Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
Witam Posiadam mercedesa c w202 93 rok. Z dnia na dzień przestało działać centralne zamykanie drzwi. W pierwszej kolejność dobrałem się do pompki centralnego zamka, rozebrałem i wszytko wygląda na ok. Wyczytałem ze w większości przypadków pada sam silnik w moim przypadku jest sprawny, podłączyłem rozebraną pompkę pod zasilanie, kiedy ręką przerzucę...
Wiem że w Toledo przez jakiś czas były montowane centralne zamki pneumatyczne. Jeżeli taki zamek posiadasz to pompka od centralnego zamka znajduje śię w bagażniku. Spróbuj tak
Witam! 4 dni temu kupiłem golfa 3 z 92 roku,posiada on zamontowany centralny zamek na kluczyk nie wiem czy jest on seryjnie montowany czy nie, szukałem na forum i wyczytałem ze seryjnie maja one montowane pneumatyczne centralne zamki i do tego jest jakas pompka czy cos takiego w bagazniku u mnie jest cos co przypomina pompke po prawej strone zaraz za...
Witam Mam problem w Passacie B3 Combi 1993r. 1,9TD, jest w nim oryginalny centralny zamek na powietrze. Zamek działa dobrze, ale ma jeden feler. Zamek ma automatyczne domykanie drzwi po 30s i czasami, gdy zacznie domykać nie przestaje, domyka non-stop, pompka z centralne robi się gorąca i musowo ją odłączyć od zasilania bo nie przestanie. Zdarza się...
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
I co mamy za Ciebie zgadnąć czy pompka nie działa czy może raczysz ruszyć swój tyłek i sam sprawdzić? No chyba, że korona Ci z głowy spadnie...
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Witam serdecznie . Proszę o więcej informacji na temat pompki tj jaki numer miałeś oryginalnie i jaka masz teraz . Podmieniałeś sama pompkę czy cały moduł ze sterownikiem ?
Masz nieszczelny uklad. Posluchaj gdzie powietrze ucieka. Stawiam na przelotke drzwi kierowcy, choc sam zamek moze byc nieszczelny.
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Albo uszkodzoną pompkę zamka centralnego w bagażniku.
Zagłówki są podciśnieniem z silnika składane nie z pompki.
Czyli pompka nie ma zasilania albo jest uszkodzona. Naprawa albo wymiana. Pompka znajduje się w bagażniku tak jak mówisz.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
Kolego zobacz w bagażniku po stronie pasażera tam znajduje się pompka centralnego zamka bo często dostaje się tam woda pozdrawiam.
Pewnie przyczyną rozładowania akumulatora była uszkodzona instalacja centralnego zamka, jej część pneumatyczno/mechaniczna. Pompka pracuje, to słyszane buczenie z tyłu auta. teraz do sprawdzenia reszta. Jak będziesz z tym zwlekać, uszkodzisz pompkę.
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Z tego co się orientuję to w nim sterowanie jest +/-, jak w B4. Ale nie mam w tej chwili schematów dla tego rocznika, a w młodszych jest całkiem inaczej. Albo może tu jest wszystko ok a pompkę od młodszego włożyłeś.
Gdzieś ucieka powietrze i dlatego pompka długo pracuje.Często uszkadza się siłownik wlewu paliwa.
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Sprawdź czy centralka daje sygnal na pompkę. Migacze działają z innego wyjścia.
Zobacz przewody w przelotce drzwi albo coś w pompce.Trzeba najpierw sprawdzić drzwi i czy idzie impuls na pompkę.
Jest prawdopodobne, że to właśnie przekaźnik który znalazłeś odpowiada za blokadę rozruchu. Czy wygląda inaczej niż pozostałe? Czy okablowanie też wygląda na nieoryginalne? Czy pompka zamyka centralny zamek z przycisku na konsoli? Oczywiście w sytuacji jak jest sucho i uda się rozbroić system z pilota.
Jeżeli układ szczelny w 100%, to pompka ma za małą wydajność (zużyta). Czas pracy pompki powinien być nie dłuższy niż 3s.
Transporter rocznik 93' benzyna T4 w wersji tylna klapa otwierana do góry, boczne drzwi suwane, z tyłu siedzenia + stolik itd. Problem w tym ,że jest tam centralny zamek fabryczny i potrzebuję założyć sterownik z pilota ale wyciągnąłem licznik a tam nic nie widzę nie mogę namierzyć pompki i modułu, zamki w drzwiach pracują głośno więc nic na słuch nie...
Druga rurka to może być drugi obwód, do sterowania niezależnego od reszty - np. bagażnik, klapka wlewu paliwa. Najprościej chyba otworzyć/zamknąć samochód z centralnego i zobaczyć co się nie otwiera/zamyka... Czas działania jak widać nie jest uzależniony od styków, a od uzyskania odpowiedniego ciśnienia lub podciśnienia - stąd różne czasy działania...
Dodam że alarm ma: centralny zamek i odcięcie zapłonu. Centralny oryginał czyli pneumatyczny? Jest pompka w bagażniku?
Witam. Prawdopodobnie tak jak przypuszczasz pompka.
Czy któryś z kolegów ma, może schemat elektryczny od zisilania do pompki, byłbym wdzieczny.
Sygnał do otwierania alarm podaje? Jeżeli tak to pewnie pompka się kończy.
najprędzej będzie to wina pompki a dokładnie elektroniki w niej, zimne luty itp. sprawdź czy pompka pracuje za każdym razem w momencie gdy dostaje impuls zamknięcia lub otwarcia.
Pompka wygląda na sprawną. Zrób jeszcze prosty test sprawności pompki - zdejmij wężyk przy pompce, zatkaj go palcem, teraz włącz centralny zamek, pompka powinna uruchomić się na krótki czas i wyłączyć. Jeżeli tak jest to należy sprawdzić szczelność połączeń (choć wydają się sprawne wg Twojego pierwszego postu), oraz poszukać co może być przyczyną samo...
Sprawdziłbym zamki oraz czujniki położenia zamków. Pompka nie!!!!
1. Szyba nie opuszcza się z którego przycisku? Kierowcy czy pasażera? Sprawdź najpierw przewody w przelotce między drzwiami, a słupkiem, tam się najczęściej łamią 2. Co do zamka to nie rozumiem co piszesz, nawet jeśli akumulator jest padnięty czy pompka centralnego to mając sprawny bębenek w klamce możesz z kluczyka otworzyć zamek i drzwi, inna kwestia...
Po zmianie pompki na druga problem znikną...
O ile dobrze pamietam tam na jednym przewodzie pojawia sie plus i minus. Jeden z biegunow zamyka drugi otwiera. Niestety nie mozna sie wtedy dopiac musisz przeciac przewod wstawic przekaznik lub modul centralnego zamka ktory mozna tak ustawic by w momencie zamykania lub otwierania zamka odcinal drzwi sterowal pompka centrala a potem spowrotem podlaczyl...
Witam. Audi a4 b5 sedan lift 1999. Przestał zamykać centralny zamek. Słychać pompkę lecz rygle stoją. Podejrzewam urwany wirnik, czy tak? I kolejne pytanie , nie zamykał mi się bagażnik z pilota (sterowanie elektryczne). Pilotem mogę go otwierać lecz centralny ryglował drzwi a bagażnik otwarty. Słychać było pracę pompki ok 15 sek. Co jest tego powodem,...
Przewody w gumie przepustu drzwi, zamoknięta elektronika pompki, itd.
Witam! Centralka nie chce otwierać samochodu z pilota (przy włączaniu alarmu drzwi się zamykają).Zamyka się dopieru po przekręceniu kluczyka w drzwiach.Ostatnio poszedl mi zamek od strony kierowcy i muszę otwierać od strony pasażera.Nie wiem gdzie mam szukać usterki. Jeżeli coś wiecie na ten temat to dajcie znać. Aha! Jakie mogą być przyczyny "buczenia"...
w golfie3 bardzo często zalewa się właśnie pompka zamka centralnego i prawdopodobnie to jest przyczyną.
Nie z baterią nie ma takiej możliwości albo nie działa wogóle albo działa wszystko to by była bateria. A u ciebie raczej na pewno obluzował ci wężyk i ucieka powietrze przez co ani nie zamyka ani nie otwiera. Słuchaj gdzie ucieka powietrze i popraw wężyk no i po robocie bo mówisz ze pompka dział i dmucha :)
Od kierowcy nie zamyka kluczykiem. O czym mówisz o pompce?
sprawdziłeś zasilania w złączu od pompki??
Zamek mam pneumatyczny. Otwiera wszystkie drzwi ale nie zamyka. Nie słychać pracy pompki.
pompka zamek centralne pompka zamek centralne mercedes sterownik pompka centralne zamek
elementy instalacji ogrzewania gazowego altusy małe imprezy naprawa lutownica transformatorowy
rozdzielnica elektryczna montaz automatow
Drukarka nie włącza się - możliwe przyczyny i rozwiązania JCB 3CX Eco – przyczyny wolnej hydrauliki, pompa LS, filtry, zawór PFC