To jest właśnie ta pompa wspomagania do silnika AGK, który pompę vacum ma na pasku klinowym z przodu silnika. Przewertowałem całe google i nic nie ma kompletnie zero jakichkolwiek informacji. Jeszcze mnie jedna myśl naszła, z tego co widzę to z VP jest odprowadzenie do miski olejowej ... może to cholerstwo się tam zapchało i dlatego nie ciągnie ? Spróbuje...
Może pompa vacum?
Sprawdź czy nie zmieniłeś ( po wymianie filtra bądź rozrządu ) zasilania z powrotem od pompy vacum.
Pomogła wymiana przewodów paliwa i pompy vacum
dwoje19 sprawdź sobie gruchę od turbiny czy nie zgnita i jak daje pompa Vacum.
przewody podciśnieniowe sprawne ? , szczelne pompa vacum sprawna ?
Podciśnienie pompy vacum sprawdź. Geometria luźno chodzi?
Sprawdzona ale podejrzewam pompę vacumbo servo wymieniane ok pół roku temu na nowe a jak sprawdzić pompę vacum
Sprawdzałeś działanie pompy vacum, czy hamulec nożny jest skuteczny tj. działa Ci wspomaganie ?. Turbina jest sterowana podciśnieniem z pompy vacum.
Możesz napisać co to za ustrojstwo padło to przy silniku bo mam to samo i juz tracę siły może pompa vacum?
Należy sprawdzić czy pompa hamulcowa serwo jest szczelna. Dodatkowo poziom płynu hamulcowego, podciśnienie pompy vacum, szczelność układu.
A jak podciśnienie z pompy, bo czasem vacum pompa nie wyrabia.
kolego wiem że takie informacje są na google ale szukam pomocy bo nie moge sobie poradzić z odpalaniem silnika i zastanawiałem sie czy ta pompa ma cos z tym wspólnego bo podłączony jest do niej przewód paliwowy jeśli ci to sprawia trudność nie odpowiadaj pozdr.
Panowie zdania podzielone co najpierw pompowtryski czy pompę zrobić -nie ma to znaczenia obie rzeczy zrobię tylko w czasie i po kolei. Kolejny zestaw znalazłem ten droższy 170pln. https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawc... https://obrazki.elektroda.pl/2235109600_... Pomóżcie wybrać właściwy...
Zobacz czy się króciec nie obluzował w korpusie.
Cześć. Niestety problem występuje nadal. Sprawdzone w aucie wszystko (tak twierdzi mechanik) czyli głowica, obudowa filtra paliwa, pompa vacum, pompa w zbiorniku, pompowtryski... Gdzie dalej szukać???
Ja bym się przyjrzał jeszcze przepływomierzowi oraz sprawdził czy np króciec od vacum pompy jest ok.
Witam,mam do was może i głupie pytanie ale,czy silnik może pracować bez pompy vacum,samochód to VW golf II 1.6D. Pozdrawiam.
W moim wypadku była to vacum pompa, po wymianie usterka ustąpiła
Widoczne wycieki to prawdopodobnie wyciek z pompy vacum. Dzięki i Pozdrawiam.
Problem rozwiązany, była padnięta pompa vacum i zawór n75.
Dałem dziś bezpośrednio podciśnienie z vacum na gruszkę i ominąłem cały układ podciśnieniowy tak ze tylko podciśnienie podawane było na serwo i na gruszke i wykonałem jazdę próbna i nie pomogło .czy mam rozumieć ze vacum pompa jest usterka ?
Witam, może ktoś z was też miał taki przypadek i podpowie gdzie szukać. VW T5 siadła pompka paliwa w zbiorniku po wymianie na nową auto odpala i jedzie po przejechaniu paru kilometrów gasnie i jest pusty filtr paliwa, pokręcę znowu odpali i jedzie, wymieniłem już nawet pompę vacum i dalej nic
A da się sprawdzić domowymi metodami pompę vacum czy jest Dobra??
Jak będzie nie doładowany nie będzie miał mocy. Jak będzie przeładowany też nie będzie miał mocy i dodatkowo możesz sobie uszkodzić silnik. Poskładaj tak jak być powinno i nie kombinuj. Vakuometr nie potrzebny. Wystarczą usta ;) Pomijając że chwilowy zanik wspomagania po parokrotnym wciśnięciu jest normalny. Nie tylko w Dieslu ale i w benzynie. Do tego...
Witam. Czy ktoś zna jaki rozmiar przewodu co wychodzi z krótca pompy vacum leci do trójnika i łączy serwo hamulca. 1.9 TDI axr pompa Luk https://allegro.pl/oferta/przewod-podcis...
Poniżej pompy vacum, blisko koła zamachowego.
Czujnik ten powinien być na przewodzie paliwa dochodzącym do pompy vacum , bliżej tyłu silnika. I wygląda jak na zdjęciu - tu jest razem z obudową. Możesz kupić sam czujnik i wymienic , będzie taniej.
Pompa vacum tandem jak na moje do zweryfikowania.
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Znaki rozrządu są dobrze ustawione.Zdjelem dekiel od klawiatury i posprawdzałem czy dochodzą napięcia do wtryskiwaczy i jest ok.A może pompa vacum padła.I nie daje takiego ciśnienia?
Uszczelka na vacum podobno wymieniona mówił że uszelnil. Tylko nie chciał bym wymienuac czegoś bez podstawnie
Tak mam szczelna dziś po południu zmierzę ciśnienie na pompie vacum i zobaczymy co dalej
Nowa uszczelkę mam pod pompę vacum co dolega między nią a głowica
Raczej by oleju przybywalo w takiej sytuacji a mi ubywa w oczach-z ta sruba to tak jest 1strona .A co powiesz o zaworach, lub pompie oleju?
Popełnileś błąd przy czyszczeniu turbo.
Kolejna sprawa to pompa vacum w okolicy jej są spore wycieki pocenie się :/.
Często cieknie z uszczelki pod vacum pompą, olej leje się wtedy na tył silnika.
więc wymieniłem pompę na nową wraz z popychacze Tam były dwie długości popychacza. Vacum markowe czy zamiennik?
Ja bym obstawiał uszkodzoną przeponę w serwie.
Od kilkuset kilometrów po wymianie oleju i filtrów zauważyłem wzrost oleju w silniku mojego touranka z 2007r.,silnik 1,9 tdi 105 KM.silnik bls.Wymieniłem olej i filtr na nowy.Według oględzin do oleju dostaje się paliwo.Po krótkim przebiegu nadal paliwo dostaje się do oleju.Czytałem na różnych forach o różnych przyczynach;pompa vacum,pompowtryski,podwójna...
Witam.Okazalo sie że od ciśnienia zostala uszkodzona pompa vacum po wymianie pompy auto odpala i nie gaśnie. Chodzi jak traktor wiec jeszcze pewnie cos do wymiany.
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Okazało się że króciec od pompy vacum ruszał się i przepuszczał. Gdy zaślepiłem dopływ świeżego powietrza było na tyle silne że przyssało króciec - stąd moje błędne założenie że to wina po stronie obudowy filtra. Czekam teraz na cieplejsze dni na wymianę pompy vacum na bosch, teraz mam LUC (króciec wprasowany).
Ta pompa ma prawidłową nazwę TANDEMOWA i to są 2 pompy: podciśnieniowa (vacuum) do serwa i pompa łopatkowa do zwiększania ciśnienia paliwa w jednej obudowie. Gratuluję wiedzy. Post wyżej Kolega pisze Niepotrzebnie, bo jest od wspomagania hamulców. Proszę wyjaśnić w jaki sposób wymienia się pompę paliwową bez wymiany pompy vacum. W aucie z tematu.
I jak udało się komuś rozwiązać problem .? Mam tak samo jak autor. Wymieniłem już rozrusznik, akumulator, gumki na pompowtryskach, pompa paliwa, pompa vacum, głowica też sprawdzona. Walczę już od ponad roku i brak pomysłów.
Najpierw sprawdź stan krzywki na wałku rozrządu.
Dziękuję drodzy forumowicze pomoc więc co pierw lepiej zrobić sorki za glupie pytanie ale moze jeszcze cos przekazac jakas informacje ktora pomoglaby jeszcze trafniej zdiagnozować problem Dodano po 3 Czytałem na forum że może być to vacum pompa albo uszczelki na pompowtryskach
intercars, fota, cermotor i wiele innych. Na pewno znajdziesz
Jeszcze jest taki problem że kruciec przy pompie vacum jest luźny. Może tam gubic ciśnienie i przez to odcinac turbo?
Jeśli na ciepłym długo kręci to siada pompa Która?Vacum czy elektryczna w zbiorniku?
Co do pompy - chodzi o pompę vacum. O co chodzi z silniczkiem PD? Co do opcji - mile widziana podpowiedż :)
Sprawdz pompę vacum czy zasysa powietrze,zaworek zwrotny,chyba że rozczelnieniu uległ przewód lub serwo.
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
powodem awarii były wadliwe o, ringi na PW- wtryskiwaczach. powietrze, spaliny były tłoczone do przewodów i filtra paliwa. Układ zapowietrzony na listwie i dlatego tak szybko gasł. Trochę uparci Ci fachowcy bo wymienili pompę vacum, uszczelniali układ oraz chcieli wymieniać EGR. Niestety na t.z czuja VW już nie są naprawiane. Panowie właściwie podawali...
Powiem tak, wymieniałem wszystkie uszczelki. Tylko w komorze w podciśnienia, gdzie lata ten plastikowy element. Sama bieżnia tego była mocno zjechana. Czy można to wiązać z układem paliwowym? Czy te dwie komory są od siebie zależne? Powiem tak, nie brałem tego pod uwagę, ponieważ ja nie zrobiłem nic przy samym Vacum, a już zaczął źle odpalać. Czyli...
1.9tdi 105 km (77kw) 2006 kod silnika BKC teraz przewodów nie ruszałem a ma go już 4 lata nie wiem od czego zacząć czujnik położenia wału czy pompa vacum? nowa prawie tysiak ale używana zero pewności
Misa i tak była zwalona bo to było konieczne do wymiany łańcuchów. Klient pomimo tego co mowiliśmy zdecydował się na naprawę góry, chociaż mówiłem, że może coś być jeszcze w bloku uszkodzone. Proponowałem remont od a do z z wymianą pierścieni na szersze. Nie chciał. Tak, u uszkodzenia były przez brak ciśnienia oleju i to urwane sitko.okej dzięki. Sprawdzamy...
Jest tam trochę upchany ten silnik ale widać że cieknie na przód silnika z kolektora? Nad kolektorem sucho? Mokro jest po całości czy od jednej strony bardziej? Nad kolektorem a pokrywa zawor jest sucho czy też mokro, w nowszych tych silnikach przeciekały pokrywy na zgrzewie, może delikatnie pęknięty kolektor i jak się nie nagrzeje no puszcza, najlepiej...
Podłącz pompę ręczna ( vacum) pod samą gruszke. Zrób podciśnienie. Jak nie schodzi tylko "trzyma" to szczelna, wtedy stoi geometria turbosprężarki.
Kolego Jarku - nie wierzę, że w Twoim aucie pompa vacum wytwarza podciśnienie w okolicy 9 barów. Może pomyliłeś się w pomiarach, albo miałeś uszkodzony przyrząd.
witam ponownie, zmieniona pompa vacum i problem rozwiazany :) hamulce jak ta lala
Witam. VW Touran 1.9 TDI szalenie robił twardy hamulec (żeby zahamować, to aż się mocno musiałem zaprzeć). Od pompy vacum idzie taki przewód plastikowy do tej okrągłej bańki (to chyba servo). Kiedyś przy tej pompie vacum obruszała mi się końcówka, skleiłem ją, żeby powietrza nie łapała i było spokój ze 2 lata. Ostatnio teraz pedał hamulca zaczął mi...
Nie pisałem o wymianie pompy vacum tylko o wymianie uszczelek. To że paliwo nie cieknie, nie znaczy ze jest szczelna.
Nie mogę sobie teraz przypomnieć jak to jest rozwiązane w 2,0 td ale inne silniki vw mają pompa vacum.Jeżeli tu nie ma to niektóre starsze modele diesli psa maja vacum osobno montowane napędzane paskiem klinowym,dosuć to mądrze i prosto rozwiązane-łatwe w montażu.
miałem przypadek gdy przy pompie Vacum były zamienione rurki, powrót z zasilaniem, to akurat był galaxy 1.9 ale objaw identyczny. jak mniej jak połowa paliwa się zapowietrzał gasł ciężko palił.
Nie znam tego typu silnika ale jesli to ten sam co ATL lub AMF to ten czujnik znajduje się z tyłu silnika tuż za vacum pompą , to jest czujnik podwójny z czterema pinami.
Zloguj statycznie grupę 011 w nastawach podstawowych. Z n75 na gruszkę od turbo ma iść tylko 500 mbar podciśnienia, pełnego z pompy vacum tam nie będzie bo by nagminnie mieszki w gruszce rozrywało.
A i powiedzcie mi gdzie gdzie u mnie jest ta pompa vacum Podobno koło rozrządu ale nie mogę jej znaleźć
Pompa vacum stuka. Kiedy usłyszysz stukanie naciśnij pedał hamulca, jak ucichnie to już wiesz co jest grane.
Rozrząd robiony więc do sprawdzenia synchronizacja. pompę vacum tandem Jak zwał tak zwał to to samo.
Sprawdź kolego jak wspomniał przedmówca wszystkie wężyki podciśnienia, króciec na pompie Vacum oraz podłączenie wężyków. Obstawiałbym nieszczelność, sprawdz przy okazji połaczenie EGR dolot czesto przedmuchuje w tym miejscu oring.
Wymieniłem w swoim autku pompę vacum z używaną z Volvo 2,5Tdi w dobrym wizualnie stanie. Po miesiącu (przebieg ok. 1000km) mam ten sam problem - głośna praca , stukanie. Mam zamiar kupić nową ale oryginalny Pierburg to koszt ok. 600zł więc chciałbym założyć tańszy zamiennik. Czy macie jakieś doświadczenie z "podróbkami". Co możecie polecić.
Witam posiadam jeepa compassa z 2008r. Silnik 2.0 crd 140kM. (Vw) W oleju silnika pojawił sie olej napedowy. Pompowtryskiwacze sprawdzone w serwisie są w porządku. Zmieniona uszczelka na pompie vacum( tandem). Gdzie mogę szukać dalszych przyczyn? Może być pęknięta głowica? Auto fabrycznie bez DPF nie kopci. Płynu chłodniczego nie pobiera. Twarda praca...
Dziś powymieniałem wszystkie filtry.(objaw ten sam) Zdjąłem pokrywę zaworów i podoginałem konektory od wiązki do pompek.(objaw ten sam) Sprawdziłem przepływkę.(objaw ten sam) W załączniku filmik z pracy silnika. ( w 14-15ej sekundzie jest ten objaw szarpnięcia silnika) Pozostaje mi jeszcze pompa vacum bo nic mi już do łba nie przychodzi. (może jednak...
Od kilkuset kilometrów po wymianie oleju i filtrów zauważyłem wzrost oleju w silniku mojego touranka z 2007r.,silnik 1,9 tdi 105 KM.silnik bls.Wymieniłem olej i filtr na nowy.Według oględzin do oleju dostaje się paliwo.Po krótkim przebiegu nadal paliwo dostaje się do oleju.Czytałem na różnych forach o różnych przyczynach;pompa vacum,pompowtryski,podwójna...
Witam mój passat b6 1.9tdi BKC ma problem z odpalaniem, filtr paliwa ostatnio był wymieniany u mechanika. Samochód dalej po dłuższym postoju ciężko pali. Mechanik stwierdził że to będą pompowtryski lecz silnik ani nie szarpie podczas jazdy, obroty także nie skaczą. Stwierdziłem że sprawdzę wężyki i zobaczyłem że wężyk od pompy vacum jest tłusty i czarny...
Cześć , wszystko to znaczy-cała głowica (nowe wałki,popychacze, krzywki-mostki, planowanie głowicy, zawory nowe). tłoki, pierścienie, korbowody,sworznie, honowanie, szlif wału,,panewki główne i korbowodowe, I UWAGA spryski tłoka nie oryginalne z intercarsu ( już zamówiłem oryginały VW), pompa oleju vw z końcówką C, bo zamawiając z końcówką B na kartonie...
Witam wszystkich. Posiadam auto Jeep Compass MK49 2.0 crd 140Km 16v czyli silnik Vw. Mam problem z zapachem paliwa po otwarciu maski oraz w kabinie. Zapach ewidentnie na rozgrzanym silniku z pompy vakum tandemowej. Po kolei Wtryski ok nowe uszczelniacze Głowicą sprawdzona Wszystkie przewody paliwowe wymienione Pompa vakum wymieniana 3 razy z nowymi...
Mialem juz sytuacje ze stal od soboty poludnia do poniedzialku rano i odpalil dopiero za drugim razem. to raczej nie przez niedomkniętą klapę, bardziej w stronę problemu na pompa wstępna w zbiorniku, pompa vacum, filtr paliwa, świece żarowe itd. ewentualnie na zamknięcie bagażnika, manualnie kluczykiem przekręcasz zamek w bagażniku , zamykasz/otwierasz.
Witam serdecznie, Posiadam VW Sharana 1.9 tdi 115 koni, 2002 rok, przebieg 274 tyś. Pojawił się u mnie problem, otóż od około dwóch miesięcy mam problem z odpaleniem auta. Czy silnik ciepły czy zimny zachowuje się tak jakby mu brakowało paliwa. Muszę "deptać" pedał gazu i po jakimś czasie odpala. Wcześniej wymieniłem praktycznie cały silnik bo uszkodził...
zaworek odwrotnie niz na zdjeciu W jeną stronę ma być przepływ w drugą blokada.W kierunku pompy vacum ma być przepływ. A co mam powiedziec gosciowi, ktory mowil mi, zebym nie sugerowal sie schematami? Żeby się wypchał i doszkolił bo pojęcia nie ma żadnego.
1.1,9 tdi nie ma lambdy. 2.Sprawdz (ew.jeżeli jest taka potrzeba to wymień) filtr powietrza. 3.Sprawdz kody vagiem. 4.Zrób dokładne oględziny przewodów cisnieniowych i vacum. 5.Ewentualnie czujnik temp.powietrza. 6.Wtryski,pompę,turbo i remont kapitalny silnika zostaw sobie na koniec jak nie bedzie się doczego doczepić. Życze powodzenia i dużo cierpliwosci.
Egr jest nowy sprawny a przepustnica jak by zamykala to chyba by bylo brak mocy a tu jest reszta oki klapy w kolektorze tez sprawne tzn ruszaja sie. Jeszcze mam pytanko podcisnienie na zaworze regulujacym turbo ile powinno byc? Bo za zaworem jest tule samo jak na vacum pompie czyli gdzies 0.9 i na zaworku od klap w kolektorze tez jest 0.9 a z tego co...
To dość obszerna epopeja w VW. Problem jest z układem paliwa. Najczęściej są to zużyte oringi na pompowtyskach ( sprawdź stan gniazd wtryskiwaczy być może trzeba drugą głowice cylindrów ). Warto przed demontażem sprawdzić stan samych pompowtysków (BIP y). Potem pompa vacum, filtr paliwa, pompę paliwa w zbiorniku jeśli jest, smok w zbiorniku paliwa....
Witam wymieniłam wszystkie uszczelniacze przy pompowtryskach zgodnie z sugestią kolegi i było super 2 tygodnie i problem znowu powrócił !!! Ktoś mi powiedział że to pompa vacum tylko z tego co sie orientuje to pompa ta ma utrzymać ciśnienie a u mnie ewidentnie słychać że nagle brakuje paliwa to co ma wtryskach to wypali i zaraz gaśnie !!! Już sama niewiem...
Pierwsze sprwdzenie podciśnienia czy pompa vacum daje -0.7 -0.8 bara nawet na niskich obrotach. Dwa szczelność gruszki i czy czasem cośnie blokuje dzwigni zmiennej geometrii. Ps turbo po wymianie/regeneracji?
Sprawdziłem króciec od i przewody od pompy Vacum i nie wykryłem żadnych luzów;nieszczelnosci. Czy możliwe aby sama pompa nie generowała odpowiedniego ciśnienia, dodam już że podmienialem zawór n75. Zamówiłem wakuometr i za parę dni rzeczywiste ciśnienie będę chciał zmierzyć.
Te błędy to pikuś potem z nimi bez problemu się zajmiemy, poza dwoma. Oczywiście tematu o koncie synchronizacji nie chciało ci się czytać -twój błąd. Teraz otwierasz filtr paliwa i najlepiej zawartość przenieść do słoika -musisz dokładnie opisać barwę paliwa, kolor itp. -to bardzo ważne. Potem gdy będziesz składał załóż prawidłowo uszczelkę i włóż filtr...
Sprawdź wydajność pompy vacum, oraz poprawność ustawienia rozrządu, to na początek. ECU afn i turbo AWX musi mieć n75 z silnika AFN lub AWX bo z 1Z nie podejdzie, czy tak jest?
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
Witam Auto vw polo 1,9tdi 2003r, wymiana pompy podciśnienia(vacum-tandemowa) i oleju (5W40). Auto odebrane z serwisu przejechane 60 km, auto traci moc zaczyna zwalniać,silnik zaczyna wydawać metaliczne dźwięki, redukuję bieg obroty idą na 4k silnik dzwoni, gaszę auto, silnik dalej chodzi na wysokich obrotach ok 4k, kupa białego dymu, 5 bieg puszczenie...
Nie, auto to seria nie ruszana programem. Problem się zaczął po wymianie turbiny na regenerowaną już parę lat temu. Wszystko było ok po wymianie części o których mowa w poście min. Bloku elektrozaworów, map sensora oraz tej gruszki przy chłodniczce spalin EGR czy klapy gaszącej( nie wiem jak się to nazywa). Pompa Vacum również jest nowa Bosha więc jej...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Witam Sprawdzałeś czy dobrze działa serwo. Dokładnie szukałbym w tą stronę. Częstą usterką w tym samochodzie jest rozszczelnienie się vacum pompy. Brak podciśnienia i hamulec tak się zachowuje. U siebie zdiagnozowałem to po reakcji hamulca na różne obroty silnika. Przy wysokich hamulce były ok, na niskich podciśnienie było na tyle niskie, że hamowanie...
Witam. Mam pytanie odnośnie silnikow TDI na pompowtryskiwaczach. Większość cieknie spod pokrywy, w tym rogu gdzie wychodzi króciec pompy vacum. Zmieniałem już różne uszczelki itp. ciągle to samo. Chodzi mi czy ktoś zakładał nowa pokrywę z oryginalu i pomogło? Bo zawsze jak proponuje nowa pokrywę to za droga i zostaje jak jest. Jakie macie doświadczenia?
Silnik na pompowtryskach ma dwie pompy jedna w baku tylko by podać paliwo do filtra i druga tzw tandem pompa czyli pompa vacum i pompa paliwa w jednym zamontowana na kancu wałka. Pompa ta wytwarza cisnienie potrzebne do szybkiego napełnienia pompowtryskiwaczy. Na wolnych cisnienie powinno być ok 2 min 1.5 bara a przy 2000 ok 8 bar. Przyczyn niskiego...
Witam, mam problem z moim passatem b6 z 2009 roku, samochód stał około 2 miesiące w miejscu, po tym serwis pełny i wymieniony egr bo pokazywał błąd. Aktualnie auto jak już odpali jeździ idealnie, żadnych kontrolek, aczkolwiek jak odpali..., żeby odpalił trzeba go krecić długo 10sekund jednocześnie pompując gazem i na zapłonie kluczykiem. W tym kierunku...
Poprawiłem styki wtrysków jak na filmie wyżej ale to nic nie dało. Wyczyściłem także przewody paliwowe, w jednym idącym do pompy(za filtrem paliwa) vacum znajdował się kawałek plastikowej folii, który utrudniał przepływ paliwa, ale jego usunięcie także nie pomogło. Zauważyłem, że przerywanie nie występuje na drugim biegu. Dodano po 2 Logi dynamiczne:...
Przepraszam z góry za odgrzewanego kotleta. Niedawno kupiłem vito v230, zrobiłem nim ok 3 tys km i dziś coś walnęło zagrzechotało i zgasł. Poczytałem trochę w sieci i stwierdziłem że zdemontuję vacum pompę i sprawdzę czy coś widać. Znalazłem luźną sprężynkę i kawałek elementu, podejrzewam że koła pompy wtryskowej. Doświadczenia z silnikami mercedesa...
pompa vacum vacum pompa vacum pompa paliwo
wekta podłączyć domofon termik sprężarka pralka bosch instrukcja obsługi
fujitsu lifebook mikrokomputer cobra1
Inicjalizacja PVR w dekoderze Smart K Vectra Wymiana żarówki w okapie Amica OMP6555BG - krok po kroku