Do sprawdzenia przelewy, trójniki, trawersy, filtr paliwa, smok w baku oraz zawór zwrotny w pompie paliwa.
Zawór zarotny to jest ta śruba do której przykręcony jest przewód powrotny
no i wstawiłem zawór zwrotny na zasilaniu i pompa cianie z baku normalnie zobaczymy jak to bedzie z rana sie działo.
Ja miałem podobny problem i wymieniłem zawór zwrotny paliwa i uszczelnienia wtrysków i problem znikł pozdrawiam.
Witam, Mam taki problem z odpalaniem samochodu. A mianowicie samochód niezależnie od długości postoju, jeśli znajduje się w poziomie oraz przodem w dół odpala bez problemu. Natomiast jak tylko stanę przodem w górze to auto nie reaguje. Wymieniłem uszczelniacze na wtryskach, nastawiacz kąta wtrysku (czy jakoś tak), elektryka w pompie oraz założony zawór...
Witam ,zapowietrza sie gdzies układ zasilania paliwem i wiem że temat nie jednokrotnie opisywany i opowiadany na forach, ale już zaczynam siwiec .Wczoraj skończyłem wymianę przelewów z trójnikami z tym że przewód z przelewów nie połączyłem z pompą wtryskową tylko do powrotu przewodu do baku (wstawiłem trójnik), zaś przy pompie przewód od przelewu zaślepiłem...
auto dziś nie odpaliło :( wszystkie przewody uszczelnione tzn.nowe są ,uszczelniacze wtrysku wymienione ,zawór zwrotny w pompie wymieniony na nowy,obudowa filtra paliwa jest nowa :(tak że jutro wyciągnięta zostanie pompa i oddana do sprawdzenia
Witam. Mam problem jak w temacie z pompą wtryskową w oplu vectrze 2.0 dci. Otórz do pompy spływa z przewodu ropa i gromadzi się powietrze. Nazajutrz jest problem z odpaleniem. Zawór zwrotny jest juz wstawiony i za zaworem paliwo nie ginie . Ktoś miał podobny problem i poratuje radą? Z góry dziekuję
Żaden zawór tu nic nie pomoże, trzeba znaleść nieszczelność. Zawór zwrotny jest fabrycznie zamontowany w pompie na powrocie. Paliwo może ci się cofać przez filter albo trawersy a może przelewy. Musisz poszukać.
Otworzyłem obie pompy, moja dosyć sfatygowana w środku, za to druga wygląda ok chociaż łopatki blokują się w wirniku. Myślę żeby delikatnie rozpiłować ranty wirnika w miejscach gdzie łapie bo widać tam delikatne zadziory. Druga sprawa w pompie którą kupiłem na wylocie wysokiego ciśnienia jest coś w rodzaju zaworu zwrotnego? Szpilka na stałe jest do...
witam ostatnio mechanik wymienił mi pompę wtrysku paliwa ale samochód nie chce palić to znaczy jak pierwszy raz go na plaku odpaliłem i co jakiś czas przepalam to jest git ale po jakimś czasie przerwy nie chce palić. Zamontowałem zawór zwrotny gdyby paliwo się cofało ale problem nie zniknął. podpowiecie coś
Witam , mam nie mały problem . Chodzi o to , że po postoju w nocy w garażu auto nie odpala , jedynie na plaka lub jak stoi z górki ale trzeba długo kręcić i trzymać nogę na gazie . Wszystko zostało wymienione tj : Wężyki , zawór zwrotny przy pompie , filtr paliwa , oleju , uszczelniona pompa , brak jakichkolwiek wycieków , był też test z bańką czy ssie...
Najważniejsza rzecz so psrawdzenie wszystkich trzech zaworow poniewaz są na jednym obwodzie. Cytuje z klubu vectra znalazłem . podczas nieszczesnego mycia uszkodzilem elektrozawory. Na zlomie w IE wyjąłem z Seata inki 1,9d (silnik VW) 2 szt za 10euro i podmienilem na turbo i zawirowaniach. Zamochod chodzi jak przed myciem. Siedzialem nad nim kilka dni...
Witam. Mam Vectrę z 2000r silnik 2.0 DTH i od ponad miesiąca mi się zapowietrza. Z dnia na dzień da radę go odpalić, czasem nawet nie ma śladu problemu ale zazwyczaj trzeba trochę dłużej zakręcić. Jak postoi tydzień to są już poważne problemy z odpaleniem. Przez ostatni miesiąc prawie co dziennie szukam w internecie porad, rozmawiałem też z kilkoma...
No ma na chwile obecną prawie 316tyś, rok '97 daleko jej ;) do tych nówek z przebiegiem 180tyś z 96r. Postaram się zobaczyć jak wygląda sprawa z paliwem - zdejmę filtr odłączę szybkozłącza i nadmucham w obie końcówki może gdzieś usłyszę syczenie. Czy jeżeli nadmucham kompresorem to coś mogę zepsuć? Czy mogę jakoś uszkodzić pompę ? Myślałem żeby w ostateczności...
Samochód wrócił od 6 mechanika , którzy wymienili uszczelnili cały układ paliwowy . -pokrywa filtra , wężyki , świece, -założono 2 zawory zwrotne przed i za filtrem Dwa dni wszystko było dobrze nagle zaświecił się check błąd ERG skasowałem go pojechałem w trasę w drodze check zaświecał się i gasł ledwie wróciłem do domu . Zostawiłem na mrozie , nie...
Witam wszystkich forumowiczów. Z góry prosze o nie pisanie w stylu było, poszukaj.Szukałem, patrzyłem- nie pomogło. Mam wielki problem z moja VB. Napisze po koleji. W polowie stycznia pojechałem do NIemiec po samochód. Nagrał mi go wujek od swojego szefa. Auto w 100% pewne. Byl jedynym właścicielem. Serwisowany do samego końca, pełna dokumentacja, wymiany...
Mam ciekawostkę w swoim samochodzie. Zakupiłem niedawno taki pojazd i na gazie jest wszystko super, ale na benzynie gdy dodam gwałtownie gazu to silnik najpierw się muli na wolnych obrotach, co trwa ok 1-2 sekundy, a dopiero po tym czasie przyspiesza, ale też bez rewelacji, bo troszkę słabiej niż na gazie. Silnik muli się tylko na wolnych obrotach,...
Cześć. Zarzucam temat nie jednokrotnie wałkowany , ale zastanawia mnie co jeszcze mnie zdziwi w mojej viki z 1999r 2,0 DTI 16V( 101 KM ). Gdy tylko zaczęły się mrozy, wiadomo jak macie opla z silnikiem diesla to się zaczynają schody i to właśnie jest i u mnie. Świece nowe, przelewy wymieniałem w marcu br. No i tak, podczas dłuższego postoju nocnego,...
Cześć, ja miałem podobnie w mazdzie 323 bj, ale to przy minus 15. Pewnie cofa Ci się paliwo, ale ręki nie dam sobie uciąć. Jeśli masz pompkę na filtrze to pod pompuj, jeśli nie to może zamontuj zawór zwrotny. Pozdrawiam i życzę szybkiego uporania się z problemem.
poszukaj na necie jest o tym dużo. Nie wiem jaki masz tam typ tego EGR czy podciśnieniowy czy elektryczny. Tak pisał jakiś koleszka na forum opla: ''w 2,0 dti są dwa zawory egr jeden jest na podciśnienie wystarczy go wyciągnąć i wymyć a jeżeli chodzi o elektryczny to jest problem bo trzeba wyczyścić wejście do kolektora i sam egr trzeba zdjąć plastykową...
vectra zawór zwrotny pompa zawór zwrotny zawór zwrotny
pomiar sygnału telewizyjnego strumienica zamiast katalizatora hasło wygasa
projekt przyczepki nadajnik iskrowy
Identyfikacja układu scalonego 3925A - EEPROM czy wzmacniacz? Symetryczny ogranicznik napięcia -5,6V do +5,6V z diodami Zenera