No, szacun za samozaparcie. Oby jeździło jak najdłuzej. Pozdro.
Wykręć czujnik na listwie paliwowej, na nim zobaczysz czy coś się zbiera.
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Tak patrzę na to zdjęcie to jest pompa wysokiego ciśnienia
Witam. Pacjent Reno master 2009r 2.5dci. Padła pompa wysokiego ciśnienia. Po regeneracji pompy auto nie chce odpalić. Komputer błędów nie pokazuje. Może ktoś ma jakiś pomysł bo już ręce opadają.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
witam wszystkich Puegeot 406 HDI - podobne problemy 1. przy gaszeniu przekręcałem kluczyk a on jeszcze ok 3-5 sek pracował 2. kolejny objaw, podczas jazdy po nawet delikatnym ujęciu gazu (nie całkiem tylko odrobinę) silnik gasł, żeby jechać dalej trzeba bylo zdjąć klemę lub wyjąć kluczyk ze stacyjki i poczekać ok 5 sek., potem odpalał i do następnego...
Filtry i olej jest ok, bardziej mnie martwi ten hałas bo zapomniałem dodać że to się stało po wymianie rozrządu, łańcucha, ślizgów i napinacza.
Nie moze nic rownowazyć, bo to nie masa wirujaca, a jak by zatrzymywal silnik bez dodatkowej kompresji gpz to by rwalo pasek napędowy
Wytłumaczone tak, że chyba nie ma co dodać.
Przecież to jest pompa wysokiego ciśnienia a nie pompa wtryskowa. Jej ustawienie nie ma znaczenia dla układu wtryskowego. Pasek majątku nie kosztuje więc go wymień i nie dziaduj. Śrubę na kole pasowym wału i tak powinieneś dać nową więc jak już będziesz w sklepie to weź nowy pasek. 18 zębów między wałkiem a pompą a znaczniki są pomiędzy zębami na pasku.
Pompa wysokiego ciśnienia układu Common Rail :)
Przestań pisać herezje. Podaje że na rampie ma 400 bar a Ty się pytasz o pompę w zbiorniku. W Megane F5r miałem tak, że na pompie wysokiego ciśnienia komputer wskazywał prawidłowe wartości. Połowa osprzętu wymieniona, albo poddana regeneracji i na końcu właśnie okazało się, że głupia pompa w zbiorniku nie domagała. Zawieszała się, nie podawała tyle...
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
Pompa wysokiego ciśnienia znajduje się w przedniej części silnika z prawej strony samochodu.Nie jesteś w stanie sam jej naprawić (jeśli oczywiście wina leży po stronie pompy).Jeśli nie masz doświadczenia w mechanice i nie posiadasz odpowiednich narzędzi to nawet jej nie wymontujesz.W tym aucie demontaż rozrządu i pompy jest trudny.
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Miałem to samo przy meganie 1.9 dci 2002r, odcinała zapłon tak powyżej 2 tys obrotów przy obciążeniu, wymieniłem prawie wszystko łącznie z pompą wysokiego ciśnienia, którą na szczęście mogłem oddać a okazało się że winna była pompa niskiego ciśnienia, koszt około 120 zł chiński zamiennik. Pompa powinna mieć wydatek ponad 2litry ropy na minutę co bardzo...
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Pompa nie ma czujnika ale musi mieć synchronizację z silnikiem . Potrzebna jest specjalna blokada która blokuje pompę . Jeżeli ktoś zdejmie koło od pompy przed zablokowanie go to przed ponownym montażem musi jeszcze złożyć rozrzad
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Halo , czy autor tematu rozwiązał problem ? Mam takie same objawy i taki sam problem w Chevrolecie . Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem , pompa niskiego ciśnienia . I auto nadal gaśnie
Świece grzeją dopiero od poniżej 5 C i przy obecnych temperaturach nie są potrzebne do odpalenia. Jak nie odpala to najczęściej brak paliwa (test plakiem tylko nie męcz go pracą na sprayu bo nie zdrowe dla silnika) . Z najprostszych to filtr paliwa. Przy jego przytkaniu pompa HP nie jest wstanie wytworzyć ciśnienia powyżej 300-350 bar potrzebnego do...
Wtryski prędzej czy później będziesz robił, oby pompa wysokiego ciśnienia przeżyła. Po spuszczeniu tego ze zbiornika, wymianie filtra paliwa, zalaniu On i przeplukaniu układu się okaże.
Problem rozwiązany, przyczyną był immobilizer.
A jaki rocznik , bo 2001/2003 można normalnie wyprogramować EGR. Pompa wysokiego ciśnienia NIE MA zaworu bezpieczeństwa. Polecam oddać ją do uszczelnienia lub sam to możesz zrobić--uszczelki są dostępne w sieci. Ew. wymień , ale nie będziesz wiedział czy nie jest tak samo uszkodzona.
Witam, jak to nie tajemnica wagi państwowej :D to podaj kolego co to za samochód i silnik, to można coś więcej podpowiedzieć.
Jeśli we wtryskiwaczach uszkadzają się zaworki to przyczyną może być pompa wysokiego ciśnienia lub zanieczyszczenia w układzie. Kolejną przyczyną może być jakość części użytych do regeneracji. Po rozebraniu wtryskiwacza istniej możliwość ustalenia przyczyny usterki.
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Palącą się kontrolką na pulpicie komputer sygnalizuje, że unieruchomił jednostkę, ponieważ np. spadło ciśnienie paliwa w zasobniku do zera (za mało paliwa otrzymuje pompa wysokiego ciśnienia z pompy niskiego ciśnienia). Dlatego zawsze pierwszym krokiem w kierunku rozwiązania problemu jest spotkanie z najbliższym diagnostą posiadającym standardowy diagnoskop...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
Witam, masz może zdjęcie który to jest. Mam ten sam problem
Ten samochód jest jakiś toporny w diagnozie. Tyle co taki przerabiałem z tym właśnie samym błędem... Walczyłem z nim 2 tygodnie... Zamiast wywalić błąd za niskie ciśnienie na listwie, lub brak ciśnienia na listwie to wyrzucał właśnie P1517. też mam Lexia, (CDIF2 mini również pokazywał to samo). Czepiłem się Immo robiłem OFF i lipa nie zapalał... miałem...
Wystarczy sprawdzić jakie ciśnienie panuje na listwie w momencie rozruchu.
Kolega miał podobnie sprawdziliśmy co się dało winna była pompa wysokiego ciśnienia.Regulator masz właśnie w pompie koszt około 340zł.Ja mam rocznik 2002 i jest regulator paliwa w pompie.
Witam serdecznie. Co do uszczelnień pompy konstrukcja przypomina pompę od ursusa c330 o oznaczeniu pz18at. W deklu pompy musi być 4 uszczelki. Pierwsza to ta największa w kształcie jajka, 2 sztuki na łożyska igiełkowe oraz 1 sztuka na uszczelnienie powrotu nadmiaru oleju z łożysk. W ostatnim miejscu gdzie masz wytoczenie na oring ma go tam nie być,...
To znany problem. Olej w przelewach w systemie Delphi występuje w dwóch przypadkach: 1. Jeżeli olej jest we wszystkich przelewach, to uszkodzony jest uszczelniacz na wałku pompy wysokiego ciśnienia od strony rozrządu. Wstępna pompa łopatkowa zasysa olej spod pokrywy napędu rozrządu (pompa łopatkowa pracuje na podciśnieniu). 2. Jeżeli olej jest tylko...
Ta pompa sama się nie odpowietrzy.Musisz zdjąć przewód idący od filtra i nim zalać sekcje wstępnej pompy luzując przy tym odpowietrznik aż wyleci przez niego ropa.Następnie zakręć odpowietrznik,załóż wężyk i odpal autko.Bezpiecznik świec to blaszka w puszce w komorze silnika,ale twój problem to na 99%zapowietrzona pompa i luzowanie przewodów wysokiego...
Witam Każdy przypadek jest indywidualny i trudno zdiagnozować na odległość, a Ty na dodatek nie podajesz roku prod. auta. Rozumiem, że to model produkowany od 2001-2005, natomiast Twój to 2003r 1.9di. W tym modelu pompa w baku (pompa niskiego cisnienia) jest złączana tylko po załączeniu zapłonu i to na kilka sekund dalej sama pompa CR(pompa wysokiego...
(-) Próbowałem wykręcić pompę ale po odkręceniu 4 śrub pompa nie chce wyjść. Pompa wysokiego ciśnienia w silniku 2,2 dci jest napędzana dość nietypowo, gdyż poprzez przekładnię zębatą, a nie pasek lub łańcuch rozrządu. Dlatego odkręcenie 4 śrub nie wystarczy, aby pompę uwolnić. Należy przedostać się do czoła pompy WC do nakrętki i śruby mocującej koło...
Nigdzie w moin poscie nie zaznaczylem ze jestem mechanikiem To po ci ci w opisie pod nickiem " mechanika samochodowa" :?: Witam szanownego guru mechaniki pojazdowej Nie jestem guru mechaniki . Odpisałem ładnie w 3 poście na twoje pytania że pojazd posiada gruszkę i nie posiada pompki elektrycznej . Prosisz o pomoc a potem podważasz w kpiący sposób...
Immobiliser usuwał elektryk, twierdzi że na stole sprawdzał i wszystko było dobrze a nawet jeśli by to immobiliser odłączał to silnik zaskoczyć powinien i zgasnąć po sekundzie/dwóch, jego słowa To nie VAG, że odpali na sekundę. Raczej trzeba emulator dać.
Normalnie po uruchomieniu pompy na wężu wyjściowym (w nim oczywiście) mamy wysokie ciśnienie które z racji braku ujścia (nie używamy myjki) wysokie pozostaje. Dopiero po naciśnięciu pistoletu ciśnienie spada a myjka się uruchamia. Słowem - silnik włączą czujnik ciśnienia strony wysokiego ciśnienia. Jeżeli co chwilę się włącza to znaczy że woda z wyjścia...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
W 5 minut na wolnych obrotach poszło jakieś pół litra ropy z kanistra. Po lekkiej przegazówce ropa z kanistra znikała "w oczach". Czy to ma coś wspólnego z zaworkiem wysokiego ciśnienia w pompie czy po prostu wraca sobie przelewem taka ilość ropy z pompy z powrotem do baku? Sprawna pompa musi przepompować minimum 10 razy tyle co spala.
czemu będą jaja? jak to zwykła pompa wysokiego ciśnienia.
Pompa wysokiego ciśnienia - trzeba ustawić prawidłowo.
Po pierwsze, jaki przepływomierz? Masz chyba na myśli przepływowy ogrzewacz wody, kocioł przepływowy. Wyjaśnij to proszę. Po drugie, nie rozumiesz komunikatu. Układ chłodniczy to jest obieg gazu chłodniczego (polecam zapoznać się choćby z bardzo ogólnym opisem działania pompy ciepła). W pompie ciepła są dwie strony "transformatora" jedna ma niskie ciśnienie...
Zmierz ciśnienie na cylindrach. Jak stosowałeś samostart to 2 i 3 tłok są popękane jak na zdjęciu, które zamieściłem wyżej. Nie kupuj tłoków w Agromie są tanie , mi wytrzymały w lecie 2 miesiące. Tłoki ściągałem z WSK Gorzyce i chodzą do dzisiaj cena jednego tłoka bez sworznia i pierścieni ok. 200 zł. W wózku pompa oleju wysokiego ciśnienia do hydrauliki...
Dziękuję za odzew. Na zdjęciu co wstawiłem jest wszystko. Pompa działa, nie jest już zapocona jak wcześniej.
niestety nie. Pompa wysokiego ciśnienia wymieniona, ale nie pomogło. Podobno w tych silnika padają dźwigienki zaworowe, czy one mogłoby powodować problem?
przez pompe wtryskową leciała ropa do oleju. Jeśli wytłumaczysz, jak i gdzie leciała ropa do oleju przez pompę wtryskową, to wykryłeś usterkę niebieskiego dymienia... Nawiasem mówiąc to nie jest pompa wtryskowa rozdzielaczowa z "klasycznego" diesla, tylko pompa bardzo wysokiego ciśnienia (pwc) w systemie Common Rail . Jeżeli nie jesteś posiadaczem...
Mechanik chyba nie widział obudowy filtra paliwa wraz z podgrzewaczem i pompa wstępną. Ponieważ pompa wstępna pracuje tylko przy uruchamianiu i kilka minut po, to jest tam właśnie bypass. Może to być przyczyną lub nieszczelna/pęknięta obudowa filtra. Co do ewentualnych spadków wysokiego ciśnienia to jest możliwość usterki "regulatora"/zaworu ciśnienia...
Wymontować przewody paliwowe wysokiego ciśnienia (1). Wymontować przewody (2). Odkręcić przewód powrotny listwy wtrysku (3). Zaślepić otwory. Odłączyć konektory (4). Zdjąć opaskę (5). Bezpośrednio po demontażu włożyć każdą część do szczelnego, nowego worka plastikowego. Zdjąć pokrywę zaworów. Wymontować czujnik prędkości obrotowej silnika. Obrócić wał...
Tak tak wymieniałeś ten zawór w tej pompie jak tam trzeba mieć niezły ściągać żeby go wyciągnąć bo jest wciskany a raczej wprasowywany. Co więcej ten zawór jest mechaniczny. A czujnik ciśnienia to jest na przewodzie paliwowym także zastanów się co piszesz i o czym piszesz. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/2515829200_... Na niebiesko...
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Pompa wysokiego ciśnienia sprawdzona? Nowa, używka, po regeneracji? Napisałeś, że raz jest 40, a raz 300. Ciśnienie jest jakąś analogią do tego, w którym momencie zaraz po starcie im dłużej kręcisz?
Brzmi jak zużyty olej w automacie... Pompa nie daje rady utrzymać odpowiednio wysokiego ciśnienia i nie zapina Ci wyższych biegów... Jeśli poprzedni właściciel za bardzo nie katował samochodu z tym co jest, to da się tanio odratować - wymiana oleju. Ale bądź gotowy na remont skrzyni, bo mogła zostać ładnie przeciążona...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Absolutnie się nie zgodzę, jakoby sterowanie wtryskiwaczy było uzależnione od ciśnienia paliwa w listwie.To wychodzi na to,że zapowietrzonego common raila nigdy nie odpalisz tylko przez kręcenie ( no bo jak powietrze ucieknie z układu, jak wtryskiwacze nie pracują?) Listwa się nie odpowietrzy sama z siebie i nawet pracujące wtryskiwacze bez ciśnienia...
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Tak, uszkodzona pompa wstępna w pompie wysokiego ciśnienia
witam. Pompa jest w zbiorniku. Sprawdź czy nie masz zbyt wysokiego ciśnienia na listwie. często pada regulator, jest przy pompce. ogólnie i tak musisz wymienić cała pompke. Jeżeli czujnik na listwie pokazuje za wysoka wartość to pompką nie będzie pracowała. Czyli najpierw clip i diagnostyka. Bo pompką tania nie jest. A nawymieniasz się i dalej będzie...
Rachunki są proste. Przykład pompa 2 ma 30,1 cm3 na 1 obrót jeżeli dasz ten olej na siłownik o powierzchni tłoka 30 cm2 to jeden obrót pompy przesunie tłok o 1cm. Tłok może dać siłę 160 bar x 30cm2=4800kG=48000N Przy 2000obr/min masz 66,6 obr/s więc tłok w ciągu sekundy przesunie się 66,6cm wykonując pracę 48000N x 0,666m= 31 968,00J wciągu sekundy...
Tylko takie coś. 1F2, 2F2, 3F2Ochrona termiczna 1K1 / 1, 2K1 / 1, K1 / 1Przekaźnik (ogrzewanie) 1K1 / 6Przekaźnik (sieć) 1N1Elektroniczna platyna 2N1Płyta wyświetlacza 3N1Gramofon sieciowy 4N1Wykrywanie centralnego ramienia myjącego 5N1Wykrywanie dolnych ramion 6N1Jednostka sterująca 8N1Nadajnik sterowania 9N1Wyświetlanie statusu programu 10N1Zmiękczacz...
Ta pompa ma na zewnątrz zębatą pompkę, która zaciąga paliwo z baku. Odłącz powrót paliwa od pompy wysokiego ciśnienia i sprawdź czy w czasie kręcenia rozrusznikiem idzie paliwo na powrót.
Ciekawe co piszecie. Pytanko pierwsze z tym boschem, jako rozumiem przedstawiciel bosch nie ma takiego urządzonka do sprawdzania wysokiego cisnienia na przewodach wysokiego cisnienia (piezoelektryczne foliowe czujniki). Jest to typowe urzadzenie dla profesionalnego serwisu boscha. teoretycznie nie mam takiej mozliwosci aby szczelna (nie leje) pompa...
Upewnij się, czy pompa wysokiego ciśnienia weszła do końca. Po wymianie oringu wchodzi dość ciężko.
Jestem posiadaczem MF5455. Mam problem z odpaleniem . Zgasł mi i nie mogę go odpalić. Pompka elektryczna podaje, a pompa wtryskowa nie chce podawać na wtryski. Czy siadła pompa ,czy może być inna przyczyna? Wcześniej zdarzało się,że się zapowietrzał.
Witam wszystkich posiadam nieszczesnego seata exeo 2.0 tdi caga w mojej kadecji złuszczyła się już 2 pompa pierw przebieg 123tys km teraz przy 242;( nowy bak wysczyszczony uklad no i pompa z all...po regeneracji wtryski miałem kupione już 4 szt nowe wcześniej bo stare i tak dawały już oznaki zurzycia..wszystko ładnie poskładane przy okazji nowy rozrzad...
Tu masz pompę wspomagania do twojego auta http://allegro.pl/pompa-wspomagania-rena... Wygladać moze tak samo ale pasować nie będzie :) Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
...... dziwne u mnie airbag się nie zapalał a ocinałem całość zapłonu. A tak na marginesie to czy jak przestanie działac pompa paliwa na pracującym silniku to nie zatrze się przypadkiem coś w układzie wysokiego ciśnienia bo mam obawy że tak..... Pozdro MAGIR
Jest to pompa wysokiego ciśnienia Common Rail. Składa się z części i ma zawór, czujnik ciśnienia, złącze wysokiego ciśnienia, złącze niskiego ciśnienia i jeszcze parę zapewne elementów, które mogą cieknąć. Nie obrażaj się za komentarze o jakość zdjęcia, bo są dość istotne. Miałam na myśli, że jest szansa na usunięcie wycieku bez wyciągania pompy (króćce,...
Temat rozwiązany. Winna była pompa wysokiego ciśnienia "przestrzelona" jak to określił mechanik czyli zużyta sekcja, pompa zregenerowana i auto hula.
Udało się coś namierzyć? Jest pompka w baku, czy pompa wysokiego ciśnienia do zrzucenia?
Jakie masz ciśnienie pomiędzy pompą wstępna a wysokiego ciśnienia ??
Oddałem do sprawdzenia pompę wysokiego ciśnienia Bosh CR/CP1H3/L70/10-789S. Niestety pompa opiłkowała, została zregenerowana. Z regeneracji wróciła ale z odkręconym kołem zembatym i teraz głowie się jak je dokręcić, żeby niczego nie uszkodzić. Moment tam to 90 Nm, więc trochę jest. Instrukcja serwisowa mówi o blokadzie, niestety nigdzie nie widzę takich...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
To co się wyświetla na desce to komunikat o aktywowaniu układu ASR czyli systemu który ma zapobiegać boksowaniu osi pędnej. Często dzieje się tak gdy czujniki abs osi przedniej są oddalone od koronek i system nie widzi prędkości z przednich kół i traktuje jak by samochód boksował. Powinien być klawisz który pozwoli wyłączyć ASR z takim samym znaczkiem...
Podmieniłem pompę wysokiego ciśnienia i wszystko działa jak powinno. Stara pompa już zarzucała piłkami. Nie wiem dokładnie czy to wina pompy czy regulatora na niej, który może być zasyfiony opilkami i sama pracą już ponad 500k km. Tak czy inaczej kompletna sprawdzona pompa to koszt 700 brutto.
Pierwszy raz korzystam z takiej pomocy, więc proszę o wyrozumiałość. Padła mi pompa wysokiego ciśnienia w Tiguanie 1 2010 rok 2 litrowym dizlu 140 konny. Pytanie moje: czy zamiennik, czy po regeneracji, czy drogi oryginał? Proszę o pomoc, co z tym zrobić. Dziękuję.
Citroen C4 II 1.6 HDI 92 KM po wymianie EGR kręci, ale nie odpala. Odczytany błąd P2685: Actuator Supply Voltage 'C' Circuit Low. Sprawdziłem, że pompa paliwa wysokiego ciśnienia nie podaje paliwa. Podpowiedzcie, co należy sprawdzić? AI: Czy podczas wymiany EGR odłączałeś jakieś inne wtyczki, przewody lub elementy instalacji elektrycznej/paliwowej?...
W tym aucie pompa wstępna jest w pompie wysokiego ciśnienia. Jak znajdę chwilę to podam Ci wartości jakie masz podać wtedy będzie coś więcej wiadomo. To jest prosty układ. Po pierwsze odepnij wtyczkę od zaworu regulacji przepływu i sprawdź czy wyrzuci błąd, następnie wtyczkę od regulatora ciśnienia i to samo.
Pompa wysokiego ciśnienia jak i wtryski na pewno nie sprawdzone - tylko tak napisane... Filtr czysty? Gwiezdnego pyłu nie było (czytaj opiłków, wiórków)? Wtryskiwacze wyciągnąć i oddać do sprawdzenia na maszynie.
Dzień dobry! Mam dziwny problem w Laguna III 1.5DCI 2012 110KM. Przygotowuję auto do wymiany wtrysków i mam problem z likwidacją powietrza w układzie paliwowym. Wymieniono: 2 nowe filtry paliwa Filtron (drugi miał robiony test szczelności), nowy przewód igielitowy do i z filtra do pompy wysokiego ciśnienia z nowymi wtyczkami, nowy oring na podgrzewaczu...
Moja rada zmień mechanika, Na chwilę obecną masz zapowietrzony układ paliwowy, pompę wtryskową VP44 odpowietrza się specjalnym przyrządem. Pojedź do mechanika który jest w stanie odpowietrzyć układ tak jak należy, póki jeszcze pompa żyje, póki co powietrze wędruje z pompy na wtrysk gdzie blokuje przepływ paliwa stąd taka praca silnika, potem sobie powietrze...
Czujnika G40 czy G28 nie trzeba adaptować. Prawdopodobnie masz problem z rozrządem i stąd ten błąd. Na pompie wysokiego ciśnienia nie ma czujnika. Tam raczej jest regulator ciśnienia paliwa. Ten sam problem powrócił - czyli jaki? Ten że pompa głośno chodzi czy że jest ten sam błąd dotyczący niedostatecznej wydajności pompy? Może ten dźwięk nie pochodzi...
Czy w Man TGX Euro 5 EEV 18.480 jest tylko czujnik NOx za tłumikiem i nie ma sondy lambda? W Autocom pokazuje 780°C sondy lambda i różne wartości, raz 8, raz 20,48, różnie. Więc nie wiem, jak jest. Wartości wtrysków na Autocom pokazują wszystko powyżej 5. Czy pompa wysokiego ciśnienia zawsze daje błędy, czy wymienić za wcześnie? Przebieg: ponad milion.
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Nissan Qashqai 1,6 dCi: silnik kręci, auto nie odpala, błąd P0088 AI: Czy przed wystąpieniem problemu były jakieś objawy, np. spadek mocy, nierówna praca silnika, inne błędy? Nie. AI: Czy ostatnio były wykonywane jakieś naprawy lub wymiany części w układzie paliwowym (np. filtr paliwa, pompa, wtryski)? Nie Dodano po 2 Wtryski sprawdzone, pompa wysokiego...
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
APS 185 Nagłówek CAN Usterka Brak komunikatu temperatury albo nieprawidłowy komunikat temperatury z koordynatora lub ICL2. Przyczyna •Uszkodzony czujnik temperatury zewnętrznej (T27). •Niewiarygodna komunikacja CAN •Usterka obwodu szyny CAN. •Usterka w koordynatorze lub ICL2. Uwagi Gdy czujnik temperatury działa, nie ma to wpływu...
Wygląda na to że to może być coś z pompą tak jak kolega napisał. No, niestety, nie diagnozuje się nowoczesnego turbodiesla na "wygląd". Skoro silnik jeździ jakiś czas normalnie, po czym po zatrzymaniu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki, pracuje jeszcze chwilę, to jakim cudem pompa wc jest zepsuta? Czy po wykasowaniu starych błędów i pojawieniu się kontrolki...
Pompa wysokiego ciśnienia sama z siebie nie zaciągnie paliwa ze zbiornika. Do prawidłowego działania potrzebuje 4 bary na zasilaniu i tyle powinna jej nabić pompa w zbiorniku, po czym się wyłączy i uruchomi znowu podczas kręcenia. Jak podłączając na krótko nabiłeś ciśnienie, to odpalił i chodził, dopóki było w przewodach. Trzeba szukać po bezpiecznikach,...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
ducato pompa wysokiego ciśnienia volvo pompa wysokiego ciśnienia pompa wysokiego ciśnienia mercedes
xiaomi autoryzacja schemat unitra merkury radio cabasse auditorium
obudowa lutownicy transformatorowej podgrzewacz przerobic
NAC CTS 45-40-01 – regulacja gaźnika po dotarciu, ustawienia śrub L i H, kolor świecy Kompresor Airpress – iskrzenie przy podłączeniu przez przedłużacz, możliwe uszkodzenie silnika