Czy jednak liczyć się z wymianą hydrostatu? Hydrostat zostaw w spokoju. Raczej pompa do wymiany.
Pralka BOSCH. Ale jeszcze brakuje numeru, modelu. Ale. Być może klocki uszkodziły, zatkały pompę, raczej uszkodziły, bo piszesz, że coś "śmierdziało" A skoro wody nie można wypompować, to pralka nie powinna podjąć czynności wirowania. A to co pokazałeś na fotce to prawdopodobnie jakieś zabezpieczenie, które to wypadło z któregoś z pranych ciuchów Zabezpieczenie...
Witam. Musisz zdemontować front pralki i masz łatwy dostęp do pompki.
hej mam podobny problem ale u mnie okazalo sie ze jak sie filtr zapchal to zostala uszkodzona pompka paliwowa i nie podawala juz rowno paliwa i w tym byl problem a do przeczyszczenia wtrysków to na poczatek bym se zakupil taki srodek nie pamietam nazwy na stacji benzynowej bo w inny autku po wlaniu bylo jak reka odcial
Witam Kod FP oznacza Failure Pomp - uszkodzona lub zatkana pompa bądź odpływ (wąż). Kod FH oznacza iż nie dopływa woda do pralki - sprawdzić sitka na elektrozaworze i wężu dopływowym. FUNKCJA RESET-przytrzymać 8 sekund przycisk Start-zegary wyzerują się.
czyli co dokladnie i gdzie ten uklad sie znajduje. rozkrecalem juz pralke to jakos znajde ten uklad hydrostatu. NO i czym go udrazniac Dodano po 2 ok sciagnalem gore i przedmuchalem prawie wszystkie rurki, niektore bardzo ciezko sciagnac. jakis maly syf wylecial... nie wiem czy to cos da, ale sie zobaczy. za kilka pran sie odezwe i zdam relacje
Czyli teraz nie bardzo można lać tam woda? tak się zastanawiam że przecież suszarka tam leje wodą i jakoś to wypompuje , ale w sumie można zatkać pompę kłaczkami.
Proponuję dobrze umyć wymiennik na myjni bezdotykowej, i posprawdzać czystość wentylatorów, bo suszarka informuje o słabej cyrkulacji powietrza.
Mam Renault Scenik 1,6 , 16v benzyna z 2000r.Czasami,kiedy wskaźnik paliwa pokazuje jedną kreskę powyżej rezerwy, auto potrafi gasnąć na małych obrotach. Po odpaleniu trzeba trzymać wysokie obroty aby móc jechać. Powód gaśnięcia? Prawdopodobnie brak odpowietrzenia zbiornika. Powstające podciśnienie powoduje "zatkanie" pompy paliwa . Przy otwieraniu...
Jeżeli filtr pompy nie jest zatkany, to może być zablokowana sama pompa, sprawdź, czy wirnik swobodnie się obraca.
Pompa olejowa? zatkany kosz ssący ?
Myslałem nad taką ale nie wiem jak pracuje Pracuje lepiej niż oryginał :)
Co robic, jak zyc? Wezwij tego idiotę, co to tak zamontował. Każda pompa, filtr powiniem mieć zamontowane zawory odcinające. Ta tuleja osłonowa inox jest prawdopodobnie "przyklejona" naturalnie do uszczelki pomiędzy mosięznym korpusem. Obruszaj ten nierdzewny element i wyrwij go z korpusu.
Tłoczek ma się cofnąć natychmiast, u ciebie jest problem, pompa niewłaściwie zasysa płyn ze zbiorniczka. Pewnie odwrotnie włożone gumki. Doprowadź do porządku pompę, ma chodzić właściwie i pompować ciśnienie jak odkręcisz przewód hamulcowy z pompy a wylot pompy zatkasz palcem. Dopiero jak pompa będzie ok, skręcasz i odpowietrzasz cały układ.
Zespół filtra jest zatkany lub turbinka pompy wylewającej jest przyblokowana.
Witam, ewidentnie masz gdzieś zatkany wylot pompy. Ta stara przestała działać bo pewnie uszczelka na wałku została wypchnięta ale to samo grozi nowej jak nie znajdziesz przyczyny. Może zawór przelewowy dokręciłeś za mocno (powinien być ustawiony na 11 MPa o ile dobrze pamiętam).
Bojler jest z lewej strony ekspresu, jak zdjąć obudowę znajdziesz w sieci, na youtube'ie np. Będziesz mieć dwa bojlery, jeden większy okrągły, drugi w kształcie podkowy. Chodzi o ten większy, popatrz jak idą wężyki, musisz odpiąć od niego "gorący". Rób wszystko na zimnym ekspresie, w tym momencie jest zatkany, pompa pracowała więc jest tam spore ciśnienie....
Poziom oleju nie jest tożsamy z jego ciśnieniem. Jeśli poziom jest ok, to powodów może być kilka: Szwankuje zawór regulacyjny, Przewód od czujnika jest uszkodzony i robi gdzieś zwarcie do masy, Czujnik jest uszkodzony, Jakiś syf zatkał wlot pompy, albo filtr, Etc.
Myślałem że to zatkana pompa lub filtr paliwa ale to nie pompa i nie filtr To pozostaje ci vacum pompa, jeśli przewody szczelne, standardowy objaw, puszcza olej do zbiornika paliwa.
Przegląd kiedy był robiony? Przyczyną może być mała ilość wody, brak przepływu - np. zakamieniony lub zanieczyszczony wymiennik, padnięta pompa, zatkany komin - wiele. Trzeba wezwać jakiegoś "majstra"
Wejdź w tryb serwisowy by odczytać dokładny błąd! Np i51, i52 Grupa błędów i50 może być spowodowana, przytkaniem pompy odpływowej, myjącej, zatkaniem pompy, zużyciem pompy lub jeśli elektronika wykryje że któraś z pomp pobiera za dużo prądu. Teoretycznie przyczyną błędu może być nawet... filtr w zmywarce który nie był od nowości wyczyszczony. A zdarzają...
Błąd 20 - brak wylewu - uszkodzona lub zablokowana pompa (jeśli zostaje woda) - zatkany/uszkodzony hydrostat
Uszkodzona pompa paliwa, zatkany filtr paliwa. Ogólnie coś z dostarczaniem paliwa.
Sprawdź jeszcze pompę. Wymontuj ją, podłącz jakiś wężyk i włóż do wody oraz podłącz zasilanie. Jak będziesz w stanie zatkać wylot palcem, to pompa do wymiany. Uważaj, żeby nie poraził cię prąd.
Na moje około winowajcą może być czujnik położenia przepustnicy albo czujnik temperatury ponieważ to on odpowiada za ssanie. No chyba że jest coś zatkane lub pompa paliwa pada ale skoro na gazie jest to samo to brak mi pomysłów. Może moduł zapłonowy ma przebicie i iskra skacze wszędzie tylko nie tam gdzie trzeba, czujnik położenia wału też bym zweryfikował.
Witam. Zmywarka ma dwie pompy; myjącą i spustową. Spustowa to ta, do której dołączony jest wąż spustowy. Pompa może być uszkodzona lub zatkany odpływ.
Zatkany bojler , pompa , „zamurowany” regulator ciśnienia taki zestaw miałem w moim przypadku. Komunikat był „uzupełnij” Nicr 820
Witam.Sędziwa praleczka, calgonu na oczy nie widziała,a pierze juz ok 20 lat.Ostatnio w czasie prania nastapiła awaria - pralka nie wypuszczała wody. Okazało się,że przyczyną awarii była ...skarpetka, która zatkała pompę wodną. Moje pytanie jest nast: Jak to jest możliwe żeby skarpetka dostała się do pompki ? Co zrobić aby na przyszłośc zabezpieczyc...
Witam. Masz problem z odprowadzeniem wody -zatkany wąż spustowy -zablokowana pompa -uszkodzona pompa -uszkodzony moduł
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Sprawdź czy nie zasysa powietrza przez zawór chemii, zdejmij wężyk z pompy i zatkaj króciec palcem.
Witam podaj oznaczenie silnika. Sprawdź pompe paliwa zobacz dlaczego nie podaje paliwa moze być coś zatkane a moze pompa siadła.... a napewno na gaźniku jest? pompa jest w baku?
Spsawdź czy wylewa tę pobraną wodę? Możee być zablokowana pompka wylewowa lub pompa myjąca albo zatkany jakiś wąż łączący obieg wody. na początek jednak pompy.
F02 - jest to problem z wylewaniem wody (uszkodzona, zablokowana pompa, zatkany odpływ, coś w filtrze). A instrukcję obsługi możesz pobrać tutaj: [url=http://www.mastercook.pl/work/produ...
Jak kolega wspomniał zatarty/zawieszony zawór pompy oleju+zatkane kanały olejowe.
Albo nagrzewnica zatkana uszczelniaczem, albo urwany wirnik pompy wody. Więcej możliwości nie ma.
Zatkany smok pompy w zbiorniku
we Wrocławiu masz fabrykę mastercook-a, tam kupisz części (sklep przy fabryczny), ulica żmigrocka 123-143 (chyba) wyświetla cie się błąd F02 - przeczytaj w instrukcji obsługi, jest to problem z wylewaniem wody, (uszkodzona pompa, zatkany odpływ)
Witaj, jeśli wyjeździłeś całą benzynę i jeździłeś przez dłuższy czas na gazie to istnieje możliwość, że mogłeś uszkodzić właśnie pompę paliwa. Zatkanie samej pompy jest raczej mało możliwe. Na jej spodzie znajduje się filtr, który ma otwory zarówno na dole jak i na górze. No chyba że ten filtr spadł. Natomiast jeśli pompa podaje paliwo z odpowiednio...
Zatkane dysze spryskiwaczy, brak płynu, zamarznięty płyn, zatkana pompa, urwany przewód doprowadzający płyn do dyszy, uszkodzona pompka, zatkany gdzieś przepływ. Wszystko sprawdzaj po kolei.
problemem okazała się zatkana pompa oleju
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Świecące kontrolki H3 i H12 - Pompa jest uszkodzona lub filtr pompy jest zatkany czy połączenie elektryczne pompy jest uszkodzone. Polecane wyczyścić filtr pompy, jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktować się z najbliższym autoryzowanym serwisem
Pompa drenażowa, układ hydrostatu, zatkany odpływ, woda na "tacy" .
Czy nie ma problemu z zatykaniem się pompy Jedynie pestki wiśni itp są w stanie zatkać pompę , ale przed pompą jest sitko i to na nim ma się zbierać syf.
Jeżeli w tym silniku masz jeszcze gaźnik, to sprawdź pod kątem zanieczyszczeń i poziomu paliwa w komorze pływakowej. Jeżeli jest to wtrysk - to może być zatkany filtr paliwa, padająca pompa paliwowa, zanieczyszczenia w zbiorniku paliwa.
Myślę że tak,zbyt duża oporność termiczna spowodowała że sensor zaniżył temperaturę wody a ta była na tyle wyższa że stopił się zaparzacz. Tak ale bezpieczniki termiczne do wymiany bo nie zadziałały Termiki moim zdaniem są ok a że nie zadziałały... bo nie mogły,temperatura dla nich była zbyt niska. Ich zadaniem jest odcięcie zasilania grzałek w momencie...
(at)michal74 To zły sposób liczenia. Tankujesz kiedy chcesz i liczysz ile spalił.Sugerując się rezerwą nie masz powtarzalności. Rezerwa w nowych autach to nie styk w baku malucha ze jest 6l i świeci. W nowych ten stan oblicza komputer bardzo często i to nie zawsze jest te przysłowiowe 6 litrów. Dla różnych zachowań może to być inny "stan" w litrach....
Jestem po 7 latach użytkowania Siemensa ( wt45w560by model wt45w561 to to samo) z pompą ciepła. W tzw międzyczasie: 1. Po dwóch latach - rozwarstwiony bęben (szczęśliwie na gwarancji) 2. Po 4 latach. Zatkany układ pompy ciepła (błąd konstrukcyjny, po gwarancji musiałem wybulić kasę). 3. Po 7 latach. Zatkany układ pompy ciepła (ten sam błąd konstrukcyjny)...
Przechylenie pralki na plecy i sprawdzenie filtra z doświadczenia wiem że skarpetki typu "stópki" lubią sie przedostac do filtra i pompy i skutecznie zatkać odpływ.
Problemem była zatkana pompa przez odłamek miseczki. Poszło, uff.
Mam problemik z wyżej wymienioną pralką wyświetla błąd LE1 według kodu błędów wyciek wody, ale żadnego wycieku nie ma wąż na odpowiedniej wysokości wyłączenie pralki z prądu pomaga tylko na chwile. Wymieniłem hydrostat i wężyk bo padło podejrzenie na niego, przeszła dwa prania ale następnego dnia znów pokazał się błąd. Wszystkie wężyki czyste pralka...
Zatkany może być wąż łączący zbiornik z pompą , i wąż z pompy do odpływu trzeba wszystko posprawdzać czy jest drożne
Nic nie piszesz, czy dobiłeś powietrza do hydroforu, tylko szukasz przyczyny w całkowicie innym miejscu. Usiłuję zrozumieć na jakiej podstawie szukasz przyczyny w zatkanej studni.
Pokazuje się błąd E03 i pralka przestaje działać. Sprawdziłem odpływ wody nie zatkany pompa działa. Wodę pobiera filtry czyste. Tak sugerowała instrukcja. Pralka nie wiruje
Jeżeli to używka to może mieć zatkany otwór z pod simeringa do wejścia ssącego.
Zapowietrzony układ, za mało płynu, urwane łopatki pompy, zatkane przewody. Trzeba kolejno wykluczać kolejne przyczyny.
Witam Jeżeli silnik się włącza na chwile to może być problem z ciśnieniem na pompie myjącej. Jeżeli masz zatkaną pompę lub uszkodzoną to nie załącza hydrosta na stronie tłocznej i wywala błąd. Przynajmniej na to stawiam.
Problem z odpompowaniem wody. Zatkany filtr lub odplyw lub awaria pompy. Powodzenia
Prawdopodobnie pompa uszkodzona lub zatkana.
Jednopunkt pracuje na ciśnieniu 0,75 do 1,25 bara, tak, że 2 bary wystarczy, zmierz na nowej pompie. Filtr paliwa wymieniałes? Może być zatkany rdzą.
Dziękuję, dam jeszcze sobie i suszarce szansę, aczkolwiek łatwo do tej pompy dostać się nie można. Myślę, że do jutra napiszę, co z tego wyszło. Pytałem też SI, odpowiedziała, że to albo pompa zatkana, albo padła płyta główna. Zobaczymy. Do usłyszenia. W
Myślę że kompletnie zatkany jest filtr przy pompie spustowej i coś wpadło pomiędzy bęben a zbiornik. Jeśli się nie mylę, to będzie wymagało gruntownego czyszczenia z rozebraniem elementów gumowych, łączących pompę spustową ze zbiornikiem. Czyszczenia wymaga również wąż odpływowy i rurka do presostatu.
No na razie wiesz że masz ciśnienie 0. Teraz pytanie czy gdzieś ucieka ,jest zatkanie lub pompa nie robi ciśnienia.
a przy zatkaniu pompy wyłącza odrazu wniosek - nieszczelność w układzie, obstawiam gumkę na którymś siłowniku, jeśli rygle szybko się chowają (i mniej więcej równomiernie) to może bagażnik ?
Przepływomierz, pompa, zatkany bojler.
Z opisu wynika jakby pompka zaciągała paliwo z powietrzem, uszkodzony smok ewentualnie zatkany dopływ paliwa do kosza pompy
Witam, też mam ten sam problem - jak wyjąłem ten zawór CEME to też przez niego leci woda, ale bardzo słabo - myślę, że to problem pompy lub zatkanego podgrzewacza. Czy ktoś rozwiązał ten problem? Dodano po 3 Dobra temat rozwiązany - trzeba zdjąć ten wężyk z zaworu CEME z lewej strony (od bojlera) i załączyć expres. Prawdopodobnie była zapowietrzona...
Złożyłem smarowanie do HS 17,działa ale chyba kupiłem uszkodzoną pompę od wspomagania, wyjście oleju z pompy mogę zatkać palcem,a manometr nawet nie drgnie. Obroty na pompie mam okolice 700 ale kręciłem ją nawet powyżej 2500 obr/min i jest to samo. Pompa wymieniona na inną,smarowanie działa.
sprawdź przewody paliwowe i filtr paliwa. być może jakiś fus ze zbiornika zatkał pompę, filtr paliwa albo przewód. silniki z fusów (z baku) potrafią wróżyć tylko spore koszty :D pozdrawiam
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Po rozłączeniu pompa generuje przepięcie, i po jej stronie trzeba je gasić. Czyli jak połączymy odwrotnie to nie będzie co gasić? Obojętnie jak się to podłączy ewentualny łuk jest taki sam. Łuk i styk bezpiecznika nie widzą po której stronie jest pompa. Ten prąd to nie jest prąd wody, że po przerwaniu trzeba dopływ zatkać.
F4- draining failure czyli błąd od pompy spustowej, po 4 min ( chyba ??) od włączenia pompy spustowej czujnik wody ma stan "nie pusta", przyczyny: - coś wpadło do pompy ( np. wykałaczka, zapałka, pestka ) i ją zablokowało - zatkany - przytkany syfon - uszkodzona pompa wylewająca a póżniej ale rzadko - prawie nie spotykane - uszkodzona elektronika np....
Smok nie zatkany? Magistrala olejowa z pompy do filtra nie zatkana, przedmuchana? Śruby-łączniki przewodów nie mają zatkane otworki? Pompy maja wpusty na wałkach napędowych?
Zatkany/zamulony smok w studni. Pompa pompuje tylko to co się zaleje. Niestety ale trzeba dostać się do studni, odkręcić końcowy odcinek rury i oczyścić - a najlepiej kupić nowy smok z zaworem, nie jest to rujnujący wydatek.
Jak rozumiem odpiąłeś zawór trójdrogowy i pompę od sterowania i "puściłeś" ręcznie - i nadal nic? Sprzęgło ciepłe, pompa się kręci, zawór otwarty na maksa - to znaczy, że coś blokuje przepływ - zatkany filtr przed pompą, albo zapowietrzona podłogówka.
Problem rozwiązany :) Wieśniaki przy wymianie pompy nie zatkali kanału smarującego oryginalną pompę. Może komuś się przyda na przyszłość. Dodano po 1 Po wymianie pompy nie został zatkany kanał smarujący dla oryginalnej pompy oleju.
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
jednak doszlem co to jest poprostu byla zatkana pompa paliwa ;-/ i niebylo dobrego cisnienia paliwa i dlatego gasł ale dzieki za porady :D
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Piter, a może po polskiemu? Jedni chcą po polsku inni w oryginalnym języku. Weź pod uwagę, że polski jest ubogi w zwroty techniczne. TIMEOUT SPUST WODY - Przekroczono maksymalny czas odpompowywania wody. - Pompa spustowa zablokowana przez ciało obce; - Pompa spustowa uszkodzona/odłączona; - Zatkany wąż spustowy; - Zatkany syfon spustowy; - Pęcherz...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Albo odpowietrzenie zbiornika paliwa zatkane i pompa nie daje rady zaciągnąć.
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
Klapy nawiewu znajdują się w module mieszalnika powietrza pod samochodem ( ta duża plastikowa trumna przykręcona dookoła chyba 20 śrubkami i jedną lub dwoma obejmami metalowymi. Przy sciąganiu nic sie nie rozpada. Ale po mojemu nie będzie to wina mieszalnika tylko bardziej uszkodzenia w układzie chłodzenia( zatkane przewody, nagrzewnica, uszkodzona...
Witam Skoro słychać dźwięk pompy, to najprawdopodobniej jest sprawna. W takim razie może być zatkany wąż łączący zbiornik z pompą. Tak czy inaczej radzę wezwać fachowca. Jednakże wydaje mi się, że naprawa skończy się na odetkaniu węża. A prosze spróbować nagrać filmik przedstawiający kilka ostatnich minut pracy pralki przed wyświetleniem E21. P.S. Rozumiem,...
Dzień dobry. W tym przypadku trzeba sprawdzić co się dzieje może być zatkany osadami może być uszkodzona pompa nie drożne rurki grzałki może być uszkodzenie w sterowaniu elektrozaworami a nie kiedy uszkodzona elektronika .To jest trudne do wyliczenia wszystko zależy co się stało . pozdrawiam
Do pracy nastawnika jest wymagane w tej aby wytworzyć ciśnienie 3-4 bar (wewnętrzne). Czasem pomaga zatkanie wyjścia z pompy. Ale jak sekcja niskiego cienienia jest słaba bo np przyrdzewiała jedna z 4 płytek pompy to tylko regeneracja pomoże.
Jest 2.5 bar na maksa, zatkałem pompę manometrem i to max, myśle że to mało bo w układzie kiedy wtryski zaczną pobierać paliwo to ciśnienie spadnie do jeszcze niższego poziomu. Rozrząd jest ok sprawdziłem.
Witam serdecznie, mam problem z pralką j.w. mianowicie pralka robi pranie do momentu wypuszczenia wody, następnie pokazuje błąd F05 co oznacza zatkaną pompę, wodę odprowadziłem przez wąż do miski... tak że odpływ jest drożny. Jeśli chodzi o dopływ wody to jest bez zastrzeżeń. Czy jest możliwe, że przy tym błędzie pompa jest po prostu uszkodzona?
Sprawa wydaje się być banalnie prosta. woda jest pobierana ze zbiornika - jest w środku wyciek Woda nie jest pobierana - pompa, zatkany układ wody.
Zmywarka jak w tytule. Na diodce cancel/off wyświetla się kod błędu (8 mignięć), co oznacza wg instrukcji obsługi zatkany odpływ wody. Faktycznie, woda nie została spuszczona, ale odpływ nie jest zatkany, pompa nie jest uszkodzona. Po wybraniu wody, sprawdzeniu odpływu, rozebraniu i wyczyszczeniu pompy diodka nadal miga, zmywarka nie uruchamia się....
Zatkany filtr pompy lub źle załadowane pranie
Ludzie, tam nie ma żadnej uszczelki. Na misce ma być cienka warstwa silikonu i tyle. Jeśli miska będzie krzywa, to po jej zdjęciu będzie widać gdzie nie dolega, gdzie nie wyszedł/odbił się silikon. Jeśli silikon odbija się równomiernie, to znaczy, że albo nie leci z miski, albo coś gdzieś jest pęknięte, chociaż pewnie to wina tego pierwszego. Kanał...
Masz na myśli ilość załączeń czy czas pracy. Kilka rozruchów następujących po sobie i w krótkim czasie silnik "ugotowany". Długi czas pracy nie jest tak szkodliwy. Chyba nie do końca rozumiem pojęcie "studnia pusta". Miałem na myśli studnię wykonaną z kręgów betonowych. W tym przypadku, powodem długiego czasu pracy pompy, może być kiepska pompa, lub...
Ta pompa ma zabezpieczenia przed brakiem wody, dziurawym wężem, zatkanym wężem, ma wbudowany zawór zwrotny. [url=https://www.abcogrzewania.pl/pl/pro... Mam taką pompę i studnię w której jest 70cm wody, zrobiłem program w TUYA żeby pompowała...
Teraz jego wnuk mówi, że studnia nie nadaje się do niczego. Ale z jakiego powodu? brak wody, zatkana mułem, utknęła pompa? czy jeszcze inny powód?Nie wiem jak się zachowują odwierty zwłaszcza tak małej średnicy, gdy są nieużywane.
witam ponownie. rozebrałem na kawałki, kilka rzeczy widzę, może komuś pomogę... 1. zatłuszczony czujnik czystości wody. 2. zatkany odpływ pływaka wyłączającego pompę (dlatego non stop pracowała) 3. zatkany wąż z pompy cycrkulacyjnej (ciśnienia nie było). ciekawe czy uda mi się ją złożyć... :) jak co mogę zdjęcia zarzucić, jeśli komuś pomocne będą. pozdro
Witam. Na początku trzeba sprawdzić czy nie jest wyłączony przycisk wirowania(wciśnięty pierwsz z prawej).Następnie sprawdzić czy pralka dobrze odprowadza wodę(zagięty wąż odprowadzający,zatkany filtr ,zablokowana pompa,zatkany wąż filtr -pompa).Potem pozostaje pasek klinowy, kondensator albo silnik.
Dziękuję za odpowiedź. Już wcześniej zaopatrzyłam się w siateczkę na bieliznę, ale na razie raczej jej nie użyję, bo boję się używać tej pralki zanim nie wyciągnę z niej skarpetek - nie chcę, żeby gdzieś się wkręciły albo zatkały pompę albo inny element. Niestety nie mam pojęcia jak to zrobić i w tym jest problem.
pompa zatkana saeco zatkana pompa zatkana pompa pralki
avensis funkcja radio ustawienie anteny warszawa mikrofon czyszczenie telefonie
Reliable Refurbished iPhones at Arezona: Affordable & Quality Subwoofer Harman Kardon HKTS200 - migająca dioda i buczenie