Biało-żółty i biało-zielony,(zamknij i otwórz ) sterowane plusem. Sprawdź podając go przez kontrolkę. Edit: sprawdzaj na zamkniętych zamkach.
Zerknij do bagażnika z lewej strony w podłodze.
Zgadza się.Podobnie jest przy samej pompie.W zależnosci co podamy na wejście sterujące w pompie, zamek otwiera się bądź zamyka.
jest foto https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic4...
Czerwono-zielony to sygnał zamykania, czerwono-niebieski otwierania. Obydwa plusem. Brązowy w grupie VW to masa.
Witam , moim zadaniem nieszczelność może występować przy siłowniku w zamku , (są tam dodatkowe styki połączone przewodami ze sterownikiem informujące sterownik czy zamek już się zamknął czy nie i dlatego pompa długo "móżdży" zanim się wyłączy.)
Głównie zamek centralny, jest pneumatyczno-elektryczny. Dodatkowo schemat kostki stacyjki.
sterowany wkładką z drzwi a sam alarm może mieścić się w pompie centralnego zamka spr zasilanie pompy
Zimne luty na płytce pompy, to nagminna usterka A4. Zacznij od tego. Może pompa ożyje po kontakcie z lutownicą i cyną :D Poza tym, sprawdź zasilanie i sygnały na przewodach sterujących: szaro-czerwony (lub szaro-biały) - otwieranie czerwono-niebieski zamykanie oba w boczku w nogach kierowcy (na słupku)
Jak w temacie. Nie mogę znaleźć pompy zamka centralnego w Seacie , proszę o pomoc
Tak, w pompie centralnego zamka jest cała elektronika, zapewne pływa
poszukaj tutaj http://centrum.audi80.pl/component/optio... Pozdrawiam
Znajdź i wciśnij bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Prawdopodobnie jest przy prawym środkowym słupku, obok fotela pasażera.
No ja już tu czegoś nie rozumiem. Specjalnie podałem schemacik połączeń pompy z zamkami. Nawet, gdyby kolory były inne to i tak wszystko widać dokładnie. Jaki jest problem w powieleniu styków zamka przekaźnikami? Dla pewności omomierz w dłonie zbadać przypadek zamka, zrównoleglić styki zamka przekaźnikami do przewodów i wtedy nie ma różnicy, czy sterowanie...
Przecież podalem Ci opis na forum Mercedesa - nie wiem co jeszcze potrzeba.
Witam, Może. Posprawdzaj wszystkie elementy na upływ do masy. Grzałka, silnik, zamek, pompa wypompowywująca, przewody itp Może też być wilgoć w środku.
Części RTV i AGD north.pl Ale musisz także wymienić element który tę katastrofę spowodował. Rozerwany triak jest podłączony do uszkodzonej części, trafisz idąc po przewodzie (pompa, zamek, zawór, itd.)
Elektronika pompy zamka to komfort (o ile ma central i szyby w prądzie)
Te pompki nie są zaprojektowane do ciągłej pracy. Sporo skrócisz ich żywotność , wyrób podobny do vw/audi, ale te od vw/audi są bardziej wydajne. No i druga sprawa są głośne. Czyli szukać z vw/audi? może kompresor z lodówki? tylko przepływ może być zbyt mały.
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu po wczesniejszym odlaczeniu akumulatora. rozrusznik kreci, ale pompa paliwa nie podaje. nie dziala tez centralny zamek z pilota w kluczyku. Na wyswietlaczu pokazuje sie "ECONOMY MODULE ACTIVE". To jest normalne i zniknie po uruchomieniu silnika. podejrzewamy immobilizer, dlaczego? aczkolwiek probowalismy go...
w a4 zamek jest pneumatyczny,pompa znajduje się w bagażniku(czyba po prawej stronie)znajdź ją i sprawdź czy nie jest zalana oraz zobacz czy przewody powietrzne są szczelne
I ja bym chętnie skorzystał z tego tematu, mam polo rocznik 2000 i też problemy z pompką centralnego a mianowicie: Jak otwieram z pilota otwiera się tylko bagażnik, drzwi niestety tylko z kluczyka. Po otwarciu z pilota słychać przez około 20-30 sekund ciągły dźwięk z bagażnika z pompki. Wygląda to tak jakby pompka nie miała mocy wypchnąć bolców w drzwiach....
to co brzeczy to ZV Pompa, szukac nieszczelności, jeżeli podczas manipulacji kluczem w zamku pompa pracuje, a trzpienie pozostaja niewzruszone.
Jak ma być oryginał to trzeba wymienić pompę zamka na model z obsługą szyb w prądzie albo podać tylko zasilania na moduły szyb i pogodzić się z brakiem domykania i komfortu szyb
Witam , audi a3 8l 2000 r. padła mi pompa zamka centralnego . Wymieniłem pompę i nie działa otwieranie z pilota . Co można z tym zrobić?
Nie ma żadnych przekaźników od szyb, każda szyba ma swój moduł sterujący a wszystkimi razem i szyberdachem steruje komfort w pompie centr. zamka. Pompa w boczku bagażnika. Objaw jaki opisujesz to najczęściej uszkodzenie zamka w drzwiach, dokładnie switch,a od funkcji komfortu czyli otwierania/zamykania szyb i szyberdachu przekręceniem kluczyka w zamku
to jakbyś szukał schematu muzgu;) pewnie padł ci kompresor! sprężarkę można dopasować od 124
Kupiłem używana pompę z takim samym kodem.
Lubiły też gnić przewody elektryczne przy pompie centralnego zamka w bagażniku.
w '98 jest tak samo{pompa-zamek pneumatyczny},dopiero od '00-nowy model były zamki elektryczne.
Zobacz na ten schemat [url=https://obrazki.elektroda.pl/850819... Sterownik zamka raz podaje masę a raz plus na pompę przy zamykaniu i otwieraniu, sprawdź czego brakuje
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
jak wyczyscis styki (tzn gdzie one sa) i gdzie jest ta pompa?
Witam, W moim okularniku mam na pokładzie climatronica, składanie zagłówków - zamki i bagażnik sterowane z kluczyka. Nie działa mi otwieranie zamka bagażnika z pilota, choć pompa jest sterowana. Po diagnostyce doszedłem, że jest uszkodzony zamek tylny - nie spuszcza ciśnienia i po otwarciu nie moge zamknąć. Dodatkowo nie tak jak trzeba działa sterowanie...
Dzień dobry! Nie gniewajcie się że odświeżam temat ale mam taki właśnie problem w moim w210 2.0 kompressor z 1999 roku. Ale po kolei. Auto ma kluczyk "rybka" z 3 przyciskami-piszę bo to istotne. Po podłączeniu aku wszystko jest ok przez 4-5 dni max. Po tym czasie przestają działać przednie szyby (sterowanie) i sterowanie lusterkami (składanie lusterek...
tak sprawdziłem, wszystko nietknięte dodatkowo oglądałem płytki zamka centralnego i pompy zamka, żadnych wypaleń. Może przekaźnik na jednej z płytek?
Witam. Chciałbym sie dowiedzeic gdie jest ta pompa centralnego zamka i jakie kable trzeba podłączyć do alarmu?? Z góry dzięki za info.
I pozostaje do sprawdzenia obwód jakim sterował ten triak (elektrozawór/pompa/zamek).
Przy diagnostyce VAG miałem taki błąd jeśli to pomoże: 01367 - Wyłączenie przez pompę zamka centralnego
ustaw na zamek pneumatyczny i wykżystaj niebieski przewód z drzwi kierowcy,xczęść od strony auta(anie drzwi) to jest pompa resztę powinieneś mieć na schematach
witam.gdzie dostane kostki do Audi A3 do pompy centralnego zamka mam małe rozeznanie z tematem a wielki problem:)
moduł jest w pompie
Kolego szukaj przy pompie centralnego zamka miałem dokładnie takie same objawy kiedy kostka przy pompie nie miała dobrego styku.
ta spoko ale jak chciałem jakiś rozrysowany schemat pompy centralnego zamka takie coś to mam a mi chodzi o schemat pompy
Ośw.wnętrza/bagażnika, zasilanie pompy zamka cent,zasilanie elek.szyberdachu
Nie ma tam modułu komfortu, alarmem, szybami, oświetleniem i centralnym steruje elektronika w pompie zamka do spółki z modułami na silnikach szyb.
Poszukuje schematu zamka centralnego w Mercedes 124 kombi 1988r. konkretnie to nie mogę znaleźć pompy zamka centralnego. Proszę o pomoc :) :D
Odłączaj po kolei sterowania zamkiem albo przy pompie pomierz czy się zmienia.
Pewnie że można nie bedziesz miał jedynie alarmu w tej najmniejszej kostce znajdź przewód zielony zbiałym paskiem i sprawdź czy na nim pojawia się na zmianę + i - przy zamykaniu i otwieraniu , jeżeli znajdziesz to tym przewodem wysterujesz każddą pompkę nawet ze starego VW.
Zamykam temat,przepraszam ze tak późno ale administrator forum mi przypomniał. Pompa zamek z regulatorem wersja z systemem alarmowym i bez pilota RF
Masz powypalane łączówki na płytce.Musisz rozebrać i przelutować.
Najprościej byłoby (chyba) wyciągnąć z jakiejś vaku pompy zamka centralnego od audi / vw mechaniczny wyłącznik nad i pod-ciśnienia.I poprzez przekaźnik sterować Twoją pompką.
hej. koledzy mam taki problem gdy zamykam drzwi w passacie b4 to ciągle mi chodzi mi pompka centralnego zamka a gdy otwieram to nie co może być tego przyczyna do tej pory nie było z tym problemu będę wdzięczny za pomoc
tak jak pisalem sprawdz na przewodach wychodzacych z drzwi co sie pojawia na przewodach podczas zamykania i otwierania , a przy pompie musi byc brazowy przewod bo pompa pracuje raz zasysajac powietrze a raz pompujac polega to na zmianie obrotow pompy
Niema, modol jest razem z pompa.
można kupić na aledrogo same kompresorki
Jezeli ta pompa jest taka jak w VW to ma w srodku minus i 2 zaciski plusowe na zewnatrz. Sterowanie jest pojawiającym sie "+" na zaciskach. Raz na jednym ,raz na drugim Ale jesli pompa chodzi długo to działa zabezpieczenie czasowe . Albo zrobiła sie nieszczelnośc w zamkach albo pompa przepuszcza. Wtrysnij na poczatek nieco WD 40 w jej otwór ,żeby ją...
Witam Nie potrzeba żadnych dodatkowych przekaźników .Trzeba się bezpośrednio podpiąć do przekaźnika sterującego pompą zasilającą siłowniki.Jest on obok pompy. Pozdrawiam
To może dlatego pompa centralnego zamka nie działa.
Napisz coś więcej bo nikt nie jest wrózkom zamek pneumatyczny, masz pilota jeśli tak to czy dokładany czy oryginał. Sprawdź czy pompa zamka nie jest zalana zaśniedziała, jest chyba z tyłu w gumie. Możesz mieć też problem z krańcówkami w wkładkach zamków, albo przełamane przewody w gumach między drzwiami a karoserią.
Jakie audi i jaki zamek, sterowany pilotem??? Wysil się i napisz trochę więcej info. W pneumatykach w audi zawsze montowałem radiówkę przy pompie zamka(prawe nadkole w bagażniku) bo nie chciało mi się kucać przy drzwiach. Szukał bym tam albo pod osłoną kolumny kierownicy, nad nogami kierowcy
Witam! Mam tu parę schematów. Może Ci pomogą. Tego Twojego załącznika nie można ściągnąć. Pozdro.
Pomóżcie nie mam pojęcia co to może być domyślam się ze jest coś nie tak z zamkiem centralnym lub pompą zamka centralnego ogólnie wyglada to tak : Kiedy wkładam kluczyk do zamka dzrzwi kierowcy przekręcając otwierają się tylko dzrzwi kierowcy resztę drzwi muszę otworzyć osobno taka sama sytuacja z drzwiami pasażera. Jednak kiedy wszystkie drzwi mam...
Sterownik z pompą centralnego zamka.
Ile może kosztwoać pompa centralnego zamka pneumatycznego od mercedesa 190E ??? bo właśnie spaliłem :oops: mały błąd i............
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Szybami steruje moduł w pompie centralnego zamka.
W bagażniku, po prawej stronie jest pompa centralnego zamka
Problem rozwiązany był błąd na komputerze
Mała uwaga - na czas podłączania sterownika z alarmu do centralnego zamka odłącz akumulator lub przynajmniej pompę centralnego zamka.
Nie jest to aby pompa łopatkowa od centralnego zamka?
Tu jest mowa o bezpilotowce PRESTO,nie o sterowaniu zamkiem.Alarm potrzebuje sygnalu do wlaczenia i wylaczenia,masz do niego schemat?Skonfigurowac go na wlacz/wylacz plusem i podac sterowanie z zasilania pompy zamka.Bezpilotowke ladnie montuje sie obok pompy zamka bo wszystko potrzebne jest w jej kosciach
"jeżeli z kluczyka central pracuje " chodzi o kluczyk w drzwiach kierowcy. Sprawdź pompę jak pisałem wyżej
Sądząc po schemacie to sterownik STP z kanałem dodatkowym. Kierunki w VW Golf III to przewody czarny z białym paskiem oraz czarny z zielonym paskiem w wiązce przy lewym progu. Sterowanie pompą zamka centralnego przez podania na przemian +12V i masy na jednym przewodzie wychodzącym z drzwi kierowcy w stronę pompy w bagazniku.Musi wczesniej skonfigurowac...
Zobacz wyłącznik ciśnieniowy który montowany był w starych pompach centralnego zamka VW.
Trochę kompensuje ale i tak są przedmuchy. Im pierścienie i cylindry mniej starte tym mniejsze przedmuchy bo zamek ma mniejszą szczelinę. No i pierścienie układamy naprzemiennie zamkami. Oczywiście obroty pompy też nie są bez różnicy dla wydajności :D
Witam, Mam problem z centralnym zamkiem w cordobie z 95 roku. Nie działa otwieranie i zamykanie z kluczyka i z pilota. Przy przekręcaniu kluczyka słychać tylko dźwięk cykania w okolicy bezpieczników. Z pilota uruchamia się tylko alarm, który jest podpięty pod centralny zamek i cykanie o którym już mówiłem. Czy to może być uszkodzenie pompy? ( Zamek...
Załóż sterowanie centralnym dodatkowe z pilotem dedykowanym (będzie nowy i wyglądał fabrycznie...) kompresor to tylko sterowanie lewo prawo z "czasem" tak na skróty.....albo szukanie na giełdzie.....oryginalnego....
Sprawdz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam. Może najprościej(najszybciej)wymontować pompę centralnego zamka i spr. w środku czy nie jest spalony silniczek skoro nie działa z kluczyka (mechanika i później sygnał po kablu) i z pilota(odbiór sygnału w lampce podsufitowej).
Do syrenek można użyć pianki z kawałkiem wężyka Jak przestaną hałasować trzeba mostkować kabelek żółty z zielonym paskiem z czerwonym najlepiej pod klapą silnika bo już będzie otwarta gdy nie słychać pompy paliwa podłancza się ją ze świateł mijania bezpośrednio do pompy zamki oczywiście łamakiem Kabelek z rozrusznika na ogół jest na przedniej przegrodzie...
a nie jest tam przypadkiem zamek sterowany z akumulatora podciśnienia tworzonego przez vacuum pompę?
Zetor 7245, rozebrałem silnik i wyjąłem korbowody. Zamki panewek korbowodu były do strony pompy. Wszędzie piszą, że mają być do rozrządu. Co z tym zrobić?
immo tylko vw orginalny + dołożyłem alarm z odcięciem pompy i zamki w drzwiach z pilota.
Nie będzie działał po otwarciu drzwi. Po zamknięciu, tj, gdy krańcówka nie uruchomi przekaźnika. Musisz zastosować przekaźnik rozwierny. Co Ty chcesz przeciąć przekaźnikiem bo nie rozumiem??? Jeszcze można odciąć kabel zamykania/domykania przy module silnika szyby (sterujące są 2-zielony i szary ale nie pamiętam, który zamyka) Szyby się nie domkną...
Witam!!! Mam podobny problem co autor tematu. Nauczyciel z pracowni zadal mi wlasnie tez projekt jakiegos ukladu sekwencyjnego. Czytalem wczesniejsze posty i zainteresowal mnie automat, sterownik do pieca autorstwa PAWŁA ES. Jesli mozna prosilbym dokladniejsza zasade dzialanie tego pieca. Z gory serdecznie dziekuje. POZDRAWIAM:)))) Albo np zasade dzialanie...
tam jest pompa a nie centralka.znajduje się gdzieś w bagażniku albo pod tylnym siedzeniem
Zobacz tu: https://www.youtube.com/watch?v=FHSFaYfA... Dokładnie jak na filmie tylko zalecam również odkręcić dwa wkręty trzymające zamek. Będzie jeszcze łatwiej.
W dokumentacji masz pewnie podaną histerezę. Szukaj pompek do pracy ciągłej. Zawsze też można się podratować dodatkowo czujnikiem stopu by załączyć pompkę. W chwili naciśnięcia na hamulec. Zawsze można dać ori od samochodu elektrycznego. Czujnik podciśnienia masz też w pompach od centralnego zamka.
Witam. Miałem podobny problem z oświetleniem wnętrza w A4 z 2000r. Wszystkie czujniki drzwiowe są doprowadzone do pompy pneumatycznego zamka centralnego. Następnie z pompy (dwa przewody wychodzące z jednego pina) brązowo białe doprowadzone są do lampek oświetlających wnętrze. Po drodze z przodu w lewym słupku znajduje się połączenie gniazdo - wtyk (kolor...
Witam, Co do pompy centralnego zamka, ma ona bardzo dużo kabelków, a ja nie jestem w tym zbyt doświadczony więc nie wiem gdzie co połączyć, jeśli ktoś ma jakiś schemat może mógł by mi pomóc
Bateria jak najbardziej jak przedmówca napisał, ale problemem jest też pompa centralnego zamka, która steruje nie tylko zamkiem, ale również szybami, lusterkami itp. Lubi tam zalać się wodą elektronika i skorodować.
Witam. Posiadam VW polo classic 1998r z fabrycznym, pneumatycznym zamkiem centralnym. Dotychczas otwierałem wszystkie drzwi z kluczyka, ale niestety zamienniki, które kupiłem wyłamały się i postanowiłem kupić sterownik. Jestem po próbie podłączenia sterownika do pompy zamka z tylu samochodu, lecz niestety spełzła na niczym. Podłączałem wg schematu z...
Kiedy był wymieniany filtr oleju hydraulicznego ? Orbitrol ma 5 wyjść w tym jedno do sterowania zaworem LS, który wzbudza pompę tłoczkową. Zamek jak byłby uszkodzony to ramię jeżeli by opadało to wymagałoby to sporo czasu. Jaki jest joystick, hydrauliczny czy elektryczny ?
Zainteresuj się czy i gdzie w tym samochodzie jest wyłącznik uderzeniowy odłączający pompę w czasie kolizji.
Kolego. Wygląda na to że ktoś nabroił przy pompie od centralnego zamka, a może wymieniał pompę ,przerabiał kostki i podłączył przewody odwrotnie, sugeruje zajrzeć i sprawdzić czy są oryginalne kostki i przewody do pompy c.z. . Pozdrawiam
Sprawdź pompę wypompowywującą, silnik,zamek, grzałkę, czujnik temperatury elektrozawory. Startuje na wirowaniu lub wypompowaniu wody?
Po 10 minutach od rozpoczęcia cyklu wyłączasz głównym urządzenie otwierasz drzwi i patrzysz ile wody jest na dnie a najlepiej zrób zdjęcie i wrzuć na forum.Masz zasyfiony płaszcz wody lub uszkodzony mechanizm mycia naprzemiennego. Po objawach większe prawdopodobieństwo tego pierwszego. Żarty na tym poziomie są nie na miejscu To nie jest szkodliwa porada....
A szukałeś na pompie od centralnego zamka czy nie ma sygnału domykania?
Po załączeniu do sieci cały czas działa pompa wody. Blokada zamka sprawdzona działa jest ok. po wejściu w tryb serwisowy błąd E43 i E52 gdzie jeszcze szukać.
mercedes pompa zamka pompa centralnego zamka pompa centralnego zamka mercedes
schodowy włącznik najlepsze ustawienia telewizora samsung idealne ustawienie kolektorów
moduł poziomowania openbk timer
Trudności z wciskaniem zaworu czasowego pisuaru Programowanie sensora Airbag w Fiacie Ducato