Przed wymianą podejpnij monometr. Spróbój zlokalizować problem. Możliwe że wpadł jakiś paproch.Jeżeli rozdzielacze są suche, sekcje trzymają, a pompy są zdrowe to zostaw w spokoju. Co do wymiany rozdzielacza na 6 sekcji z 2x3 sekcji nie jest dobrym pomysłem. 2 rozdzielacze , z których każdy ma swoją pompę hydrauliczną, sprawia że używając dwóch funkcji...
Cześć, mam problem z silnikiem hydraulicznym (silnik zębaty 8 cm3, 4000 obrotów) połączony z piłą łańcuchową paskami klinowymi. Koło pasowe na silniku hydraulicznym ma 120 mm, a koło pasowe na pile 80 mm. - Silnik główny elektryczny 11 kW, 2940 obrotów, pompa hydrauliczna zębata 78 l. Połączone na paskach klinowych koło na silniku 100 mm, koło na pompie...
Tak na szybko odpowiem ,bo niestety dzis też pracuje. -Jak znalezc która sekcja odpowiada za jaki ruch)-popuszczasz przy rozdzielaczu mocowanie weżyków idących od dzojstika.Wiesz jaki ruch dzojstika odpowiada za ruch np. ramienia.Ktos rusza dzojstik w tym kierunku a Ty patrzysz z którego popuszczonego wezyka leci olej. I tam masz sekcje od ramienia.Analogocznie...
Pompa zębata może być. Tylko musi być duża i dobrane niskie obroty. Inaczej dojdzie do kawitacji.
nr katalogowy wychodzi taki 20440372 czyli z krótki :).
Może po prostu pękł pasek zębaty napędzający pompę paliwa ,bo tam jest osobny pas zębaty napędzający pompę od wałka rozrządu, z tyłu silnika od strony skrzyni znajduje się pompa paliwa ,jak pęknie pasek to silnik bedzie kręcił, a pompa będzie stała.Sciągnij osłonę plastykową tą od strony skrzyni biegów i sprawdź czy obraca pompe .
Proszę http://www.przemyslowy-outlet.pl/templat...
Cześć; Panowie - popełniłem błąd przy wykonywaniu mocowania pompy a dokładniej przy wykonywaniu podparcia wału. Pompa niewielka 4,6cm3/obrót. Napędzana z silnika spalinowego WEIMA WM192F poprzez pasek zębaty HTD 5M(szer.9mm). Koło pompy jest zamocowane na stożku1:10 i dociśnięte tulejką która miała opierać się w łożysku - niestety przy takiej konstrukcji...
Nie ma,bo w tym ciągniku jest osobna pompa zębata napędzana prosto z silnika i daje ona tylko olej na orbitrol.Wiec zawór priorytetowy nie jest potrzebny. Na 90% to filtr.
Mam rozrząd tz co? Możesz mi wyjaśnić, czy w skład rozrządu mam wymienić też za każdym razem pompę wody i pasek klinowy i napinacz paska klinowego osprzętu. Pasek wierorowkowy osprzętu jest w rozrządzie już? Czy jak on pęknie to może wkręcić się w pasek zębaty rozrządu i spowodować spustoszenie? Dlaczego 2 niezależnych mechaników mówiło że co 60tys...
brak problemow ze synchronizacja trzech silownikow Synchronizacja siłowników jest bardzo prosta, ale niestety nie tania.... Wystarczy zastosować zębaty rozdzielacz przepływu. Normalnie wysuwa się ten siłownik który ma najlżej. Bo w całym układzie jest takie samo ciśnienie. Rozdzielacz przepływu działa trochę jak pompa zębata samonapędzająca się. I...
Wiesz, wymieniając rozrząd można też przy okazji wymienić pół silnika - nie ma takiego zakazu. Generalnie rozrząd to pompa wody, pasek zębaty i rolki napinające no i płyn chłodzący - niekoniecznie taki za 200-300 zł. Może tam czasami dojść jakaś śrubka, czy inna pierdoła. Nie wiem jaki dokładnie masz typ silnika, ale dla Megane II kompletny rozrząd...
Do przetłaczania ropy super nadają się pompy zębate hydrauliczne np. podnośnikowa od ursusa C-330 albo nawet od Żuka benzyniaka.Sprawdzone w praktyce :D.
To pompa hydrauliczna zębata PZ10...
pompa musi być przystosowana do pracy w obu kierunkach, pewnie tloczkowa. Pompa jest zębata najprostsze rozwiązanie, to rozdzielacz steruje kierunkiem przepływu cieczy ( oleju ). Uproszczony schemat http://obrazki.elektroda.pl/3897584100_1... Wadą hydraulicznej łuparki jest cena i spadek ciśnienia słabej jakości pomp zębatych. Najprostszym...
Wypowiadam się za siebie i dla mnie nie ma to większego znaczenia jak jest koło pompy. To nie tddi żeby miało jakieś ogromne znaczenie. W tdci ta pompa odpowiada tylko za ciśnienie a resztą steruje ECU. Czy Ty to złożysz tak jak jest teraz czy obrócisz kołem pompy na miejsce blokowania według mnie nie ma to znaczenia.
Takie palniki mają dysze z bardzo małą dziurką, zasadniczo nie widoczną pod światło oraz pompy zębate. Obawiam się że karmienie tego brudem szybko to zepsuje. W każdym razie jak się dostawało trochę lakieru proszkowego do paliwa branego z "bańki" to palnik po jednej dobie był do naprawy.
1-Zmierzyc ciśnienie na pompie. Chyba masz wersje z pompą zębatą wi c sprawa wydaje się oczywista i prosta. 2-Kalibracje skrzyni to tu już przerabialiśmy kilka razy. 3-Zerwane kły w sprzęgle przedniego napędu.Też już tu było.Tyle że ty masz zerwane od tyłu.
28x1,5
Nie, nie nadaje się. Tylko pompy zębate było wałkowane x razy.
Jeśli masz dwie pompy zębate to nie masz LS . W tej sytuacji przejrzyj zawór priorytetowy .
Pacjent: VW CADDY 2012 r. 1.6 TDI silnik CAYN 102 KM. Przebieg 300 000 km. (jesli ktos uważa, że to dużo to niedawno złomowali Doblo 1.9 JTD który w wieku 8 lat miał 1 400 000 km.) Olej 5W30 507.00 wymieniany co 15 000 km. (tak są w zegarach ustawione przeglądy). Problem z niskim ciśnieniem oleju. Historia jest krótka i nieskomplikowana. Pewnego dnia...
Dzięki za podpowiedź...czy jest to kosztowna naprawa? Czy ew można np zrobić to we własnym zakresie... Czy ten odgłos jest "stukania" też tym spowodowany? Turbina, przecież załącza sie chyba powyzej jakiś obrotów-a stuki, słychać na jałowych obrotach... Znalazłem na forum jeszcze taką opcje iż: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32... Ale ok,...
Przy braku ciśnienia czyli wyłączonym silniku kierować praktycznie się nie da. Kolega zauważył że przeciska olej mechanicznie ale skąd ma ten olej napływać skoro pompa zębata stoi w miejscu? Ja w t25 zastosowałem przekładnie kierowniczą ze wspomaganiem. wprawdzie kilka dni temu założyłem to wspomaganie i wymaga dopracowania ale cały projekt w 150 zł...
Miałem kiedyś podobną pozyskaną z jakiegoś sprzętu medycznego. Jest to pompa zębata (podobna do tych stosowanych w hydraulice siłowej) i każde zanieczyszczenie pompowanej cieczy uszkodzi gładzie zębatek. W tej mojej, ta część wkręcona w korpus pełniła rolę zaworu nadmiarowego/bezpieczeństwa. Jak zatkało się wylot to zrzucane było tamtędy nadmierne ciśnienie....
Musisz zdemontować pasek klinowy wraz z jego napinaczem , w otworze po napinaczu odkręcisz nakrętkę koła zębatego pompy i ściągaczem uwolnisz koło zębate od pompy , uprzednio odkręcając śruby mocujące pompę do bloku . Sciągacz można kupić na Allegro lub dorobić , podczas montarzu zwróć uwagę na klin aby dobrze trafił , po zamontowaniu pompy przy pomocy...
Dzisiaj wyciągnąłem filtr i z latarką w telefonie zajrzałem do puszki wypełnionej ropą a na dnie były kropelki o piwnej barwie... okrągłe ładne kropelki płynu. Olej w paliwie? Woda? Nieszczelność w obwodzie niskiego ciśnienia i wskutek tego zasysanie powietrza z zewnątrz wraz z wodą? Wnioski : 1. Układ paliwowy może być nieszczelny i się zapowietrza....
Dzień dobry, jest możliwość uzyskania informacji odnośnie sposobu regeneracji pompy zebatej, są one napawne czy jaki proces wykorzystywany.
W starszych silnikach był to objaw kilu problemów: 1.Zużycia panewek wału. Luz był na tyle duży, że wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego przyrostu ciśnienia na wolnych obrotach. 2.Zablokowanie się zaworu nadmiarowego ciśnienia oleju w samej pompie. Przy otwartym przepływie przez zawór, wydajność pompy zębatej nie powoduje wystarczającego...
Powodzenia. ale nie jest tak żle
temat już był poruszany na forum ale nie znalazłem konkretnej odp. mam sprężarkę od jelcza i nie wiem jakim olejem ją zalać? sprężarka ma założoną pompę zębatą więc smarowanie będzie pod ciśnieniem.
Łożysko główne 1 etap 95Nm 2 etap 180-200Nm, korby 1 etap 60Nm 2 etap 110-120Nm koło zamachowe 110-120Nm koło pasowe wału korbowego 210-250Nm wtryskiwacz 28-30Nm koło zębate pompy wtryskowej 50Nm pompa wtryskowa 50-60Nm
ok już wszystko jest super!!!Dzięki kolego janek1815 za informacje.Założyłem dzisiaj nową pompę do podnośnika i jak ręką odjął , wszystko działa jak należy.Nie ma żadnych już wycieków i mam nadzieje że długo tak będzie.Dzięki wszystkim w moich poprzednich postach.Zamykam temat
do mosfetkiler W przypadku przetłaczania oleju za pomocą pompy zębatej to zupełnie nie będzie problemu z ustaleniem ilości przetłaczanego oleju
Dziękuję za radę kolego. Wygląda na to że pompa zębata jest do wymiany. Czy istnieje możliwość wymiany samej pompy zębatej? ( w necie widziałem tylko zestaw zębata z tłoczkową koszt powyżej 8 tyś). Chciałbym też tą ewentualną wymianę wykonać sam , ale nie wiem czy po wymianie są konieczne jakieś regulacje ciśnienia itp ?
Po demontażu pompy okazało się, że rura ssąca miała zgięty ogranicznik opadania do misy - co zapewne znacznie ogranicza możliwość pobierania oleju. Ponadto wsadziłem pompę do wiadra z olejem i, kręcąc za koło zębate, tłoczy olej z pęcherzykami powietrza; po zatrzymaniu jej olej zaczyna z niej odpływać z powrotem do wiadra. Czy to normalne zachowanie...
Początek tłoczenia dla silnika D0824LFG01 wynosi 3°+1° przed GMP. Na kołnierzu pompy szukasz oznaczenia 4-4 i w tej pozycji ustawiasz koło zębate pompy. Wkładasz pompę do silnika, mocujesz czujnik zegarowy i na fasolkach ustawiasz pompę tak aby przy 3° przed GMP czujnik pokazywał dokładnie 1mm. I po sprawie.
Nie znam tej machinerii, ale odpowiem z innej beczki- każda pompa zębata nabawia się problemów nie przez zużycie zebów, ale ścianek bocznych (tolerancja przylgni bocznej zębatek.)
Witam!!! A jak spuścić wode w tym silniku jeżeli nie przez pompe?? Dolny wąż od chłodnicy jest niżej niż pompa, parę kropel wyleci po odkręceniu pompy, tego nie unikniemy. Bez potrzebnych Ci motów do zabezpieczenia rozrządu oraz kół Widziałeś ten rozrząd? Wiesz w jaki sposób pompa jest tam napędzana? Nie wiesz? Nie wypowiadaj się. Ściągacz i do dzieła.
Hydraulika nie jest wymagającym wynalazkiem raczej. Tylko czasami drogo wychodzi:) (rozdzielacze pompa tłoki itd najczęściej swoje kosztują chodź na złomach tego dość jest, ale chwile szukania będzie). Pompy zębate z tego co mi wiadomo z powodzeniem mogą działać jako silniki hydrauliczne.
Jako że to szrot, to wystarczy most napędowy odwrócić "do góry nogami". Silnika z "kredensa" nie da się pogonić w drugą stronę. Nawet ze względu na zębata pompę smarującą.
Znaki na kole zamachowym na razie cię nie interesują. Pompę da się włożyć tylko w jeden sposób - "podwójny ząbek" na kółku zębatym pompy ma wejść w swoje miejsce na sprzęgiełku w korpusie sprężarki (ten co widać na zdjęciu). Musi wejść bez użycia siły. To wszystko. Znaki na kole zamachowym dopiero przydają się przy ustawianiu punktu początku wtrysku.
Opis działania pompy zębatej hydraulicznej; http://www.youtube.com/watch?v=Ceay6u06v...
W przypadku pomp zębatych nie ma to znaczenia zmienia się tylko INT/OUT... Założę się o złotówkę, że nie. Pompa zębata ma ściśle określony kierunek obrotów.
Zwykła pompa zębata ma do 250bar kupisz już poniżej 200zł i to nową. Wspomagania są łopatkowe do 150bar. Gra nie warta świeczki z kombinowaniem. Chyba ze jeszcze wyżej wielotłoczkowe hydrauliczne do 800bar. ale to i mocy potrzebują.
Pompa się zapowietrzy a ponieważ jest to pompa zębata to sucha nie pociągnie oleju. No nie, większych bredni to już dawno nie widziałem. Może małe pytanko - jak w pompie zębatej tłoczony jest olej ?
Dominik, nie strasz chłopa, autem żona jeździ i tak mu się nie przyzna jak będzie się coś dziać. :D Zadnego komunikatu nie mialem ze zy pompa wysokiego ciśnienia jest cos nie tak , ogolnie zadnego komuniktau niebylo Komunikatu nie będzie, przecież nie ma czujników ropa/benzyna. Problem zaczyna się jak dojdzie do pompy CR. Ropa jest tłustsza od benzyny...
Silnik Ursusa C330 maksymalny moment obrotowy osiąga pomiędzy 1600 do 1800 obr./min., zatem po co więcej kręcić ? Pompy zębate spokojnie wyrabiają do 3000 Obr
znając realia guma i olej to raczej nie podziała długo... Podaje to chłodziwo na bazie oleju do przecinarki tarczowej codziennie przez ~14godzin już 2 rok, więc nie jest chyba tak źle. Jak na pompie zębatej zrealizujesz precyzyjne dawkowanie na poziomie 30-300ml na minute, trzeba by dość precyzyjny przeplywomierze zastosować. Chyba że nastawy są robione...
Pompa zębata , podłączona sprzęgłem elastycznym.
zębaty pompa montaż pompa zębaty pompa zębaty ciśnienie
naped elektryczny roweru vestel 17ips72 wyświetlacz sterownika pieca defro
schematy instrukcje serwisowe plany buggy
Mercedes 722.6 722.9 – poziom ATF ponad max na zimno, w normie na ciepło – wpływ na pracę skrzyni Wzbudzenie alternatora bez ECU - jak to zrobić?