Co będziemy pisać, kiedy już inni to zrobili (porządnie) tutaj : http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... Ja nie jestem fachowcem w pompach ( może ze dwa razy robiłem), ale ja nie zastosowałbym uszczelek z allegro - sorki, ale kilka razy już "pojechane" miałem i mnie już nikt nie przekona, choćby oryginał było napisane. Pozdrawiam.
Może temat już rozwiązany, ale napiszę dla innych, bo bardzo często ludzie to mylą. Złej pompy szukasz, w BMW TDS (czy silnik m41 czy m51) montowana była pompa VP-36 (rozdzielaczowa pompa wtryskowa BOSCH, Twój silnik ma mieszanie w komorze wstępnej!), a NIE VP-37 której instrukcji czyszczenia nastawnika do znudzenia wszędzie pełno (montowana w VAGach,...
Nie wiem czy próbowałeś, ale całkiem uzyteczne (jak dla mnie) wyniki daje: http://images.google.pl/images?ndsp=20&u... i analogicznie http://images.google.pl/images?q=vp37&oe... ;)
Pompa VP37 jak w oplach,fordach (TDDI). Tylko regeneracja i to kompleksowa, bo tam przyciera sie zawor dawki, powodujac spalenie sterownika (tak po krotce).
Możesz odkręcić. Powinna być wymieniona na nową. A gwint ma normalny, czyli w lewo się odkręca.
Musi być wymagane ciśnienie gdyż przestawiacz działa na zasadzie przeciwciśnień.Więc jak się zdarzy że np.filtr się zapcha to też wystąpi ten błąd. Dodano po 3 Takiego niskiego ciśnienia nie mają nawet Tdi z pompą vp37 (5-7bar).3 bary to miały pompy VE z regulatorem mechanicznym.
Witam szanowne grono mam pytanko wymieniłem w swoim audi B4 80 1.9tdi 1z pompę na pompę z audi a4 B5 afn i pali od strzała lecz problem w tym że wchodzi na obroty 2,5 tys w czym może być problem. Pozdrawiam...
Napięce RSW ustawione na 0,760V (na gotowo, po zalaniu ropą), kontrolka świec miga cały czas (wcześniej gdy RSW było 0,600V zapalała się czasami), napięcie podczas pracy na biegu jałowym wacha się w granicach 1,96-2,04v) więc jest zbyt duże. Jakie w końcu ustawić to RSW ?
10Nm. Wymień za jednym razem wszystkie uszczelki w pompie. Numer zestawu 2 467 010 003
Witam. poszukuję schematu lanci kappa 2.4 td na pompie vp37 bosch, spaliła się elektryka i teraz nie wiem co do czego podłączyć.
W opisie płyty jest V 3.0, więc powinna działać z 1.9tdi. Kiepskiej jakości VCI V 6.0 i.t.p nie łączyły się ze sterownikami silników 1.9 tdi i 2.5 tdi EDC 15 na pompie VP37 i 44. Z 1.9 tdi na pompowtryskach nie było problemu. Będziesz miał problem z BMW jeżeli użyjesz oprogramowania AC/DEL 2020.23 i 2021.11. Na starszych 2014,3 2017.3 nie powinieneś...
To jest oryginalny chip od vw audi
Z pompami boscha nie połączysz sie z poziomu Vaga. Zostaje Ci tylko wizyta u kogos z KTS, on to potrafi (tez przecież Bosch).
Schemat instalacji ogrzewania postojowego Webasto Thermo Top E oraz Thermo Top Z/C w aucie Volksvagen Golf IV TDI (wersja na pompowtryskach).Dla silników na pompie rotacyjnej VP37 wystarczy tylko zmodyfikować ujęcie paliwa - trójnik należy zainstalować pomiędzy filtrem paliwa <=> pompą wtryskową, reszta jest taka sama.
witam... mam diesla 2.0 TDi 97 rok z silnikiem Rovera i pompa vp37 jak sie nie myle, podobno ta co jest w BMW TDS i chyba VW. jakis czas temu po przekreceniu zaplonu slyszalne bylo delikatne bzyczenie nie moglem tego zlokalizowac... ale od jakiegos czasu bzyczenie jest juz naprawde donosne i dobrze slyszalne.. na 90 % dochodzi ono z pompy. Dodatkowo...
Szukaj na alledrogo uszczelek do pompy vp37 EDC.
jestem też bardzo zainteresowany tym tematem wymiany pompy VP37 na VE, tyle że w Masterze 1.9DTI podstawowe pytania - 1) czy pompa VE pasuje na mocowanie po VP37, czy trzeba jakieś otwory nowe wiercić czy coś? 2) czy koło pasowe z VP37 pasuje do VE? 3) z tego co wiem, trzeba z posiadanego VP37 przełożyć falę oraz głowiczkę do pompy VE, dużo gorzej jest...
Mylisz pojęcia dość znacznie. To starsza i dużo lepsza pompa VP37, nie ma w sobie immo. To co określasz błędnie jako VP37, to zawór shut off, czyli gaszący. To na dole, co opisujesz jako VP44, również będnie, to zawór regulacji wyprzedzenia wtrysku. Skoro po jego odpięciu zapala, to coś źle ustawiłeś z zapłonem, albo ewentualnie coś przesterowuje go...
Witam. W wyszukiwarce np. [url=http://images.google.pl/imghp?hl=pl... Google wystarczy wpisać "vp37" i jest wynik= [url=http://www.t4-wiki.de/wiki/Bild:VP3... T4 Wiki albo[url=http://www.kfztech.de/kfztechni... TECH
A jaki jest kąt wtrysku? (początek tłoczenia). Można to chyba odczytać przyrządem zegarowym. Teraz to pojechałeś:D A nie można sprawdzić? Mam 2.5 TDi ale R5 z pompą VP37. Tam można wkręcić w pompę przyrząd i sprawdzić ;) Potem można poprawić VAG'iem. Może nie odpala bo kąt wtrysku jest w kosmosie ;)?
koledze chyba chodzi o pompę VP37 i nastawnik dawki HDK - tam potrzeba specjalnego klucza, ale nie w VP44
a jesli napisze ze problem to albo pompa VP37 albo turbina to jak to zmieni twoja perspektywe? :) pozdrawiam
Ja leje tylko połsyntetyka, ale to chodzi o cenę bo wychodzi najtaniej. Jak by był syntetyk w tej cenie to bym lał syntetyka 2t. leje to do 3 aut : 1.9 tdi 90km ahu zrobiony na 130km 1.9 tdi ASV 2.5 tdi AEL Wszystko na pompach vp37 ,pompy profilaktycznie rozbierałem i nic nie zauważyłem. Nastawniki czyste także pompy "się nie zacierają".
Ja powiem bez dzwonienia: sprawdź sterownie zaworu wysokiego ciśnienia - http://obrazki.elektroda.net/53_12905361... 1. - łopatkowa pompa przetłaczająca z zaworem regulacyjnym ciśnienia 2. - czujnik kąta obrotu 3. - sterownik pompy 4. - pompa wysokiego ciśnienia z wałkiem rozdzielczym i zaworem wylotowym 5. - przestawiacz wtrysku z zaworem przestawiacza...
tam najprawdopodobniej masz pompę VP37, i bez kompa niestety nic nie zrobisz, a niema co ustawiać na oko bo tylko problemów jeszcze sobie narobisz
Na VW się nie znam ale z tego co znalazłem to silnik ACV to 2.5TDI na pompie VP37...
robiłem te pompy vp37 tzn. uszczelnienie tylko że w vw ,kpl uszczelek ok. 30zł,robota ok.200 w tds ciute więcej roboty.oprócz kąta trzeba jeszcze z dawką wrócić z powrotem.
Osobiście miałem podobny przypadek, pompa VP37 padła i też kręcił jakby bez kompresji, jednak co jakiś czas załapywał i śmigał w miarę normalnie. Moim zdaniem sekcje na pompie się zawieszają.
Kolego, sprawa z rozrządami w VW w silnikach które powinny Cię interesować: na pompach VP37 wszystkie co 90 kkm, PD od 1999 do 2000 co 60kkm PD od 2001 do 2003 co 90kkm PD od 2004 co 120kkm Ty masz co 90 kkm.
Sztanga przy turbinie chodzi ok. 0,5cm a podobno powinna chodzic ok. 2cm. Byłem u mechanika któy mi czyścił turbo i stwierdził że faktycznie mało chodzi ta sztanga i ciężko pracuje. to jak czyścił tę turbinę skoro nie pracuje w całym zakresie - faktycznie ma chodzić w zakresie 2 cm (może ją tylko zamoczył w nafcie bez rozbierania- trochę musisz do...
albus jeśli jesteś mechanikiem i znasz się na cr to z góry przepraszam, ale uważam, że wtryski zostały uszkodzone (zatarte) poprzez nieumiejętny montaż i nadają się na śmietnik. Montaż wtryskiwacza cr to zupełnie inna bajka niż montaż wtrysku jak np. w układzie z pompą vp37. Tak na marginesie to ilu sprzedawców na allegro otrzymało negatywa za sprzedany...
A więc tak, kable z ECU do pompy oraz czujnika wału sprawdzone, przejście jest. Pod komputer podpięty, błędów brak, parametrów nie ma jak sprawdzić ponieważ auto nie odpala. Pompa zasilona na krótko brak ubytku paliwa ze zbiorniczka zasilającego. Wnioskuję, że pompa powiedziała do widzenia i należy ją zregenerować. Chyba, że się mylę, albo ktoś ma jeszcze...
Zexel chyba się jednak trochę mylisz moje Audi a4 1.9tdi Ahu jest na pompie vp37 z nastawnikiem faktycznie w audi 2.5L były pompy vp44 więc Sztomel ma rację i nie powielajmy bzdur na forum potem ciężko znaleźć prawdę...
No zgadzam sie,jednak aby nastąpił wtrysk pilotujący potrzebne są obroty silnika na tyle wysokie aby to uczynic .Zakładam że jest to napewno pompa VP37,nowa wytwarza ciśnienie powiedzmy 260atm. ,biorąc pod uwage zużycie niech to cisnienie wyniesie 220atm. no i o to w tym właśnie chodzi co pogrubiłem w Twojej wypowiedzi, różnica polega tylko na wielkości...
miałem podobnie w Masterze 1.9dti (ta sama pompa VP37 co w TDI) tylko u mnie się urwał kabelek od tego zaworka (francuska elektryka....) a że mój zaworek jest niezbyt szczelny, to nie gaśnie wtedy, ale traci całkiem moc i są tylko wolne obroty. w zasadzie można z tego zaworka wyjąć tą iglicę i wkręcić go bez, wtedy nie będzie odcinać paliwa, a gaszenie...
EDC15VM-1M a to sterownik do starego typu pompy VP37 TDi VP44 Bosch EDC15P- to raczej nie VP 44 tylko PD czyli sterownik do pompowtryskow Gryząc temat co chcesz wiedziec o tych sterownikach ?? W załączniku foto EDC 15pd
a turbine sprawdzales
Nastawnik pompy vp37 do czyszczenia dawka paliwa przy rozgrzanym silniku ma mieć tolerancję 2.8 lub 3.0 tu masz link jak to zrobić http://www.polerowanie-felg.pl/nastawnik... pozdrawiam
marek_z_ustki może i masz rację,jednak nie w tym wypadku.Rocznik samochodu wskazuje na silnik 1Z lub AFN,są to stare i sprawdzone pierwsze konstrukcje silników doładowanych na pompie Vp37.Tak wiec zapowietrzony układ chłodzenia jest źle trafiony.
krecili az zapailo sie immo, wiec moze synchro wypadlo, a czasem na tej pompie (vp37 tak?) nie ma jakies sterownika, elaby do odcinania paliwa? rownie dobrze bez paliwa mogli zalatwic pompe (zapowietrzony uklad)
Seat Toledo 1.9 TDI 03r na pompie VP37 ASV 110KM Ma ktos moze mape zeby ten silnik chodzil na max mozliwosci?? Mozliwosci osprzetu pozwalaja na to by turbina pompowala max 2500mb do odciecia ,przeplywomierz zaklejony tasma.Czarny dym,chodzi jak szalony. Problemm pojawia sie na trasie-przechodzi w tryb awaryjny. Miejscowy tuner nie daje rady by turbo...
Nie zebym sie chwalil, ale na podstawie serii 110KM na pompie vp37 udalo nam sie zrobic taki male cos, co sie nie psuje i smiga dzien w dzien bez oszczedzania. Silnik nie rozbierany wogole. http://www.compsport.pl/net/wykresy/2BCo... A podobno diesle nie wytrzymale sa wogole?
EDC może sterować nastawnikiem dawki w pompie vp37, może wysyłać po can ramki do pompy vp44 (psg5), w silniku z pompowtryskiwaczami będzie otwierał zawory elektromagnetyczne w ww, a w systemach common rail mamy do czynienia z wtryskiwaczami elektromagnetycznymi lub piezoelektrycznymi, impulsy sterujące nimi diametralnie się różnią
skoro to jest common rail to nie jest 1.9DTI tylko 1.9DCI - popraw w tytule i nie myl innych 1.9DTI jest na pompie Boscha VP37 taka jak w VW 1.9TDI
Od fabrycznego immo auto (żadne) nie zgaśnie w czasie jazdy. Jeśli "mechanik" tak twierdzi, wyjedź/wypchaj twoje auto od razu na ulicę - tam będzie bezpieczniejszy. Więcej szczegółów, Passaty 1,9TDI produkowali od 1992 do 2004 mniej więcej. Podstawowe dwa rodzaje na pompie VP37 i na pompowtryskach, kilkanaście kodów silnika, różne moce. Napisz jaki...
Tak, tylko w opisach dotyczących uszkodzonego tranzystora (także mój przypadek) chodzi o ten który steruje zaworem dawki wtrysku, a tak naprawdę zamknięcie tego właśnie zaworu określa początek tłoczenia - kąt wtrysku (podobnie jak w pompowtryskach), ten drugi przestawia tylko pierścień krzywkowy dlatego, że długość wyżłobienia pierścienia jest ograniczona,...
Koledzy ,nie róbcie zamieszania... U mnie występował taki sam objaw. Po odpaleniu (czasami !) silnik pracował jakby na 2 cylindry, nie reagował na wciśnięcie gazu. Jeżeli NIE masz żadnych błędów w ECU, to problemem jest nastawnik pompy VP37. Wymaga czyszczenia. To wszystko. Jeżeli Masz błędy ,to podaj jakie.
Więc masz wszystko jasne. Przyczyny dławienia szukaj w dostarczaniu paliwa. Poprzedni właściciel zrobił jakiś myk aby auto odpalało lepiej na ciepłym silniku z powodu prawdopodobnie za małej już wydajności pompy vp37. Proponuję oddać samochód do dobrego fachmana od diesli aby sprawdził motor kompleksowo.
Tak na delikatnym również : :cry: Więcej obrotów to już niema tego.. Nastawnik w pompie do czyszczenia. Instrukcje znajdziesz w necie. Szukaj Czyszczenie nastawnika pompy VP37. Jeśli nie masz sprzętu w postaci vaga, i umiejętności manualnych, oddaj auto do warsztatu, bo możesz narobić sobie biedy.
Witam. Ale jaki sens wymieniać cały zawór skoro on jest sprawny tylko cieknie! Sam mam taki problem w Focusie 1.8 tddi i wkrótce się za to biorę sam albo podjadę do fachowców. Cały zestaw uszczelek jest w komplecie zestawu do pompy VP37 dostępne na allegro. :idea: A swoją drogą zrobiłeś coś już z tym ? Pozdrawiam
dzisiaj odkrecilem kopulke z pompy (VP37) i jak ja zdjalem to slyszalem takie syczenie.... nie wiem czy tak jest zawsze czy cos bylo zapowietrzone... w kazdym badz razie wydaje mis ie ze jest duzo lepiej, przy okazji wjade na hamownie to zobacze... moze to niejest jeszcze nominalna moc ale po zaslonieciu EGRu i odkreceniu tej kopulki jest lepiej.. moze...
Tam pompa jest sterowana elektronicznie. O jaki silniczku mówisz? Jeżeli chodzi o dynamiczne przestawianie kąta wtrysku to od tego w pompach VP37 jest zawór N108 i jest to zwykły elektrozawór. W pompie jest jeszcze kilka elektrozaworów ale ich nie sprawność objawiałaby się cały czas. Używek nie poszukam bo silników 2.5 TDI w C3 dokładniej silnika 1T...
większość diesli bez CR pojedzie, nawet TDI, jechałem TDI po tym jak umarł komp w caddy (tak, w podszybiu zgnił) - poluzowałem sobie nastawnik i go przesunąłem w bok (już nie pamiętam który) i cały czas miał jakieś 4tyś obrotów, najgorzej było ruszyć, bo pompa VP37 niema regulatora, wszystko reguluje elektronika, więc bardzo łatwo go zadusić bez tej...
110 ASV to silnik na dwusprężynowych wtryskiwaczach i na pompie VP37 130 to silnik nowszej generacji na pompowtryskiwaczach. Tak więc ten komputer od 130 możesz wsadzić sobie jedynie do schowka. Zupełnie inny system sterowania pracą silnika. Jeżeli chcesz podnieść moc w 110 to proponuję CHIPTUNING, bardzo ładnie robi się te silniki na około 145 KM,...
LENIWIEC_PL: z nieba mi spadłeś! podpowiedz więc, czy stara pompa Bosch VE na linkę pasuje na mocowanie Boscha VP37 (tdi) i koło pasowe rozrządu też pasuje z VP37 do VE bez żadnych przeróbek? trzeba coś kręcić "śrubką mocy" żeby dopasować starszą pompę do tych nowszych cienkich wtrysków? albo te wtryski jakoś inaczej ustawiać? bo chciał bym wymienić...
milejow: mam busa Mastera, który się nazywa Opel Movano 1.9DTI więc wiem doskonale jaki jest tam silnik, jest na pompie VP37 takiej jak VW TDI - chcesz zdjęcie? jak by tam było DCI to bym go nigdy nie kupił.... nooo w sumie może i bym go kupił i tak bo dałem za niego 600zł + Astrę która nie miała gazu ani automatu, ale wtedy bym wywalił ten silnik dci,...
nie mam zasilania na zaworze elektromagnetycznym na pompie wtryskowej bosch VP37 w nissanie P11 2.0TD moze ktos cos wie na ten temat prosze
To napewno była vp44? Nie czasem vp37?
Ładnie tam strzeli i trzeba to poustwiac, wiec lepiej jedz do fachowca i wymieniaj caly komplet uszczelek bo zaraz pocieknie. A co ma tam strzelić do jasnej ciasnej ?? Ostatnio uszczelniano mi pompę (Vp37) gdyż czytając takich porad bałem się za to wziąć, jak popatrzyłem jak gościu ją rozbierał to swobodnie sobie z tym poradzi w miarę rozsądny człowiek....
Te pompy (VP44 i VP37) rozbieram notorycznie, i tyle w temacie.
focus z silnikiem 1.8tddi 90km jest na pompie osiowej VP 30, poczytaj opinie o tym aucje przed kupnem, ja osobiscie wolalbym VW lub audi ponieważ silnik prosty mowie tu o silniku na pompie VP37, latwy do naprawy, jest duzo na necje wiadomosci na temat napraw silnikow z grupy VAG, mniejsze spalanie niz silnik 1.8tddi, silniki VW lub Audi podatne sa na...
a oprócz tego, że jest błąd to cokolwiek jest źle? może w oplu też ten przepływomierz praktycznie do niczego nie służy tak jak w VW/Audi i innych na pompie TDI (VP37) gdzie przepływomierz jest tylko do egru (którego i tak się zaślepia) i może go wcale nie być a wystarczy wlutować diodę między 5v zasilanie do wyjścia i wszystko normalnie działa
Mógłbym wsadzić we wszystko razem do 30 000 złotych, mam pewien plan jeżeli chodzi o samochód. Wracam do PL na studia, wracam zza granicy. Planuję zakupić Golf'a Country i zatrzymać ten samochód na długie lata - ma służyć głównie do dojazdu na Uniwersytet i weekendowych, dłuższych wypadów. 1.9 TDi na pompie VP37, ciężko chyba będzie znaleźć coś bardziej...
Witajcie Swego czasu autko czasami szwankowało (raz na 2-3 tygodnie) zapaliła się kontrolka silnika ,ale pomagał ponowny rozruch.Niedawno kontrolka zapaliła się na stałe(nie pomaga ponowny rozruch),auto czasami zaczyna chodzić jak traktor i nie ma kompletnie mocy,a za chwile silnik chodzi poprawnie aż znowu nie zwariuje.Podłączyłem vaga i wyszło,że...
po nieowocnych poszukiwaniach postanowiłem spróbować uruchomić silnik bez komputera -celem wyeliminowania ewentualnej usterki . do wysterowania nastawnika dawki pompy wtryskowej posłużył sterownik elektroniczny a właściwie przetwornik napięcie/współczynnik wypełnienia - velleman 8004 -układ pozostał mi z poprzednich projektów tdi . po podłączeniu okazało...
Ja radziłbym na zgaszonym bo przecież jeden (nawet lekki) zły ruch i nastawnik zostaje błyskawicznie oraz całkowicie uszkodzony. Pamiętajmy że przesunięcie o 1mm to już dużo za dużo.... Dobrze jest sobie zaznaczyć czyms ostrym pierwotne nastawienie aby poźniej w razie problemów nie błądzić bo przy złej dawce silnik nawet nie odpali. Pozdro i powodzenia....
Zgłębiłeś tajniki budowy i działania pomp VP37 i VP44? Przy VP44 masz czujnik obrotów pompy, plus czujnik położenia wału - one określają kolejność cylindrów i ich suwy - rozdzielacz tylko mechanicznie otwiera/zamyka poszczególne sekcje pompy. W VP 37 masz czujnik wału i czujnik wzniosu iglicy wtryskiwacza - tu z kolei one dyktują sterownikowi kolejność...
a jeszcze lepszy jest 1.9DTI na pompie Boscha VP37 (czyli taka jak w VW TDI), silnik ma już bezpośredni wtrysk ale niema niepotrzebnego skomplikowania common railem, i wszystko jest super trwałe, nie licząc oczywiście francuskiej elektryki... i też będzie pasować tylko trzeba trochę tej elektryki z komputerem do pompy zrobić (też nie przesadnie dużo,...
Witam Dziś miałem mały problem bo autko zapaliło mi za 3 razem... Akumulator ma nowiutki i kręcił jak głupi dziś ale nie mógł załapać... W pracy jak auto juz stoi z 5h wystudzone podłaczyłem VAGa i sprawdziłem czy są błedy. Nie ma żadnych. Jedyne sprawdziłem w blokach pomiarowych kanał 007 czyli temperatury. I na zewnatrz w powietrzu zegary pokazywały...
Posiadam boxa bez wtyczki pomiędzy pompe a instalacje, jest to box przenaczony do silników grupy VW/Audi z pompą rozdzielaczową VP37, potrzebuje opisu jak go podłączyć i skallibrować z silnikiem VW 90PS.
Witam, mam pasata z silnikiem 2.0 tdi 170km silnik BMR z roku 2007, przy pierwszym uruchomieniu po dłuższym postoju(noc) przez pierwsze 2-4sekundy dosyć nierówno pracuje i teraz w zimie strasznie twardo chodzi na zimno jak stary wysłużony disel. Bardzo prosze o porade co moge sprawdzić i czy wogóle to w tych silnikach jest nieprawidłowe, sewris twierdzi...
Witam Podłączę sie do tematu. Po tym weekendzie powstał mi podobny problem. Przeczytałem cały temat i aż mi się włos zjeżył jak Cię potraktowali niektórzy mechanicy i oczywiście ASO. Takie podejście do klienta to niestety standard ich usług. Wracając do mojego problemu, to silnik właśnie zapala tak jak było powietrze w układzie. W przewodzie od filtra...
WITAM wszystkich Chciałbym podzielić się informacjami związanymi z pompami VP37. A mianowicie jeżeli zaistnieje problem że silnik samoczynnie zaczyna gasnąć lub wciskając pedał gazu silnik nie reaguje, przyczyn może być wiele. W moim przypadku przyczyną takich zjawisk okazały się dwie usterki. Pierwszą usterką mechaniczną była pęknięta sprężyna w pompie...
Witam tak jak w temacie rzucił palenie ale nie do końca tzn.zwracam się tu do fachowców w spawie bmw na pompie vp37 bo walczę już z nim tydzień i nie wiem co padło ,albo nie potrafię tego ustawić .Przed ściągnięciem nastawnika zaznaczyłem jego pozycje na obudowie tak jak np.w golfie IV czy audi na takiej pompie ,rozebrałem go wyczyściłem (przed operacja...
Przecież w 2.5 TDI są pompy wtryskowe VP44 a nie VP37 z nastawnikami potencjometrycznymi lub indukcyjnymi więc nie ma co rozważać o nastawnikach w pompach VP44.
VP - wersja z pompą wtryskową VP37 PD - układ zasilania na pompowtryskiwaczach Na osłonie paska rozrządu będzie naklejka z typem technicznym silnika. Najprawdopodobniej będziesz miał pompę, jeszcze jak mówisz że widać pęcherzyki powietrza - właśnie te na pompie miały przezroczysty wąż. Problem z paleniem jak rozumiem występuje tylko na zimnym silniku...
odgrzebuje panowie;) czytam waszą "kłótnię" i widzę że nie dojdziecie do porozumienia;) ja osobiście chciałbym na przykładzie własnego auta hobbistycznie nauczyć się modyfikacji map ecu itp Tak na początek to typ silnika i sterownika, bo jest deficyt jasnowidzów :), a ze swojej strony to przerabiałem temat podobnie jak kolega na bazie swojego autka...
Nissan szwagra podczas jazdy zgasł z tego co mówiła siostra i nie ma prądu na zaworek na pompę wtryskową. Wszystkie bezpieczniki są ok. Są dwa kluczyki i na żadnym nic. Jak włączam zapłon to na dosłownie pól sekundy prąd się pojawi i znika. Pompa jest boscha vp37. Może immo być zablokowane?
Może nie, ale mogło Ci się z fordem pomylić - Ludzka rzecz. Co do pompy, odkręcałeś nastawnik? domniemam że to stare VP37. Z prostych rzeczy zdejmij na chwilę wtyczkę z czujnika temperatury płynu.
Witam. Czy sprawdzenie ciśnienia sprężania w silniku 1.9 SDI z grupy Vag to jest duży problem? Gdzie indziej wyczytałem, ze nikt przy zdrowych zmysłach nie da sobie odkręcać świec żarowych, bo jest z tym problem gdyż z dużym prawdopodobieństwem mogą być zapieczone i moga sie poprostu ukręcić, ułamać etc. Przy kupnie auta z dieslem pierwsze co bym chciał...
Podłącz się do KTS520.... POTEM PARAMETRY RZECZYWISTE MOIM ZDANIEM MASZ ŹLE USTAWIONĄ DAWKĘ WTRYSKU. powinna być około 4,4 mg/H Zobacz również jak z zapłonem musi się mieścić w wartościach będziesz miał wykres. Tak jak kolega mówił nie dotykaj się nastawnika bez komputera jest to bardzo czułe urządzenie i ciężko ustawić bez KTS. Dobrze wyregulowany...
Witam Mam problem z seatem arosą 1.7 SDi, padł nastawnik w pompie wtryskowej,spalone uzwojenie i chciałbym przewinąć uzwojenie. prosiłbym o podesłanie danych tego nastawnika a chodzi mi glównie jaką ma indukcje ,oporność lb zwojów oraz przekrój przewodu miedzianego Z góry dziękuję i przepraszam za brak foto tego nastawnika.
niestety ta pompa nie posiada nastawnika dawki to nie vp37
Kolejna pompa podstawiona, wtryski o regeneracji i działa.
Audi A4 1,9 TDI ta sama pompa vp37 1# Kilka miesiący temu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą nastawnika. Ale wciąż mam wyciek a w ostatnim czasie to już kapie pod autem konkretnie. Ropa sączy mi się głównie pod jedną z czterech srub a dokladnie tą specjalna i potem na dół na cała pompe. Ale czy to możliwe, że cieknie mi spod nastawnika i ropa idzie aż...
CHIP BOX VW AUDI SEAT SKODA TDI * DO SILNIKÓW TDI VW AUDI SEAT SKODA Z POMPĄ WTRYSKOWĄ VP37 PASUJE DO SILNIKÓW: * 1Z , AHU , AHH , ALE, AFN , AFF moc wzrasta od 25-30KM * wtyczka 8-pinowa * taki sam chip box na znanej nam aukcji internetowej kosztuje 200zł Okazja :!: Chip używany ale w 100% sprawny. :D CENA: 110zł Do negocjacji. http://obrazki.elektroda.pl/7518131300_1...
aby przyspieszyć początek wtrysku, pompę musisz "pchnąć" w kierunku silnika.
UP. gdyby ktoś miał problem z kiepskim paleniem na ciepło w 1,9 tdi lub 2.5 tdi na normalnej pompie wtryskowej vp37: Trzeba zweryfikować czujnik temp Paliwa - znajdujący sie w nastawniku pompy wtryskowej - sprawdza sie to programem VAG-com/VCDS - grupa 007 , 1 kolumna - czujnik na zimnym silniku (np nieodpalanym po nocy) powinien mieć podobną temp jak...
Witam! Chciałbym prosić znawców tematu o wyjaśnienie na przykładzie pompy rotacyjnej VP37, jak jest realizowany i co steruje: - początkiem wtrysku - czasem wtrysku - końcem wtysku Jeśli dział nie odpowiedni proszę o przeniesienie.
Mam problem z odpaleniem samochodu. W trakcie jazdy zgasł mi i wyskoczyła mi kontrolka od świec żarówych w trakcie jazdy. Teraz przy przekręceniu zapłonu cały czas się ona świeci, nie gaśnie nawet po ok. 3-4minutach. Przy próbie odpalenia cały czas kręci i autem delikatnie potrząsa jakby już miało załapywać. Immo świeci poprawnie - ok. 3s i potem gaśnie...
W DCP twierdzą, że nigdy nie mieli takiej przekładki. Wytoczyłem sobie taką, ale trochę inaczej. Wyjmuję sprężynę pierwszego stopnia i ustawiam tylko drugi, potem ustawiam pierwszy bez przekładki. Wychodzi mi, że pierwszy ma 200 Bar, a drugi bez pierwszej sprężyny 300Bar. W sumie to by było 500. Nie mogę znaleźć danych dla pomp VP44, bo dla VP37 jest...
Witam Zapraszam warsztaty oraz osoby zajmujące się elektroniką samochodową do współpracy w zakresie: -obróbka programów komputerów sterujących silnikiem w celu zwiększenia mocy, -palenie na ciepło - szczególnie turbodiesle z pompami VP37/VP44 - poprawa programu sterującego w celu wyeliminowania problemu -filtry FAP/DPF - modyfikacja programu sterującego...
Na pompie widnieją trzy srubki do ustawiania kąta statycznego (zalecane po każdej wymianie rozrządu) a koło rozrządu jak wyżej koledzy pisali na stożku. Tyle że mi to wygląda na 1.9 bo to VP37 a nie 2.0 one były raczej na PD.
Nie mam schematu pod ręką, ale to nie ta pompa.Rezystor wstawiało się do VP37 nie VP44.Tu rezystor nic nie da. Można próbować kombinować z przepływomierzem, ale też szału nie będzie. Wyjściem, poza chipem, jest box cyfrowy wpinany między wiązkę a pompę lub dopinany bezpośrednio do elektrozaworu dawki. Czemu pompa daje za mało paliwa ?
A4 z 2005 nie posiada VP37 więc obstawianie pompy jako przyczynę problemu jest chybione. Koło DMF z racji swoich walorów oraz wad wymaga specjalnej "troski" od strony oprogramowania ale nie jest bezpośrednią przyczyną tych problemów, nie mniej tam gdzie koła DMF brak, takich problemów z odpalaniem również. Wymiana koła też nic nie pomoże, powtórzę się...
A czym różnią się pompy wtryskowe V37 90 a 110 koni ?? z całą pewnością nie różnią się nastawnikiem (chyba, że ktoś zaraz wspomni o nastawniku potencjometrycznym z Audi 80 B4), różnić się mogą jedynie wtyczką od nastawnika (może być 8 lub 10 pinowa lub okrągła - od Audi) poza tym, sposobem regulacji kąta wtrysku (w silnikach 1Z, AHU, ALE, AFN, AVG...
panowie szukam kogos kto robil immo w land rower freelander 98r diesel sterownik diagnozuje jako bmw 2.5l 2.0dde.nr bosh 0281 001 420. ews niema jest za to alarm lucasa na hc705 ktory nie widzi pilota. szukam kogos kto wie jak wywalic immo.doszedlem juz do tego ze odpala ale trzeba krecic rozrusznikiem 20sekund i nie reaguje na pedal gazu.pompa vp37...
jak sie niemyle to napewno VP44,jest w Twojej Vectrze,bo VP37 szły do VW....moze mnie ktoś poprawi:D
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? Znowu ględzisz że nie próbuję pomóc, Ty po prostu nie rozumiesz co do Ciebie piszę. O to artykuł o którym pisałem: ...Wtryskiwacze CR można skutecznie sprawdzić jedynie na silniku, nie poza nim. To po pierwsze. To jest...
Jest to pompa z tzw. nastawnikiem - urządzeniem elektryczno-mechanicznym i nie ma za wiele wspólnego z VP44. Za to bardzo podobna do VP37 z 1.9 tdi. Nastawnik potencjometryczny lub indukcyjny.
pompa karcher pompa pompa perkinsa pompa pompa perkins pompa
kupię kwasy smilo programowanie zelmer zvc425ht
aparat fotograficzny tablet youtube
Regulacja śruby biegu jałowego T w Oleo Mac 937 Komputer nie widzi drukarki Brother przez Wi-Fi - rozwiązania