Witam. Jeśli cieknie podczas pracy silnika to pompa tłoczy paliwo przez filtr paliwa może być skorodowany na obejmie lub pęknięty plastikowy wężyk powrotu paliwa. Wstaw zdjęcie na zapalonym silniku wtedy wszystko widać.
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Witam mam nadzieję że ogarnąłeś temat mam tę samą przypadłość Możesz mi podpowiedzieć Jaka była usterka u ciebie ?
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Jak dla mnie to problem z układem paliwowym, ciśnienie zmierzone? Paliwo dochodzi do listwy? Pompa paliwa tłoczy? Filtr paliwa wymieniany? Chyba raczej podstawy bo tu immo chyba objawia się brakiem startu rozrusznika - klucz scyzoryk? Troszkę więcej informacji potrzeba. Pozdrawiam
Pompa tłocząca jest najmniej problematyczna gdy znajduje się poniżej lustra cieczy którą tłoczy . W dystrybutorach paliwa pompa zazwyczaj znajduje się na samym dole . Po co montować ją na szczycie instalacji ? Moim zdaniem jedyna zaleta takiego montażu to brak wycieku z pompy w przypadku uszkodzenia uszczelnień na wale ( ale tylko w spoczynku ) .
prawdopodobne padło uszczelnienie pompy paliwa (tłoczy paliwo do miski olejowej) standard w tych silnikach.
Uszkodzeniu wewnętrznemu uległa pompa CR - nie tłoczyła paliwa. Po jej wymienia auto odpaliło.
Tak. Jak miałem nieszczelność przy pompie to zupełnie mi nie chciał odpalać. Wtedy w ogóle nie było już w pompie paliwa do tłoczenia. Po tej akcji nawet nie odkręcałem nakrętek na wtryskach aby odpowietrzyć. Jeśli coś zostało to się samo odpowietrzyło.
Tak tam jest łańcuch - ja robię to w ten sposób ( znaczy robiłem bo to prehistoryczny silnik), otóż do starego łańcucha przynitowywałem nowy , przeciągałem za jego pomoćą nowy i nitowanie . Ale jeśli trzeba wymienić koła to na kole pasowym jest podziałka na bloku wskaznik OT, mają się zgrywać , na wałku na pierwszwj panewce jest nacięcie w formie V...
Pompa nie chodzi nie tłoczy paliwa a prąd na wtyczce jest chociaż Pompa jest nowa ze sklepu
Masz cofkę paliwa lub , podmarznięty przewód paliwowy na odcinku - bak, filtr paliwa. Zdejm z filtra paliwa przewód /rurkę/ doprowadzający paliwo do pompy , zalej paliwem i próbuj odpalić.
Sprawdź dokładnie przewody od pompy do zaworu odcięcia paliwa... Jak nie ma zasilania tego zaworka to nie odpalisz bo pompa nie tłoczy paliwa
Dzięki za filmik, fakt źle złożyłem te dwie małe sprężynki ale już się poprawiłem. Tylko teraz mam inny problem, że pompa nie tłoczy paliwa na 1 i 3 wtrysk...
Ta pod samochodem, to pompa ciśnieniowa, ma wytworzyć te 3,5bar. W baku jest tylko pompka przelewowa, ma przetoczyć paliwo do zasobnika pod autem, nie wytwarza ciśnienia. Weź kawałek węża, butelkę i zasil tą w baku, zobacz czy w ogóle tłoczy paliwo
Wykręcasz go i wkładasz gładką częścią w otwór, kręcisz wałem aż wpadnie w otwór w kole zamachowym. W tym miejscu ma być początek tłoczenia. Odkręcasz pokrywkę przed pompą, odkręcasz zdaje się dwie śrubki i kręcisz zębatką do momętu pokazania się na pierwszej sekcji paliwa. Skręcasz i tyle.
A dobrze założyłeś pompę wtryskową? Musiał byś sprawdzić początek tłoczenia paliwa.
Na przewód pierwszego wtryskiwacza montujesz szklaną kapilarę. Kręcąc wolno wałem korbowym, obserwujesz poziom paliwa w kapilarze. Drgnięcie jego ku górze, oznacza początek tłoczenia przez pompę!
Tu nie ma filtra na dyszy. Filtry są 3 w pompie: zewnętrzny, wewnętrzny i trzeci mały piankowy przy króćcu na wyjściu tłoczonego powietrza z pompy.
Witam, dzięki kolego. Sprawdziłem czy pracuje pompka paliwa, pracuje... Co dalej robić ? U mnie też pompa paliwa pracowała, a silnik nie chciał odpalić. Pompa paliwa może pracować, lecz nie wytwarza odpowiedniego ciśnienia paliwa, wskutek czego paliwo nie dochodzi do wtryskiwaczy. Sprawdź ciśnienie tłoczenia pompy paliwa.
Po wielu miesiącach obserwacji i działań przyznaję rację kolegom ,że to wina pompy paliwa iż nie tłoczy paliwa w odpowiedni sposób tzn. na poziomie ok.3 bar. i należ zwyczajnie ją wymienić.
Poszukaj na necie książki napraw do C-360. Zasada ustawiania idento a i temat na elektrodzie był. I popraw nie zapłon tylko kąt początku tłoczenia paliwa.
Kolego hudzior jeśli pompa paliwa tłoczy w momencie usterki przy kręceniu to na pewno nie czujnik wału sprawdź to dobrze. Najlepiej próbówką ma świecić w trakcie kręcenia.
Proponuję użycie elektrycznej pompy paliwa z samochodu . Takie pompy tłoczą paliwo z ciśnieniem 4-8 bar w zależności od modelu. Zaletą jest to , że są przeznaczone do pracy ciągłej i mają stałe parametry pracy.
Pompa w baku jest przelewowa, tłoczy paliwo do kosza smoka pompy wtryskowej, nie podaje paliwa do układu
Witam.Jak w temacie jak wyciągnąć.Dzisiaj mam trochę większą wiedzę po przeczytaniu tematu http://www.retrotraktor.pl/forum/viewthr... Podobny problem,pompa paliwa nie tłoczy ,po odkręceniu kroćca z zaworem zwrotnym,paliwo niby się pojawia z pompy ,ale bez ciśnienia.Przy próbie wyciągnięcia pompy coś tam haczy ją,podejrzewam...
Kolego Twoja pompa paliwa to: Bosch 0580 453 012 Ciśnienie tłoczenia paliwa: 300 kPa Wydatek pompy pod napięciem 12V : 675 cm(sześciennych) / 30 s. Tolerancja wydatku: +/- 10 cm(sześciennych) Pozdrawiam!
Wiesz co nie jestem pewien na 100, ale cp1 nie miała pompy wstępnego ciśnienia, więc potrzebowała pompy w zbiorniku, musiał bym to sprawdzić. Jeszcze raz zapytam ,na plaka odpala czy nie , jak tak to problem pomiędzy zbiornikiem o pompą wysokiego ciśnienia( pompa ta nie zasysa paliwa tylko tłoczy, więc potrzebuje ciśnienia wstępnego)
Co tu tłumaczyć? Przewód paliwowy (tam gdzie masz filtr) zanurzasz w np w butelce z benzyną, a drugi przewód ( ten co idzie do gaźnika) zostawiasz tak jak jest. Poproś kogoś by dokonał rozruchu i sprawdź czy benzyna jest tłoczona do gaźnika.
Nie wiem jak w Twingo ale w niektórych renówkach jest on w okolicy aku.Ale nie jest to wyłącznik prądu a tylko odcięcie pompy paliwa, co by to nie tłoczyła paliwa po wypadku.Opisz swój problem jaśniej ,to będzie wiadomo czego szukać. Pozdrawiam Gietek
Kurcze w tamtym miesiącu kiedy kolega ze swojej Skody Fabii 1.9 TDI PD chciał spuścić paliwo przed sprzedażą jego skoda na PD musiała być odpalona by elektryczna tłoczyła paliwo do kanistra ze zbiornika. Podpięliśmy wcześniej do tego samego węża inna pompę elektryczną i nie tłoczyła paliwa przez tą pompę w zbiorniku(samochód nie odpalony) i jej zawory...
Pompa w zbiorniku - to pompa, która ułatwia zasysanie paliwa pompie wstępnego tłoczenia ( tandemowej). Powinna wytworzyć niewielkie nadciśnienia za filtrem paliwa (ok. 0,2 - 0,4 Bar). Przy sprawnym układzie zasilania pompowtrysków na powrocie nie powinno być paliwa przy nie pracującym silniku. DO MODERATORA: z całym szacunkiem - może używam skrótów...
Temat zamykam, walnięta była pompa paliwa ale ciśnienie tłoczenia było zgodne z Autodata !!!
Zacząłbym od sprawdzenia faktycznego ciśnienia pompy paliwa, ponieważ to, że ona chodzi, nie musi oznaczać, że właściwie tłoczy. Zbyt mała wartość na niskim ciśnieniu daje podobne objawy - sytuacja znana z HDI, z zapchanych smoków pomp w zbiornikach. Dwukrotnie miałem taki przypadek, w dwóch różnych Berlingo.
Witam. Podłącze się do tematu. Wziąłem sobie problem na głowe. astra 1.7 dtl 2000 rok. pompa denso. Sterownik wrócil właśnie z naprawy , silnik nadal nie odpala, pompa nie pompuje cisnienia, wogóle nie podaje paliwa na wtryski, pompa tłoczy paliwo spowrotem do baku. Rozrząd wał korbowy ustawiony an znaki, wałek rozrządu równeiż na gwint na gwint w obudowie...
z doswiadczeń powiem --- pompa paliwa potrafi raz tłoczyć a raz jej sie nie chce :-)
Myślę ,że to rozwieje twoja wątpliwości, na rysy żadne nie patrz, bo to ci się może nie zgodzić nie wiadomo kto je zrobił. http://obrazki.elektroda.pl/4672688100_1... Czy nie wystarczy ustawić kół zębatych z znakiem "0" względem siebie? Tak to robisz najpierw, potem regulujesz tymi trzema śrubami, do uzyskania odpowiedniego początku...
pompka jest, ale ona nie tłoczy paliwa do pompy tylko do takiego zbiorniczka w baku
Tak , jak napisałem na wstępie to układ Siemensa. Układ jest ssący. Pompa HP zasysa paliwo ze zbiornika. W odróżnieniu od systemu Boscha nie ma tu pompy wstępnego tłoczenia w zbiorniku paliwa. Stąd w/w pytanie o procedurę odpowietrzania. Czy odłączenie akumulatora na kilka godzin kasuje błędy? Zdaje się są one zapisywane w pamięci nieulotnej?
Witam,potrzebuje porady może ktoś miał podobny problem, silnik nie był palony prawie 10 lat, brak paliwa co wiązało sie z zapowietrzeniem układu, po odpowietrzeniu pompa paliwa nie tłoczy, po odkręceniu kroćca z zaworem zwrotnym paliwo niby się pojawia z pompy, ale bez ciśnienia. Przy próbie wyciągnięcia pompy coś tam haczy. Jak wyciagnac pompe? https://obrazki.elektroda.pl/8383999100_...
Pompka od Eberspachera jest raczej rolkowo-komorowa lub zębata więc tłoczy w sposób ciągły, tak że nie rozumiem koncepcji z wydajnością na skok. Ma daną wydajność w jednostce czasu i tyle. Tłokowej nie widziałem jeszcze... Pompy paliwa Webasto ThermoTop (Z/C czy V obojętnie) i AirTop to pompy tłokowe i mają zadaną ilość paliwa tłoczoną na skok. Widzieliście...
Po przysłonięciu wlotu wentylator szybciej pracuje a grzanie jest bardziej skuteczne bo 70 st a 130 to różnica wielka . Bez przysłonięcia to tylko miesza wkoło to powietrze a efektu żadnego. Po przysłonięciu spada opór jaki stawia powietrze łopatkom, mniej powietrza omywa wymiennik, stąd wzrost temperatury. Wzrastają obroty - pompa tłoczy wiecej paliwa...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
pompa paliwa nie ma wydajności W silniku 250 jest układ paliwowy z przelewem-powrotem paliwa przez wtryskiwacz do zbiornika. Z pompy paliwa biegnie przewód paliwowy - kończący się na jednym króćcu wtryskiwacza a z drugiego króćca wtryskiwacza paliwo wraca do zbiornika. W silniku 500 jest układ "ciśnieniowy". Wtryskiwacz nie jest przelotowy. Nie ma...
Trop niezły, ale jest pompa w baku która ma dobić do jednego bara, a jak jej nie ma to zawór termostatyczny na filtrze paliwa ma je utrzymać po rozpoczęciu tłoczenia przez tandem pompę. Sprawdź ten zaworek na powrocie na filtrze paliwa, nowy boscha chyba 25 zł kosztuje.
Sory za odkopanie tematu, ale odpowiem dla "potomnych", którzy tak jak ja teraz natrafią na ten temat. Pompka w serii HDS ma napęd od osi wentylatora, która napędza środkowy tryb. Obraca on trybem zewnętrznym, półksiężyc stoi w miejscu i w ten sposób pompa tłoczy paliwo do dziurki w środkowej pokrywie. Miedzy 2 a 3 pokrywą znajduje się też O-Ring. Panowie,...
Witam. Mam taki problem z moją astrą że od momentu kiedy założyłem do niej gaz, kosmicznie ciężko jest ją odpalić po dłuższym postoju np.wieczornym. Jeśli odpali to wszystko jest w porządku.Nie gaśnie,równo pracuje na gazie jak i na benzynie i odpala za każdym razem.Nie mam pojęcia co jej może być.Wymieniłem świece,kable,od innego opla przełożyłem aparat...
Pompujesz ręczną pompkę i po kolei odkręcasz korki odpowietrzające od pompki zaś. do wtryskowej. Pompujesz aż do wypływania czystego paliwa bez powietrza. Przewody na wtryskach możesz popuścić i zobaczyć czy pompa tłoczy do nich paliwo. Jeśli tłoczy to musi zapalić.
na moje rozumowanie i ze schematu wynika ze jest tam wbudowana elektryczna pompa paliwa,ale nie powinna ona być wpięta w przewód impulsowy z bloku silnika,w tym przewodzie nie ma być paliwa,poza tym jeżeli elektryczna pompa paliwa jest tam podłączona,po przekręceniu stacyjki w pierwsze położenie przed załączeniem rozrusznika tłoczy ona paliwo zalewając...
Żeby rozwiązać wątpliwości należało by wykonać test wydajności wtryskiwacza do menzurki. Sprawdzić zawartość mocznika w płynie Adblue (refraktometrem), sprawdzić czy nie ma śladów oleju, paliwa. Jeżeli w texie robisz zasterowanie pompy a ciśnienie oscyluje w okolicach 1,5 bara to prawdopodobnie robisz test samej pompy a nie obwodu tłoczenia, ciśnienie...
Mechaniczna pompa padała, bo pewnie elektrozawór odcinał paliwo przed nią i chodziła na sucho, wystarczyło zawór umieścić między pompą, a gaźnikiem i wszystko by hulało - nabudowane ciśnienie podwieszałoby membranę jak to przewidział producent i pompa nie zniszczyłaby się na sucho. Elektryczne rozwiązanie nie jest bezpieczne, bo np. przy wypadku paliwo...
Komputer pokazał takie błędy "Regulacja początku tłoczenia" Czy to jest jedna z cewek w pompie paliwa? według schematu to jest "Siłownik regulacji tłoczenia" a obroty silnika dochodza tylko do 2100
Sprawdx czy pompka paliwa w zbiorniku pracuje i tłoczy paliwo.
Początek tłoczenia sprawdzony? Regulator dawki paliwa w pompie?
Jest kilka charakterystycznych uszkodzeń pompy paliwa : - za niskie ciśnienie tłoczonego paliwa i jednocześnie za mała wydajność w ilości podawanego paliwa, spowodowane to jest ogólnym zużyciem pompy i często zużytymi szczotkami. Charakterystyczne objawy to brak mocy przy przyśpieszaniu. - zatrzymująca się pompa z przyczyną zużytych szczotek lub częściowego...
Ducato 2,3JTD silnik IVECO po strzelonym pasku, remont silnika, nowy rozrząd, wszystko złożone na tip-top, wtryski po regeneracji, nowe filtry i płyny. Pierwsza próba 3 błędy: czujnik położenia wałka wadliwe działanie czujnik położenia wału korbowego wadliwe działanie niska wartość ciśnienia paliwa czyli klasyka po strzelonym pasku, reset, bez błędów...
blue_17,common rail to sposób przygotowania i wtrysku paliwa w silnikach diesl'a,a nie sterowania zaworami. w common rail'u chodzi o to , że pompa tłoczy paliwo pod około 10 razy większym ciśnieniem niż w tradycyjnym diesl'u, cały czas utrzymując ciśnienie na jednym pułapie, układ posiada akumulator ciśnienia a paliwo dostarczane jest za pomocą elektrozaworów...
Do czego to chcesz zastosować? Do auta z gaźnikiem się nie nadaje. Z gaźnikiem, ma inny króciec i co ważniejsze niskie ciśnienie tłoczenia.
To chyba pokombinuję z pompą hydrauliczną,kompresor z jelcza,ekstra wydajność niestety cały na panewkach i dla tego potrzebne smarowanie. a po co do paliwa? przecież jest jeszcze takie coś co nazywa się wspomaganie w samochodzie, za bezcen kupisz pompkę do wspomagania, łopatkową , ma dużo większą wydajność niż zębata i najwaźniejsze że napedzana kołem...
Znajdź pompę paliwową , zazwyczaj jest w zbiorniku paliwa , doprowadź zasilanie bezpośrednio z akumulatora , po podłączeniu powinna tłoczyć paliwo. Jeśli będzie , do sprawdzenia przekaźnik pompy , (różowe kostki ) według Ciebie.
Dzisiaj tak jak wcześniej napisałem wymieniam:cewkę zapłonową, przerywacz, przewody wysokiego napięcia i kondensatory przy przerywaczu i cewce. Może jak z tych części się coś nagrzeje to silnik fiksuje. Ładowanie wczoraj sprawdziłem raz jeszcze i jest w normie, aku też naładowany, auto pali na od razu. Układ paliwowy też sprawdziłem podpinając bezpośrednio...
Rewelacja, na to nie wpadłem! Odnośnie pompy elektrycznej, kupiłeś zapewne pompę wirnikową, która rzeczywiście hałasuje jak diabli. Jednak w gaźnikowych silnikach z lat 60-70, jeżeli były montowane pompy elektryczne, to membranowe, np brytyjskie SU, to ciche pompy. Aby je zastąpić obecnie, trzeba kupić pompy membranowe, ja rekomenduję niemieckie pompy...
Do zaworu świecy płomieniowej paliwo tłoczy pompa wtryskowa( paliwo wychodząc z pompy wtryskowej przez kryze 0.75mm trafia do trójnika prowadzącego do zaworu świecy a drugi przewód do zbiornika .Na przewodzie do zbiornika jest zamontowany zawór ciśnieniowy by utrzymał cisnienie w układzie świecy nawet po zgaszeniu silnika- brak ciśnienia swieca nie...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
własne nie, trudności z paleniem na ciepłem silnikuto domena nowszych dizli, tam sygnał do uruchonienia świec podaje czujnik temperatury, po przejechaniu pow 200tys. pompa już nie tłoczy wystarczającej dawki paliwa w momęcie rozruchu ciepłego silnika ,można polepszyc to dogrzewając świece tyle że one niezalączą się pók isilnik nie obniży swojej temp....
To tak, nic sie nie blokuje, wszystko chodzi jak powinno. Jeden mechanik doradził mi żebym zajrzał w rure od turbiny która tłoczy powietrze do kolektora dolotowego, tam rura jest czysta, nie jest bardzo ubrudzona olejem. Teraz silnik znowu nie pali, tak jakby znowu pompa zdechła. poluzowałem rurke od pierwszego cylindra a brat kręcił rozrusznikiem,...
steed1 wg mnie to nienormalne... W tym modelu silnika pompa nie zostaje odłączona po osiągnięciu silnika... we wtryskiwaczach krąży cały czas paliwo... gdy silnik nie jest uruchomiony a włączony jest zapłon pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy i wraca do zbiornika... Zauważyłem to teraz ponieważ mam nowy silnik w samochodzie. we wcześniejszym miałem...
Procedura jest następująca: Ustawiasz napęd pompy wtryskowej na znakach wybitych na kołach zębatych. Następnie obracasz wałem korbowym (zgodnie z kierunkiem pracy silnika) tak, aby ustawić tłok pierwszego cylindra w GMP. Znak na kole zamachowym powinien się pokryć ze znakiem na bloku silnika. Następnie cofasz trochę koło zamachowe aby odnaleźć drugi...
Skoro silnik zgasł, to kolejno - zasilanie zaworu "stop", zasilanie nastawnika ( powinno być słychać ciche brzęczenie). Dalej - jeśli pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy, to nie ma siły - zapalić musi. Sterownik dostaje prawidłowe zasilanie ("30" i "15")?
Na stole pompa tłoczyła paliwo, bo miała odłączony immobiliser. Nie ma możliwości puszczenia z imo. Pompa z imo ma metalową osłonę elektrozaworu stopu.
Z wielkością butli macie rację. Do tej pory nie zastanawiałem się nad zużyciem paliwa. Ale jakby ktoś coś napisał o odmienności butli z wózka w stosunku do zwykłej butli do kuchenki, to byłbym happy. Jeśli chodzi o odcięcie paliwa, to zastanawia mnie fakt iż po zadziałaniu elektrozaworu pompa dalej tłoczy ale paliwo nie ma gdzie 'uchodzić'. Czy to nie...
Witam! Auto w trasie wpadło w pełne odcięcie. Paliwa 3/4 zbiornika, pali na samostart i bardzo ładnie pracuje, pompa tłoczy paliwo z tymczasowego zbiornika (bańki) i puszcza w powrót. Po podłączeniu do zbiornika również czerpie i ropa idzie w powrót. Wiec temat zasilania paliwem odpuszczam. Na samostarcie wchodzi na 1,5t obr i potrafi chodzić aż ręka...
Witam.Twoj problem polega na tym ze po wymianie pompy paliwa nie sprawdziles cisniania paliwa jaką pompa tłoczy na listwe.Na 100 % jest za niskie cisnienie i stad ten problem.Popdłacz manometr do mierzenia cisnienia do listwy wtryskow przed zasilaniem i odpal auto.Cisnienie nie moze byc mniejsze niz 2 Bar.Ponizej auto nie bedzie pracowac poprawnie.Sprobuj...
Witam kolegów. Jak w temacie golf 1.9 na pompo wtryskach nie odpala (kreci ale nie daje znaku życia). Co już sprawdziłem. -pompa paliwa w baku chodzi tłoczy paliwo do pompy w/ciśnienia. - czujnik wałka i wału sprawne -pompa w/ciśnienia wymieniona. -w sterowniku brak błędów -sterownik wymieniony na drugi z nowym softem. -sygnały na sterownik czyli zasilania...
Witam. Szukam jakiegoś rozwiązania automatycznego wyłączania pompy tłoczącej paliwo jeśli na stronie ssącej pojawi się powietrze ( koniec opróżniania zbiornika smok zaczyna ssać powietrze razem z płynem) wówczas ma zadziałać wyłączenie. Może ktoś zna gotowe urządzenie tak działające ?
Witam. Jak w temacie auto zapali na chwilę zakopci nie rowno chodzi po czy zgasnie. Cisnienie paliwa na listwie skacze z 220bar na 170bar po czy gasnie a przy tym kopci. Podpiąłem manometr przed filtrem paliwa i 0 bar. W zbiorniku są 2 pompy, lewą która zasila prawa w paliwo i prawa z której wychodzą 3 króćce zasilanie,powrót i trzeci cienki to nie...
Powietrza nie zobaczysz, pompa tłoczy paliwo do głowicy, powrotu z niej nie ma, wraca tylko nadmiar z pompy. Poprawcie mnie jak się mylę. Po odpaleniu jest biało niebieska chmura dymu?
Pompa paliwa z 1.9 dci tłoczy ropę do pędzla. W środku beczki, druga mniejsza jako odstojnik. Dodatkowo wylot z rynny idzie do filtra dedykowanego do myjek, a potem czysta ropa leci do beczki.
Pompę wtryskową ustawia się na początek wtrysku, a nie na znak 0 na piaście pompy. W moim C330M silnik i pompa wtryskowa nie była ruszana od wyjazdu ciągnika z fabryki, zdziwił byś się jak koło zębate jest przestawione od punktu „0” prawie do końca fasolek regulacyjnych. W typowym C330 (a nie przejściówce z C328 czy pierwszych C330 które miały inną...
witam co jeszcze do mogego problemu zawsze przy przekręcaniu kluczyka w pozycje zapłonu słychać jak pompa tłoczy paliwo u mnie też tego nie słychać poradźcie coś
Ale mi chodzi dokładnie o sam montaż pompy. Czy oprócz jej założenia dokonał jakiejkolwiek regulacji pompą już na samym silniku? Kręcił silnikiem, sprawdzał coś poprawiał pompę? Tu chodzi o to czy mechanik dokonał sprawdzenia-regulacji początku konta tłoczenia przy montażu pompy w ciągniku.
Dziekuje wszystkim za udzielone odpowiedzi , caly galimatias powstal poniewaz filtr paliwa znajdujacy sie obok zbiornika paliwa nie byl wymieniany od 7 lat (nie mial on odpowiedniej droznosci) i stawial on opor tłoczonemu paliwu i oczywiscie pompie paliwa a skutkowalo to nadmiernym spadku napiecia po rezystoze znajdujacym sie w przekazniku sterujacym...
Pompa w baku nie pompuje żadnego ciśnienia, jej zadaniem nie jest tłoczenie paliwa pod ciśnieniem do silnika, a jedynie dostarczenie swobodnego paliwa do przewodów zasilających pompę wtryskową i zalanie filtra paliwa. Te pompki mają ciśnienie zaledwie 0,5bar, maksymalne ciśnienie to 1bar
Cały czas do d...y zasilanie paliwem, od zbiornika począwszy, na rampie raila skończywszy. Najprawdopodobniej pompa do wymiany, pomimo że na biegu jałowym jeszcze tłoczy.
Witam Jak w temacie skuter Aprilla Atlantic z czterosuwowym silnikiem 125 ccm (bratnia konstrukcja Piaggio). Od jakiegoś czasu borykam się z problemem odpalania silnika po postoju dłuższym niż jedna doba. Podczas rozruchu pompa paliwa nie tłoczy w ogóle benzyny do gaźnika. Co sprawdziłem: - rozrusznik kręci szybko i bez uwag - gumowy kruciec gaźnika...
W takim razie jeżeli pompa pracuje przy zwarciu przekaźnika to sprawdź czy tłoczy paliwo i sprawdź czy iskra jest.
Mam problem Seat Ibiza 1.0 EFI rok 1994 po 20 min jazdy gaśnie juz był w serwisie Seat ale nic nie stwierdzili a samochód jak gasł to po paru minutach odpala ponownie i jedzie dalej jednak ostatnio nie zgasł tylko stracił na mocy na chwile jak by nie dostawał odpowiedniej ilości paliwa pompa tłoczy pod dobrym ciśnieniem wszystkie wtyczki w samochodzie...
zobacz czy czasem pływak nie ociera o ścianki gaźnika i się nie blokuje, wymień filtr powietrza, filtr paliwa, jeśli nowa pompa słabo tłoczy, to może być przytarty popychacz który trzeba wymienić na nowy.
Witam. Mam następujący problem w moim Space Starze 1.9 did silnik renault, a mianowicie nie odpala. Po włączeniu zapłonu zawór drv się zamyka i paliwo nie pompowane jest na listwę, po odłączeniu wtyczki od zaworu pompa tłoczy paliwo (580bar). Zawór wysokiego ciśnienia (drv) chyba działa poprawnie bo po podaniu napięcia szczelnie się zamyka, a po odjęciu...
Co mogę powiedzieć!Montuje gaz od 6 lat! Problemy typu BUM znam dobrze...Trzeba w pierwszej kolejności doprowadzić autko żeby chodziło na benzynie, a co do pompy paliwa to na LPG powinno ją być słychać dlatego że odcina się wtryski a nie pompę. Dlatego że pompa tłoczy paliwo przez listwę wtryskiwaczy i wten sposób nie powodujezatkania wtryskiwaczy!...
Paliwo mi nie wraca do baku, tzn krece rozrusznikiem pompa tłoczy a na powrocie suchutensko. Zmierz ciśnienie paliwa na zasilaniu manometrem.
A ja tak i jest to scania HPI- kopci jak cholera na szaro. Pompa comon daje ciśnienie, więc co tu ustawiać. W silnikach wykorzystujących system Common Rail zamiast sekwencyjnej pompy paliwa wykorzystywana jest pompa wysokociśnieniowa, która tłoczy paliwo do akumulatora zasilającego (zwanego również listwą lub szyną) wspólnego dla wszystkich cylindrów....
Mam ten wynalazek od ładnych paru lat. Także miałem problemy z brakiem mocy i ciężkim paleniem. Przyczyną okazał się nadłamany kruciec od pompy paliwowej. Praktycznie nie było tego pęknięcia widać, ale wystarczyło to aby pompa tłoczyła paliwo wprost do zbiornika. Cena pompy w serwisie jest astronomiczna, jednak to tworzywo można bez problemu spawać....
Witam. Mam problem z Audi A4 B8 (2011 benzyna 1,8 TFSI). Kilka dni temu przy przyspieszaniu poczułem brak mocy powyżej około 2200 obrotów. Po kilkukrotnym zapaleniu i zgaszeniu silnika zaczęła świecić żółta kontrolka diagnostyki silnika. Sprawdziłem listę błędów za pomocą VAG-COM. Błąd wykryty przez sterownik: "2838($000B16):AF Cisnienie w zasobniku...
Jeżeli leci to membrana jest w porządku. A jeśli tam nie ma membrany to co robić? W zasadzie to ona nie zasysa z racji iż paliwa napływa samoczynnie. Natomiast faktycznie tłoczy, czyli utrzymuje ciągłość strumienia paliwa podczas pracy silnika (zasilenie sekcji tłoczących). Jakimś kryterium będzie przepływ paliwa do zbiornika (powrót) oraz oczywiście...
No po to jest ta regulacja żeby to skorygować. W 330 do końcowego sprawdzenia najlepiej dwie osoby. Jeden kręci wałem i patrzy na pompę a drugi trzyma kołek. Początek tłoczenia paliwa to parametr który da się ustawić bez względu na wiek silnika. Tutaj starość silnika nie ma znaczenia.
Witam Was serdecznie, a więc znów potrzebuję Waszych rad. Przedmiotem naprawy jest Renault Thalia 1,4 8V 75KM z 2000r (cewka z elektronicznym modułem na pokrywie zaworów) Wymieniłem silnik, przed wymianą silnik odpalał i pracował poprawnie pomijając, że smarowany był mazią (woda, olej) przez uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Tak czy owak silnik wymieniony...
Sprawdz fazy wtrysku czy pompa tłoczy paliwo do cylindra, który znajduje sie aktualnie w fazie sprężania. To że znaki na kółku pompy się zgadzają to nie znaczy, że fazy wtrysku są odpowiednie!!! Pompę można obrócić o 360' , 720' , 180' i znaki też będą się zgadzały.
Jak jest trudni przypadek to spróbuj połączyc pompę w zbiorniku pod zapłon tak aby podawała cały czas a nie "na rezerwie". Moze wtedy będzie widać gdzie cieknie ropa.Miałem tak w 206 i dopiero po założeniu pompy dodatkowej w zbiorniku okazało się gdzie była dziurka.Audi ma pompę ori także łatwiejsze zadanie. ta pompa nie podaje paliwa do przodu, tylko...
Ja Ci zadam kilka konstruktywnych pytań. Widziałeś kiedyś piec na olej przepracowany? Widziałeś kiedyś jak wygląda palenisko po jednym dniu pracy? Jak sądzisz, ile czasu będzie trwało filtrowanie 1 litra oleju? Skąd będziesz się w ten olej zaopatrywał? (w warsztatach do jednego zbiornika zlewa się silnikowy i przekładniowy). Gdzie masz zamiar zamontować...
prasa tłoczenia początek tłoczenia ciśnienie tłoczenia
generator prądu roweru sinuspro 2000s próba klonowania
jakie zamienniki tranzystora jakie zamienniki tranzystora
Lokalizacja sterownika silnika w Ford Galaxy 2.3 Mk1 2002 Kolory przewodów drzwi Mercedes W208 Coupe