Pompa vacum ?
hmm no tak, przeczytalem ale ciężko mi cokolwiek z tego wykorzystać... ale mógł byś mi przybliżyć sprawę związaną z odpowietrzeniem? Pisaleś coś o pompie Vacum
Czyli błąd musi być gdzie indziej Komputerem chciałeś wykryć olej w pompie vacum. Litości.
Witam mam problem z moją vectra z rocznika 2001. podczas jazdy miejskiej nic się nie dzieje , dopiero jak wyjadę na trasę, po przekroczeniu ok 100- 110 km\h auto traci moc zapala się błąd i niekiedy robi się twardy hamulec, proszę o pod powieć od czego szukać usterki ? mam podejrzenie że może coś się dzieje z pompą vacum ?
Na obrotach wyższych i małych masz podciśnienie ? może jest zbyt małe ,załatw vakuometr i sprawdź jakie i w jakim czasie pompa wytwarza podciśnienie , moze poprostu padła vacum pompa
pompa vacum była przyczyną
A o rozruszniku nikt nie wspomniał co jest podstawą w tych wozach.Blokady (znak na obudowie)wałka tam nie założy bo gdzie? No chyba że wyjąć pompę vacum. Gdy czujniki czytają z kół rozrządu, ani ECM ,ani pomiar oscyloskopem nigdy nie da wiarygodnego pomiaru. żeby tak było ,czujniki muszą czytać bezpośrednio z wału albo wałka.W tym wypadku żeby mieć...
Ja mam astre g czyli jak juz to raczej taki zbiórek musze kupic tylko w którym miejscu go podpiac tymi wezykami pomiedzy pompa vacum a zaworem egr na srodku tak dobrze rozumiem.
Chyba Isuzu ma vacumpompę na alternatorze. Wolnossący oplowski 1,7D ma vacumpompę na wałku rozrządu. W omedze 2,3D był alternator Bosch i na nim była vacum pompa.
Odkręć pompę vacum i wałek blokujesz płetwą
Witam. Chciałbym zapytać czy dowiedział się Pan jaka jest przyczyna stukania po odkreceniu korka,bo ja własnie zauwazyłem w swoim Traficu ,ze mamtaką samą sytuacje,a nie byłem jeszcze u żadnego mechanika. bo też podejrzewałem ze siadła mi pompa vacum i nie wiem czy ja wymieniać.
wymień pompę vacum to ona ssie olej z silnika
Tam jest problem ogólnie z podciśnieniem ,pompą vacum i elektrozaworami.Pomiar vacum,drożność przewodów ,i podciśnienia do sprawdzenia na początek. Dla początkujących temat spalony.
Witam. Jakie powinno być poprawne podciśnienie na vacum przy silniku Opel 1.7 CDTI 110 KM isuzu? Z pompy vacum wychodzą dwa przewody; 1) grubszy przewód na serwo ma około -0,3 bar na biegu jałowym 2) cieńszy -0,2 bar na biegu jałowym https://obrazki.elektroda.pl/2927244400_... Vakuometr wpinałem trójnikiem bezpośrednio pod pompę. Dla...
Wszystko się okaże po rozebraniu alternatora. Mostki padają to fakt, ale regulator też. Do tego trzeba by uszczelnić pompę vacum. Tak że jak zdemontujesz to ocenisz.
Przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia się raczej przy wyższych obrotach). 3. zbyt niskie podciśnienie w układzie podciśnienia za sprawą...
Elektrozawory mają opisane króćce - VAC idzie do pompy podciśnienia (vacum), OUT idzie na sterowany element.
Przy akumulatorze jest zawór który ma dwa króćce, jeden idzie do turbo a drugi do pompy vacum. Wyjąłem turbo i klapa jest zamknięta, żeby ją ruszyć muszę dmuchnąć powietrzem...
Witam . Posiadam corsę z uszkodzonym silnikiem A13dtc szukałem w necie tego modelu jednak bardzo ograniczony wybór ( mieszkam w uk) Moje pytanie brzmi czy mogę zamontować silnik A13dte? Tych jest sporo i na pierwszy rzut oka wyglądają identyczne. Czym się różni A13dtc od a13dte? Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc Pozdrawiam Dodam tylko że to model...
Wdus hamulec, trzymajac zapal silnik, pedal powinien opasc po noga. Jesli nie opada to servo albo vacum-pompa. Dokrec ten przewod.
Czy moge jeżdzic normalnie? Jeśli masz DPF taka jazda zabije filtr. Na początek posprawdzaj przewody podciśnieniowe od pompy vacum do zaworu sterującego turbo pod przednią prawą podłużnicą. Tam przy pompie będą dwa gumowe wężyki które często pękają.
Kolega żartuje - pompa vacum wytwarza podciśnienie a nie ciśnienie, więc o pompowaniu dętki zapomnij.
Niby nie. Spójrz na kolektor dolotowy w okolicy EGR i pompy vacum. Jak waż dolotu idzie bezpośrednio do kolektora bez takiej małej czarnej przystawki to nie ma.
W silnikach, które część osprzętu sterowana jest podciśnieniowo w niektórych wypadkach, kiedy wiele urządzeń naraz ma zapotrzebowanie na te medium zamiast korzystać z tego co jest zgromadzone w akumulatorze musi czekać aż pompa vacum wytworzy je na odpowiednim poziomie. Może się to objawiać spóźnionymi reakcjami elementów wykonawczych. Np chcesz wyprzedzić,...
Brak ifo jaki to silnik ? Błąd P0400 oznacza, że ilość gazów spalinowych wchodzących do cylindra jest niewystarczająca 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem zaworu EGR stare poprzecierane wężyki podciśnieniowe. 2. niesprawny sam zawór EGR np. zapieczony, pracujący nieprecyzyjnie. 3. błędny pomiar ilości powietrza przez przepływomierz (podobno objawia...
Więc podłącz to auto pod jakiś sprzęt diagnostyczny i będziesz wiedział co mu dolega kto ma ci pomóc po omacku Dodano po 3 Alternator wymieniałeś ale to nie jest powiedziane że nie mógł się uszkodzić , mógł się dostać olej z pompy vacum,weź miernik i sprawdź ładowanie
Podejrzewam pompę vacum, ktoś wie jakie ciśnienie powinna pokazać ? Jutro przełoże turbinę, może to coś pomoże
Sprawdż poprawność działania vacum pompy, przewodu (rurki) od pompy do serwa i samo serwo (nie syczy nic?). Tylko tyle może być możliwości.
Czy można dostać vacum pompe na 12 v , albo z jakiego auta nabyć to, ma to wspomagać hamulce
Jest znak na wałku rozrządu pod pompą Vacum, a więc mozna sobie sprawdzić :) ale wydaje mi się że jednak na pierwszym cylindrze mają się mijać :)
Tu pompa vacum nie ma nic do egr posprawdzaj szczelnosc węzy od turba i prace egr po sciagnieciu na nim osłony
Hej, Masz podobny problem co ja miałem w moim 1.7 DTR, przyczyną jest vacum pompa która przepuszcza olej na elektrozawór turbiny przez co gruszka się zacina i wyskakuje autko z kluczykiem. Kup nową vacum pompe i elektrozawór (chodź nie które da się uratować rozbierając i czyszcząc je), co do używek vacum pompy z alledrogo nie polecam (czasem szkoda...
Podłączyć tester zajrzeć w parametry ,ja wiem że będziesz czytał tylko błędy pewnie fejsem typu tech 2 także nie wiem jak ci pomóc.Może być też że vacum pada,pompa nie musi mieć nic do tego,tego spadku mocy.
Prawdopodobnie uszkadza się przez olej silnikowy przedostający sie z vacum -pompy. Możesz jeden uszkodzony rozebrać . Vac to zasilanie podciśnieniem, out to wyjście np : na turbo.
A układ podciśnienia szczelny sprawdz rurki i gumowe kolanka,jesli szczelne to sprawdz pompę vacum,a najpierw to jak nie czyściłeś kolektora ssącego to go rozkręc i wyczyść
Od klap jest plastikowy siłownik, za pompą vacum. EGR nie rusza się od tak przy dodawaniu gazu. Poza tym może być ciężko z odpalaniem silnika przy wymontowanym EGR.
Witam, jestem posiadaczem Opla Astry G z silnikiem 2.0DTL. Wszystko w samochodzie działało tak jak powinno, niestety klocki hamulcowe już się skończyły więc postanowiłem je wymienić. Koło po kole i wszystko ładnie udało się wymienić. Oczywiście zaciski zostały ładnie wypiaskowane i omalowane, wszystko zostało posmarowane smarem ceramicznym. Po odpaleniu...
Ale aż tak by uciekały te spaliny, nie sądzę. Jak w tej Twojej astrze sterowana jest turbina?? idzie do niej jakiś przewód podciśnieniowy od zaworku sterowanego elektrycznie a korzystającego podciśnienia z pompy vacum??? czy też masz turbinę na której jest z jednej części turbiny przewód (wężyk) idący do jej drugiej części?
wadliwe dzialanie 1 ,pompa vacum jest ok sprawdzana vacuometrem ciagnie jak nówka Dodano po 2 vacum daje -0.9bara
Witam mam problem z Vectrą B 2.0 DTL samochód przechodzi w tryb awaryjny tylko gdy chwilę pochodzi na wolnych obrotach, wygląda to tak że po odpaleniu zawór EGR jest zasysany do końca po około 5 sekundach zamyka się i wtedy przechodzi w tryb awaryjny, podmieniany zawór EGR, elektrozawór sterujący, pompa vacum (stara nie miała takiego podciśnienia i...
Wszystkie wężyki i rurki cieńkie plastikowe od podciśnienia sprawdź.Idą od pompy vacum na głowicy do 3 elektrozaworów (dwa obok aku , jeden pod rurą filtr-turbina). Czujnik jest w bloku silnika ale sprawdź jego wtyczkę bo lubi gnić.
W Hitachi nie zużywały się szczotki, no chyba, że do cna skończył się simmering na uszczelnieniu wałka, jak dochodzi vacum pompa. Natomiast mostek i regulator padały, ale i tak nie wiemy, czy to Hitachi na okrągłą wtyczkę z 4 bolcami czy płaską z dwoma. :)
Trzeba jednak wyjąć alternator... Na jego osi jest pompa vacum i często traci szczelność o-ring, a wtedy pierścienie alternatora są zaolejone i tracą kontakt ze szczotkami. Mam identyczny silnik w Astrze i miałem podobnie.
Witam, Minęły już przeszło 2 tyg. jak auto wróciło do mechanika... Stwierdzono, że przy skręcie kierownicą - bodajże w prawo ginie gdzieś zasilania i autem miał zająć się elektryk. Niestety elektryk po ponad tygodniu "walki" sie poddał. Mechanik postanowił w przyszłym tygodniu przeprowadzić jeszcze jeden test - wyjać pompę i wstawić do testów inną,...
Dobra sugestia, tego nie sprawdziłem a problem właśnie wydaję mi się że jest po załączeniu turbiny. Dodatkowo kupię vacuometr bo alternator z pompą vacum wymieniałem półtora roku temu (problem pojawił się pół roku temu). Niby po regeneracji ale może coś nie domaga i daje małe podciśnienie. Czy na szarpanie może mieć wpływ przepływomierz? Żadnych błędów...
Brat był nim w Niemczech, 700 km w jedną stronę więc raczej jest przepalony. Po za tym kolejny raz zaznaczam że kolega nic nie znalazł ale ale myślę że specjalista sobie z tym poradzi. Potrzebuję tylko namiary na takiego pewniaka. Nie sztuka wymienić po kolei wszystkie elementy silnika na podstawie domysłów że to może egr a może przepływka a może jeszcze...
Kolejna wpadka totalna, wyjmij alternator Honda Civic bodajze 7 gen. 1,7 cdti silnik opel by isuzu.... Z góry sprężarka od klimy z dołu sanki. Odkręcić bez problemu ale pokonać nim zakręt żeby wylazł przez nadkole pod zderzakiem to dopiero sztuka. Ostatecznie wyciągnięty w następujący sposób- jeden się z nim szamocze a drugi kawałem rury i łapką ciągnie...
Witam, Dużo czytam na forum, mało się udzielam, ale problem mnie przerósł. Brakuje mi już pomysłów. Może ktoś z Was coś doradzi. Otóż mam problem z doładowaniem Vectra c 1.9 cdti 150KM 2006r automat. Około miesiaca temu samochód stracił moc. Wyglada tak jakby turbina nie dmuchala w ogóle, ale nie zawsze czasami po odpaleniu jeździ jak powinna do...
jakie masz bledy tylko tez jeden P02279 czy jeszcze inne?turbina moze byc sprawna ale sa jeszcze weze od podcisnienia i ten wspomniany zawor ,pompa vacum.mozna zrobic test na jalowym czy sztangla pracuje.wazny jest czas reakcji zaworu n75 czyli rekacja sztangli po przeladowaniu czy znowu ja zaciaga,
turbo ok elektrozawory ok, pozostał czujnik cisnieniam pompa vacum i gruszka od turbo. Przyglądałem się gruszce i chodzi, ale nie sprawdzałem czy chodzi w pełnym zakresie a ponoć to wazne. dwa pompa vacum zasysa jednak nie sprawdzałem ile bar poniewaz nie posiadam vacunometra. Zauwazyłem że przy odłączonych klapach wirowych i przy zaslepieniu egrm pod...
Podstawa to dobra pompa vacum min.0.8bara,oczywiście wężyki podciśnienia szczelne ,sprawne zaworki i szczelne wszystkie membramy w elementach wykonawczych.Ale przy niesprawnej pompie vacum powinno chyba walić błąd systemu krytycznego 2(turbo)u ciebie posprawdzaj węzyki koło akumulatora pewnie sam egr sprawny .No chyba że membrama poszła ,i sprawdz czy...
Witam Czy może wie ktoś w jakich konkretnie samochodach występowały elektryczne pompy vacum ? U mnie w oplu moja już troszkę nie domaga i chciałbym układ sterowania klapami, EGR i turbiną przepiąć na dodatkową elektryczną pompkę vacum. Starą pozostawić tylko jako pompa do wspomagania układu hamulcowego.
Witam Posiadam opelka z silnikiem isuzu 82KM z 1996r, i ostatnio dopadł mnie pewien problem. Podczas ostatniego roku eksploatacji czasem miewałem taki objaw że pedał hamulca robił się twardy i dość słabo hamował np. podczas dojazdu do skrzyżowania na wolnych obrotach silnika, pomyślałem że po prostu vacum- pompa się kończy choć na dobrą sprawę tam nie...
Na kole pasowym masz znak i na obudowie rozrządu widać od góry, dobrze przyświeć.Pompę blokujesz nawet wiertłem ,zewnętrzne koło zębate strzałką do góry.Wałek ustawiasz po zdjęciu pompy vacum i odkręceniu ostatniego łożyska wałka ,wystarczy że dopasujesz płaskownik albo suwmiarkę.Śruby możesz zostawić stare bez problemu.Żadnego kąta wtrysku nie musisz...
A wiec tak: Cały dolot sprawdzony-szczelny Egr podmieniony- nie pomogło Czujnik doładowania zmieniony-nie pomogło N75 zmieniony- sterowanie turbina lepiej dziś (mój pewnie uwalony) lecz błąd nadal występuje Przeplywka zmieniona- nie pomogło Wymienione wszystkie części na raz- nie pomogło(z wyjątkiem lepszego sterowania turbiny ) Grucha turba podpięty...
Przede wszystkim kontrola przewodów i servo (hamulce) po wyłączeniu 24h ściągasz wężyk z serwa i powinno być słychać zassanie powietrza ,można założyć zaworek https://allegro.pl/oferta/zawor-zwrotny-...
0,8 bar? Pompa vacuum powinna robic podcisnienie ok 0,1bar. Albo masz nieszczelność w podcisnieniach albo pompa jest za slaba Moj błąd...nie podalem jednostek w jakich mierzylem. Pompa vacum daje -1 bar, a wyjście na turbo z zaworka i przy gruszce jest takie same i wynosi 0,6bar. Dodano po 4 Wałki rozrządu nie są zużyte? Wałków nie sprawdzałem...jest...
Witam mam problem z Vivaro, a mianowicie Odpalił, przejechał jakieś 2 km i zgasł,doszłem już do tego że nie dostaje paliwa.Odpalił na "autostartcie". Na ropie pracuje jedynie jak druga osoba przy pracy silnika jednocześnie pompuje pompką do odpowietrzania przy filtrze paliwa.Obstawiam nieszczelność na przewodach-ciągnie lewe powietrze,ewentualnie pompę...
Byłem na kompie (CDIF) u znajomego i tak: P0704- 6 czujnik sprzęgła P0400- 0 EGR P1125- 0 ciśnienie turbo P1125- A czujnik też coś z ciśnieniem w kolektorze Jeszcze ABS się pali,czujnik do wymiany (ale przez to chyba nie wchodzi w tryb awaryjny :D ). Po skasowaniu wszystko zniknęło. Jeździliśmy tym samochodem i jeździliśmy ok. 10km sprawdzaliśmy parametry,...
Witam Podstawa w twoim przypadku to rzetelna diagnostyka komputerowa, najlepiej serwisowym testerem lub jeśli niema takiej możliwości to dobrym uniwersalnym. Musisz nam powiedzie jakie błędy zapisane są w sterowniku będzie można wtedy powiedzieć co powoduje przejście ecu w tryb awaryjny. Czy mechanik u którego byłeś robił diagnostykę? bo wygląd że wymienia...
Witam, Ostatnio pojawił sie u mnie problem z wysokim spalaniem mojej Gwiazdy (Astry). Podejrzewam, że chyba sam sobie narobiłem tej biedy. Jak to w astrach często bywa, pompa vacum ciska olejem po przewodach podciśnienia. I właśnie jeden z nich prowadzi do pompy paliwa, następnie do regulatora dawki paliwa (tak mi sie wydaje) jest to taki grzybek z...
Witam, jako , ze już kilkukrotnie miałem styczność z tego rodzaju samochodami, chciałbym przedstawić wam kilka istnotnych informacji dotyczących najczęstszych usterek silników DTL oraz DTX w oplu. 1.Slynne, wręcz klasyczne już zapalanie się "checka" podczas jazdy, co skutkuje spadkiem mocy lub obrotów, po przygazowaniu lub odpuszczeniu pedału gazu check...
Sprawa wyjaśniona. Odkręciłem pompkę VACUM i poprostu tą blaszkę którą się przykręca obróciłem tak aby wężyk z niej wychodzący nie znajdował się na dole tylko bardziej u góry. W wężyku od podciśnienia znajdował się olej, którego niewielkie ilości są potrzebne do pracy tej że pompy, dostawał się tam podczas jej pracy. Teraz brak błędu i brak problemu...
Witam serdecznie. Otóz probuje dobrać przekruj kabla, przewodu na odcinku około 1 metra dla alternatora od opla corsy b 1.5d z vacum pompą. Alternator ma 12V 70A a jak dobrze licze to dla takiego amperażu zalecany jest kabel conajmniej 10mm2. Czy w corsach z tym alternatorem faktycznie był taki przekrój? Jeśli tak to dlaczego śruba wystająca z alternatora...
Witam wszystkich. Mam pewien problem z moją Vectrą B 2.0dti 99r. Auto kupione niedawno, więc nie wiele o niej wiem. Od początku palił się check. Według poprzedniego właściciela zapalił się z powodu pęknietego przewodu podciśnienia. Auto oczywiście nie miało mocy i kręciło tylko do 4tys. Wymieniliśmy przewód, check nadal się palił, mocy dalej brak(tryb...
Ktoś tu polecał picanto z segmentu A??? A naprawiałeś nowe skody? To nie papier? Jaka cena taki towar. Jak chcesz porównać byle jakąkolwiek skode do picanto, to ręce do pięt opadają. Brat z salonu wziął sportage, zrezygnował z gwarancji, bo kroili go niemiłosiernie pech chciał, albo i nie pech(tylko KIA), że po roku i 2 miechach zaczął samochód śwriować...
Jak jest 12,5V to ładowania nie ma. Być może to regulator albo prolem z uzwojeniem. Jest to altek Hitachi z pompą Vacum regulator wewnątrz altka, problematyczny demontaż. Sprawdź wtyczkę altka na początek http://obrazki.elektroda.net/38_12631530... IG- ignition, zapłon L- charging lamp, lampka ładowania S- battery sense, ładowane akumulatora, zacisk...
Część. Po raz pierwszy zakładam temat i ciężko mi się zorientować czy odpowiedni dział,ale pewnie nie za co przepraszam. Temat dotyczy Astry G z silnikiem x2.0DI Problem z mocą,a mianowicie nie ma przyspieszenia tego co kiedyś. Słabo się rozpędza. Turbina w zaje...tym stanie,pompa wtryskowa nowa,elektrozaworki sterujące w 100% sprawne,Vacum też dobre,czujnik...
Jak to mówią po nitce do kłębka, wężyk od turbinki(taki cienki) poprowadzi Cię do tego zaworka ja mam vc c 1.9 cdti i u mnie ten zaworek znajduje sie przy chłodnicy od lewej strony auto,do zaworka są podpięte 2 wężyki jeden od turba drugi od vacum pompy ,sprowdz szczelność tych wężyków i styki tego zaworka Dodano po 3 co do wyswietlanego klucza i dużego...
Wszystko OK z podciśnieniami znaczy sie nie ma nieszczelności a pompa wytwarza dobre podciśnienie. To może kolega napisze gdzie i jak szukać przyczyny problemu wtedy napewno skumam o co loto :) Podciśnienie na wyjsciu vacumpompy -0,98bara na wejsciach do poszczegolnych elektrozaworów -0,8
Przyczyną trybu awaryjnego może tez być przepływomierz, nieszczelności w dolocie, nieszczelności w podciśnieniu, sama turbina i parę innych elementów, ale o tym na forum było sporo - starczy poczytać i posprawdzać. Jak zwykle warto zapytać komputer o błędy. Podciśnienie ma być cały czas, zawór reguluje ile ma być na gruszce. Nieststy opli nie znam...
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Witam, Mam problem z Vectra C, wymieniłem turbinę na nową, wymieniłem przewody gumowe wysokociśnieniowe bo były sparciałe i nieszczelne. W tej chwili samochód jeździ dobrze, lub po 15km wchodzi w tryb awaryjny albo jeździ bez trybu ale łapie sporego zamuła, błąd to P0100-67 obwód czujnika masowego lub objętość przepływu powietrza poza zakresem Sprawdziłem,...
Domyslam sie, ze masz silnik Opla t turbina. JA coprawda mam wolnossacy 1,7DR, ale problemy podobne czase, szczegolnie w chlodniejsze dni. Dwa pytania do ciebie. Czy sprawdzales poprawnoisc dzialania swiec zarowych? I drugie : Czy na pompie paliwa masz zamontowana taka spora gruchem ktora jest polaczona z ukladem podcisnieniowym vacum pompy? Zomny silnik...
Przerabiałem to w zeszłym roku w swojej vectrze 2,2dti. U mnie okazało się że pękł gumowy łącznik od podciśnienia przy turbinie. Naprawa w 5 minut i jeździ do dziś. U mnie objawiało się to błędem P0400 Układ recyrkulacji spalin - błedny przepływ. Na forach opisują że jest to dość rozległy błąd i przyczyną może być: 1. niesprawne układy sterujące otwieraniem...
Jest ok. Myślałem że chcesz uzyskać więcej niż -1 a tego przecież zrobić się nie da. Ten pierwszy czujnik jak rozumiem to czujnik który zamyka styk przy odpowiedniej wartości. Drugi to czujnik elektroniczny na wyjściu którego masz napięcie którego wartość jest zmienia się wraz ze zmianą podciśnienia. Potrzebujesz vacuostat, np. PSE 100 EC tyle że te...
Sprzęgiełka były podmieniane na stare zużyte, jak i nowe z pudełka, już po awarii żeby sprawdzić czy to nie jego wina, ale różnica wychodziła poniżej 0,1- błąd pomiarowy bo trudno dokładniej zmierzyć suwmiarką więc to nie wina samego sprzęgiełka Nie rozumie tego zdania. Wg mnie na starym sprzęgle odsadzenie wynosiło 1 mm, a na sprzęgłąch nowych czy...
Sprawdzając podciśnienie jakie wytwarza pompa vacum zaniepokoiło mnie to że jest ono bardzo niestabilne, to znaczy wskazówka drży jakby miała odpaść. Czy to normalne? Sprawdzałem kiedyś w Oplu i wskazówka stała nieruchomo. Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Witam. Jeśli było już taki temat to proszę o przeniesienia. Mam dziwny problem z Oplem Zafirą 2,0DTI 2005r ( wg Op-com 2004). Silnik Y20DTH. Świeci się kochana kontrolka, odczyt błędów wykazał P0105 - za niskie ciśnienie. Problem występuje już od włączenia zapłonu i nie można go skasować ( nie trzeba odpalać bo problem występuje ciągle). Sprawdzone:...
Witam serdecznie wszystkich urzytkowników forum. Troszeczkę przeglądałem forum ale nie mogłem znaleźć odpowiedzi na mój problem w zafirce z silnikiem Y20DTH rok 2001 wersja Elegance Byłem u mechanika 3 tygodnie temu i wymieniłem świece żarowe, wymieniłem wszystkie lecz podczas wymiany powstał problem, ponieważ jedna ze świec się ukręciła, mechanik powiedział...
Witam, kupiłem Astrę G 2.0DTL z 1999r i chciałem jej od razu zrobić przegląd bo kupiłem ją w dobrych pieniądzach. Rozebrałem cały kolektor dolotowy aby wszystko wyczyścić. Po rozebraniu pompy VACUM był olej w pompie. Podmieniłem ją obecnie na jakąś inną. Wszystko działa poprawnie i jest ok. Rozebrałem każde koło i wyczyściłem te zaciski po których pracują...
a więc masa jest też dana dodatkowa, więc to odpada. Jak go mam podłączonego? W tej chwili alternator siedzi w aucie ale pracuje niezależnie od instalacji pojazdu, dokładnie rzecz biorąc kostka elektryczna z instalacji samochodu, w której jest przewód wzbudzeniowy (kontrolka) jest wypięty, B+ instalacji auta jest od alternatora odłączony. Do alternatora...
Witam, mam kilka pytań odnośnie mojej Astry G 2.0DTI 101KM z 2001roku. Do rzeczy. Wczoraj odpaliłem auto i zacząłem jechać, na prostym odcinku drogi wcisnąłem pedał gazu i auto strasznie mulasto zaczęło się zbierać. Początkowo myślałem, że mi się hamulce zapiekły, stanąłem i sprawdziłem ale tarcze były zimne. Po ujechaniu kilkunastu metrów zapaliła...
pompa vacum vacum pompa vacum pompa paliwo
regulacja hydroforu instalacja elektryczna motoroweru posuw drutu migomat bester
Mio MiVue 65LM nie włącza się po aktualizacji - przyczyny i rozwiązania Jak włączyć dźwięk w laptopie - poradnik krok po kroku