiałem , mam doświadczenie za to z Jelczem SW 680 zwykły został przerobiony ( nie jedna sztuka , kilka )zmienialiśmy tylko korbowody , dokładaliśmy turbo , głowice...
Pytanie odnośnie forda mondeo rocznik 99 TD W moim sprzęcie występowało zjawisko duszenia się samochodu, a powyżej 2500 obr. wszystko puszczało, tylko z rury dużo dymu się wydobywało ale samochód potem normalnie jechał. Majster wszystko sprawdził, wszystko ok, ale duszenie wystepowało cały czas. Dopiero odłączył jakiś kabelek znajdujący się za intercoolorem...
pompa econ,,,,tzw jest co posiadasz,montowana w autach 3 generacji vw wydaje mi się ,że będziesz musiał całą górę pompy przełożyć od mk2 1,6-z silników(JR,SB)lub od kupic od kogoś,jak coś napisz na wp posiadam od sb modelu z wyjściem na turbo
Nie podałeś z którego roku jest samochód. Map sensor jest zintegrowany w ecu? Jeżeli tak to pokusiłbym się o wymianę sterownika na taki z AHU np. 028906021DK, a jak ecu już na dwie wtyczki i map w dolocie to np. 038906018FQ i już masz 90. Tylko najpierw trzeba by porównac turbiny (napewno jedna i druga bez vnt) , wtryski i pompa to to samo (110tka to...
Wyjąca pompa paliwa jest już tylko do wymiany. Nic nie dadzą zabiegi z wymianami filtrów ani żadne inne gusła. Pompa wcześniej czy później zakończy swój żywot. Co innego to zdiagnozowanie przyczyny uszkodzenia pompy, tu mamy spore pole do popisu. Poczynając od zwykłego zużycia eksploatacyjnego, poprzez utrudniony przepływ paliwa (brudne filtry, uszkodzony...
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
hehe , proponuje poczytac jeszcze zanium sie za to zabierzesz no ale tak od poczatku : 1- odprezenie przy takim doladowaniu nie jest konieczne 2- chlodzenie ciesza , wystepuje lub nie zalezne od modelu sprezarki , czesciej mozna to znalesc w turbobenzynach ze wzgledu na temp pracy 3 - olej do smarowania turbo bierze sie z obiegu z silnika , nie stosuje...
Na zdjęciau przedstawiłeś jeden z zaworów sterujących EGR, turbo i przepustnic kolektora. W tych silnikach nagminną usterką jest właśnie pompa vacu. Wszelkie grzebania , mycie, czyszczenie jej nie przynosi efektu. Tylko wymiana na nową lub 100% sprawną. Zapewne po kilku hamowaniach zapala się kontrolka silnika. W odczytanaych błedach na bank jest coś...
Niedawno robiłem forda transita 2,0 tddi z podobnymi objawami. Turbo to bym wykluczył, podczas jazdy to się zgadza że dymić może na biało, lecz po zgaszeniu i dłuższym postoju olej z powrotem ocieka do chłodnicy powietrza i samochód odpala za drugim razem. Przy starcie silnika turbo nie ma znaczenia gdyż jego praca zaczyna się w zakresie wyższych obrotów....
wypiołem wszystkie przekazniki i nic sie nie zmienia czy moze to byc wina komputera czy on nie steruje praca pompy?
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Co do pytania o pompy to dokładnie ta sama moc Ci potrzebna. Mniejsza pompa mniejsze straty, ale przekładnia coś tam zabierze. Duża pompa większe straty na niej, ale nie ma przekładni. Ja bym był za rozwiązaniem bez przekładni. Ewentualnie jeśli już to większa pompa i jakaś prosta skrzynia (3 )biegi i regulować wydajność jeżeli zachodzi taka potrzeba....
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Wydajności sprężarki nie zmienisz. Możesz jedynie zakładać zawory, które będą otwierać się w odpowiednim momencie. Ewentualnie założyć inną/większą. Pompa bosch vp29 sterowana elektronicznie, którą można modyfikować jedynie przez naniesienie innej mapy. Niestety bardzo mało jest zakładów, które akurat ten silnik będą chciały podkręcić. Jest jeszcze...
Nie, wolnossąca wersja ma klasyczną, mechanicznie sterowaną rotacyjną pompę Boscha, moce osiągane na Boschu to 70, 76 i 80 KM. Silnik z turbiną to elektronicznie sterowany system EPIC z pompą Lucas, moce 86, 100 i 115KM (te ostatnie to rodzynki). Na początku produkcji silnika 2,5D z bezpośrednim wtryskiem (od 1984 r.) stosowano mechaniczną pompę rotacyjną...
Okej, tylko czy czepiać się tutaj pompy czy bardziej to turbo tu ciała daje... PS. Po czym poznajesz że pompa niedomaga?
Audi 100 c3 2,2 turbo pompa paliwowa nie odzywa się po przekr. stacyjki. Wymieniona stacyjka, przekaźnik pompy; czujnik halla sprawny, Auto zapala w momencie gdy kilkukrotnie bardzo szybko dotykam przewodu rozruchowego stacyjki. (po chwili słychać pompę i raz na kilka takich kombinacji auto odpala). Do podmiany został jeszcze komputer (sterownik VEZ...
Lub pompa żle zrobiona. Brak paliwa brak spalin brak doładowania. Dymi na czarno przy gazowaniu czy nie? Jak nie dymi to nie obstawiam uszkodzenia w układzie turbo, tylko brak paliwa w mieszance. Kiedyś miałem przypadek braku mocy totalnego w VECTRA B 2,0 Dti powód zatkany kat. Możesz sprawdzić organo leptycznie czy na wydechu przy przegazowaniu czuć...
W transicie 2.5 D była pompa mechaniczna. W 2.5 TD były tylko pompy elektroniczne Lucas Epic. Nie było TD z pompą mechaniczną. Jedyny "patent" to założenie turbo i zwiększenie trochę dawki głównej.
A po co się nad tym w ogóle zastanawiać? EGR trzeba zaślepić i tyle, tak będzie zdrowiej dla silnika i prościej i problem rozwiązany raz na zawsze
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Ale Ty dowcipny jesteś to mała bania za kilka lat masz racje pójdzie to wszystko na złom nie oszczędzając wyklepanych internationali jondeerów i innych deutzów bo rentowność gospodarstw jest taka a nie inna wszystkie strategiczne gałęzie są w rękach zachodnich gigantów . Weź rozejrzyj się ile gospodarstw w Twojej wsi ma krowy no stary wymagania są takie...
Jaki to silnik dokładnie, ten z mercedesa 2.8 na CR czy 2.5 tdi? To ten brazylijski wynalazek na kołach zębatych.
No bo bez przesady, kto widział bezpośredni wtrysk w Golfie III z 94 roku, a takowe autko ma znajomy ;) Kolega wogole niema racji . Elektrit idealnie to wytlumaczyl na przykladzie SDI . To ze pojazd jest na bezposrednim wtrysku paliwa , nie oznacza ze to common rail ! A wiekszosc ludzi to wszytsko myli . Pierwsze auta z silnikami diesla wyposazone...
Sprowadź czy nie masz problemu: - czujnikami położenia walków - czy regelacja biegu jałowego jest prawidłowa - ewent stan układu podawania paliwa (cienienie na niskich obr /wyższych obr), jesli tak to możliwy jest problem z pompa iz podaje ona niewłaściwa mieszankę stechiometryczna do ilości obrotów, silnik prze t wchodzi na wyższe obroty. Nie jest...
Mam problem z odpaleniem Transita 2,5d 1990r, silnik 4CA. Hm... Silnik 4CA to turbo diesel/Lucas Epic z lat 1992-1995. Silnik z roku 1990 to może być 4BA, 4AB lub 4AE. Czy silnik jest na Boschu, czy na CAV Lucasie? (nie mylić z Lucas Epic-em)... Próbowałem pokręcić na sprawnym akumulatorze i widzę , że rozrusznik kręci dosyć wolno. To typowe dla tych...
Z instrukcji kotła wynika, że moc min wynosi 8.9 KW jaka jest max dla c.o. nie wiem. Mój atmosferyk VUW240/2-5 wg instrukcji ma 9,1kW, a wydawało mi się, że zwykle TURBO miały ciut większą moc, stąd sugestia, że masz ok. 10kW. Ustawienie parametru mocy d.0 jest na poziomie d=13. (zakres od 1do 15). Przy ostawieniu d=10 i mrozach w granicach -18 st....
tomi300zx widzę, że VW/AUDI ciągle zagląda do Twego warsztatu, masz może jakiegoś VAG-COM-a bo błąd P0321 wyraźnie wskazuje na czujnik G28 obrotów wału korbowego a w temacie padały różne wersje tego błędu więc przypuszczam, że i z tym 2.0 TDI będzie problem bez Vaga, i zaś bydzie problym kaj je ta sztanga przi turbo i czamu ni chodzi cołkiym jak mo...
pompa wtryskowa turbo pompa wtryskowy turbo mercedes turbo turbo
samochód tester first flash gorenje wirowanie
prądy wirowe pomiar iiyama prolite b2403ws
Stukanie w urządzeniu podczas pracy - przyczyny i rozwiązania Radio Menuet 20303 - przepalający się rezystor R9 przy lampie EBF89