Każda pompka obsługuje centralny zamek. Drugie wyjście masz prawdopodobnie do obsługi siedzeń ortopedycznych.
Za centralny zamek odpowiedzialnych jest pięć modułów: - dwa przednie moduły drzwiowe - moduł stacyjki - moduł SAM przedni - pompka centralnego zamka Alarm jest "wimplementowany" w pompkę centralnego zamka. Oczywiście fabryczny alarm Stacyjka ma swój własny moduł o nzawie EZS
Ale, Koledze namąciliście w głowie, ja mam właśnie na tej pompce opartą rozlutownicę, wykorzystałem zbiorniczek podciśnieniowy i wyłącznik podciśnieniowy znajdujący się na płytce. Podciśnienie włączane jest na tyle, ile potrzeba do odessania cyny. Najważniejsze to dobrze dobrać wężyk, niezbyt miękki, by go nie zamykało podciśnienie, a zarazem na tyle...
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Poczytaj . https://a4-klub.pl/topic/256438-votex-ke...
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Wymieniałem dawno temu pompkę komfortu i nie przypominam sobie bym musiał coś ustawiać VAGiem.
1N4005 to zwykła dioda prostownicza 600V/1A, ZY22 to dioda Zenera 22V/2W. Sprawdź pozostałe diody i kondensator elektrolityczny. UAA1006 można kupić ale kosztuje ponad 30zł.
Witam. Sprawdzałem pompkę centralnego zamka od golfa 3. Pompowała ok. 1.3 atm.
Przecież ta sekunda dłużej nie zabije kompresorka, gorsze jest to, że nie działa "zawór upustowy", ten wyglądający jak przekaźnik na płycie, do którego dochodzi wężyk
Trzeba to umyć i przelutować całość ale nikt nie da gwarancji że to zadziała. Nie widać co jest po drugiej stronie ale należało by wylutować wszystkie scalaki i je umyć od spodu i płytkę pod nimi.
W safranach 3-litrowych były zawieszenia pneumatyczne . Tam był taki kompresorek który był cholernie wydajny ale obawiam się że pobór też miał odpowiedni no ale jak ma być wydajny to raczej prądu też zeżre
u znajomego była w bagażniku w nadkolu od strony kierowcy.
światła działają na podciśnienie z silnika,pompka jest tylko do cz i pompowanych siedzeń(jeśli takie są) rozbierz pompkę i sprawdź ścieżki i czy nie ma w niej wody
Dorzucam opis http://obrazki.elektroda.pl/4236503100_1...
Miernik w dłoń i sprawdź ,na którym przewodzie przy pompie pojawia się sygnał podczas zamykania. Później to już według schematu z unstera. Pamiętaj ,że unster to czasówka a nie moduł domykania z przeciążeniówką.
Możliwe,podobny kawałek. Może w tym miejscu gdzie jest ten rozgałęziacz,pod plastikami jest jakaś rurka. Najłatwiej to poszukać od strony drzwi gdzie idą.
pompka to nie aż taki wydatek - na allegro dostaniesz za 100zł a co do tego scalaczka to chyba był U 8004 - ale moge sie mylić - sprawdze i napisze wieczorem-mam kilka takich płytek po uwalonych pompkach z tymi układami ale niestety nigdzie nie znalazłem żadnych danych do tej kości wiec nie mogę sprawdzić czy którenś układzik jest sprawny...kiedyś szukałem...
Z tych zaznaczonych na czerwono masz zaraz przelotki na drugą stronę płytki, szukaj najbliższego elementuz drugiej strony i lutuj. Niebieski wygląda ze zaraz leci do masy.
W A -klasie najczęściej ulega uszkodzeniu siłownik pneumatyczny drzwi bagażnika.Uszkodzeniu ulega gumowa membrana w siłowniku.
Kiedyś wykonałem coś co mialo zostać prototypem prostego sterownika plan był bardziej ambitny ale nie mam na to czasu po za tym auto uzywa ktoś inny ale centralny działa na prowizorce juz dość długo reszta w pliku a i proszę nie szydzić sam widze jak to wygląda moge powiedzieć tylko że mam nadzieję że ktoś to rozwinie ja dolozylem do tego jeszcze sterowanie...
mogly paść przekaźniki w pompce, schematu pompki niedostaniesz nigdzie bo go nawet serwis niema. zobzcz czy masz wszystkie sygnały dochodzące do pompki z dzrzwi wesołych świat wszystkim życze
Kolego zobacz w bagażniku po stronie pasażera tam znajduje się pompka centralnego zamka bo często dostaje się tam woda pozdrawiam.
Witam !! Jeśli chodzi o pompy centralnego , to w twoim przypadku nie ma znaczenia literka. Oznaczenie wynika z tego kto ją produkował ! W tych modelach robili niemcy i korea. Silniczki niczym się nie różnią ! Życzę powodzenia!
Najczęściej pada silownik wlewu po paliwa. I rozszczelnia układ
Pompka centralnego zamka steruje oświetleniem wewnętrznym.
Witam, Jeśli bezpiecznik odpowiada tylko za obwód zamka centralnego nie powinno przeszkadzać wyjęcie bezpiecznika. To tak jak byś jeździł z uszkodzonym bezpiecznikiem. Po prostu centralny zamek nie będzie działał.
Ciśnienie to około 1 bar. Spróbuj odłączyć i podłączyć wtyczkę elektryczną do pompki centralnego zamka.
uklad komfortu powinien byc w pompce centralnego zamka, a sterowniki szyb są w elektronice przy silnikach.
Proszę, moje własne opracowanie. Wprawdzie dla przedliftu, ale pewnie dużo się tu nie zmieniło.
Albo uszkodzoną pompkę zamka centralnego w bagażniku.
Golf III ma fabrycznie centralny zamek pneumatyczny: pompka znajduje się w bagażniku, a w drzwiach są siłowniki do których doprowadzone jest powietrze wężykami. Jeśli w tej chwili otwierają się tylko drzwi kierowcy to znaczy że centralny nie działa. Szukaj pompki po prawej stronie w bagażniku i sprawdź czy podczas zamykania / otwierania jej silniczek...
Wybacz mi, ale pomimo że jesteś dziewczyną ... https://www.google.com/search?client=fir... Zobacz gdzie trafił pierwszy post bo na nim jest informacja gdzie jest pompka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
[url=https://www.a3-club.net/forum/showt... Tutaj masz pełne informacje odnośnie pompek oraz kluczyków.
I co mamy za Ciebie zgadnąć czy pompka nie działa czy może raczysz ruszyć swój tyłek i sam sprawdzić? No chyba, że korona Ci z głowy spadnie...
Oświetlenie wnętrza jest sterowane przez pompkę centralnego zamka (u mnie tak jest) i był wyłamany jeden bolec. Jak możesz to zamień na chwilę z kimś pompkę i wtedy sprawdź czy działa. Lub sprawdź czy w pompce są wszystkie bolce.
Pompka ile ma wtyczek?? Na pewno nie było modyfikacji centralnego zamka?? Bo ta informacja ułatwia by ci czas. A tak to masz do sprawdzenia ciągłość przewodu od siłownia do pompki. Kolor niebiesko zielony
Pod tylną kanapą.
Możesz rozkręcić samą pompkę (kompresorek) i zobaczyć w jakim stanie jest wirnik i łopatki
Zagłówki są podciśnieniem z silnika składane nie z pompki.
jak sprawdzic czy pompka centralnego zamka jest sprawna.Wydaje mi sie ze centralny nie dziala gdyz nie dziala pompka.Pomocy.!
W anglikach masz odwrotnie, żeby nie robić specjalnie dwóch form, jest taki gotowiec z alternatywą. Tu masz zalane "na sztywno", w niektórych autach jest zaślepka na kilku występach, można ostrożnie wyłamać i gotowe. Wężyk jest od pompki centralnego zamka.
Są tzw.wyjmaki do tych pinów, ewentualnie igła, agrafka
Numer VIn i pomogę
Dzięki, to znaczy że mogę kupić pompę z literą A, G, D i zakodować kluczyk swój i będzie działać?😀
"ten sam problem" w znaczeniu, że pali bezpiecznik, czy nie działa nadal?
Znowu brak danych auta - bo samo "124" to nie wszystko! Z dopisku, że brak jest oryginalnego pilota (a nie "orginalnego") wnioskuję, że jest to wersja po roku 92. Tak więc auto ma odbiorniki sygnału podczerwieni emitowanej przez kluczyk, sygnał jest wzmacniany w odbiorniku i dociera do modułu InfraRed umieszczonego w pobliżu pompki pod tylnym siedzeniem....
Po pierwsze sprawdź bezpieczniki, zwłaszcza ten od pompki. Po drugie masz radiowy czy na podczerwień pilot?
Normalnie w nowszych rozwiązaniach podaję się dłuższy impuls na przewód zamykający. To właśnie robi ten zielony kabelek. Musisz sprawdzić czy pojawia się minus tam na tych kabelkach pompki przy zamykaniu ręcznym zamka.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
Witam. Odświeże temat nie zaczynajac nowego. Nie działa c.z w passacie b3. NIe dochodzi prąd do pompki i całego sterowania. Pod którym bezpiecznikiem jest podpięty c.z Prosze o p[odpowiedż z góry dziękuje.
Masz nieszczelny uklad. Posluchaj gdzie powietrze ucieka. Stawiam na przelotke drzwi kierowcy, choc sam zamek moze byc nieszczelny.
Może ktoś wie czy mogę zamienić oznaczenie " C " na jakiś inny ?
Pompka wygląda na sprawną. Zrób jeszcze prosty test sprawności pompki - zdejmij wężyk przy pompce, zatkaj go palcem, teraz włącz centralny zamek, pompka powinna uruchomić się na krótki czas i wyłączyć. Jeżeli tak jest to należy sprawdzić szczelność połączeń (choć wydają się sprawne wg Twojego pierwszego postu), oraz poszukać co może być przyczyną samo...
Kolego już nie raz opisywany był golf i jego centralny trochę inicjatywy w szukaniu . Na początek przelotka w drzwiach kierowcy .
Pewnie przyczyną rozładowania akumulatora była uszkodzona instalacja centralnego zamka, jej część pneumatyczno/mechaniczna. Pompka pracuje, to słyszane buczenie z tyłu auta. teraz do sprawdzenia reszta. Jak będziesz z tym zwlekać, uszkodzisz pompkę.
Przedniego siedzenia nie musisz wyciągać, dobrze natomiast wyrwać nakładkę słupka albo przynajmniej tą dolną, plastikową część. Miejsce o którym piszę jest w plastikowym kanaliku kablowym i bez odchylenia wykładziny nie jest widoczne. Będzie to około 15-20 cm przed blachą stanowiącą podstawę tylnego siedzenia. Schodzi się w tym miejscu kilka przewodów...
Problem rozwiązany. Zepsuł się zamek bagażnika (pompka) co doprowadziło do spalenia pompki centralnego zamka, po prostu się przegrzała chodząc co chwilę. Gdy coś jest nie tak radzę w miarę szybko zdiagnozować żeby koszty nie rosły. Po wymianie pompki centralnego zamka i popmpki bagażnika wszystko ok.
Witam ponownie, dostałem się dzisiaj do pompki, i jest tak po pomiarach i po róznych prubach 3 siłowniki po zamknięciu ręcznie nie dają sygnału zamknięcia dopiero po dość mocnym docisnięciu słychać przeskok (tak jakby przekaźnika w siłowniku, tylko jeden w drzwiach słychać że przeskakuje jak należy, dalej jest tak po docisnięciu od strony kierowcy guzika...
Witam podobnie jak w temacie szukam schamatu do pompki zamka centralnego audi 80 b4 (diesel 1,9 tdi). Problem tkwi w tym, że zamek centralny nie otwiera drzwi a jedynie zamyka je, stało się tak po odłączeniu akumulatora, sprawdziłem pompkę i okazało się, że jest zalana wodą akurat przy kostce łączącej zamek centralny z pompką! Możliwe, że odłączenia...
W bagażniku, z prawej strony,bardzo wysoko, na linii pomiędzy zawiasem a tylną lampą Pzdr.
Czyli pompka nie ma zasilania albo jest uszkodzona. Naprawa albo wymiana. Pompka znajduje się w bagażniku tak jak mówisz.
Opis bezpieczników wielokrotnie był na elektrodzie,a jest ich 5 lokalizacji zależy czego się szuka. Kompresor natomiast jest w bagażniku pod wygłuszeniem nadkola . Łatwo zlokalizować go po zbiegających się do niego przewodach (żółte i szare) od pneumatyki.
Przewód od powietrza jest do zamykania i otwierania drzwi bo zamki są pneumatyczne a pompka w bagażniku
tak, instalacja jest bardzo prosta, ponizej jest jej schemat co do silownikow to nie mam możliwości sparawdzenia tego o czym piszesz bo juz poskladalem wszystko ale odlaczajac jeden silownik a potem drugi wydaje mi sie że wyeliminowałem że jest to sprawa ktoregoś z siłowników. sama pompka jest sterowana sygnalem 12V. testowałem ja podając napięcie z...
witam proszę o pomoc w znalezieniu położenia pompki centralnego zamka w audi80 b3 dzienkuje
Zobacz przewody w przelotce drzwi albo coś w pompce.Trzeba najpierw sprawdzić drzwi i czy idzie impuls na pompkę.
Powinna być w takim steropiano podobnym czymś. Jeśli nie masz tego,to albo gąbka,albo coś w tym stylu.
Słuchajcie, zaczęła mi wariować pompka. Otóż jak są zamki otwarte to co chwilę pompka się dopompowuje tak, jakby otwierała zamki. Jest to strasznie irytujące. Jak zamknę zamki to nie ma tego problemu. Wyciągnąłem ją i otworzyłem no i oczywiście było zalane... Powiedzcie, da się coś z tą płytką zrobić? Może ją wyczyścić (jak)? Może trzeba tylko coś wymienić?...
Witam nie chce zakładać nowego tematu więc napisze tutaj mianowicie zmieniałem pompke centralnego zamka w a4 b5 z 1995r na taka która obsługuje centralny zamek o numerze 8L0 i na końcu bez literki wszystko pospinałem kluczykiem w zamku można zamknąć/otworzyć auto czyli generalnie wszystko ok z tym że na pilot nie działa a chciałem go zaprogramować z...
Witam.Niedawno kupiłem Passata B3 i mam z nim mały problem;/ Jest w nim centralny zamek pneumatyczny lecz nie ma pompki która by sterowała zamkiem i na dodatek sa urwane dwa przewody;/ (widoczne nizej na zdjęciu od lewej strony kostki) i na dodatek przy jednym styku kostka jest przepalona;/ gdy sprawdzałem napięcie to na każdym przewodzie jest napięcie...
https://obrazki.elektroda.pl/7570390000_... Jak widać troje drzwi i bagażnik są podłączone do takiego jakby "rozdzielacza", a drzwi kierowcy i bak paliwa mają swoje osobne wejścia na pompce.
Z tyłu jest pompka centralnego zamka, ona robiła zwarcie. Zamykam temat.
Może więcej szczegółów, rok auta i tak dalej, czy centralny na pilota.
Bez problemu podłączysz każdy uniwersalny sterownik CZ. Do ciebie należy w zasadzie kwestia wyboru pilota.
Witam, mam problem z pompka centralnego zamka w samochodzie audi 1999 po lifcie. Mam tam pompkę zaczynająca sie literami 8L0, niestety elektronika nie obsługuje zamka elektrycznego w klapie. Kupując samochód dostałem uszkodzoną oryginalna pompkę 8D0 padł w niej ten kompresorek, wiec podmieniłem silniczek z tamtej pompki i zaczęło wszystko działać, niestety...
No to sam sobie odpowiem :) Pojawia się bardzo krótki (na oko mniej jak 0,5s) ciąg impulsów o wypełnieniu większym lub mniejszym w zależności czy to otwarcie czy zamknięcie. Widać to na oscyloskopie ale nawet trudno dokładnie obejrzeć tak krótko to trwa.Oscyl. z pamięcią by pokazał ładnie ale nie dysponuję. Nie wnikałem dalej bo pompka ruszyła po wymianie...
A widziałeś go w swoim samochodzie. Coś mi się wydaje, że u ciebie to siedzi w aparacie zapłonowym czujnik optotroniczny, zintegrowany ze wzmacniaczem sygnału. Sterownik silnika koryguje jedynie kąt zapłonu ewentualnie nie przepuszcza impulsu w przypadku blokady immo. Najpierw należy sprawdzić , czy sygnał z czujnika wychodzi.
Dołożony zamek centralny sterowany dwoma minusami do oryginalnej pompki centralnego i śmiga 👍
Witam. Posiadam VW Polo 6N2 2001r. Z pewnych powodów autko mi zawilgło, zepsuł mi się zamek klapy i nie mogłem go wysuszyć.... Ale to nie jest ważne. W pompce centralnego zamka skropliła się woda i spaliła się płytka sterująca. Używana część w dobrym stanie to kosmiczne ceny, a pompka sama w sobie jest dobra. Wpadłem na pomysł zrobienia prostego układu,...
Jest ale do rocznika 2004 :/ Dałeś radę z kierunkowskazami czy nie? Pompkę zamka centralnego odłączyłeś?
Miałem w swoim Audi podobny problem i odważnie podjąłem decyzję o rozebraniu obudowy pompki czyszczenie styków sterujących wewnątrz mechanizmu wyeliminowało problem.
w bagazniku po prawej stronie
Tutaj masz temat i schemat : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... i następny : http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Witam.Od pewnego czasu mam problem z centralnym zamkiem,raz zamykał raz nie.Teraz już kompletnie nie działa pompki nie słychać.Gdzie znajduje sie pompka,bezpiecznik bądź przekaźnik lub cały moduł odpowiedzialny za centralny zamek? Drugi mój problem to błąd 463A-jednostka kontroli silnika zablokowana czytałem że może to być wina kluczyka a mi immo potrafi...
I nie trzeba pinow żadnych przekładać? Dodano po 1 Wszystko niby ładnie pięknie ale działa mi tylko centralny zamek od strony kierowcy a wcześniej działał z dwóch stron Dodano po 2 Centralny działa tylko jak się podniesie cypel w drzwiach kierowcy. Nie reaguje nic na kluczyk. Wcześniej wszystko było ok.
Podłącze się do tematu. Mam auto ze spaloną kostką - upalone przewody. Posiadam drugą kostkę ale z innymi kolorami. Pomógł by mi opis pinów lub zdjęcie kostki.
Czy któryś z kolegów ma, może schemat elektryczny od zisilania do pompki, byłbym wdzieczny.
Rozpiska pinów pompki 8L0 862 257 : Język niemiecki.
Jaka siła ssania? Da radę przyssać palec do wlotu? Ja zrobiłem z starej pompki zamka centralnego z jakiegoś vw/seata i jest bardzo dobrze.
Witam Gdzie znajdę w golfie III pompkę która wyzwala siłowniki z drzwi, ( 5 drzwiowy). chcę założyć sterowanie pilotem. Dziękuję
Post był raportowany. Przeniosłem z: Co kupić i gdzie kupić?
witam serdecznie 2 dni temu mailem dziwne anomalia pompowe. mianowicie pompka od centralnego przestała działać po czym wyjąłem siedzenie puknąłem w nią troszkę wymieniłem bezpiecznik od centralnego który jest w bagażniku i centralny zaczął śmigać. dziś pompka znowu mnie zawiodła otworzyłem drzwi wszytko pięknie ładnie ściskanie foteli antenki od wstecznego...
Witam. Czy ktoś z grupowiczów podjął by się naprawy pompki z C-Klasy. Pompka taka na Allegro kosztuje ok 350żł. a nie mam teraz takiej kasy. Oddałem ją znajomemu elektronikowi i stwierdził że przekracza to jego możliwości. Silniczek sprawdził i jest OK, ale możliwe jest że rozprogramował się procesor. To jest taka pompka jak na tej aukcji http://moto.allegro.pl/item203324417_pom...
Mogą być zaśniedziałe bezpieczniki, skorodowane masy lub zasilania, dużo możliwości, ale sprawdź czy nie jest skorodowana elektronika od pompki centralnego zamka, bo z tego co wiem to tam jest pneumatyczny centralny zamek, a wtedy za szyby, za zamek, za pilota, za lusterka, za siedzenia, odpowiada moduł połączony z pompką centralnego zamka.
Wiązka w drzwiach się rozwaliła i nie działa, pompka była uszkodzona a teraz nie działa na nowej, skoro autor podaje sygnał i pompka otwiera zamyka to tylko uszkodzone wiązki od drzwi pozostają lub uszkodzone zamki.
Witam Mam problem z centralnym zamkiem w mercedesie W 220 CDI 2000r problem polega na tym że nie otwiera i zamyka drzwi i bagażnika z pilota i przycisków z wnętrza pojazdu? nie włącza się również pompka centralnego zamka? może bezpiecznik ale nie wiem gdzie szukać i który? pozdrawiam
Po wymianie pompki centralnego zamka, przyciski do podnoszenia szyb nie świecą się, pompka działa dobrze z pilota otwierają się wszystkie drzwi natomiast gdy otwieram z kluczyka otwierają sie tylko każde z osobna. Co może być przyczyną?
Niestety, ale u mnie niema takiego sterownika jak widać wyżej na zdjęciu, więc chyba jest wbudowany w pompce centralnego zamka.
Jest prawdopodobne, że to właśnie przekaźnik który znalazłeś odpowiada za blokadę rozruchu. Czy wygląda inaczej niż pozostałe? Czy okablowanie też wygląda na nieoryginalne? Czy pompka zamyka centralny zamek z przycisku na konsoli? Oczywiście w sytuacji jak jest sucho i uda się rozbroić system z pilota.
pompka zamek centralne pompka zamek centralne mercedes sterownik pompka centralne zamek
przeprowadzić kalibracja bateria sterujacy samsung warsztat pomysły
odkurzacz rowenta bully dewalt dwe4257
PocketBook InkPad 3 Pro – bateria 1900 mAh, wymiana, diagnostyka, parametry PocketBook InkPad 3 Pro – szybkie rozładowywanie baterii, kalibracja i przyczyny usterki