no to tak: Jakie konkretnie DTC rejestruje pompa ? Pomiar napięcia na CANH/ CANL nie daje żadnej informacj, no może poza tym, że nie ma zwarcia do plusa, masy.
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Rozumiem ale nie to mi chodziło, aku w ciagu doby nigdy nie osiągnie SEM bo ciągle będzie lekko obciążony. Podam przykład oparty na moim moim przypadku. Przez 24h na dobę będę miał włączone zasilanie przetwornicy oraz sterownik pompy. W tej chwili nie pamietam jaki prąd pobierają, dla uproszczenia przyjmę 0.1C czyli rozładowanie aku bez wspomagania...
Od 4 lat mam pompe głębinową w ogrodzie zasponsorowaną przez teścia. Do tego firma zajmująca się wywiertem zamontowała pompę ponad 1KW (nie wiem jaki to model) a całość zasilana jest z domu osobnym obwodem przez trzyżyłowy kabel podziemny. Moc pompy jest dla mnie za duża ponieważ i tak zawór na rurze mam skręcony poniżej 50% inaczej ciśnienie rozwala...
Witam, mam nadzieje, że piszę w odpowiednim dziale, chciałbym skonstruować pewne urządzenie, które zaciągnie wodę wężykiem o długości około metra i przepompuje ją w inne miejsce mniej więcej na tą samą odległość. Rożnica poziomów około 1metra. Próbowałem pompki od spryskiwacza samochodowego i ciśnienie jest ok, ale niestety wody przez wężyk nie zaciągnie...
Witam. Jestem nowy na forum ale już kilkukrotnie przeszukiwałem fora pod kontem mojego problemu z autem: Opel Astra G 1.7 DTi Isuzu 2003 r. 142 tyś. Piszę ponieważ od ok pół roku mam problem ze wspomaganiem kierownicy (tak sądzę) - pompa wspomagania elektryczno-hydrauliczna TRW 2. Opis sytuacji: około pół roku temu po raz pierwszy zaświeciła się lampka...
Witajce dobrzy ludzie. Mam problem niesamowity ze wspomaganiem w fabii . Jakie są objawy proste przygasaja wszystkie światła . doszedłem do tego że pompa wspomagania ( elektryczna) dostaje wtedy tak jakby podwójnych obrotów coś jakby dochodził do niej wiekszy prąd. Jak ją odłączyłem od czujnika przy kolumnie to przestała wariować i światła nie przygasają...
Kolego, z czego ty błędy odczytujesz? Bo to na pewno nie jest pompa wspomagania. To moduł komfortu. Sprawdź ładowanie wtedy, kiedy nie ma wspomagania.
Masz schematy EHPS do sprawdzenia. A18 to wspomaganie , drugi schemat to wyjście sygnału ze sterownika silnika z16xep (pin zaznaczony na czerwono) - reszta chyba oczywista...
zawór nie objawia sie wlasnie tym ze pompa wyje tu mówisz i zaworze pompy wspomagania
A po co tu się wypowiadać. Chyba tylko żeby obstawić możliwą przyczynę u bukmachera. Trzeba podłączyć komputer i sprawdzić błędy w modułach. Szczególnie moduł wspomagania. Można też przejrzeć parametry live data: napięcia zasilania , dane z czujników, prąd pompy , komunikacje z innymi modułami itp.
Duże obciążenie -> mniejsze napięcie w instalacji -> pompa wspomagania zostaje wyłączona. Ta pompa działa nawet bez ładowania, byle by był sygnał załaczenia z alternatora i ze stacyjki.
Zwarta dioda plusowa i napięcie z B+ "przedostaje" się na D+ . Pompa rusza wtedy jak jest m.inymi napięcie na D+
Witam Panowie. Powiedzcie czy to normalne że obudowie pompy wspomagania jest napięcie. Dodam że auto było po lekkim spotkaniu z sarną i zauważyłem iskrzenie jak obudowa pompy zaczęła dotykać swojego mocowania.
Witam. Mam pytanie dotyczące paska pompy wspomagania bmw e87 silnik m47. Czy tam jest jakakolwiek regulacja napięcia paska?
O ile dobrze zrozumiałem pytanie to chodzi Ci o napięcie podawane na silnik pompy wspomagania. Więc tak :Napięcie powinno być ok. 12V. (Przy uruchomionym silniku , kiedy pracuje alternator ok. 14.5V). Natomiast opór uzwojenia silniczka pompy mierzony zwykłym miernikiem to ok. 0-1 ohm (przy pomiarze odlączene zasilania pompy obowiązkowe)
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Udało się rozwiązać problem?
Najlepiej podłączyć i odczytać błędy ale do sprawdzenia wiązka przy samej pompie wspomagania i okolic jej lub zostaje to że sama pompa zaczyna już siadać bo często wilgoci zalewa elektronikę w pompie,. Pompa powinna być z przodu za lewym nadkolem w zderzaku, szukać przetarć, można zobaczyć miernikiem czy napięcie jest stale na akumulatorze czy ma oscylacje...
Chodzi mi o to aby poza samochodem uruchomić tą pompę tym samym poznać zasadę jej uruchamiania. czy na Can H jak podam napięcie tak jak gdzieś przeczytałem około 6 do 9v to pompa ruszy? A możne nie stałe napięcie tylko z generatora o przebiegu prostokątnym ?
Sprawdź napięcia na canie w kostce pompy, zainteresuj się stanem przewodów na lewej podłużnicy.
Żarówki dzisiejsze to syf.Popatrz choćby na "domowe" ile działają.Wątpię by tutaj w motoryzacji było lepiej.Choć w takiej skodzie zmierzył bym napięcie ładowania.Bo pompa wspomagania powoduje wahania napięcia w instalacji.Wtedy gdy np uszkodzony jest czujnik skrętu.
Dobrze rozładowany akumulator pokaże poniżej 1V. Po odpięciu odbiornika prądu może powoli "wstać" o parę woltów. Teraz powinieneś ładować aku z 8-10h. Masa wspomagania jest brana z przedniego lewego błotnika. Pompa wspomagania włącza się, jak na przewodzie D+ pojawia się napięcie. Skoro nie świeciła kontrolka ładowania na włączonym zapłonie, to pompa...
Zaraz po rozruchu o ile nie machasz kierownicą pobór mocy masz od alternatora. W skrajnych położeniach układu kierowniczego masz szczytowe ciśnienie więc maksymalny pobór mocy. Reasumując, za długi pasek, zbyt słabe napięcie, zużyte koła.
Witam. Właśnie sprawdzałem o świcie. Po odpaleniu wspomagania nie było kontrolka się świeci. Po podpięciu komputera mam następujące wskazania : Terminal 30 - 4,13V ......................... silnik pompy 0,0A Silnik pompy -wyłączony Obroty silnika pompy 0 Czujnik wspomagania TAK napięcie wzorcowe czujnika wspomagania- Prawidłowe Terminal 15 - 14,49V...
Jak masz stałe 240 Bar to ubity czujnik ciśnienia w module (no chyba że wciskasz wtedy hamulec ). Zakładaj stary moduł pompy bo raczej był dobry. Do zaadaptowania go potrzeba dwóch warunków odczyt z g201 od -8bar do +8bar oraz napięcie widziane przez ABS (zasilania) powyżej 12V.
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Jakie napięcia na pinach?Zasilanie obciążone np.halogenem?
Dzięki za podpowiedzi, zobaczę z ciekawości czy w ogóle jest jakiś sygnał DFM, ale nawet jeżeli jest to sterownik chyba nie bierze go pod uwagę. Co do regulatora, to od nowości po wymianie alternatora miałem jeszcze taki problem, że np. przy szybkim kręceniu kierownicą od oporu do oporu (w tym samochodzie jest elektryczna pompa wspomagania) napięcie...
Hej a mugbyś byś pomierzyć napięcie na tej kostce 3 pinowej czy tak samo jest ciebie . Mi chyba padła pompa wspomagania w teście zegarów wywaliło błąd c 42068 czyli nieprawidłowe dane otrzymane z modułu sterowania pompą . Mam brak wspomagania , napięcie dochodzi masa jest na tych grubych kablach bezpieczniki też ok . Jak pomierzysz napisz ja u ciebie...
Jak na postoju nie ucieka przy kręceniu kołami, to nie będzie to błąd wspomagania, chyba że jakiś ogranicznik trybu na wyższych prędkościach, nie wiem dlaczego Ci powiedziano że to wspomaganie. Odgłos na końcach zakresu to w miarę normalna rzecz. Może przygasa, bo akumulator słaby od czegoś innego? A jak sprawdzałeś na postoju, że nie ucieka prąd, woltomierzem...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Pojazd Astra G 1,7 CDTI Isuzu Pompa wspomagania TRW uruchamia się, jak podamy napięcie po stacyjce i napięcie z D alternatora. Problem mam taki, że przy regeneracji alternatora dobrali nieodpowiedni regulator i z D mam 12,5 V, przy poprawnym ładowaniu. Z tego powodu wspomaganie uruchamia się po kilku sekundach od uruchomienia silnika. Czy taki układ...
krok 1 naładowac bateria ,akumulator lub załzyc inny 100 procent sprawny. 2 wykasowac pamiec usterek w wspomaganiu ukladu kierownicy . 3uruchomic silnik i sprawdzic czy wspomaganie dziala. jesli nie dziala i glosi blad . 1 zmierzyc napiecie na przewodzie 30 do pompy wspomagania na wtyczce ,nie miernikiem tylko mocna prubowka musi swiecic tak jak na...
Napięcie ładowania przy maksymalnych obrotach silnika nie powinno przekraczać 14,4 V - masz więc uszkodzony regulator napięcia, który za moment spowoduje uszkodzenie nowego akumulatora, a wszystkie opisane objawy wskazują, że pierwotną przyczyną problemów jest pompa wspomagania. Wymień regulator napięcia (zwykle w formie kostki z elektroniką na alternatorze)...
Witam ,Kangoo 1,5 DCI 2003 rok. Mam problem z elektrycznym wspomaganiem w kangoo, mianowicie pompa załącza się na krótko, a po podłączeniu nie działa, napięcie jest, myślę, że to przekaźnik, tylko nie wiem który to jest ;/ .
Tematu nie rozwiązałem kupiłem pompę używkę i działa wspomaganie
W168 jak mysle. Miernik w łape i obmierz zasilanie pompy.
czujnik przy pompie wspomagania
Masz wspomaganie elektryczne czy elektroniczne? Bo to jest różnica . Raczej elektryczne czyli zwykly silnik elektryczny polączony z pompą olejową . Jeśli brak jest napięcia na wspomaganiu i liczniku to sprawdź bezpieczniki w komorze silnika to dośc częsta usterka w renówkach .
Bardzo dziękuje za pomoc !! Czyli pierwszy przekaźnik (zwierno rozwierny) będzie sterowany + z pozycji, z niego napięcie pójdzie do przekaźnika drugiego (czasowego) który będzie sterowany + który pojawia się po uruchomieniu silnika na przewodzie od pompy wspomagania. A z niego napięcie pójdzie na Światła DRL. Dobrze?
białe smugi to pewnie woda była w tej pompie / układzie. późniejsze uruchamianie się pompy jest związane prawdopodobnie z napięciem na akumulatorze.
Witam. Renault Master 2017r. pompa elektrohydrauliczna. Wspomaganie co jakiś czas się przycinało, na desce komunikat o awarii. Po wyłączeniu zapłonu wracało do "normy". Wtyczki czyściutkie, masy wyczyszczone, problem nie ustępuje. Błąd na cdif 3 to konfiguracja sterownika - C1608. Błąd wykasowany i powraca. Były momenty, że nie można było połączyć się...
Proszę sprawdzić napięcia na wtyczkach pompy, wiadomo grube kable zasilanie + -, - sprawdzamy żarówką, następnie wtyczka z trzema przewodami to Can i zasilanie po zapłonie 12-14V , kolejna wtyczka cztery przewody to czujnik kąta - to zostawmy w spokoju. A wystarczy na szybko diagnostyka jeśli jest komunikacja to wszystko jasne i mniej szukania. Nie...
Czujnik na pompie wspomagania do sprawdzenia.
Witam, remontuję golfa 2 i po przekręceniu kluczyka nie bzyczy pompa wspomagania hamulców, jeśli palcami zewrę styki przekaźnika to pompa działa, jak sprawdzić prawidłowe działanie przekaźnika, bo po jego wyjęciu i podaniu napięcia cewka przekaźnika działa.
Sprawdz napięcie paska od pompy wspomagania jeżeli luzny to wymien
Uzwojenia wyglądają dobrze. Pomierz klucze, tu będzie problem. Przyczyną awarii jest zapewne spadek napięcia na zasilaniu pompy.
Spadek napięcia może powodować duże obciążenie alternatora. Nie zaobserwowałeś czy w takich momentach przygasania alternator nie "jęczy" ? Miałem Fabię gdzie światła w momencie prawie gasły,nawet bez kręcenia kierownicą. Pobór prądu skakał do 50-60A. Po chwili już było dobrze. Walnięta pompa wspomagania była.
Sprawdz stan akumulatora i napięcie ładowania
Zdemontuj pasek wielorowkowy (alternator, pompa wspomagania) i w ów czas uruchom silnik. Czy w tedy będzie stukać? Ten silnik ma pompę serwa napędzaną drugim paskiem od koła na wałku rozrządu (zespół usytuowany nad sprzęgłem), a nie wspólnym z alternatorem i klimą... Pod pompą serwa jest napędzana od niej pompa wodna (osiowo usytuowana). Skoro przy...
pompa wspomagania jakie ciśnienie wspomagania pompa wspomagania mercedes
osrać night breaker silnik kosiarki jedno uzwojenie creative t6160
bateria milwaukee bateria milwaukee
Lokalizacja przycisków w Hisense BXG144351 Zamienniki tranzystora 2SC2053: 2SC2570, BF199 i inne