Błąd oznacza d02-filtr pompy zatkany A czy pralka spuściła wodę? Jeżeli pralka nie spuści wody to nie wy wiruje.
Przegląd kiedy był robiony? Przyczyną może być mała ilość wody, brak przepływu - np. zakamieniony lub zanieczyszczony wymiennik, padnięta pompa, zatkany komin - wiele. Trzeba wezwać jakiegoś "majstra"
F02 - jest to problem z wylewaniem wody (uszkodzona, zablokowana pompa, zatkany odpływ, coś w filtrze). A instrukcję obsługi możesz pobrać tutaj: [url=http://www.mastercook.pl/work/produ...
Pompa olejowa? zatkany kosz ssący ?
Myslałem nad taką ale nie wiem jak pracuje Pracuje lepiej niż oryginał :)
Tłoczek ma się cofnąć natychmiast, u ciebie jest problem, pompa niewłaściwie zasysa płyn ze zbiorniczka. Pewnie odwrotnie włożone gumki. Doprowadź do porządku pompę, ma chodzić właściwie i pompować ciśnienie jak odkręcisz przewód hamulcowy z pompy a wylot pompy zatkasz palcem. Dopiero jak pompa będzie ok, skręcasz i odpowietrzasz cały układ.
we Wrocławiu masz fabrykę mastercook-a, tam kupisz części (sklep przy fabryczny), ulica żmigrocka 123-143 (chyba) wyświetla cie się błąd F02 - przeczytaj w instrukcji obsługi, jest to problem z wylewaniem wody, (uszkodzona pompa, zatkany odpływ)
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Czy jednak liczyć się z wymianą hydrostatu? Hydrostat zostaw w spokoju. Raczej pompa do wymiany.
Witam Kod FP oznacza Failure Pomp - uszkodzona lub zatkana pompa bądź odpływ (wąż). Kod FH oznacza iż nie dopływa woda do pralki - sprawdzić sitka na elektrozaworze i wężu dopływowym. FUNKCJA RESET-przytrzymać 8 sekund przycisk Start-zegary wyzerują się.
Zapowietrzony układ, za mało płynu, urwane łopatki pompy, zatkane przewody. Trzeba kolejno wykluczać kolejne przyczyny.
Dziękuję, dam jeszcze sobie i suszarce szansę, aczkolwiek łatwo do tej pompy dostać się nie można. Myślę, że do jutra napiszę, co z tego wyszło. Pytałem też SI, odpowiedziała, że to albo pompa zatkana, albo padła płyta główna. Zobaczymy. Do usłyszenia. W
Przepływomierz, pompa, zatkany bojler.
Błąd 20 - brak wylewu - uszkodzona lub zablokowana pompa (jeśli zostaje woda) - zatkany/uszkodzony hydrostat
Spsawdź czy wylewa tę pobraną wodę? Możee być zablokowana pompka wylewowa lub pompa myjąca albo zatkany jakiś wąż łączący obieg wody. na początek jednak pompy.
Witam, też mam ten sam problem - jak wyjąłem ten zawór CEME to też przez niego leci woda, ale bardzo słabo - myślę, że to problem pompy lub zatkanego podgrzewacza. Czy ktoś rozwiązał ten problem? Dodano po 3 Dobra temat rozwiązany - trzeba zdjąć ten wężyk z zaworu CEME z lewej strony (od bojlera) i załączyć expres. Prawdopodobnie była zapowietrzona...
Przechylenie pralki na plecy i sprawdzenie filtra z doświadczenia wiem że skarpetki typu "stópki" lubią sie przedostac do filtra i pompy i skutecznie zatkać odpływ.
Sprawa wydaje się być banalnie prosta. woda jest pobierana ze zbiornika - jest w środku wyciek Woda nie jest pobierana - pompa, zatkany układ wody.
Witam. Zmywarka ma dwie pompy; myjącą i spustową. Spustowa to ta, do której dołączony jest wąż spustowy. Pompa może być uszkodzona lub zatkany odpływ.
Pompa drenażowa, układ hydrostatu, zatkany odpływ, woda na "tacy" .
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Proponuję dobrze umyć wymiennik na myjni bezdotykowej, i posprawdzać czystość wentylatorów, bo suszarka informuje o słabej cyrkulacji powietrza.
Świecące kontrolki H3 i H12 - Pompa jest uszkodzona lub filtr pompy jest zatkany czy połączenie elektryczne pompy jest uszkodzone. Polecane wyczyścić filtr pompy, jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisem
Prawdopodobnie pompa uszkodzona lub zatkana.
d01-zawór dopływu wody zamknięty d02-filtr pompy zatkany d03-spust wody źle podłączony d06-bęben zablokowany d07-pokrywa źle zamknięta d04 i d05-tutaj odsyłają do serwisu. Dodano po 6 d01-zawór dopływu wody zamknięty d02-filtr pompy zatkany d03-spust wody źle podłączony d06-bęben zablokowany d07-pokrywa źle zamknięta d04 i d05-tutaj odsyłają do serwisu.
Do jakiej temperatury rozgrzewa się olej po pół godziny. Magą być zużyte pompy, zatkana chłodnica. Szarpanie masz z gorącego oleju. Znam taki ciągnik. Zaczeło się od niewinnego zużycia tarcz hamulcowych, a skończyło na tym, że obleciał tryb od jedynki.
Złożyłem smarowanie do HS 17,działa ale chyba kupiłem uszkodzoną pompę od wspomagania, wyjście oleju z pompy mogę zatkać palcem,a manometr nawet nie drgnie. Obroty na pompie mam okolice 700 ale kręciłem ją nawet powyżej 2500 obr/min i jest to samo. Pompa wymieniona na inną,smarowanie działa.
Pralka BOSCH. Ale jeszcze brakuje numeru, modelu. Ale. Być może klocki uszkodziły, zatkały pompę, raczej uszkodziły, bo piszesz, że coś "śmierdziało" A skoro wody nie można wypompować, to pralka nie powinna podjąć czynności wirowania. A to co pokazałeś na fotce to prawdopodobnie jakieś zabezpieczenie, które to wypadło z któregoś z pranych ciuchów Zabezpieczenie...
No uporałem się z tym problemem okazało się że w króćcu od sterowania turbiną przy pompie podciśnieniowej zatkał się ten maluteńki otworek. I przez to brak podciśnienia sterującego wastegate-em w turbo. Banał a krwi napsuł. Dzięki za pomoc.....
Może i zbędna ta regulacja wydajności ale jakiej temperatury OP przepuszczacie przez fabryczna pompę zębatą palnika? Jak zimny to chyba za duża lepkość jego byłaby i opory tłoczenia dość duże , to samo z zanieczyszczeniami .Lepiej wyczyścić niż ryzykować przedwczesne zuzycie pompy , zatkanie dyszy czy elektrozaworu? Przy podciśnieniowym wielkość dopuszczalnych...
hej mam podobny problem ale u mnie okazalo sie ze jak sie filtr zapchal to zostala uszkodzona pompka paliwowa i nie podawala juz rowno paliwa i w tym byl problem a do przeczyszczenia wtrysków to na poczatek bym se zakupil taki srodek nie pamietam nazwy na stacji benzynowej bo w inny autku po wlaniu bylo jak reka odcial
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Z opisu wynika że pralka startuje.Więc to nie silnik. Sprawdź dostarczenie i odprowadzanie wody na początek i grzałkę. Przyczyn może być wiele tyle co części w pralce. Blokada drzwi Awaria szczotek silnika Kamień w odpływie Padnięta pompa Zatkane pobieranie wody Podmień programator ( cały panel ten z lampkami ) wygląda że padł ale będzie problem z jego...
Witam. Musisz zdemontować front pralki i masz łatwy dostęp do pompki.
Masz na myśli ilość załączeń czy czas pracy. Kilka rozruchów następujących po sobie i w krótkim czasie silnik "ugotowany". Długi czas pracy nie jest tak szkodliwy. Chyba nie do końca rozumiem pojęcie "studnia pusta". Miałem na myśli studnię wykonaną z kręgów betonowych. W tym przypadku, powodem długiego czasu pracy pompy, może być kiepska pompa, lub...
Sprawdź jeszcze pompę. Wymontuj ją, podłącz jakiś wężyk i włóż do wody oraz podłącz zasilanie. Jak będziesz w stanie zatkać wylot palcem, to pompa do wymiany. Uważaj, żeby nie poraził cię prąd.
Czyli teraz nie bardzo można lać tam woda? tak się zastanawiam że przecież suszarka tam leje wodą i jakoś to wypompuje , ale w sumie można zatkać pompę kłaczkami.
Zespół filtra jest zatkany lub turbinka pompy wylewającej jest przyblokowana.
Za wysoki. Rozrząd skłądany na flamaster, uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa.
Wyślij filmik ciężko to ocenić. Wstępnie pada pompa lub zatkane zakamienione przewody wodne/kawowe lub konieczne jest rozebranie i czyszczenie wszystkiego po kolei. Blok zaparzacza też należało by rozebrać na części pierwsze wyczyścić całość i co najważniejsze sitko.
czyli co dokladnie i gdzie ten uklad sie znajduje. rozkrecalem juz pralke to jakos znajde ten uklad hydrostatu. NO i czym go udrazniac Dodano po 2 ok sciagnalem gore i przedmuchalem prawie wszystkie rurki, niektore bardzo ciezko sciagnac. jakis maly syf wylecial... nie wiem czy to cos da, ale sie zobaczy. za kilka pran sie odezwe i zdam relacje
uszkodzona pompa, zatkany filtr lub coś blokuje pompę
Witam.Często występuje w pompach a raczej w części na wyjściu wody z pompy zatkanie samego wyjścia wody z pompy wewnątrz tego białego co na zdjęciu zaznaczono jest gumowy jak gdyby zaworek może to być gumowa kulka lub grzybek odkręcamy tą ostatnią część i wykręcamy ze środka nakrętkę w kształcie koniczynki lub jak kto woli krzyża pod tym jest sprężynka...
Może być wina pompy wody, chłodniczka zatkana.
Jednopunkt pracuje na ciśnieniu 0,75 do 1,25 bara, tak, że 2 bary wystarczy, zmierz na nowej pompie. Filtr paliwa wymieniałes? Może być zatkany rdzą.
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Witam. Problem rozwiązany. Okazało się że przetarły się /pękły kabelki na łączeniu drzwi ze zmywarką. Wymiana usunęła błędy. Zmywarka działa bez zarzutu. Nie było zepsutej pompy/ zatkanego węża itp. pozdrawiam
Co robic, jak zyc? Wezwij tego idiotę, co to tak zamontował. Każda pompa, filtr powiniem mieć zamontowane zawory odcinające. Ta tuleja osłonowa inox jest prawdopodobnie "przyklejona" naturalnie do uszczelki pomiędzy mosięznym korpusem. Obruszaj ten nierdzewny element i wyrwij go z korpusu.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
może filtr pompy zatkany
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Piter, a może po polskiemu? Jedni chcą po polsku inni w oryginalnym języku. Weź pod uwagę, że polski jest ubogi w zwroty techniczne. TIMEOUT SPUST WODY - Przekroczono maksymalny czas odpompowywania wody. - Pompa spustowa zablokowana przez ciało obce; - Pompa spustowa uszkodzona/odłączona; - Zatkany wąż spustowy; - Zatkany syfon spustowy; - Pęcherz...
Minimalne ciśnienie to właśnie ok.2 bary na wolnych obrotach na gorącym silniku (C 330 rzadko ma problemy z ciśnieniem chyba, że jest skrajnie zużyty lub uszkodzona jest pompa olejowa,zatkany filtr, uszkodzony smok lub rurka pęknięta). Wszystko do weryfikacji po zdjęciu miski olejowej na początek wymiana filtru potem ewentualnie pompy.
Problem rozwiązany :) Wieśniaki przy wymianie pompy nie zatkali kanału smarującego oryginalną pompę. Może komuś się przyda na przyszłość. Dodano po 1 Po wymianie pompy nie został zatkany kanał smarujący dla oryginalnej pompy oleju.
Od wczoraj normalnie jeździłem samochodem i nagle stracił moc silnika. Jeździ, tylko nie ma mocy. Co może być? Mam Citroena C4, 1,4, 16v. Szukałem na forum wróżbitów i nic. Według moich wróżb pompa paliwa zatkany wydech?
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Witam. Masz problem z odprowadzeniem wody -zatkany wąż spustowy -zablokowana pompa -uszkodzona pompa -uszkodzony moduł
Wejdź w tryb serwisowy by odczytać dokładny błąd! Np i51, i52 Grupa błędów i50 może być spowodowana, przytkaniem pompy odpływowej, myjącej, zatkaniem pompy, zużyciem pompy lub jeśli elektronika wykryje że któraś z pomp pobiera za dużo prądu. Teoretycznie przyczyną błędu może być nawet... filtr w zmywarce który nie był od nowości wyczyszczony. A zdarzają...
Odłączyć przewody od pompy i podać nas chwilę bezpośrednio napięcie sieci. Lub wymontować pompkę całkowicie, pod wlot pompy podłączyć wężyk i włożyć go do wody. Wylot pompy zatkać mocno kciukiem. Jeśli będziesz w stanie zablokować przepływ wody - pompa do wymiany. Uwaga na możliwość porażenia prądem. Mam nadzieję, że ekspres nie był odkamieniany octem.
Tak jakby pompa odpływowa (spustowa). Nalej do pustej zmywarki trochę wody tak by było ją widać trochę nad filtrem. Uruchom i po chwili sprawdź czy pompa odprowadziła wodę. Zmywarka zawsze najpierw przed cyklem uruchamia tą pompę by opróżnić resztki wody przed pobraniem. Ten moment w którym pisałeś, że zaczyna buczeć to w jakiej chwili w trakcie jeszcze...
Witam. Zatkane otwory w spryskiwaczach, słabe ciśnienie pompy myjącej ( uszkodzony silnik pompy, strata pojemności kondensatora silnika pompy, zatkany filtr wody ).
Witam, ewidentnie masz gdzieś zatkany wylot pompy. Ta stara przestała działać bo pewnie uszczelka na wałku została wypchnięta ale to samo grozi nowej jak nie znajdziesz przyczyny. Może zawór przelewowy dokręciłeś za mocno (powinien być ustawiony na 11 MPa o ile dobrze pamiętam).
Narysuj schemat jak to wygląda. Obstawiam że gdzieś siedzi powietrze i dla tego wszystko stoi. Chyba że popełniłeś? Zawór zwrotny? Zapowietrzona pompa? Zatkany filtr? Wymiennik po stronie kotła jest ciepły?
Jeśli w twoim modelu nie ma turbiny sterowanej podciśnieniowo to zostaje przepływomierz, wtryski, pompa, zatkany wydech.
W Audi to normalne że pompa działa dopiero przy odpaleniu. Uszkodzona pompa, zatkany filtr paliwa bądź brak paliwa.
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Witam ponownie. Może ktoś wie jak rozebrać to żelazko, z tyłu jest tylko jedna śrubka i po odkręceniu ukazały się dwie kolejne, ale dalej już nic nie idzie rozebrać. Po przeczytaniu forum chciałem dostać się do pompy podejrzewając jakieś zatkanie się, ale nie wiem jak tam się dostać. Pozdrawiam, Radek
Witam podaj oznaczenie silnika. Sprawdź pompe paliwa zobacz dlaczego nie podaje paliwa moze być coś zatkane a moze pompa siadła.... a napewno na gaźniku jest? pompa jest w baku?
Zatkany może być wąż łączący zbiornik z pompą , i wąż z pompy do odpływu trzeba wszystko posprawdzać czy jest drożne
Jeżeli to używka to może mieć zatkany otwór z pod simeringa do wejścia ssącego.
no ok zobaczę do pompki a myślałem też ze zatankowałem paliwo w którym była woda i może przez to się tak dzieje bo naprzykład dzisiaj jechałem dobrze chodził później przerywał i zgasł próbowałem chwilę rozrusznikiem kręcic i dalej lipa później kolega trochę mnie popchał odpalił i dojechałem do domu czyli wnioskuje że może to być woda z benzyną co wy...
Valvoline VR1 Racing 10W60. Sprawdzone, ciśnienie rzeczywiście odrobinę się podnosi przy wyższej temperaturze. Jednak...to wszystko i tak jak umierającemu kadzidło. Silnik jest do sprawdzenia/remontu. Przynajmniej miskę olejową zrzucić, żeby sprawdzić czy smok pompy oleju nie jest zatkany. Jak usterka zostanie usunięta zalać 5W40 bo na takim oleju ma...
Sprawdź na wirowaniu napięcie na pompie - jeśli jest, to pompa do wymiany. A może po prostu coś zatkane?
Cześć zamulenie i ruszanie tak powolne że aż niebezpieczne jest chyba spowodowane przytkanym dpf lub czujnik różnicowy ciśnienia dpf padł. Monitorując parametr soot pokazywało ok 23g/m³ kiedy przepędziłem po trasie soot doszedł do 24.6 max i nagle zaczął się wypalać i spadać aż Jaguar odmulił i wskazał 5.5 po zakończeniu wypalania DPFa. Auto ma przejechane...
Zatkany bojler , pompa , „zamurowany” regulator ciśnienia taki zestaw miałem w moim przypadku. Komunikat był „uzupełnij” Nicr 820
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
Sitko w głowicy pompy wtryskowej zatkane.
A dlaczego wymieniałeś termostat ? Układ może być zapowietrzony, może być uszkodzona pompa wody (sam dopiero to przerabiałem), lub zatkany np.zamarznięty.
Otóż wpierw myślałem, że pompa zatkana więc odkręciłem wąż od wytwornicy i ją włączyłem. Pompa ciągnie dobrze. Otóż dym z wytwornicy leci ciągle, tylko bardzo mało. Słyszałem, że nie da się rozebrać piece tak małych wytwornic a na gwarancję nie chcę jej wysyłać.
Może pompa jest zatkana, spalona? Skoro napięcie do niej dochodzi i jesteś tego pewna, to szukaj przyczyny mechanicznej...
Problem z odpompowaniem wody. Zatkany filtr lub odplyw lub awaria pompy. Powodzenia
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Zatkany smok pompy w zbiorniku
tzn. mechanik mi powiedział żebym odpiął wężyk od powrotu z pompy i w niego dmuchał sprężarką. robiłem tak aż wyciekło paliwo z pompy. zatkałem to i spróbowałem odpalić, zapalił ale po chwili zgasł noi dalej nie chce odpalić. A co to jest ten plak??
Albo wtrysk czy wtryski leją niemiłośiernie. Albo przelew w pompie się zatkał i zamiast spływać rurką wraca do bloku. Ale to też świadczy o nie najlepszym stanie pompy.
Sprawdż czy jest dobra pompa spustowa,jak dobra to sprawdż czy nie jest zatkany wężyk hydrostatu.:D
Ta pompa ma zabezpieczenia przed brakiem wody, dziurawym wężem, zatkanym wężem, ma wbudowany zawór zwrotny. [url=https://www.abcogrzewania.pl/pl/pro... Mam taką pompę i studnię w której jest 70cm wody, zrobiłem program w TUYA żeby pompowała...
Tak, tylko jeśli przyczyną niskiego ciśnienia nie jest pompa ani zatkany smok, to znaczy że silnik jest w stanie agonalnym.
Jeśli zdecydujesz się na zamianę miejscami wyjść i efektem tego będzie działanie układu kierowniczego a brak działania hydrauliki rozdzielacza to moim zdaniem pompa ma za mały wydatek ( zużyta pompa , zatkany przewód ssący , filtr oleju zabrudzony , piana , gęsty olej ). Kręcąc kierownicą na wyłączonym silniku jesteś w stanie ruszyć kołami , a przynajmniej...
F4- draining failure czyli błąd od pompy spustowej, po 4 min ( chyba ??) od włączenia pompy spustowej czujnik wody ma stan "nie pusta", przyczyny: - coś wpadło do pompy ( np. wykałaczka, zapałka, pestka ) i ją zablokowało - zatkany - przytkany syfon - uszkodzona pompa wylewająca a póżniej ale rzadko - prawie nie spotykane - uszkodzona elektronika np....
Prawdopodobnie uszkodzony moduł (stale wysterowany triak lub zwarty triak sterujący pompą) może być też zatkany hydrostat.
jak nie dojdzie tyle paliwa co ma być (coś nie tak z pompą albo coś z przewodami -zatkane, zapowietrzają się) to też są takie objawy Ja miałem zatkany palnik
Dymek bardzo słabo pyka, czasem lepiej, a czasem już wcale, choć wytwornica jest nagrzana. Aha. A powiedz może czy sprawdzałeś coś czy uznałeś, ze wystarczy napisać, że nie działa poprawnie? Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka - zabrudzony filtr, uszkodzona pompa, zatkana komora... Co zrobiłeś by to sprawdzić i wyeliminować ew. przyczyny?...
Przyczyn moze byc kilka: zablokowane smiglo pompy przez cialo obce ( kawalek szkla itp), uszkodzona pompa, uszkodzone sterowanie pompy (triak), uszkodzony procek, zatkany waz odplywowy lub sam odplyw. Zacznij od wyczyszczenia pompki. Po usunieciu wody z komory oraz filtrow, w "najglebszym" miejscu w komorze jest zaslepka przykrecona wkretem. Zdemontuj...
Prawdopodobne: uszkodzony wyłącznik redukcji wirowania, silnik, kondensator pomocniczy, załatwione na amen łożyska, luźny pasek, moduł sterujący (wypalenia na kostce) to najprostsze... Acha tak jak poprzednik napisał uszkodzona pompa, zatkana instalacja (węże, odpływ), uszkodzony hydrostat, zatkana rurka hydrostatu; bosche ile tego!
Jaki przebieg auta ? Ja bym sprobowł zestaw naprawczy/ regeneracyjny do pompy adblue ( bez problemu dostaniesz). Jesli po tej operacji cisnienie nadal będzie takie niskie to znaczy, że pompa się kończy.
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
zatkana pompa saeco zatkana pompa zatkana pompa pralki
indeksowanie dysku laser wyrzynarka toyota avensis odpalać
Błąd w systemie VECU - co oznacza i jak go naprawić? Kyocera FS-1800+ wciąga papier - przyczyny i rozwiązania